20 Νοε 2015

Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ, ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

 Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ, ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ





Με αφορμή εκπομπή στο ΣΤΑΡ (20/11/2015, 11:15)

Ο κ. Α. Ανδριανόπουλος επιτίθεται σε όλους τους μουσουλμάνους του κόσμου, ως εξ ορισμού υποχθόνιους εχθρούς της Δύσης(*) και του «δυτικού πολιτισμού»!


Χρησιμοποιεί την ίδια προπαγανδιστική λογική για τους μουσουλμάνους που χρησιμοποιούσε το 1975 για τους κομμουνιστές. Εντελώς αναξιόπιστος αφού ο άνθρωπος είναι μέρος των μηχανισμών της διεθνούς κοσμοπολίτικης ελίτ του κεφαλαίου και των αμερικανικών οργανισμών διαμόρφωσης της παγκόσμιας κοινής γνώμης και ποτέ δεν θα μπορούσε να πει κάτι διαφορετικό. Μη τσιμπιάς…


Θεωρεί ως αιτία όλων των συμβάντων το Κοράνι!!! Λες και το Κοράνι υπάρχει μόνο για τους τζιχαντιστές για τους οποίους το επικαλείται σαν όλοι οι μουσουλμάνοι να είναι τζιχαντιστές! Μετά αντιφάσκει και αυτογελοιοποιείται αφού μόνος ανακαλύπτει μουσουλμάνους που έχουν το Κοράνι αλλά δεν το ερμηνεύουν σαν τους τζιχαντιστές και σαλαφιστές αλλά ειρηνικά η, ακόμη χειρότερα, κατά των τζιχαντιστών!!! Μπερδεύει τα μπούτια του με τις μα@@@ς που λέει.


Μας λέει ότι από το Κοράνι υπάρχει «εντολή να κατακτήσουν τη Δύση»!!! Μετά μας λέει ότι αυτούς τους μουσουλμάνους μπορούν να τους σταματήσουν… άλλοι μουσουλμάνοι(!) που μαζί με τους Ορθόδοξους Χριστιανούς Ρώσους θα τους πολεμήσουν (και θα θυσιαστούν φυσικά σε αυτόν το σκοπό) προκειμένου να μην… υλοποιηθεί η ρήση του Κορανίου… Τρικυμία εν κρανίω!!! Τελικά τι λέει το Κοράνι και ποιοι είναι οι πραγματικοί μουσουλμάνοι δεν μας είπε.


Δεν μας είπε ακόμη, ποια ρήση του Ευαγγελίου υλοποιούσαν οι Χριστιανοί ιμπεριαλιστές όταν για 50-100 χρόνια ή και περισσότερα είχαν υπόδουλες χώρες με πλειοψηφία μουσουλμάνους όπως Ινδονησία, Ινδουστάν, (Μπαγκλαντές, Πακιστάν), Αφγανιστάν (εν μέρει) Μαλαισία, Σιγκαπούρη, Αίγυπτος, Σουδάν, Νιγηρία, Σενεγάλη, Σομαλία, Λιβύη, Αλγερία, Παλαιστίνη, Ιορδανία, Μαρόκο, Συρία, Ιράκ;


Μπορεί να μας πει πόσα εκατομμύρια είναι τα θύματα της αποικιοκρατίας όλων αυτών των χρόνων; Μπορεί να μας πει ποιο κορανο-ευαγγέλιο εφάρμοζε το ΝΑΤΟ πρόσφατα και γιατί υποδούλωσε εκ νέου, λαούς στο Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη και τώρα ήθελε και τη Συρία, για να μη πω τι θέλουν για Ιράν;


Τι να μας πει ο Ανδριανόπουλος για τις εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς των ιμπεριαλιστικών επιθέσεων και της κατοχής, για την κλοπή των πολιτιστικών θησαυρών (συναγωνιζόμενοι τους τζιχαντιστές που τα καταστρέφουν) και για την διάλυση κρατικών και κοινωνικών δομών;  Έργα  θεάρεστα του δυτικού πολιτισμού είναι; Αυτό δεν κατηγορεί ότι θέλουν να κάνουν οι  μουσουλμάνοι τη Δύση; Αυτή «προλαβαίνει» να τα κάνει δηλαδή και πρέπει να τη χειροκροτήσουμε;;;


Δεν γίνεται να λες ότι οι άλλοι εφορμούν στη Δύση σου και αμάν κινδυνεύει ο κόσμος κι εσύ να έχεις κάνει 100 φορές μεγαλύτερα εγκλήματα και να τα θεωρείς επέκταση «του πολιτισμού της Δύσης και των… δυτικών αξιών»!!!


Όποιος θέλει να πει την αλήθεια τη λέει από όλες τις πλευρές όχι με υπερτονισμό της μιας.


Μέσα στις αλήθειες, είναι πως όλα έχουν ως «πρώτο κινούν» την προώθηση ή υπεράσπιση συγκεκριμένων συμφερόντων τάξεων, ομάδων, κρατών κλπ, τα οποία ενεργοποιούν ομάδες ανθρώπων στην υπηρεσία τους, όπως τον Ανδριανόπουλο και αυτοί κάνουν και ειδικές φιλοσοφίες και μετατρέπουν τη θρησκευτική, εθνική, ιδεολογική πίστη σε φορέα επιθέσεων, πολέμων, δολοφονιών, προσηλυτισμών και κυρίως ηθικής δικαιολογίας και απενοχοποίηση για κάθε έγκλημα. Γι αυτό οι δυτικοί ιμπεριαλιστές όταν σκοτώνουν χιλιάδες μουσουλμάνους κοιμούνται ήσυχοι. Γιατί «έτσι πρέπει»! Ακριβώς δηλαδή αυτό που λένε και οι τζιχαντιστές!


Φυσικά τα πληρώνουν όλα οι αθώοι. Εκατομμύρια οι νεκροί. Οι χιλιάδες από χέρι ισλαμιστών, τα εκατομμύρια από χέρι χριστιανών. Όχι πως οι φανατικοί ισλαμιστές θα πήγαιναν πίσω, αν μπορούσαν να σκοτώσουν εκατομμύρια.


Από όλους τους πολέμους δικαιολογώ  μόνο τους ταξικούς και εθνικο-απελευθερωτικούς πολέμους για την απελευθέρωση λαών ή εκμεταλλευόμενων τάξεων και στρωμάτων. Ε, δεν θα βγάλουμε και τον Σπάρτακο ή τον Ζάϊτσεφ δολοφόνους.



ΥΓ-1 Να θυμηθούμε ακόμη ότι, όταν ο ιμπεριαλισμός του ΝΑΤΟ επιτίθονταν με χιλιάδες νεκρούς και με απεμπλουτισμένο ουράνιο (ηθικότατο έργο!!!) στην Γιουγκοσλαβία και τον λαό της, είχε στα όπα - όπα τους μουσουλμάνους της Βοσνίας και του Κοσσόβου και τους δώρισε και κράτος- προτεκτοράτο!


ΥΓ-2 Το ίδιο και όταν  δημιουργούσαν, χρηματοδοτούσαν και εκπαίδευαν κάθε είδους δολοφονική συμμορία τύπου, Αδελφοί Μουσουλμάνοι, Τζιχαντ, Ταλιμπάν ή Αλ Κάϊντα σε Αφγανιστάν, Λιβύη, Συρία, Αίγυπτο, Τσετσενία κλπ. Προφανώς εκεί δεν έπαιζε ρόλο το Κοράνι! Έπειτα, άντε να πειστούμε ότι δεν καθορίζουν τα πάντα τα ταξικά και ιμπεριαλιστικά συμφέροντα και τα καθορίζουν οι ιδεολογίες και τα Ευαγγέλια και τα Κοράνια! Αυτά είναι παράγωγα εργαλεία στήριξης και ηθικοποίησης των στενών ταξικών και ιμπεριαλιστικών συμφερόντων και όχι παραγωγοί.


ΥΓ-3 Η ισλαμική τρομοκρατία είναι κατά πρώτο λόγο παράγωγο των συμφερόντων της εθνικής αστικής τάξης των ισλαμικών χωρών για την υπεράσπιση δικών τους συμφερόντων. Πολύ συχνά έρχονται σε σύμπλευση με τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα κατά το πρότυπο Σ. Αραβίας – Δύσης (ιμπεριαλιστών), όταν κυρίως θέλουν να κτυπήσουν λαϊκά κινήματα ή αραβικά κοσμικά καθεστώτα εθνικών αστικών τάξεων που δεν υποτάσσονται (Αφγανιστάν, Συρία, Λιβύη, Γιουγκοσλαβία, Ιράν κ.α.) Μετά μπορούν κάλλιστα να αλληλοσφαγούν όπως με την Αλ Κάϊντα και τους Τζιχαντιστές γιατί οι ιμπεριαλιστές θέλουν να αρπάξουν από τις τοπικές εθνικές αστικές τάξεις τζάμπα τα πετρέλαια όπως σε Ιράκ, Λιβυη κ.α.




(*) Με την έννοια «Δύση» εννοούμε για λόγους κατανόησης, όλο το καπιταλιστικό – ιμπεριαλιστικό στρατόπεδο ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης.


"Μολών λαβέ"

 "Μολών λαβέ"


Ναζι κατασχουν σπιτι και περιουσια καπου στην Ευρωπη .Ο λαος παρακολουθεί 

απο sfyrodrepano



Αφού λοιπόν δε βγαίνουμε στο δρόμο να αντιδράσουμε, σκέφτηκαν πως μπορούν και τους παίρνει να μας πάρουν τα σπίτια και να πετάξουν κόσμο στο δρόμο. Το οποίο διαβάζεται όμως κι ανάποδα. Τώρα τουλάχιστον που κάποιους θα τους πετάξουν στο δρόμο, τι άλλο μένει πια για να το πάρουν κι αυτοί απόφαση να κατέβουν από μόνοι τους στο δρόμο, με άλλους όρους;

Θα μου κλείσεις το σπίτι, με έχεις κάνει αλήτη

Κι αλήθεια θα περάσει έτσι αυτό, χωρίς καμιά αντίδραση; Γιατί, ξέρω εγώ, του αλήτη η καρδιά δε σου κρατάει κακία; Μα αν υπάρχουν κάποιοι αλήτες εδώ, δεν είναι άλλοι από τον κυβερνητικό λόχο του «ναι σε όλα». Είναι η πολιτική αλητεία της ΔΦΑ (δεύτερη φορά αριστερά) και του επικεφαλής της προσωπικά, που κοροϊδεύει στην ψύχρα το λαό, όσο και αν το Σεπτέμβρη είχε εκλείψει πια το δικαίωμα το δικαίωμα στην αυταπάτη –μετά από το δικαίωμα στην ελπίδα που ερχόταν, κόλλησε όμως κάπου στο δρόμο, όπου θα μας πετάξουν όλους κάποια μέρα.

Αλλά ναι, εντάξει, ξέχασα, αυτός είναι καλό παιδί, αλλά τον πίεσαν οι ξένοι, οι κακοί, και αυτός δεν ήθελε, αλλά μετά ήθελε, γιατί τον είχαν κλεισμένο 17 ώρες σε ένα μπουντρούμι, που τον λυγά. Που 17 να είναι οι ώρες του κι οι μέρες της κυβέρνησής του.
Κούλα, με ακούς; Πολύ κωλόπαιδο ο Αλέξης…

Όπως λέει πάντως κι ο Μώμος, το πιο εκπληκτικό, πασοκικό, μυστηριακό και πιο μεγάλο σε όλα αυτά, δεν είναι μονάχα η αλαζονεία, ο ξετσίπωτος τομαρισμός, δεν είναι η δόξα, δεν είναι τα λεφτά, αλλά η φοβερή επιχείρηση στοχοποίησης όσων παύουν να ευθυγραμμίζονται με την κυβερνητική, μνημονιακή πολιτική και τα αντιλαϊκά της μέτρα, επιδιώκοντας να σώσουν την υστεροφημία τους ή την πολιτική τους καριέρα. Όλοι θυμούνται, για παράδειγμα, το απίστευτο σόου του καλοκαιριού και πώς ξεσπάθωναν τα δελτία ειδήσεων ενάντια στη Ζωή (τι είπατε;) και το Βαρουφάκη, κοντεύοντας να τους καταστήσουν σχεδόν συμπαθείς, με την κανιβαλική τους διάθεση. Φαντάσου δηλ τι θα είχε να ακούσει ο Γκάμπριελ, έτσι και δεν είχε παραιτηθεί και τι μεθόδους ζούγκλας (Τριανταφυλλόπουλου) θα είχαν επιστρατευτεί για να σκαλίσουν το παρελθόν του (και δεν εννοώ προφανώς με αυτό ότι ήταν υποψήφιος της Πανσπουδαστικής, για ένα φεγγάρι).

Κι ενώ τα ΜΜΕ, καταπιάνονται, ως συνήθως, με την παραπολιτική πτυχή του πράγματος, και τη φοιτητική φιλία Τσίπρα-Σακελλαρίδη, που χάλασε, ο κυβερνητικός λόχος έμεινε με 153 βουλευτές, αφού ως κι ο ανεκδιήγητος Παναγούλης έκανε την έκπληξη και διαφοροποιήθηκε. Και τώρα βλέπει (η κυβέρνηση) το λάδι στο καντήλι της να σώνεται –λίγο ακόμα δηλ και θα πηγαίναμε και σε νέες εκλογές μες στο 15’ (όχι άλλες κάλπες, έλεος).

Εν τω μεταξύ η Αυγή έκανε την πάπια, με ένα πρωτοσέλιδο για τις ευρωπαϊκές αξίες, που δεν πρέπει να ηττηθούν και σε άφηνε με την απορία, αν εννοούσε: α. τις στρατιωτικές επεμβάσεις των ευρωπαίων ιμπεριαλιστών, β. ότι η ΕΕ σημαίνει μνημόνια διαρκείας για το λαό, ή γ. το συγκριτικά χαμηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης στις χώρες του ευρωπαϊκού βορρά και τα νέα δεδομένα στα οποία πρέπει να προσαρμοστούμε κι εμείς –αν θέλουμε να παραμείνουμε πιστοί στις μεγάλες ευρωπαϊκές αξίες.

Έχουμε πόλεμο, όχι όμως αυτόν που μας πλασάρουν, αλλά αυτόν που μας κήρυξαν (χρόνια τώρα) οι τζιχαντιστές των τραπεζιτών και των βιομηχάνων. Πόλεμο ταξικό, όπου ισχύει απόλυτα το λακωνικό «ή ταν ή επί τας» για την ταξική μας αξιοπρέπεια, γιατί τα αντικρουόμενα συμφέροντα δε γίνεται να παντρευτούν. Όπως και το «μολών λαβέ», που είπε πολύ εύστοχα χτες στη Βουλή ο Παφίλης. Και το οποίο δεν αφορά μόνο τους ηρωικούς Λακεδαιμόνιους, ούτε φυσικά (πολύ περισσότερο) τους ούτε καν τριακόσιους νοματαίους των «πλην Λακεδαιμονίων», που δεν έκλεισαν ούτε την Αμαλίας χτες το απόγευμα στο Σύνταγμα, και συνεχίζουν να πετάνε από νίκη σε νίκη.


Αλλά είναι υπόθεση όλου του λαού, να βροντοφωνάξει, να διεκδικήσει και να καταφέρει να μην περάσει «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη»…



ΟΗΕ: Ψήφισμα ενάντια στο Ναζισμό - Καταψήφισαν ΗΠΑ, Καναδάς, Ουκρανία - Απείχαν ΕΕ και Ελλάδα!

 ΟΗΕ: Ψήφισμα ενάντια στο Ναζισμό - Καταψήφισαν ΗΠΑ, Καναδάς, Ουκρανία - Απείχαν ΕΕ και Ελλάδα!

ΗΠΑ, ΚΑΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ Ο.Η.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΗΡΩΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ
Μετάφραση: revol-now.blogspot.com. 

ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ, 20 Νοέμβρη/TASS/. H τρίτη επιτροπή της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ υιοθέτησε την Τρίτη ψήφισμα που περιλαμβάνει μέτρα ενάντια στην ηρωοποίηση (glorification) του ναζισμού, του νεοναζισμού και άλλων πρακτικών που υποβοηθούν την κλιμάκωση σύγχρονων μορφών ρατσισμού, φυλετικών διακρίσεων, ξενοφοβίας και μισαλλοδοξίας σχετιζόμενες με αυτόν.

Συνολικά 126 κράτη-μέλη του ΟΗΕ υπερψήφισαν το ψήφισμα και τέσσερις χώρες- Καναδάς, Παλάου, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουκρανία- ψήφισαν κατά. Άλλες 53 χώρες, συμπεριλαμβανομένων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης απείχαν από την ψηφοφορία.


115 χώρες ψήφισαν ένα παρόμοιο ψήφισμα πέρυσι όταν (και πάλι) τρεις χώρες- Καναδάς, Ουκρανία και ΗΠΑ - το είχαν καταψηφίσει.

Το ψήφισμα καταδικάζει απερίφραστα οποιαδήποτε άρνηση του Ολοκαυτώματος και εκφράζει ανησυχία για οποιαδήποτε μορφή ηρωοποίησης (απότησης φόρου τιμής) στο Ναζισμό, σε πρώην μέλη των SS, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας μνημείων γι' αυτούς, όπως επίσης και "ατελείωτες προσπάθειες βανδαλισμού ή καταστροφής μνημείων όσων πολέμησαν το Ναζισμό κατά τη διάρκεια του δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου".  

[...]

Το ψήφισμα δίνει επίσης προσοχή στην ενεργό χρήση του ίντερνετ ως μέσου προπαγάνδας του ρατσισμού και ξενοφοβίας και υπογραμμίζει την σημασία του να παρθούν νομικά μέτρα στο πλαίσιο της Διεθνούς Σύμβασης για τα Πολιτικά και Πολιτικά Δικαιώματα.

Ο αναπληρωτής πρέσβης της Ρωσίας στον ΟΗΕ, Γιεβγένι Ζαγκάϊνοβ, ο οποίος παρουσίασε το σχέδιο ψηφίσματος δήλωσε πως η επιτροπή συνέρχονταν την παραμονή της 70ης επετείου από το ξεκίνημα της δίκης της Νυρεμβέργης η οποία "... έδωσε απάντηση μιας δια παντός στο ερώτημα ποιοί προσωποποιούσαν τις δυνάμεις του καλού και του κακού κατά τη διάρκεια του δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου".
Το έγγραφο του ψηφίσματος. Πηγή: Fadomduck2.

***
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ

Δεν μας προξενεί καμία εντύπωση το γεγονός ότι η Ουκρανία καταψήφισε το εν λόγω ψήφισμα - είναι γνωστή η φασιστική-ναζιστική ιδεολογική καταγωγή της σημερινής ακροδεξιάς ουκρανικής κυβέρνησης και το πως ανήλθε στην εξουσία. Η καταψήφιση του ψηφίσματος από ΗΠΑ και Καναδά αναδεικνύει τόσο την αλληλεγγύη τους στην ακροδεξιά κυβέρνηση του Κιέβου, όσο και την προσπάθεια τους να σταθούν απέναντι σε ψηφίσματα που φέρνει στον ΟΗΕ η Μόσχα. 

Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι η αποχή της Ε.Ε. και της "αριστερής" ελληνικής κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Η Ε.Ε. των δήθεν "δημοκρατικών αξιών" είναι αυτή που δείχνει ανοχή σε φασιστικά μορφώματα που ξεπηδούν σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ ταυτόχρονα διατρανώνει τον αντικομμουνισμό της και την εξίσωση κομμουνισμού-ναζισμού. Η στάση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προκαλεί ερωτήματα. Το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών είναι υπόλογο για την στάση αυτή και οφείλει να δώσει άμεσα εξηγήσεις για την αποχή από την ψηφοφορία στα Ηνωμένα Έθνη.

Προς κύριον Αμυράν, βουλευτή, ενταύθα

 Προς κύριον Αμυράν, βουλευτή, ενταύθα


Κύριε Αμυρά,
Σε χτεσινή σας  λεκτική κόντρα με τον βουλευτή του ΚΚΕ , Νίκο Καραθανασόπουλο,  στη Βουλή ,ανάμεσα στα άλλα  είπατε και τα παρακάτω:
"Είστε γελοίος και δειλός. Είστε ένας γελοίος δειλός. Μ’ άλλα λόγια είστε ένας Έλληνας κομμουνιστής".
Αν κατάλαβα καλά δηλαδή, αποκαλέσατε τους κομμουνιστές "γελοίους και δειλούς"; Είστε ο πρώτος και μοναδικός στην Ελλάδα που απευθύνεται με τέτοιους χαρακτηρισμούς σε μέλη και στελέχη του ΚΚΕ. Κάτι τέτοιο δεν τόλμησε να το πει ποτέ κανένας. Ούτε καν  οι δήμιοι  στα εκτελεστικά αποσπάσματα ή στους θαλάμους των βασανιστηρίων. Προφανώς αγνοείται την  προσφορά , τη δράση  και τον αγώνα των κομμουνιστών.  Αφού λοιπόν σας συστήσω μερικούς "δειλούς" και "γελοίους"  κομμουνιστές όπως : Ο Χαρίλαος Φλωράκης, ο Γιάννης Ρίτσος, ο  Νίκος Μπελογιάννης, ο Νίκος Πλουμπίδης, ο Δημήτρης Γληνός, ο Κώστας Κάππος, ο Αντώνης Αμπατιέλος, ο Μίκης Θεοδωράκης , οι οποίοι προφανώς σας είναι άγνωστοι, σας καλώ  να απευθυνθείτε σε κάποιο σχολείο για άτομα με νοητική υστέρηση για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας.
Υ.Γ. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο ανακάλυψα κάποιες φωτογραφίες σας που αποτυπώνουν, αν μη τη άλλο τη σοβαρότητά σας.

ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΓΚΕΡΚΥΡΑΙΚΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ τη ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΝΟΕΜΒΡΗ και ώρα 10.30

ΠΑΓΚΕΡΚΥΡΑΙΚΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
τη ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΝΟΕΜΒΡΗ και ώρα 10.30
στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ (Λεωφ. Αλεξάνδρας)
ΕΝΑΝΤΙΑ :
Ø Στην άγρια φορο-επιδρομή στους αγρότες και τα άλλα
λαϊκά στρώματα.
Ø Στην Κοινή Αγροτική Πολιτική (Κ.Α.Π.)
Ø Στο 3ο «αριστερό» μνημόνιο και τους εφαρμοστικούς του νόμους
Ø Στα μονοπώλια και την ΕΕ.
Ø Στην διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης - Τη μείωση των
συντάξεων – Την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :
Ø Αγροτική Οδοποιία
Ø Φτηνό νερό
Ø Άμεση καταβολή της επιδότησης.
Να μη λείψει κανείς κερκυραίος αγρότης από το ΜΠΛΟΚΟ
της αγροτιάς .

ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΓΩΝΑΣ - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 

ΚΕΡΚΥΡΑ-ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ 1ο ΕΠΑΛ, ΤΟ 5ο ΓΕΛ & ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΛΟΓΩ ΣΕΙΣΜΟΥ

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ 1ο ΕΠΑΛ, ΤΟ 5ο ΓΕΛ & ΤΟ 
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΛΟΓΩ ΣΕΙΣΜΟΥ


Με απόφαση του Δήμου τα σχολεία που στεγάζονται στο σχολικό κέντρο στο Μαντούκι
έκλεισαν λόγω σεισμού!!! Μετά τον προχθεσινό σεισμό της Λευκάδας έπεσαν σοβάδες και
εμφανίστηκαν ρωγμές σε κολώνες.
Επιβεβαιώνεται έτσι η έντονη ανησυχία ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας για το
συγκεκριμένο κτήριο και η αμφιβολία για το αν είναι κατάλληλο για να στεγάζει σχολεία και δομές
που φιλοξενούν συνολικά έως και 1300 μαθητές και καθηγητές. Επιβεβαιώνεται η θέση του ΚΚΕ
ότι μέσα στα πλαίσια του καπιταλισμού δεν πρόκειται να ικανοποιούνται οι λαϊκές ανάγκες ούτε
καν αυτές για την ασφάλεια της ζωής των παιδιών μας. Μοναδικό κριτήριο του συστήματος μέσα
στο οποίο ζούμε είναι το κέρδος. Οι αντισεισμικοί έλεγχοι και η αντισεισμική θωράκιση δεν
αποτελούν προτεραιότητα καθώς δεν επιφέρουν μεγάλα κέρδη στο κεφάλαιο.
Εδώ και πολλά χρόνια έχουν γίνει παρεμβάσεις σε επίπεδό Δήμου και Περιφέρειας
(παλιότερα Νομαρχίας) για να εξασφαλιστεί ο έλεγχος και η επισκευή ή ενδεχομένως η
μετεγκατάσταση των σχολείων στο Μαντούκι αφού οι φθορές και οι διαβρώσεις σε κολώνες και
οπλισμό είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Μόλις πέρσι τον Ιούνη ο Δήμαρχος Κέρκυρας κ.
Νικολούζος δεσμεύτηκε για έλεγχο ενώ η ίδια απαίτηση υπήρξε και κατά τη διάρκεια του
μαθητικού συλλαλητηρίου στις 2 Νοέμβρη προς τον αντιδήμαρχο κ. Παντελιό. Η παντελής
αδιαφορία και απραξία βαραίνει διαχρονικά την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αλλά και τις
αρχές της τοπικής διοίκησης.
Αποτελεί πρόκληση η διεξαγωγή φιεστών για την προώθηση της Κέρκυρας ως
«Πολιτιστικής Πρωτεύουσας» την ίδια ώρα που σχολεία είναι ακατάλληλα και κλείνουν μετά από
ένα μικρό κούνημα.
Στην Ελλάδα από τις 14.500 σχολικές μονάδες της χώρας, οι 8.320 χαρακτηρίζονται ως
"γερασμένες", ποσοστά 57,4%. Από τις υπόλοιπες 6.180, μόνο οι 3.050 έχουν χτιστεί με αυστηρές
αντισεισμικές προδιαγραφές, ποσοστά δηλαδή 21%. Στην Ελλάδα γίνεται ένας μεγάλος σεισμός
ανά 1,5 χρόνο. 
Ένας στοιχειώδης αντισεισμικός έλεγχος που γινόταν, σταμάτησε το Μάρτη του 2010 λόγω
περικοπών. Με την κατάργηση του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ), αυτούς τους
προσεισμικούς ελέγχους ανέλαβαν οι δήμοι (βλ. "Καλλικράτης"). Στα πλαίσια του Γενικού Σχεδίου
Πολιτικής Προστασίας (βλ. "Ξενοκράτης"), οι δήμοι είναι αυτοί που υποχρεούνται να μεριμνήσουν
για την εξασφάλιση των αναγκαίων υποδομών, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν
καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές), εφόσον έχουν χρήματα. Επίσης,
οι δήμοι και οι περιφέρειες είναι πλέον αυτοί που υποχρεούνται να καθορίζουν κέντρα υποδοχής
πληγέντων, να διενεργούν "ασκήσεις σεισμών" κλπ.
Οι σεισμοί δεν μπορούν να προβλεφθούν πλήρως, αλλά ούτε και να αποφευχθούν.
Παρόλα αυτά, υπάρχει και η ανάλογη τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό,
υπάρχουν δηλαδή τα μέσα πλέον για να ελαχιστοποιηθεί ο σεισμικός κίνδυνος.
Καλούμε τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν στα σωματεία τους και να
διεκδικήσουν με ταξικό προσανατολισμό σύγχρονη και ασφαλή σχολική στέγη, αποκλειστικά
δημόσιο και δωρεάν ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο. Καλούμε τους μαθητές στο πλευρό των γονιών
και των καθηγητών τους να οργανώσουν την πάλη τους σε αυτή την κατεύθυνση.
Απαιτούμε:
· Να γίνει άμεσα έλεγχος στο κτηριακό συγκρότημα των σχολείων στο Μαντούκι και
ανάλογα με το πόρισμα να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες. Τα αποτελέσματα των ελέγχων
να γίνουν γνωστά και να μην κρυφτούν σύμφωνα με τις συνηθισμένες πρακτικές.
· Να ξεκινήσουν ουσιαστικοί και ενδελεχείς έλεγχοι (κι όχι μόνο εποπτικοί) όλων των
σχολικών μονάδων από τις αρμόδιες επιτροπές του ΟΣΚ (ακόμη και των γυμναστηρίων και
των πολιτιστικών κέντρων στα οποία τα παιδιά μας περνούν αρκετές ώρες εβδομαδιαία),
δηλαδή έλεγχοι για τη στατική επάρκεια των κτιρίων, εάν υπάρχουν έξοδοι διαφυγής,
πυρασφάλεια, επάρκεια σε προαύλια, χώροι συγκέντρωσης, όχι πολυώροφα, αντοχή σε
μεγαλύτερες επιταχύνσεις κλπ, σύμφωνα με τους τελευταίους αντισεισμικούς κανονισμούς
του 2003 (Γενικό Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας). Για όσα κτίρια δεν προκύπτει αντισεισμική
επάρκεια να αντικατασταθούν με σύγχρονα αντισεισμικά κτίρια. Να συνταχθεί
επικαιροποιημένο μητρώο ελέγχων.
· Ανέγερση σύγχρονων και ασφαλών σχολικών συγκροτημάτων 100% δημόσιου χαρακτήρα,
χωρίς εμπλοκή των ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα) και λογής επιχειρηματιών,
καθώς ο οποιοσδήποτε σχεδιασμός τους θα έχει σαν αποκλειστικό γνώμονα τη
μεγιστοποίηση των κερδών τους κι όχι το κοινωνικό συμφέρον. 
· Τακτική και ουσιαστική ενημέρωση και προετοιμασία των πολιτών και ειδικότερα των
μικρών μαθητών με Προγράμματα Αντισεισμικής Αγωγής, για γρήγορη εκκένωση και
διαφυγή.
· Δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα Αντισεισμικής Θωράκισης, με διάθεση πόρων για την
ουσιαστική κάλυψη των λαϊκών μας αναγκών».

Η ΤΕ Κέρκυρας του ΚΚΕ 

SOS! Όργια κομμουνιστών στην Πάτρα!

SOS! Όργια κομμουνιστών στην Πάτρα!

http://1.bp.blogspot.com/-cDjvAY9xzWY/ViPo-tBKh_I/AAAAAAAAF70/35cVT1ihFhs/s640/patra%2B-%2Bcommunists.jpg
Αποστολή στην Πάτρα.

Εκτός ελέγχου είναι η πλέον η κατάσταση στην πόλη της Πάτρας με την κομμουνιστική δημοτική αρχή να οργιάζει σε βάρος των φιλελεύθερων συναισθημάτων και αξιών της εποχής. Η αχαϊκή πρωτεύουσα βρίσκεται πλέον υπό σοβιετική κατοχή καθώς ο δολοφόνος της επιχειρηματικότητας (και εκλεγμένος με το ΚΚΕ) δήμαρχος Κώστας Πελετίδης συνεχίζει ακάθεκτος. Ο κομμουνιστής Πελετίδης αφού...

...εξασφάλισε ημερήσια διατροφή για όλους τους άπορους πολίτες της Πάτρας (Σώσον Κύριε, που ακούστηκε αυτό...),


... αφού καθιέρωσε από φέτος καθημερινό κολατσιό (άκουσον, άκουσον!!!) για κάθε μαθητή των σχολείων της πόλης ανεξάρτητα απ' την οικονομική τους κατάσταση (μα που ζούμε επιτέλους, στο Λένινγκραντ;),

... αφού μείωσε τα δημοτικά τέλη για τους δημότες της Πάτρας και αύξησε τα τέλη για τους μεγαλοϊδιοκτήτες (!!!),

... αφού έδωσε σε άπορους την εκμετάλλευση ελαιόδεντρων (και οι μεγαλοεπιχειρηματίες κύριε;),

... αφού καθιέρωσε δωρεάν (μα τον άγιο Ανδρέα!) θερινό πρόγραμμα  του δήμου δημιουργικής απασχόλησης για παιδάκια 9-14 ετών...

επιχειρεί να αλλάξει το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας με χωματουργικές εργασίες και ανάπλασηπου δεν θα στοιχίσει το παραμικρό!! Χωρίς ούτε καν μια ανάθεση σε κάποιον επιχειρηματία, σε κάποια εταιρεία, σε κάποιον εργολάβο βρ' αδερφέ να φάει κι' αυτός ψωμάκι! Ναι κύριοι! Αντί να προβεί σε μελέτες, αντιμελέτες, δημοπρατήσεις, διαγωνισμούς, αναθέσεις εκατομμυρίων ευρώ, ο κομμουνιστής αυτός επέλεξε να γίνει η ανάπλαση τζάμπα από το δήμο! Για να γίνει λέει χώρος αναψυχής και να δωθεί η παραλία στο λαό (δηλαδή οι μεγάλοι ξενοδοχιακοί όμιλοι δεν εχουν ψυχή κύριε δήμαρχε;;).

Όπως αντιλαμβάνεστε έχουμε πόλεμο! Οι κομμουνιστές υπό τον Κώστα Πελετίδη οργιάζουν στην πρωτεύουσα της Αχαϊας και θέλουν να σοβιετικοποιήσουν την πόλη. Να μας κάνουν ΕΣΣΔ, παραπέτασμα, σοβιέτ! Συμπολίτες μεγαλοεπιχειρηματίες, μεγαλοεργολάβοι, συνάδελφοι μεγαλοκαρχαρίες, φιλελεύθερα μυαλά, Τζήμεροι και Ποτάμια, πότε θα ξεσηκωθούμε; Όταν θα μπαίνει ο κόκκινος στρατός στα ψηλά τ' αλώνια;

«Αξίες» που γεννούν βαρβαρότητα

«Αξίες» που γεννούν βαρβαρότητα
Οι πολύνεκρες επιθέσεις στο Παρίσι αξιοποιούνται ως πρόσχημα για μια νέα, μεγαλύτερης έκτασης, ιμπεριαλιστική επέμβαση στην περιοχή της Μ. Ανατολής. Σε αυτήν, τη νέα εξέλιξη, όπως όλα δείχνουν, θα γίνει προσπάθεια να εμπλακεί μια μεγάλη ομάδα κρατών που συμμετέχουν στις ιμπεριαλιστικές συμμαχίες της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Αλλωστε, αυτό δείχνει και η πρόσφατη απόφαση για ενεργοποίηση σχετικής ρήτρας αλληλεγγύης της Συνθήκης του Μάαστριχτ. Ανεξάρτητα του τι λέει η κυβέρνηση, είναι σίγουρο πως η Ελλάδα είναι ήδη μπλεγμένη σε αυτήν την εξέλιξη, με τη στάση της μέχρι τώρα, αλλά και με τις δεσμεύσεις που έχει ως μέλος της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έχει ιδιαίτερες ευθύνες, με την πρόθυμη στάση τής στήριξης σε όλους τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, ιδιαίτερα όσον αφορά τη Συρία. Και ενώ όλα αυτά δεν μπορούν να κρυφτούν, η κυβερνητική προπαγάνδα, φτιάχνοντας άλλοθι και προετοιμάζοντας το λαό για την περαιτέρω στάση της, αναπαράγει τα επιχειρήματα ότι η επίθεση στο Παρίσι αποτελεί επίθεση ενάντια στις «ευρωπαϊκές αξίες», που είναι όμως «ισχυρότερες του τρόμου».
Οι αξίες, όμως, που «εμπνέουν» την Ευρωπαϊκή Ενωση, το λεγόμενο «δυτικό κόσμο», το ΝΑΤΟ, τις ΗΠΑ, αλλά και όλα τα καπιταλιστικά κράτη του κόσμου, όλες τις αστικές τάξεις είτε είναι χριστιανικές, είτε ισλαμικές, είτε φορούν τον κοσμικό μανδύα, είτε αυτό της θρησκείας, είναι αυτές του καπιταλιστικού κέρδους, της ανταγωνιστικότητας, της καταλήστευσης πλουτοπαραγωγικών πηγών, είναι οι αξίες των εκμεταλλευτών των λαών που θωρακίζουν την εξουσία τους σε όλους τους τομείς, είναι οι αξίες των ιμπεριαλιστικών πολέμων. Τις αξίες αυτές έχουμε δει, στο «εσωτερικό μέτωπο» των καπιταλιστικών κρατών και της ΕΕ, πώς τις βιώνουν οι εργάτες και τα λαϊκά στρώματα, με την επίθεση στους μισθούς και τις συντάξεις, με το χτύπημα στην Κοινωνική Ασφάλιση, στην Υγεία και την Πρόνοια σε όλες τις χώρες - μέλη (πιθανόν με χρονική διαφορά), ανεξάρτητα αν έχουν υψηλό ή χαμηλό δημόσιο χρέος, αν είναι σε μνημόνιο ή όχι. Τις αξίες αυτές έχουμε δει πώς τις έχουν βιώσει και τις «ποτίζουν» με το αίμα τους οι λαοί της Γιουγκοσλαβίας, του Αφγανιστάν, του Ιράκ, της Λιβύης, της Ουκρανίας, της Συρίας. Εκεί όπου η ...εμπέδωση της «δημοκρατίας και της ελευθερίας», η «αντιτρομοκρατική» πάλη, έχουν φέρει, εκτός από εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς, τη φτώχεια, την καταστροφή, την ανέχεια και τα εκατομμύρια ξεριζωμένων προσφύγων και μεταναστών. Οι «αξίες» αυτές γεννούν τη βαρβαρότητα, γεννούν και φαινόμενα όπως οι «τζιχαντιστές» που οργανώθηκαν, εξοπλίστηκαν, χρηματοδοτήθηκαν, στηρίχθηκαν άμεσα ή έμμεσα από τις ΗΠΑ και τα καπιταλιστικά κράτη της ΕΕ, προκειμένου να παίξουν τα δικά τους παιχνίδια στην περιοχή της Μ. Ανατολής και ιδιαίτερα στη Συρία και που σήμερα αξιοποιούνται ανάλογα και ως πρόσχημα για ένταση των στρατιωτικών επεμβάσεων. Ακόμα από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, είναι σύνηθες, τα αντιμαχόμενα μέρη να καλούν τους λαούς να στρατευτούν μαζί τους, να πάρουν μέρος στην ανθρωποσφαγή, στο όνομα της ελευθερίας, της δημοκρατίας, των αξιών του ανθρωπισμού, ενώ στην πραγματικότητα η σύγκρουση γίνεται για το μοίρασμα αγορών, εδαφών, διαδρομών Ενέργειας. Στον ταξικό πόλεμο που εξαπολύεται από τους κεφαλαιοκράτες της ΕΕ, οι λαοί πρέπει να δώσουν ταξική απάντηση, προβάλλοντας τις δικές τους αξίες, του αγώνα για το δίκιο, της ταξικής αλληλεγγύης με τους άλλους καταπιεζόμενους, για την απαλλαγή από τους εκμεταλλευτές τους.

Κανένα καλό νέο...

Κανένα καλό νέο...
Ποιος θα ήταν, αλήθεια, αντίθετος σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της φιλίας και της αλληλεγγύης με τον τουρκικό λαό, ποιος θα ήταν αντίθετος με τη διαμόρφωση των προϋποθέσεων ώστε οι δύο λαοί να ζήσουν πλάι - πλάι ειρηνικά σε συνθήκες αμοιβαίας συνεργασίας; Προφανώς, κανένας εργαζόμενος, άνθρωπος των φτωχών λαϊκών στρωμάτων δε θα είχε αντίρρηση σε μια τέτοια προοπτική. Ομως, αυτή η προοπτική καμιά σχέση δεν έχει με τις συναντήσεις και τις συζητήσεις που είχε ο Αλ. Τσίπρας με τους Νταβούτογλου και Ερντογάν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Τουρκία. Το αντίθετο, θα μπορούσαμε να πούμε. Πίσω από τα ωραία λόγια περί αλληλεγγύης και συνεργασίας, λόγια γνωστά και πολύ ακουσμένα, υπάρχει η πραγματικότητα. Αυτή λέει ότι οι δύο πλευρές συναντήθηκαν και συζήτησαν, εκπροσωπώντας όχι τα συμφέροντα των φτωχών εργατικών - λαϊκών στρωμάτων των δύο χωρών τους, αλλά τα συμφέροντα του κεφαλαίου, των επιχειρηματικών ομίλων, των τραπεζιτών, μεγαλεμπόρων. Συζήτησαν με κριτήριο τη μοιρασιά της πίτας της γεωστρατηγικής θέσης του Αιγαίου και των θαλάσσιων συνόρων των δύο κρατών, τη μοιρασιά της πίτας των διαδρομών μεταφοράς Ενέργειας, αλλά και του ελέγχου των όποιων ενεργειακών κοιτασμάτων υπάρχουν στην περιοχή.
***
Με το ίδιο ακριβώς κριτήριο συζήτησαν και το θέμα της διαχείρισης του προσφυγικού ζητήματος, δηλαδή το πώς κάθε αστική τάξη θα εξασφαλίσει καλύτερα προνόμια και οφέλη απ' τις ροές των προσφύγων. Συζήτησαν με κριτήριο το ότι και οι δύο χώρες είναι μέλη της ιμπεριαλιστικής στρατιωτικο-πολιτικής συμμαχίας του ΝΑΤΟ, είναι από φύση και θέση μέσα σε ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και επεμβάσεις. Συζήτησαν με κριτήριο τις σχέσεις των δύο χωρών με την ΕΕ, η μία ως κράτος - μέλος και η δεύτερη ως υποψήφιο. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, τα παζάρια που γίνονται θα είναι πάντα σε βάρος των λαών των δύο χωρών. Είτε οδηγούνται σε συμβιβασμούς, σε συμφωνίες που δε «λύνουν» τους ανταγωνισμούς και ταυτόχρονα διαμορφώνουν νέα προβλήματα για το μέλλον με σχέδια συνδιαχείρισης του Αιγαίου, αμφισβήτησης κυριαρχικών δικαιωμάτων, είτε οδηγούνται στην αντιπαράθεση που συνοδεύεται από άνοδο του εθνικισμού και της πατριδοκαπηλίας και στις δύο πλευρές. Εχουμε ζήσει πολύ καλά και τη μια και την άλλη εκδοχή, που πάντα θα εναλλάσσονται.
***
Οσον αφορά το Προσφυγικό, που φέρεται να κυριάρχησε στις συζητήσεις, είναι προφανές ότι η τουρκική κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να δημιουργηθούν hot spots στην επικράτειά της για τους πρόσφυγες, όπως προβλέπει η απόφαση της ΕΕ, ότι θα παζαρέψει σκληρά για ανταλλάγματα υπέρ της αστικής τάξης σε κάθε περίπτωση, από τη θέση του πιο ισχυρού ανάμεσα στα δύο κράτη (θυμίζουμε ότι η Τουρκία είναι μέλος των G20). Μέσα στο παζάρι αυτό θα είναι προφανώς και η διεκδίκηση και αναγνώριση ενός πιο αναβαθμισμένου ρόλου της στο Αιγαίο. Είτε αυτή γίνει μέσω «διμερούς συνεργασίας» Ελλάδας - Τουρκίας, όπως είχε προτείνει ο Γιούνκερ, είτε μέσω της συμμετοχής της Τουρκίας στη Frontex, όπως καλούν και μια σειρά αστικά επιτελεία στη χώρα μας, είτε μέσω του ΝΑΤΟ, δεν έχει καμιά σημασία για τους λαούς και των δύο κρατών. Η ουσία είναι ότι ένα νέο μέτωπο ανταγωνισμού και ιμπεριαλιστικής συνεργασίας θα ανοίξει στο Αιγαίο, με τη συμμετοχή όχι μόνο ελληνικών και τουρκικών ανταγωνιστικών μονοπωλιακών συμφερόντων, αλλά και άλλων κρατών που ενδιαφέρονται για τη γεωστρατηγική θέση της περιοχής, ειδικά σε συνθήκες που η Μ. Ανατολή φλέγεται. Κανένα, λοιπόν, καλό μήνυμα δεν προκύπτει για τους λαούς των δύο κρατών, που πρέπει να παλέψουν ενάντια σε αυτούς που Τσίπρας και Νταβούτογλου εκπροσώπησαν στις μεταξύ τους συζητήσεις.

Η απεργία του 1923 και το χτύπημα στο Πασαλιμάνι

Η απεργία του 1923 και το χτύπημα στο Πασαλιμάνι



Το ταμπλό με τα γεγονότα του Αυγούστου του 1923. Χαρακτηριστικό το πρωτοσέλιδο του «Ριζοσπάστη», από το οποίο η λογοκρισία της εποχής αφαίρεσε όλα τα στοιχεία που αφορούσαν την απεργία
Το ταμπλό με τα γεγονότα του Αυγούστου του 1923. Χαρακτηριστικό το πρωτοσέλιδο του «Ριζοσπάστη», από το οποίο η λογοκρισία της εποχής αφαίρεσε όλα τα στοιχεία που αφορούσαν την απεργία
Συνεχίζοντας τις αναφορές στα υλικά που θα παρουσιαστούν στην έκθεση ντοκουμέντων και φωτογραφικού υλικού από το Αρχείο της ΚΕ του ΚΚΕ για την ιστορική περίοδο 1870 -1935, με τίτλο «Πρώτα βήματα, πρώτες μάχες», που θα εκτίθενται στην Αίθουσα Συνεδρίων του ΚΚΕ κατά τη διάρκεια της Διημερίδας για την εργατική τάξη, στεκόμαστε σήμερα στη γενική πανεργατική απεργία του 1923 και τη μαζική σφαγή των απεργών στο Πασαλιμάνι.
Είναι η περίοδος όπου βιομήχανοι και εφοπλιστές αξιοποιούν τη μαζική είσοδο των προσφύγων και προχωρούν σε απολύσεις και μειώσεις μισθών. Η ΓΣΕΕ μαζί με το Εργατικό Κέντρο Πειραιά (ΕΚΠ) καλούν τους εργάτες να μη δεχτούν τον εκβιασμό. Υπάρχει αναβρασμός με κέντρο τον Πειραιά και πρωτοπορία τους ναυτεργάτες. Ξεσπούν απεργίες που εξαπλώνονται. Η κυβέρνηση Πλαστήρα - Γονατά απαντά με καταστολή και με συλλήψεις μελών της διοίκησης των ναυτεργατών, μαζικές συλλήψεις απεργών και απαγορεύει τα σωματεία της ΓΣΕΕ.
Στις 21 Αυγούστου προκηρύσσεται πανεργατική απεργία στον Πειραιά. Η κυβέρνηση στέλνει το Α' Σώμα Στρατού με τανκς και απαγορεύει την κυκλοφορία.
Στις 23 Αυγούστου γίνεται συγκέντρωση ΓΣΕΕ - ΕΚΠ στο Πασαλιμάνι. Στρατός και Αστυνομία τη χτυπάνε και την πνίγουν στο αίμα. Εντεκα εργάτες νεκροί, 100 τραυματίες, ενώ τους 500 φτάνουν οι συλληφθέντες.
Η εργατική τάξη, με μπροστάρηδες τους κομμουνιστές, ποτίζει με το αίμα της την άνδρωση του κινήματός της. Παράλληλα, δυναμώνει η κρατική καπιταλιστική επίθεση, για να ελέγξουν τα κορυφαία συνδικαλιστικά όργανα.

Ενα χρόνο μετά τη σφαγή στο Πασαλιμάνι, την Πρωτομαγιά του 1924, το αίμα των εργατών χύνεται και πάλι, αυτή τη φορά με το χτύπημα της Πρωτομαγιάτικης απεργιακής συγκέντρωσης. Ο «Ριζοσπάστης» χτυπάει στον υπότιτλο του πρώτου θέματος τη φράση: «Νέο Πασαλιμάνι, Νέο εργατικό αίμα, Νέος άγριος διωγμός της εργατικής τάξεως». Είναι η χρονιά που η τότε κυβέρνηση αυτοχαρακτηρίζεται ως «πρώτη φορά δημοκρατική κυβέρνηση»...
Ενα χρόνο μετά τη σφαγή στο Πασαλιμάνι, την Πρωτομαγιά του 1924, το αίμα των εργατών χύνεται και πάλι, αυτή τη φορά με το χτύπημα της Πρωτομαγιάτικης απεργιακής συγκέντρωσης. Ο «Ριζοσπάστης» χτυπάει στον υπότιτλο του πρώτου θέματος τη φράση: «Νέο Πασαλιμάνι, Νέο εργατικό αίμα, Νέος άγριος διωγμός της εργατικής τάξεως». Είναι η χρονιά που η τότε κυβέρνηση αυτοχαρακτηρίζεται ως «πρώτη φορά δημοκρατική κυβέρνηση»...

TOP READ