17 Μαρ 2021
Α\ΠΟΡΡΗΤΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
Ο ορισμός του μπάτσου: «Για 3 γκλομπιές, απολογούμαστε σε όλο το απλυταριό»!!! (βίντεο)
Οι δηλώσεις που έκανε ο μπάτσος, ο οποίος είναι Α’ αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ και πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Λάρισας, Θανάσης Νταβούρας, δεν είναι απλά προκλητικές, όπως σωστά χαρακτηρίζονται. Είναι άθλιες και αλήτικες. Για τις δηλώσεις του έχουν ευθύνη οι πολιτικοί του προϊστάμενοι και ο ίδιος ο υπουργός "Προστασίας του Πολίτη", Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Τι είπε στο τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Λάρισας TRT Radio για τον αναίτιο ξυλοδαρμό του νεαρού από αστυνομικό στη Νέα Σμύρνη;
«Οι συνάδελφοι την πάτησαν λόγω απειρίας» και «για δύο γκλοπιές απολογούμαστε σε όλο το απλυταριό». «Μια
κακή εικόνα ενός συναδέλφου, μια άτυχη στιγμή που παραλίγο να οδηγήσει
στη δολοφονία συναδέλφου και βεβαίως έχει προηγούμενο (…) Είναι τα
αντικοινωνικά τοξικά αποβράσματα, τα οποία ζουν με αίμα αστυνομικού. Είναι βρικόλακες που ζουν με αίμα αστυνομικού. Χορτάσαμε ανέξοδες καταδίκες της βίας από όπου και αν προέρχεται», είπε.
Oι αθλιότητες του εδώ:
Και για να τελειώνουμε, χωρίς πολλά – πολλά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα.
Αυτός ο τύπος εκπροσωπεί τους αστυνομικούς. Αυτός ο τύπος κυκλοφορεί ως αστυνομικός.
Κύριε Χρυσοχοΐδη και κ. Μητσοτάκη, έχετε πολιτική ευθύνη. Μάζεψτε τους μπατσαλήτες σας.
Βία είναι, αλλά
…
Βία. Το θέμα των ημερών. Πολλά έχουν γραφτεί και μπορούν ακόμα να περιγραφούν. Τη βιώνουμε καθημερινά σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, με συνεχώς αυξανόμενη ένταση, αφού είναι το κυρίαρχο μέσο με το οποίο επιβάλλεται πλέον το δίκιο του ισχυρού, μέσω του κρατικού μηχανισμού που ελέγχει.
- Βία είναι το 2021 να μη φτάνει η παροχή οξυγόνου στα νοσοκομεία για να καλύψει τις ανάγκες των ασθενών. Πόσο πιο γλαφυρό το «Capitalism means I can't breathe»;
- Βία είναι η παροχή Υγείας στα δημόσια νοσοκομεία να έχει φτάσει στο σημείο να είναι ένα ράντζο και μία μπουκάλα οξυγόνου στον διάδρομο, σε Covid και μη ασθενείς, ενώ στη διπλανή γειτονιά υπάρχουν ιδιωτικά νοσοκομεία - ξενοδοχεία με πολυδιαφημιζόμενες υπερσύγχρονες μονάδες που αξιοποιούνται για αφαίρεση ...σπίλων.
- Βία είναι τα ιδιωτικά νοσοκομεία που ακριβοπληρώνονται για να νοσηλεύουν ασθενείς οι οποίοι ...δεν χωράνε πλέον στα δημόσια νοσοκομεία μίας νόσου, να αποσπούν ειδικευόμενους από νοσοκομεία που πραγματικά στενάζουν.
- Βία είναι να βγαίνεις βόλτα με την οικογένειά σου στα χιλιόμετρα που σου επιτρέπονται και να τρως αναίτια ξύλο από τις ομάδες καταστολής. Επειδή πίσω από το «έτσι γουστάρω» του ΜΑΤατζή κρύβεται μία πολιτική εκφοβισμού και τρομοκρατίας, που στόχο έχει να μετατρέψει κάθε σκεπτόμενο μυαλό σε τυφλό πειθήνιο της πολιτικής του κέρδους.
- Βία είναι να κάνει η αστυνομία face control στα πανεπιστήμια, με παρουσία περισσότερων αστυνομικών μέσα στις σχολές από ό,τι καθηγητών και φοιτητών.
- Βία είναι να σε ξεγυμνώνουν και να σε σέρνουν στο πεζοδρόμιο επειδή ζητάς να ανοίξει η σχολή σου.
- Βία είναι να μην έχεις δουλειά.
- Βία είναι να μην έχεις για μέρες ολόκληρες νερό και ρεύμα σε περιοχές λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα, λόγω μίας χιονόπτωσης.
- Βία είναι πολλά ακόμα, τα οποία συνοψίζονται στο ότι βία είναι να έχει μεγαλύτερη αξία το κέρδος των λίγων, σε σχέση με τις ανάγκες και τη ζωή όσων το παράγουν.
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του με βάση δικά του παραδείγματα. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν δείξει δείγματα γραφής σχετικά με την πολιτική που ακολουθούν, με τους νόμους που ψηφίζουν, με το τι ιεραρχούν. Η μία σε αγαστή συνεργασία με την επόμενη, καθώς αλληλοσυμπληρώνονται σαν την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ φέρνει «αύρες», ψηφίζει μνημόνια με το ροζ συννεφάκι του αριστερού και την ηττοπάθεια του «θα λογαριαστούμε μετά», και η ΝΔ συμπληρώνει το πλαίσιο με την ωμή βία και καταστολή, την απαγόρευση δημοκρατικών δικαιωμάτων με πρόσχημα την ομαλότητα και την πανδημία. Και οι δύο νομοθετούν για την προστασία των μεγάλων επιχειρήσεων, για τη διατήρηση των κερδών τους, και σε βάρος της ζωής μας, ξεζουμίζοντας ό,τι έχει απομείνει από τα κερδισμένα με αγώνες δικαιώματά μας. Μία λέξη μπορεί να περιγράψει την πολιτική και των δύο: Εγκληματική.
Το ερώτημα που μένει και έρχεται στη μεριά μας, στη μεριά των εργαζομένων, συνολικά του λαού, είναι: Για πόσο ακόμα θα τους αφήνουμε; Για πόσο θα σιωπάμε στους νεκρούς μας, για πόσο θα δεχόμαστε σαν κάτι αναμενόμενο την καταστολή, για πόσο θα ανεχόμαστε την εξαθλίωση και την ταπείνωση της αξιοπρέπειας για να θησαυρίζουν οι δυνάστες μας;
Ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του και με βάση αυτές θα πορευτεί. Φαίνεται όμως πως όταν χτίζουμε μία ανθρώπινη αλυσίδα γύρω από τη διεκδίκηση όσων μας ανήκουν και δημιουργούμε ένα πλαίσιο κοινωνικής αλληλεγγύης, μπορούμε να γίνουμε ανίκητοι. Ας μη μείνουν οι κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών στη μνήμη μας ως φλόγες αντίστασης στο έγκλημα και στην εξαθλίωση. Μπορούμε να τις μετατρέψουμε σε σπίθες αλλαγής, ξεριζώματος της σαπίλας, για να χτίσουμε τον κόσμο των αναγκών μας. Στο χέρι μας είναι, άλλωστε. Ξεκινάμε;
(Αναδημοσιεύεται από το πόρταλ «902.gr»)
Γιατρός νευρολόγος στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας «Ο Αγ. Παντελεήμων»
Το κράτος έχει συνέχεια..
.
Με την οργανωμένη απειθαρχία από την αρχή της πανδημίας, εκατοντάδες σωματεία και φορείς στέλνουν μήνυμα πως οι διεκδικήσεις και οι αγώνες τους δεν αναστέλλονται, δεν αναβάλλονται, δεν μπαίνουν στο γύψο. Αναμετρούνται στην πράξη με τον κρατικό αυταρχισμό, δίνουν αγωνιστική απάντηση στα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης και στην προσπάθεια τρομοκράτησης.
Με τους αγώνες τους ξεσκεπάζουν τις κάλπικες διαχωριστικές γραμμές, πίσω από τις οποίες γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί το πραγματικό υπόβαθρο της καταστολής, που είναι η άλλη όψη των πολιτικών ενσωμάτωσης και πάει χέρι χέρι με την κλιμάκωση της αντιλαϊκής επίθεσης απ' όλες διαχρονικά τις κυβερνήσεις.
Αυτό το σκηνικό επαναλήφθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Βουλή, ανάμεσα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, στη συζήτηση για την αστυνομική βία και την κρατική καταστολή. Η μεταξύ τους αντιπαράθεση όμως, με αντιδεξιές κορόνες και χρεοκοπημένα ψευτοδιλήμματα, είναι έργο χιλιοπαιγμένο στην πλάτη του λαού, που τον θέλουν θεατή στη γωνία, «ουρά» της μιας ή της άλλης εκδοχής της αστικής πολιτικής.
Το κράτος έχει συνέχεια στην αντιλαϊκή επίθεση και την καταστολή. Η ΝΔ ετοιμάζει νέα φουρνιά αντεργατικών νομοσχεδίων και απαιτεί από τον λαό «να κάτσει στ' αυγά του» για να μη χαθεί το ...τρένο της ανάκαμψης για το κεφάλαιο.
Στις εκλογές του 2019 έκανε κεντρικό της σύνθημα την «ασφάλεια», στέλνοντας μήνυμα κρατικής πυγμής και προετοιμάζοντας το έδαφος για ένταση της καταστολής, στο φόντο των αδιεξόδων που μεγαλώνουν σήμερα για τον λαό από τη διαχείριση της πανδημίας και της νέας οικονομικής κρίσης με κριτήριο τα συμφέροντα του κεφαλαίου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, που παρουσιάζει την κρατική καταστολή ως «αποκλειστικότητα» του «κράτους της δεξιάς», έστελνε ως κυβέρνηση τα ΜΑΤ ενάντια σε εργαζόμενους, συνταξιούχους, ακόμα και μαθητές, παρέταξε πρώτος της αύρες απέναντι σε διαδηλωτές, για να εφαρμοστούν τα μέτρα των μνημονίων.
Κατέστειλε με αγριότητα αντιιμπεριαλιστικές κινητοποιήσεις, για να θωρακίσει τον «στρατηγικό διάλογο» με τις ΗΠΑ και ψήφισε νόμους που ενισχύουν τον αυταρχισμό θεσμικά και επιχειρησιακά, ενσωματώνοντας επικίνδυνες Οδηγίες της ΕΕ περί «τρομοκρατίας» και «ριζοσπαστισμού», που στη συνέχεια εμπλούτισε η ΝΔ.
Η στρατηγική τους σύμπλευση δεν κρύβεται ούτε στα ζητήματα διαχείρισης της πανδημίας. Αφού τον περασμένο Απρίλη έριξε το σύνθημα «θα λογαριαστούμε μετά», ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει τώρα υπουργό Υγείας «κοινής αποδοχής» με τη ΝΔ, αλλά και «επίταξη» του ιδιωτικού τομέα Υγείας με γενναίες κρατικές επιδοτήσεις, όπως κάνει η κυβέρνηση.
Στο έδαφος της υγείας - εμπόρευμα, προτείνει το λεγόμενο «νέο ΕΣΥ», που είναι ίδιο κι απαράλλαχτο με το παλιό, έχοντας πρωτοστατήσει και στις ΣΔΙΤ. Στην ίδια βάση μιλάει για προσωρινή άρση της πατέντας και όχι κατάργησή της, για να μη χάσουν οι πολυεθνικές του Φαρμάκου ούτε δεκάρα από τα αμύθητα κέρδη τους. Και ταυτόχρονα, διεκδικεί τον τίτλο του ικανότερου να διαμορφώσει προϋποθέσεις ανάκαμψης από την καπιταλιστική κρίση και να εγγυηθεί την «κοινωνική συναίνεση».
Ο λαός όμως έχει πείρα και γνώση και δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα που του στήνουν ξανά. Η πραγματική διέξοδος βρίσκεται στην κλιμάκωση των αγώνων ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της σημερινής και όλων διαχρονικά των κυβερνήσεων και των κομμάτων του κεφαλαίου, που θυσιάζει την υγεία, τα δικαιώματα, τις ανάγκες και τις ελευθερίες του λαού στο βωμό της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων.
Αυτόν το δρόμο δείχνουν οι εργαζόμενοι, που μέσα από τα σωματεία τους υπερασπίζονται αγωνιστικά την υγεία και τα δικαιώματά τους. Οι χιλιάδες φοιτητές με τους συλλόγους τους, που συνεχίζουν να παλεύουν ενάντια στο νόμο Κεραμέως - Χρυσοχοΐδη και διεκδικούν να ανοίξουν τώρα οι σχολές με όλα τα μέτρα προστασίας. Οι αγωνιστές υγειονομικοί και εργαζόμενοι στο δημόσιο σύστημα Υγείας, που παρά τις απειλές και τις συνδικαλιστικές διώξεις, αποκαλύπτουν τις ελλείψεις και μπαίνουν μπροστά για άμεσα μέτρα προστασίας της υγείας του λαού.
Αυτό το μήνυμα στέλνουν και τα συλλαλητήρια που διοργανώνουν σήμερα εκατοντάδες συνδικαλιστικές οργανώσεις, φορείς του κινήματος και φοιτητικοί σύλλογοι, στον έναν χρόνο από το ξέσπασμα της πανδημίας, καλώντας σε μαζική συμμετοχή και αγωνιστική κλιμάκωση.
Τρίτωσε το ... κακό της «ιδιωτικής συμμετοχής» στην αντιμετώπιση της πανδημίας
Μετά τα παχυλά «νοίκια» στους κλινικάρχες και τη «διαλογή» ασθενών, ήρθαν και οι μετακινήσεις γιατρών από τα δημόσια στα ιδιωτικά νοσοκομεία!
Κι έτσι, στο πλαίσιο της «συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα» και των «εθελούσιων παραχωρήσεων» των δύο ιδιωτικών κλινικών («Λητώ» και «Ιατρικό Περιστερίου») στην Αττική για τη νοσηλεία Covid περιστατικών, η κυβέρνηση μέσω της 1ης ΥΠΕ έδωσε «γραμμή» για τη μετακίνηση ειδικευόμενων γιατρών από τα δημόσια νοσοκομεία στο ιδιωτικό «Λητώ»!
Συγκεκριμένα, προς την κλινική «Λητώ» μετακινούνται συνολικά πέντε ειδικευόμενοι παθολόγοι από το «Λαϊκό», το «Ιπποκράτειο» και το «Σπηλιοπούλειο». Η πρωτοβουλία αυτή της ΥΠΕ ήρθε σε απάντηση αυτοψίας που έγινε στο «Λητώ» στις 11 Μάρτη και στην οποία διαπιστωνόταν η ανάγκη εξεύρεσης 8 ειδικευόμενων.
Θυμίζουμε ότι όταν ανακοινώθηκαν οι περιβόητες «εθελούσιες παραχωρήσεις» - που βέβαια γίνονται με το αζημίωτο από τα κρατικά ταμεία - σε ερωτήματα για το γεγονός ότι το «Λητώ» δεν διαθέτει πνευμονολογική κλινική, η κυβέρνηση απαντούσε ότι ο επιχειρηματικός όμιλος, στον οποίο ανήκει και το συγκεκριμένο «μαγαζί», θα έλυνε το ζήτημα μετακινώντας προσωπικό από άλλες κλινικές του. Τώρα βέβαια επιλέγεται ο δρόμος του στραγγίσματος του δημόσιου συστήματος για να στελεχωθεί και το συγκεκριμένο ιδιωτικό νοσοκομείο.
Η συγκεκριμένη απαράδεκτη κίνηση έγινε γνωστή το περασμένο Σάββατο, μια μέρα μετά το προηγούμενο «χτύπημα» της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας», οπότε και είχε ανακοινωθεί ότι στα δύο αυτά θεραπευτήρια θα μεταφέρονται μόνο οι ...σχεδόν υγιείς - πρώην ασθενείς Covid. Δηλαδή, όσοι έχουν σχεδόν αναρρώσει και είναι ένα βήμα πριν το εξιτήριο, θα περνάνε και μια βόλτα από το ιδιωτικό κέντρο, κάτι που θα «ωφελεί» βέβαια τους κλινικάρχες, αφού θα τσεπώνουν το νοσήλιο που έχει συμφωνηθεί με την κυβέρνηση...
Κάνοντας «ταμείο» λοιπόν, οι ιδιώτες έχουν και τζάμπα προσωπικό και επιπλέον ασθενείς - πελατεία που τους προσφέρεται από τα δημόσια νοσοκομεία και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες, αφού είναι διαλεγμένοι και σε καλή υγειονομική κατάσταση και κρατικό χρήμα σε μια περίοδο που, όπως οι ίδιοι δηλώνουν, έχουν «αναδουλειές» λόγω της γενικότερης κατάστασης. Πρόκειται για «έκτακτο σχεδιασμό» της κυβέρνησης, που αποτελεί αντιγραφή των αντίστοιχων κινήσεων που έκανε και στη Θεσσαλονίκη στο δεύτερο κύμα της πανδημίας, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Την ώρα που ούτε οι εφημερίες στις κλινικές Covid του νοσοκομείου «δεν βγαίνουν λόγω έλλειψης προσωπικού, η διοίκηση δέχεται να δωρίσει δύο ειδικευόμενους στον ιδιωτικό τομέα», σχολιάζει σε ανακοίνωσή της η ΔΗΠΑΚ Γιατρών.
Ως απάντηση στην απαράδεκτη αυτή απόφαση, ειδικευόμενοι στο «Λαϊκό» Νοσοκομείο πραγματοποίησαν χτες το πρωί κινητοποίηση στη διοίκηση του νοσοκομείου με αίτημα την έγγραφη δέσμευση ότι δεν θα γίνουν μετακινήσεις ειδικευόμενων, καθώς «όχι μόνο δεν περισσεύει κανείς, αλλά το νοσοκομείο χρειάζεται άμεσα προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Να μη μετακινηθεί κανείς εργαζόμενος από δημόσιο νοσοκομείο σε άλλο και ιδίως του ιδιωτικού τομέα, να ανακληθεί η απόφαση της ΥΠΕ για μετακίνηση των ειδικευόμενων προς το "Λητώ"». Από τη μεριά του, ο διοικητής δεσμεύτηκε προφορικά ότι οι μετακινήσεις έχουν ανασταλεί. Ωστόσο, χτες οι ειδικευόμενοι παρέλαβαν από το Πρωτόκολλο το έγγραφο μετακίνησής τους, οπότε παραμένουν σε επαγρύπνηση.
Μετά την κατακραυγή που σήκωσε ο «σχεδιασμός αλά Θεσσαλονίκη», χτες διαρρέονταν ότι οι μετακινήσεις των ειδικευόμενων αναστέλλονται, ενώ κυβερνητικά στελέχη ισχυρίζονταν ότι δεν πρόκειται για ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα «αφού το "Λητώ" έχει "επιταχθεί" και είναι το ίδιο σαν να μετακινείς προσωπικό από το "Λαϊκό" στο "Ιπποκράτειο"» (!). Η ...«μαϊμού» επίταξη για την οποία κάνει λόγο η κυβέρνηση βέβαια, έχει ήδη απαντηθεί από τον ίδιο τον πρόεδρο της Ενωσης Ιδιωτικών Κλινικών, που τόνιζε την περασμένη βδομάδα ότι «δεν πρόκειται για επίταξη. Θα πληρωνόμαστε κανονικά». Η «κανονική πληρωμή» άλλωστε ήταν το πρώτο χτύπημα της κυβέρνησης στη «συνεργασία» που είχε ανακοινώσει με τα ιδιωτικά, η οποία πάντοτε γίνεται με το αζημίωτο. Θυμίζουμε ότι για τη νοσηλεία σε ΜΕΘ (non Covid) ιδιωτικών κλινικών, πέρσι η κυβέρνηση είχε διπλασιάσει το «νοίκι» που αποδίδει στους κλινικάρχες.
Οι παραπάνω απαράδεκτες κυβερνητικές μεθοδεύσεις, που συνιστούν περαιτέρω αποδυνάμωση των δημόσιων νοσοκομείων, γίνονται γνωστές όταν μόνο στην Αττική μέχρι χτες το μεσημέρι 126 ήταν οι διασωληνωμένοι ασθενείς (Covid και non Covid) που βρίσκονταν «σε αναμονή» στην πλατφόρμα του ΕΚΑΒ μέχρι να βρεθεί κρεβάτι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Μάλιστα, ένας εξ αυτών είναι στην αναμονή από τις 28 Φλεβάρη, δηλαδή παραμένει διασωληνωμένος πάνω από 15 μέρες εκτός ΜΕΘ!
Η κυβέρνηση εδώ κι ένα χρόνο θριαμβολογεί για την «κατάκτηση του ευρωπαϊκού μέσου όρου των 1.200 κρεβατιών ΜΕΘ» που ισχυρίζεται ότι έχει εξασφαλίσει, όταν πριν την πανδημία απαιτούνταν 3.500 δημόσια κρεβάτια ΜΕΘ, ενώ ακόμα και σήμερα αρνείται την επίταξη δίχως αποζημίωση του ιδιωτικού τομέα, όπως των μεγάλων ιδιωτικών νοσοκομείων στην Αττική που μπορούν άμεσα να προσφέρουν εκατοντάδες κλίνες και να ανακουφίσουν πραγματικά την ασφυκτική κατάσταση.
Χαρακτηριστική είναι η κατάσταση «εμφράγματος» που διαμορφώνεται στα δημόσια νοσοκομεία:
-- Χτες στον «Ευαγγελισμό» η πληρότητα στις ΜΕΘ (Covid και γενική) ήταν 100%. Μόνο στην τελευταία εφημερία έγιναν συνολικά 170 εισαγωγές, οι 75 ήταν ασθενείς με Covid, εκ των οποίων οι 20 διακομίστηκαν στο «Σισμανόγλειο», που έχει μετατραπεί σε νοσοκομείο αποκλειστικά μιας νόσου και ήδη πάνω από 200 κρεβάτια (σε σύνολο 300) γέμισαν σε 3 μέρες.
-- Στο «Θριάσιο», ήδη τέσσερις διασωληνωμένοι ασθενείς με Covid-19 νοσηλεύονται εκτός ΜΕΘ, σε κλίνες απλής νοσηλείας. Το Σωματείο Εργαζομένων «Θριάσιου» Νοσοκομείου μάλιστα καταγγέλλει ότι δεν έχουν συσταθεί ακόμη ούτε οι 5 θέσεις γιατρών για ΜΕΘ, για τις οποίες υπάρχει αίτημα του νοσοκομείου από 28/9/2020, δεν έχουν προκηρυχθεί ακόμη οι 16 θέσεις νοσηλευτών για ΜΕΘ, που συστάθηκαν στις 17/12/2020 και δεν έχουν προσληφθεί οι 24 επιλαχόντες νοσηλευτές της 2Κ/2019. «Η "ανάπτυξη" των νέων κλινών ΜΕΘ COVID έγινε με μετακίνηση 3 γιατρών από το Αναισθησιολογικό και 2 γιατρών από τη Γενική ΜΕΘ. Αντίστοιχα μετακινήθηκαν 10 νοσηλευτές από τη Γενική ΜΕΘ, 2 νοσηλεύτριες από τη ΜΤΝ και 1 νοσηλεύτρια από το Αναισθησιολογικό»... Χαρακτηριστικό επίσης είναι το παράδειγμα της Πνευμονολογικής κλινικής, όπου 6 ειδικευμένοι πνευμονολόγοι, συνεπικουρούμενοι από ειδικευόμενους άλλων ειδικοτήτων (π.χ. ψυχιατρικής, γυναικολογίας, νευρολογίας) έχουν την ευθύνη για δεκάδες πνευμονολογικούς ασθενείς (COVID και μη), ενώ παρόμοιες είναι οι ελλείψεις και σε νοσηλευτικό προσωπικό, με 2 ή 3 νοσηλευτές ανά βάρδια να έχουν την ευθύνη για 32 και περισσότερους ασθενείς...
-- Στο πλαίσιο της μετατροπής όλου του συστήματος σε «μιας νόσου», την περασμένη βδομάδα, μέσα σε ένα 24ωρο, οι εργαζόμενοι της Γενικής ΜΕΘ στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» κλήθηκαν να διακομίσουν όλα τα περιστατικά τους σε άλλα νοσοκομεία, ώστε να μετατραπεί άρον άρον σε ΜΕΘ Covid χωρίς το απαραίτητο προσωπικό και εξοπλισμό. Για να καλύψουν τις ανάγκες από την έλλειψη προσωπικού, έκλεισαν το Αγγειοχειρουργικό και Νεφρολογικό νοσηλευτικό τμήμα ΓΟΒ και μετέφεραν το νοσηλευτικό προσωπικό στη ΜΕΘ, χωρίς προηγούμενη εμπειρία στην εντατική θεραπεία, κάτι που προκάλεσε την άμεση κινητοποίηση των εργαζομένων, που πραγματοποίησαν συγκέντρωση το πρωί της Παρασκευής στην πύλη του νοσοκομείου.
Σε ασφυκτική κατάσταση συνεχίζουν να λειτουργούν τα υποστελεχωμένα δημόσια νοσοκομεία της Θεσσαλίας, καθώς οι ανάγκες νοσηλείας των ασθενών με Covid παραμένουν μεγάλες, με την κυβέρνηση να αρνείται ακόμα και τώρα να επιτάξει τον ιδιωτικό τομέα, που μόνο στην περιοχή διαθέτει 2.500 κρεβάτια. Πιο συγκεκριμένα, την προηγούμενη βδομάδα εντοπίστηκαν 1.095 κρούσματα, εκ των οποίων τα 243 νοσηλεύονται στα νοσοκομεία.
Ενδεικτική της κρισιμότητας είναι η κατάσταση στο νοσοκομείο της Καρδίτσας, όπου από το βράδυ της Κυριακής είναι γεμάτα και τα 6 κρεβάτια ΜΕΘ Covid, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά μέσα στο 2021. Στο μεταξύ, ανοδικές τάσεις δείχνει ο αριθμός νοσηλευόμενων και στις απλές κλινικές ΜΕΘ (18 άτομα χτες από 15 πριν μια βδομάδα).
Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η πολιτική των μπαλωμάτων, που οδηγεί σε μεγαλύτερη υποβάθμιση και τα Κέντρα Υγείας, με τη μεταφορά προσωπικού από το ΚΥ Φαρσάλων στο Ιατρείο Νίκαιας, ώστε αυτό να μετατραπεί όπως - όπως σε «πολυδύναμο περιφερειακό ιατρείο». Την απόφαση αυτή καταδικάζουν μαζικοί φορείς αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης με ομόφωνη απόφαση.
15 Μαρ 2021
Νέα Σμύρνη: Άγριος ξυλοδαρμός και σεξουαλική κακοποίηση 18χρονης από αστυνομικούς
Η 18χρονη ξυλοκοπήθηκε άγρια από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΡΑΣΗ και άνδρες των ΜΑΤ, ενώ υπέστη σωματική και λεκτική σεξουαλική παρενόχληση κατά τη σύλληψή της. Η δικηγόρος της μιλά στο NEWS 24/7 για την κατάσταση της νεαρής.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η 18χρονη ξυλοκοπήθηκε άγρια από τους αστυνομικούς, ενώ υπέστη σωματική και λεκτική σεξουαλική κακοποίηση κατά τη σύλληψή της από τους αστυνομικούς. Συγκεκριμένα, -σύμφωνα με την καταγγελία- ένας εκ των αστυνομικών της ομάδας ΔΡΑΣΗ απείλησε πως θα τη βιάσει, λέγοντάς της “εσύ θα γ…θείς, να το θυμάσαι”, ενώ ένας άλλος της έπιασε τα οπίσθια και της είπε “πάμε στο στενό να σε γ…σω”.
Άδωνις Γεωργιάδης όπως Γκέμπελς...
Ο υπουργός Αναπτύξεως κι Επενδύσεων της κυβερνήσεως Μητσοτάκη, Άδωνις Γεωργιάδης, σε πολιτική υστερία δήλωσε αρχικά:
«Ας πούμε ότι λες ότι θα χρησιμοποιήσω τις δυνάμεις καταστολής, τη νόμιμη διαδικασία για να εμποδίσεις την διαδήλωση. Τις δυνάμεις των ΜΑΤ δηλαδή. Όταν τα ΜΑΤ θα έρθουν σώμα με σώμα με τους διαδηλωτές θα επιβαρύνουν την μετάδοση του ιού; Εδώ, είμαστε εγκλωβισμένοι σε έναν ανήθικο εκβιασμό της Αριστεράς. Ξέρουν ότι δεν μπορούμε να τους σταματήσουμε διότι αυτό θα επιβαρύνει το ιό. Ξέρουν ότι η έκρηξη των κρουσμάτων θα φέρει περαιτέρω καραντίνα, κι άρα περαιτέρω δυσαρέσκεια στα μαγαζιά, περαιτέρω δυσαρέσκεια στον κόσμο που είναι σπίτι και ούτω καθεξής».
Μέχρι εδώ η υπουργάρα του κυρίου Μητσοτάκη απλά λέει μπούρδες και ψέματα. Η ίδια κυβέρνηση έχει βγάλει έξω την
αστυνομία και καταγράφονται δεκάδες περιστατικά βίας σε διαδηλωτές, αυτός υποστηρίζει ότι τα ΜΑΤ… δεν χτυπάνε για να μην γίνει μετάδοση του ιού!Ο υπουργός Αναπτύξεως, όμως, δεν σταματά εδώ και ισχυρίζεται:
«Το κάνουν επί σκοπώ για να διαδώσουν τον ιό, το κάνουν με δόλο. Για να διαδώσουν τον ιό. Για να κρατήσουν την Ελλάδα δεμένη στην καραντίνα. Και μετά να βγαίνουν και να κατηγορούν την κυβέρνηση για την καραντίνα. Δεν το καταλάβατε ακόμα;(…) Ένα μικρό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, της Αριστεράς, και της άκρας Αριστεράς, αποφάσισε να αποσχιστεί από την εθνική προσπάθεια, και να εκβιάσει το υπόλοιπο σώμα της ελληνικής κοινωνίας(…) Είναι απολύτως προφανές ότι έχουν πέσει οι μάσκες τους. Είναι κανονικοί εκβιαστές. Χρησιμοποιούν τον κορωνοϊό ως όπλο για να καταστρέψουν την Ελλάδα, για να επιβάλουν τη γνώμη τους».
Λογικό είναι ο επιφανής εκπρόσωπος της κυβερνήσεως μετά τις μπούρδες και τα ψέματα να συνεχίσει με αθλιότητες και βρωμιές.
Την ίδια στιγμή που η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, με νεκρούς, με χιλιάδες κρούσματα καθημερινά, με τις ΜΕΘ και συνολικά τα νοσοκομεία να μην μπορούν να ανταποκριθούν με ευθύνη της κυβέρνησης, αυτοί άρχισαν πάλι το παραμύθι της διασποράς του κορωνοϊού από τις διαδηλώσεις.
Αν ντρέπονται; Όχι, το έχουμε ξαναπεί δεν ντρέπονται, αφού είναι οι ίδιοι που ενώ δεν κάνουν μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία, δεν ενισχύουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δεν εντείνουν τους ελέγχους στους χώρους εργασίας, χαρίζουν εκατομμύρια ευρώ σε κλινικάρχες και καναλάρχες,βγαίνουν στα κανάλια και ρίχνουν την ευθύνη της διάδοσης του κορωνοϊού στις διαδηλώσεις.
Πάνε να πετάξουν από πάνω τους ευθύνη με τον πιο χυδαίο τρόπο: Ασκούν εγκληματική πολιτική στην πανδημία και στρέφονται κατά του «εχθρού λαού» που αντιδρά στις άθλιες επιλογές τους.
Και είναι τόσο τιποτένιοι που το κάνουν ενώ γνωρίζουν πως το τελευταίο διάστημα έχουν εντείνει την αστυνομοκρατία παντού και επιδιώκουν να επιβάλλουν ως κανονικό ένα αυταρχικό καθεστώς. Το μόνο που θέλουν να φαίνεται «κανονικό» είναι να υπακούει ο λαός σε κάθε μέτρο που αποφασίζουν κι όποιος έχει αντίρρηση να του κολλάνε τη ρετσινιά πως μεταδίδει τον κορωνοϊό. Κι ας ξέρουν ότι οι διαδηλωτές εφαρμόζουν μέτρα προστασίας πολύ καλύτερα από την ίδια την κυβέρνηση που όποτε γουστάρει περιοδεύει «ανέμελα».
Και κάνουν και κάτι ακόμα, το οποίο συγκρούεται με την ίδια την πραγματικότητα αλλά αφού τους βολεύει το συνεχίζουν: Στο πλαίσιο του δικομματικού πινγκ – πονγκ με τον ΣΥΡΙΖΑ θέλουν να εμφανίζουν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σαν οργανωτή και υποκινητή των διαδηλώσεων. «Όσο οι διαδηλώσεις είναι στους δρόμους οι επαγγελματίες δεν θα ανοίξουν τα μαγαζιά τους. Ο Τσίπρας έχει αποφασίσει να καταστρέψει την Ελλάδα για να αποκομίσει ο ίδιος δήθεν πολιτικά οφέλη», είπε ο υπουργός, μεταξύ άλλων. Η αλήθεια είναι ότι πολύ θα ήθελε ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει σχέση με τις διαδηλώσεις. Ακόμα και οι ίδιοι στον ΣΥΡΙΖΑ, όμως, παραδέχονται ότι η πολιτική επιρροή και η οργανωτική τους δυνατότητα σε σχέση με τις κινητοποιήσεις είναι… δυσανάλογη. Ο οποιοσδήποτε, βέβαια, έχει στοιχειώδη εικόνα των λαϊκών αντιδράσεων αντιλαμβάνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να «καπελώσει» τις αντιδράσεις αλλά δεν του βγαίνει, επειδή οι διαδηλωτές γνωρίζουν πολύ τις πολιτικές του ευθύνες και όταν ήταν κυβέρνηση και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η πολιτική υστερία του υπουργού Αναπτύξεως και σε ήχο:
Διαβάστε επίσης: «Τελειώσανε! Πάμε! Θα τους σκοτώσουμε!»
Βία είναι, αλλά
…
*Της Στέλλας Αγγελόγλου
«Βία. Το θέμα των ημερών. Πολλά έχουν γραφεί και μπορούν ακόμα να περιγραφούν. Τη βιώνουμε καθημερινά σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, με συνεχώς αυξανόμενη ένταση, αφού είναι το κυρίαρχο μέσο με το οποίο επιβάλλεται πλέον το δίκιο του ισχυρού μέσω του κρατικού μηχανισμού που ελέγχει.
-
Βία είναι το 2021 να μη φτάνει η παροχή οξυγόνου στα νοσοκομεία για να καλύψει τις ανάγκες των ασθενών. Πόσο πιο γλαφυρό το capitalism means I can’t breath;
-
Βία είναι η παροχή Υγείας στα δημόσια νοσοκομεία να έχει φτάσει στο σημείο να είναι ένα ράντζο και μία μπουκάλα οξυγόνου στο διάδρομο, σε covid και μη ασθενείς, ενώ στη διπλανή γειτονιά υπάρχουν ιδιωτικά νοσοκομεία-ξενοδοχεία με πολυδιαφημιζόμενες υπερσύγχρονες μονάδες που αξιοποιούνται για αφαίρεση … σπίλων.
-
Βία είναι τα ιδιωτικά νοσοκομεία που ακριβοπληρώνονται για να νοσηλεύουν ασθενείς που … δε χωράνε πλέον στα δημόσια νοσοκομεία μίας νόσου, να αποσπούν ειδικευόμενους από νοσοκομεία που πραγματικά στενάζουν.
-
Βία είναι να βγαίνεις βόλτα με την οικογένειά σου στα χιλιόμετρα που σου επιτρέπονται και να τρως αναίτια ξύλο από τις ομάδες καταστολής. Επειδή πίσω από το "έτσι γουστάρω" του ΜΑΤατζή κρύβεται μία πολιτική εκφοβισμού και τρομοκρατίας που στόχο έχει να μετατρέψει κάθε σκεπτόμενο μυαλό σε τυφλό πειθήνιο της πολιτικής του κέρδους.
-
Βία είναι να κάνει η αστυνομία face control στα πανεπιστήμια με παρουσία περισσότερων αστυνομικών μέσα στις σχολές από ότι καθηγητών και φοιτητών.
-
Βία είναι να σε ξεγυμνώνουν και να σε σέρνουν στο πεζοδρόμιο επειδή ζητάς να ανοίξει η σχολή σου.
-
Βία είναι να μην έχεις δουλειά.
-
Βία είναι να μην έχεις για μέρες ολόκληρες νερό και ρεύμα σε περιοχές λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα λόγω μίας χιονόπτωσης.
-
Βία είναι πολλά ακόμα, τα οποία συνοψίζονται στο ότι βία είναι να έχει μεγαλύτερη αξία το κέρδος των λίγων, σε σχέση με τις ανάγκες και τη ζωή όσων το παράγουν.
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του με βάση δικά του παραδείγματα. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν δείξει δείγματα γραφής σχετικά με την πολιτική που ακολουθούν, με τους νόμους που ψηφίζουν, με το τι ιεραρχούν. Η μία σε αγαστή συνεργασία με την επόμενη καθώς αλληλοσυμπληρώνονται σαν την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Ο ΣΥΡΙΖΑ φέρνει αύρες, ψηφίζει μνημόνια με το ροζ συννεφάκι του αριστερού και την ηττοπάθεια του "θα λογαριαστούμε μετά" και η ΝΔ συμπληρώνει το πλαίσιο με την ωμή βία και καταστολή, την απαγόρευση δημοκρατικών δικαιωμάτων με πρόσχημα την ομαλότητα και την πανδημία. Και οι δύο νομοθετούν για την προστασία των μεγάλων επιχειρήσεων και τη διατήρηση των κερδών τους και εις βάρος της ζωής μας, ξεζουμίζοντας ό,τι έχει απομείνει από τα κερδισμένα με αγώνες δικαιώματά μας. Μία λέξη μπορεί να περιγράψει την πολιτική και των δύο εγκληματική.
Το ερώτημα που μένει και έρχεται στη μεριά μας, στη μεριά των εργαζόμενων, συνολικά του λαού είναι για πόσο ακόμα θα τους αφήνουμε; Για πόσο θα σιωπάμε στους νεκρούς μας, για πόσο θα δεχόμαστε σαν κάτι αναμενόμενο την καταστολή, για πόσο θα ανεχόμαστε την εξαθλίωση και την ταπείνωση της αξιοπρέπειας για να θησαυρίζουν οι δυνάστες μας;
Ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του και με βάση αυτές θα πορευτεί. Φαίνεται όμως, πως όταν χτίζουμε μία ανθρώπινη αλυσίδα γύρω από τη διεκδίκηση όσων μας ανήκουν και δημιουργούμε ένα πλαίσιο κοινωνικής αλληλεγγύης μπορούμε να γίνουμε ανίκητοι. Ας μη μείνουν οι κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών στη μνήμη μας ως φλόγες αντίστασης στο έγκλημα και την εξαθλίωση. Μπορούμε να τις μετατρέψουμε σε σπίθες αλλαγής, ξεριζώματος της σαπίλας, για να χτίσουμε τον κόσμο των αναγκών μας. Στο χέρι μας είναι άλλωστε. Ξεκινάμε;».
* Η Στ. Αγγελόγλου είναι γιατρός νευρολόγος στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας «Ο Αγ. Παντελεήμων».
Σκοτώνουν και λογαριασμό δε δίνουν
Τις πρώτες ώρες του συμβάντος, η είδηση παρουσιάστηκε από τα περισσότερα μέσα ως ένα τυπικό τροχαίο ατύχημα που απλά συνέβη μπροστά στη Βουλή και εμπλεκόταν ένα υπηρεσιακό όχημα. Τις επόμενες ώρες, όμως, βίντεο που βγήκε στη δημοσιότητα δείχνει έναν αυτόπτη μάρτυρα, επίσης μοτοσικλετιστή, ταχυμεταφορέα, ο οποίος σταματάει με το μηχανάκι του και διαμαρτυρόμενος στους τροχαίους λέει ότι «το παιδί ήταν με πράσινο και το τσακίσατε». Τότε ο υπεύθυνος τροχόμπατσος που βρισκόταν στο σημείο τού λέει να κάνει στην άκρη, δίνοντας εντολή σε έναν αλλο τροχαίο να τον γράψει: «Γράψ’ τον, να μη λέει χαζομάρες». Και απευθυνόμενος στον μάρτυρα: «Εσύ τι είσαι, ο δικηγόρος του διαβόλου; Ασε το παιδί, εσύ φοράς το κράνος σου; Αντε τώρα σήκω φύγε από δω, εξαφανίσου»! Μιλάμε, δηλαδή, για εκδίωξη αυτόπτη μάρτυρα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, που είχε τελικά ως αποτέλεσμα το βαρύτατο τραυματισμό ενός νέου, εικοσιατριάχρονου ανθρώπου.
Την επόμενη μέρα (Σάββατο), άρχισαν να «βουΐζουν» τα social media και αποκαλύφθηκε ότι το υπηρεσιακό αυτοκίνητο που βγήκε από τη Βουλή ήταν της φρουράς της Ντόρας Μπακογιάννη. Η συγκεκριμένη «λεπτομέρεια» μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής είχε θαφτεί από όλα τα Μέσα και μόνο το μεσημέρι και μετά από το θόρυβο που είχε δημιουργηθεί, η Μπακογιάννη αναγκάστηκε να δηλώσει μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο fb:
«Την Παρα-σκευή το μεσημέρι, την ώρα που βρι-σκόμουν στη Βουλή παρα-κολουθώντας την “ώρα του πρωθυπουργού“ υπηρεσιακό όχημα της ασφάλειάς μου ενεπλάκη σε τροχαίο δυστύχημα με αποτέλεσμα τον βαρύτατο τραυματισμό ενός νέου παιδιού 23 ετών, του Ιάσωνα. Είμαι βαθύτατα συντετριμμένη. Οι σκέψεις μου και οι προσευχές μου είναι με την οικογένεια του άτυχου νέου. Επικοινώνησα μαζί τους για να τους εκφράσω την συμπαράστασή μου και να τους διαβεβαιώσω ότι η υπόθεση θα ερευνηθεί σε βάθος και οι ευθύνες θα αποδοθούν».
Την ίδια στιγμή εξέδωσαν δελτίο Τύπου για το συμβάν και οι μπάτσοι, επίσης με δύο μέρες καθυστέρηση. Ούτε συνεννοημένοι να ήταν….
Ας πάμε στην ουσία του πράγματος τώρα. Το ότι οι μπάτσοι, ειδικά οι συνοδείες των διάφορων υπουργών και βουλευτών, οδηγούν άκρως επικίνδυνα είναι γνωστό. Δεν
είναι η πρώτη φορά που προκαλείται ατύχημα από την οδηγική τους
συμπεριφορά. Μάλιστα, αν τολμήσει κάποιος να τους ζητήσει το λόγο, τρώει
και ξύλο. Γνωστό είναι αυτό που έγινε με τον αρχισύμβουλο και
ανιψιό του Μητσοτάκη στη Μιχαλακοπούλου, στις 27 Απρίλη του 2020, όταν η
συνοδεία του παραλίγο να σκοτώσει έναν μοτοσικλετιστή και όταν αυτός
διαμαρτυρήθηκε, τον «πλάκωσαν» κιόλας οι μπάτσοι-μπράβοι του
κυβερνητικού στελέχους, ενώ η μπατσαρία και ο Χρυσοχοΐδης παρουσίασαν το
γεγονός σαν τάχα να έγινε αστυνομικός έλεγχος και το θύμα αντιστάθηκε!
Επίσης,
η προσπάθεια διάφορων συριζοτρόλ να «φορτώσουν» στη Μπακογιάννη το
θανατηφόρο τροχαίο, γεμίζοντας τα social media με hashtag όπως
#nddolofonoi κ.ά., είναι τουλάχιστον αποπροσανατολιστική έως και χυδαία.
Θα μπορούσε αντί για τη φρουρά της Μπακογιάννη να είναι η φρουρά του
Τσίπρα ή της Γεννηματά. Δεν νομίζουμε ότι οδηγούν με μεγαλύτερο σεβασμό
οι άλλοι μπάτσοι.
Η είδηση και αυτό που πρέπει να μας
εξοργίζει είναι ότι συμβαίνει ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα στον
κεντρικότερο δρόμο της πρωτεύουσας και ο υπεύθυνος της Τροχαίας τραμπουκίζει και διώχνει από το σημείο αυτόπτη μάρτυρα! Δε
θα το έκανε αν το ατύχημα γινόταν κάπου αλλού και αν ο οδηγός του
αυτοκινήτου δεν ήταν μπάτσος. Ξέρουμε, επίσης, ότι τα αυτοκίνητα από τη
Βουλή συνήθως βγαίνουν μετά από σήμα του υπεύθυνου τροχαίου που
βρίσκεται στο σημείο. Είναι πολύ πιθανόν, λοιπόν, ο ευέξαπτος τροχαίος που διώχνει με απειλές τον αυτόπτη μάρτυρα να φέρει επίσης ευθύνη για το ατύχημα
(ή κάποιος συνάδελφός του). Το συγκεκριμένο σημείο βιντεοσκοπείται από
χίλιες μεριές, συνεπώς η Τροχαία είναι υποχρεωμένη να δώσει στη
δημοσιότητα τα βίντεο για να φανεί πώς ακριβώς έχει προκληθεί το
ατύχημα.
Οσο για τη Μπακογιάννη, αρκεί να της χρεώσουμε
την κατά δύο μέρες καθυστέρηση να παραδεχτεί ότι η φρουρά της ενεπλάκη
σε σοβαρό (ενδεχομένως θανατηφόρο) τροχαίο. Τα δάκρυά της ήταν
κροκοδείλια. Η υποκρισία ξέχειλη. Μίλησε μόνο όταν είδε ότι τα
κρατικά όργανα δεν κατάφεραν να κρύψουν το συμβάν από τη δημοσιότητα. Κι
αυτό αρκεί για να τη χαρακτηρίσει.
Παρακάτω το βίντεο με τον τραμπουκισμό του αυτόπτη μάρτυρα από τον τροχόμπατσο:
Πηγή: Κόντρα
14 Μαρ 2021
Έχουν κόψει καπίστρι” – Σαρωτικός Θανάσης “Παφίλης κατά της αστυνομικής βίας
(VIDEO)
Εφ’ όλη της ύλης μίλησε ο Θανάσης Παφίλης στην εκπομπή “Επτά” της Βάλιας Πετούρη, πιάνοντας από την πανδημία μέχρι θέματα εξωτερικής πολιτικής. Μιλώντας για τη διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ είπε πως “Δεν θέλω να πω καμιά βαριά λέξη και να πω δολοφονική, έχει τεράστιες ευθύνες”, υπενθυμίζοντας πω αν άκουγε το ΚΚΕ, τους υγειονομικούς και συνολικά το εργατικό – λαϊκό κίνημα δε θα βρισκόμασταν σε αυτή την κατάσταση. Υπενθύμισε ότι δεν έκαναν τίποτε για ελέγχους στους χώρους εργασίας, ότι στα ΜΜΜ χάος κι ότι η κυβέρνηση, αντί να ενοχοποιεί κόσμο που διαμαρτύρεται, θα έπρεπε να έχει πάρει μέτρα. Υπογράμμισε πως υπήρχαν προτάσεις σε αυτή την κατεύθυνση, πχ. για επίταξη 2500 τουριστικών λεωφορείων που θα μπορούσαν να έρθουν στην Αθήνα και η κυβέρνηση να καλύπτει την αμοιβή και τα καύσιμα. Αντίθετα, ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας ξεκινούν διαδικασίες για ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων, ενώ ακόμα δεν έχουν εφαρμοστεί μαζικά δωρεάν τεστ παντού, ενίσχυση των νοσοκομείων, επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας και πρόσληψη υγειονομικού προσωπικού.
Σχολιάζοντας τη χθεσινή κοκορομαχία Τσίπρα – Μητσοτάκη, ο Θανάσης Παφίλης τόνισε πως ήταν επιλογή να αποκλειστούν άλλοι πολιτικοί αρχηγοί από τη χθεσινή συζήτηση, για να παιχτεί το αποπροσανατολιστικό δικομματικό παιχνίδι και να ενισχύεται το δίπολο. Ο Μητσοτάκης προσπάθησε να ενοχοποιήσει το λαό για την εξέλιξη της πανδημίας και να παρουσιάσει το ΣΥΡΙΖΑ ως διοργανωτή όλων αυτών των εκδηλώσεων, με τον βουλευτή του ΚΚΕ να προσθέτει δηκτικά πως “τρεις κι ο κούκος πάνε όταν διοργανώνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Κόσμος ήταν συνδικάτα, τα οποία κρύφτηκαν από τα ιδιωτικά κανάλια”. Δεν παρέλειψε να στρέψει τα βέλη του και κατά του Αλέξη Τσίπρα, που έκανε λόγο για “εμμονές της κυβέρνησης” και “ανεκπαίδευτους” αστυνομικούς. “Δουλευόμαστε;” πρόσθεσε χαρακτηριστικά. λέγοντας πως αυτή την πολιτική εφάρμοσε και ο ΣΥΡΙΖΑ και πήρε την πάσα η ΝΔ και σκληραίνει τα μέτρα, φαινόμενο που υπάρχει σε όλη την ΕΕ.
Μιλώντας ειδικότερα για το κρεσέντο καταστολής της αστυνομίας αυτές τις μέρες, ο Θανάσης Παφίλης γλαφυρά δήλωσε πως “Έχουν ξεφύγει, στο χωριό μου λένε έχουν κόψει καπίστρι, ειδικά ορισμένες μονάδες της αστυνομίας.” Όσο για τα αίτια αυτής της κατάστασης αποδόμησε τα περί μεμονωμένων περιστατικών και ακραίων στοιχείων, αναδεικνύοντας ότι αποτελεί κεντρική πολιτική γραμμή η καταστολή: “Δεν εξηγείται με το ότι είναι τίποτε φασιστάκια, ας τους διώξουν αν είναι τέτοιοι, δεν εξηγείται με αυτό, είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης”. Μιλώντας για τον ξυλοδαρμό του αστυνομικού στη Νέα Σμύρνη καταδίκασε το συμβάν και έκανε λόγο για προβοκατόρικα στοιχεία που ενεργούν σε αυτές τις περιπτώσεις, παράλληλα ξεκαθάρισε πως δε θα σταματήσουν οι διαδηλώσεις και οι διεκδικήσεις: “δεν μπορεί η κυβέρνηση να κάνει ό,τι θέλει και να λέει “έχουμε λοκντάουν”, ας κάνει κι αυτή λοκντάουν στα νομοσχέδια”.
Τέλος, με αφορμή τα ελληνοτουρκικά και μια δήλωση Αμερικνού αξιωματούχου κατά της Άγκυρας που προβλήθηκε πολύ από τα εγχώρια αστικά μέσα ως ένδειξη για την υποτιθέμενη “αλλαγή πορείας” της Ουάσινγκτον έναντι της Τουρκίας, ο βουλευτής έστρεψε το θέμα στην ουσία, δηλαδή τη συμμετοχή στο ΝΑΤΟ, σημειώνοντας πως “Είναι δυνατόν να είσαι σε μια συμμαχία όπου ο σύμμαχός σου σε απειλεί;”. Όσο για τις αμερικανικές δήθεν φίλιες στην Ελλάδα παρεμβάσεις, ξεκαθάρισε πως “αυτά είναι λόγια”, υπενθυμίζοντας το διαχρονικό ρόλο των ΗΠΑ στο ότι η ευρύτερη περιοχή έχει βουτηχτεί στο αίμα. Όσο για το Κυπριακό, υπενθύμισε πως πλην ΚΚΕ όλα τα κόμματα ευελπιστούσαν σε λύση μέσω της ΕΕ, κάτι που διαψεύστηκε αφού, όπως τόνισε, “η ΕΕ και ξεχωριστά τα κράτη μέλη δεν ενδιαφέρονται για το δίκιο στην περιοχή, αλλά για τις σχέσεις με την Τουρκία και να βάλουν χέρι στον πλούτο της περιοχής”. Στο ερώτημα για το αν αισιοδοξεί, απάντησε αφοπλιστικά πως “Αισιοδοξούμε όταν ξεσηκωθούν οι λαοί, γιατί τώρα γίνεται διανομή της λείας”.
TOP READ
-
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Κλιμάκωση της σύγκρουσης μετά το συμβιβασμό στα χαρτιά Η ενδοϊμπεριαλιστική αντιπαράθεση κλιμακώνεται, ενώ οι ΗΠΑ με επίσκεψ...
-
ΗΠΑ: Αστυνομικοί σκότωσαν 12χρονο επειδή κρατούσε ψεύτικο όπλο Sha Αστυνομικοί στις ΗΠΑ σκότωσαν 12χρον...
-
Μια απορία από το "βρόμικο '89" Αναδημοσίευση από το Cogito ergo sum Με τον Βασίλη Λεβέντη δεν είχα σκοπό να ασ...
-
Δημοκράτες χωρίς δημοκρατία Λόγω των ημερών και των γενεθλίων της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας (που όσο πάει θυμίζει κάτι από τρίτ...
-
Από iraklis3 «Παραλογισμός στην Πανεπιστημίου – Τι κι αν η μισή αποκλείστηκε για τα ΙΧ; Αυτό δεν αφορά τους διαδηλωτές, οι οποίοι...
-
Οι εξελίξεις στο Προσφυγικό - Μεταναστευτικό επιβεβαιώνουν την ανάγκη να δυναμώσει η πάλη για κατάργηση της Συμφωνίας ΕΕ - Τουρκίας, π...
-
Επικίνδυνη η συσχέτιση της Συμφωνίας των Πρεσπών με το Κυπριακό από τον Αλ. Τσίπρα Για τις δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα κα...
-
Αντιλαϊκή και η επεκτατική πολιτική Το παράδειγμα των ΗΠΑ Από απεργία στις ΗΠΑ το Νοέμβρη 2011 Στις 27/1/2015 στην «Καθημερ...
-
ΚΡΑΤΟΣ - ΕΦΟΡΙΑ Παίρνουν το σπίτι πολύτεκνου για χρέος 2.268 ευρώ! Αμεση απάντηση από το Παλλεσβιακό Εργατικό Κέντρο, που αποφά...



