12 Ιουλ 2020
ΚΕΡΚΥΡΑ-Απαγορεύεται, γιατί… έτσι! (Δείτε το βίντεο)
«Είμαι τραμπούκος και εν δυνάμει δολοφόνος αστυνομικών»
Από
ΑΤΕΧΝΩΣ 2020
Είμαι συνταξιούχος δικαστικός υπάλληλος 63 ετών και κατά τον Χρυσοχοίδη «τραμπούκος και εν δυνάμει δολοφόνος αστυνομικών».
Είμαι στη διαδήλωση για τον νόμο για τον έλεγχο των διαδηλώσεων…Όλα είναι ήρεμα.
Συζητάμε και προχωράμε αργά προς την Πανεπιστημίου.
Ξαφνικά και χωρίς να έχει γίνει κάτι, από την κάτω πλευρά της Βουκουρεστίου ορμάνε στην κυριολεξία καμιά 20αριά ματατζήδες και αρχίζουν να μας ρίχνουν δακρυγόνα και κρότου λάμψης.
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.
Ανεβαίνουμε τρέχοντας, όσο μπορεί να τρέξει μια 63χρόνη τραμπούκος, κρατώντας το χέρι του 66χρόνου συνταξιούχου εκπαιδευτικού δολοφόνου συντρόφου της.
Εκεί μας περιμένουν άλλοι 20 ματατζήδες με τα κλομπ ανά χείρας και συγχρόνως κατεβαίνουν καμιά δεκαριά μηχανές έτοιμες προς δράση.
Αρχίζω να μην αισθάνομαι καλά και βλέποντας τα κλομπ έτοιμα να πέσουν στα κεφάλια των ανθρώπων που είναι στη δεξιά πλευρά της Βουκουρεστίου μάλλον αρχίζω να φωνάζω.
Δεν θυμάμαι.Νοιώθω όμως να μου σφίγγουν το χέρι.
Μία νέα γυναίκα μου επαναλαμβάνει συνέχεια μη φοβάσαι! Όλα καλά.
Δεν φοβάμαι για μένα. Φοβάμαι για αυτό το μέλλον που ετοιμάζουν στα παιδιά μας.
Νοικοκυραίοι κοιμηθείτε ήσυχοι. Φροντίζει ο Μητσοτάκης, Χρυσοχοίδης αλλά και ο Μπακογιάννης.
Οι ξεραμένοι ήδη φοίνικες, οι μεταλλικές ζαρντινιέρες,τα μεταλλικά παγκάκια δεν αφήνουν τρόπο διαφυγής.
Αν αυτό το μέλλον που ετοιμάζουν για μας και τα παιδιά μας σας αρέσει συνεχίστε τον μακάριο ύπνο σας.
Θα κλείσω με τον στίχο του ποιητή Τ. Λειβαδίτη.Είμαι στη διαδήλωση για τον νόμο για τον έλεγχο των διαδηλώσεων…Όλα είναι ήρεμα.
Συζητάμε και προχωράμε αργά προς την Πανεπιστημίου.
Ξαφνικά και χωρίς να έχει γίνει κάτι, από την κάτω πλευρά της Βουκουρεστίου ορμάνε στην κυριολεξία καμιά 20αριά ματατζήδες και αρχίζουν να μας ρίχνουν δακρυγόνα και κρότου λάμψης.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.Ανεβαίνουμε τρέχοντας, όσο μπορεί να τρέξει μια 63χρόνη τραμπούκος, κρατώντας το χέρι του 66χρόνου συνταξιούχου εκπαιδευτικού δολοφόνου συντρόφου της.
Εκεί μας περιμένουν άλλοι 20 ματατζήδες με τα κλομπ ανά χείρας και συγχρόνως κατεβαίνουν καμιά δεκαριά μηχανές έτοιμες προς δράση.
Αρχίζω να μην αισθάνομαι καλά και βλέποντας τα κλομπ έτοιμα να πέσουν στα κεφάλια των ανθρώπων που είναι στη δεξιά πλευρά της Βουκουρεστίου μάλλον αρχίζω να φωνάζω.
Δεν θυμάμαι.Νοιώθω όμως να μου σφίγγουν το χέρι.
Μία νέα γυναίκα μου επαναλαμβάνει συνέχεια μη φοβάσαι! Όλα καλά.
Δεν φοβάμαι για μένα. Φοβάμαι για αυτό το μέλλον που ετοιμάζουν στα παιδιά μας.
Νοικοκυραίοι κοιμηθείτε ήσυχοι. Φροντίζει ο Μητσοτάκης, Χρυσοχοίδης αλλά και ο Μπακογιάννης.
Οι ξεραμένοι ήδη φοίνικες, οι μεταλλικές ζαρντινιέρες,τα μεταλλικά παγκάκια δεν αφήνουν τρόπο διαφυγής.
Αν αυτό το μέλλον που ετοιμάζουν για μας και τα παιδιά μας σας αρέσει συνεχίστε τον μακάριο ύπνο σας.

Για αυτό σου λέω μη κοιμάσαι είναι επικίνδυνο. Μη ξυπνάς θα μετανοιώσεις .
Εγώ πάντως δεν μετανοιώνω!
11 Ιουλ 2020
ΚΕΡΚΥΡΑ-Με πολύ κόσμο το συλλαλητήριο… “υποδοχής” του Πρωθυπουργού
Παρουσία πολύ κόσμου πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου, στην Πόρτα Ριάλα το συλλαλητήριο «υποδοχής» του πρωθυπουργού.
Πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου το συλλαλητήριο «υποδοχής» του πρωθυπουργού, όπως αποφάσισαν σωματεία και συλλογικότητες στη σύσκεψη της Δευτέρας, που είχε λάβει χώρα στο Εργατικό Κέντρο.
Το επόμενο ραντεβού κινητοποίησης, θα γίνει το απόγευμα στην Ελαιουργία των Σινιών. Τότε η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Ερημίτη, κι ενώ, το απόγευμα αναμένεται στην περιοχή ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Υπουργοί της Κυβέρνησης, αφού, ο Πρωθυπουργός είναι κεντρικός ομιλητής στα εγκαίνια εργασιών που διοργανώνει η NCH Capital.
Πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου το συλλαλητήριο «υποδοχής» του πρωθυπουργού, όπως αποφάσισαν σωματεία και συλλογικότητες στη σύσκεψη της Δευτέρας, που είχε λάβει χώρα στο Εργατικό Κέντρο.
Το επόμενο ραντεβού κινητοποίησης, θα γίνει το απόγευμα στην Ελαιουργία των Σινιών. Τότε η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Ερημίτη, κι ενώ, το απόγευμα αναμένεται στην περιοχή ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Υπουργοί της Κυβέρνησης, αφού, ο Πρωθυπουργός είναι κεντρικός ομιλητής στα εγκαίνια εργασιών που διοργανώνει η NCH Capital.
Ζητείται τσίπα – Ως κινητοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασε το left.gr τη συγκέντρωση σωματείων του ΠΑΜΕ στην Κέρκυρα
Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα που ο μιντιακός
μηχανισμός της Κουμουνδούρου καταφεύγει σε μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα.
Όχι μόνο λόγω του απόλυτου πολιτικού αμοραλισμού που διακρίνει την
αξιωματική αντιπολίτευση ακόμα και μακριά πια από κυβερνητικούς θώκους,
αλλά και επειδή η προσπάθεια να δείξει “κινηματικό χαρακτήρα” σκοντάφτει
στην κωμικοτραγική εικόνα των συγκεντρώσεων του ΣΥΡΙΖΑ, με πιο πρόσφατο
παράδειγμα το θλιβερό θέαμα της “νεολαίας” του κόμματος στην πορεία
κατά του νομοσχεδίου περιορισμού των διαδηλώσεων.
Εν προκειμένω, το θράσος και η καπηλεία έφτασαν σε τέτοια δυσθεώρητα επίπεδα, ώστε το left.gr δεν αρκέστηκε απλά να πάρει τις φωτογραφίες από την πορεία διαμαρτυρίας των σωματείων που πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ, με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Κέρκυρα, φροντίζοντας να είναι εκείνες όπου φαινόταν κατά το δυνατόν λιγότερο οι σημαίες του Μετώπου. Ούτε απλά δεν μπήκε καν στον κόπο να ονοματίσει κάποια από τα σωματεία που συμμετείχαν, κάνοντας λόγο γενικά κι αόριστα για “σωματεία, εργαζόμενους και φορείς του νησιού”, αλλά εμμέσως πλην σαφώς συνέδεσε με το ΣΥΡΙΖΑ, παραθέτοντας την ανακοίνωση του κόμματος, που μεταξύ άλλων αναφέρει: “Οι εργατικές συγκεντρώσεις στην Κέρκυρα φανερώνουν ότι η ανοχή της ελληνικής κοινωνίας έναντι της κυβέρνησης εξαντλείται μέρα με τη μέρα. Η φωνή της κοινωνίας δυναμώνει. Και αυτή τη φωνή, καμία κατασταλτική νομοθεσία και κανένας καλοταϊσμένος προπαγανδιστικός μηχανισμός δεν μπορεί να την καταπνίξει”.
Μόνο που αυτή η φωνή δε στρέφεται μόνο κατά της τωρινής, αλλά όλων των κυβερνήσεων που τσακίζουν τα δικαιώματά των εργαζομένων, ειδικότερα στον κλάδο του επισιτισμού και του τουρισμού, που ως πέρσι στήριξε με τον ιδρώτα του το “τουριστικά θαύμα” των εκατομμυρίων αφίξεων – για τις οποίες και ο ΣΥΡΙΖΑ κόμπαζε – και φέτος καλείται να πληρώσει τα σπασμένα της πανδημίας για λογαριασμό των αφεντικών. Καταλαβαίνει κανείς ότι αυτή η φωνή, ούτε έχει ούτε θα μπορούσε να έχει σχέση με ένα κόμμα που διατήρησε και επέκτεινε το δρόμο που οδήγησε στο κυριολεκτικά υπαρξιακό αδιέξοδο που βιώνουν οι εργαζόμενοι της Κέρκυρας, αλλά και όλης της χώρας.
Είναι σίγουρα υπερβολική η απαίτηση τσίπας από όσους έχουν πάρει οριστικό διαζύγιο από αυτή εδώ και χρόνια. Τουλάχιστον, την επόμενη φορά που θα επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν εργατικές κινητοποιήσεις, ας είναι πιο προσεκτικοί, κι ας μη βάλουν φωτογραφία όπου διακρίνεται η λέξη “ταξικό”, γιατί απλά γελάει ο κόσμος και προδίδονται χωρίς προσπάθεια.
Εν προκειμένω, το θράσος και η καπηλεία έφτασαν σε τέτοια δυσθεώρητα επίπεδα, ώστε το left.gr δεν αρκέστηκε απλά να πάρει τις φωτογραφίες από την πορεία διαμαρτυρίας των σωματείων που πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ, με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Κέρκυρα, φροντίζοντας να είναι εκείνες όπου φαινόταν κατά το δυνατόν λιγότερο οι σημαίες του Μετώπου. Ούτε απλά δεν μπήκε καν στον κόπο να ονοματίσει κάποια από τα σωματεία που συμμετείχαν, κάνοντας λόγο γενικά κι αόριστα για “σωματεία, εργαζόμενους και φορείς του νησιού”, αλλά εμμέσως πλην σαφώς συνέδεσε με το ΣΥΡΙΖΑ, παραθέτοντας την ανακοίνωση του κόμματος, που μεταξύ άλλων αναφέρει: “Οι εργατικές συγκεντρώσεις στην Κέρκυρα φανερώνουν ότι η ανοχή της ελληνικής κοινωνίας έναντι της κυβέρνησης εξαντλείται μέρα με τη μέρα. Η φωνή της κοινωνίας δυναμώνει. Και αυτή τη φωνή, καμία κατασταλτική νομοθεσία και κανένας καλοταϊσμένος προπαγανδιστικός μηχανισμός δεν μπορεί να την καταπνίξει”.
Μόνο που αυτή η φωνή δε στρέφεται μόνο κατά της τωρινής, αλλά όλων των κυβερνήσεων που τσακίζουν τα δικαιώματά των εργαζομένων, ειδικότερα στον κλάδο του επισιτισμού και του τουρισμού, που ως πέρσι στήριξε με τον ιδρώτα του το “τουριστικά θαύμα” των εκατομμυρίων αφίξεων – για τις οποίες και ο ΣΥΡΙΖΑ κόμπαζε – και φέτος καλείται να πληρώσει τα σπασμένα της πανδημίας για λογαριασμό των αφεντικών. Καταλαβαίνει κανείς ότι αυτή η φωνή, ούτε έχει ούτε θα μπορούσε να έχει σχέση με ένα κόμμα που διατήρησε και επέκτεινε το δρόμο που οδήγησε στο κυριολεκτικά υπαρξιακό αδιέξοδο που βιώνουν οι εργαζόμενοι της Κέρκυρας, αλλά και όλης της χώρας.
Είναι σίγουρα υπερβολική η απαίτηση τσίπας από όσους έχουν πάρει οριστικό διαζύγιο από αυτή εδώ και χρόνια. Τουλάχιστον, την επόμενη φορά που θα επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν εργατικές κινητοποιήσεις, ας είναι πιο προσεκτικοί, κι ας μη βάλουν φωτογραφία όπου διακρίνεται η λέξη “ταξικό”, γιατί απλά γελάει ο κόσμος και προδίδονται χωρίς προσπάθεια.

Λαβρόφ: Με αεροσκάφη του ΝΑΤΟ η μεταφορά ναρκωτικών από το Αφγανιστάν
Η
Ρωσία συστηματικά λαμβάνει πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες για την
μεταφορά ναρκωτικών από το Αφγανιστάν χρησιμοποιούνται αεροσκάφη τα
οποία θα μπορούσαν να ανήκουν στην συμμαχία του ΝΑΤΟ και αυτό πρέπει να
το διερευνήσουμε, δήλωσε σήμερα ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι
Λαβρόφ κατά την διάρκεια on-line φόρουμ με θέμα «Η Ρωσία και o κόσμος
στη μετα Covid εποχή».
«Επανειλημμένα λαμβάνουμε πληροφορίες,
οι οποίες επίσης προέρχονται από μέσα μαζικής ενημέρωσης, σύμφωνα με
τις οποίες στο Αφγανιστάν υπάρχει οργανωμένο λαθρεμπόριο οπίου προς
άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρώπης, στο οποίο
χρησιμοποιείται, όπως μεταδίδεται, η πολεμική αεροπορία της νατοϊκής
συμμαχίας», δήλωσε ο Λαβρόφ.
«Αυτές τις πληροφορίες δεν μπορούμε να
τις ελέγξουμε 100%, αλλά είναι τόσο συχνές που δεν μπορούμε να τις
αγνοήσουμε. Εάν χρησιμοποιήθηκε πολεμική αεροπορία στο Αφγανιστάν, αυτή
θα μπορούσε να είναι μόνο αεροπορία του ΝΑΤΟ και τέτοιες πτήσεις θα
μπορούσαν να πραγματοποιήσουν μόνο στρατιωτικοί ή άνθρωποι των μυστικών
υπηρεσιών. Αυτό φυσικά απαιτεί διερεύνηση, πρωτίστως στις ίδιες τις
Ηνωμένες Πολιτείες» δήλωσε ο Λαβρόφ.
Ο Λαβρόφ είπε επίσης : «Αν δούμε τα
απολύτως αξιόπιστα στοιχεία, τότε μπορούμε να πουμε ότι στα 20 χρόνια
παραμονής των ΗΠΑ και άλλων χωρών της συμμαχίας στο Αφγανιστάν, η ροή
των ναρκωτικών από το Αφγανιστάν στο εξωτερικό αυξήθηκε μερικές φορές.
Ούτε οι ΗΠΑ, ούτε τα άλλα μέλη της συμμαχίας δεν διεξάγουν κάποιο
σημαντικό αγώνα για την καταπολέμηση της παραγωγής ναρκωτικών στο
Αφγανιστάν».
Έσπασε την πόρτα για να κάνει έξωση σε ζευγάρι ηλικιωμένων η αστυνομία στα Πετράλωνα
Η εικόνες ανθρώπων να σέρνονται με τη βία έξω
από τα σπίτια τους μας ήταν γνώριμη από το εξωτερικό και ιδίως χώρες
όπως η Ισπανία, όπου οι πλειστηριασμοί είχαν λάβει μορφή χιονοστιβάδας
κυρίως τα προηγούμενα χρόνια. Μια τέτοια σκηνή
εκτυλίχθηκε χθες στα Πετράλωνα, όπου η αστυνομία έσπασε την πόρτα
σπιτιού δυο ηλικιωμένων, σαν να επρόκειτο για τους πιο επικίνδυνους
εγκληματίες.
Το ζευγάρι φέρεται να είχε τραπεζικά χρέη, που οδήγησαν σε έξωση από το σπίτι λόγω κατάσχεσης. Τους αστυνομικούς συνόδευαν και δύο δικαστικοί κλητήρες. Όσοι γείτονες προσπάθησαν με την παρουσία τους να αποτρέψουν την έξωση, διαμαρτυρόμενοι για την απαράδεκτη αστυνομική επέμβαση, έγιναν και οι ίδιοι θύματα του αυταρχισμού, καθώς δυο άτομα προσήχθησαν στο Α.Τ Ακροπόλεως.
Ίσως θα είχαν γλιτώσει τα χειρότερα, αν ακολουθούσαν τις συμβουλές του Δημάρχου Αθηνών και μετέφεραν τη διαμαρτυρία τους στο Μεγάλο Περίπατο…
Το ζευγάρι φέρεται να είχε τραπεζικά χρέη, που οδήγησαν σε έξωση από το σπίτι λόγω κατάσχεσης. Τους αστυνομικούς συνόδευαν και δύο δικαστικοί κλητήρες. Όσοι γείτονες προσπάθησαν με την παρουσία τους να αποτρέψουν την έξωση, διαμαρτυρόμενοι για την απαράδεκτη αστυνομική επέμβαση, έγιναν και οι ίδιοι θύματα του αυταρχισμού, καθώς δυο άτομα προσήχθησαν στο Α.Τ Ακροπόλεως.
Ίσως θα είχαν γλιτώσει τα χειρότερα, αν ακολουθούσαν τις συμβουλές του Δημάρχου Αθηνών και μετέφεραν τη διαμαρτυρία τους στο Μεγάλο Περίπατο…
Ξεκάθαρη η θέση του Κ.Κ.Τουρκίας για "Αγία Σοφία"
Στην ΤΟΥΡΚΙΑ υπάρχουν και οι Κομμουνιστές με κρυστάλλινη θέση
«Η Αγία Σοφία πρέπει να παραμείνει μουσείο»
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Εν μέσω των συζητήσεων στην Τουρκία, σχετικά με την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, η Ακαδημία Επιστήμης και Διαφωτισμού της Τουρκίας (BAA) δημοσίευσε μια περιεκτική έκθεση, τονίζοντας ότι το ιστορικό μνημείο της παγκόσμιας κληρονομιάς, πρέπει να παραμείνει μουσείο.
Στην έκθεσή της η ΒΑΑ, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του Κομμουνιστικού Κόμματος της Τουρκίας (TKP), περιλαμβάνονται ιστορικές και τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το -ηλικίας 1500 ετών- μνημείο, ενώ επισημαίνονται και οι πολιτικές συζητήσεις σχετικά με το καθεστώς της Αγίας Σοφίας.
Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η διατήρηση της Αγίας Σοφίας ως του παλαιότερου κτιρίου της Κωνσταντινούπολης έγινε δυνατή χάρη στη μετατροπή της σε μουσείο το 1934, με απόφαση του ιδρυτή της Τουρκικής Δημοκρατίας, του Κεμάλ Ατατούρκ. «Η Αγία Σοφία είναι ανάμεσα στα βασικά κοινά θρησκευτικά, πολιτιστικά, καλλιτεχνικά και πολιτικά σύμβολα της Κωνσταντινούπολης/Τουρκίας, της Μέσης Ανατολής, της Ανατολικής Μεσογείου και της Ευρώπης», αναφέρει η έκθεση.
«...Αποτελεί ένα συγκεκριμένο υπόδειγμα, χωρίς προκάτοχο και διάδοχο, στην εξέλιξη της χιλιετούς ανατολικορωμαϊκής/βυζαντινής αρχιτεκτονικής», αναφέρει η έκθεση της Ακαδημίας, σχετικά με τα μοναδικά χαρακτηριστικά του μνημείου.
«Η Αγία Σοφία έχει σημαντική κοινωνικοπολιτική θέση στις δεξιές πολιτικές», αναφέρει η έκθεση, προσθέτοντας ότι ο ιστορικός χώρος χρησιμοποιήθηκε ως όργανο από αντιδραστικούς και σοβινιστές ιστορικούς υπέρ της ισλαμικής κουλτούρας της κατάκτησης και του ιερού πολέμου. Σύμφωνα με την έκθεση, μερικοί ισλαμιστές συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε μουσείο "ευχαρίστησε τους χριστιανούς, ενώ αναστατώνει τους μουσουλμάνους"».
«Οι συζητήσεις περί τζαμιού, όλες οι πολιτικές και προκλητικές ομιλίες στην Αγία Σοφία πρέπει να τερματιστούν αμέσως. Η Αγία Σοφία πρέπει να διατηρηθεί ως μουσείο, με καθολικές πρακτικές συντήρησης και αποκατάστασης που αφορούν τα πολιτιστικά αγαθά», καταλήγει η έκθεση της Ακαδημίας.
Αναρτήθηκε από
ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
Δελτίο τύπου
Η Τ.Ε. Κέρκυρας του ΚΚΕ καλεί τον κερκυραϊκό λαό, τους εργαζόμενους και τη νεολαία σε μαζική
συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που διοργανώνουν τα εργατικά σωματεία το Σάββατο, 11 Ιουλίου, στις 11
π.μ. στην πόρτα Ριάλα. και στις 5:00 μ.μ. στην Ελαιουργία στις Σινιές με αφορμή την επίσκεψη του Κ.
Μητσοτάκη στην Κέρκυρα.
Η περίοδος που επιλέχθηκε οπωσδήποτε δεν είναι τυχαία. Ο πρωθυπουργός έρχεται στην Κέρκυρα
συνοδεία υπουργών για να δώσει, και με αυτόν τον τρόπο, τη στήριξη του στους επιχειρηματικούς ομίλους
που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Παράλληλα, η κυβέρνηση συνεχίζει την προσπάθεια
καθησυχασμού των κατοίκων των τουριστικών περιοχών και των εργαζομένων σε τουρισμό, επισιτισμό,
μεταφορές περί «ασφαλούς» ανοίγματος του τουρισμού. Όλα αυτά μάλιστα τη στιγμή που τα «εισαγόμενα»
κρούσματα αυξάνονται και μεγαλώνει η διασπορά του ιού, ενώ τα υγειονομικά πρωτόκολλα γίνονται
λάστιχο σύμφωνα με τους όρους που επιβάλλουν οι μεγαλοξενοδόχοι, οι μεταφορικές εταιρείες και οι tour
operators. Η κατάσταση δε στη δημόσια υγεία εξακολουθεί να είναι εκρηκτική με τεράστιες ελλείψεις σε
προσωπικό και υποδομές, με περιορισμένες προσλήψεις και με ημερομηνία λήξης, αντί για κάλυψη των
30.000 κενών θέσεων μόνιμων γιατρών και νοσηλευτών, με απολύσεις εργαζομένων στα δημόσια
νοσοκομεία, που δεν σταμάτησαν ούτε μέσα στη πανδημία.
Στο επίκεντρο της επίσκεψης Μητσοτάκη βρίσκεται η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης του Ερημίτη. Η
κυβέρνηση της ΝΔ, πιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, βιάζεται να αρχίσουν
οι μπίζνες στον Ερημίτη προβάλλοντας ότι από τις επενδύσεις μπορούν τάζα να βγουν κερδισμένοι, μαζί με
τους επιχειρηματικούς ομίλους, και οι εργαζόμενοι.
Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει την απάντηση που της αξίζει. Ο λαός της Κέρκυρας να ακυρώσει στην πράξη
το επαίσχυντο νομοσχέδιο για τον περιορισμό των διαδηλώσεων που ψηφίστηκε χτες και να πλημμυρίσει
τους δρόμους βάζοντας μπροστά τα αιτήματα τωντα αιτήματα των ταξικών συνδικάτων για να μην φορτωθεί ξανά η κρίση
Η Τ.Ε. Κέρκυρας του ΚΚΕ καλεί τον κερκυραϊκό λαό, τους εργαζόμενους και τη νεολαία σε μαζική
συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που διοργανώνουν τα εργατικά σωματεία το Σάββατο, 11 Ιουλίου, στις 11
π.μ. στην πόρτα Ριάλα. και στις 5:00 μ.μ. στην Ελαιουργία στις Σινιές με αφορμή την επίσκεψη του Κ.
Μητσοτάκη στην Κέρκυρα.
Η περίοδος που επιλέχθηκε οπωσδήποτε δεν είναι τυχαία. Ο πρωθυπουργός έρχεται στην Κέρκυρα
συνοδεία υπουργών για να δώσει, και με αυτόν τον τρόπο, τη στήριξη του στους επιχειρηματικούς ομίλους
που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Παράλληλα, η κυβέρνηση συνεχίζει την προσπάθεια
καθησυχασμού των κατοίκων των τουριστικών περιοχών και των εργαζομένων σε τουρισμό, επισιτισμό,
μεταφορές περί «ασφαλούς» ανοίγματος του τουρισμού. Όλα αυτά μάλιστα τη στιγμή που τα «εισαγόμενα»
κρούσματα αυξάνονται και μεγαλώνει η διασπορά του ιού, ενώ τα υγειονομικά πρωτόκολλα γίνονται
λάστιχο σύμφωνα με τους όρους που επιβάλλουν οι μεγαλοξενοδόχοι, οι μεταφορικές εταιρείες και οι tour
operators. Η κατάσταση δε στη δημόσια υγεία εξακολουθεί να είναι εκρηκτική με τεράστιες ελλείψεις σε
προσωπικό και υποδομές, με περιορισμένες προσλήψεις και με ημερομηνία λήξης, αντί για κάλυψη των
30.000 κενών θέσεων μόνιμων γιατρών και νοσηλευτών, με απολύσεις εργαζομένων στα δημόσια
νοσοκομεία, που δεν σταμάτησαν ούτε μέσα στη πανδημία.
Στο επίκεντρο της επίσκεψης Μητσοτάκη βρίσκεται η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης του Ερημίτη. Η
κυβέρνηση της ΝΔ, πιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, βιάζεται να αρχίσουν
οι μπίζνες στον Ερημίτη προβάλλοντας ότι από τις επενδύσεις μπορούν τάζα να βγουν κερδισμένοι, μαζί με
τους επιχειρηματικούς ομίλους, και οι εργαζόμενοι.
Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει την απάντηση που της αξίζει. Ο λαός της Κέρκυρας να ακυρώσει στην πράξη
το επαίσχυντο νομοσχέδιο για τον περιορισμό των διαδηλώσεων που ψηφίστηκε χτες και να πλημμυρίσει
τους δρόμους βάζοντας μπροστά τα αιτήματα τωντα αιτήματα των ταξικών συνδικάτων για να μην φορτωθεί ξανά η κρίση
Για διαδήλωση κάντε (ακρο)δεξιό κλικ – Το ίντερνετ αντί των συγκεντρώσεων προτάσσει ο Τζήμερος
Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς τις διαδηλώσεις
του Τζήμερου; Ήταν και αυτή μια κάποια διασκέδαση… Δεν έχει σημασία ότι
δε θυμάστε καμία από αυτές, αρκεί που τις φαντάζεται ο ίδιος. Τι θα πει,
δεν είναι διαδηλώσεις, αλλά κοινοποιήσεις στο ίντερνετ, το μόνο χώρο
όπου κανείς μπορεί να πέσει – τυχαία κυρίως – πάνω στην ύπαρξη της
Δημιουργίας Ξανά και κατά βάση του προέδρου της (μας διαφεύγει αν την
ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές υπήρχαν και άλλα μέλη στο εν λόγω
ίδρυμα …εχμ κόμμα); “Αναρτώ, άρα υπάρχω” θα μπορούσε να είναι το
κεντρικό σύνθημα στην επόμενη – διαδικτυακή πάντα – εκστρατεία του.
Με αυτή τη φωτό επέλεξε να χαιρετίσει ο επικεφαλής της Δημιουργίας
Ξανά ( τον νόμο της κυβέρνησης που χτυπά τις διαδηλώσεις, βαθιά
λυπημένος που ακόμα και ένας πωλητής κηραλοιφών βρίσκεται στη βουλή,
αλλά εκείνος όχι, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και μια κατά τα
πρώτα χρόνια όχι ασήμαντη προβολή από τα μίντια. Αυτό δεν τον εμποδίζει
ωστόσο να προσπαθεί να αποδείξει τη χρησιμότητα του στην κυβέρνηση και
συνολικά το σύστημα, ευθυγραμμιζόμενος με την κατασταλτική λογική και
προτείνοντας ρηξικέλευθες μεθόδους έκφρασης. Ξέρετε πόσες κυβερνήσεις θα
έπεφταν αν όλοι οι πολίτες αναρτούσαν θυμωμένα ιμότζι στα στάτους τους;
Όσο για τα “εκατομμύρια μάτια” που υποτίθεται ότι μπορεί κανείς να κερδίσει από το ίντερνετ, αντί με παλιομοδίτικες μεθόδους όπως οι πορείες, αναρωτιέται κανείς γιατί η ΔΗ.ΞΑΝ μέσα στα τόσα χρόνια από την ίδρυσή της το 2011 δεν κατόρθωσε ούτε την εποχή της μεγαλύτερης προβολής της (όχι μόνο διαδικτυακής) να ξεπεράσει το 2,15% των ψήφων κι αυτό μόνο στις πρώτες εκλογές του ’12, φλερτάροντας έκτοτε με τη μονάδα και συνήθως με το μηδέν μπροστά στην υποδιαστολή.
Τι είναι πιο ενοχλητικό από τις βαθιές αναλύσεις του Τζήμερου; Ένας Τζήμερος με ντουντούκα στη συγκέντρωση Μένουμε Ευρώπη.
Ένας καλός διαφημιστής ξέρει πάντα ότι το παν είναι να κάνεις θόρυβο για το προϊόν σου, ιδίως αν δεν έχει κανένα περιεχόμενο να πουλήσει.Κι όταν το προϊόν είναι τενεκές, ως γνωστόν ο κρότος είναι πάντα μεγαλύτερος.

Όσο για τα “εκατομμύρια μάτια” που υποτίθεται ότι μπορεί κανείς να κερδίσει από το ίντερνετ, αντί με παλιομοδίτικες μεθόδους όπως οι πορείες, αναρωτιέται κανείς γιατί η ΔΗ.ΞΑΝ μέσα στα τόσα χρόνια από την ίδρυσή της το 2011 δεν κατόρθωσε ούτε την εποχή της μεγαλύτερης προβολής της (όχι μόνο διαδικτυακής) να ξεπεράσει το 2,15% των ψήφων κι αυτό μόνο στις πρώτες εκλογές του ’12, φλερτάροντας έκτοτε με τη μονάδα και συνήθως με το μηδέν μπροστά στην υποδιαστολή.
Τι είναι πιο ενοχλητικό από τις βαθιές αναλύσεις του Τζήμερου; Ένας Τζήμερος με ντουντούκα στη συγκέντρωση Μένουμε Ευρώπη.
Ένας καλός διαφημιστής ξέρει πάντα ότι το παν είναι να κάνεις θόρυβο για το προϊόν σου, ιδίως αν δεν έχει κανένα περιεχόμενο να πουλήσει.Κι όταν το προϊόν είναι τενεκές, ως γνωστόν ο κρότος είναι πάντα μεγαλύτερος.
Τα 'πέ όλα η Ακρίτα:
Την
πρόσφατη επιλογή της ηγεσίας του ΚΙΝΑΛ να υπερψηφίσει το
αντιδημοκρατικό νομοσχέδιο επικρίνει η Έλενα Ακρίτα με αλλεπάλληλες
αναρτήσεις της στο facebook.
«Καληνύχτα ήλιε καληνύχτα» ήταν το σχόλιό της μετά τη χθεσινή ψηφοφορία όπου η πλειοψηφία του ΚΙΝΑΛ στήριξε το νομοσχέδιο Χρυσοχοΐδη, ενώ νωρίτερα είχε κάνει λόγο για «ενδοκομματική ρήξη», αναφερόμενη στη διαφοροποίηση του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος, όπως έγραψε «ζήτησε από τη ΝΔ να αποσύρει το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις.
Από το κάδρο της κριτικής της Έλενας Ακρίτα δεν ξέφυγε ούτε ο Αλέκος Αλαβάνος, ο οποίος μετά τη συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα» και τα όσα είπε σχετικά με τον ΣΥΡΙΖΑ, καταχωρήθηκε στο στρατόπεδο της «δεξιάς» από τη δημοσιογράφο, η οποία έγραψε χαρακτηριστικά σε νέα της ανάρτηση:
«Όσο η Δεξιά έχει στελέχη όπως η Φωφη και ο Αλαβάνος δεν φοβαται τίποτα και κανέναν»
«Καληνύχτα ήλιε καληνύχτα» ήταν το σχόλιό της μετά τη χθεσινή ψηφοφορία όπου η πλειοψηφία του ΚΙΝΑΛ στήριξε το νομοσχέδιο Χρυσοχοΐδη, ενώ νωρίτερα είχε κάνει λόγο για «ενδοκομματική ρήξη», αναφερόμενη στη διαφοροποίηση του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος, όπως έγραψε «ζήτησε από τη ΝΔ να αποσύρει το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις.
Από το κάδρο της κριτικής της Έλενας Ακρίτα δεν ξέφυγε ούτε ο Αλέκος Αλαβάνος, ο οποίος μετά τη συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα» και τα όσα είπε σχετικά με τον ΣΥΡΙΖΑ, καταχωρήθηκε στο στρατόπεδο της «δεξιάς» από τη δημοσιογράφο, η οποία έγραψε χαρακτηριστικά σε νέα της ανάρτηση:
«Όσο η Δεξιά έχει στελέχη όπως η Φωφη και ο Αλαβάνος δεν φοβαται τίποτα και κανέναν»
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
TOP READ
-
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Κλιμάκωση της σύγκρουσης μετά το συμβιβασμό στα χαρτιά Η ενδοϊμπεριαλιστική αντιπαράθεση κλιμακώνεται, ενώ οι ΗΠΑ με επίσκεψ...
-
ΗΠΑ: Αστυνομικοί σκότωσαν 12χρονο επειδή κρατούσε ψεύτικο όπλο Sha Αστυνομικοί στις ΗΠΑ σκότωσαν 12χρον...
-
Μια απορία από το "βρόμικο '89" Αναδημοσίευση από το Cogito ergo sum Με τον Βασίλη Λεβέντη δεν είχα σκοπό να ασ...
-
Δημοκράτες χωρίς δημοκρατία Λόγω των ημερών και των γενεθλίων της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας (που όσο πάει θυμίζει κάτι από τρίτ...
-
Από iraklis3 «Παραλογισμός στην Πανεπιστημίου – Τι κι αν η μισή αποκλείστηκε για τα ΙΧ; Αυτό δεν αφορά τους διαδηλωτές, οι οποίοι...
-
Οι εξελίξεις στο Προσφυγικό - Μεταναστευτικό επιβεβαιώνουν την ανάγκη να δυναμώσει η πάλη για κατάργηση της Συμφωνίας ΕΕ - Τουρκίας, π...
-
Επικίνδυνη η συσχέτιση της Συμφωνίας των Πρεσπών με το Κυπριακό από τον Αλ. Τσίπρα Για τις δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα κα...
-
Αντιλαϊκή και η επεκτατική πολιτική Το παράδειγμα των ΗΠΑ Από απεργία στις ΗΠΑ το Νοέμβρη 2011 Στις 27/1/2015 στην «Καθημερ...
-
ΚΡΑΤΟΣ - ΕΦΟΡΙΑ Παίρνουν το σπίτι πολύτεκνου για χρέος 2.268 ευρώ! Αμεση απάντηση από το Παλλεσβιακό Εργατικό Κέντρο, που αποφά...



