29 Ιαν 2013

Λαϊκή Συνέλευση Επισκοπιανών: Καμία αύξηση στο νερό!

Λαϊκή Συνέλευση Επισκοπιανών: Καμία αύξηση στο νερό!PDFΕκτύπωση
Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε στα Επισκοπιανά η λαϊκή συνέλευση του χωριού με θέμα την επικείμεενη αύξηση του τιμολογίου του νερού που προτείνει η ΔΕΥΑΚ.
Εκεί, η Λαϊκή Συνέλευση αποφάσισε τα εξής.
1) Θεωρούμε ότι το νερό είναι φυσικό, κοινωνικό αγαθό και δεν μπορεί να αποτελεί εμπόρευμα προς εκμετάλλευση. 
2)Σε συνθήκες μείωσης των μισθών και των συντάξεων, αύξηση της ανεργίας και εξαθλίωσης των εργαζομένων, δεν αντέχουμε καμία παραπέρα αύξηση του νερού. 
Αντίθετα η Δημοτική αρχή αν ήθελε να προσφέρει κοινωνική υπηρεσία, πρέπει να προχωρήσει σε μείωση της τιμής του νερού και σε ειδικά τιμολόγια για τις ευπαθής ομάδες. 
3)Σε περίπτωση απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο για αύξηση της τιμής του νερού, είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε σε μαζική άρνηση πληρωμής προς τη ΔΕΥΑΚ, με ταυτόχρονη περιφρούρηση του υδρευτικού δικτύου για τυχόν διακοπές που θα επιχειρηθούν. 
4)Να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε μορφή κινητοποίησης γίνει στην Κέρκυρα, για να αποτραπούν οι αυξήσεις. 
5)Το παρόν ψήφισμα να κοινοποιηθεί στη ΔΕΥΑΚ, στο προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. 
Το ψήφισμα εγκρίνεται ομόφωνα από τη Λαϊκή Συνέλευση. 
Η Λαϊκή Συνέλευση συγκλήθηκε με πρωτοβουλία του Εξωραϊστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Επισκοπιανών

Για τους αγώνες που έρχονται


Για τους αγώνες που έρχονται

Βρισκόμαστε ήδη μπροστά σε νέες εργατικές κινητοποιήσεις, όπως τις απεργίες σε Ακτοπλοΐα και Δημόσιο Τομέα Υγείας. Η πείρα που ως τώρα έχει συγκεντρωθεί γεννά πολύτιμα συμπεράσματα για όλη την εργατική τάξη, που χρειάζεται να κάνει δική της υπόθεση κάθε κινητοποίηση κάθε κλάδου. Άλλωστε, κάθε κινητοποίηση μπορεί να οπλίζει το σύνολο της εργατικής τάξης, στην αντιπαράθεση με καπιταλιστές και κυβέρνηση, με δεδομένο ότι σε κάθε αγώνα, κάθε κλάδου, η επίθεση κεφαλαίου - κυβέρνησης στοχεύει όλη την εργατική τάξη. Αυτό έδειξε ο πρόσφατος αγώνας στις συγκοινωνίες.

Επομένως, έχει ξεχωριστή σημασία να γίνουν υπόθεση όλων μας οι κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγελθεί για την Πέμπτη. Μόνο και μόνο η αντιμετώπιση της αστικής προπαγάνδας ότι ο αγώνας κάθε κλάδου στρέφεται ενάντια στην κοινωνία, η αποκάλυψη αυτής της αθλιότητας, συμβάλλει αποφασιστικά στη στήριξη των εργαζομένων των κλάδων που κινητοποιούνται. Άρα, χρειάζεται έμπρακτη αλληλεγγύη σε όσους εργαζόμενους βγαίνουν στο δρόμο και διεκδικούν τα δικαιώματά τους - την ώρα μάλιστα που όπως δείχνουν και οι εξελίξεις με την απεργία στις αστικές συγκοινωνίες - κυβέρνηση και εργοδοσία εντείνουν τον αυταρχισμό απέναντι σε όσους δεν υποτάσσονται στην ισοπέδωση των εργατικών δικαιωμάτων και αναγκών. Και χρειάζεται να αποκαλύπτουμε την άθλια προπαγάνδα της κυβέρνησης που συκοφαντεί όποιον αντιστέκεται στην αντιλαϊκή πολιτική. Για παράδειγμα, οι χιλιάδες εργατοϋπάλληλοι που στάθηκαν στο πλευρό των εργαζομένων των μέσων μεταφοράς διαδηλώνοντας το Σάββατο με το ΠΑΜΕ, δε στήριξαν μόνο κάποιους εργαζόμενους που επιστρατεύθηκαν γιατί απεργούσαν. Υπερασπίστηκαν το δικαίωμα στη δουλειά με δικαιώματα και Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας (ΣΣΕ), ανέδειξαν ότι χρειάζεται πανεργατικός συντονισμός για τις ΣΣΕ, η προάσπιση των οποίων δεν μπορεί να είναι υπόθεση ενός κλάδου, ούτε και προχωρά με αποσπασματικούς αγώνες. Παράλληλα, ανέδειξαν πως ο αγώνας των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς πρέπει να γίνει υπόθεση όλου του λαού, αφού συνδέεται με την ασφαλή, γρήγορη και φτηνή μετακίνηση των εργατικών - λαϊκών οικογενειών.

Σημαντικό επίσης ζήτημα στην ανάπτυξη των αγώνων αποτελεί η ίδια η συμμετοχή των εργαζομένων στην οργάνωσή τους. Κόντρα στη δράση των συμβιβασμένων συνδικαλιστικών πλειοψηφιών που τους θέλουν θεατές. Η πορεία του αγώνα, το πλαίσιο, οι μορφές πάλης πρέπει να συζητιούνται συλλογικά, να επιδιώκεται ανοιχτή αντιπαράθεση, να βγαίνουν συμπεράσματα, να ξεχωρίζουν οι εργάτες εχθρούς και φίλους. Να γίνεται ολοένα και σε περισσότερους εργαζόμενους πιο ξεκάθαρο ότι ο πραγματικός αντίπαλος είναι οι καπιταλιστές και το κράτος τους, οι κυβερνήσεις τους. «Κλειδί» σ' αυτή την κατεύθυνση είναι η λειτουργία των ίδιων των σωματείων, η καλή οργάνωση και προετοιμασία κάθε κινητοποίησης με ευθύνη των ΔΣ αλλά και η «ζωντανή» εμπλοκή όλων των μελών, η δημιουργία, π.χ. απεργιακών Επιτροπών για την ολόπλευρη περιφρούρηση του αγώνα, η θωράκιση απέναντι στους χειρισμούς της εργοδοσίας.

Ειδικό βάρος στις προϋποθέσεις που ενισχύουν τη δυναμική των αγώνων έχει η εξασφάλιση συμμαχιών. Γι' αυτό άλλωστε, ήδη, τα «παπαγαλάκια» της κυβέρνησης και των μονοπωλίων έπιασαν δουλειά για να κρύψουν πως ο αγώνας των ναυτεργατών αφορά όλους όσοι θίγονται από την πολιτική που απειλεί την ανθρώπινη ασφάλεια στη θάλασσα. Πως ο αγώνας των αγροτών αφορά όλους όσοι θίγονται από την πολιτική που παραδίδει τη γη και τη διατροφή μας στον έλεγχο των μονοπωλίων. Πως ο αγώνας των υγειονομικών αφορά όλους όσοι θίγονται από την πολιτική που θέλει την Υγεία εμπόρευμα.

Ποιος δικαιώθηκε;



Ποιος δικαιώθηκε;


     Το Μάη του 2011, οι κινητοποιήσεις των λεγόμενων «αγανακτισμένων» στις πλατείες βρίσκονταν σε κλιμάκωση. Στις 30/5/2011, ο Π. Λαφαζάνης, Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, έλεγε στο «Κόκκινο» γι' αυτές τις κινητοποιήσεις: «Οι αυθόρμητα γεμάτες πλατείες από κόσμο που αγωνιά και διαμαρτύρεται, δείχνουν ότι η χώρα έχει φτάσει σε ένα οριακό σταυροδρόμι όπου οι "από πάνω δεν μπορούν και οι από κάτω δεν αντέχουν"! (...) Αυτή τη στιγμή η Αριστερά, σε όλες τις εκφράσεις της, αντί να είναι αμήχανη ή, ακόμα χειρότερα, να κρατά ανταγωνιστικές αποστάσεις ή και να ασκεί αφ' υψηλού κριτική στο "κίνημα των πλατειών", οφείλει συμπαραταγμένη να στηρίξει αυτό το κίνημα». Ο ΣΥΡΙΖΑ έβλεπε στις «πλατείες» συνθήκες επαναστατικής κατάστασης και χάιδευε τα αυτιά και τη ψήφο όσων δίκαια αγανακτούσαν για την κυρίαρχη πολιτική, χωρίς όμως αυτή τους η αγανάκτηση να εκφράζεται με μορφή και περιεχόμενο τέτοιο που να αφήνει ελπίδες για κάποια συνταρακτική αλλαγή προς όφελος του λαού, όπως έσκουζε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτά έλεγε τότε το ΚΚΕ και γι' αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ το κατηγορούσε ότι βλέπει «αφ' υψηλού» τις πλατείες. Στις οποίες, συν τοις άλλοις, δρούσαν εθνικιστικές και ακροδεξιές ομάδες, που έριχναν συνθήματα όπως «οι 300 στο Γουδή», για να αποπροσανατολίσουν το λαό από αυτόν που πραγματικά ευθύνεται για τα βάσανά του, που είναι ο καπιταλισμός και το αστικό σύστημα στο σύνολό του και όχι μια μερίδα του πολιτικού του προσωπικού. Σαν αποτέλεσμα, το λεγόμενο «κίνημα των αγανακτισμένων», ξεφούσκωσε, με τους «πάνω» να ελέγχουν χωρίς ιδιαίτερο κόπο τους «κάτω», παρά τις φιγούρες και τις μεγαλοστομίες του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων.
Το Μάρτη του 2012, με πρωτοβουλία «ομάδων πολιτών» και δημοτικών αρχών, ξεκίνησε η διάθεση πατάτας από τους παραγωγούς «χωρίς μεσάζοντες», σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που πουλούνται στην αγορά. Η πρωτοβουλία προβλήθηκε από τα αστικά ΜΜΕ και όλα τα κόμματα σαν το απαύγασμα της «αυτοοργάνωσης», που ρίχνει τις τιμές των προϊόντων, παρακάπτοντας «κερδοσκόπους και μεσάζοντες». Έγραφε ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του στις 30/4/2012: «(...) αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα αυτοοργάνωσης που αναδεικνύει τις τεράστιες δυνατότητες των παραγωγών και των πολιτών για να παρακάμψουν τους κάθε λογής μεσάζοντες και κυκλώματα». Το ΚΚΕ είπε με θάρρος ότι τέτοιες πρωτοβουλίες δεν μπορούν να σώσουν το λαϊκό εισόδημα, το οποίο κατατρώγεται από τις μειώσεις μισθών-συντάξεων, τους φόρους και τα χαράτσια και από την άλλη από τις υψηλές τιμές που καθορίζουν οι πολυεθνικοί όμιλοι, οι οποίοι, ειδικά στον κλάδο των τροφίμων, έχουν μονοπωλήσει την αγορά σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Ούτε επίσης μπορούν να σώσουν τους μικροπαραγωγούς αφού απαιτούν μέσα μεταφοράς και χώρους διάθεσης, δυνατότητα που μόνο οι μεγάλοι παραγωγοί μπορούν να έχουν. Το ΚΚΕ λοιδωρήθηκε γι' αυτές του τις θέσεις απ' όλους εκείνους που πιπίλιζαν το μυαλό του κόσμου ότι μπορεί να έχει φτηνά αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα, αρκεί «να την ψάξει καλύτερα». Άρα, καμιά ανάγκη να διεκδικήσει ο λαός μισθούς και συντάξεις στο ύψος των αναγκών του, καμιά ανάγκη πάλης για απαλλαγή των μικροπαραγωγών από φόρους και χαράτσια, για φτηνά καλλιεργητικά μέσα, για απαλλαγή από το βραχνά των τραπεζών, γενικά καμιά ανάγκη να πετάξουν οι εργαζόμενοι, τα φτωχά λαϊκά στρώματα τα μονοπώλια από την παραγωγή. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Το «κίνημα της πατάτας» ξεφούσκωσε, όπως ακριβώς το «φούσκωσαν», οι τιμές παραμένουν στο θεό και οι μικροί αγρότες προσπαθούν μάταια να μείνουν και να καλλιεργήσουν τη γη τους.
Πριν από δυο περίπου χρόνια, βρισκόταν σε εξέλιξη η επονομαζόμενη «Αραβική Ανοιξη», με κινητοποιήσεις στην Αίγυπτο και άλλου. Όλα τα κόμματα μιλούσαν για «κοσμογονία» και «αλλαγή προς τη δημοκρατία» στις χώρες της Β. Αφρικής, έκαναν λόγο για «επανάσταση», που «αλλάζει το χάρτη της περιοχής». Κανένας άλλος πέρα από το ΚΚΕ δε μιλούσε για τα ιμπεριαλιστικά σχέδια στην περιοχή, που πατώντας σε υπαρκτά ζητήματα και την καταπίεση του λαού, υποδαυλίζουν αλλαγές καθεστώτων, που θα είναι καλύτερα προσαρμοσμένα στα συμφέροντά τους. Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που επιδιώκουν άλλες διευθετήσεις στην ευρύτερη Μέση Ανατολή, με ανταγωνισμούς για τους δρόμους και τις πηγές ενέργειας. Στις 29/1/2011, ο Κ. Ήσυχος, μέλος της ΠΓ του ΣΥΝ και υπεύθυνος για την Εξωτερική πολιτική και Άμυνα, έλεγε σε δήλωσή του για την Αίγυπτο: «Η εξέγερση κατά του δικτατορικού καθεστώτος Μουμπάρακ στη χώρα του Νείλου παίρνει παλλαϊκές διαστάσεις. Τρίζει, από μια κλωστή πλέον κρέμεται το καθεστώς Μουμπάρακ. Η Αίγυπτος ενδεχόμενα βρίσκεται σε τροχιά απομάκρυνσης από "ξένους προστάτες". Πρόκειται για τη φυσική ηγέτιδα χώρα του Αραβικού κόσμου, πυλώνα ιμπεριαλιστικής "σταθερότητας" στην περιοχή, τις τελευταίες δεκαετίες. Πρόκειται για συγκλονιστικές ιστορικές εξελίξεις που ταράζουν τα θεμέλια των δογμάτων περί "νομοτέλειας μιας παγκοσμιοποιήμενης νεοφιλελεύθερης πραγματικότητας" (...) Μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα ξημερώνει στον παγκόσμιο πολιτικό χάρτη του 21ου αιώνα». Δυο χρόνια μετά, ο λαός της Αιγύπτου ματώνει από το νέο καθεστώς, όπως έγινε και με τους λαούς της Λιβύης, του Ιράκ, του Αφγανιστάν και αλλού, όπου πάτησαν τη μπότα τους οι ιμπεριαλιστές, είτε με το στρατό τους, είτε με τις μυστικές τους υπηρεσίες.
Σε όλα τα παραπάνω -αν και ενδεικτικά- το ΚΚΕ δικαιώθηκε στις εκτιμήσεις του. Γιατί; Επειδή η αντίληψη που έχει για το εργατικό-λαϊκό κίνημα, για τις αλλαγές που αυτό μπορεί και πρέπει να φέρει, είναι στον αντίποδα όλων των άλλων κομμάτων, που θέλουν το λαό χειροκροτητή της διαχείρισης του συστήματος των καπιταλιστών στη μια ή στην άλλη μορφή της. Σήμερα, αναγκαίοι είναι οι αγώνες που κατατείνουν στην αλλαγή τάξης στην εξουσία και εκεί πρέπει να συγκεντρώσει την προσοχή του ο λαός. Αγώνες με τέτοιο προσανατολισμό μπορούν να φοβίσουν το αστικό σύστημα, να καθυστερήσουν μέτρα, να ανοίξουν ρήγματα που είναι στο χέρι του λαού να τα διευρύνει και να γύρει την πλάστιγγα υπέρ του.

28 Ιαν 2013

Μαχαιρώθηκε μαθητής στο παλαίο Φάληρο απο τους φασίστες


Μαχαιρώθηκε μαθητής στο παλαίο Φάληρο απο τους φασίστες 



Επιβεβαιωμένο το συμβαν από παιδιά του σχολείου

Σήμερα στις 8:15 το πρωί στην εξώπορτα του 3ου Λυκείου Παλαιού Φαληρου δύο τύποι  επιτέθηκαν σε μαθητή του σχολείου και τον μαχαίρωσαν στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.

Αυτός ο μαθητής είχε αντιπαρατεθεί τις προηγούμενες μέρες με γνωστούς φασίστες στο σχολείο του πάνω σε συζήτηση.Δεν δήλωνε αναρχικός-αριστερός ή τέλοσπάντων κάτι,απλά δε γούσταρε το φασισμό. Επίσης είναι γνωστό πως κάποια φασισταριά από αυτό το σχολείο συμμετέχουν σε επιθέσεις σε μετανάστες οπότε το λογικό συμπερασμα είναι πως οι μαχαιροβγάλτες ήταν τα φασισταριά λυκειόπαιδα από το ίδιο σχολείο ή γνωστοί τους.

Μην ξεχνάτε και την επίθεση που δέχτηκε πριν λίγες μέρες ο χώρος-κατάληψη της πρωτοβουλίας π.Φαλήρου από φασίστες με φωτοβολίδες....

https://athens.indymedia.org

Ησυχία, τάξη κι ανασφάλεια !!!


Ησυχία, τάξη κι ανασφάλεια !!!










Αφορμή για αυτό το κείμενο στάθηκε η συνομιλία μου με ένα  φίλο,που όταν τον ρώτησα πως περνάει, τι κάνει.., μου απάντησε ακριβώς αυτό: Ησυχία, τάξη κι ανασφάλεια!
 Μόλις τελείωσε η συνομιλία, συνειδητοποίησα ότι η ειρωνική πλέον ατάκα ( ησυχία, τάξη και ασφάλεια) είναι παραποιημένη,αφού η λέξη ανασφάλεια είναι η πιο ρεαλιστική της εκδοχή.
 Και δεν μπορούμε παρά να παραδεχτούμε ότι η ησυχία και η τάξη είναι εύκολο να επιβληθούν και να διατηρηθούν με την ανασφάλεια.
 Οι εκάστοτε εξουσιαστές κυριαρχούσαν και επιβάλλονταν ΠΑΝΤΑ με…το φόβο.
 Χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν την ωμή βία, σε πολέμους, δικτατορίες και φυσικά στις ”δημοκρατίες” τους.Η ευφυέστερη ανακάλυψη τους όμως  ήταν, είναι και θα είναι η προπαγάνδα.
 Η διαδικασία κατά την οποία ο ανθρώπινος νους υποβάλλεται σε ιδέες και σκέψεις που του έχουν έξωθεν επιβληθεί,στην πορεία  όμως τις ενστερνίζεται και τις κάνει ”δικές του”, πιστεύοντας πως είναι δικές του. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύονται τόσα χρόνια, ελέγχοντας τους ανθρώπους με ”τη θέλησή τους”. Το μυαλό, η συνείδηση, οι πεποιθήσεις μας, η ηθική μας έχουν  γίνει παιχνίδι στα χέρια τους, μία εύπλαστη πλαστελίνη που την πλάθουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις εποχές όπως τους συμφέρει.
Δεν είναι τυχαίο οτι απο μικρή ηλικία τα παιδιά μαθαίνουν να υπακούν τους γονείς και τους δασκάλους τους και  αποκτούν την αναγνώριση και αποδοχή τους μόνο αν είναι φρόνιμα και καλά. Επίσης  αποθαρρύνονται απο το να ρωτούν ”γιατί;”, μία απλή ερώτηση που προκαλεί συνειρμούς και εξελίσσει τη σκέψη , αλλά προτρέπονται να αποστηθίζουν στείρα γνώση ειδικά μέσα στα πλαίσια του σχολείου. Οι δάσκαλοι-καθηγητές (που  παρουσιάζονται ως αυθεντείες ορισμένες φορές )
 απαιτούν ΗΣΥΧΙΑ και υπακοή (όχι δηλ. να κινητοποιήσουν το πηγαίο ενδιαφέρον για μάθηση) μέσα στην ΤΑΞΗ (λέξη που υπονοεί την αίθουσα διδασκαλίας) με το φόβητρο της βαθμολογίας (δημιουργία ανασφάλειας).
 Αποτέλεσμα των ”φυτώριων” της γνώσης είναι η παραγωγή (και εδώ μιλαμε πραγματικά για παραγωγή)  μηχανικών ανθρώπων.
 Οι τυφλή υπακοή στους γονείς- δασκάλους μετατρέπεται σε τυφλή υπακοή στον εργοδότη, αφεντικό διευθυντή, κυβέρνηση, νόμο, εξουσία.- Ποιός τολμά να το αμφισβητήσει;
 Όλοι οι τελευταίοι αποτελούν τις νέες αυθεντίες που μαζί με τα ΜΜΕ έρχονται να αντικαταστήσουν εκείνες της παιδικής μας ηλικίας.( μια ζωή υπο επιτήρηση!)
 Οι περισσότεροι άνθρωποι μεγαλωμένοι σε αυτές τις συνθήκες απεμπολούν κάθε προσωπική τους ευθύνη , μεταφέροντάς την σε ένα αόριστο σύστημα, ή σε εκείνους που θεωρούνται έξυπνοι, μορφωμένοι, έμπειροι και επομένως  ξέρουν τι κάνουν.
 Αυτό αποτελεί μεγάλη απερισκεψία αν αναλογιστούμε οτι οι πράξεις , η συμπεριφορά, η εργασία
 (και ο τρόπος που την εκτελεί κάποιος) του καθένα έχουν σοβαρό αντίκτυπο στις ζωές των άλλων, επομένως σε όλη την κοινωνία. Η κοινωνία μας είναι μία συνεχής συνδιαλλαγή μεταξύ ανθρώπων που ως αποτέλεσμα την επηρεάζει και τη συνδιαμορφώνει.
 Οι κρατούντες γνωρίζοντας καλά όλα τα παραπάνω δημιουργούν μία συγμπλεγματική εξάρτηση μεταξύ εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου, μία αίσθηση ότι χωρίς εντολέα ( εξουσιαστή) δεν μπορεί να υφίσταται ούτε ο ίδιος ως μονάδα, αλλά  περαιτέρω δεν μπορεί να διατηρηθεί  γενικότερα η τάξη και η ευρυθμία μέσα στην κοινωνία.
 Ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας που οδηγεί αναπόφευκτα στη σκέψη οτι ”τίποτα δε μπορεί να αλλάξει”.
 Η πραγματικότητα ομως είναι τελείως διαφορετική. Είμαστε πολλοί  και είμαστε δυνατοί ,αν όμως το καταλάβουμε και το συνειδητοποιήσουμε. Η μεγάλη αλλαγή ξεκινάει πάντα απο ”μέσα” μας , η πιο δύσκολη και επίπονη αλλαγή είναι να κάνουμε την προσωπική μας υπέρβαση, να αλλάξουμε  χρόνιες συνήθειες του  Εαυτού μας.
 Να διαλύσουμε παλίες νοοτροπίες, να έχουμε κριτική σκέψη, να ξεκινήσουμε να ρωτάμε ξανά γιατί, να επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες και να μην καταπίνουμε αμάσητο ότι μας πασάρουν.  Να διαμορφώσουμε ενα διαφορετικό μέλλον , να δημιουργήσουμε μία άλλη προοπτική. Να νίωσουμε ασφάλεια κι εμπιστοσύνη με τους γύρω μας. Φυσικά δεν εννοώ σε καμία περίπτωση τη βολική ασφάλεια της ησυχίας και της τάξης τους. Εννοώ εκείνη την ασφάλεια που οι άνθρωποι θα επμιστεύονται τον εαυτό τους και τους άλλους, θα νιωθουν αγάπη, γαλήνη , χαρά και ικανοποίηση. Μία ανθρώπινη κοινωνία που με τη δυναμική της θα κάνει τη διαφορά.

.ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΟΚΕΦΑΛΑ.


..ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΟΚΕΦΑΛΑ. 


-Εσύ καλή μου κυρία που διαθέτεις ιδιόκτητο σπίτι, πώς το απόκτησες; 
-Είναι ο ιδρώτας των γονιών μου. Μα ούτε ένα φρεσκάρισμα δεν μπορώ να του κάνω. Δέκα χρόνια έχει να μπει ελαιοχρωματιστής μέσα…

-Εσύ καλέ μου άνθρωπε που διαθέτεις ιδιόκτητο σπίτι, πώς το απόκτησες; 
-Είναι ο δικός μου ιδρώτας σαράντα χρόνων. Σάπισαν όμως τα πορτοπαράθυμα, μα δεν έχω οικονομική δύναμη να τ’ αλλάξω.

-Εσείς, τι σπίτι διαθέτετε; Ιδιόκτητο; 
-Ε, όχι ακόμη. Κάποτε όμως…

-Δηλαδή; 
-Το πήραμε με δάνειο απ’ την τράπεζα. 

-Πότε το ξεχρεώνετε; 
-Σε είκοσι χρόνια.

-Θα το ξεχρεώσετε; 
-Δεν ξέρουμε. Απλά, ελπίζουμε. 

-Κι εσείς; 
-Εμείς εδώ και κάτι μήνες σταματήσαμε να πληρώνουμε τις δόσεις της τράπεζας για το σπίτι.

-Εσείς; 
-Κι εμείς από ’δω και πέρα δεν μπορούμε να βάλουμε δόση στην τράπεζα για το σπίτι. Εγώ έμεινα άνεργη και του άντρα μου του μείωσαν κάθετα το μισθό. 

-Κι εσείς; 
-Αχ… το δικό μας σπιτάκι προσημειώθηκε λόγω άλλων χρεών στην τράπεζα. Θα μας το κατασχέσουν. 

-Εσείς εκεί; 
-Εμείς… Εφτά χρόνια πληρώνουμε τις δόσεις για το σπίτι στην τράπεζα και το κεφάλαιο ελάχιστα κατέβηκε. Όσα έχουμε δώσει μέχρι τώρα, είναι σχεδόν αποκλειστικά για τόκους. 

-Συνεχίζετε δηλαδή να πληρώνετε κανονικά; 
-Όχι. Δεν έχουμε πια καμιά δυνατότητα.

-Γιατί; 
-Είχαμε ένα μαγαζάκι και του βάλαμε «λουκέτο». Μας «έφαγαν» τα μεγαλοκαταστήματα, πλάκωσε και η κρίση…

-Εσείς; 
-Εμείς έχουμε δυο ιδιόκτητα. Στο ένα μένουμε, το άλλο το νοικιάζαμε μέχρι πρόπερσι. Παντρεύτηκε όμως η κόρη μας και μένει πλέον εκεί. Μόνο που ’μειναν άνεργοι κι αυτή κι ο άντρας της. Κι η σύνταξη που παίρνω εγώ, ούτε για τα φάρμακα τα δικά μου και της κυράς μου δεν φτάνει. Πιάσαν υγρασία και τα δυο διαμερίσματα, γιατί δυο χειμώνες τώρα δεν ανάβουμε καλοριφέρ. Με μια ηλεκτρική σομπίτσα στα πόδια μας, παλεύουμε το κρύο. Τώρα όμως θα μας κόψουν και το ρεύμα. Πώς να το πληρώσουμε;;;


Όλοι εσείς, καλές μου κυρίες και καλοί μου κύριοι, καλείστε να πληρώσετε και χαρατσοκέφαλο.

Τον λεγόμενο ενιαίο φόρο ακινήτων.

Ξέρετε, αυτόν που απ’ το 2011 ήδη, σας υποχρεώνουν με το πιστόλι στον κρόταφο να πληρώνετε (μαζί με το λογαριασμό τής ΔΕΗ). 

Ξέρω, ότι οι περισσότεροι από εσάς, για το 2011 πληρώσατε αυτό το χαρατσοκέφαλο, φοβούμενοι μην πατήσουν την σκανδάλη...

Άντε όμως κι αντέχετε να το πληρώσετε και για το 2012.

Το 2013, τι θα κάνετε; Θα έχετε λεφτά να το πληρώσετε;

Το 2014;

Το …

Όχι. Δεν θα έχετε δυνατότητα να ξαναπληρώσετε το χαρατσοκέφαλο, το οποίο δεν είναι και μονάχο του. Εντάσσεται σ’ ολόκληρη συμμορία φόρων.

Κι αυτή η φοροεπιδρομή, εντάσσεται σ’ ολόκληρη σκευωρία να σας πιουν και την τελευταία ρανίδα τού αίματός σας;

Τι θα κάνετε;;; 

Θ’ αντισταθείτε ή θ' αφεθείτε να σας ξεματώσουν εθελοντικά;;; 

Γιατί η αλήθεια είναι, ότι θα πληρώνετε στερούμενοι ακόμη και στοιχειώδεις ανάγκες σας, μα στο φινάλε δεν θα μπορείτε πια να πληρώσετε. 

Οπότε…;;;

Οπότε θα σας έχουν αρπάξει απ’ την τσέπη με τα χαρατσοκέφαλα και τη φοροεπιδρομή ό,τι είχατε και μετά θα σας πετάξουν σαν στυμμένες λεμονόκουπες. 

Θα σας κατασχέσουν δηλαδή και την περιουσιούλα σας, εφόσον δεν θα μπορείτε ν’ ανταποκριθείτε στα χαρατσοκέφαλα και τη φοροεπιδρομή. 

Μπας λοιπόν κι είναι πιο λογικό και τίμιο για τα λαϊκά στρώματα, να μην πληρώσει κανένας, μα κανένας(!), τα χαρατσοκέφαλα που τού ’ρχονται κατακέφαλα;

Τι θα κάνουν οι κρατούντες αν εκατομμύρια νοικοκυριά δεν θυσιάσουν τη θέρμανση και το φαγητό των παιδιών τους για να πληρώσουν τα χαρατσοκέφαλα;

Τι;;;
Θα πατήσουν την σκανδάλη;;; 

Θα κατασχέσουν όλα τα σπιτάκια των εκατομμυρίων μικροϊδιοκτητών των λαϊκών στρωμάτων;;; 

Αφήστε πια την περίπτωση που τα σπίτια έχουν αγοραστεί με δάνεια απ’ τις τράπεζες. Είναι του δανειζόμενου το σπίτι; Όχι! Αν, ίσως, μπορεί, …κάποτε να ξεχρεωθεί, θα είναι. Άρα, ας πάνε στην τράπεζα να εισπράξουν τα χαρατσοκέφαλα. 
Πάει πολύ να είσαστε και κερατάδες και ζημιωμένοι..., όπως λέει σκωπτικά μια λαϊκή ρήση. 

ΠΡΟΣΕΞΕ καλή μου κυρία, ΠΡΟΣΕΞΕ καλέ μου άνθρωπε, 

δεν είναι αστεία τα πράματα, μήτε μπόρα που θα περάσει…

Κάλιο οργανωμένα ν’ αποκρούσουμε όλοι μαζί ΤΩΡΑ τα χαρατσοκέφαλα που μας πετάνε οι κρατούντες κατακέφαλα, 

παρά ΑΥΡΙΟ να ξεμοναχιάσουν τον καθέναν ξεχωριστά και να τον ξεματώσουν…

Ένα θα σας πούμε, αυτοί, οι κρατούντες δια των πολιτικών υπηρετών τους, οργανωμένα σάς επιτίθενται απ’ όλες τις μεριές και σ’ όλα τα επίπεδα.
Συνεδριάζουν στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, συσκεπτόμενοι πώς θα σας ξεματώσουν. 


Εσείς τι θα κάνετε; Θα κάτσετε με σταυρωμένα χέρια;;;

Μπρος, συσπειρωθείτε εδώ και τώρα στις ΛΑΪΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ τής περιοχής σας (ΠΑΜΕ, ΠΑΣΕΒΕ, ΠΑΣΥ, ΟΓΕ, ΜΑΣ), να συνεδριάσετε και να συσκεφτείτε, ώστε να προχωρήσει άμεσα η οργανωμένη λαϊκή άρνηση στα χαρατσοκέφαλα που σας πετάνε κατακέφαλα!!! Μα και σε όλα(!!!) όσα σας τσακίζουν τη ζωή για να σωθούν οι κεφαλαιοκράτες απ' τη δική τους κρίση. Την καπιταλιστική κρίση. 

Σάπιο είναι το σύστημά τους! Σάπιος είναι ο καπιταλισμός! Μ' ένα δικό σας  "σπρώξιμο", θα σωριαστεί κατάχαμε ν' απαλλαγείτε επιτέλους από δαύτον κι απ' τη βαρβαρότητα στην οποία σάς καταδικάζει!!!

Οργανωθείτε, δράστε αντικαπιταλιστικά!!! 
Μη φοβάστε!!! 
Οι κρατούντες πρέπει να σας φοβούνται!!! Και όντως σας φοβούνται!!! Τρέμουν μπρος στην οργανωμένη δύναμή σας!!! Αξιοποιήστε την!!!

Και δεσμευτείτε στην ηθική υποχρέωσή σας: 
OΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Μόνο έτσι θα βγείτε ΝΙΚΗΤΕΣ!!! 
Εδώ λοιπόν, συσπειρωμένοι και συστρατευμένοι ΕΔΩ!!!    
 Αναρτήθηκε από ΑΝΕΡΓΟΙ και ΑΦΡΑΓΚΟΙ  

Νέοι σταθμοί διοδίων !!!!!!!!!!!!!!


Νέοι σταθμοί διοδίων !!!!!!!!!!!!!! 




Με αποκλεισμό των διοδίων του Αιγινίου και της Λεπτοκαρυάς, επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων έχουν προχωρήσει από το πρωί της Δευτέρας το ΠΑΜΕ, οι Λαϊκές Επιτροπές της Κεντρικής Μακεδονίας, δημοτικά συμβούλια και πλήθος κατοίκων της περιοχής.
Αντιδρούν στη λειτουργία των σταθμών και απαιτούν την κατάργηση όλων των διοδίων.
Στο πλευρό των διαδηλωτών στα διόδια Αιγινίου βρίσκεται και ο βουλευτής του ΚΚΕ, Θεοδόσης Κωνσταντινίδης.
Από σήμερα ξεκίνησε η λειτουργία του μετωπικού σταθμού των διοδίων στο Αιγίνιο και η λειτουργία των πλευρικών διοδίων στη Λεπτοκαρυά Πιερίας.
Θυμίζουμε ότι με τη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο θα λειτουργούν συνολικά 3 σταθμοί διοδίων σε απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων: οι σταθμοί Μαλγάρων Θεσσαλονίκης, Αιγινίου και Λεπτοκαρυάς Πιερίας. Η κυβέρνηση, για να χρυσώσει το χάπι, προαναγγέλλει μείωση της τιμής στα διόδια των Μαλγάρων και αντίστοιχα μια μικρή μείωση στα διόδια της Λεπτοκαρυάς.

 Αναρτήθηκε από xristos bellos

Ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο .... ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...



Ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο .... ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ... 


Περνώντας απο ένα χωριό ο Βελουχιώτης συναντάει έναν ρακένδυτο Χίτη και καθώς του έκανε εντύπωση η εμφάνιση του, του έπιασε κουβέντα.

- Γειά σου πατριώτη τι κάνεις σε αυτά τα μέρη; τον ρώτησε
- Είμαι της χωροφυλακής (απάντησε ο ρακένδυτος νέος που από τον τρόπο που μίλησε φαίνονταν ότι ήταν χαμηλού μορφωτικού επιπέδου)
- Και τι περιπολείς; του είπε ο Άρης
- Φυλάω την χώρα από τους κομμουνιστές, απάντησε ο νέος που δεν κατάλαβε σε ποιον απευθυνόταν.
- Και γιατί κυνηγάς τους κομμουνιστές;  συνέχισε ο Άρης
- Γιατί οι κομμουνιστές έχουν έρθει με σκοπό να μας πάρουν τα σπίτια, απάντησε ο ρακένδυτος νέος.
  
 Έκπληκτος ο Βελουχιώρης από την απάντηση του ταγματασφαλίτη, κατεβαίνει από το άλογό του, πλησιάζει τον νέο, βγάζει το μαχαίρι του και αφαιρεί ένα μπάλωμα από το παντελόνι του νέου λέγοντας του:
  
 - Ε λοιπόν, εγώ είμαι ο καπετάνιος των κομμουνιστών και μόλις σου πήρα τα υπάρχοντά σου...


  
 Αναρτήθηκε από Aristera sti Mitilini  στις 2:55 μ.μ. 

πρέπει να δείξετε αντοχή γιατί έρχονται τα πιο δύσκολα


πρέπει να δείξετε αντοχή γιατί έρχονται τα πιο δύσκολα 
  902.gr
 Γ. Άσμουσεν: Να είμαστε ειλικρινείς... πρέπει να δείξετε αντοχή γιατί έρχονται τα πιο δύσκολα

 Να «οικειοποιηθεί» ο λαός τη σφαγή των δικαιωμάτων του ζήτησε ο Γ. Άσμουσεν 
 Εύσημα στη συγκυβέρνηση για τα έως τώρα αποτελέσματα της αντιλαϊκής πολιτικής, συστάσεις για επιτάχυνση και εμβάθυνση των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων, των περικοπών και της λιτότητας, περιελάμβανε η συνέντευξη του Γιοργκ Άσμουσεν, μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, στην «Καθημερινή της Κυριακής».
 Για τα αντιλαϊκά μέτρα και κυρίως τη μείωση μισθών, δήλωσε ότι «βλέπουμε πλέον τα πρώτα αποτελέσματα», όπως η «βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσω της πτώσης του μοναδιαίου κόστους εργασίας» και πρόσθεσε πως «πρέπει να γίνουν κι άλλα».
 Ξεκαθάρισε επίσης ότι λιτότητα και περικοπές πάνε μαζί με τις αντιλαϊκές μεταρρυθμίσεις, για


 την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και των κερδών των μεγαλοεπιχειρηματιών. «Η δημοσιονομική εξυγίανση πρέπει να συνοδεύεται, φυσικά, από διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που ενισχύουν την ανάπτυξη. Αυτοί είναι οι δύο πυλώνες κάθε προγράμματος προσαρμογής. Γι’ αυτό και θεωρώ ότι η διαμάχη μεταξύ λιτότητας και ανάπτυξης είναι εσφαλμένη: κάθε χώρα χρειάζεται υγιή δημοσιονομικά και ενίσχυση της αναπτυξιακής της δυναμικής», ανέφερε ο Γ. Άσμουσεν.
 Στηρίζοντας και ενισχύοντας την κυβερνητική επιχειρηματολογία, ζήτησε «αντοχή» από τον ελληνικό λαό για το πιο δύσκολο και δήθεν τελευταίο τμήμα του «Μαραθωνίου» που οδηγεί σε βαθύτερη πτώχευσή του. «Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: πρέπει και φέτος ο κόσμος να δείξει αντοχή, γιατί το πρόγραμμα πρέπει να παραμείνει εντός στόχων και θα χρειαστεί χρόνος ώσπου να δούμε περισσότερα θετικά αποτελέσματα. Ο Μαραθώνιος εφευρέθηκε στην Ελλάδα. Ως χώρα, σήμερα βρίσκεστε στα δύο τρίτα του δρόμου, αλλά ως γνωστόν, το τελευταίο τρίτο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι», σημείωσε.
 Το στέλεχος της ΕΚΤ, προέτρεψε ακόμα σε «οικειοποίηση (ownership)» του προγράμματος από τον ελληνικό λαό. Δηλαδή, οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα να δεχτούν την πτώχευσή τους, στηρίζοντας μάλιστα την αντιλαϊκή πολιτική και έχοντας ψεύτικες αναμονές και προσδοκίες για καλύτερες μέρες, μέσω αυτής.
 Όπως δήλωσε «Από όλους – την κυβέρνηση, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις, τα συνδικάτα (...) Απαιτείται "οικειοποίηση" ώστε το πρόγραμμα να πετύχει, επαναφέροντας τη δημοσιονομική σταθερότητα και δημιουργώντας θέσεις εργασίας».

Και τους χαρατσώνουν και τους εμπαίζουν!


Και τους χαρατσώνουν και τους εμπαίζουν!
Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι και οι φορείς του νομού Πιερίας, λόγω της έναρξης λειτουργίας από τις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας ενός ακόμη σταθμού είσπραξης των χαρατσιών διοδίων, κοντά στο Αιγίνιο, με την άδεια της συγκυβέρνησης. Οι χειμαζόμενοι από τα γενικότερα αντιλαϊκά μέτρα κάτοικοι του νομού και οι επαγγελματίες θα είναι πλέον αναγκασμένοι να πληρώνουν παραπάνω 1,20 ευρώ για τα δίκυκλα, 1 ευρώ για τα ΙΧ, 3,40 για τα φορτηγά με 2 και 3 άξονες και 7,10 ευρώ για τα φορτηγά με 4 άξονες, προκειμένου να μετακινηθούν ως το διπλανό νομό Θεσσαλονίκης.
Ωστόσο, σε συνάντηση που είχε η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου Ανάπτυξης με βουλευτές του νομού, όχι μόνο υπερασπίστηκε τη φορομπηχτική πολιτική της, αλλά δε δίστασε να εμπαίξει τους κατοίκους. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το υπουργείο προτρέπει τους χρήστες του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου να προμηθευτούν δωρεάν από το διαχειριστή του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, πομποδέκτες ηλεκτρονικής χρέωσης διοδίων με τους οποίους θα εκμεταλλευτούν την εκπτωτική πολιτική διοδίων και θα έχουν σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, καλύτερη εξυπηρέτηση καθώς και εξοικονόμηση χρόνου, εφόσον δε θα χρειάζεται να σταματούν στους σταθμούς για χειροκίνητη πληρωμή των διοδίων». Δηλαδή «σκάστε και πληρώστε!».
Αυτοί βέβαια τη δουλειά τους κάνουν. Υπερασπίζονται την πολιτική της ιδιωτικοποίησης και των οδικών αξόνων, που μέσα στα τελευταία 4 χρόνια αύξησε τα χαράτσια διοδίων ακόμη και κατά 500% και αυγάτισε τους σταθμούς είσπραξης, με γνώμονα την κερδοφορία λίγων κατασκευαστικών και τραπεζικών ομίλων. Ο λαός και οι εργαζόμενοι, όμως δεν πρέπει να καθίσουν με σταυρωμένα χέρια. Πρέπει να ξεκινήσουν την αντεπίθεση ώστε οι οδικοί άξονες, συνολικά οι υποδομές της χώρας, να είναι λαϊκή - κοινωνική ιδιοκτησία για να καταργηθούν όλα τα διόδια.

TOP READ