20 Απρ 2021

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ-ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

 



 ΑΠ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΗ, ΣΤΙΣ 10 π.μ. ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΣΤΗΝ ΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η φετινή Πρωτομαγιά μας βρίσκει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο σε νέα καπιταλιστική οικονομική κρίση, καθώς και πάνω από 1 χρόνο στην πανδημία του νέου κορονοϊού. Από την πρώτη στιγμή η μεγαλοεργοδοσία, η κυβέρνηση, τα αστικά κόμματα, οι εργατοπατέρες του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλισμού προσπαθούν να μας πείσουν ότι η αθλιότητα που ζούμε οφείλεται στην πανδημία, οφείλεται σε μία "έκτακτη κατάσταση" που γεννά τη νέα οικονομική κρίση και που χρήζει "έκτακτης μεταχείρισης"... Όσο όμως και αν κοπιάζουν, δε μπορούν να θολώσουν την πραγματικότητα! Δε μπορούν να κρύψουν την αιτία αυτής της κατάστασης, της νέας οικονομικής κρίσης, που δεν είναι άλλη από την δίψα των μεγάλων αφεντικών για ολοένα και περισσότερα κέρδη. Μια δίψα που δε λογαριάζει ούτε υγεία μήτε ανθρώπινη ζωή!

Πέρα από τα δικά τους οικονομικά στοιχεία που αποτύπωναν τον ερχομό της νέα κρίσης ήδη από το 2019, πριν δηλαδή το ξέσπασμά της πανδημίας, μια απλή ματιά στα μέτρα που παίρνουν για την "αντιμετώπιση-καταπολέμηση" της πανδημίας του νέου κορονοϊού αποκαλύπτουν του λόγου το αληθές! Αλήθεια, μέτρα-κυβερνητικές επιλογές όπως η μονομερής μετατροπή συμβάσεων από πλήρους σε μερικής απασχόλησης, το τσάκισμα μισθών, η επιστράτευση απεργών, η ελαστικοποίηση των ωραρίων εργασίας και η αύξηση της εκμετάλλευσης, η απαγόρευση συγκεντρώσεων και διαδηλώσεων (που γίνονται με όλα τα μέτρα προστασίας της υγείας) ανάλογα με το πώς το κρίνει κράτος και μεγαλοεργοδοσία, η αύξηση της κρατικής τρομοκρατίας και καταστολής, η άρνηση ελέγχων σε χώρους δουλειάς για μέτρα προστασίας και πρόληψη μετάδοσης του ιού, η άρνηση ενίσχυσης του δημόσιου συστήματος υγείας και πρόσληψης του αναγκαίου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, η μείωση του προϋπολογισμού για τη δημόσια υγεία εν μέσω πανδημίας, η άρνηση αραίωσης των μαθητών στις αίθουσες και η απόφαση ακόμα και για αύξησή τους, η άρνηση πρόσληψης των απαραίτητων εκπαιδευτικών, η άρνηση πολλαπλασιασμού των δρομολογίων και των ΜΜΜ, η άρνηση πρόσληψης ακόμα και του ελάχιστου προσωπικού καθαριότητας σε σχολεία και νοσοκομεία, η άρνηση λήψης μέτρων για το ασφαλές "άνοιγμα" του τουρισμού, η άρνηση ανοίγματος των πανεπιστημίων με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, η άρνηση επίταξης των ιδιωτικών μονάδων υγείας ακόμα και τώρα που πεθαίνει κόσμος διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ και το ταυτόχρονο μπούκωμα με πολλά εκατομμύρια ευρώ των μεγαλοεπιχειρηματιών όλο αυτό το διάστημα, πώς αλήθεια συμβάλουν στην καταπολέμηση της "αιτίας", που οι ίδιοι επικαλούνται, για την κατάσταση που ζούμε;

Πώς αλήθεια το νέο αντεργατικό τερατούργημα που ετοιμάζεται να φέρει η κυβέρνηση με τις "ανατροπές του αιώνα" στα εργασιακά συμβάλει στην καταπολέμηση της πανδημίας; Η απάντηση προφανής! Εξάλλου και η ίδια η κυβέρνηση πριν από λίγες ημέρες παραδέχτηκε ότι το νομοσχέδιο αυτό είναι μέσα στα προαπαιτούμενα για την εκταμίευση ποσών από το "Ταμείο Ανάκαμψης". Ποσά που πάνω από το 90% προορίζονται για την ενίσχυση των μεγαλοεργοδοτών!

Το νομοσχέδιο αυτό προβλέπει την κατάργηση του 8ωρου και την καθιέρωση του 10ωρου, χωρίς μάλιστα πληρωμή για τις δύο επιπλέον ώρες. Το "προοδευτικό" αυτό μέτρο καταργεί ουσιαστικά το 8ωρο μετά από 101 χρόνια, που θεσμοθετήθηκε στη χώρα μας και 135 χρόνια μετά την αιματοβαμμένη Πρωτομαγιά του Σικάγο! Απελευθερώνει τις υπερωρίες, απλήρωτες κι αυτές χωρίς καμία προσαύξηση, ξηλώνει ακόμα περισσότερο την αργία της Κυριακής. Δίνει το δικαίωμα στον εργοδότη να αποφασίζει τι ώρα θα πιάνει δουλειά ο εργαζόμενος, αν το ωράριό του θα είναι σπαστό ή ενιαίο, το σύνολο του χρονικού διαστήματος της επιπλέον από το 8ωρο απασχόλησης, την αντικατάσταση των υπερωριών από ρεπό ή μειωμένο ωράριο όποτε ο εργοδότης θα το αποφασίζει... Ουσιαστικά για πρώτη φορά μετά την κατάκτηση του 8ωρου, καταργείται η ιδιότητα του μισθού ως αντάλλαγμα για την παροχή εργασίας! Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η ενίσχυση της τηλεργασίας που ουσιαστικά βάζει τον εργαζόμενο σε κατάσταση αναμονής 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα! Παράλληλα, αποθεώνει τις ατομικές συμβάσεις, καθώς όλα τα παραπάνω θα γίνονται ύστερα από ατομική "ελεύθερη" διαπραγμάτευση μεταξύ εργοδότη και ξεμοναχιασμένου εργαζόμενου, πάντα με τη "σύμφωνη γνώμη" του τελευταίου, όπως λένε! Γελάνε και οι πέτρες!!!

Ταυτόχρονα, μαζί με το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει τις ανατροπές στα εργασιακά, ολοκληρώνει τη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης και φέρνει νέο συνδικαλιστικό νόμο, ώστε να επιβάλει "σιγή νεκροταφείου" στους εργασιακούς χώρους και να προλάβει τις δικαιολογημένες αντιδράσεις! Ο νέος συνδικαλιστικός νόμος, που πατάει σε προηγούμενα σχετικά νομοθετήματα της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ, προβλέπει ηλεκτρονικό φακέλωμα όσων συνδικαλίζονται, ηλεκτρονικές ψηφοφορίες με δυνατότητα ουσιαστικά παρέμβασης της εργοδοσίας, χτυπά τη συλλογική συζήτηση, οργάνωση και δράση των εργαζομένων, ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση, καθώς θα είναι ποινικώς κολάσιμη πράξη η περιφρούρηση των απεργιών, η ενημέρωση των εργαζομένων από τα σωματεία τους. Επίσης, διευκολύνει την απόλυση συνδικαλιστών και όσων συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις και προσπαθεί να βάλει νέα εμπόδια στην απεργία. Τέλος, προβλέπει αποζημίωση στον εργοδότη από τα σωματεία σε περίπτωση που το διεκδικήσει, εάν μια απεργία κριθεί παράνομη και καταχρηστική. Να σημειωθεί ότι με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο το 90% των απεργιών κρίνονται ως τέτοιες!)

Η αθλιότητα που ζούμε δεν είναι φυσικό φαινόμενο. Είναι επιλογή της μεγαλοεργοδοσίας, του κράτους της και των κυβερνήσεών του. Σήμερα υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις να δουλεύουμε λιγότερο και να απολαμβάνουμε περισσότερα. Υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να ζούμε εμείς και τα παιδιά μας με ικανοποιημένες όλες τις σύγχρονες ανάγκες μας! Αυτό όμως που μπαίνει εμπόδιο είναι η ακόρεστη δίψα των μεγάλων αφεντικών για ολοένα και περισσότερα κέρδη!

Προϋπόθεση για να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση είναι η οργάνωση όλων των εργαζόμενων μέσα στους χώρους δουλειάς, στα Σωματεία μας, είναι η πάλη και ο αγώνας με ταξικό προσανατολισμό, που στην προμετωπίδα του θα έχει τα δικά μας συμφέροντα, τις δικές μας ανάγκες! Αυτό είναι που φοβούνται γι' αυτό παίρνουν τέτοια μέτρα, ώστε να αποτρέψουν τους εργαζόμενους να έρθουν σε επαφή με τα σωματεία, με το ΠΑΜΕ! 

Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη! Βαδίζουμε στον δρόμο της ανατροπής! Πάμε κόντρα στα σχέδια της μεγαλοεργοδοσίας, της κυβέρνησης, του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλισμού της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ και της εργοδοτικής ομάδας του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας, που αποτελεί την προέκταση της συνδικαλιστικής μαφίας της ΓΣΕΕ σε τοπικό επίπεδο. Κόντρα στα σχέδια όλων αυτών που θέλουν να εκφυλλίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις της Εργατικής Πρωτομαγιάς, που φέτος έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα!

Στο πλαίσιο αυτό η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης ΑΠΕΡΓΙΑΣ την Πέμπτη 6 Μάη 2021 για να τιμήσουμε την Εργατική Πρωτομαγιά και το σύγχρονο περιεχόμενο που λαμβάνει!

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, όλο τον λαό του νησιού μας να συμμετάσχει μαζικά, με όλα τα μέτρα προστασίας της υγείας, στην ΑΠΕΡΓΙΑ της 6ης Μάη και στην ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στις 10 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας!

 

 

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ

Web: http://sidypker.blogspot.gr

FB: kerkyraikossyndesmosidiotikonypallilon

e-mail: pamesidypker@gmail.com, Τηλ.: 6978404989, 6997233616

19 Απρ 2021

Ο ΣΚΑΪ λογοκρίνει και τον Βάρναλη! – Πετσόκοψε την μπαλάντα του κυρ-Μέντιου, λόγω… τηλεοπτικού χρόνου

 


Ο μύλος της τηλεθέασης όλα τα αλέθει. Και σε ένα reality στον ΣΚΑΪ μπορούν να παίξουν τα πάντα. Ακόμα και η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου, με τους αθάνατους στίχους του Βάρναλη. Αρκεί να τονιστεί επαρκώς ότι πρόκειται για την ιστορία ενός… πολύπαθου γαϊδαράκου. Και να μη φτάσουν ποτέ στα αυτιά των τηλεθεατών οι επικίνδυνοι στίχοι, που δείχνουν πως υπάρχει διέξοδος.

Κοίτα! Οι άλλοι έχουν κινήσει
κι έχ’ η πλάση κοκκινίσει
κι άλλος ήλιος έχει βγει
σ’ άλλη θάλασσ’, άλλη γη».

Ο τηλεοπτικός χρόνος είναι πολύτιμος, βλέπετε, για να περάσουν τέτοια μηνύματα.

Το βίντεο είναι από το μουσικό reality του ΣΚΑΪ “House of Fame”. Ο διαγωνιζόμενος (Γιώργος Σ.) φαίνεται όντως να σέβεται το τραγούδι που κλήθηκε να ερμηνεύσει και αναφέρεται στο νόημα του ποιήματος και τη στροφή που κόπηκε, που “είναι πολύ σημαντική, γιατί αφήνει την ελπίδα πως μπορεί να υπάρξει ένας καλύτερος κόσμος”!

Στη συνέχεια, η Κ. Γαρμπή από την κριτική επιτροπή προσθέτει πως “είναι κρίμα που δεν ακούμε τους τελευταίους στίχους, 104 στίχοι είναι αυτοί…”. Αυτό μοιάζει σαν έμμεση δικαιολογία για τον αμείλικτο τηλεοπτικό χρόνο, η αλήθεια όμως είναι πως στο τραγούδι μελοποιείται ένα μέρος μόνο από αυτούς τους 104 στίχους, οπότε μάλλον αλλού πρέπει να αναζητήσουμε την ερμηνεία…

Ένα άλλο μέλος της κριτικής επιτροπής (Γ. Αρσενάκος) φροντίζει στη συνέχεια να μας πει ότι έχουν γίνει πολλές επανεκτελέσεις του και πως η πιο πετυχημένη είναι αυτή που έκανε ο Νότης Σφακιανάκης, τη δεκαετία του ’90… Ξεπερνώντας το γεγονός πως οι πολιτικές συμπάθειες του Σφακιανάκη προς τους φασίστες δείχνουν πόσο σχετικός είναι ο όρος “λαϊκός καλλιτέχνης”, θα σταθούμε σε κάτι άλλο: ο Σφακιανάκης δεν λογόκρινε τους επίμαχους στίχους (κοίτα οι άλλοι έχουν κινήσει…) κι είναι ζήτημα κατά πόσο τους καταλάβαινε, φρόντιζε όμως, σε κάθε περίπτωση, να τους φέρει και αυτός στα μέτρα του, προσθέτοντας.

Όχι σε αυτή τη γη, φοβάμαι πως ποτέ του δε θα βγει…

Το βασικό συμπέρασμα είναι πως η λογοκρισία έχει πολλά πρόσωπα και ψευδώνυμα -πχ ο “αμείλικτος τηλεοπτικός χρόνος”. Ίσως πάλι στον ΣΚΑΪ να σκέφτηκαν πως αν έπαιζαν τέτοιοι ανατρεπτικοί στίχοι από τη δική του συχνότητα, θα είχε μπλεξίματα με βουλευτές της ΝΔ και θα έκαναν ερώτηση στη Βουλή, για να ελεγχθεί το περιεχόμενο των εκπομπών του, που εξωραΐζουν την ανατρεπτική δράση… Οπότε επέλεξαν τη λογική να ευνουχίσουν ένα τραγούδι, για να το φέρουν στα δικά τους μέτρα και να το πλασάρουν μαζί με την υπόλοιπη πραμάτεια τους, ως εμπόρευμα…

Αποχαιρετισμός

 


 Υποκλίνομαι σύντροφοι και συναγωνιστές του αντιδικτατορικού αγώνα στο μεγαλείο σας.

Πικρό το δάκρυ, διαβάζοντας την λίστα του αποχαιρετισμού.

Αβάσταχτος ο πόνος.

Δεκαετίες σε κοινούς αγώνες, ο καθένας από το μετερίζι του, πάντα με το μέτωπο στον  κοινό εχθρό: Τον Φασισμό και την κάθε αυταρχική εξουσία. Τώρα ήρθε η στιγμή που είναι πάντα μοναδική. Το ταξίδι της αιωνιότητας.

Αποδεκατιζόμαστε εδώ σύντροφοι. Γεμίζουμε όμως τις στρατιές της μνήμης του λαού.

Νέες γενιές αγωνιστών παραλαμβάνουν τη βαριά κληρονομιά.

Ο αγώνας συνεχίζεται …

 Σας μνημονεύω με πόνο ψυχής.

 

Μέλη του Συνδέσμου Φυλακισθέντων Εξορισθέντων Αντιστασιακών  1967-1974 (ΣΦΕΑ) που απεβίωσαν από τον Ιανουάριο του 2020.

 

 

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΟΝΥΜΟ

ΗΛΙΚΙΑ

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ

1

ΑΒΡΑΑΜ ΠΛΟΥΣΙΑ

96

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

2

ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ

77

ΦΕΒΡΟΥΡΙΟΣ 2020

3

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ

 

2020

4

ΑΧΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

78

ΑΠΡΙΛΗΣ 2020

5

ΒΑΛΥΡΑΚΗΣ ΣΗΦΗΣ

78

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021

6

ΒΕΡΒΕΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

96

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2020

7

ΓΛΕΖΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

97

2020

8

ΓΟΥΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

73

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2020

9

ΔΩΔΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

73

ΑΠΡΙΛΗΣ 21

10

ΕΜΒΑΛΩΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

90

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 20

11

ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

 

2020

12

ΚΑΠΟΥΡΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

 

2020

13

ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΧΑΡΗΣ

85

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 20

14

ΚΑΡΡΑΣ ΚΕΙΜΩΝ

85

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2020

15

ΚΑΡΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

82

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2020

16

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

 

2020

17

ΚΟΚΟΖΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

 

2020

18

ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ

79

ΑΠΡΙΛΗΣ 2020

19

ΚΟΤΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

75

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2020

20

ΚΥΖΙΛΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ

83

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2020

21

ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

97

ΔΕΚΕΜΒΡΗ 20

22

ΜΑΚΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

82

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2020

23

ΜΑΛΑΓΑΡΔΗ ΕΛΠΙΔΑ

95

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2020

24

ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

95

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

25

ΜΑΥΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

99

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

26

ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΝΙΚΟΣ

85

ΙΟΥΛΗΣ 2020

27

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

 

2020

28

ΠΑΡΙΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

70

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 20

29

ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

 

ΑΠΡΙΛΗΣ 2021

30

ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

80

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021

31

ΣΟΦΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

 

2020

32

ΤΣΑΟΥΣΙΔΗΣ  ΚΛΕΑΡΧΟΣ

 

2020

33

ΤΣΑΡΤΣΑΡΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

76

ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2020

34

ΤΣΕΛΕΠΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

74

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2020

35

ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

 

2020

36

ΦΑΡΣΑΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

96

ΙΟΥΛΗΣ 2020

37

ΧΟΥΛΙΑΡΑ – ΑΝΩΜΕΡΙΤΗ ΚΑΤΙΑ

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021

 «Μπῆκαν στὰ σίδερα καὶ στὴ φωτιά, κουβέντιασαν μὲ τὰ λιθάρια,
κεράσανε ρακὶ τὸ θάνατο στὸ καύκαλο τοῦ παππουλῆ τους,
στ᾿ Ἁλώνια τὰ ἴδια ἀντάμωσαν τὸ Διγενῆ καὶ στρώθηκαν στὸ δεῖπνο
κόβοντας τὸν καημὸ στὰ δυὸ ἔτσι ποὺ κόβανε στὸ γόνατο τὸ κριθαρένιο τους καρβέλι.

Από τη «Ρωμισύνη» του Γιάννη Ρίτσου

 

Αθάνατοι!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=6nHHHRHrjoI

 

 

 

 

TOP READ