11 Απρ 2014

«Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει, πατέρα;»...

«Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει, πατέρα;»...

Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko

   Με τα σημερινά ελληνικά δεδομένα αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα θα τελεί υπό καθεστώς «επιτήρησης» για τα επόμενα... 50 χρόνια. Με άλλα λόγια: Τα Μνημόνια μπορεί να «σκιστούν». Με ή χωρίς Μνημόνια, όμως, οι μνημονιακές πολιτικές δεν πρόκειται να σταματήσουν, ούτε να μετριαστούν. Απλώς θα αλλάξει το τροπάρι. Μέχρι τώρα η λιτότητα, η αρπαγή και η λαική λεηλασία συντελείτο με την αιτιολογία ότι «πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στην τρόικα». Η ίδια λιτότητα, η ίδια λεηλασία και η ίδια αρπαγή, από δω και πέρα θα συνεχιστεί με άλλη αιτιολογία: Οτι θα «πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στις αγορές»...


   Δεύτερο: ΟΙ κυβερνώντες και οι φίλοι τους πανηγυρίζουν διότι για ένα δάνειο 2,5 δισ. ευρώ οι προσφορές ήταν άνω των 20 δισ. ευρώ. Αυτό, λένε, δείχνει την «αξιοπιστία της Ελλάδας στις αγορές»... Αυτή η τελευταία φρασούλα χρειάζεται «μετάφραση»: Οταν οι κυβερνώντες λένε ότι η Ελλάδα «κέρδισε την αξιοπιστία των αγορών» εκείνο που εννοούν είναι ότι οι ίδιοι κατάφεραν να θεωρούνται αξιόπιστα «βαποράκια» στα μάτια των διεθνών γκάνγκστερ! Κατάφεραν αυτό: Με την πολιτική τους να διατηρούν την χώρα μας, όπως πριν από την κρίση, σε ένα τόπο φιλόξενο για τα διεθνή «κοράκια» των αγορών χρήματος.
   Ολα αυτά τα αρπακτικά και οι γύπες που έσπευσαν να πάρουν μέρος στη δημοπρασία, έσπευσαν έχοντας λάβει την εξής μέγιστη διασφάλιση για τα συμφέροντά τους: Οτι έχουν στο πλευρό τους μια κυβέρνηση που έχει δώσει επανειλημμένες εξετάσεις πόσο αφοσιωμένη είναι στο καθήκον της. Και το καθήκον της δεν είναι άλλο από το να λιώνει τον λαό της χώρας για να αποπληρώνει τους τοκογλύφους και τους κερδοσκόπους. Αλλά: Αυτή η κυβερνητική αξιοπιστία, η αξιοπιστία απέναντι στα «κοράκια» - που για το νέο δάνειο θα εισπράξουν τόκους με επιτόκιο 5% και που για τους τόκους των παλιότερων δανείων όλα αυτά τα χρόνια εξανδραποδίζεται ο ελληνικός λαός – είναι λόγος για να... ενθουσιάζονται ή για να οργίζονται τα εκατομμύρια των φτωχοποιημένων Ελλήνων;


   Τρίτο: Ανάδοχοι της δημοπρασίας για την οποία πανηγυρίζει η κυβέρνηση  είναι oι εξής τράπεζες: «America Merrill Lynch», «Deutsche Bank», «Goldman Sachs International», «HSBC», «JP Morgan» και «Morgan Stanley».
   Αμφιβάλλει κανείς ότι όλοι αυτοί οι τραπεζικοί οίκοι, για το καλό της Ελλάδας και του λαού της ενδιαφέρονται;...


   Τέταρτο: Αν δεν κάνουμε λάθος, η Ελλάδα που βρίσκεται στην κατάσταση που βρίσκεται, είναι οργανικά ενταγμένη στο σύστημα της «ελεύθερης οικονομίας και των αγορών». Και κάτι μας λέει ότι βρίσκεται στην κατάσταση που βρίσκεται επειδή ακριβώς το καθεστώς της είναι απολύτως ενσωματωμένο σε αυτό το μοντέλο οικονομίας. Επίσης, αν δεν κάνουμε λάθος, η Ελλάδα έφτασε εδώ που έφτασε παρότι επί δεκαετίες ήταν πολύφερνη νύφη για τις «αγορές». Υποψιαζόμαστε, δε, ότι το αβάσταχτο δημόσιο χρέος της, υπό το βάρος του οποίου συνθλίβεται ο λαός της, δεν είναι παρά το αποτέλεσμα της «αγάπης» των «αγορών» προς την Ελλάδα.
   Και το σπουδαιότερο: Τα δάνεια των «αγορών» προς την Ελλάδα όλα τα προηγούμενα χρόνια είναι τα δάνεια που άλλοι τα ξεκοκάλισαν κι άλλοι, ο λαός, τα πληρώνει με το αίμα του. Αλήθεια: Τούτο το δάνειο, για το οποίο πανηγυρίζει η κυβέρνηση, είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα;...
   Πέμπτο: Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές είχε ξεκινήσει η προετοιμασία για την υποδοχή της κυρίας Μέρκελ στην Αθήνα. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι για μια ακόμα φορά η Γερμανίδα καγκελάριος θα χαρίσει δυο καλές κουβέντες στον κ.Σαμαρά. Και πολύ σωστά θα πράξει. Δεδομένου ότι η  Γερμανία - όχι η Γερμανία του γερμανικού λαού, αλλά η ιμπεριαλιστική Γερμανία των μονοπωλίων, η Γερμανία της «Ζήμενς», της «Χόχτιφ», της «Τίσεν», της «Ντόιτσε Μπανκ» - κερδίζει αστρονομικά ποσά από την ακολουθούμενη πολιτική στην Ελλάδα.
   Η Γερμανία κέρδιζε και προ κρίσης (σσ: «Τα πλεονάσματα της Γερμανίας είναι τα ελλείμματα της Ελλάδας», όπως έλεγε η Λαγκάρντ...). Κερδίζει και επί κρίσης: Ηδη από το Μάρτη του 2012, ο ίδιος ο Γερμανός επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF), ο Κλάους Ρέγκλινγκ, αποκάλυπτε μιλώντας στο γερμανικό περιοδικό «Focus» ότι από τα μέχρι εκείνη τη στιγμή λεγόμενα «πακέτα στήριξης» προς την Ελλάδα, τα κέρδη της Γερμανίας ξεπερνούσαν τα 15 δισ. ευρώ. Αλλωστε, όπως με τον πιο καθαρό τρόπο ομολόγησε πρόσφατα ο Ολι Ρεν, τα Μνημόνια στην Ελλάδα ήταν «απαραίτητα» γιατί έπρεπε να προστατευτούν οι γερμανικές τράπεζες από τα «ανοίγματα» που είχαν σε ελληνικά ομόλογα (με τα οποία προηγουμένως είχαν κερδοσκοπήσει ασύστολα). Συνεπώς έχει κάθε λόγο  η Μέρκελ να στηρίξει τον φίλο της τον κ.Σαμαρά. Το ερώτημα είναι αν έχει κάποιο λόγο ο ελληνικός λαός να ανέχεται ότι ο κ.Σαμαράς πανηγυρίζει επειδή τον στηρίζει η κυρία Μέρκελ...
***                                                 
Η στήλη την Μεγάλη Βδομάδα – με την άδεια των... αγορών – θα επιχειρήσει να αποδράσει στα πάτρια εδάφη. Θα τα πούμε πάλι μετά το Πάσχα. Ευχές για ψυχική και σωματική ξεκούραση και για πραγματική Ανάσταση, σε όλους!  

Το έργο περιλαμβάνεται στην εξαιρετική έκθεση ζωγραφικής «Αγέλαστο Σώμα» του σπουδαίου Κρητικού ζωγράφου Δημήτρη Τζάνη που παρουσιάζεται στην αίθουσα τέχνης «Τεχνοχώρος» (Λεμπέση 4 & Μακρυγιάννη, Αθήνα,  metro Ακρόπολη, www.technohoros.org) και θα διαρκέσει ως τη Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου]

Εισαγγελική έρευνα κατά του Γκορμπατσόφ για την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης ζητούν βουλευτές της Δούμας

Ομάδα βουλευτών της ρωσικής Δούμας και μάλιστα από διαφορετικές πολιτικές παρατάξεις κατέθεσε αίτημα στο Γενικό Εισαγγελέα Γιούρι Τσάικα, ζητώντας τη διεξαγωγή εισαγγελικής έρευνας σχετικά με τα γεγονότα που οδήγησαν στην «παράνομη» -όπως υποστηρίζουν - διάλυση της Σοβιετικής Ενωσης.

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Izvestia οι βουλευτές επισημαίνουν πως υπάρχουν ανοιχτές ποινικές υποθέσεις και πως θα πρέπει να διεξαχθεί έρευνα ειδικότερα για τις πράξεις του τελευταίου ηγέτη της ΕΣΣΔ Μιχαήλ Γκορμπατσόφ.

Στην αίτησή τους τα μέλη της Δούμας επισημαίνουν πως αν και οι πολίτες της Σοβιετικής Ένωσης ψήφισαν σε δημοψήφισμα του 1991 υπέρ της ακεραιότητας και της ενότητας της ΕΣΣΔ, εντούτοις η σοβιετική ηγεσία προέβη σε παράνομες πράξεις οι οποίες οδήγησαν στη διάλυση της χώρας. Υπενθυμίζουν δε, πως στις 4 Νοεμβρίου του 1991 ο τότε γενικός εισαγγελέας της ΕΣΣΔ, υπεύθυνος για την επίβλεψη της εφαρμογής της νομοθεσίας σχετικά με την ασφάλεια του κράτους είχε καταθέσει μήνυση κατά του Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, την επομένη όμως η παραγγελία για άσκηση ποινικής δίωξης αποσύρθηκε υπό τις πιέσεις του τότε σοβιετικού ηγέτη.


Όπως δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο RIA Novosti ο Γιεβγκένι Φιοντόροφ, βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος «Ενωμένη Ρωσία» και από τους υπογράφοντες την πρωτοβουλία «η κίνηση αυτή προήλθε από την αναγκαιότητα διερεύνησης των μηχανισμών των πραξικοπημάτων που καθοδηγούνται από το εξωτερικό, στον απόηχο των πρόσφατων γεγονότων στην Ουκρανία».

Ο Γκορμπατσόφ κατηγορείται για τη δημιουργία –και την προεδρία- του Συμβουλίου της Επικρατείας της ΕΣΣΔ, όργανο στο οποίο δεν αναγνώριζε κυβερνητικές εξουσίες το Σοβιετικό Σύνταγμα. Και ήταν ακριβώς αυτό το Συμβούλιο της Επικρατείας που εξέδωσε τις εντολές για την αναγνώριση της ανεξαρτησίας των Δημοκρατιών της Βαλτικής, ανοίγοντας το δρόμο για τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης.

Οι βουλευτές ελπίζουν ότι η έρευνα θα ανοίξει σειρά ποινικών υποθέσεων προς διερεύνηση, και ειδικότερα κατά του Μιχαήλ Γκορμπατσόφ.

Από την πλευρά ο πρώην σοβιετικός ηγέτης δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ηχώ της Μόσχας» πως είναι πρόθυμος να συνεργαστεί με το γραφείο του Εισαγγελέα. «Εάν ο εισαγγελέας διατάξει έρευνα, είμαι πρόθυμος να βοηθήσω» είπε ο Γκορμπατσόφ.

Πηγή: Η Ρωσία τώρα via Itar TassRIA Novosti
 

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

Κίεβο: οι Ναζί καίνε και καταστρέφουν τα κεντρικά γραφεία του Κομμουνιστικού Κόμματος



Kiev: i nazisti devastano e incendiano la sede del Partito Comunista 
 
1libri1
 
Από τις μέρες του φιλοδυτικού πραξικοπήματος, οι φασιστικές και ναζιστικές συμμορίες των ακροδεξιών κινημάτων –Pravyi Sektor και Svoboda , που σήμερα βρίσκονται στην κυβέρνηση του Κιέβου- είχαν καταλάβει τα κεντρικά γραφεία της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος στην ουκρανική πρωτεύουσα. Μια κατάληψη που κράτησε μέχρι χθες το απόγευμα , όταν , η αστυνομία μετά από μήνες αδράνειας, έκανε μια χλιαρή προσπάθεια να υποχρεώσει την ομάδα να εγκαταλείψει το κτίριο που εδώ και αρκετό καιρό το είχε μετατρέψει σε έδρα ενός συντονιστικού οργάνου της ακροδεξιάς ονόματι « C14 » .

Οι φασίστες με θράσος απίστευτο, κατάγγελλαν «τους ευρωπαίους κομουνιστές ότι ασκούσαν πιέσεις στην κυβέρνηση» για να απελευθερωθεί το κτίριο. Αλλά οι  σύντροφοι τους εντός του κτιρίου, εκτίμησαν ότι είχε φτάσει η στιγμή να το αδειάσουν, έτσι, δεκάδες πολιτοφύλακες του Svoboda και άλλες ομάδες, το εγκαταλείψαν αφού πρώτα κατάστρεψαν τα πάντα, περιέλουσαν με βενζίνη τα δωμάτια του κτιρίου και έβαλαν φωτιά.
Ο γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ουκρανίας Πέτρο Simonenko , που πριν λίγες μέρες είχε δεχτεί επίθεση στο κοινοβούλιο από βουλευτές «συναδέλφων» του νεοναζί, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Rada κατήγγειλε τον εμπρησμό της έδρας του Κουμουνιστικού κόμματος Ουκρανίας, καταγγέλλοντας τις αρχές για αδιαφορία και ιδιαίτερα τη συμμετοχή μελών της κυβερνητικής πλειοψηφίας στην καταστροφή της Κεντρικής Επιτροπής του Κόμματος . Στην ομιλία του ο Simonenko κάλεσε την Ευρωπαϊκή Ένωση να ανοίξει τα μάτια της σε αυτό που αποκάλεσε « εθνικιστικό και φασιστικό καθεστώς του Κίεβου» και ανακοίνωσε ότι η κομμουνιστική ομάδα δεν θα συμμετέχει στην κοινοβουλευτική διαδικασία μέχρι η κυβέρνηση να ερευνήσει σοβαρά το χθεσινοβραδινό περιστατικό. κίνητρα . Φωτογραφίες στο σύνδεσμο :  

Ανασφάλιστος και Καρκινοπαθής στην Ελλάδα της Κρίσης




Ο Τάσος Σισμανόγλου
Για έναν καρκινοπαθή σήμερα, η Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, της εργασιακής επισφάλειας, της ανεργίας και της κατάρρευσης του δημόσιου συστήματος υγείας είναι μια φυλακή δίχως σίδερα. Διότι στο ήδη φορτισμένο πλαίσιο -είτε από σκοπιμότητα, είτε από άγνοια-, προστέθηκε τα τελευταία χρόνια στο αντιεπιστημονικό στερεότυπο της «καταραμένης» ή «επάρατου νόσου» όπου οι ασθενείς αντιμετωπίζονται ως μελλοθάνατοι, η λιτότητα, μια συνθήκη που επαναχαράσσει αρκούντως περιοριστικά τα όρια της ζωής. Οι καρκινοπαθείς εδώ γίνονται πια αντικείμενα περιφρόνησης ή στην καλύτερη περίπτωση φιλανθρωπίας και οίκτου, ποτέ όμως υποκείμενα δικαιωμάτων.
Στην πραγματικότητα ο καρκίνος είναι μια ζόρικη και σκληρή αρρώστια. Θεραπεύσιμη όμως συχνά –αρκεί να υπάρχει έγκαιρη και ολοκληρωτική πρόσβαση σε ένα καλά οργανωμένο σύστημα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, αλλά και υποστήριξη ψυχολογική. Προϋποθέσεις που σήμερα δεν υφίστανται καθώς ένας στους τρεις πολίτες έχει χάσει την ασφαλιστική του κάλυψη.
«Πέρσι μόνο απευθύνθηκαν σε μας 600 ανασφάλιστοι καρκινοπαθείς. Σήμερα μόλις τηλεφώνησα στο Μεταξά για μια κυρία ανασφάλιστη με καρκίνο στο μαστό που έχει προχωρήσει πολύ. Και σκέψου ότι εμείς βλέπουμε μόνο το 1%. Υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν αβοήθητοι στο σπίτι τους» μου λέει η Αναστασία Λαγάρη. Είναι εθελόντρια στο ΚΕΦΙ (Σύλλογος Καρκινοπαθών Φίλων Εθελοντών). Ο Σύλλογος ιδρύθηκε το 2004 για να παράσχει κυρίως ψυχολογική υποστήριξη στους ασθενείς και τις οικογένειες τους μέσα από προγράμματα ομαδικής ψυχοθεραπείας αλλά και ατομικών συνεδριών. Στην Ελλάδα το ιατρικό προσωπικό δεν είναι ειδικευμένο σ’ αυτό το επίπεδο,  οι κοινωνικές υπηρεσίες των νοσοκομείων είναι υποστελεχωμένες. Συχνά οι γιατροί φοβούνται περισσότερο από τους ασθενείς. «Τους λένε ότι διαγνώστηκαν με καρκίνο και χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Αλλάζει η καθημερινότητα σου, ακόμα και το σώμα σου» προσθέτει η Κατερίνα Διδασκάλου, ψυχολόγος στο Σύλλογο. Ύστερα ήρθε η οικονομική κρίση σαν οδοστρωτήρας και πλέον το ΚΕΦΙ προσπαθεί να οργανώσει τη βοήθεια απέναντι στους άπορους και τους ανασφάλιστους.

Νέα σύλληψη αρθρογράφου μετά από μήνυση πρώην Νομάρχη

Mε τη διαδικασία του αυτοφώρου συνελήφθη χθες στον Πύργο, ο εκπαιδευτικός και αρθρογράφος, Χ. Αθανάσουλας, έπειτα από μήνυση του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και πρώην νομάρχη Ηλείας, Τ. Δημητρουλόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση
Της μήνυσης προηγήθηκε ανάρτηση του Χρήστου Αθανασούλα στην προσωπική του σελίδα στο facebook, δημοσιεύματος με τίτλο: «Άλλον ψηφίζεις και άλλος βγαίνει στον Πύργο», αναφορικά με τις αυτοδιοικητικές εκλογές στον Δήμο Πύργου.

Την ανάρτηση συνόδευε το εξής σχόλιο:

«Όταν ξεκινάω και τολμώ να τα πω 1ος εγώ, σας φαίνεται ...απίστευτο!
Τώρα που τα λένε κι άλλοι;;;;..... *Συγχαρητήρια κ. Καράμπελα που έσπευσες να συμπεριλάβεις στους υποψηφίους σου τον ανεκδιήγητο που έβριζε τους εθελοντές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου!
**Μα ΔΙΠΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για αυτά»

Ο υπεύθυνος και εμπνευστής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Πύργου, εκπαιδευτικός και αρθρογράφος, Χρήστος Αθανάσουλας, συνελήφθη από δύο αστυνομικούς και οδηγήθηκε στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας, όπου και κρατήθηκε για περίπου τρεις ώρες.

Δικάσιμος ορίστηκε για την Παρασκευή στις 12:30 το μεσημέρι

Αφού αφέθηκε ελεύθερος, ο Χ. Αθανασούλας δημοσίευσε το παρακάτω μήνυμα:
ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ...
Μετά από μήνυση του πρώην Νομάρχη και πρώην Βουλευτή, Τάκη Δημητρουλόπουλου, ακολούθησε σύλληψή μου σήμερα το πρωί, από 2 αστυνομικούς στη δουλειά μου, κράτηση στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας, όπου οδηγήθηκα...
...και παραπομπή στο αυτόφωρο να δικαστώ για συκοφαντική συσφήμιση...
Η δίκη θα γίνει στις 12.30 μ.μ. την ερχόμενη Παρασκευή...
Ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση!
Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ
Σας ευχαριστώ όλους για την συμπαράσταση!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!...
Κι όπως έγραφα και πριν 14 ώρες (φαίνεται και πιο κάτω):
ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ή ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ!
Μέση λύση δεν υπάρχει...
Καταλαβαίνω ότι η ελευθερία άποψης και γενικότερα η ελευθερία έκφρασης, ενοχλεί... ή στην καλύτερη περίπτωση ξενίζει...
Ζούμε σε μια χώρα (την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ) η οποία στο θέμα της ελευθερίας του Τύπου βρίσκεται πια στην 99η θέση στον κόσμο, ενώ πριν από ένα χρόνο ήταν στην 70η θέση...
Και η κατρακύλα συνεχίζεται.
Συγνώμη αλλά είναι θέμα αναπνοής για εμένα η ελευθερία έκφρασης άποψης.
Κι η αναπνοή είναι υπόθεση "ζωής ή θανάτου"...

Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Πειραιάς: Τα αφεντικά μιλούν άνευ αντιπροσώπων




kapitalhstes

Γιατί να σπαταλάς χρήμα για να χύνονται τόνοι μελάνι ώστε να εξασφαλίσεις την εκλογή των “εκλεκτών” σου; Άσε που στην τελική έχουν πολλά συμφέροντα να εξυπηρετήσουν και μπορεί να σε “ρίξουν”, ενώ πάντα υπάρχει και ο παράγοντας… “λαϊκισμός”!
Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκαν τα μεγάλα αφεντικά, όχι μόνο του Λιμανιού αλλά και της Ελλάδας ολόκληρης, και αποφάσισαν να κατέβουν οι ίδιοι υποψήφιοι για τον δήμο του Πειραιά.
Όπως ανακοινώθηκε λοιπόν, ο Βαγγέλης Μαρινάκης και πιθανότατα και ο Πέτρος Κόκκαλης θα είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Πειραιά, σε παράταξη με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο του Ολυμπιακού, Γιάννη Μώραλη.
Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό, ο ανθός της ελληνικής αστικής τάξης να διεκδικεί έναν από τους μεγαλύτερους και κομβικότερους δήμους της χώρας.
Ο τελευταίος, σε δήλωσή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, αναφέρει:
«Ο Πειραιάς πρωταγωνίστησε στη ζωή μου. Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, εργάστηκα και εργάζομαι στον Πειραιά και μέσα από την 20έτη διαδρομή μου στον Ολυμπιακό γνώρισα την πόλη, τις γειτονιές, τους ανθρώπους αλλά και τα προβλήματα τους.
Μοιράζομαι κοινούς προβληματισμούς με την πλειοψηφία των Πειραιωτών αλλά και με σημαντικούς ανθρώπους που αγαπούν τον Πειραιά για το παρόν και το μέλλον της πόλης μας. Γι αυτό αποφάσισα να διεκδικήσω τη θέση του Δημάρχου Πειραιά. Με αγάπη και πάθος, με σχέδιο και γνώση όλοι μαζί να δουλέψουμε για να οικοδομήσουμε τον Πειραιά της ανάπτυξης και της ευημερίας για όλους».
Από την πλευρά του, ο Βαγγέλης Μαρινάκης δήλωσε τα εξής:
«Η υποψηφιότητα του ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ αποτελεί μια επιλογή ΝΙΚΗΣ . Εμπιστεύομαι το ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ για τη θέση και την ευθύνη του δημάρχου Πειραιά. Μοιραζόμαστε την ίδια ΑΓΑΠΗ και το ίδιο ΠΑΘΟΣ για την πόλη μας. Ο Πειραιάς πρέπει να βγει ΝΙΚΗΤΗΣ και να αποτελέσει πρότυπο διοίκησης, ανάπτυξης και ευημερίας για ΟΛΟΥΣ. Θέτω υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος και έμπρακτα στέκομαι δίπλα του για τη μεγάλη ΑΝΑΤΡΟΠΗ. Βαγγέλης Μαρινάκης».
Ανάπτυξη και ευημερία για όλους, πρότυπο διοίκησης – και όλα αυτά μετά από μια μεγάλη ανατροπή (τι κακοπαθημένη λέξη…), υπόσχονται να φέρουν στον Πειραιά ο αντιπρόεδρος μιας Ποδοσφαιρικής Α.Ε., ο μεγαλοεφοπλιστής Μαρινάκης και ο γιος του Κόκκαλη της INTRACOM!
Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό, ο ανθός της ελληνικής αστικής τάξης να διεκδικεί έναν από τους μεγαλύτερους και κομβικότερους δήμους της χώρας.
Είναι όμως σημείο των καιρών, όχι κάποιας “πτώσης” από το αρχέτυπο της “πολιτικής”, που ασκείται από ιδεολόγους πολιτικούς, όπως συσκοτίζει η αστική ιδεολογία, αλλά του εντονότερου παρά ποτέ ανταγωνισμού στους κόλπους της αστικής τάξης, της αδήριτης ανάγκης καθυπόταξης των εργαζομένων και της νεολαίας από ανθρώπους που δεν λογαριάζουν στο παραμικρό το “πολιτικό κόστος”, την απαίτηση ο δημόσιος χώρος, οι δημόσιοι πόροι, ολόκληρη η κοινωνική ζωή να υποταχθεί ολοκληρωτικά στις ανάγκες και τις ορέξεις των πιο δυναμικών μερίδων του κεφαλαίου.
Η έμμεση υποστήριξη αυτών των συμφερόντων, μέσω υποψηφιοτήτων παραδοσιακών αστών πολιτικών, ενέχει κινδύνους, όπως γράφτηκε και στην αρχή. Πρώτα πρώτα είναι δαπανηρή: Λεφτά για τις φυλλάδες που θα υποστηρίξουν τους υποψηφίους και για “παπαγαλάκια”, λεφτά για προεκλογική εκστρατεία, λεφτά για συγκεντρώσεις… Και σε τέτοιες εποχές, όταν η πλουτοκρατία υποβιβάζεται από το χαβιάρι στον αστακό και από τη Νέα Υόρκη στο Μιλάνο, λεφτά για σπατάλες δεν υπάρχουν.
Έπειτα υπάρχουν κι άλλοι “παίκτες”, που τα συμφέροντά τους ενδέχεται να μην εφάπτονται ή να είναι αντικρουόμενα. Ο πολιτικός πρέπει να βρει μια ισορροπία η οποία, όσο οξύνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρηματικών κολοσσών, ελέω κρίσης, γίνεται όλο και πιο δυσεύρετη…
Τέλος, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος του “λαϊκισμού”, η ανάγκη επανεκλογής των υποψηφίων που τους κάνει να λογαριάζουν το “πολιτικό κόστος” και να αποφεύγουν, τις περιόδους που το επιτρέπουν οι συνθήκες, τις βαθιές αντεργατικές τομές, ή, σε περιόδους σαν τη σημερινή, να τις πασπαλίζουν με μπόλικο… success story! Ριψοκίνδυνα πράγματα, και πρωτίστως δαπανηρά…
Έτσι λοιπόν οι μεγαλοκαπιταλιστές, η αιτία των δεινών της εργατικής τάξης, ντύθηκαν στα ερυθρόλευκα και βγήκαν στο κυνήγι της ψήφου. Με δυο τρία συνθήματα απολίτικα εκ πρώτης όψεως, βαθιά ταξικά στην ουσία τους και με ένα στρατό non politacal με μπόλικα ξυρισμένα κεφάλια και χέρια υψωμένα σε… “αρχαιοελληνικό” χαιρετισμό, Μαρινάκης και Κόκκαλης βάζουν τον Μώραλη επικεφαλής και τραβάνε να κατακτήσουν το Λιμάνι.
Ας μην βρεθεί εργατόκοσμος, νεολαία που θα τους ακούσει και θα τους ακολουθήσει. Οποιαδήποτε ψήφος στον συνδυασμό των μεγάλων αφεντικών θα είναι ψήφος αυτοκτονίας, ψήφος υποταγής, ψήφος ντροπής.
Γιατί σήμερα ακόμα και η επιβίωση, όχι η ευημερία, των εργαζομένων, των φτωχών, των αυτοαπασχολούμενων και της νεολαίας περνάει όχι από τη στήριξη, αλλά από το τσάκισμα των Μαρινάκηδων και της τάξης τους, που τολμούν να ζητήσουν την ψήφο αυτών που έχουν κατακρεουργήσει, που περιμένουν να τους πούμε “σφάξε με, αγά μου, ν” αγιάσω”.
πηγή

Ο νους πάει στο κακό - να 'σαι καλά αφεντικό




Δεν ξέρω αν όσα δείχνει στο πρώτα της είκοσι δευτερόλεπτα αυτή η διαφήμιση είναι αυθεντικά ή όχι. Για τέτοια τα προβάλλουν και εκ πρώτης όψεως τέτοια μοιάζουν να είναι, αλλά ακόμα και να μην είναι, ακόμα και να είναι σκηνοθετημένο το σκηνικό ή να πρόκειται για ηθοποιούς, η χυδαιότητα παραμένει ίδια κι απαράλλακτη: η εργασιακή ανασφάλεια και ο τρόμος των κακών ειδήσεων, της απόλυσης ή της μείωσης μισθών ή της οποιασδήποτε άλλης βλαπτικής μεταβολής των εργασιακών συνθηκών, ως πρώτη ύλη διαφήμισης. Η ανησυχία πριν την ανακοίνωση, τα φοβισμένα βλέμματα κατά τη διάρκειά της, το ξέσπασμα ανακούφισης αμέσως μετά: λύτρωση, δεν με διώξανε, το κακό δεν ήρθε, όλα ήταν μια φάρσα στυλ Μπονάτσου και Μαστοράκη, αντίθετα πάμε και για καλαμαράκια, να' σαι καλά αφεντικό, να ΄σαι καλά αφεντικό. 
Έτσι άλλαξε η Ελλάδα την τελευταία τετραετία, αυτό ήταν η επιτομή των διαρθρωτικών αλλαγών της, εκεί συνέκλιναν κι οδηγούσαν όλα, στην μετατροπή των εργασιακών σχέσεων σε αυτό ακριβώς το σκηνικό, στην εγκαθίδρυση αυτού του νέου μοντέλου εργασιακών σχέσεων.
Τώρα θα εμπορευθούμε ακόμα και τον τρόμο μη χάσεις τη δουλειά σου, τώρα θα χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο την εργατική σου δύναμη αλλά και το τρομοκρατημένο πρόσωπό σου, είναι καιρός να αρχίσουμε και μαραθώνιους χορού και το τελευταίο ζευγάρι επί σκηνής να κερδίσει, όλα τα υπόλοιπα άλογα τα σκοτώνουν όταν γερνάνε, το βασικό πάντως είναι να περνάει καλά ο θεατής στην εξέδρα ή στον καναπέ του, γιατί όλα είναι θέαμα και θάλασσα και ήλιος.
Εκεί πάλι που οι κάμερες κλείνουν κι εκεί που όλα γίνονται χωρίς θεατές, οι δεσμοφύλακες στη Νιγρίτα ήξεραν ότι ζούσαν στην Ελλάδα που οι ένστολοι είναι το καμάρι του πρωθυπουργού της κι ένας από τους δυο πυλώνες της βάσει του δεξιού του χεριού, ήξεραν ότι ζούσαν στην Ελλάδα που ο Σταύρος Θεοδωράκης λίγο πριν κάνει το Ποτάμι του μας ενημέρωνε ότι ποτέ δεν θα μάθουμε τι συνέβη στ΄ αλήθεια στο Φαρμακονήσι, ήξεραν ότι ζούσαν σε μια Ελλάδα που έγινε σιγά σιγά όλο και πιο νομιμοποιημένο και εξυμνημένο το να μετατρέπεσαι από όργανο διαφύλαξης της τάξης σε όργανο άσκησης βίας και βαναυσότητας και βασανισμού. Ο νους τους λοιπόν δεν πήγαινε στο κακό ότι θα τον σκοτώσουν τον άνθρωπο, αλλά και να τον σκότωναν ο νους τους δεν πήγαινε στο κακό ότι θα βρουν και τον μπελά τους.

πηγή: Old Boy

Τρίτη, 8 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση για τα γεγονότα στη διαδήλωση στο Δομοκό

Τα τελευταία γεγονότα, με την προσαγωγή διαδηλωτών που συμμετείχαν σε διαμαρτυρία εναντία στο νομοσχέδιο για τις νέες φυλακές υψίστης ασφαλείας και στην φυλάκιση των πολίτικων προσφύγων από την Τουρκία, αποτελούν ακόμα ένα κεφάλαιο στη συνεχιζόμενη ένταση της κρατικής καταστολής εναντία σε όσους τολμούν να αγωνίζονται και μια ακόμα απόδειξη του ρόλου της Χ.Α ως μαντρόσκυλου του συστήματος.
Μετά τη λήξη της συγκέντρωσης έξω από τις φύλακες Δομοκού, που πραγματοποιήθηκε με έντονη την παρουσία της αστυνομίας και ουσιαστικά με την απαγόρευση της ολοκλήρωσης της πορείας εκατοντάδες μέτρα μακριά από τη φυλακή, λεωφορείο που μετέφερε διαδηλωτές από τη Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκε από αστυνομικές δυνάμεις με τη συνδρομή μελών της Χ.Α στα Φάρσαλα.
Με τη δικαιολογία τις φθορές που πραγματοποιηθήκαν στα γραφεία της Χ.Α η αστυνομία προσήγαγε δεκάδες διαδηλωτές και χρησιμοποίησε κουκουλοφόρους Χρυσαυγίτες για να «ταυτοποιήσουν τους δράστες» εντός της κλούβας των ΜΑΤ! Το γεγονός ότι το λεωφορείο μετά την αποχώρηση από τις φύλακες Δομοκού ήταν υπό αστυνομική συνοδεία-επιτήρηση και το ότι δεν έκανε στάση στα Φάρσαλα δεν απασχόλησε ιδιαίτερα την ΕΛΑΣ. Αποτέλεσμα αυτής της επιχείρησης ήταν 30 προσαγωγές και η εκδικητική σύλληψη του γνωστού αγωνιστή του αντιεξουσιαστικού χώρου, Γρηγόρη Τσιλιμαντού, με την κατηγορία ότι προκάλεσε φθορές στα γραφεία της Χ.Α.
Όσο η επίθεση του συστήματος θα εντείνεται, θα γινόμαστε όλο και συχνότερα μάρτυρες τέτοιων φαινομένων. Η τρομοκράτηση του λάου και η πάταξη κάθε φωνής αντίστασης είναι πλέων στην ημερήσια διάταξη. H φασιστικοποίηση της δημοσιάς ζωής θα συνήχηση και η μόνη απάντηση είναι η οργάνωση του λάου και η πάλη του ενάντια στην καπιταλιστική επίθεση στα δικαίωμά του, ενάντια στην εξάρτηση στη λιτότητα και το μεσαίωνα που του έχουν επιβάλει.
- Να αποσυρθούν τώρα όλες οι κατηγορίες εναντία του Γρηγόρη Τσιλιμαντού
- Άμεση απελευθέρωση των πολιτικών κρατούμενων από την Τουρκία

www.kkeml.gr
 


  Συλλήψεις από τα ΜΑΤ παρουσία Χρυσαυγιτών - Καταστολή στην πορεία στις φυλακές Δομοκού

Αύριο (θα έπρεπε να) απεργούμε...

 Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko

Αύριο απεργούμε. Απεργούμε γιατί κατάντησαν την κοινωνία εδώ:

Απεργούμε. Γιατί οδήγησαν τον τόπο εδώ:

Απεργούμε. Γιατί έφτασαν το λαό εδώ:

Αύριο απεργούμε. Απεργούμε και κατεβαίνουμε από τις 10 το πρωί στην Ομόνοια γιατί γέμισαν με νιάτα τις ουρές της ανεργίας:

Απεργούμε. Γιατί εξευτέλισαν την ανθρώπινη ύπαρξη:

Απεργούμε. Γιατί αρνούμαστε τη «σωτηρία» τους: 

Αύριο απεργούμε. Απεργούμε και διαδηλώνουμε σε όλη την Ελλάδα γιατί αρνούμαστε το «μέλλον» τους:

Αύριο απεργούμε. Απεργούμε γιατί όταν έλεγαν «Μνημόνιο ή χρεοκοπία» μεθόδευαν τη χρεοκοπία εκατομμυρίων ανθρώπων του λαού. Μεθόδευαν αυτό:

Απεργούμε. Γιατί όταν έλεγαν «ΕΕ ή χάος»  μεθόδευαν το ευρωενωσιακό χάος της αδιανόητης ανεργίας, των συσσιτίων, των ληγμένων τροφίμων. Μεθόδευαν αυτό:

Απεργούμε. Γιατί αυτοί που εκβίαζαν με το «ευρώ ή δραχμή» έφεραν την πλήρη... αφραγκία, το μηδενικό εισόδημα, τη φτώχεια, τη δυστυχία. Εφεραν αυτό:

Αύριο απεργούμε. Απεργούμε γιατί έχουν το θράσος να ψηφοθηρούν (!) σε μια χώρα που την κατάντησαν το 70% του πληθυσμού της να ζει κάτω από το όριο της φτώχειας και τα παιδιά της να λιποθυμούν λόγω ασιτίας στα σχολεία. Απεργούμε γι’ αυτό:

Απεργούμε. Γιατί έχουν το θράσος να μιλούν για «σωτηρία» αυτοί που σφαγίασαν μισθούς και συντάξεις, αυτοί που «φυλάκισαν» δικαιώματα και «απελευθέρωσαν» τις απολύσεις. Απεργούμε γι’ αυτό:

Απεργούμε για τα μαγκάλια. Για τις αυτοκτονίες. Για τα «success story» του καπιταλισμού των κρίσεων και της «ανάπτυξης» των 500 ευρώ βασικό.  Απεργούμε γι’ αυτό:

Αύριο απεργούμε. Γιατί αυτοί που ξεκίνησαν με απειλές, όπως εκείνο το ιταμό «Μεσοπρόθεσμο ή τανκς», κατέληξαν να φέρουν από δοτούς τραπεζίτες πρωθυπουργούς μέχρι «μαύρα» στην ΕΡΤ. Εφεραν τη «μαυρίλα» της μετανάστευσης, της αιθαλομίχλης και της κατάθλιψης. Εφεραν καταστολή. Εφεραν αυταρχισμό. Εφεραν τη «δημοκρατία» των επιστρατεύσεων και των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου. Εφεραν τον εκφασισμό. Εφεραν τη «μαυρίλα» των συνομιλητών με τον ναζισμό έως τα έγκατα των πρωθυπουργικών γραφείων. Αύριο απεργούμε και γι’ αυτό:

Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Αχ Μπαρμπαγιώργη πώς σ’ αγαπάμε.



Για τον Μπαρμπαγιώργη που έφυγε χθές.





   Μα ο Μπαρμπαγιώργης   δε θα βγει ποτέ του στην αυλή
αφού για πάντα μες τ’ όνειρό του θέλησε πια να ζει.

«Θαυμάστε» τους: ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ συμμαχία και στην Ήπειρο!

 «Θαυμάστε» τους: ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ συμμαχία και στην Ήπειρο!



Θυμάστε την εμετική προβοκάτσια που κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ είχαν στήσει με το περίφημο θέμα της Κόνιτσας και την ξεκάθαρη διάψευση που είχαν λάβει απ' τα τοπικά μέλη του ΚΚΕ; Διαβάστε τώρα και την εξής είδηση:

Η παράταξη «Συμμαχία Ηπειρωτών» που υποστηρίζεται από ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ παρουσίασε χθες τους υποψηφίους αντιπεριφερειάρχες.

Η παράταξη έχει έμβλημά της, τη βαλανιδιά.
Υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης στα Γιάννινα είναι ο Μάκης Χατζηεφραιμίδης, πρώην δήμαρχος Κόνιτσας και περιφερειακός σύμβουλος, στην Άρτα ο Κώστας Χαμπίπης, προϊστάμενος στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου και στη Θεσπρωτία ο Θωμάς Δημητρίου, συνταξιούχος μαθηματικός και τέλος στην Πρέβεζα,ο κ. Γιώργος Ζάκας.
(Πηγή: newsbomb μέσω... epirusgate).


Τι έχουν να πουν τώρα όσοι είχαν υιοθετήσει τότε την απαράδεκτη προβοκάτσια ενάντια στο ΚΚΕ; Πήραν την απάντηση τους από την ίδια την συμμαχία που ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε με το ΠΑΣΟΚ (το ΠΑΣΟΚ που κυβερνούσε δεκαετίες, που συγκυβερνά τώρα με τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ που δήθεν αντιπολιτεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ). Η πολιτική απατεωνιά και ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο. Φυσικά, δεν είναι η μοναδική περίπτωση που ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ενώνουν πολιτικά τις δυνάμεις τους. Σε πλήθος συνδικαλιστικών φορέων και οργανώσεων ΠΑΣΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ πηγαίνουν χέρι-χέρι (ενίοτε και με τον Καρατζαφέρη, όπως στην Ικαρία αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). 
Και να θυμίσουμε δύο τελευταία πράγματα:
Υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Οδυσσέας Βουδούρης (τέως ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ).
Υποψήφιος δήμαρχος Καλαμάτας του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Μανώλης Μάκαρης (πρώην στέλεχος της ΝΔ). 

Νεότερα από το ανατολικό μέτωπο: Συνέλαβαν αμερικάνο μισθοφόρο στο Χάρκοβο (video)

 Νεότερα από το ανατολικό μέτωπο: Συνέλαβαν αμερικάνο μισθοφόρο στο Χάρκοβο (video)

Σύλληψη αμερικάνου μισθοφόρου της Blackwater στο Χάρκοβο (έχουμε αναφερθεί ξανά στην παρουσία της στην περιοχή). Στο τέλος του βίντεο ακούγεται να λέει με πεντακάθαρη αμερικάνικη προφορά "I am U.S. citizen"...

Νεότερα από το ανατολικό μέτωπο: Λεηλασία και εμπρησμός τής έδρας τού ΚΚ Ουκρανίας

 Νεότερα από το ανατολικό μέτωπο: Λεηλασία και εμπρησμός τής έδρας τού ΚΚ Ουκρανίας

Ο εμπρησμός στο κτίριο τού ΚΚ έγινε χτες το βράδυ περίπου στις 22:20 (9/4) και, σύμφωνα με το δελτίο τύπου τής πυροσβεστικής τού Κίεβου, η πυρκαγιά εξαπλώθηκε σε τέσσερις ορόφους και κατέστρεψε 220 τετραγωνικά μέτρα από τα γραφεία τού κόμματος. Ευτυχώς δεν υπήρξε καμία απώλεια ζωής. Η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο στις 0:44. Ο γενικός γραμματέας τού ΚΚ Πέτρο Σιμονένκο δήλωσε ότι πρόκειται για μια ακόμα εγκληματική πράξη.
«Οι υπεύθυνοι τού εγκλήματος είναι τα πολιτικά κόμματα και τα μέλη τής εκτελεστικής εξουσίας που σήμερα διευθύνουν τη Βερχόβνα Ράντα». Ο Π. Σιμονένκο υπογραμμίζει ότι τα γεγονότα τής περασμένης νύχτας αποδεικνύουν ένα μόνο πράγμα, ότι «οι εμπρηστές χρησιμοποίησαν ναζιστικές μεθόδους για να συγκαλύψουν τα εγκλήματά τους». Ο Π. Σιμονένκο επίσης υπενθύμισε ότι «οι εμπρηστές δεν κατέστρεψαν μόνο τα γραφεία τής κεντρικής επιτροπής τού ΚΚ, αλλά η πράξη τους συνιστά επίσης επίθεση στα εκ. των ουκρανών πολιτών που ψήφισαν το κόμμα».
«Είδαμε επίσης να καίγονται βιβλία, πράγμα για το οποίο υπάρχει ιστορικό προηγούμενο. Θέλω να υπογραμμίσω για μια ακόμη φορά ότι οι πλιατσικολόγοι έδρασαν ανεμπόδιστα καταστρέφοντας τα γραφεία, καίγοντας βιβλία, τις σημαίες, τα ενθύμια και τα εμβλήματα τής νίκης,[*] προσβάλλοντας έτσι τη μνήμη των προγόνων μας». Και κατέληξε λέγοντας ότι «η Ευρώπη πρέπει να κατανοήσει ότι στην Ουκρανία έχει επιβληθεί ένα φασιστικό καθεστώς που αποτελεί απειλή για την παγκόσμια κοινότητα».
Ο Π. Σιμονένκο κατά την κοινοβουλευτική συνεδρίαση που διεξάγεται αυτή τη στιγμή στο ουκρανικό κοινοβούλιο καταγγέλλει την καταστροφή των κεντρικών κτιρίων τού ΚΚ Ουκρανίας, την αδιαφορία των αρχών απέναντι στα 3 εκ. των ψηφοφόρων που ψήφισαν το ΚΚ Ουκ. και την άμεση συνέργεια των μελών τής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας στην καταστροφή και τον εμπρησμό των κτιρίων τής κεντρικής επιτροπής τού κόμματος.
Ο κομμουνιστής ηγέτης καταγγέλλει επίσης την στάση των κληρονόμων του φασισμού που σήμερα λυμαίνονται τις περιοχές που πλήρωσαν το βαρύτερο τίμημα στον αντιφασιστικό αγώνα.

Ο Σιμονένκο καλεί την Ευρώπη να να βγάλει τις παρωπίδες και να αναγνωρίσει τον εθνικιστικό και φασιστικό χαρακτήρα τού σημερινού καθεστώτος τού Κίεβου. Δηλώνει επίσης ότι το κομμουνιστικό κόμμα θα απόσχει από τις κοινοβουλευτικές εργασίες μέχρις ότου διαταχθεί έρευνα για τον εμπρησμό.
Σήμερα στη Ράντα: το Κόμμα των Περιφερειών θα απέχει από κάθε ψηφοφορία μέχρις ότου δοθεί αμνηστία στους διαδηλωτές τής νοτιονατολικής Ουκρανίας που διαδηλώνουν για τα δίκαια αιτήματά τους· όπως ήδη αναφέρθηκε, το ΚΚ Ουκρανίας έχει αναστείλει τη συμμετοχή του στις κοινοβουλευτικές εργασίες έως ότου συλληφθούν οι (γνωστοί στις αρχές) υπεύθυνοι για τον εγκληματικό εμπρησμό τής έδρας του στο Κίεβο.
_____
[*] Αναφέρεται στην επέτειο τής απελευθέρωσης τής Οδησσού 10/4/44.
_____
Πηγή 1, 2 (10/4)
Πηγή: Waltendegewalt μέσω Lenin reloaded
Βλέπε ακόμη:


-- Η ΕΕ, όμως, μας δίνει χρήματα για να γίνονται έργα, μέσω ΕΣΠΑ χρηματοδοτούνται τα προγράμματα εργασίας, παιδικοί σταθμοί κ.λπ. Αρα, λοιπόν, έχει και θετικά, δεν μπορούμε να τα απορρίψουμε όλα. Από πού, όμως, προέρχονται τα χρήματα του ΕΣΠΑ;



-- Η ΕΕ, όμως, μας δίνει χρήματα για να γίνονται έργα, μέσω ΕΣΠΑ χρηματοδοτούνται τα προγράμματα εργασίας, παιδικοί σταθμοί κ.λπ. Αρα, λοιπόν, έχει και θετικά, δεν μπορούμε να τα απορρίψουμε όλα.
Από πού, όμως, προέρχονται τα χρήματα του ΕΣΠΑ; Τα χρήματα του ΕΣΠΑ είναι χρήματα των λαών των κρατών της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Προέρχονται από τη φοροαφαίμαξη του λαού, από την περικοπή και εμπορευματοποίηση στοιχειωδών κοινωνικών υπηρεσιών, από την κλοπή του κοινωνικά παραγόμενου πλούτου, τον οποίο το αστικό κράτος αναδιανέμει προς όφελος των μεγαλοεπιχειρηματιών. Τα λεφτά που συγκεντρώνονται στα κοινοτικά ταμεία από την εισφορά κάθε κράτους έχουν αφαιρεθεί από τους λαούς και αναδιανέμονται στα μονοπώλια. Για τα κοινοτικά πακέτα, όπως και για το ΕΣΠΑ, υπάρχουν σοβαρές κόντρες σχετικά με το ποια τμήματα της πλουτοκρατίας θα πάρουν τη μερίδα του λέοντος. Και βέβαια αξιοποιούνται και για την υλοποίηση των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων.
Πού πάνε κατά κανόνα αυτά τα χρήματα; Η αρχή για τις χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ είναι μία και μοναδική: Να διαμορφώνουν συνθήκες, ώστε οι καπιταλιστές να εξασφαλίζουν για μεγάλες χρονικές περιόδους υπερκέρδη. Οι επενδύσεις πρέπει να είναι «συμφέρουσες», «αποδοτικές», «ανταγωνιστικές». Αυτό σημαίνει ότι η επιλογή τους δε γίνεται με κριτήριο τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο έργα ζωτικής σημασίας να μένουν πίσω ή να απορρίπτονται από τη χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ σε σχέση με έργα που εκτελούνται από ιδιώτες ή μέσω ΣΔΙΤ και ενισχύουν την κερδοφορία τους. Κι αυτό γιατί βασική προϋπόθεση για την ενεργοποίηση χρηματοδοτήσεων του ΕΣΠΑ είναι οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Και βεβαίως κανένας ιδιώτης επιχειρηματίας δε θα κάνει έργο για να προσφέρει στο λαό. Το κάνει για να βγάλει κέρδος.
Από αυτή τη σκοπιά το ΕΣΠΑ και τα προηγούμενα κοινοτικά «αναπτυξιακά» προγράμματα έχουν φανερό ταξικό χαρακτήρα. Στην Ελλάδα μεγάλο τμήμα τους - πάνω από 40%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής - επιστρέφει άμεσα στους μονοπωλιακούς ομίλους των ισχυρών καπιταλιστικών κρατών της ΕΕ, ενώ το υπόλοιπο λυμαίνεται η ντόπια αστική τάξη.
Ενα βεβαίως τμήμα τους πηγαίνει και σε ψίχουλα στο λαό με στόχο τη «διαχείριση» και όχι την αντιμετώπιση οξυμένων λαϊκών προβλημάτων.
Και βέβαια είναι λογικό λαϊκές οικογένειες, νέα ζευγάρια να αξιοποιούν έστω και αυτά τα ψίχουλα για να στέλνουν το παιδί τους δωρεάν στον παιδικό σταθμό ή οι μακροχρόνια άνεργοι που πιάνουν δουλειά σε προγράμματα που χρηματοδοτούνται από κονδύλια του ΕΣΠΑ, όπως το πρόγραμμα για την κοινωφελή εργασία (τα λεγόμενα 5μηνα αφού τόσο διαρκεί η εργασία, μετά, οι εργαζόμενοι σ' αυτά ξαναπερνούν στην ανεργία).
Το ΚΚΕ, οι υποψήφιοί του, εξάλλου, παλεύουν ώστε όσο είναι δυνατόν τα όποια κονδύλια δίνονται μέσω της ΕΕ να κατευθύνονται ακριβώς στην κάλυψη τέτοιων εργατικών - λαϊκών αναγκών. Παλεύουμε ώστε όσα χρήματα έχουν φύγει από τις τσέπες των εργαζομένων και έχουν διοχετευθεί σε δημοτικούς και περιφερειακούς προϋπολογισμούς, να αξιοποιούνται για να καλύπτονται λαϊκές ανάγκες.
Η ίδια η ζωή δείχνει ότι έτσι δεν λύνονται οι εργατικές - λαϊκές ανάγκες.
-- Τη στιγμή που προχωράνε οι περικοπές από τους κρατικούς, περιφερειακούς, δημοτικούς προϋπολογισμούς σε υπηρεσίες Υγείας, Παιδείας, Πρόνοιας, στη βάση και των κατευθύνσεων του κεφαλαίου και της ΕΕ, τα χρήματα του ΕΣΠΑ δεν πρόκειται να καλύψουν ποτέ το σύνολο των αναγκών των λαϊκών οικογενειών για παιδικούς σταθμούς. Οχι μόνο γιατί τα δύο τελευταία χρόνια χιλιάδες παιδιά αποκλείστηκαν από το πρόγραμμα, όχι μόνο γιατί και όσα εντάχθηκαν δεν είναι εξασφαλισμένα για τα επόμενα χρόνια, αλλά και γιατί οι παιδικοί σταθμοί λειτουργούν με όρους «παιδοφυλακτηρίου», με ελάχιστες υποδομές.
-- Τη στιγμή που προωθούνται, με βάση και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, η διάλυση των εργασιακών σχέσεων, η απελευθέρωση των απολύσεων κ.λπ. τα χρήματα του ΕΣΠΑ που αξιοποιούνται για τα λεγόμενα «προγράμματα απασχόλησης» δεν λύνουν την ανάγκη όλοι οι εργαζόμενοι να έχουν δουλειά με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Το «πρόγραμμα της κοινωφελούς εργασίας» μοιράζει ψίχουλα στους εργαζόμενους για πέντε μήνες. Μειώθηκε η ανεργία από την υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων; Οι ανάγκες της εργατικής οικογένειας δεν σταματούν μετά τους πέντε μήνες... Θυμίζουμε επίσης ότι σε μεγάλο ποσοστό οι εργαζόμενοι που εντάχθηκαν στα προγράμματα παρέμειναν για πολλούς μήνες και παραμένουν ακόμα απλήρωτοι...
Ο λαός, λοιπόν, δεν έχει τίποτα να κερδίσει περιμένοντας τα «ψίχουλα του ΕΣΠΑ», όταν η πολιτική της ΕΕ που στηρίζει τον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης σαρώνει τα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα.

«Η ΕΕ με την ελεύθερη κίνηση προσώπων δεν δίνει μία διέξοδο ιδιαίτερα στη νεολαία να ψάξει και να βρει δουλειά στο εξωτερικό από το να είναι άνεργη στην Ελλάδα;»



«Η ΕΕ με την ελεύθερη κίνηση προσώπων δεν δίνει μία διέξοδο ιδιαίτερα στη νεολαία να ψάξει και να βρει δουλειά στο εξωτερικό από το να είναι άνεργη στην Ελλάδα;»
-- Η ελευθερία κίνησης εργατικού δυναμικού όχι μόνο δεν είναι «ελευθερία» για τους νέους εργαζόμενους αλλά άλλου είδους δεσμά. Ακόμα και αν φαινομενικά δίνεται προσωρινή διέξοδος από την ανεργία δεν μπορεί να δοθεί απάντηση στη σύγχρονη ανάγκη για σταθερή δουλειά με δικαιώματα. Γιατί η πολιτική που υλοποιείται σήμερα στην Ελλάδα δεν διαφέρει από την πολιτική που έχει υλοποιηθεί σε άλλες χώρες - μέλη της ΕΕ. Συχνά προβάλλουν τους ονομαστικούς μισθούς που ισχύουν σε μια χώρα, όπως, π.χ., η Γερμανία, και λένε ότι με τέτοιους μισθούς η ζωή θα είναι καλύτερη. Ομως, αυτό δεν σημαίνει ότι καλύπτονται περισσότερες ανάγκες, αφού σε κάθε χώρα είναι διαφορετικοί οι όροι διαβίωσης. Δεν πρέπει επίσης να αγνοείται το γεγονός ότι αυτοί οι μισθοί είναι αποτέλεσμα εντατικής εκμετάλλευσης. Κρύβεται ότι οι καλοί μισθοί όλο και περισσότερο «πολιορκούνται» από την πίεση που ασκεί ο διεθνής ανταγωνισμός. Επίσης, ότι μεγάλα τμήματα εργαζομένων που μεταναστεύουν σε αυτές τις χώρες αμείβονται με μισθούς μικρότερους από τους αντίστοιχους των ντόπιων ακόμα και σε εξειδικευμένη επιστημονική εργασία. Παρά τις υπαρκτές διαφορές λόγω ανισομετρίας στην ΕΕ, ορισμένα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά για την κατάσταση που βιώνουν οι εργαζόμενοι σε όλα τα κράτη - μέλη της ΕΕ. Στη ναυαρχίδα της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ, στη Γερμανία, περισσότεροι από 7 εκατομμύρια απασχολούνται με 450 ευρώ το μήνα στο πλαίσιο των λεγόμενων minijobs. Στη Μεγάλη Βρετανία η πραγματική ανεργία φτάνει το 13-14%, μαζί με το ένα εκατομμύριο ανέργους που δεν καταγράφονται, γιατί λαμβάνουν διάφορα επιδόματα, και 5% των εργαζομένων που απασχολούνται περιστασιακά και αδυνατούν να βρουν μόνιμη απασχόληση.
-- Η προώθηση της «κινητικότητας» των εργαζομένων (γεωγραφικής, επαγγελματικής και εκπαιδευτικής) αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΕΕ και τις κυβερνήσεις των χωρών - μελών της. Η ΕΕ από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ (1992), προβλέπει την ελευθερία κίνησης εργατικού δυναμικού. Μαζί καθιερώθηκαν όμως και οι άλλες 3 ελευθερίες, αυτές της διακίνησης εμπορευμάτων, υπηρεσιών και κεφαλαίων στο πλαίσιο της ΕΕ. Για παράδειγμα, η ελευθερία κίνησης κεφαλαίων δίνει τη δυνατότητα στους καπιταλιστές να μεταφέρουν σε άλλες χώρες της ΕΕ τα εργοστάσιά τους, την παραγωγή, με κριτήριο την εξασφάλιση μέγιστου κέρδους. Αυτή τη στιγμή, π.χ., ένα στα τέσσερα ενδύματα που προορίζονται για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς κατασκευάζεται στη Βουλγαρία (η κινητικότητα αυτή υπήρξε πριν η Βουλγαρία γίνει μέλος της ΕΕ, το 2007, και ενισχύθηκε στη συνέχεια), όπου λειτουργούν 270 ελληνικές επιχειρήσεις με 22.000 εργαζόμενους. Οι Ελληνες επιχειρηματίες είναι στις πρώτες θέσεις των επενδυτών στις βαλκανικές χώρες, γι' αυτό άλλωστε αποσκοπούν στην είσοδο αυτών των κρατών στην ΕΕ. Στο σύνολό τους οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη χώρα απασχολούν πάνω από 35.000 άτομα. Αυτή η περιβόητη ελευθερία κίνησης κεφαλαίων άφησε χιλιάδες εργαζόμενους στην Ελλάδα χωρίς δουλειά. Αντίστοιχα παραδείγματα - συνέπειες αυτών των «ελευθεριών» υπάρχουν και σε άλλους κλάδους, όπως η αμυντική βιομηχανία, η ναυπηγική βιομηχανία, η αγροτική παραγωγή κ.ά.
-- Οι εκμεταλλευτές, η ΕΕ, τα κόμματα του ευρωμονόδρομου παρουσιάζουν σαν «καινοτομία», ως «παράδεισο ευκαιριών» τη μετανάστευση. Ανεξάρτητα από το αν ένας νέος σήμερα μεταναστεύσει ή όχι, πρέπει να κρίνει, να σκεφτεί: Γιατί σήμερα δεν μπορεί να σπουδάσει, να δουλέψει και να ζήσει στη χώρα του και αναγκάζεται να μεταναστεύσει; Σήμερα, στην Ελλάδα, με κεντρικό σχεδιασμό στην οικονομία, με κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων σε όλους τους κλάδους, μπορεί να εξασφαλιστεί το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, συνολικά η ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών. Αυτή είναι η διέξοδος υπέρ του λαού και της νεολαίας και απαιτεί αποδέσμευση από την ΕΕ με το λαό στην εξουσία. Γι' αυτήν την προοπτική παλεύει το ΚΚΕ, σ' αυτήν την προοπτική συγκεντρώνει δυνάμεις στους καθημερινούς αγώνες.

Ψηφίζουμε - δυναμώνουμε το ΚΚΕ παντού, γιατί δύναμη είναι και ελπίδα του λαού

Ψηφίζουμε - δυναμώνουμε το ΚΚΕ παντού, γιατί δύναμη είναι και ελπίδα του λαού
Η ομιλία του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπα, στην εκδήλωση



Ευχαριστούμε όλους και όλες για την παρουσία σας και την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμα της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ για την εκδήλωση αυτή σήμερα, κατά την οποία δίνουμε στη δημοσιότητα το ψηφοδέλτιο του Κόμματος για τις ευρωεκλογές. Πρόκειται για μια σημαντική μάχη, την οποία δίνουμε ενιαία, παντού, σε όλη τη χώρα, με στόχο να ισχυροποιηθούν αποφασιστικά, μαζικά τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ και στις ευρωεκλογές και στις εκλογές για την Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση. Κεντρικό μας σύνθημα είναι «Σπάμε τα δεσμά των μονοπωλίων, της ΕΕ, δυναμώνουμε το ΚΚΕ παντού, γιατί δύναμη κι ελπίδα είναι του λαού».
Το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στις ευρωεκλογές είναι το μόνο που μπορεί να εκφράσει γνήσια τη μεγάλη λαϊκή δυσαρέσκεια απέναντι στην ΕΕ.
Να αποτυπώσει την αντίθεση του λαού και της νεολαίας μας απέναντι στην πολιτική αυτής της καπιταλιστικής ένωσης, που στέλνει συνεχώς αντιλαϊκές οδηγίες, φτιάχνει τρόικες, προβλέπει αντιδραστικά μνημόνια διαρκείας, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει την κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων, την ανταγωνιστικότητά τους, συνθλίβοντας τους λαούς.
Το ΚΚΕ παραμένει η μοναδική συνεπής πολιτική δύναμη, με την πιο καθαρή θέση: Αποδέσμευση από την ΕΕ - Μονομερής διαγραφή του χρέους, για το οποίο δεν ευθύνεται ο λαός μας - Κοινωνικοποίηση του πλούτου, με το λαό στην εξουσία. Αυτή η θέση θωρακίζει την εργατική τάξη, τα λαϊκά στρώματα απέναντι στους λεγόμενους «ευρωσκεπτικιστές», που τάχα σηκώνουν τη σημαία της αποδέσμευσης, της εξόδου από το ευρώ, στέλνοντας τους εργαζόμενους, το λαό, να παλεύουν κάτω από ξένες σημαίες, τις οποίες σηκώνουν οι δυνάμεις του εγχώριου και ξένου κεφαλαίου για τα δικά τους συμφέροντα.
Η σφηκοφωλιά των Ευρωπαίων καπιταλιστών ματώνει τους λαούς

Για σκεφτείτε: Τα άλλα κόμματα, άλλα ένθερμα, άλλα με ορισμένη κριτική, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ακόμα από την ίδρυση της ΕΟΚ, υιοθέτησαν τη λογική του μονόδρομου.
Οι πρόδρομοι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, όπως κι αν ονομάζονταν (ΕΡΕ, ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ, «ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ» ή ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ) ψήφισαν και με τα δύο χέρια όλες τις αντιδραστικές Συνθήκες, συντάχθηκαν με αυτήν τη σφηκοφωλιά, υπηρέτησαν τους σχεδιασμούς του συστήματος, που μας έφερε οικονομική κρίση, φτώχεια, ανεργία, πολέμους.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, αλλά και τα κόμματα της αντιπολίτευσης που κινούνται στις ράγες του ίδιου μονόδρομου, της ίδιας στρατηγικής, και που σήμερα θέλουν να φοβίσουν το λαό ότι το σπάσιμο των δεσμών της ΕΕ είναι αρνητικό για τους εργατοϋπαλλήλους, τους ανέργους, τα λαϊκά στρώματα, κρύβουν την αλήθεια για τον ίδιο τον εκμεταλλευτικό και σάπιο χαρακτήρα της καπιταλιστικής αυτής ένωσης. Οταν λέμε ΕΕ δεν εννοούμε την ευρωπαϊκή ήπειρο στην οποία κατοικούν οι λαοί της. Μιλάμε για την ένωση των καπιταλιστών που συγκροτήθηκε από τους ίδιους για να υπερασπίσει τα ιδιοτελή ταξικά συμφέροντά τους, τα κέρδη τους, ματώνοντας τους λαούς.
Ετσι εξηγείται και γιατί στην ΕΕ ούτε υπήρξαν ούτε μπορούν να υπάρξουν ισότιμες σχέσεις ανάμεσα στα κράτη - μέλη της, αφού η αλληλεγγύη μεταξύ των μονοπωλίων αφορά μόνο στη συμφωνία οικονομικής - κοινωνικής επίθεσης στους λαούς. Η σήψη της ΕΕ ως ιμπεριαλιστικής ένωσης φαίνεται και από το γεγονός ότι σε όλα τα κράτη - μέλη της εμφανίζονται και πολλαπλασιάζονται τα σκάνδαλα, η διαφθορά. Η ΕΕ, με τα περισσότερα κράτη - μέλη της ταυτόχρονα να είναι και μέλη του ΝΑΤΟ, οργανώνει τον πόλεμο με οικονομικά, πολιτικά και στρατιωτικά μέσα, διεξήγαγε πόλεμο στο έδαφος της Ευρώπης, συμμετέχει στους σχεδιασμούς επέμβασης σε Ασία, Αφρική, σήμερα στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, πάει χέρι χέρι με τις ΗΠΑ στον αντικομμουνισμό και στην αντιμετώπιση του κινήματος με τη γνωστή τρομο-νομοθεσία και τον αυταρχισμό.

Ο ευρωμονόδρομος καμιά εγγύηση δεν παρέχει στην εδαφική κυριαρχία. Η Κύπρος μπήκε στην ΕΕ - με απόφαση και των Κύπριων κομμουνιστών - με κύρια επιδίωξη να λυθεί το Κυπριακό. Η ΕΕ, αντίθετα, στήριξε το «σχέδιο Ανάν», συνεχίζει να στηρίζει την πολιτική που οδηγεί σε διχοτόμηση.
Η ΕΕ ούτε στο ελάχιστο δεν αντιμετώπισε τις παραβιάσεις στο Αιγαίο από την Τουρκία, η οποία διαπραγματεύεται την ένταξή της σε αυτήν.
Το ΚΚΕ στις πιο κρίσιμες στιγμές πήρε τη μόνη σωστή θέση για το λαό
Το ΚΚΕ έγκαιρα αποκάλυψε ότι δεν μπορεί να υπάρξει σύγκλιση για τους λαούς με παρεμβάσεις από τα πάνω, αλλά κατάργηση της ΕΕ για όλους τους λαούς με το δικό τους αγώνα, οικοδόμηση μιας Ευρώπης των λαϊκών δικαιωμάτων, της ειρήνης, του σοσιαλισμού.
Το ΚΚΕ έγκαιρα αποκάλυψε ότι μέσα στις συνθήκες των ανταγωνισμών, των ανισότιμων σχέσεων, οι οποίες αναμφίβολα οξύνονται σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, οξύνεται και η διαπάλη ανάμεσα στα καπιταλιστικά κράτη.
Σήμερα, για παράδειγμα, οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Ιταλίας πιέζουν τη Γερμανία να αναλάβει μεγαλύτερο μέρος για τη διαχείριση του χρέους των πιο υπερχρεωμένων κρατών της Ευρωζώνης και για να περιορίσει τα εμπορικά της πλεονάσματα.
Αυτό, όμως, δεν γίνεται για τα συμφέροντα των λαϊκών δυνάμεων, δεν αφορά τους λαούς είτε των ισχυρότερων είτε των πιο αδύναμων καπιταλιστικών οικονομιών. Αναζητούνται, βέβαια, συμβιβασμοί ανάμεσα στα ισχυρά καπιταλιστικά κράτη, αλλά κανένας προσωρινός συμβιβασμός δεν μπορεί να αποτρέψει την υλοποίηση αντιλαϊκών μέτρων, την περιοδική εκδήλωση κρίσης μέσα στα πλαίσια της ΕΕ. Τα επόμενα χρόνια θα φανούν πιο καθαρά οι δυσκολίες των κρατών της Ευρώπης, που συμμετέχουν στην ΕΕ, να αντιμετωπίσουν την κρίση, την ασθενική ανάκαμψη που θα προκύψει, τις μεταξύ τους άνισες σχέσεις και ανταγωνισμούς.

Τώρα, λοιπόν, πρέπει οι λαοί να παρέμβουν, για να μην επιτρέψουν σχέδια, που θα δώσουν χρονικό περιθώριο να συνεχίσει η ΕΕ την ορμητική επίθεσή της κατά των εργαζομένων. Να μην μπλεχτούν οι λαοί σε ανταγωνισμούς, που μπορεί να φέρουν πιο κοντά παλιούς και νέους τοπικούς πολέμους είτε στο έδαφος της Ευρώπης είτε στον ευρύτερο χώρο.
Το ΚΚΕ δύο φορές, στις πιο κρίσιμες στιγμές, πήρε τη μόνη σωστή θέση, λέγοντας «ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ», «ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ», προβάλλοντας τη μόνη συνεπή θέση για «ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ».
Σ' αυτήν τη βάση, οργάνωσε και στήριξε αγώνες με συγκεκριμένα αιτήματα, προκειμένου να δυσκολέψει την εφαρμογή των κοινοτικών αποφάσεων.
Γι' αυτό ο λαός πρέπει να αρχίσει - και με την ευκαιρία των ευρωεκλογών - να βάζει το δικό του λιθαράκι στο δρόμο της πάλης για τη λαϊκή εξουσία, στο δρόμο των λαών της Ευρώπης, για την Ευρώπη της Λαϊκής Ευημερίας.
Το ΚΚΕ, παρά τον αρνητικό συσχετισμό δύναμης, παλεύει με πίστη στη δύναμη της εργατικής τάξης, για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος.
Διαθέτει όλες τις δυνάμεις του στον αγώνα για την οργάνωση της εργατικής - λαϊκής πάλης στα εργοστάσια, στις επιχειρήσεις, στα σχολεία, στα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια, στις επαγγελματικές σχολές, στα χωριά, στις γειτονιές, στα συνδικάτα.
Πρωταγωνιστεί καθημερινά στους αγώνες, σε αντίθεση με τον κυβερνητικό - εργοδοτικό συνδικαλισμό, παλιό και νέο, που είναι δεκανίκι της ΕΕ, της μεγαλοεργοδοσίας.

Δίνει μάχες στη Βουλή και το Ευρωκοινοβούλιο. Αντιτάσσεται στα αντιλαϊκά μέτρα, ενημερώνει τους εργαζόμενους, είναι η δική τους φωνή!
Το ΚΚΕ έχει καταθέσει σημαντικές προτάσεις νόμων για την ανακούφιση των λαϊκών νοικοκυριών.
Δίνει όλες του τις δυνάμεις για να πάρει σάρκα και οστά το σύγχρονο μήνυμα «κανένας μόνος του στην κρίση, όλοι για έναν και ένας για όλους», για να δυναμώσει η λαϊκή αλληλεγγύη.
Η ΕΕ έφερε φτώχεια, ανεργία και εξαθλίωση παντού.
Ο λαός δεν έχει κανένα λόγο να υπηρετεί τα συμφέροντα των λίγων. Πρέπει να φτιάξει τη δική του ζωή, στον τόπο του, εκφράζοντας τώρα την αντίθεση στην ΕΕ, καταψηφίζοντας τα κόμματα που την στήριξαν και την στηρίζουν.
Η χώρα μας είναι μια πλούσια χώρα και μπορεί να ζήσει το λαό της, μόνο αν φύγουμε από την ΕΕ.
Το ΚΚΕ δεσμεύεται στον ελληνικό λαό, αγωνίζεται μαζί του να ενισχυθεί, να δυναμώσει η κοινωνική Λαϊκή Συμμαχία, κοινωνικοποιώντας τα μονοπώλια, να φτιάξουμε μαζί μια καλύτερη ζωή.
Αυτά που κρύβουν όλα τα κόμματα του ευρωμονόδρομου
Η ΕΕ και τα κόμματά της στήριξαν αντιλαϊκές συνθήκες και αποφάσεις και μας έφεραν ως εδώ. Τέτοιες αντιλαϊκές αποφάσεις στο Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζουν οι ευρωβουλευτές των κομμάτων της συγκυβέρνησης αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ. Ολοι αυτοί όχι μόνο έβαλαν πλάτη στην υλοποίηση των αποφάσεων της ΕΕ, αλλά αποδυνάμωσαν και εστίες αντίστασης του λαού. Είναι γνωστά «τα έργα και οι ημέρες τους» στο κίνημα, στους δήμους. Παντού έγιναν τορπιλάκατοι των βιομηχάνων και των συμφερόντων των εργοδοτών, εκτοξεύοντας τις τορπίλες τους κατά του λαού.
Τα κόμματα της ΕΕ κρύβουν ότι:
Η ΕΕ αποφασίζει για τις νέες «αγορές» καταστρέφοντας βιοτεχνίες, μικρομάγαζα, φτωχούς αγρότες και εργάτες μαζί.
Η ΕΕ αποφάσισε για το τι θα σπέρνει και το τι θα παράγει ο αγρότης. Αποφάσισε να του πάρουν τα χωράφια οι τράπεζες!
Η ΕΕ αποφάσισε να γεμίσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ με εισαγόμενα προϊόντα για να κερδίσουν τα ευρωπαϊκά μονοπώλια.
Η ΕΕ δεν έχει λόγους να μιλά για εθνική πολιτική στην ελληνική οικονομία, γιατί όλα μπαίνουν στο ζύγι των μονοπωλίων και το τι συμφέρει αυτά.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τρομοκρατούν με το ψευτοδίλημμα «ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην Ευρώπη», για να κρύψουν ότι το ΝΑΙ ή ΟΧΙ αφορά στην ΕΕ των καπιταλιστών, που καμιά σχέση δεν έχει με την Ευρώπη των λαών.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αφού κορόιδεψαν για χρόνια με τα «χρυσά κουτάλια», κάθε φορά έβαζαν το λαό να ταυτίζει τους στόχους του με τους στόχους του κεφαλαίου. Πότε με τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, πότε με την ΟΝΕ, το ευρώ, τώρα τρομοκρατούν με το φόβο της «απομόνωσης».
Τρομοκρατούν για να κρύψουν ότι ο ελληνικός λαός, όπως και κάθε λαός, είναι μόνος του μέσα σε αυτή τη λυκοσυμμαχία.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ μαζί με το φόβο της απομόνωσης καλλιεργούν και την προσδοκία της ανακούφισης, που δήθεν θα προέλθει από την ανάκαμψη, την ανάκαμψη δηλαδή των λίγων, της καπιταλιστικής κερδοφορίας. Ο λαός μας, όμως, πολύ σωστά λέει πως δεν γίνεται «και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος». Δεν γίνεται και κέρδη για το κεφάλαιο και δικαιώματα για την εργατική τάξη, το λαό.
Ευθύνη έχουν όλα τα κόμματα του ονομαζόμενου «αντιμνημονιακού τόξου», του δήθεν «αντιμερκελισμού», της δήθεν «αντινεοφιλελεύθερης» και «αντιτραπεζικής» εκδοχής της ΕΕ και της Ευρωζώνης, τα κόμματα που κατακρίνουν επικεντρώνοντας σε ορισμένους υπεύθυνους, συγκαλύπτοντας έτσι την ουσιαστική τους στήριξη στην ΕΕ του κεφαλαίου, των μονοπωλίων.
Δεν ωφελεί η μετακίνηση από το ένα κόμμα του ευρωμονόδρομου στο άλλο
Ο ΣΥΡΙΖΑ, λόγω επιπλέον και της θέσης του ως αξιωματικής αντιπολίτευσης, έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης συνειδητής εξαπάτησης.
Στις ευρωεκλογές χρειάζεται να τιμωρηθεί ο πυρήνας της πολιτικής και της δράσης των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, η επιλογή τους υπέρ των μονοπωλίων, υπέρ του μονόδρομου της ΕΕ. Δε συνιστά πραγματική τιμωρία η μετακίνηση από το ένα κόμμα του ευρωμονόδρομου στο άλλο, όπως από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ, που εξαπατά το λαό ότι η ΕΕ, από τα μέσα και από τα πάνω, με τις διαπραγματεύσεις και τάχα καλύτερες συμμαχίες, θα μετατραπεί σε «Ευρωπαϊκή Ενωση των λαών». Που έχει βάλει σκοπό του να γίνει ΠΑΣΟΚ στη θέση του παλιού ΠΑΣΟΚ που σάπισε, έτσι όπως αυτό αποδεικνύεται και από τις μετεγγραφές που έχει κάνει.
Απατηλή και χαμένη για το λαϊκό συμφέρον είναι η ψήφος στα κόμματα που χρόνια καλλιέργησαν την ευρω-λαγνεία. Και τώρα που η ΕΕ αποκαλύφθηκε στα μάτια του ελληνικού και των άλλων λαών, τώρα κάνουν κριτική στην τρόικα, στους Ευρωπαίους, στους ξένους, την ίδια ώρα που συντρώγουν μαζί τους και τους δίνουν όρκους πίστης και υποταγής.
Τα κόμματα που στηρίζουν την ΕΕ πουλάνε στον ελληνικό λαό δήθεν «αντίσταση» και «πατριωτιλίκι» απέναντί της, ενώ συμφωνούν με όλες τις βασικές της επιλογές, τις έχουν ψηφίσει.
Τα κόμματα της αστικής διακυβέρνησης έκλεισαν έναν κύκλο 40 χρόνων που διαχειρίστηκαν τις επιλογές της ΕΕ, όπου οι πλούσιοι έγιναν πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι.
Σήμερα, το αστικό πολιτικό σύστημα φτιάχνει καινούργια αναχώματα, φυτεύει «ελιές» πλάι σε «ποτάμια», για να ανακόψουν την οργή του λαού, να διασκορπίσουν ανώδυνα σε καταδικασμένους και σε τηλεαστέρες - που σύντομα θα αποδειχτούν μεγάλες φούσκες - την καταδίκη απέναντι στην πολιτική της ΕΕ. Δεν μας ξεγελούν. Αλλωστε, γι' αυτό φτιάχτηκαν αυτά τα εφήμερα σχήματα.
Καμία εμπιστοσύνη στον ΣΥΡΙΖΑ και τις αυταπάτες που σπέρνει για την ΕΕ
Δεν έχουμε καμιά εμπιστοσύνη στον ΣΥΡΙΖΑ που κοροϊδεύει το λαό για την ΕΕ, κάνει βρώμικο παιχνίδι σε βάρος των λαϊκών συμφερόντων, σπέρνει αυταπάτες. Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε τη συνθήκη του Μάαστριχτ, στήριξε την ένταξη στην ΟΝΕ. Δεν μπορεί να έχεις ψηφίσει το μεγαλύτερο μνημόνιο των μνημονίων, το Μάαστριχτ, και μετά να λες, δεν είδα, δεν κατάλαβα! Αποτέλεσμα και της δικής του ψήφου, είναι όσα περνάμε σήμερα. Δεν μπορεί να έχει κανείς εμπιστοσύνη στη διγλωσσία του ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν μπορείς να κλείνεις τα μάτια και τα αυτιά μπροστά στις συνέπειες, να γίνεσαι θιασώτης της Ευρωπαϊκής δήθεν ολοκλήρωσης.
Δεν μπορεί να κάνεις πως δεν ξέρεις, ότι η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, το ΔΝΤ, ο ΟΑΣΑ, πάνε πακέτο. Και να μην λες κουβέντα ότι αυτοί οι οργανισμοί είναι εργαλεία διαχείρισης για τους λίγους στην ΕΕ.
Τι εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις σε ένα κόμμα που μέρα με τη μέρα το βλέπεις να μεταμορφώνεται σε ένα άλλο ΠΑΣΟΚ, αυτό που οι ίδιοι οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ εγκατέλειψαν; Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι καν η ριζοσπαστική αριστερά της ΕΔΑ των αγώνων, που καταψήφισε την σύνδεση με την ΕΕ, «το λάκκο των λεόντων» όπως την αποκαλούσε.
Είναι ένα μεταβατικό κόμμα των δυνάμεων της σοσιαλδημοκρατίας και για αυτό τα εχθρικά προς το λαό μεγαλοσυμφέροντα, έχουν επενδύσει πολλά στην πολιτική του. Είναι κόμμα που πατάει σε δύο βάρκες: Από τη μια σηκώνει ακόμα και «κόκκινες παντιέρες», κατά περίσταση και ακροατήριο, ψαρεύοντας την ιστορική διαδρομή αγωνιστών, ακυρώνοντας τη βαθύτερη ουσία της διαδρομής τους και από την άλλη αγωνιά μαζί με τους βιομηχάνους για την υγεία των κερδών τους.
«Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται» λέει μια λαϊκή ρήση. Και ο ΣΥΡΙΖΑ, με τα «σούρτα - φέρτα» με την πλουτοκρατία, μας λένε ότι «κακά μαντάτα έρχονται» για τους εργαζομένους και για τον τόπο.
Οι δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ είναι απέναντι στην ΕΕ και το κεφάλαιο
Αλλιώς μιλά στη Βουλή, με τρόπο που να δημιουργεί εντυπώσεις στο λαό ότι έχει πολιτική δήθεν με ριζική διαφορά από ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, κι αλλιώς μιλά στα διεθνή φόρα, που δίνει εξετάσεις στα μονοπώλια και φαίνεται να παίρνει «καλό» βαθμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ δε δεσμεύεται, στην περίπτωση που γίνει κυβέρνηση, ούτε καν για αναπλήρωση των απωλειών του λαού τα τελευταία χρόνια. Την ίδια ώρα δεσμεύεται ότι θα δώσει νέες κρατικές ενισχύσεις, κρατικό χρήμα, στους δήθεν «υγιείς επιχειρηματίες» που θα σέβονται τη νομοθεσία, δηλαδή όλη αυτή τη νομοθεσία που έχει ψηφιστεί ελέω μνημονίου προς όφελός τους!
Για ποιο πράγμα ακριβώς δεσμεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ, το λένε τα ίδια του τα κεντρικά στελέχη:
Οταν για παράδειγμα ο Σταθάκης λέει ότι η έκτακτη εισφορά είναι μία «τεχνική λεπτομέρεια», που «δεν είναι το βασικό πρόβλημα του φορολογικού συστήματος», και ότι «οι Ελληνες πληρώνουν λιγότερους φόρους»!
Οταν ο Δραγασάκης λέει ότι «η κρίση είναι δική μας». Οταν ο ίδιος επίσης απαντά ότι «το πρόγραμμα είναι υπό διαρκή εξέταση» και ότι «χρειάζεται μια στρατηγική προσαρμόσιμη»! Καταλαβαίνει κι ο πιο καλόπιστος και αφελής ότι τα εκστομίζουν αυτά όντας στην αντιπολίτευση, φανταστείτε τι έχει να γίνει άμα κληθούν να κυβερνήσουν!
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει περάσει στην απέναντι πλευρά από το λαό, στην πλευρά της αστικής τάξης παρασύροντας με τη διγλωσσία του ριζοσπάστες αγωνιστές ότι τάχα μια δυνατή «ευρωπαϊκή αριστερά» θα κάνει τις αγέλες των λύκων, περίπου αρνιά. Δεν υπάρχει όμως απόφαση και οδηγία της ΕΕ που δεν οδήγησε στη συγκέντρωση του πλούτου, δηλαδή του κεφαλαίου, στην αρπαγή κατακτήσεων, στην καταστροφή αυτοαπασχολούμενων, επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων, αγροτών, χωρίς καμία άλλη προοπτική εργασίας.
Ο ευρωμονόδρομος, στον οποίο υποκλίνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, σημαίνει και αποδοχή των δεσμεύσεων της ΕΕ, υποταγή στο στόχο της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλίων. Καμιά αλλαγή προέδρου στην Κομισιόν δεν μπορεί να αλλάξει τον αντιδραστικό - αντιλαϊκό χαρακτήρα της ΕΕ, γιατί αυτή ιδρύθηκε και λειτουργεί για να θωρακίσει τα συμφέροντα των μονοπωλίων σε βάρος των εργατικών - λαϊκών δικαιωμάτων. Οι διεθνείς σύμμαχοι και τα στηρίγματα που επικαλείται, οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Ιταλίας, του Μεσογειακού Νότου, είναι εχθροί του λαού.
Καλλιεργεί μεθοδικά την υποστολή των αγώνων της εργατικής τάξης, προτείνει «εργασιακή ειρήνη». Στην πράξη γίνεται νεκροθάφτης των τελευταίων κατακτήσεων που έχουν απομείνει. Οι αγωνιστές, οι ριζοσπάστες, όσοι νοιώθουν ότι παρασύρθηκαν, όσοι τον εμπιστεύτηκαν πριν 2 χρόνια, τώρα, όσο είναι ακόμα νωρίς, μπορούν να προβληματιστούν, να δουν χωρίς συναισθηματισμούς και ψεύτικες ελπίδες, την αλήθεια, να συμπορευτούν σε αυτή τη μάχη με το ΚΚΕ, δίνοντάς του μεγαλύτερη δύναμη από αυτή που είχε τα προηγούμενα χρόνια.
Τέτοια δύναμη έτσι ώστε η εργατική τάξη, και τα σύμμαχα μαζί της λαϊκά στρώματα, να γίνουν πραγματική αξιωματική αντιπολίτευση στα συμφέροντα των μονοπωλίων και της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ, για να ανοίξει δρόμος της Ελλάδας και της Ευρώπης της φιλολαϊκής ανάπτυξης, με το λαό πραγματικά στην εξουσία.
Ψήφος εναντίωσης στο σύστημα που γεννά την ανεργία και τα λουκέτα
Φίλες και Φίλοι,
Απευθυνόμαστε στον άνεργο που είναι μέρος της εργατικής τάξης που πετάχτηκε στο δρόμο και με αποφάσεις της ΕΕ. Αυτές υλοποίησαν τα κόμματα της ΕΕ στην Ελλάδα. Ο θυμός των ανέργων και των οικογενειών τους μόνο με ψήφο στο ΚΚΕ μπορεί να πιάσει τόπο. Αυτό φοβούνται. Δυναμώνοντας και ψηφίζοντας το ΚΚΕ ισχυροποιείς την κινητήρια δύναμη των ταξικών αγώνων. Οποια άλλη επιλογή, δίνει φιλί και ανάσα στον καπιταλισμό αυτόν που γεννά την ανεργία.
Το ΚΚΕ δεν ξημεροβραδιάζεται στα σαλόνια της ΕΕ, όπως οι διάφοροι κουτοπόνηροι λεξιπλάστες, δημαγωγοί της σοσιαλδημοκρατίας του ΣΥΡΙΖΑ που αλλάζουν θέσεις σαν τα πουκάμισα, υποσχόμενοι στους ανέργους, με περίσσιο θράσος το πολύ πολύ να τους βρουν μια θέση στα «κοινωνικά πτωχοκομεία» της βαρβαρότητας του καπιταλισμού!
Ο τεράστιος πλούτος που βγήκε με τον ιδρώτα των εργαζομένων δε βγήκε για να κοιμάται ο λαός στα «κοινωνικά υπνωτήρια», να τρώει στα συσσίτια, στα δήθεν «κοινωνικά παντοπωλεία», να τρέχει για την υγεία του στα «κοινωνικά ιατρεία», να ντύνεται με τα περισσεύματα του καθενός.
Απευθυνόμαστε στον αυτοαπασχολούμενο που κλείνει την επιχείρησή του, όχι γιατί φταίει ο ίδιος, αλλά γιατί τον ανάγκασε η πολιτική της ΕΕ και των κομμάτων της, γιατί στηρίζουν τον ανταγωνισμό ο οποίος είναι αδυσώπητος. Ισχύει στον καπιταλισμό ότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.
Οι καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις της ΕΕ στην παραγωγή και το σύστημα διάθεσης γέμισαν με εκατοντάδες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων, υπηρεσιών, τις γειτονιές. Πέταξαν στο δρόμο χιλιάδες οικογενειακές επιχειρήσεις και μαζί με τους επαγγελματίες και λιγοστούς εργαζομένους που είχαν.
Ποιοι έβαλαν στο στόχαστρο τους επαγγελματοβιοτέχνες; Δεν ήταν οι πολιτικές αποφάσεις της ΕΕ; Δεν ήταν οι «υγιείς επιχειρηματίες» που επικαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ; Οι ελεύθεροι επαγγελματίες γνωρίζουν καλά και από τα μέσα το ρόλο της ΕΕ. Δεν πρέπει να έχουν πλέον καμία αυταπάτη.
Η συμπόρευση με το ΚΚΕ είναι μονόδρομος. Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι κοινός τόπος, να εκφράσουν τώρα, την αντίθεσή τους στην ΕΕ. Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι καταδίκη των κομμάτων που κλείδωσαν το λουκέτο των μαγαζιών τους!
Με ισχυρό ΚΚΕ υπάρχει ελπίδα και προοπτική
Δίνουμε τη μάχη με μαχητικότητα και αισιοδοξία. Αντιπαλεύουμε το συμβιβασμό και τη μοιρολατρία, την απογοήτευση. Λέμε στο λαό μας:
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΜΕ ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ - ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.
Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι ταυτόχρονα ψήφος αντίστασης και προοπτικής. Η ψήφος στο ΚΚΕ μπορεί να δώσει φτερά και δύναμη και στο ευρωπαϊκό κίνημα των εργαζομένων.
Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι ψήφος καταδίκης των αντικομμουνιστικών διώξεων, της υποκίνησης υπαρκτών και ανύπαρκτων μειονοτικών ζητημάτων στα κράτη - μέλη, ψήφος κατά του ναζισμού - φασισμού, του ρατσισμού και του εθνικισμού, κατά των στρατοπέδων των ξένων εργατών.
Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι ψήφος κατά της ιμπεριαλιστικής πολιτικής της ΕΕ, πέρα από προσχήματα, σε βάρος των λαών της Αφρικής, του σχεδίου για τον δήθεν εκδημοκρατισμό της Μέσης Ανατολής, των αντιδραστικών επιλογών κατά των λαών της Λατινικής Αμερικής, ιδιαίτερα της «κοινής θέσης της ΕΕ» κατά της Κούβας. Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι ψήφος που χαλάει τα σχέδια των καπιταλιστών και όσων πίνουν νερό στο όνομα της ΕΕ, να απομονώσουν το ΚΚΕ, να ανακόψουν την επίδρασή του στην ανασύνταξη του εργατικού, του κομμουνιστικού κινήματος στην Ευρώπη. Το ΚΚΕ, με συνέπεια και συνέχεια, έδρασε από κοινού με άλλα Κομμουνιστικά, Εργατικά Κόμματα, με δυνάμεις που αντιτίθενται στην ΕΕ και στην επίθεση του κεφαλαίου, στην Ευρώπη.
Οι λαοί της Ευρώπης μπορούν να καταφέρουν κοινό χτύπημα στα κόμματα του ευρωμονόδρομου και του ευρωσυμβιβασμού.
Είναι σημαντικό, την άλλη μέρα από τις ευρωεκλογές, η ΕΕ και οι αστικές κυβερνήσεις - κεντροδεξιές και κεντροαριστερές - να μετράνε απώλειες, να έχει δεχτεί πλήγμα η πολιτική τους.
Αυτό το πλήγμα μπορεί να δοθεί με την υπερψήφιση των Κομμουνιστικών Κομμάτων, ριζοσπαστικών, γνήσια αντικαπιταλιστικών - αντιμονοπωλιακών δυνάμεων στην Ευρώπη, που αντιπαλεύουν την ΕΕ και τις ταξικές επιλογές της σε βάρος των εργαζομένων της Ευρώπης και εκτός αυτής.
Οι ευρωεκλογές μπορούν να συμβάλλουν σε μια στροφή στο συσχετισμό προς όφελος του λαού. Με ισχυρό ΚΚΕ για μια πραγματικά ισχυρή εργατική - λαϊκή αντιπολίτευση, μια ισχυρή αντιμονοπωλιακή - αντικαπιταλιστική λαϊκή συμμαχία για την εργατική - λαϊκή εξουσία.
Υπάρχει η πρόταση διεξόδου, η δυνατότητα οργάνωσης της παραγωγής και της κοινωνίας από το λαό, για το λαό. Αυτό που ακόμα λείπει είναι η αποφασισμένη, λαϊκή θέληση για σύγκρουση με τις δυνάμεις που την εμποδίζουν.
Η διέξοδος από την κρίση είναι:
Να κοινωνικοποιηθούν ο ορυκτός πλούτος, η Ενέργεια, οι Τηλεπικοινωνίες, οι Μεταφορές, το εμπόριο, η γη, οι καπιταλιστικές αγροτικές, κτηνοτροφικές επιχειρήσεις, οι πλουτοπαραγωγικές πηγές, να γίνουν λαϊκή περιουσία. Δίπλα στον κοινωνικοποιημένο τομέα της οικονομίας να οργανωθεί ο παραγωγικός αγροτικός συνεταιρισμός.
Με αυτά τα εργαλεία μπορεί η εργατική - λαϊκή εξουσία να σχεδιάσει κεντρικά την οικονομία, να δώσει δύναμη στην ανάπτυξη των κλάδων και της περιφέρειας, να αναπτύσσονται αναλογικά αγροτική, βιομηχανική παραγωγή, κοινωνικές υπηρεσίες με κριτήριο την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών σε όλο και ευρύτερο επίπεδο. Αυτή η κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία, στη βάση της κοινωνικής ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής, είναι η μόνη που μπορεί να δώσει οριστική λύση στην ανεργία. Να καταργήσει την επιχειρηματική δραστηριότητα στην Υγεία, στην Πρόνοια, στην Παιδεία, στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό, να αναπτύξει αποκλειστικά δημόσιες, δωρεάν, αναβαθμισμένες, σύγχρονες κοινωνικές υπηρεσίες. Να προστατεύσει τη μητρότητα, τα παιδιά, τους ηλικιωμένους, να διαμορφώσει προϋποθέσεις ελεύθερου χρόνου για όλους τους εργαζομένους, ιδιαίτερα για τις γυναίκες, να ευνοήσει τη συμμετοχή τους στα όργανα της εργατικής εξουσίας, από κάτω έως πάνω. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΛΑΟ - ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.
Η αποδέσμευση, που προβάλλει το ΚΚΕ, είναι ενταγμένη στον άλλο δρόμο ανάπτυξης υπέρ του λαού, στο δρόμο της ενοποίησης της Ευρώπης προς όφελος των λαών. Ο δρόμος του ΚΚΕ είναι ο διεθνιστικός δρόμος των λαών. Το ΚΚΕ προτείνει το δρόμο μιας πραγματικής διεξόδου για το λαό από την κρίση και τους πολέμους. Ολοι οι άλλοι δρόμοι έχουν δοκιμαστεί.
Να φτάσει παντού το αισιόδοξο, ανατρεπτικό, ελπιδοφόρο μήνυμα του ΚΚΕ
Αυτές τις θέσεις του ΚΚΕ μπορούν να εκφράσουν και να φέρουν κοντά στο λαό, να τις κάνουν πράξη και στο ευρωκοινοβούλιο, με προτάσεις νόμων και παρεμβάσεις, οι υποψήφιοι στο ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ δεν έχει δεσμεύσεις, είναι ελεύθερο να υπερασπίσει τα λαϊκά συμφέροντα και στην Ευρώπη, γιατί δεν δεσμεύεται από καμιά αντιλαϊκή υπογραφή, από καμιά άτιμη συναλλαγή.
Στο ψηφοδέλτιο που σας παρουσιάζουμε σήμερα, βρίσκονται αγωνιστές και αγωνίστριες της ζωής, των λαϊκών αγώνων, κοντά στο λαό, στη νεολαία, αγωνιστές της δουλειάς, της επιστήμης, της τέχνης, της μόρφωσης.
Ανάμεσά τους βρίσκονται μέλη και στελέχη του ΚΚΕ, της ΚΝΕ, αλλά και αγωνιστές και αγωνίστριες συνεργαζόμενοι μαζί του, με τις ιδιαίτερες απόψεις τους, αποφασισμένοι όμως να συμπορευτούν με το ΚΚΕ, στις ερχόμενες μάχες για το καλό του λαού μας.
Είναι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της κοινωνικής και πολιτικής ζωής του τόπου.
Εργάτες στα εργοστάσια, υπάλληλοι σε μαγαζιά, στο δημόσιο, επαγγελματίες, αγρότες, καλλιτέχνες, διανοούμενοι, επιστήμονες, καθηγητές Πανεπιστήμιου, ένστολοι από τις Ενοπλες Δυνάμεις, το πυροσβεστικό σώμα.
Αγωνιστές που πριν μερικά χρόνια μπορεί να βρίσκονταν σε άλλα κόμματα ή ήταν ανένταχτοι.
Ανάμεσά τους είναι εργαζόμενοι συνδικαλιστές από το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, πρόεδροι μεγάλων Ομοσπονδιών του ιδιωτικού τομέα, πρόεδροι κλαδικών συνδικάτων, Εργατικών Κέντρων, στελέχη του ΠΑΜΕ.
Επίσης στο ψηφοδέλτιο βρίσκονται αρκετοί από τον αγροτικό χώρο, εκλεγμένοι σε ομοσπονδίες αγροτικών συλλόγων από την ΠΑΣΥ. Βρίσκονται νέοι και νέες της ΚΝΕ και των νεολαιίστικων αγώνων, του φοιτητικού και σπουδαστικού κινήματος.
Το ψηφοδέλτιό μας τιμούν με την παρουσία τους πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, καθηγητές από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιστήμονες από διάφορους κλάδους. Μαζί μας δίνουν τη μάχη άνθρωποι από το χώρο του Πολιτισμού και του Αθλητισμού.
Στο ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ φυσικά βρίσκονται οι 2 μέχρι σήμερα ευρωβουλευτές του ΚΚΕ, που έδωσαν για πολλά χρόνια τη μάχη στις Βρυξέλλες, στο Στρασβούργο, μέσα στη χώρα μας.
Τέλος, και δεν είναι τυχαίο ότι τους άφησα στο τέλος, παρότι τιμούν το ψηφοδέλτιο, συναγωνιστές από το χώρο των ένστολων, τόσο από τις Ενοπλες Δυνάμεις, όσο και από το Πυροσβεστικό Σώμα.
Με τη συμβολή όλων μπορούμε να φέρουμε το αισιόδοξο, ανατρεπτικό, ελπιδοφόρο μήνυμα του ΚΚΕ, απ΄ άκρη σε άκρη σε όλη τη χώρα. Ψηφίζοντας, ενισχύοντας το ΚΚΕ παντού, ακριβώς γιατί δύναμη κι ελπίδα είναι του λαού.

KK ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ Καταγγέλλει το κάψιμο των γραφείων του από τους φασίστες

KK ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ
Καταγγέλλει το κάψιμο των γραφείων του από τους φασίστες


Το ΚΚ Ουκρανίας καταγγέλλει το κάψιμο των κεντρικών γραφείων του χτες στο Κίεβο (ήταν σε κατάληψη από τις 22 Φλεβάρη) από ένοπλες φιλοφασιστικές δυνάμεις.
Οπως σημειώνει: «Οι εισβολείς προσπαθούν να δυσφημίσουν τους κομμουνιστές και να τους ενοχοποιήσουν, και για αυτό ψάχνουν τα αρχεία στα γραφεία της ΚΕ, που χρησιμοποιούν δήθεν ως έδρα της "επιτροπής κάθαρσης" που έχουν στήσει, εμφανιζόμενοι ως "επαναστάτες"». Ταυτόχρονα, καταγγέλλει τις ουκρανικές αρχές γιατί δεν κάνουν τίποτε γι' αυτήν την κατάσταση, αφού «η αντιλαϊκή κυβέρνηση στηρίζει τις φιλοφασιστικές δυνάμεις».
Επίσης σημειώνεται: «Στα λεγόμενα κοινωνικά δίκτυα συνεχίζεται η αντικομμουνιστική υστερία με κραυγές "να τελειώνουμε με τους κομμουνιστές και την ιδεολογία τους στην Ουκρανία", "να τελειώνουμε με τις αριστερές δυνάμεις". Ετσι προχώρησαν στην ολοκληρωτική καταστροφή και το κάψιμο των γραφείων. Οι "επαναστάτες" δεν σταμάτησαν τον εμπρησμό τους, παρόλο που δίπλα από τα γραφεία υπήρχαν κατοικίες, γραφεία, ένα ξενοδοχείο και μια τράπεζα στα οποία θα μπορούσε να επεκταθεί η φωτιά».
Και το ΚΚ Ουκρανίας, καταλήγοντας εκτιμά: «Τα συγκεκριμένα γεγονότα αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι οι "επαναστάτες" δεν έχουν καμία σχέση με τις ευρωπαϊκές αξίες και την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση στο όνομα της οποίας άλλαξαν την κυβέρνηση. Στην πραγματικότητα, εκπροσωπούν τη μη ανοχή στην αντίθετη γνώμη και τον εξτρεμισμό που οδηγεί στη διάλυση της Ουκρανίας».

TOP READ