19 Σεπ 2013

Χρυσαυγίτες ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ μαθητή επειδή σχολίασε την Χρυσή Αυγή!!! (παλιό περιστατικό απλά για να μην ξεχνιόμαστε)

Χρυσαυγίτες ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ μαθητή επειδή σχολίασε την Χρυσή Αυγή!!! (παλιό περιστατικό απλά για να μην ξεχνιόμαστε)



Σοκ έχει προκαλέσει το απίστευτο περιστατικό που εκτυλίχθηκε σε σχολείο του Παλαιού Φαλήρου.

Όπως ανέφερε ο Παύλος Τσίμας στο δελτίο του Μega μαθήτρια σε Λύκειο του Παλαιού Φαλήρου έκανε σχέση με στέλεχος της Χρυσής Αυγής. Συμμαθητές της αγανακτισμένοι τη ρώτησαν «Μα καλά, με Χρυσαυγίτη μωρέ, δε ντρέπεσαι»;

Όλα όσα ακολούθησαν ήταν φρικιαστικά αφού το επόμενο πρωί ομάδα Χρυσαυγιτών περίμενε έναν από τους συμμαθητές της έξω απ' το σχολείο. Άρπαξαν στην τύχη έναν μαθητή και τον ρώτησαν «Εσύ είπες ρε για μας»;

Και πριν προλάβει να απαντήσει τον μαχαίρωσαν στο λαιμό!
Η μητέρα του μαθητή υπέβαλε μήνυση και τότε τους βρήκε και εκείνη μπροστά της. «Να την αποσύρεις, γιατί θα έχεις σοβαρό πρόβλημα», της είπαν. «Κανείς δεν τα βάζει με τη Χρυσή Αυγή»!

mothersblog.gr

Το είδα εκεί 

ΥΓ: Είναι παλιό περιστατικό, απλά το ξανά-ανέβασαν τώρα και μπερδεύτηκα. Δεν πειράζει καλό κάνει να μην τα ξεχνάμε.

Διόρθωση ψήφου, κανείς;

Διόρθωση ψήφου, κανείς;

Στους κόλπους της ελληνικής αριστεράς, η χθεσινή μέρα, ανάμεσα σε άλλα φαινόμενα αυθόρμητης συσπείρωσης απολύτως φυσιολογικά και νόμιμα μπροστά στην φασιστική τρομοκρατία, περιείχε και μια διάθεση αναστοχασμού για τις λαϊκές ευθύνες για το γεγονός ότι μια ομάδα μπράβων βρέθηκε να έχει την προστασία και το χρήμα ενός αξιοσέβαστου μεγέθους κοινοβουλευτικού κόμματος.

Έτσι, ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου, στο ιδιαίτερα αξιόλογο κείμενό του που αναδημοσιεύσαμε, επιρρίπτεισυλλογικές ευθύνες με προφανή στόχο να ξυπνήσει δια του σοκ τον κόσμο που στήριξε ή ανέχτηκε την άνοδο των δολοφόνων στον κοινοβουλευτικό θώκο: "Είναι έτοιμη πλέον για σένα η ιστορική καταδίκη, το νοητό κελί των τύψεων, ενοχών και τραυματικών αναμνήσεων. Εκεί, ως έθνος, θα κλειδωθείς για πάντα, για τον Ναζισμό που έθρεψες και επέτρεψες, όπως οι Γερμανοί θα απολογούνται εσαεί, όχι μόνο για αυτά που έκαναν στον Β' Παγκόσμιο, αλλά και για αυτά που αναθέτουν στις υπάκουες μαφίες που τους υπηρετούν σήμερα στην Ελλάδα."

Ο δικός μας Τοτέμ (Π. Πουντίδης), στην συνέντευξή του στην Ελληνοφρένεια που επίσης ανέβηκε εδώ επιρρίπτεισυγκεκριμένες ευθύνες στους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής για την "ρημάδα" --με την λέξη, όπως λέει, να προέρχεται από αυτολογοκρισία πολύ βαρύτερης λέξης-- την ψήφο τους, που είχε ως αποτέλεσμα τον φόνο προσωπικού του φίλου και γιου αγαπημένου συναδέλφου του. Και προτείνει, όντας πιο κοντά σε μας, την στροφή στην αγωνιστική εργατική δράση αντί για τις τύψεις ως το μόνο μέσο για να ξεπλυθεί το αίμα της ηθικής αυτουργίας.

Στην Αυγή, που διαβάσαμε μέσω αναδημοσίευσης, ο Πέτρος Κατσάκος μιλά επίσης για ηθική αυτουργία δια της ψήφου:

"Όσο και να σε «χαϊδεύουν» όμως θέλω να το ξέρεις. Το ψηφοδέλτιο σου είναι βαμμένο με αίμα. Η απάντηση που έδωσες πριν λίγες μέρες στο γκάλοπ είναι κι αυτή βαμμένη με αίμα."
Και στον ανώνυμο κόσμο που σχολιάζει σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα δεν είναι λίγοι όσοι αντανακλούν τα συναισθήματα και την κραυγή αγωνίας αυτού εδώ του σχολιαστή στο "Κουτί της Πανδώρας":
"Όλοι εμείς φταίμε! Κανένας άλλος! Αυτοί που πρέπει να ξυπνήσουμε δεν ξυπνάμε!
«Κόβονται» και οι πιο απλές ελευθερίες μας….
Όχι μόνο από το κράτος αλλά και από τον διπλανό μας.
Κατάντια είμαστε! Ο χειρότερος ιός!
Και κάποιους τους συμφέρει ένας ιός να μη καταπολεμείται…!
Αύριο μπορεί να είμαστε εμείς ο επόμενος Παύλος…."
Τι λένε λοιπόν από κοινού ο ανένταχτος Χατζηστεφάνου, ο κομμουνιστής Πουντίδης, ο Συριζαίος Κατσάκος, ο ανώνυμος σχολιαστής;

Λένε ότι οι κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή και οι ακόμα περισσότεροι που εμφανίζονται ότι θέλουν να την ψηφίσουν έχουν αίμα στα χέρια τους. Και για να είμαστε ειλικρινείς, αίμα στα χέρια τους έχουν από την πρώτη στιγμή, ελληνικό και "ξένο". Δεν το απέκτησαν προχτές. Αλλά ας είναι. Αν χρειάζεται να δολοφονηθεί Ελληνόπουλο για να συνέλθουν ορισμένοι από την απάθεια ή και νομιμοποίηση τραυματισμών πολιτικών αντιπάλων ελληνικής καταγωγής και φόνων εργατών που δεν είχαν την ευτυχία να γεννηθούν Έλληνες, τότε φτάσαμε ήδη στο σημείο που έστω και αυτό το ξύπνημα απαιτεί "ελληνικό αίμα." Ένα θλιβερό σημείο, όπως θλιβερά είναι πάρα πολλά σ' αυτή τη χώρα. Κάνουμε την ανάγκη αρετή, λοιπόν, και καμωνόμαστε πως δεν φωνάζουμε στην έρημο μήνες, μη και προσβληθεί κανένας κοιμισμένος όρθιος και δεν μας κάνει τη χάρη να ξυπνήσει επιτέλους.

Τι άλλο λένε; Λένε πως κάποιο φριχτό και κυριολεκτικά εγκληματικό λάθος κάναμε όλοι μας ή κάνανε ορισμένους από μας πέρσι τον Μάη και τον Ιούνη. Απευθύνονται στο λαό και του λένε: "η ψήφος σου ήταν ένα φριχτό και εγκληματικό λάθος. Πρέπει να διορθώσεις αυτό το λάθος."

Και καλά κάνουν. Συμφωνούμε με όλους τους.

Αλλά αυτή η ρημάδα η μνήμη δεν μας αφήνει να αρκεστούμε στο να συμφωνήσουμε. Μας αναγκάζει και να θυμηθούμε. 10 του Μάη του 2012,μετά τις πρώτες εκλογές:

Η κ. Παπαρήγα κάλεσε τον λαό να διορθώσει την ψήφο του [...] Απαντώντας σε ερώτηση γιατί ζητά τη διόρθωση της λαϊκής ψήφου και αν ήταν λάθος η λαϊκή ψήφος και χωρίς λάθη η τακτική του ΚΚΕ, η κ. Παπαρήγα τόνισε ότι η λαϊκή ψήφος αναγνωρίζεται και με αυτή την έννοια είναι σεβαστή και θα την μελετήσουμε. Αναρωτήθηκε ακόμη ότι "Μπορεί να έχουμε και αδυναμίες, αλλά αυτές είναι που καθορίζουν πώς ψηφίζει ο λαός;"" Όταν ο λαός ψήφιζε το 2009 το ΠΑΣΟΚ, ήταν σωστή η ψήφος;"
Σχετικά με την Χρυσή Αυγή δήλωσε ότι συνιστά εργαλείο του συστήματος και ότι το ΚΚΕ θα μελετήσει το φαινόμενο.Εξέφρασε την άποψη τέλος ότι όλοι όσοι την ψήφισαν δεν είναι ούτε ναζιστές, ούτε φασίστες και υπό το πρίσμα αυτό, μέσα στη διόρθωση ψήφου που ζητά το ΚΚΕ είναι και αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω πόσοι θυμούνται ακόμα αυτά τα λόγια. Νομίζω πολλοί, μιας και έπεσε τρελό χάχανο τότε με τις "βλακείες" του ΚΚΕ και την "αλαζονεία" του, το "θράσος" του να ζητά να αλλάξει ο λαός αντί να αλλάξει το ίδιο κατά πώς το θέλει ο λαός. "Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε εσείς!", ήταν η μόνιμη επωδός από πάρα πολλούς τότε. Κι εδώ, πολλές φορές, στο ιστολόγιο τα διαβάσαμε αυτά.

Θυμόμαστε επίσης ότι ήταν πολύ δημοφιλές τις μέρες εκείνες, αλλά και μετά τις εκλογές του Ιούνη και αργότερα ακόμα να τρίβεται στη μούρη μας ένα ποίημα του Μπρεχτ, που επιλεγόταν ως σωστός κομμουνιστής για να μας κατσαδιάσει και να μας εκθέσει ως εκφυλισμένα ανδρείκελα ή και χαφιέδες επιπέδου "Μανιαδάκη και Τυρίμου". Θυμόμαστε, για παράδειγμα, τον κύριο Σταύρο Μαυρουδέα στο "Ο κατήφορος της ηγετικής ομάδας του ΚΚΕ", που "θύμιζε" κι αυτός σε εμάς τους στίχους του ποιητή:

Η στάση της [Αλέκας Παπαρήγα] τόσο στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος (που ουσιαστικά μόνη αυτή μαζί με τον δικομματισμό βρήκε σαν απογοητευτικό) όσο και στα βρώμικα μετεκλογικά παιχνίδια είναι απλά αχαρακτήριστη και θυμίζει εποχές Μανιαδάκη και Τυρίμου.
Ιδιαίτερα η πρόσφατη δήλωση της όπου ζητά νέες εκλογές και ταυτόχρονα δηλώνει ότι «Καλούμε το λαό να… διορθώσει την ψήφο του, αν θέλει να συγχρονιστεί με τις εξελίξεις» δείχνει ότι πλέον όχι μόνο έχει πάρει διαζύγιο από την μαρξιστική λογική αλλά πλέον χωρίζει και από την απλή κοινή λογική.
Θυμίζει, σε ακόμη χειρότερη εκδοχή, την διαβόητη ανοησία του Μπ.Δρακόπουλου ότι “ο λαός δικαιούται να σφάλλει” (μετά αντίστοιχη εκλογική αποτυχία του ΚΚΕεσ.).
Κάποιος θα έπρεπε να της θυμίσει – εάν οι περιβάλλοντες γνωρίζουν στοιχειωδώς – το ακόλουθο κείμενο ενός μεγάλου κομμουνιστή, του Μπ.Μπρεχτ:
«Ύστερ’ απ’ την εξέγερση της 17 του Ιούνη,
ο γραμματέας της Ένωσης Λογοτεχνών
έβαλε και μοιράσανε στη λεωφόρο Στάλιν προκηρύξεις
που λέγανε πως ο λαός
έχασε την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης,
και δεν μπορεί να την ξανακερδίσει
παρά μονάχα με διπλή προσπάθεια. Δε θα’ ταν τότε
πιο απλό, η κυβέρνηση
να διαλύσει το λαό
και να εκλέξει έναν άλλον…;»
Καλά μυαλά. 
Ήταν το αντι-ΚΚΕ χιτ της εποχής αυτή η φράση του Μπρεχτ. Και ως συνήθως, το σουξέ βασίστηκε στον συνδυασμό τσαπατσουλιάς και ημιμάθειας που νομιμοποιείται απ' την προκατάληψη. Στον συνδυασμό δηλαδή στον οποίο πόνταρε και ο κύριος καθηγητής. Γιατί ο Μπρεχτ δεν έγραψε το ποίημα σε μια χώρα αστοκρατούμενη αλλά σε μια Λαϊκή Δημοκρατία, ως κριτική για την καταστολή απεργίας το 1953. "Κείνο που με τρώει, κείνο που δε με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σαν τον καραγκιόζη", θα παραφράζαμε τους γνωστούς στίχους: όποτε συμφέρει και σε όποιον συμφέρει, έχει το ελεύθερο να μιλά από τη θέση ανύπαρκτων επαναστάσεων και κατακτήσεων και να μπλέκει ό,τι του καπνίσει φτάνει να αναδειχθεί η αντι-ΚΚΕ στάση ως κουκουεδέστερη του κουκουεδισμού.

Και κανείς δεν ρωτά τι έκανε ο Μπρεχτ όταν ζούσε σε συνθήκες που μοιάζουν με της σημερινής Ελλάδας στη Γερμανία του 30--συνθήκες πολύ διαφορετικές απ' αυτής της ΛΔΓ, όπου είχε νόημα να ασκήσεις κριτική στα λάθη μιας κυβέρνησης της εργατικής τάξης απέναντι στην εργατική τάξη.

Έγραφε σάτιρες του μάταιου του να αλλάξεις τον λαό αντί να αλλάξεις εσύ;

Όχι, έκανε το παν για να αλλάξει εκείνο το λαό. Γιατί εκείνος ο λαός είχε φέρει τον Χίτλερ στην εξουσία. Ήταν απόλυτα κρίσιμο να αλλάξει, να διορθώσει την στάση του.

Και τι έκανε ο Μπρεχτ όταν δεν κατάφερε να αλλάξει το λαό που έφερε τον Χίτλερ στην εξουσία;

Έφυγε απ' τη χώρα αντί να γράφει εξυπνάδες του είδους Μαυρουδέα, αυτό έκανε. Και δεν θα κατηγορούσα κανένα κομμουνιστή που έφευγε απ' αυτή τη χώρα που ονομάζεται Ελλάδα από αηδία έχοντας διαβάσει τον κύριο καθηγητή.

Αλλά ας γυρίσουμε στο σήμερα, ενάμιση περίπου χρόνο μετά.

Λοιπόν; Διόρθωση ψήφου, κανείς;

Bίντεο του ΠΑΜΕ για τη Χρυσή Αυγή

Bίντεο του ΠΑΜΕ για τη Χρυσή Αυγή



Καταγγελία Ρωσίδας δημοσιογράφου απο το RT. Δημοσιογράφοι δέχθηκαν δακρυγόνα, ενώ βολή δακρυγόνου πέρασε 10 εκατοστά απ΄το κεφάλι της!

Καταγγελία Ρωσίδας δημοσιογράφου απο το RT. Δημοσιογράφοι δέχθηκαν δακρυγόνα, ενώ βολή δακρυγόνου πέρασε 10 εκατοστά απ΄το κεφάλι της!



Η ανταποκρίτρια του Russia Today, Lucy Kafanov, βρέθηκε στο Κερατσίνι και παρολίγον να δεχθεί βολή δακρυγόνου, σύμφωνα με την προσφιλή τακτική των ΜΑΤ.

"Οπότε, αυτό το πράγμα πέρασε 13 εκ απο το κεφάλι μου", έγραψε την στιγμή της ανταπόκρισής της στο twitter





2 ώρες μετά, κατήγγειλε ότι δημοσιογράφοι δέχονται δακρυγόνα, κατα την επιχείρηση της ΕΛΑΣ


Οι άνδρες των ΜΑΤ, μιμούμενοι τους συναδέλφους τους στην Πλατεία Ταχρίρ και στην Τουρκία, προχωρούν σε ευθείες βολές δακρυγόνων, στα κεφάλια και στα πρόσωπα των διαδηλωτών.


Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει σοβαρά τραυματίας στο Τζάνειο που κινδυνεύει να χάσει το μάτι του από ευθεία βολή δακρυγόνου, στη Γρ.Λαμπράκη και χειρουργείται.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ


IBTimes Μαχαίρωμα του Killah P από τη Χρυσή Αυγή: Η Ελλάδα έχει περάσει το όριο



BBC Νεοναζί κρατείται για τον φόνο του Έλληνα αριστερού μουσικού Παύλου Φύσσα.


IBTimes. Επίθεση της Χρυσής Αυγής Πυροδοτεί Αντιδράσεις - Η Νεα Δημοκρατία δεν καταδίκασε τις επιθέσεις



Guardian.Ελλάδα 2012: Οι φασίστες δέρνουν ανθρώπους, ενώ η αστυνομία κοιτάζει.


ΕΓΓΡΑΦΟ.Οργάνωση για την Ελευθερία Τύπου, υπο την αιγίδα του ΟΗΕ, υποβαθμίζει την Ελλάδα σε «Μερικώς Ελεύθερη». Όλοι οι λόγοι σε τρισέλιδη Έκθεση.



Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα.Η Χρυσή Αυγή,απειλή για την ενημέρωση, ενώ οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα υφίστανται διώξεις.


Πώς να καταστείλετε ένα νεολαιίστικο κίνημα...

Πώς να καταστείλετε ένα νεολαιίστικο κίνημα...

Μια και μπρος τον κίνδυνο συσπείρωσης των λαϊκών δυνάμεων, μετά την χθεσινή δολοφονία, πήρε και πάλι εμπρός η φάμπρικα του "μπάχαλου", αναδημοσιεύουμε εδώ ένα παλιότερο και χρηστικότατο κείμενο, που θα μας χρησιμεύσει και σαν παραπομπή σε μελλοντικές αναρτήσεις.
_________________


Ο Φραντσέσκο Κοσίγκα είναι ένας παλιός αντιδραστικός Ιταλός πολιτικός. Διετέλεσε υπουργός σε κυβερνήσεις της Χριστιανοδημοκρατίας και Πρόεδρος της Ιταλίας από το 1985 ως το 1992. Σήμερα είναι ισόβιος γερουσιαστής. Η παρακάτω συνέντευξη που παραχώρησε στις 23/10/2008 είναι εξαιρετικά επίκαιρη για όσα ζούμε τις τελευταίες εβδομάδες στην Ελλάδα (σ.σ. δημοσιεύθηκε τον 12ο του 2008). Στη συνέντευξη αυτή μιλάει στην πραγματικότητα το αντιδραστικό πνεύμα της απανταχού άρχουσας τάξης που βλέπει το κίνημα της νεολαίας σαν μια εν δυνάμει απειλή για την εξουσία της.

Συνέντευξη του Φραντσέσκο Κοσίγκα στον Αντρέα Κανίνι για το "Quotidiano nazionale" 23/10/2008
Αντρέα Κανίνι: Πρόεδρε Κοσίγκα, νομίζετε ότι ο Μπερλουσκόνι το παρατράβηξε με την απειλή χρήσης δύναμης των μονάδων Δημόσιας Τάξης εναντίον των φοιτητών;
Φραντζέσκο Κοσίγκα: Εξαρτάται: αν πιστεύει ότι είναι ο Πρωθυπουργός ενός δυνατού Κράτους, τότε όχι, είχε δίκιο. Αλλά καθώς η Ιταλία είναι ένα Κράτος αδύναμο, καθώς η αντιπολίτευση δεν είναι πλέον μονολιθική όπως ήταν κάποτε το Ιταλικό ΚΚ, αλλά το ψόφιο Δημοκρατικό Κόμμα, φοβάμαι ότι τα λόγια του δεν θα συνοδευθούν από πράξεις και ότι Μπερλουσκόνι απλώς θα καταλήξει με αυγά στα μούτρα.
Αντρέα Κανίνι: Τι θα έπρεπε να γίνει τώρα;
Φραντζέσκο Κοσίγκα: Εδώ που φτάσαμε, ο Μαρόνι θα έπρεπε να κάνει ό,τι εγώ όταν ήμουν υπουργός Εσωτερικών.
Αντρέα Κανίνι: Τι δηλαδή;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Καταρχήν, ν' αφήσει ήσυχους τους μαθητές του Γυμνάσιου... φαντάζεστε τι θα συμβεί αν ένα δεκάχρονο παιδί σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρά...
Αντρέα Κανίνι: Ενώ οι φοιτητές;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Αφήστε τους να κάνουν ό,τι θέλουν.Αποσύρετε την αστυνομία από τους δρόμους και τα πανεπιστήμια, διαβρώστε το κίνημα βάζοντας προβοκάτορεςέτοιμους για τα πάντα και αφήστε τους διαδηλωτές για καμιά βδομάδα να σπάνε καταστήματα, να καίνε αυτοκίνητα και να δημιουργούν χαμό στους δρόμους.
Αντρέα Κανίνι: Και μετά;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Τότε, με την κοινή γνώμη στο πλευρό σας, ο ήχος των σειρήνων των ασθενοφόρων θα πνίξει τις σειρήνες της αστυνομίας και των καραμπινιέρων.
Αντρέα Κανίνι: Με ποια έννοια;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Με την έννοια ότι οι δυνάμεις του νόμου και της τάξης δεν θα δείξουν οίκτο και θα τους στείλουν όλους στο νοσοκομείο. Μην τους συλλάβετε - οι δικαστές θα τους απελευθερώσουν αμέσως σε κάθε περίπτωση... βαράτε τους αλύπητα και ξυλοφορτώστε και τους δασκάλους τους που τους ξεσηκώνουν μαζί.
Αντρέα Κανίνι: Και τους δασκάλους;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Πάνω απ' όλα τους δασκάλους. Όχι τους γηραιότερους βέβαια, τα νέα κορίτσια όμως ναι, και αυτά.Έχετε ιδέα της σοβαρότητας αυτού που συμβαίνει; Υπάρχουν δάσκαλοι που προσηλυτίζουν τα παιδιά και τα ενθαρρύνουν να διαδηλώνουν - αυτό είναι εγκληματική συμπεριφορά!
Αντρέα Κανίνι: Αλλά συνειδητοποιείτε τι θα πουν στην Ευρώπη αν γίνει κάτι σαν αυτό που προτείνετε; "Ο φασισμός επιστρέφει στην Ιταλία", θα πουν.
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Τρίχες, αυτός είναι ο δημοκρατικός δρόμος - να σβηστεί η φλόγα πριν απλωθεί η πυρκαγιά.
Αντρέα Κανίνι: Ποια πυρκαγιά;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Δεν υπερβάλλω όταν λέω ότι πραγματικά πιστεύω ότι η τρομοκρατία θα επιστρέψει να αιματοκυλίσει τους δρόμους της χώρας. Και δεν θέλω ο κόσμος να ξεχνά ότι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες δε γεννήθηκαν στα εργοστάσια, αλλά στα πανεπιστήμια. Και ότι τα συνθήματα που χρησιμοποιούσαν, είχαν χρησιμοποιηθεί προηγουμένως από το φοιτητικό κίνημα και τα συνδικάτα της αριστεράς.
Αντρέα Κανίνι: Οπότε πιστεύετε ότι η ιστορία είναι δυνατόν να επαναληφθεί;
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Δεν είναι απλώς δυνατόν. Είναι πιθανόν. Γι αυτό λέω: ας μην ξεχνάμε ότι οι Ε.Τ. γεννήθηκαν γιατί η φλόγα δεν έσβησε στην ώρα της.
Αντρέα Κανίνι: Ο ηγέτης του Δημοκρατικού Κόμματος Βελτρόνι είναι με τους διαδηλωτές.
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Κοιτάξτε, ειλικρινά δε βλέπω τον Βελτρόνι να βγαίνει στους δρόμους και να ρισκάρει να σπάσει το κεφάλι του. Είναι πιθανότερο να τον δείτε σε κανένα ιδιωτικό κλαμπ στο Σικάγο να χειροκροτεί τον Ομπάμα.
Αντρέα Κανίνι: Βέβαια, δε θα πάρει τους δρόμους με κανένα ραβδί στα χέρια, αλλά πολιτικά...
Φραντσέσκο Κοσίγκα: Πολιτικά, κάνει το ίδιο λάθος που έκανε το Ιταλικό ΚΚ όταν είχαν αρχίσει οι φασαρίες: υποστήριξε το κίνημα, αυταπατώμενος ότι θα μπορέσει να το ελέγξει, αλλά όταν έγινε κι ο ίδιος στόχος, όπως αναμενόταν να συμβεί, μετάνιωσε.Η λεγόμενη σκληρή γραμμή που υιοθέτησε ο Αντρεότι, ο Ζατσιανίνι κι εγώ είχε προταθεί από τον Μπερλίγκουερ...Αλλά σήμερα έχουμε το ΔΚ, ένα εκτόπλασμα που καθοδηγείται από άλλο εκτόπλασμα. Κι αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίον ο Μπερλουσκόνι θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός.
Πηγή: Indymedia Athens (!!)

Μικρή διδακτική ιστορία από την Αγγλία

Μικρή διδακτική ιστορία από την Αγγλία

...Όπου μαθαίνουμε ότι πιο πολύ από τους υπαλλήλους του, ο εργοδότης αγαπά αυτούς που τους τρομοκρατούν.

Ο Tommy Robinson, ψευδώνυμο του Stephen Yaxley-Lennon, είναι συνιδρυτής της φασιστικής οργάνωσης English Defense League (EDL) στην Αγγλία. Εξέτισε ένα χρόνο φυλακή για επίθεση σε αστυνομικό εκτός υπηρεσίας που επεχείρησε να τον σταματήσει καθώς χτυπούσε την κοπέλα του. Έχει επίσης καταδικαστεί για ναρκωτικά, επίθεση, οργάνωση επεισοδίων μεταξύ χούλιγκαν της ομάδας Λούτον και της ομάδας Νιούπορτ Κάουντι στο Λούτον, επίθεση (με κουτουλιά) κατά άλλου μέλους του EDL, εξαπάτηση, και χρήση πλαστού διαβατηρίου.

Πριν λίγες μέρες, ο Tommy Robinson επισκέφθηκε τα πολυτελή πολυκαταστήματα Selfridges με φίλο του. Ο υπάλληλος στο τμήμα όπου ψώνιζαν αρνήθηκε να εξυπηρετήσει τον φίλο του Robinson, αφού βεβαιώθηκε ότι είναι φίλος του Robinson.

Ο Robinson έβγαλε το κινητό του, ενεργοποίησε την κάμερα, και ρώτησε τον υπάλληλο καθώς κατέγραφε ανοιχτά τον διάλογο: "δεν εξυπηρετείς τον φίλο μου επειδή είναι φίλος μου κι επειδή εγώ είμαι στο EDL. Αυτό λες;"

Ο υπάλληλος απάντησε: "Μπορείς να με καταγράφεις με την κάμερα όσο θες, αλλά δεν σε εξυπηρετώ."

Όταν το Selfridges πληροφορήθηκε το γεγονός δήλωσε "πολύ απογοητευμένο" και προχώρησε στην αναστολή εργοδότησης του υπαλλήλου του, που ο Robinson δήλωσε ήταν μάλλον μουσουλμάνος και άρα "προκατειλημμένος" εναντίον του φασιστικού EDL. Κατόπιν, το Selfridges, για να δηλώσει την ειλικρινή του μετάνοια για το περιστατικό, παραχώρησε πολυτελές γεύμα στον Robinson και τον φίλο του σε εστιατόρια και μπαρ σαμπάνιας και χαβιαριού ιδιοκτησίας του.
Πηγή της ιστορίας: The Guardian

Οι μαχαιροβγάλτες, τα ινδάλματα και τα αφεντικά τους


Οι μαχαιροβγάλτες, τα ινδάλματα και τα αφεντικά τους
«Τι εμπόδιο μπορεί να σταθεί στο δρόμο μας αφού ακόμη και σήμερα νιώθουμε ΕΚΕΙΝΟΝ να μας οδηγεί (...) με τη σκέψη και την ψυχή μας δοσμένη στη Μνήμη του Μεγάλου μας Αρχηγού, υψώνουμε το δεξί χέρι ψηλά, χαιρετούμε τον Ηλιο και με το θάρρος που μας επιβάλλει η Στρατιωτική μας Τιμή και το Εθνικοσοσιαλιστικό μας καθήκον κραυγάζουμε γεμάτοι πάθος, πίστη στο μέλλον και στα οράματά μας: HEIL HITLER!»...
*
Από το άρθρο - ύμνο του Μιχαλολιάκου για τον Χίτλερ (περιοδικό «Χρυσή Αυγή», τεύχος 26, Μάιος 1987).
***
«Ποιο θα ήταν το μέλλον της Ευρώπης και ολόκληρου του σύγχρονου κόσμου, αν ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος (που οι Δημοκρατίες, ή μάλλον οι εβραίοι -σύμφωνα με τον Στρατηγό Μεταξά- κήρυξαν στη Γερμανία) δε σταματούσε την ανανεωτική πορεία του Εθνικοσοσιαλισμού; Είναι βέβαιο ότι θεμελιώδεις αξίες που πηγάζουν ως επί το πλείστον από την ελληνική αρχαιότητα, θα κυρίευαν πνευματικά όλα τα κράτη και θα όριζαν τις τύχες των λαών. Ο ρομαντισμός ως πνευματικό κίνημα και ο κλασικισμός θα υπερίσχυαν της παρακμιακής υποκουλτούρας που διέβρωσε τον λευκό άνθρωπο».
*
Από το άρθρο - ύμνο του Κασιδιάρη στο ναζισμό (περιοδικό «Χρυσή Αυγή», 20/4/2011)
***
«Ο Εθνικοσοσιαλισμός απελευθέρωσε τον Γερμανό εργάτη από τη μέγκενη ενός δόγματος (σ.σ. του κομμουνιστικού δόγματος) που ήταν βασικά εχθρικό τόσο για τον εργοδότη όσο και για τον εργαζόμενο. Ο Αδόλφος Χίτλερ επέστρεψε τον εργάτη στο έθνος του. Τον μετέτρεψε σε πειθαρχημένο στρατιώτη της εργασίας και συνεπώς σύντροφό μας (σ.σ. σύντροφο των βιομηχάνων)»!
*
Αυτός ο ύμνος στον Χίτλερ, που μετέτρεψε τον εργάτη σε «σύντροφο» των βιομηχάνων, εκφωνήθηκε από τον ιδιοκτήτη του μονοπωλίου «Κρουπ» σε ομιλία του στις 26 Γενάρη 1934 και περιλαμβάνεται στα Πρακτικά Δικών της Νυρεμβέργης, Τόμος 1, Κεφάλαιο VIII.
*
Αλήθεια, υπάρχει πιο ατράνταχτη ομολογία για το ποια είναι η τροφός του φασισμού; Οτι οι κεφαλαιοκράτες, τα μονοπώλια, είναι οι προαγωγοί του φασισμού; Οτι με τον φασισμό οι «Κρουπ», εδώ, εκεί, παντού, όταν και όποτε τους χρειάζεται, εξασφαλίζουν «ηρεμία», «πειθαρχία» και πολλά, πάρα πολλά κέρδη, μετατρέποντας τον εργάτη σε «πειθαρχημένο στρατιώτη της εργασίας»;
*
Αλήθεια, υπάρχει ακόμα αμφιβολία για λογαριασμό τίνος δρουν αυτοί οι μαχαιροβγάλτες;

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

«Σκοτώσανε το γιο του μαστρο-Τάκη»...

«Σκοτώσανε το γιο του μαστρο-Τάκη»...
«Σκοτώσανε το γιο του μαστρο-Τάκη, που κουβαλάει λαμαρίνες στη Ζώνη»!
«Κι ο Παύλος στη Ζώνη δούλευε μέχρι το 2003»...
Είναι λόγια ενός από τους φίλους του Παύλου Φύσσα, του παλικαριού που δολοφονήθηκε από την αγέλη των φασιστών.
*
Η Χρυσή Αυγή, αυτή η ναζιστική συμμορία, ο εσμός των αποβρασμάτων, των βγαλμένων από τον κοινωνικό απόπατο, δεν πέταξε χτες τη μάσκα. Δεν είχε ποτέ μάσκα.
Ποτέ!
  • Το ξέρουν οι κύκλοι των εφοπλιστών που -σύμφωνα με την «Γκάρντιαν»- τους χρηματοδοτούν.
  • Το ξέρουν οι βιομήχανοι και οι εργοδότες που συλλέγουν «δούλους» από τους «ΟΑΕΔ» που έχουν ιδρύσει οι χρυσαυγίτες.
  • Το ξέρουν οι πολιτικοί Πόντιοι Πιλάτοι που λάνσαραν και προωθούν την άθλια θεωρία των «δυο άκρων».
  • Το ξέρουν οι ταγοί του περίφημου «συνταγματικού τόξου» που εκλεκτά μέλη τους ψηφίζουν σε ψηφοφορίες στη Βουλή υπέρ των ναζιστικών αποβρασμάτων.
  • Το ξέρουν οι ταγοί του περίφημου «συνταγματικού τόξου» που ηγούνται της ίδρυσης και λειτουργίας στρατοπέδων συγκέντρωσης ανθρώπων στην Ελλάδα του 2013.
  • Το ξέρουν εκεί στη ΝΔ που ακόμα δεν έχουν βγάλει μια κανονική ανακοίνωση για τη δολοφονική επίθεση των χρυσαυγιτών ενάντια στα μέλη του ΚΚΕ στο Πέραμα.
  • Το ξέρουν τα υψηλόβαθμα στελέχη του κράτους που προ μηνών απειλούσαν ότι «το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας με τη Χρυσή Αυγή είναι απευκταίο, αλλά όχι απίθανο».
  • Το ξέρουν τα χυδαία παπαγαλάκια των μιντιακών συγκροτημάτων που ξεκίνησαν με άρθρα του τύπου «Η ευκαιρία της Χρυσής Αυγής για τη δημοκρατία» και έφτασαν να εξοικειώνουν την κοινή γνώμη με το ενδεχόμενο συγκρότησης κυβέρνησης με τη συμμετοχή μιας «σοβαρότερης» Χρυσής Αυγής.
  • Το ξέρουν αυτοί που πουλάνε το ναζισμό με «λάιφ στάιλ» περιτύλιγμα, που λένε ότι η σβάστικα δεν είναι σβάστικα αλλά τρενάκι με μπαταρίες, που εμφάνιζαν το ναζιστικό απόπατο σαν χορωδία προσκόπων που συνοδεύει γριούλες στα ΑΤΜ.
  • Το ξέρουν οι μηχανισμοί του κράτους που ακόμα δεν έχουν απαντήσει αν ερευνήθηκε ποτέ εκείνη η απόρρητη έκθεση του τμήματος της ίδιας της Ελληνικής Αστυνομίας, με ημερομηνία 10/12/1999, η οποία μιλά για στενές διασυνδέσεις των ναζιστών της Χρυσής Αυγής με την ΕΛ.ΑΣ.
  • Το ξέρουν όλοι αυτοί που στοιχειωδώς θα αντιδρούσαν αν δεν ήθελαν να βλέπουν τους ταγματαλήτες να χτυπούν μετανάστες στη Ραφήνα, να ακούνε ότι ταγματαλήτες μαχαιρώνουν μετανάστες στις γειτονιές, ότι ταγματαλήτες στήνουν καρτέρι σε κομμουνιστές, ότι ταγματαλήτες στρέφονται ενάντια στον εργατόκοσμο, φωνάζοντας μπροστά στις κάμερες: «Εμείς είμαστε μαζί με τους εφοπλιστές μας».
*
Γιατί αυτός είναι ο στόχος των ταγματαλητών:
Να τρομοκρατήσουν τον εργατόκοσμο. Οι λεχρίτες τού «αίμα μόνο για Ελληνες», είναι αυτοί που μετά το αίμα των Χασάν και των Αλί, έχυσαν το αίμα του γιου του μαστρο-Τάκη. Είναι αυτοί που χτύπησαν με λοστάρια πρωτοπόρους κομμουνιστές εργάτες στο Πέραμα. Είναι αυτοί που πήγαν με τον Μάνεση ενάντια στους απεργούς της «Χαλυβουργίας».
Εκεί στην ίδια «Χαλυβουργία» έστειλε τα ΜΑΤ ενάντια στους απεργούς η κυβέρνηση του «συνταγματικού τόξου» των Σαμαρά - Βενιζέλου - Κουβέλη.
*
Γι' αυτό οι ναζί πρέπει να αντιμετωπιστούν ως αυτό που είναι. Ως το μακρύ, τρομοκρατικό, δολοφονικό χέρι του συστήματος της εκμετάλλευσης, της βρωμιάς, της δυσωδίας και της σαπίλας.
Πρέπει να αντιμετωπιστεί και να τσακιστεί σύμφωνα με την υπόδειξη του Μπρεχτ:
«Ο φασισμός δεν μπορεί να πολεμηθεί παρά σαν καπιταλισμός στην πιο ωμή και καταπιεστική του μορφή, σαν ο πιο θρασύς κι ο πιο δόλιος καπιταλισμός».
Πρέπει να αντιμετωπιστεί γνωρίζοντας ότι πίσω από το ναζιστικό «αντισυστημικό» μακιγιάζ, βρίσκεται η εξουσία των βιομηχάνων, των τραπεζιτών, των εφοπλιστών, που εμφανίζεται ενώπιον των ανθρώπων του μόχθου με το φαιό σουλούπι άλλοτε του Χίτη και άλλοτε τουγερμανοτσολιά και του ταγματασφαλίτη, άλλοτε του πολιτικού υποκόσμου και άλλοτε του πιο τραμπούκικου λαϊκισμού, άλλοτε του καρατέκα «άντρακλα» που χτυπάει γυναίκες και άλλοτε του νυχτόβιου μαχαιροβγάλτη που εξαπολύει πογκρόμ κατά του μετανάστη, του πολιτικού αντιπάλου, του «διαφορετικού»...
*
Η Χρυσή Αυγή πρέπει να αντιμετωπιστεί ως η άλλη όψη του ίδιου πολιτικού νομίσματος της πλουτοκρατίας.
Είναι ακριβώς εκεί, στον κόρφο της πλουτοκρατίας, που επωάζεται το αυγό του φιδιού. Εκεί βρίσκεται η φωλιά του.
Γι' αυτό και μόνο ένα ρωμαλέο, ταξικό, εργατικό, λαϊκό, αντικαπιταλιστικό κίνημα είναι αυτό που έχει τη δύναμη όχι απλά να λιώσει το φασιστικό φίδι, όχι μόνο να το εκδιώξει από κάθε γειτονιά και από κάθε χώρο δουλειάς, όχι μόνο να επιβάλει να μην μπορούν να σταθούν σε καμιά γωνία αυτά τα αποβράσματα, αλλά ταυτόχρονα να αχρηστέψει και την καπιταλιστική μήτρα που το εκτρέφει και το αναπαράγει.

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΡΙΑ Στοιχεία σε βάρος των αντικαθεστωτικών ανακοινώνει η Ρωσία

ΣΥΡΙΑ
Στοιχεία σε βάρος των αντικαθεστωτικών ανακοινώνει η Ρωσία
Στη Δαμασκό και σε συνάντηση με τον Σύρο πρόεδρο προχώρησε η ρωσική διπλωματία μέσω του υφυπουργού Εξωτερικών Σ. Ριάμπκοφ
ΜΟΣΧΑ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ - ΔΑΜΑΣΚΟΣ.--
Στοιχεία που εμπλέκουν τους Σύρους αντικαθεστωτικούς στην επίθεση με χημικά όπλα που σημειώθηκε στο προάστιο Γκούτα της συριακής πρωτεύουσας την 21η Αυγούστου δηλώνει ότι έχει στη διάθεσή της η Μόσχα. Οπως τόνισε ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ τα στοιχεία αυτά θα αναλυθούν και θα παραδοθούν στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ. Σημείωσε ότι η έκθεση των επιθεωρητών του ΟΗΕ δεν έλαβε υπόψη της τις υποψίες της Ρωσίας ότι πίσω από τη συγκεκριμένη επίθεση κρύβονται αντικαθεστωτικοί που επεδίωξαν να προκαλέσουν άμεση στρατιωτική επέμβαση στη Συρία και ότι η ρωσική ηγεσία έχει πληροφορίες ότι έχουν σημειωθεί και άλλα επεισόδια με χημικά μετά από την 21η Αυγούστου.
Τα πνεύματα ανάμεσα στη Μόσχα και στον ΟΗΕ οξύνθηκαν περαιτέρω από τις παρατηρήσεις του Ρώσου υφυπουργού Εξωτερικών, Σεργκέι Ριάμπκοφ, στον οποίο παραδόθηκαν τα προαναφερόμενα στοιχεία από Σύρους αξιωματούχους κατά την επίσκεψή του την Τρίτη στη Δαμασκό όπου συνάντησε το Σύρο υπουργό Εξωτερικών Ουαλίντ αλ Μουάλεμ. Ο Ριάμπκοφ δήλωσε, όπως τουλάχιστον μετέδωσε το ρωσικό δίκτυο RIA, ότι η Μόσχα είναι «απογοητευμένη» για την επιλεκτική προσέγγιση η οποία καταγράφηκε στην έκθεση των επιθεωρητών του ΟΗΕ, στην οποία δεν λαμβάνεται υπόψη η συνολική εικόνα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί παρά το συμπέρασμα να είναι μονομερές και προκατειλημμένο. Ο Σύρος πρόεδρος φέρεται να ευχαρίστησε τον Ρώσο αξιωματούχο για την υποστήριξη της Μόσχας «κατά των σχεδίων βάρβαρης επίθεσης εναντίον της Συρίας αλλά και των τρομοκρατών που στηρίζονται από τη Δύση».
Οι δηλώσεις Ριαμπκόφ πυροδότησαν έντονες αντιδράσεις στον ΟΗΕ. Ο εκπρόσωπος του Οργανισμού, Μάρτιν Νεσίρσκι, τόνισε ότι τα αποτελέσματα της έκθεσης των επιθεωρητών, η αξιοπιίστία και η αντικειμενικότητά τους είναι αναμφισβήτητες. Αρνητική έκπληξη χαρακτήρισε τις ρωσικές παρατηρήσεις ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών, Λοράν Φαμπιούς, ο οποίος επανέλαβε ότι δεν αμφισβητείται η αντικειμενικότητα των εργαζομένων του ΟΗΕ. Τους τόνους προσπάθησε να χαμηλώσει ο επικεφαλής των επιθεωρητών Ακε Σέλετρομ, ο οποίος εκτίμησε ότι οι ρωσικές επικρίσεις δεν αφορούν αυτά καθ' αυτά τα στοιχεία της έκθεσης και τα αποτελέσματα αλλά τη μέθοδο που επιλέχτηκε ν' ακολουθηθεί.
Αργά το βράδυ, το «Ασοσιέιτεντ Πρες» μετέδιδε ότι αξιωματούχος του ΟΗΕ, που διατήρησε την ανωνυμία του, δήλωνε ότι από τη μελέτη στοιχείων από «τρίτους παράγοντες» (χωρίς να διευκρινίζει ποιους, αλλά φωτογραφίζονται αντικαθεστωτικοί) υποτίθεται ότι «αποδεικνύεται πως τα χημικά της συγκεκριμένης επίθεσης εκτοξεύτηκαν από βάση της επίλεκτης φρουράς του συριακού στρατού».
Παζαριών συνέχεια
Στο μεταξύ, χωρίς αποτέλεσμα έληξε η πρώτη συνάντηση των χωρών μονίμων μελών τουΣυμβουλίου Ασφαλείας για το σχέδιο απόφασης όπου θα περιέχεται η συμφωνία για το συριακό αφοπλισμό. Οι εκπρόσωποι ΗΠΑ, Βρετανίας, Γαλλίας επέμειναν στην αναγκαιότητα υιοθέτησης απόφασης υπό το άρθρο 7 της αυτόματης ανάληψης μέτρων αλλά και στρατιωτικής δράσης κατά της Συρίας σε περίπτωση μη συμμόρφωσής της. Η Ρωσία επιμένει ότι δε χρειάζεται κάτι τέτοιο και πλέον δηλώνει ότι θα πρέπει το σχέδιο απόφασης να συζητηθεί λαμβάνοντας υπόψη και τα καινούργια στοιχεία που θα παρουσιαστούν από την ίδια.
Χτες, πάντως, ο Αμερικανός υπουργός Αμυνας, Τσακ Χέιγκελ, όπως έκανε νωρίτερα και ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών, επέμειναν ότι η στρατιωτική επιλογή δεν έχει πάψει να υπάρχει κατά της Συρίας. Στο ενδεχόμενο να «χρειαστεί τελικά» στρατιωτική επέμβαση στη Συρία αναφέρθηκε σε δηλώσεις του, που μεταδίδονται από το Γαλλικό Πρακτορείο, οΑμερικανός πρόεδρος. Φέρεται επίσης να εκτιμά ότι η έκθεση του ΟΗΕ «άλλαξε τη γνώμη του κόσμου για το τι γίνεται στη Συρία αποδεικνύοντας την ενοχή του συριακού καθεστώτος» και να εκφράζει την άποψη ότι τελικά θα πρέπει να εγκαταλείψει ο Ασαντ την εξουσία στο πλαίσιο μιας διπλωματικής διαπραγμάτευσης προκειμένου να καταληχθεί μια πολιτική λύση.

ΤΟΥΡΚΙΑ Ξυλοδαρμός οκτάχρονου από την Αστυνομία

ΤΟΥΡΚΙΑ
Ξυλοδαρμός οκτάχρονου από την Αστυνομία
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.--
Την έναρξη έρευνας διέταξε ο διευθυντής Ασφαλείας της Αστυνομίας στη Μερσίνα της Τουρκίας, για τον άγριο ξυλοδαρμό ενός οκτάχρονου παιδιού, από αστυνομικούς. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας «haber.sol.org.tr» ο οκτάχρονος έπαιζε με ένα φίλο του έξω από το αστυνομικό τμήμα, όπου εκείνη τη μέρα βρίσκονταν δυνάμεις των ΜΑΤ. Σύμφωνα με πληροφορίες ένας αστυνομικός ζήτησε από τον οκτάχρονο να χτυπήσει το φίλο του και όταν αυτός αρνήθηκε ο αστυνομικός τον φώναξε κοντά του και τον χαστούκισε. Το παιδί προσπάθησε να ξεφύγει, ωστόσο όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που δημοσιοποιήθηκαν χτυπήθηκε άσχημα με αποτέλεσμα να φέρει τραύματα σε εσωτερικά όργανα και να διατρέχει κίνδυνο εσωτερικής αιμορραγίας. Το παιδί που σύμφωνα με το ρεπορτάζ και τις καταθέσεις της οικογένειας χτυπήθηκε στις 11 Σεπτέμβρη εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, όπου μεταφέρθηκε όταν ένιωσε αδιαθεσία, μετά την επιστροφή του στο σπίτι. Η κατάσταση του οκτάχρονου θεωρείται κρίσιμη.
Οι γονείς του παιδιού ζητούν την τιμωρία του αστυνομικού, σημειώνοντας ότι στο σημείο υπάρχουν κάμερες και ζητώντας από τον εισαγγελέα να μην αφήσει ατιμώρητο τον άγριο ξυλοδαρμό ενός οκτάχρονου παιδιού, τη στιγμή που η τουρκική Αστυνομία δέχεται σειρά επικρίσεων για τους θανάτους οκτώ διαδηλωτών, στις αντικυβερνητικές κινητοποιήσεις, και τον τραυματισμό περισσότερων από 8.000 ανθρώπων.

TOP READ