14 Οκτ 2020

Χρ. Ζαραλίκος: Τόσους “αντιφασίστες” είχε να δει η χώρα από το ’40…

 

Ο Ζαραλίκος ξαναχτυπά με νέο επεισόδιο, ασχολείται με την επικαιρότητα της δίκης της Χρυσής Αυγής και την ιστορική απόφαση -που κάποιοι θέλουν να την αφήσουν εκτός ύλης…- και απαντά σε αρχέγονα ερωτήματα.

Γιατί να έχουμε νεύρα με την απόφαση στη δίκη της Χρυσής Αυγής; Ματατζήδες είμαστε;
Έχει ο Μιχάλης Χρυσο-αυγίδης βίντεο από τις 150 μολότοφ που είδε στη φαντασία του;
Πώς μπορείς να φτιάξεις “Μολότοφ” με πλαστικά μπουκάλια νερό;
Τι δώρα κερδίζει η κάθε μάρκα εμφιαλωμένο νερό (Αύρα, Λουτράκι, Ζαγόρι);
Μήπως τα ΜΑΤ κυνήγησαν τους μαθητές από το Υπουργείο ως το Mall, για να τους σώσουν από τον κομμουνισμό και να τους οδηγήσουν στον καταναλωτισμό;
Είναι ο Πλεύρης ο Χαϊλάντερ φασίστας;
Θα γίνει επεισόδιο στις Οικογενειακές Ιστορίες η διαμάχη των δύο Πλεύρηδων;
Δεν είναι αποδεδειγμένοι ζωόφιλοι οι νεοναζί, εφόσον δεν πείραξαν τον Λαγό;
Πώς αναγνωρίζεις τους ασυμπτωματικούς φασίστες;
Αν υπήρχαν 31 υποθέσεις δεμένες για τη ΧΑ, γιατί έπρεπε να δολοφονηθεί ο Φύσσα και να γίνει η 32η, πριν αρχίσει να ξετυλίγεται το κουβάρι;
Γιατί πανηγυρίζει η αντίφα κυβέρνηση, αφού η δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη;
Είναι το Ορούκ Ρέις το “Δημητρούλα” των μαθητικών μας χρόνων στην πενταήμερη;
Τι συμβολίζει μια σπασμένη καρέκλα ως έργο τέχνης. Πόσα γκεστάλτ χρειάζεσαι για να καταλάβεις ότι 500 ευρώ δε φτάνουν για να πας διακοπές στο Καϊμακτσαλάν;

Ο Ζαραλίκος δίνει όλες τις απαντήσεις και μας τα εξηγεί όλα:

Ότι ο κόσμος ξέσπασε σε λυγμούς, αλλά τα ΜΑΤ ξέσπασαν σε κρότους λάμψης.
Ότι τα αρχικά ΜΑΤ σημαίνουν Μονάδες Αίμα Τιμή.
Ότι η χώρα μας είχε να δει τόσους φλογερούς αντιφασίστες από το ’40 στο βουνό…
Ότι η μόδα με τους νιου-έιτζ αντιφασίστες δε δίνει ΕΣΠΑ. Για ΕΣΠΑ η ναζιστική οργάνωση είναι σιγουράκι.
Ότι οι φασίστες λένε μαλακίες σαν τον Πλεύρη. Όταν τις λένε γελάνε, όταν τις κάνουν πράξη όμως πονάμε.
Ότι αν δεν κινητοποιούνταν το κράτος μετά τη δολοφονία του Φύσσα, δε θα έμενε στη θέση της όχι μόνο η Χρυσή Αυγή, αλλά ούτε τα ΑΤ (αστυνομικά τμήματα) που ήταν μεσοτοιχία.
Και ότι ένας είναι ο βασικός εχθρός. Ο σιωπηλός λαός.

17 λεπτά χείμαρρου στο βίντεο που ακολουθεί.

Οι λαϊκές συγκεντρώσεις, το τεκμήριο της αθωότητας και η πίεση στην κρατική εξουσία


Η συγκέντρωση χιλιάδων πολιτών έξω από την αίθουσα του Εφετείου κατά την εκφώνηση της απόφασης στη δίκη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ άνοιξε μια συζήτηση για το κατά πόσο συνιστά αθέμιτη πίεση στους Δικαστές και κατά πόσο επηρεάζει τη δικαιοδοτική κρίση τους. Το άρθρο 11 παρ. 1 του Συντάγματος αναγνωρίζει το δικαίωμα των Ελλήνων να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα. Αποδέκτης του συνταγματικού αυτού δικαιώματος είναι η κρατική εξουσία. Κανένας περιορισμός δεν μπορεί να υπάρχει ως προς το περιεχόμενο των αιτημάτων μιας συγκέντρωσης ούτε φυσικά μπορούν οι λαϊκές συγκεντρώσεις να χαρακτηριστούν αθέμιτες. Συνηθέστερα τα αιτήματα στρέφονται προς τη νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία: Πολίτες έξω από τη Βουλή ή από τα Υπουργεία ζητούν κατάργηση ή τροποποίηση ή θέσπιση νομοθετικών διατάξεων. Ορισμένες φορές αποδέκτης των αιτημάτων είναι και η δικαστική εξουσία. Δεν είναι σπάνιες οι συγκεντρώσεις έξω από Δικαστήρια της Χώρας με αιτήματα την απαλλαγή ή την καταδίκη συλληφθέντων. Ο Λαός έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τα αιτήματά του, να ασκεί μια θεμιτή «πίεση» προς την εξουσία. Είναι άραγε η μοναδική πίεση που ασκείται στο Κράτος; Οι απαιτήσεις επιχειρηματιών για ευνοϊκές ρυθμίσεις (φορολογικές, μισθολογικές, εργασιακές) προκειμένου να παραμείνει μια επένδυση σε συγκεκριμένη Χώρα δεν συνιστούν πίεση προς την Κυβέρνηση;

* * *

Η σφοδρή επιστημονική κριτική σε αποφάσεις Ανωτάτων Δικαστηρίων με σκοπό να αλλάξει η νομολογία θεωρείται αθέμιτη; Ορισμένες πιέσεις είναι σαφώς περισσότερο αποτελεσματικές γι' αυτούς που τις ασκούν αν και λιγότερο αντιληπτές από την κοινωνία. Οι κρατικοί λειτουργοί (βουλευτές, υπουργοί, δικαστές, εισαγγελείς) έχουν τέτοια υψηλή συνταγματική θωράκιση ακριβώς για να μπορούν να ενεργούν σύμφωνα με την δική τους συνείδηση και να μην επηρεάζονται στην κρίση τους. Ζουν και εργάζονται μέσα σε μια κοινωνία ζωντανή. Μια κοινωνία με αντιτιθέμενα συμφέροντα, με συγκρούσεις, με πολύπλευρες προσεγγίσεις και αντιλήψεις. Θα ταίριαζε σε ανελεύθερο καθεστώς να απαιτεί από τον κυρίαρχο Λαό συνθήκες απομόνωσης και απόλυτης σιγής ως προϋπόθεσης για να μπορούν να λειτουργούν αποτελεσματικά οι θεσμοί. Θα ήταν μια ξεκάθαρη ομολογία αποτυχίας της Δημοκρατίας. Είναι εντελώς διαφορετικό το ζήτημα της υποχρέωσης της Πολιτείας να προστατεύει τη ζωή και την περιουσία των κρατικών λειτουργών ώστε να μπορούν ανεμπόδιστα να επιτελούν το καθήκον τους. Η Δημοκρατία πρέπει να επιδιώκει να δημιουργήσει ενημερωμένους και συνειδητοποιημένους πολίτες. Οχι φοβισμένους και απαθείς. Πολίτες που κάνουν θαρρετά χρήση των συνταγματικών δικαιωμάτων τους. Πολίτες που αντιλαμβάνονται ότι η αδράνεια στην άσκηση δικαιώματος, η συναίνεση στον περιορισμό τους οδηγεί στη σταδιακή απονέκρωσή τους και λογίζεται ως οικειοθελής παραίτηση.

* * *

Μήπως όμως η συγκέντρωση πολιτών έξω από μια αίθουσα Δικαστηρίου παραβιάζει το τεκμήριο αθωότητας των κατηγορουμένων; Το άρθρο 7 ν. 4596/2019 που ενσωμάτωσε την Οδηγία 2016/343 του Ε.Κ. και του Συμβουλίου της 9-3-2016, προβλέπει τη δυνατότητα αποζημίωσης του κατηγορουμένου προς αποκατάσταση της βλάβης την οποία υπέστη εξαιτίας της προσβολής του τεκμηρίου της αθωότητάς του «από δηλώσεις δημοσίων αρχών οι οποίες αναφέρονται σε εκκρεμή ποινική διαδικασία και είτε παροτρύνουν το κοινό να πιστέψει στην ενοχή του είτε προβαίνουν σε εκτίμηση των πραγματικών περιστατικών με την οποία προδικάζουν τη δικαστική κρίση». Δύο επισημάνσεις είναι ουσιαστικές: Πρώτον, η προστασία του τεκμηρίου της αθωότητας δεν είναι απόλυτη υπό την έννοια ότι το προοίμιο της Οδηγίας (παρ. 19) θεωρεί ότι κάμπτεται μπροστά στην ελευθερία του Τύπου και των λοιπών μέσων ενημέρωσης. Πόσο μάλλον μπροστά στο δικαίωμα διαμαρτυρίας των συγκεντρωμένων! Δεύτερον, ότι αποδέκτης της παραπάνω υποχρέωσης είναι «οι δημόσιες αρχές» και όχι ο Λαός. Θα ήταν συνεπώς αδιανόητο να ισχυριστεί κανείς παραβίαση του τεκμηρίου της αθωότητας για το λόγο ότι πολίτες ασκούν το συνταγματικό δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και ζητούν από τις Αρχές (Δικαστήρια) την τιμωρία συγκεκριμένων κατηγορουμένων.

Οι Δικαστές είναι οι μόνοι θεσμικά αρμόδιοι να κρίνουν μία ποινική υπόθεση σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες και εγγυήσεις. Κανένας εξάλλου δεν στερείται του φυσικού του δικαστή (άρθρο 8 Συντάγματος). Κανείς αντίστοιχα δεν μπορεί να στερήσει το δικαίωμα της κοινωνίας να απαιτεί, να διαμαρτύρεται, να εκφράζεται ελεύθερα με τον τρόπο που αυτή επιλέγει. Δύο δικαιώματα ανεξάρτητα μεταξύ τους και πάντως όχι αλληλοαποκλειόμενα.

(Αναδημοσίευση από την «Εφημερίδα των Συντακτών», 12/10/2020)


Χριστόφορος ΣΕΒΑΣΤΙΔΗΣ
Δ.Ν. Εφέτης - πρόεδρος της Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων

Ιδιος παρονομαστής


Αλλαγές με ...«κοινωνικό πρόσημο» σχεδιάζει η κυβέρνηση από τον νέο χρόνο, παρουσιάζοντας την πανδημία ως «ευκαιρία» για να τρέξουν «εμβληματικές μεταρρυθμίσεις» στο κράτος, στην αγορά εργασίας, στην Εκπαίδευση και σε άλλους τομείς.

Οπως αποδεικνύεται όμως, οι μεταρρυθμίσεις αυτές είναι η άλλη όψη της αντιλαϊκής πολιτικής που κλιμακώνεται, με τις ανατροπές στα Εργασιακά και το Ασφαλιστικό, με τους νόμους που περιστέλλουν τα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα και τις ελευθερίες, με τη φοροληστεία στο λαό, για να συντηρούνται και να διευρύνονται οι φοροαπαλλαγές, οι επιχορηγήσεις και τα άλλα μέτρα στήριξης των επιχειρηματικών ομίλων.

Προαναγγέλλει για παράδειγμα παρεμβάσεις για την «εκπαίδευση του επιτελικού κράτους» και την «αξιολόγηση σε όλο το φάσμα της δημόσιας διοίκησης», με στόχο «να εξασφαλίζεται η συνέχεια του κράτους».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο λαός ακούει για μέτρα «εκσυγχρονισμού» του αστικού κράτους, για να ανεβάσει τις «επιδόσεις» και την «αποτελεσματικότητά» του. Ούτε βέβαια η «αξιολόγηση» είναι κάτι καινούργιο. Ποια είναι όμως η πείρα του από το «επιτελικό κράτος» και τις αλλεπάλληλες προσαρμογές στη λειτουργία του;

Οι πρόσφατες πλημμύρες στην Εύβοια και τη Θεσσαλία είναι αποκαλυπτικές. Το κράτος είναι «επιτελικό», γρήγορο και αποτελεσματικό όταν πρόκειται να αδειοδοτήσει και να στηρίξει μια επένδυση, για παράδειγμα στον τομέα των ΑΠΕ. Αποδεικνύεται όμως το ίδιο αργό, απρόθυμο και αναποτελεσματικό όταν στην ίδια ακριβώς περιοχή καλείται να προστατέψει την περιουσία, ακόμα και τη ζωή των λαϊκών στρωμάτων από τα φυσικά φαινόμενα.

Οχι βέβαια επειδή είναι ανίκανο, ή επειδή η ...αξιολόγηση των υπηρεσιών του δεν γίνεται σωστά. Αλλά επειδή ως βασική του προτεραιότητα έχει τη στήριξη των συμφερόντων των επιχειρηματικών ομίλων που συνθλίβει τις ανάγκες των εργαζομένων και του λαού.

Αυτήν την αντιλαϊκή «συνέχεια» θέλει να θωρακίσει η κυβέρνηση, προσαρμόζοντας ανάλογα τις διοικητικές υπηρεσίες και το υπαλληλικό προσωπικό στις γρήγορες μεταβολές των αναγκών του κεφαλαίου, ψηφιοποιώντας το κράτος και διευκολύνοντας συνολικά τη «συνδιαλλαγή» με τους επιχειρηματικούς ομίλους, όπως με τις «κολοσσιαίες αλλαγές στις δημόσιες συμβάσεις», που επίσης εξαγγέλλει.

Αλλη «μεταρρύθμιση» είναι αυτή για την «επέκταση της απασχόλησης των γυναικών», που σερβίρεται με τον μανδύα των «ίσων ευκαιριών». Διαπιστώνοντας ότι η ατομική και οικογενειακή ευθύνη στη διαχείριση του νοικοκυριού, η φροντίδα παιδιών και γερόντων κρατάει χιλιάδες γυναίκες εκτός αγοράς εργασίας και στερεί το κεφάλαιο από μια τεράστια δεξαμενή εκμετάλλευσης και κερδοφορίας, η κυβέρνηση, όπως και όλες οι προηγούμενες, σχεδιάζει παρεμβάσεις σε δυο άξονες.

Από τη μια, για την παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, που παρουσιάζεται μάλιστα με θράσος ως «επιλογή» των γυναικών. Κι από την άλλη, υποτυπώδεις και αποσπασματικές υπηρεσίες για τη φροντίδα των παιδιών, μακριά από τις σημερινές σύγχρονες ανάγκες και δυνατότητες. Το παράδειγμα με τα «voucher», αντί για δωρεάν και υψηλών προδιαγραφών παιδικούς σταθμούς για όλους, είναι αποκαλυπτικό.

Η «αναδιάρθρωση του ΕΣΥ», που εξαγγέλλει επίσης η κυβέρνηση, είναι για γέλια και για κλάματα. Ηδη, τα νομοσχέδια για την Υγεία που έχει παρουσιάσει εν μέσω πανδημίας, ένα πράγμα επιβεβαιώνουν: Οτι συνεχίζεται και εντείνεται η πολιτική που μας οδήγησε στο σημερινό χάλι. Δηλαδή, η πολιτική ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της Υγείας, η μεγαλύτερη εμπλοκή των ιδιωτών και ταυτόχρονα η λειτουργία των μονάδων Υγείας ως «αυτοτελών επιχειρηματικών μονάδων», που βάζουν την υγεία στο ζύγι των «εσόδων - εξόδων», με τραγικές συνέπειες για το λαό.

Αλλωστε, όποια «μεταρρύθμιση» κι αν κάνει η κυβέρνηση στην Υγεία, η συνολική διαχείριση της πανδημίας αποτελεί αδιαμφισβήτητο «μάρτυρα» για την αντιλαϊκή πολιτική της και σ' αυτόν τον τομέα.

Τέλος, ανάμεσα στα πολλά που εξαγγέλλονται για τον επόμενο χρόνο, είναι άλλη μια μεταρρύθμιση στην επαγγελματική εκπαίδευση, ώστε οι «κοινωνικοί εταίροι» (βλέπε εργοδοτικές ενώσεις) και οι Περιφέρειες να αποκτήσουν ενεργότερο λόγο στην παραγωγή, εκπαίδευση και επανακατάρτιση εργατικού δυναμικού σε τοπικό και κλαδικό επίπεδο, σύμφωνα με τις πιο άμεσες ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.

Οποια «μεταρρύθμιση» κι αν βρίσκεται επομένως στον «αριθμητή», ο «παρονομαστής» μένει πάντα ο ίδιος: Τα κέρδη του κεφαλαίου, η διαμόρφωση καλύτερων όρων για την απρόσκοπτη αναπαραγωγή τους. Σ' αυτό το «κλάσμα» οι ανάγκες του λαού μένουν πάντα στο «υπόλοιπο». Και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τις κατακτήσει, από το να πολλαπλασιάσει τις δυνάμεις του στη σύγκρουση με το κεφάλαιο και την πολιτική που στηρίζει τα κέρδη του!

13 Οκτ 2020

“Επίπληξη” της ουκρανικής κυβέρνησης σε ΜΜΕ επειδή μετέδωσε μήνυμα του ΚΚ Ουκρανίας

 

Συνεχίζεται το κρεσέντο δημοκρατίας στην Ουκρανίας, όπου η κυβέρνηση του Βολοντίμιρ Ζελένσκι κάλεσε σε απολογία τα ανώτατα στελέχη του ομίλου μίντια GolosUA, επειδή στις 9 Μάη, τη μέρα της αντιφασιστικής νίκης “τόλμησε να μεταδώσει μήνυμα του γγ του ΚΚ Ουκρανίας, Πέτρο Σιμονένκο. Η επίπληξη αυτή ήρθε μετά από παρέμβαση της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU), που ενημέρωσε το υπουργείο Δικαιοσύνης της χώρας πως η μετάδοση του εν λόγω μηνύματος αποτελεί παραβίαση της νομοθεσίας “αποκομμουνιστικοποίησης” της Ουκρανίας. Στόχος αυτής της νομοθεσίας είναι το ξερίζωμα του σοσιαλιστικού παρελθόντος, αλλά και η απαγόρευση διάδοσης της κομμουνιστικής ιδεολογίας στις νεότερες γενιές, με τις διώξεις κομμουνιστικών συμβόλων και εντύπων, αποκαθήλωση σοβιετικών μνημείων και νομικές διώξεις κομμουνιστών.

Ήδη από το 2015 το ΚΚ Ουκρανίας τέθηκε εκτός νόμου από την κυβέρνηση του Πέτρο Ποροσένκο, μετά το ακροδεξιό κίνημα του Ευρωμεϊντάν, ενώ η ίδια πολιτική διώξεων συνεχίζεται από τον “εναλλακτικό” πρώην κωμικό Ζελένσκι.

Το 2016 το ΕΣΡ της Ουκρανίας ανακάλεσε την άδεια λειτουργίας του καναλιού Gamma TV λόγω μετάδοσης μηνύματος του Σιμονένκο τη μέρα της αντιφασιστικής νίκης, ενώ πέρσι τον Αύγουστο το δικαστήριο του Κιέβου απαγόρευσε τη φιλοκομμουνιστική εφημερίδα “Ραμπότσαγια Γκαζέτα” που υπάρχει από το 1897, απόφαση που επιβεβαιώθηκε στο Εφετείο τον περασμένο Νοέμβρη.

Απέναντι στη νέα επίδειξη αυταρχισμού το ΚΚ Ουκρανίας εξέδωσε ανακοίνωση, όπου επιστημαίνει πως η Υπηρεσίας Ασφαλείας λειτουργεί στη σημερινή Ουκρανία ως πολιτική αστυνομία, ενώ η επίθεση κατά του GolosUA αποτελεί συνέχιση της κρατικής πολιτικής εξιδανίκευσης του ναζισμού και του φασισμού στην Ουκρανία. Αποτελεί απάρνηση του ρόλου των κομμουνιστών και του σοβιετικού λαού στη νίκη ενάντια στη χιτλερική Γερμανία και τους δορυφόρους της.

“Το Κομμουνιστικό Κόμμα Ουκρανίας εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του και απαιτεί τον άμεσο τερματισμό της πρακτικής διώξεων και εξόντωσης ανεξάρτητων μίντια που ανοίγουν τα μάτια του λαού στα εγκλήματα του κυβερνώντος καθεστώτος”.

Με πληροφορίες από People’s dispatch 

Κι άλλος ναζί στη μπουζού – Καταδικάστηκε ο ηγέτης της ακροδεξιάς στη Σλοβακία για χρήση ναζιστικού συμβόλου

 

Αντιμέτωπος με φυλάκιση τεσσάρων ετών και τεσσάρων μηνών βρίσκεται αντιμέτωπος ο Μαριάν Κοτλέμπα, ηγέτης του ακροδεξιού “Λαϊκού Κόμματος η Σλοβακία μας”, μετά την πρωτοβάθμια απόφαση του Ειδικού Ποινικού Δικαστηρίου στο Πεζινόκ. η κατηγορία με την οποία οδηγήθηκε σε δίκη, αφορά τη χορήγηση επιταγών σε τρεις άπορες οικογένειες το 2017, ύψους 1488 ευρώ ακριβώς. Ο αριθμός αυτός δεν είναι τυχαίος, αλλά έχει υψηλό συμβολικό φορτίο μεταξύ των νεοναζιστικών και φασιστικών κύκλων, αφού αντιστοιχεί τόσο στα 14 γράμματα του “Heil Hitler”, όσο και στο όγδοο γράμμα της αλφαβήτου από το οποίο αρχίζει η έκφραση. Το περιστατικό συνέβη στις 14 Μαρτίου 2017, τη μέρα επετείου ίδρυσης του “ανεξάρτητου” σλοβακικού κράτους – μαριονέτα των ναζί στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Το κόμμα του Κοτλέμπα είναι ανοιχτός υποστηρικτής του καθεστώτος του Γιόζεφ Τίσο, που ευθύνεται για χιλιάδες διώξεις κομμουνιστών κι άλλων αντιφασιστών, όπως και για την εξόντωση δεκάδων χιλιάδων Σλοβάκων Εβραίων στα ναζιστικά στρατόπεδα.

Το κόμμα του Τίσο χρησιμοποιεί επίσης το ναζιστικό χαιρετισμό, ενώ στις εκλογές του περασμένου Φλεβάρη κατέκτησε την 4η θέση, με 8% και 17 από τις 150 κοινοβουλευτικές έδρες, ενώ διαθέτει και δύο ευρωβουλευτές. Απευθύνεται στους “αξιοπρεπής Σλοβάκους” με μια λογική νόμος και τάξη, καθώς και με ψευδεπίγραφα αντί-ΕΕ και αντινατοϊκά συνθήματα.

Ο ίδιος ο Κοτλέμπα δήλωσε αθώος και θα εφεσιβάλλει την απόφαση, κάτι που σημαίνει πως την τελική ετυμηγορία θα δώσει το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας. Μόλις πέρσι, το ίδιο δικαστήριο είχε απορρίψει αίτημα του γενικού εισαγγελέα να απαγορεύσει το κόμμα, ως αντισυνταγματικό και αντιδημοκρατικό, καθώς έκρινε ότι δεν υπήρχαν αρκετές αποδείξεις για μια τέτοια απαγόρευσης.

Πιο «συστημικοί» δεν γίνεται.

..

«Το σύστημα νίκησε τον αντισυστημισμό». «Τώρα λιγότεροι θα γοητεύονται απ' όσους ανεμίζουν "αντισυστημικά" λάβαρα». «Η Χρυσή Αυγή ανεδείχθη στην πιο χυδαία έκφραση του αναπτυσσόμενου αντισυστημισμού». Ολο και πυκνώνουν τέτοιου είδους αναλύσεις στον αστικό Τύπο, που, κατατάσσοντας τη Χρυσή Αυγή σε ένα υποτιθέμενο «αντισυστημικό» στρατόπεδο, επιχειρούν να δηλητηριάσουν τη λαϊκή συνείδηση με πολλαπλές στοχεύσεις.

* * *

Αλήθεια, από πού προκύπτουν οι παραπάνω χαρακτηρισμοί για τη Χρυσή Αυγή; Μήπως είναι τεκμήριο «αντισυστημισμού» η απόλυτη σύμπλευσή της με τον πιο σκληρό πυρήνα του αστικού κράτους; Από την ίδια την ακροαματική διαδικασία αποδείχθηκε ότι η νεοναζιστική οργάνωση έχει σημαντικές προσβάσεις και ερείσματα μέσα στην καρδιά του κρατικού μηχανισμού σε νευραλγικά κέντρα του επίσημου κράτους. Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. ήταν σε ανοιχτή επικοινωνία με την ηγεσία της, «έριχναν σύρμα» σε ανθρώπους - κρίκους για επικείμενες έρευνες ώστε να είναι προετοιμασμένη η οργάνωση να καλύψει τα νότα της.

Είναι χαρακτηριστικό ότι είχε διασυνδέσεις ακόμα και με τα ανώτερα κλιμάκια της ΕΥΠ (περίπτωση Κούζηλου). Η ατάκα του δολοφόνου του Π. Φύσσα, Ρουπακιά, προς τους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν, ότι «είμαι δικός σας, είμαι στη ΧΑ» είναι από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα που στοιχειοθετούν την ασυλία που απολάμβαναν οι ...«αντισυστημικοί» από το ίδιο το σύστημα, τη σιγουριά δηλαδή που ένιωθαν ότι το κράτος τούς υποθάλπει.

* * *

Στις στενές επαφές με τον κρατικό μηχανισμό πρέπει να προστεθούν και οι «δεσμοί αίματος» που έχουν οι φασίστες με επιχειρηματικούς ομίλους. Πλείστες όσες από τις εγκληματικές ενέργειές τους, με πιο εμβληματική τη δολοφονική επίθεση ενάντια στους κομμουνιστές συνδικαλιστές στο Πέραμα, δεν ήταν τυχαίες. Οι ίδιοι οι ηγέτες της εγκληματικής οργάνωσης προειδοποιούσαν πριν από την επίθεση ότι «οι λακέδες του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ θα εξαφανιστούν από το Πέραμα», ότι θα κάνουν ό,τι χρειάζεται για «να έρθουν πίσω οι εφοπλιστές μας», για να χαμηλώσουν τα μεροκάματα. Είναι τόσο «αντισυστημικοί» οι νεοναζί που από τη μία κυνηγούσαν με τα λοστάρια αγωνιστές εργάτες, πάντα με τις πλάτες αστυνομικών που «παρακολουθούσαν διακριτικά», και από την άλλη έστηναν δουλεμπορικά γραφεία για την παροχή τζάμπα εργατικού δυναμικού σε επιχειρηματίες!

* * *

Το μίσος που τρέφουν οι χρυσαυγίτες για την εργατική τάξη και την πρωτοπορία της, για την αγωνιστική διεκδίκηση, διασταυρώνεται λοιπόν με επιδιώξεις του αστικού κράτους της εργοδοσίας. Γι' αυτό ο ...«αντισυστημισμός» τους, εκτός από τις επιθέσεις σε εργάτες, περιλάμβανε και τη φάμπρικα των εκατοντάδων Ερωτήσεων στη Βουλή για λογαριασμό των εφοπλιστών: Για τις φοροαπαλλαγές που πρέπει να τους δοθούν, για «κίνητρα» με ζεστό χρήμα, για «φθηνά δάνεια» κ.ο.κ.

Αλήθεια, είδε ποτέ κανένας τούς «αντισυστημικούς» τραμπούκους της ΧΑ να τα βάζουν έστω και μια φορά με εργοδότη, να κάνουν «ντου» για να μην απολυθούν εργάτες, για να μη μένουν απλήρωτοι και ανασφάλιστοι; Υπάρχει έστω και ένας μεγιστάνας του πλούτου που να έχει πέσει θύμα των ταγμάτων εφόδου; Εκτός κι αν ως «σύστημα» εννοούνται οι φτωχοδιάβολοι μετανάστες και πρόσφυγες, οι πρωτοπόροι αγωνιστές του εργατικού κινήματος, οι κομμουνιστές - μπροστάρηδες στους χώρους δουλειάς. Γιατί αυτοί ήταν τα θύματα της ναζιστικής συμμορίας και όχι οι καπιταλιστές.

* * *

Είδε ποτέ κανένας τη ΧΑ να τα βάζει με την ΕΕ και το ΝΑΤΟ; Η μόνη φορά που οι φασίστες έκαναν κριτική στην ΕΕ ήταν όταν την καλούσαν να εφαρμόσει ακόμα πιο επιθετικά τις αντικομμουνιστικές διατάξεις της για διώξεις σε βάρος κομμουνιστικών κομμάτων, π.χ. όταν έκαναν καταγγελίες στην Ευρωβουλή ενάντια στο ΚΚΕ. Είναι τόσο «αντισυστημικοί», που αποθεώνουν με κάθε αφορμή τον Ντ. Τραμπ (θα μπορούσε να είναι και οποιοσδήποτε άλλος, μικρή σημασία έχει...), από την πρώτη μέρα που εξελέγη μέχρι και προχτές, που πανηγύριζαν στις ιστοσελίδες τους επειδή ανάρρωσε από τον κορονοϊό και προπαγάνδιζαν «τα ιστορικά του μηνύματα».

Το πόσο «αντισυστημική δύναμη» είναι οι φασίστες αποδεικνύεται και από τις κολιγιές που είχαν με το αστικό πολιτικό σύστημα. Από τους ρόλους που τους «μοίραζαν» τα αστικά κόμματα και με προθυμία αναλάμβαναν να «τρέξουν» οι χρυσαυγίτες μέσα και έξω από τη Βουλή. Πότε ψήφιζαν μαζί τους αντιλαϊκά νομοσχέδια, πότε τους έβαζαν σε ψηφοδέλτιά τους στις δημοτικές εκλογές, πότε τους χαρακτήριζαν «αυθεντικό κίνημα», πότε μιλούσαν μαζί τους σαν «φιλαράκια απ' τα παλιά» (π.χ. Κασιδιάρης - Μπαλτάκος), πότε τους έδιναν βήμα σε επίσημες εκδηλώσεις ή τους καλούσαν σε συμβολικές εκδρομούλες (π.χ. ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ στο Καστελόριζο). Μέχρι και νομοσχέδια παίρνονταν πίσω για χάρη τους, «με εντολή Μπαλτάκου», σύμφωνα με χτεσινές καταγγελίες...

* * *

Η στόχευση λοιπόν είναι πολλαπλή από αυτή τη βρώμικη προσπάθεια να παρουσιάζονται τα μαντρόσκυλα του συστήματος ως «αντισυστημικοί»: Από τη μία συκοφαντείται η γνήσια ανατρεπτική λαϊκή πάλη, αυτή που συγκρούεται με τον πυρήνα του συστήματος, την εξουσία του κεφαλαίου. Από την άλλη εξωραΐζεται το ίδιο το σύστημα, αφού οι φασίστες παρουσιάζονται σαν μια «παραφωνία», σαν κάτι το «ξένο» που τάχα δεν χωράει στην «αστική δημοκρατία». Τα φασιστικά μορφώματα, που η ρίζα τους «το σύστημα αγκαλιάζει», συμβάλλουν και στην καλλιέργεια του «μικρότερου κακού», στη στοίχιση του λαού με σοσιαλδημοκρατικές και φιλελεύθερες πολιτικές δυνάμεις, εγκλωβίζοντας τη λαϊκή δυσαρέσκεια.

Οσο και να προσπαθούν, όμως, η αλήθεια δεν κρύβεται: Οι χρυσαυγίτες είναι το πιο σάπιο κομμάτι από τη σάρκα αυτού του συστήματος, όπως ήταν άλλωστε και οι «πρόγονοί» τους: Από τους ναζί της δεκαετίας του 1930, που πήραν την εξουσία με τις ευλογίες αστών πολιτικών και ισχυρών πλουτοκρατών, μέχρι τους πραξικοπηματίες του 1967.

Γι' αυτό, δεν χωράει κανένας εφησυχασμός. Οι αιτίες που γεννούν και θρέφουν τέτοιες εγκληματικές φασιστικές οργανώσεις δεν έχουν εκλείψει. Η λαϊκή πάλη πρέπει τώρα ακόμα πιο επιθετικά να στοχεύσει στη ρίζα του κακού: Στο ίδιο το σύστημα που λειτουργεί ως θερμοκήπιο του φασισμού.

Με πάταγο


Η νέα NAVTEX της Τουρκίας για έρευνες του «Oruc Reis» εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, μια ανάσα από το Καστελόριζο, όπως και οι τουρκικές προκλήσεις στα Βαρώσια, καταρρίπτουν με πάταγο για μια ακόμη φορά τα ευρωατλαντικά παραμύθια της κυβέρνησης και των υπόλοιπων αστικών κομμάτων, πως ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ αποτελούν τάχα την «ασπίδα» για την ασφάλεια του λαού και τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας.

Ποιος ξεχνάει τα κυβερνητικά πανηγύρια στο πρόσφατο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την «τελευταία προειδοποίηση» της ΕΕ προς την Τουρκία, ή για την τουρκική κυβέρνηση που «μαζεύτηκε» τάχα, όταν είδε το ενδεχόμενο κυρώσεων;

Ποιος δεν θυμάται τα κυβερνητικά επιτελεία να μιλάνε για «ηχηρά μηνύματα» που στέλνει στην Τουρκία η επίσκεψη Πομπέο και συνολικά για τη «σταθερότητα» που διασφαλίζει η παραπέρα «αναβάθμιση» της χώρας σε ορμητήριο του αμερικανοΝΑΤΟικού σχεδιασμού;

'Η τις δηλώσεις για την «εποικοδομητική επίσκεψη» Στόλτενμπεργκ, όπου συζητήθηκε ο ΝΑΤΟικός «μηχανισμός αποκλιμάκωσης» - «πλατφόρμα» επικίνδυνων διευθετήσεων;

Κι όλα αυτά με φόντο τη συμφωνία - υπό ευρωατλαντική αιγίδα - για επανέναρξη διερευνητικών επαφών Ελλάδας-Τουρκίας για τις «διαφορές στις θαλάσσιες ζώνες», με τα αστικά επιτελεία να επιστρατεύουν ξανά το κάλπικο δίλημμα ότι «είναι καλύτερο να συζητάμε απ' το να είναι οι στόλοι έξω», κρύβοντας ότι μπορούν όλα να εναλλάσσονται, ότι και οι στόλοι, και τα παζάρια για επικίνδυνες διευθετήσεις, με τη σφραγίδα των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ, στο ίδιο κάδρο βρίσκονται: Αυτό των ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών σε βάρος των λαών. Γι' αυτό άλλωστε εναλλάσσονται με χαρακτηριστική ευκολία.

Ο επικίνδυνος αυτός εφησυχασμός που καλλιεργούν τα αστικά επιτελεία, η προσπάθεια να βαφτίσουν το μαύρο άσπρο, η επιμονή τους να δείχνουν το «δέντρο» έχουν ως στόχο να κρύψουν την ουσία των εξελίξεων, να θολώσουν τη μεγάλη εικόνα των ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών και των κινδύνων που συνεπάγεται για το λαό η ελληνική εμπλοκή που βαθαίνει.

Οι σχεδιασμοί ΗΠΑ - ΕΕ - ΝΑΤΟ στρέφονται ενάντια στη Ρωσία και την Κίνα και ποντάρουν στο «ειδικό βάρος» της Τουρκίας ως ισχυρής στρατιωτικής δύναμης στο ΝΑΤΟ και «στρατηγικού εταίρου» της ΕΕ. Γι' αυτό βλέπουν τουλάχιστον με ανοχή, αν δεν ενθαρρύνουν κιόλας, τη δράση της σε Συρία και Λιβύη, ακόμα και στον Καύκασο, που είναι το «μαλακό υπογάστριο» της Ρωσίας.

Με αυτόν τον σχεδιασμό είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη η αστική τάξη στην Ελλάδα και τα συμφέροντά της.

Η συμφωνία της κυβέρνησης της ΝΔ για μετατροπή της Σούδας σε «Περλ Χάρμπορ» της Μεσογείου, ο «Στρατηγικός Διάλογος» με τις ΗΠΑ στα βήματα του ΣΥΡΙΖΑ, οι κολιγιές με κράτη όπως το Ισραήλ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η ετοιμότητα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μέχρι και για την αποστολή δυνάμεων σε ΝΑΤΟική αποστολή στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, είναι κρίκοι αυτής της ίδιας αλυσίδας.

Αυτά τα σχέδια είναι όμως που διαμορφώνουν και το πλαίσιο για τις επικίνδυνες διευθετήσεις στα Ελληνοτουρκικά, όπως και στο Κυπριακό.

Αλλωστε, Αμερικανοί, ΕΕ, ΝΑΤΟικοί, όπως και όλα τα αστικά κόμματα στην Ελλάδα, το λένε ανοιχτά πως η ανάγκη «συνοχής» του ΝΑΤΟ απέναντι στα άλλα ιμπεριαλιστικά κέντρα, όπως και τα σχέδια συνεκμετάλλευσης του ενεργειακού πλούτου της περιοχής, είναι που επιβάλλουν να «κλείσουν» μια ώρα ώρα αρχύτερα και με βάση το ιμπεριαλιστικό «ζύγι» εκκρεμότητες όπως οι «διαφορές στις θαλάσσιες ζώνες» και το Κυπριακό.

Ξανά επιβεβαιώνεται πως ο λαός μας δεν πρέπει να έχει καμία εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση και στις συμμαχίες της αστικής τάξης, που στρώνουν το χαλί νέων πολύ μεγάλων κινδύνων, για τα κέρδη μιας χούφτας επιχειρηματικών ομίλων.

Εμπιστοσύνη μπορεί να δείξει μόνο στη δική του δύναμη, στον αγώνα του για απεμπλοκή από τα ευρωατλαντικά σχέδια, που μπορεί να βάλει τη σφραγίδα του στις εξελίξεις, να ανοίξει το δρόμο για αποδέσμευση από ΝΑΤΟ και ΕΕ, με τον ίδιο νοικοκύρη στον τόπο του. Το μοναδικό δηλαδή δρόμο που μπορεί να εγγυηθεί την ειρήνη, την ευημερία, τη συνεργασία με τους γείτονες λαούς.

12 Οκτ 2020

Την παρθενιά της ΔΕΝ επανόρθωσαν σφιχτά με ράμματα

 


Περί αστικής δημοκρατίας και δίκης της ναζιστικής-εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α., ο λόγος.
(Το κείμενο γράφεται ΠΡΙΝ την ανακοίνωση των ποινών και την λήξη της συζήτησης περί “ελαφρυντικών”)

Ας δούμε δύο πράγματα για τους λόγους τους οποίους ο γράφων δεν συμμερίζεται το πανιγυρικό κλίμα των ημερών, για την κατάληξη της δίκης της ΧΑ

Αρχικά να πούμε πως η συμμορία αυτή είναι κ με δικαστική βούλα πλέον “εγληματική οργάνωση”.
Αναρωτιέμαι λοιπόν ο αφελής:

-Είναι ή δεν είναι η ένταξη σε εγκληματική οργάνωση κακουργηματικό αδίκημα από μόνη της;
Αν ναι, τότε γιατί δεν κάθησαν στο σκαμνί ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα μέλη της ΧΑ, παρά μόνο ο ηγετικός πυρήνας της και κάποιοι που κατηγορούνται για πολύ συγκεκριμένα κακουργήματα;

-Είναι ή δεν είναι ποινικό αδίκημα ο “εγκωμιασμός εγκληματικής οργάνωσης”;
Αν ναι, τότε γιατί δεν ασκήθηκε καμμία δίωξη σε όσους ανώνυμους κ επώνυμους έχουν υποστηρίξει δημόσια την δράση της εγκληματικής (με δικαστική βούλα) οργάνωσης;

-Με τους χρηματοδότες των μαχαιροβγαλτών, τι ακριβώς γίνεται;

Τα εφοπλιστικά ονόματα Πάλλης και Ρέστης π.χ., γιατί εξαφανίστηκαν από το προσκήνιο χωρίς μάλιστα να κάτσουν ποτέ στο σκαμνί δίπλα στους φασιστοσυμμορίτες;


-Τι ακριβώς απέγιναν οι Δελτάδες που κοίταγαν ατάραχα την δολοφονία του Παύλου Φύσσα;
-Υπηρετούν ακόμη στην ΕΛΑΣ, και αν ναι γιατί; -Και τι κυρώσεις είχαν από την υπηρεσία τους για αυτήν την καραμπινάτη “αμέλεια καθήκοντος” εδώ και τόσα χρόνια; (Ξέρουμε, καμμία)
-Γιατί δεν ελέγθηκαν για σχέσεις με την εγηληματική οργάνωση, τόσο οι ίδιοι αυτοί οι μπάτσοι, όσο και οι ανώτεροι τους που τους άφησαν στο απυρόβλητο;

-Τι ακριβώς γίνεται με τους θύλακες της οργάνωσης στον κρατικό μηχανισμό, και ιδιέταιρα στην αστυνομία, και γιατί κανείς δεν τόλμησε να σκαλίσει αυτό το ζήτημα περισσότερο;

-Ποιός και γιατί άφησε ακόμη και την ύστατη στιγμή αμολυτούς τους ΜΑΤατζήδες να ξεσπάσουν απρόκλητα επάνω στον κόσμο που χειροκροτούσε την καταδικαστική απόφαση, και με ποια λογική ο (πρώην “σοσιαλιστής” κιόλας) Υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ κάλυψε αυτή την επίθεση ακόμη και εκ των υστέρων;

Ενώ αποδείχτηκε πως μέλη της ναζιστικής-εγκληματικής οργάνωσης είναι εν ενεργεία στρατιωτικοί, έγινε ποτέ κάποια ουσιαστική έρευνα στον στρατό για εξάρθρωση θυλάκων εντός του στρατεύματος; Και αν ναι, τι αποτελέσματα είχε;

-Τι γίνεται με εκείνο το έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ από το 1999 ήδη, που μεταξύ άλλων έλεγε πως “Τα περισσότερα μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ οπλοφορούν παράνομα, προμηθευόμενα όπλα από βουλευτές (της ΝΔ) παρουσιαζόμενοι ως συνοδοί τους”;
-Μάθαμε ποτέ τα ονόματα των βουλευτών της ΝΔ που φρόντιζαν να εφοδιάζουν ως κ με κουμπούρια  “τα παιδιά του υπογείου της δεξιάς πολυκατοικίας”;
-Ενδιαφέρθηκε κάποιος από τα άλλα δύο κόμματα εξουσίας (ΠΑΣΟΚ αρχικά κ ΣΥΡΙΖΑ στην συνέχεια) να τα ζητήσει από την ΕΛ.ΑΣ, έστω για λόγους μικροπολιτικής ρε αδερφέ; Και αν όχι, γιατί;

Και για το τέλος να μιλίσουμε κ λίγο για το θέμα-ταμπού, τον ελέφαντα που (κάνει πως) δεν βλέπει κανείς μέσα στο δωμάτιο.

-Τι ακριβώς συμβαίνει με τους εισαγγελείς και το δικαστικό σώμα γενικότερα;
-Πώς γίνεται να αθωώνεται π.χ. Ο Κασιδιάρης το '13 για συνέργεια σε ληστεία, μαχαίρωμα και ξυλοδαρμό μεταπτυχιακού φοιτητή το 2007, και ενώ υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες που όχι μόνο τον αναγνώρισαν, αλλά κράτησαν και τον αριθμό του αυτοκινήτου του, που χρησιμοποιήθηκε για την διαφυγή των συμμμοριτών;
-Πώς εξηγείται η παράλογη(;)* συμπεριφορά της εισαγγελέα στην τελευταία δίκη της ΧΑ να προτείνει αθώωση των πάντων πλην Ρουπακιά, και στην συνέχεια αλλάζει την απόφαση της για τον μην καταλογισμό ελαφρυντικών, αφού πρώτα απολογήθηκε ουσιαστικά στους κατηγορούμενους (!!!!!!!) για την αρχική της εισήγηση;

 

Όλα τα παραπάνω ερωτήματα μόνο μια απάντηση μπορούν να έχουν.

Ότι η ΧΑ δεν ήταν απλά μια εγληματική ναζιστική οργάνωση, αλλά ο εκτελεστικός βραχίονας ενός πολυπλόκαμου και πάρα πολύ καλά στημένου παρακρατικού μηχανισμού ο οποίος είχε χρηματοδότηση από μέλη του εφπλιστικού (τουλάχιστον) κεφάλαιου, την προστασία των κόμματων εξουσίας (όλων ανεξαιρέτως**), ένα βαθιά ριζομένο υποστηρικτικό μηχανισμό στο βαθύ κράτος (αστυνομία-στρατός-δικαοσύνη) και τέλος την απροκάλυπτη υποστήριξη αρκετών ΜΜΕ, πως όλως τυχαίως (;) και αυτά συνδέονταν άμεσα (συνήθως) με το ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Ακόμη λοιπόν και αν τα κατηγορούμενα μέλη της ΧΑ καταδικαστούν με τις αυστηρότερες ποινές που προβλέπει η υπάρχουσα νομοθεσία (πράγμα που το ευχόμαστε), όσο όλος ο μηχανισμός που αναφέραμε παραπάνω και που της έδωσε το δικαίωμα και την δύναμη να διαπράξει τα εγκλήματα που διαέπραξε, όχι μόνο παραμένει ποινικά στο απυρόβλητο, αλλά ο ρόλος του έχει εξωβελιστεί ακόμη και από το πεδίο του δημόσιου λόγου, παραμένει πανέτοιμος να μας φορτώσει στον σβέρκο την επόμενη ΧΑ, μόλις το κρίνει σκόπιμο.

Οπότε ας μην ενθουσιαζόμαστε ακόμη και με μια αυστηρή καταδίκη, γιατί όπως θα έλεγε και ο ποιητής “η σκύλα που τους γέννησε (τους φασίστες) εξακολουθεί να έχει κάψες”...
___________
*Για να καταλάβουμε την αναλογία, θα ήταν σαν να βρίσκονταν εισαγγελέας να προτείνει την αθώωση όλων των κατηγορουμένων για την 17Ν -πλην του Σάβα Ξηρού που πιάστηκε επ'αυτοφόρω- του Κουφοντίνα που ανέλαβε την πολιτική ευθήνη για την οργάνωση περιλαμβανομένου!

**Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει μικρότερες ευθήνες από την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, αφού όχι μόνο άλλαξε άρων-άρων το νόμο σύμφωνα με τον οποίο θα δικάζονταν οι φασίστες, επί το ευνοϊκότερο, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή της κυβερνητικής του εξουσίας, όχι μόνο τους επέτρεψε με αυτές τις αλλαγές να εξακολουθήσουν να πολιτεύονται ακόμη και ως τελεσίδκα καταδικασμένοι(!), όχι μόνο τους αντιμετώπισε σαν θεσμικό κόμμα και όχι σαν ναζιστική συμμορία κατά την διάρκεια της κυβερνητικής του θητείας, αλλά έφτασε στο σημείο της απόλυτης ξεφτίλας να στέλνει τα υπό την δική του κυβερνητική εποπτεία ΜΑΤ, να χτυπάνε αντιφασιστικές συγκεντρώσεις...

Η ντροπή να είσαι Μαρκουλάκης

 

Κάποτε καλλιτέχνης λογιζόταν ο άνθρωπος που ήταν μπροστά από την εποχή του, εκείνος που προειδοποιούσε και αφύπνιζε. Ο Τσάρλι Τσάπλιν που πριν καλά-καλά αρχίσει ο Πόλεμος, αποκάλυπτε κι εξευτέλιζε τον φασισμό γυρίζοντας τον Μεγάλο Δικτάτορα, σε μια εποχή που οι ουδέτερες ΗΠΑ έκαναν ακόμα μπίζνες με τους Γερμανούς, κι ο Γερμανός Μπρεχτ που εξόριστος εξέδιδε αντιφασιστικό περιοδικό και προειδοποιούσε για όσα θα έρθουν. Κανείς από τους δύο δεν περίμενε κάποια δίκη για να πάρει θέση, και αυτή της Νυρεμβέργης αργούσε ακόμα. Αμφότεροι διώχθηκαν μετά τον πόλεμο από τον Μακαρθισμό στις ΗΠΑ κι απελάθηκαν ως μη Αμερικάνοι πολίτες με την κατηγορία ότι ήταν κομμουνιστές.

Οι καλλιτέχνες σήμερα δείχνουν όμως πιο ξύπνιοι. Ο κος Μαρκουλάκης για παράδειγμα δεν κινδυνεύει να διωχθεί. Αντίθετα μάλιστα έχει και προσωπική επαφή με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, ο οποίος του κάνει και τα χατίρια ανεξαρτήτως υγειονομικών πρωτοκόλλων και κινδύνων για τη δημόσια υγεία. Ο κος Μαρκουλάκης πρόσφατα δήλωσε πως μπορεί να κρίνει ως μη αθώους τους Φασίστες, μόνο κατόπιν της τελεσίδικης καταδίκης τους από το δικαστήριο. Κακός Φασισμός για τον καλλιτέχνη κο Μαρκουλάκη είναι μόνο ο καταδικασμένος από τα δικαστήρια φασισμός και προφανώς υπάρχει κι άλλου είδους φασισμός που είναι αθώος μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου.

Βέβαια κάποτε ο κος Μαρκουλάκης μιλούσε με απέχθεια για τον “ολοκληρωτικό” κομμουνισμό, την ίδια ώρα που βιοποριζόταν ανεβάζοντας  πολιτικό έργο του κομμουνιστή Μπρεχτ. Από ό,τι φαίνεται ο κος Μαρκουλάκης δεν ενοχλείται από τίποτα που να μπορεί να πατήσει πάνω του για να βγάλει το ψωμί του. Καλή η τέχνη αλλά μόνο με ιδέες δεν χόρτασε κανείς.

Άραγε όμως αντιλαμβάνεται ο κος Μαρκουλάκης πόσο ντροπή είναι να είσαι Μαρκουλάκης;

Διασυνδέσεις με τον κρατικό μηχανισμό μέχρι το μεδούλι

 





Η Χρυσή Αυγή, όπως και κάθε εθνικοσοσιαλιστική - εγκληματική οργάνωση, διατηρεί αγαστές σχέσεις με τμήματα του κρατικού μηχανισμού και ειδικά των δυνάμεων καταστολής. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του χρυσαυγίτη δολοφόνου Ρουπακιά στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν: «Είμαι δικός σας, είμαι Χρυσή           Αυγή». 
 Eurokinissi

Οι διασυνδέσεις αυτές έδιναν στους χρυσαυγίτες ένα αίσθημα ασυλίας. Αλλωστε, η δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τον Ρουπακιά έγινε παρουσία αστυνομικών χωρίς να κρύβεται το πρόσωπο του δολοφόνου. Με ακάλυπτο πρόσωπο δολοφόνησαν και τον Πακιστανό εργάτη Σαχζάτ Λουκμάν στη μέση του δρόμου.

Επίσης, αν και η μηχανή με αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ ήταν συνεχώς παρούσα, όταν οι κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ είχαν βγει για την αφισοκόλληση και ενώ ήταν μπροστά και στη δολοφονική επίθεση εναντίον τους, δεν έγινε καμία προσπάθεια αποτροπής της, ούτε ειδοποιήθηκε κανένας, αφού οι χρυσαυγίτες δεν συνελήφθησαν επιτόπου και όλοι αποχώρησαν ανενόχλητοι. Η επίθεση έγινε σε απόσταση 40 - 50 μ. από το ΑΤ Περάματος.

Να μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι μετά τις συλλήψεις της δολοφονικής επίθεσης των χρυσαυγιτών στους Αιγύπτιους αλιεργάτες συνέβησαν κάποιες αστυνομικές... παραλείψεις. Οπως επισημάνθηκε από την Πολιτική Αγωγή, από τη δικογραφία προκύπτει: παράλειψη σωματικής έρευνας των χρυσαυγιτών, παράλειψη κατάσχεσης των κινητών τους τηλεφώνων και άρσης απορρήτου των κλήσεων και των μηνυμάτων τους και των μπλουζών της ΧΑ που φορούσαν, παράλειψη συλλογής στοιχείων απ' όλους τους γείτονες μάρτυρες, παράλειψη εκτέλεσης ιατροδικαστικής πραγματογνωμοσύνης κ.ο.κ.

Στη διάρκεια όλης της χρονικής περιόδου της δίκης της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής, ήρθαν στη δημοσιότητα διάφορες περιπτώσεις διασύνδεσής της με πρόσωπα, και όχι μόνο, από την Ελληνική Αστυνομία, ενώ διενεργήθηκε ΕΔΕ και στις Ενοπλες Δυνάμεις. Ενδεικτικά, θα αναφερθούμε σε ορισμένες από τις πάμπολλες περιπτώσεις.

Πριν από αυτό, αξίζει να επισημάνουμε και να υπενθυμίσουμε την αποκαλυπτική δήλωση του Κασιδιάρη τον Νοέμβρη του 2012 στα Χανιά, που λέει ότι «εκμεταλλευόμαστε τα προνόμια των βουλευτών και έχουμε οπλοφορία πλέον με άδεια» και «για τα επεισόδια δεν έχει και αυτόφωρο, είμαστε λίγο πιο άνετα». Για αυτήν την επί της ουσίας ομολογία, οι αρχές δεν έκαναν τίποτα.

Αστυνομικοί «φρουροί» - μέλη της εγκληματικής οργάνωσης

Ειδικότερα, κόμβος διασύνδεσης ΕΛ.ΑΣ. και Χρυσής Αυγής ήταν οι αστυνομικοί που αποσπάστηκαν ως φρουροί βουλευτών μετά την είσοδό της στη Βουλή. Σύμφωνα και με όσα είδαν τη δημοσιότητα υπερέβησαν τα καθήκοντά τους και έδρασαν ως μέλη της, αξιοποιώντας πληροφορίες, τον οπλισμό και την κρατική εξουσία που διέθεταν.

Περιπτώσεις που στοιχειοθετούνται από τη δικογραφία: Ο αστυνομικός Κ. Χ. αποσπασμένος στην προσωπική ασφάλεια του αρχηγού Ν. Μιχαλολιάκου είναι με βάση το περιεχόμενο της δικογραφίας αποδεδειγμένα μέλος της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης με συμμετοχή σε παράνομες πράξεις.

Οι εν λόγω αστυνομικοί αξιοποιήθηκαν, επίσης, ως σύνδεσμοι για την επαφή ανάμεσα στις τοπικές οργανώσεις και τα τοπικά αστυνομικά τμήματα. Υπήρχαν περιπτώσεις δράσεων της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης είτε κεντρικές με τοπικό πεδίο δράσης (Αγ. Παντελεήμονας) είτε υπό τη λειτουργία τοπικών οργανώσεων (Νίκαια όπου η Χρυσή Αυγή είχε εξασφαλισμένη τη συνεργασία της διοίκησης του τοπικού τμήματος)... Ενδεικτικά, ο διατελέσας διοικητής του τμήματος Νίκαιας Δ. Γιοβανίδης προκύπτει από στοιχεία και της δικογραφίας ότι δρούσε ως συνεργάτης και πληροφοριοδότης.

Πληροφοριοδότες της Χρυσής Αυγής

Επίσης, κεντρικά οργανωμένη σε όλη την επικράτεια ήταν και η επιχείρηση προσεταιρισμού αστυνομικών σε τοπικά αστυνομικά τμήματα, για να εξασφαλίζεται η εκ των έσω ενημέρωση και η ατιμωρησία. Αναφέρουμε την αστυνομικό, μέλος της Χρυσής Αυγής Βενετία Πόπορη που ακόμα υπηρετεί στον Πειραιά! Διατηρούσε στο σπίτι της οπλοστάσιο παράνομο και δρούσε ως πληροφοριοδότης, όπως προκύπτει από την τηλεφωνική συνομιλία της με τον κατηγορούμενο Λ. Τσαλίκη λίγα λεπτά μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ο Ρουπακιάς αφέθηκε μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο ΑΤ με το τηλέφωνό του σε ένα δωμάτιο... αφήνοντάς τον να επικοινωνήσει με τον πυρηνάρχη, τον περιφερειάρχη κ.λπ. για να συγκαλύψει την έκταση της εγκληματικής οργάνωσης.

Ακόμα, θυμίζουμε την κατάθεση του αστυνομικού Δ. Κουρέτζη που συνέλαβε τον χρυσαυγίτη δολοφόνο Ρουπακιά. Και από την κατάθεσή του φαίνεται ότι η ομάδα ΔΙΑΣ είναι εκεί όταν έγινε η δολοφονία και δεν έχει συλλάβει τον δολοφόνο του Παύλου Φύσσα, το μαχαίρι δεν το είχε... δει η ομάδα ΔΙΑΣ, ενώ ο Ρουπακιάς ήταν έτοιμος με αναμμένη τη μηχανή στο αυτοκίνητο να φύγει, χωρίς χειροπέδες, έχοντας κρύψει το μαχαίρι στη ρόδα του αυτοκινήτου. Σημειωτέον ότι ο πρώτος μάρτυρας που συνέλαβε τον δράστη και μάλιστα άκουσε τον Ρουπακιά να του λέει ότι είναι στη ΧΑ, όχι μόνο δεν κατέθεσε πρώτος, αλλά τον έφαγε η... μαρμάγκα για 8 μήνες. Μέχρι τότε, η ΧΑ διαλαλούσε ότι δεν είχε σχέση με τη δολοφονία Φύσσα.

Επίσης, αστυνομικός που αποσπάστηκε στην ασφάλεια του χρυσαυγίτη Πολύβιου Ζησιμόπουλου έδινε πληροφορίες στη Χρυσή Αυγή για τις κινήσεις της Αστυνομίας. Υπάρχει σχετικό sms στο κινητό του Κασιδιάρη το 2013.

Ο διατελέσας αστυνομικός διευθυντής του ΑΤ Αγ. Παντελεήμονα Αθ. Σκάρας, και γι' αυτόν προκύπτουν διάφορα για τη διάρκεια της θητείας του. Δικηγόροι και οργανώσεις είχαν καταγγείλει τη συνέργεια του ΑΤ με την αποκαλούμενη επιτροπή κατοίκων που δρούσε για να καλύπτει τη ναζιστική εγκληματική οργάνωση.

Δράστης απόστρατος αστυνομικός και διασυνδέσεις με στέλεχος της ΕΥΠ

Υπενθυμίζουμε, επίσης, τη δολοφονία γυμναστή στους Αμπελόκηπους με δράστη υποψήφιο βουλευτή της Χρυσής Αυγής, απόστρατο αστυνομικό που είχε προκαλέσει το 2012 με τις δηλώσεις του για οργάνωση «ταγμάτων εφόδου» που θα αστυνομεύουν στη Μεσσηνία. Το στέλεχος της Χρυσής Αυγής, μάλιστα, ήταν στέλεχος της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης με «ειδίκευση» σε ομιλίες για την εγκληματικότητα, τους Ρομά κ.λπ.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με όσα είχαν δει τη δημοσιότητα, ο διευθυντής της Γ' Διεύθυνσης Αντικατασκοπίας της ΕΥΠ Δήμος Κούζηλος, που ήταν αρμόδιος για τις παρακολουθήσεις τηλεφωνικών συνομιλιών και είχε στην ευθύνη του το περιβόητο «βαλιτσάκι» με τον υπερκοριό, υποχρεώθηκε αιφνιδιαστικά σε παραίτηση στις 27/09/2013 από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη λόγω διασυνδέσεων με τη Χρυσή Αυγή. Ο εν λόγω ήταν συγγενής με τον βουλευτή της Α' Πειραιά της Χρυσής Αυγής Νίκο Κούζηλο, «τομεάρχη» για θέματα «ελληνικής ναυτιλίας»...

Ενδεικτικό των όσων αποκαλύπτονται είναι και απόρρητο έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας που αναφέρεται στη Χρυσή Αυγή και επιβεβαιώνει τις διασυνδέσεις της με την Αστυνομία. Ηρθε στη δημοσιότητα το 2004 με ημερομηνία 10/12/1999 (δημοσιεύτηκε στα «Νέα» στις 17/4/2004). Μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Η οργάνωση Χρυσή Αυγή διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία αξιωματικούς και μόνιμους υπαξ/κούς του στρατού, αλλά και με αποστράτους. Διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και επαφές με εν ενεργεία και αποστράτους αξ/κούς της ΕΛ.ΑΣ., αλλά και με απλούς αστυνομικούς. Στο παρελθόν, κατά τη διάρκεια των επετείων της 17ης Νοέμβρη, αλλά και άλλων εκδηλώσεων του αριστερίστικου και αναρχικού χώρου, η αστυνομία τούς προμήθευε με ασυρμάτους και κλομπς, για να τους εντοπίζουν και να τους κτυπούν, εμφανιζόμενοι ως "αγανακτισμένοι" πολίτες. (...) Τα περισσότερα μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ οπλοφορούν παράνομα, προμηθευόμενα όπλα από βουλευτές (της ΝΔ) παρουσιαζόμενοι ως συνοδοί τους».

Στοιχεία και σε έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας

Εκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας το 2014 αναφερόταν επιπρόσθετα στις διασυνδέσεις ΕΛ.ΑΣ. - Χρυσή Αυγή. Σχετικά μάλιστα με την έρευνα και το πόρισμα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Η Διεθνής Αμνηστία πιστεύει ότι η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τις διασυνδέσεις μεταξύ της Αστυνομίας και εγκληματικών δραστηριοτήτων, περιλαμβανομένων εγκλημάτων μίσους που αποδίδονται σε μέλη και βουλευτές της Χρυσής Αυγής, και για εγκλήματα μίσους που φέρονται να διαπράχθηκαν από μέλη των σωμάτων ασφαλείας, ενδέχεται να είναι ένα πρώτο βήμα προς την λογοδοσία μερικών από τους δράστες.

Ερωτήματα προκύπτουν ωστόσο γύρω από τη διαφορά ανάμεσα στα πορίσματα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων και σε παλαιότερη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Ενώ ο υπουργός όπως παρέθεσε εφημερίδα είπε: "Ορισμένοι αστυνομικοί σε περιοχές με ευμεγέθεις πληθυσμούς μεταναστών έχουν προχωρήσει πέρα από την σύμπραξη με τοπικούς νεοναζί, έχοντας συστήσει πολιτικούς πυρήνες εντός των μονάδων τους", η έρευνα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων δεν ανακάλυψε οργανωμένους πυρήνες αστυνομικών».

Να υπενθυμίσουμε ότι το πόρισμα της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων που παρουσιάστηκε σε σχετική συνέντευξη στις 30 Οκτώβρη 2013, σύμφωνα και με όσα έγιναν γνωστά, παραλείπει να αναφερθεί σε περιπτώσεις διασύνδεσης της ΕΛ.ΑΣ. με τη Χρυσή Αυγή που ήταν γνωστές στις αρχές και περιέχονταν στη δικογραφία.

Επίσης, ενδεικτικά αναφέρουμε ότι δεν γίνεται αναφορά ότι, μετά τη δολοφονία Φύσσα και με αφορμή τον πλημμελή έλεγχο των γραφείων της Χρυσής Αυγής, από το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδος αναγκάστηκαν σε παραίτηση από τον αρμόδιο υπουργό, σύμφωνα με όσα είδαν και τη δημοσιότητα, υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛΑΣ Νότιας και Στερεάς Ελλάδας κ.λπ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τότε αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Χαράλαμπος Βουρλιώτης εκτιμούσε πως «άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας συνέδραμαν ή στην καλύτερη των περιπτώσεων ανέχονταν τα μέλη της οργάνωσης στη διάπραξη διαφόρων επίμεμπτων πράξεων».

Είναι χαρακτηριστική και η δήλωση του Γερμενή στη ΓΑΔΑ το 2013 τον Σεπτέμβρη: «Η Χρυσή Αυγή έχει 15%, ξήλωσαν την ΕΥΠ, ξήλωσαν όλη την Αστυνομία για να καταφέρουν να μας συλλάβουν».

Τέλος, να επισημανθεί ότι παρά τις ασκηθείσες διώξεις στη δίκη της Χρυσής Αυγής δεν «πειράχτηκαν», όπως σημείωσε η Πολιτική Αγωγή των κομμουνιστών και συνδικαλιστών του ΠAME, οι διασυνδέσεις της με τον κρατικό μηχανισμό όπως προκύπτει από τη μία και μοναδική παραπομπή μιας ανθυπαστυνόμου, της Βενετίας Πόπορη...


Παντία ΚΑΖΑΝΤΖΗ
 

TOP READ