27 Μαρ 2013

ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ Λαϊκές αποδοκιμασίες στους φασίστες


ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
Λαϊκές αποδοκιμασίες στους φασίστες
Την απρόκλητη επίθεση της αστυνομίας δέχθηκαν μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στηνΚοζάνη όταν διαμαρτυρήθηκαν για την κατάθεση στεφάνου από εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής στην εκδήλωση για την 25η Μάρτη στην κεντρική πλατεία της πόλης. Οι δυνάμεις καταστολής επιτέθηκαν χτυπώντας τους κομμουνιστές και ουσιαστικά υποβοήθησαν τους φασίστες να καταθέσουν στεφάνι στην εκδήλωση. Μάλιστα, προσήχθη ένα μέλος της ΚΝΕ, ο οποίος λίγο αργότερα αφέθηκε ελεύθερος.
Σημειώνεται ότι η ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ αρνήθηκε να καταθέσει στεφάνι από τη στιγμή που θα κατέθετε η Χρυσή Αυγή. Και οι εκλεγμένοι του ΚΚΕ στο Δήμο Κοζάνης και στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας είχαν «βάλει» το ζήτημα στα συμβούλια. Ωστόσο, το αίτημα να μην προσκληθούν οι φασίστες της Χρυσής Αυγής απορρίφθηκε ύστερα από σχετική οδηγία του υπουργείου Εσωτερικών.
Καμία ανοχή στους ναζί της Χρυσής Αυγής
Με αφορμή την πρόσκληση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας προς τη Χρυσή Αυγή να καταθέσει στεφάνι κατά το γιορτασμό της 25ης Μαρτίου, η ΚΟ Κοζάνης του ΚΚΕ με ανακοίνωσή της που έχει τίτλο «Καμία ανοχή στους ναζί της Χρυσής Αυγής»σημειώνει ανάμεσα σε άλλα:
«Ο φασιστικός συρφετός της Χρυσής Αυγής κατέθεσε στεφάνι κατά τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου στην Κοζάνη, έπειτα από την άδεια που παραχωρήθηκε από τις Αρχές της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας με το πρόσχημα ότι αποτελεί κοινοβουλευτικό κόμμα. Είναι βαριές οι ευθύνες του περιφερειάρχη (ΝΔ), του δημάρχου Κοζάνης (ΠΑΣΟΚ), των δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων που ενέκριναν ή ανέχτηκαν με το λόγο τους ή με τη σιωπή τους αυτή την εξέλιξη. Είναι όλοι αυτοί που κατά καιρούς βγάζουν μεγαλοπρεπείς λόγους ή "κραυγές αγωνίας" για τη δημοκρατία και τους δημοκρατικούς θεσμούς.
Καταγγέλλουμε επίσης τη στάση της αστυνομίας, των δυνάμεων των ΜΑΤ που επιτέθηκαν απρόκλητα σε όσους διαμαρτύρονταν για την παρουσία της Χρυσής Αυγής στο χώρο, αφού προηγούμενα είχαν φροντίσει να τους περικυκλώσουν. Είναι ευθύνη των εργαζομένων, του κάθε σωματείου και μαζικού φορέα, των συλλόγων γονέων με τη στάση τους και τη δράση τους να καταδικάσουν και να απομονώσουν τη Χρυσή Αυγή».
Ανακοίνωση καταγγελίας εξέδωσε το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών και καλεί τους φοιτητές να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που διοργανώνει Πέμπτη και Παρασκευή με θέμα «Απομονώστε τους φασίστες - Ανατρέψτε το σύστημα που τούς γεννά».
Αποδοκιμασίες σε Καστοριά - Λουτράκι
Στην Καστοριά, οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ υποδέχτηκαν τον εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής, κατά την κατάθεση στεφανιών στην κεντρική πλατεία της πόλης, με το σύνθημα «Εξω οι φασίστες».
Στο μεταξύ, επεισόδια σημειώθηκαν στο Λουτράκι όταν συγκεντρωμένοι αποδοκίμασαν έντονα τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ε. Μπούκουρα όταν εκφωνήθηκε το όνομά του και κλήθηκε να καταθέσει στεφάνι. Μπράβοι τους ανέλαβαν δράση χτυπώντας ανθρώπους που αντέδρασαν στην παρουσία των φασιστοειδών, με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία κάνοντας και χρήση χημικών.

Πού πήγαν οι «σύμμαχοι» που έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ;


Πού πήγαν οι «σύμμαχοι» που έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ;
-- Ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι με άλλες συμμαχίες, μια αστική κυβέρνηση μπορεί να πετύχει καλύτερη διαπραγμάτευση στην Ευρωζώνη για τη διαχείριση της κρίσης. Τι δείχνουν οι εξελίξεις;
Μετά τις επισκέψεις του σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, στη Γερμανία και τις ΗΠΑ, ο Αλ. Τσίπρας είχε δηλώσει ότι στόχος του ήταν «η διεθνοποίηση του ελληνικού προβλήματος», καθώς «είναι μέρος ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού και παγκόσμιου προβλήματος, και πιστεύω ότι με μια πολυδιάστατη οπτική για την εξωτερική μας πολιτική, μπορούμε να αναζητήσουμε συμμάχους στην παγκόσμια σκακιέρα, αλλά και να διευρύνουμε ρωγμές και την ατζέντα της διαπραγμάτευσης εντός του ευρωπαϊκού πλαισίου». Τα ίδια πάνω - κάτω υπεδείκνυε ο ΣΥΡΙΖΑ και στην κυβέρνηση Αναστασιάδη τις τελευταίες μέρες, μετά το «όχι» της κυπριακής Βουλής στο πρώτο σχέδιο του Γιούρογκρουπ, καλώντας τους Κύπριους να αναζητήσουν συμμαχίες και βοήθεια εκτός της Ευρωζώνης ή σε ευρωπαϊκές δυνάμεις ανταγωνιστικές προς τη Γερμανία, προκειμένου να ενισχύσουν τη διαπραγματευτική τους ισχύ στις συνεννοήσεις με την τρόικα και να επιλεγεί τελικά ένα άλλο μείγμα διαχείρισης της κρίσης στην Κύπρο, στο οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούσε να προσδώσει φιλολαϊκά χαρακτηριστικά. Το αποτέλεσμα της κυπριακής διαπραγμάτευσης είναι πια γνωστό και επιβεβαιώνει ότι καμία κυβέρνηση, που έχει για διακηρυγμένο στόχο να διαχειριστεί τον καπιταλισμό και την κρίση του, δεν μπορεί να πάρει φιλολαϊκές αποφάσεις. Επιβεβαιώθηκε ακόμα ότι η διαπραγμάτευση εντός της Ευρωζώνης δεν αφορά το λαό, αλλά τους καλύτερους όρους διάσωσης των μονοπωλίων και ότι βάση για τις διεθνείς συμμαχίες στον καπιταλισμό δεν είναι η φιλευσπλαχνία ορισμένων χωρών απέναντι σε άλλες (π.χ. Ρωσία - Κύπρος), αλλά τα ιδιαίτερα συμφέροντα της αστικής τάξης κάθε χώρας, που επιβάλλουν τις αντιπαλότητες και τις μεταξύ τους κολεγιές.
Ορισμένα παραδείγματα: Ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγε πως με την εκλογή Ολάντ φύσηξε άλλος αέρας στην Ευρώπη και ότι το μοντέλο της λιτότητας άρχισε να ξηλώνεται. Τι είπαν οι Γάλλοι για την Κύπρο; Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Πιέρ Μοσκοβισί, η οικονομία της Κύπρου είναι «μια οικονομία - καζίνο που ήταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και έπρεπε και πρέπει να κάνουμε κάτι, διότι διαφορετικά θα είστε εσείς, θα είμαι εγώ, θα είμαστε εμείς που θα πληρώσουμε το λογαριασμό». Τι λένε οι ίδιοι οι Κύπριοι για τη στάση της Γαλλίας; Ο επικεφαλής του Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής της Κύπρου, Χ. Πισσαρίδης ανέφερε ότι «ο κ. Ολάντ, στο πρόσωπο του οποίου είχαν δημιουργηθεί προσδοκίες για αλλαγή στάσης στην Ευρώπη σε ζητήματα οικονομικής πολιτικής, έχει εξαφανιστεί». Και είναι απολύτως φυσικό, αφού τα συμφέροντα της γαλλικής αστικής τάξης, παρά τους μεταξύ τους ανταγωνισμούς, ταυτίζονται στο ζήτημα της Κύπρου, όπως και της Ελλάδας, με αυτά των Γερμανών και των άλλων, άρα ενιαία είναι και η στάση τους στη διαχείριση της κρίσης στο νησί. Αλλο παράδειγμα: Το Γενάρη, ο Αλ. Τσίπρας συναντήθηκε με την ηγεσία του ΔΝΤ και αμέσως μετά δήλωσε: «(...) το ΔΝΤ κατανοεί το αυτονόητο, δηλαδή ότι το ελληνικό πρόγραμμα δεν βγαίνει δίχως γενναίο "κούρεμα" χρέους (...) Δεν ζητάμε να μας συμπαθήσουν στο Βερολίνο. Αναζητούμε συμμάχους, αλλά η πολιτική της Γερμανίας είναι καταστροφική. Εδώ (στις ΗΠΑ), μπορούμε να βρούμε συμμάχους για να αποτρέψουμε καταστροφικές πολιτικές». Δηλαδή, σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΔΝΤ είναι εν δυνάμει σύμμαχος των απανταχού «καταπιεσμένεων» από το γερμανικό μοντέλο διαχείρισης της κρίσης. Ωστόσο, όπως επανειλημμένα δήλωσε ο Β. Σόιμπλε, η θέση της Γερμανίας για τη διαχείριση της κρίσης στην Κύπρο ταυτιζόταν εξ αρχής με αυτήν του ΔΝΤ, το οποίο κατά κοινή ομολογία κράτησε και την πιο σκληρή στάση στις διαπραγματεύσεις πριν και μετά το «όχι» της κυπριακής Βουλής.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ακόμα ότι και μέσα στη Γερμανία υπάρχουν εν δυνάμει σύμμαχοι της Ελλάδας και άλλων χωρών που διεκδικούν ένα άλλο μείγμα διαχείρισης, τάχα φιλολαϊκό, δείχνοντας προς τους Γερμανούς σοσιαλδημοκράτες. Τον περασμένο Οκτώβρη, ο Αλ. Τσίπρας έλεγε για τη γερμανική σοσιαλδημοκρατία, πως «πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι ο συνομιλητής της στην Ελλάδα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, μια παράταξη που έχει πρόταση για την Ευρώπη». Μόλις προχτές, οι εκλεκτοί του ΣΥΡΙΖΑ στο γερμανικό αστικό πολιτικό σύστημα, διά του επικεφαλής τους, Ζ. Γκάμπριελ, έλεγαν: «Με τα σημερινά δεδομένα δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι Γερμανοί φορολογούμενοι θα σώσουν κυπριακές τράπεζες, το επιχειρηματικό μοντέλο των οποίων στηρίζεται στη συνεργεία σε φορολογική απάτη». Προχτές, ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του, το SPD, χαιρέτισε τη συμφωνία του Γιούρογκρουπ, επισημαίνοντας ότι «τα βασικά σημεία της συμφωνίας ανταποκρίνονται σε όσα ζητούσε το SPD, όλο αυτό το διάστημα». Μετά απ' όλα αυτά, μένουν μόνο οι Ρώσοι, τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ υπέδειξε πολλές φορές τις τελευταίες μέρες σαν τη σωτήρια λύση για την Κύπρο. Τι απάντησε η ρωσική κυβέρνηση; Oτι η Λευκωσία πρότεινε τη σύσταση κυπριακού κρατικού φορέα, στον οποίο θα μεταφέρονταν τα περιουσιακά στοιχεία από τους υδρογονάνθρακες και ο οποίος θα εξέδιδε ομόλογα σε Ρώσους επενδυτές, με δυνατότητα μερίσματος. «Οι επενδυτές μας αξιολόγησαν το ζήτημα και δεν έδειξαν ενδιαφέρον», είπε ο Ρώσος υπουργός Οικονομικών, ο οποίος πρόσθεσε για το ζήτημα της επιμήκυνσης του υφιστάμενου δανείου, ότι «περιμένουμε την απόφαση της τρόικας, και βάσει αυτής θα αποφασίσουμε για τη συμμετοχή μας στην αναδιάρθρωση χρέους». Οι εξελίξεις κουρελιάζουν τις αυταπάτες που συνειδητά σπέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι μια άλλη διαχείριση από μια αστική κυβέρνηση και με άλλους συμμάχους μπορεί να είναι φιλολαϊκή και ταυτόχρονα να σώζει τις τράπεζες και τα μονοπώλια από τη χρεοκοπία.

«Ο παράδεισος που σας υπόσχονται είναι ψεύτικος»


«Ο παράδεισος που σας υπόσχονται είναι ψεύτικος»
Μόλις πριν από δέκα χρόνια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο νέοι αλαλαγμοί «εθνικής χαράς» δονούσαν την ατμόσφαιρα. Οι τυμπανοκροσίες, λόγω του «θριάμβου», είχαν καλύψει τα πάντα.
Ηταν τότε που η ΕΕ προχωρούσε στη διεύρυνσή της με την ένταξη στους κόλπους της δέκα ακόμα χωρών. Μεταξύ αυτών και της Κύπρου.
Ηταν στις 9 Απρίλη 2003, όταν συνήλθε η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την επικύρωση της απόφασης της ένταξης της Κύπρου και των υπόλοιπων χωρών στην ΕΕ.
Σε εκείνη ακριβώς τη συνεδρίαση, οι ευρωβουλευτές του ΚΚΕ είχαν καταψηφίσει το διαγραφόμενο για τους λαούς έγκλημα. Το ΚΚΕ είχε καταψηφίσει και την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ.
Τότε από το ΠΑΣΟΚ, από τη ΝΔ, από τον ΣΥΝ, από τα ΜΜΕ στην Ελλάδα, εκτοξεύονταν μύδροι για τη στάση και την αρνητική ψήφο του ΚΚΕ. Κάποιοι, μάλιστα, έλεγαν και έγραφαν ότι το ΚΚΕ θα είχε «τύψεις» (!) που αρνήθηκε να συμφωνήσει με την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ.
Δέκα χρόνια μετά, δεν πρόκειται να ρωτήσουμε όλους εκείνους που μιλούσαν για τις «τύψεις» του ΚΚΕ, αν αυτοί έχουν πλέον... τύψεις. Ξέρουμε ότι τέτοια πράγματα πάνω τους δεν κολλάνε.
Περιοριζόμαστε να θυμίσουμε τη θέση του ΚΚΕ, όπως διατυπώθηκε εκείνη την κρίσιμη ώρα, από τους ευρωβουλευτές του Κόμματος, που στη συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου της 9/4/2003, μεταξύ άλλων, είχαν τονίσει:
*
«Οι ευρωβουλευτές του ΚΚΕ καταψηφίζουν την ένταξη των δέκα νέων χωρών, κινούμενοι από αισθήματα αλληλεγγύης προς τους λαούς τους, που δεν έχουν κανένα λόγο πανηγυρισμού. Αντίθετα, όπως έγινε φανερό κατά την προενταξιακή περίοδο (ξεπούλημα στο μεγάλο ξένο κεφάλαιο των δημοσίων επιχειρήσεων και γενικότερα του πλούτου τους, κατάργηση κάθε σοσιαλιστικής κατάκτησης και ιδιοκτησίας, περιορισμός των κυριαρχικών τους δικαιωμάτων και της εθνικής τους ανεξαρτησίας...), έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν. Ο παράδεισος που τους υπόσχονται είναι ψεύτικος. Λόγους πανηγυρισμού έχει μόνο το πολυεθνικό κεφάλαιο και οι εκπρόσωποί του στο Ευρωκοινοβούλιο.
Εντάσσονται οι "δέκα" σε μια Ενωση μικρών και μεγάλων ιμπεριαλιστικών κρατών, που δημιουργήθηκε και αναπτύσσεται μέσα από ανταγωνισμούς εσωτερικούς, για να υπηρετήσει τα συμφέροντα των μεγαλοκεφαλαιοκρατών, εντείνοντας την εκμετάλλευση σε βάρος των λαών της ΕΕ και όσων άλλων θα μπορέσουν "να βάλουν στο χέρι" (...).
Καταψηφίσαμε και την ένταξη της Κύπρου, γιατί, εκτός των παραπάνω, η ένταξη χρησιμοποιήθηκε και ως μέσο πίεσης για τη νομιμοποίηση των αποτελεσμάτων της βάρβαρης εισβολής και κατοχής, μπροστά στην οποία οι "ευαίσθητοι" Ευρωπαίοι ιμπεριαλιστές κλείνουν τα μάτια και της διχοτόμησης της μαρτυρικής μεγαλονήσου.
Οι εργαζόμενοι, οι λαοί γενικότερα, που δεν έχουν ανάγκη από ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς για να σφυρηλατήσουν την αγωνιστική αλληλεγγύη και συνεργασία τους, θα κλείσουν το δρόμο του ολέθρου, στον οποίο μεθοδικά τους οδηγούν, θα αλλάξουν την πορεία της ανθρωπότητας προς ένα άλλο μέλλον αντάξιό της, ένα μέλλον σοσιαλιστικό».
*
Αυτά έλεγε το ΚΚΕ (από) τότε...

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Τι φρούτα βγάζει η «φαιδρά πορτοκαλέα»;


Τι φρούτα βγάζει η «φαιδρά πορτοκαλέα»;
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, συγκαταλέγονται στους κατ' εξοχήν διακινητές της απατηλής προπαγάνδας ότι «στην ΕΟΚ θα τρώγαμε με χρυσά κουτάλια»...
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, συμμετέχουν σε μια κυβέρνηση που η πολιτική της έχει οδηγήσει - σύμφωνα με τα στοιχεία της «Γιούνισεφ» - πάνω από 500.000 παιδιά στην Ελλάδα στον υποσιτισμό...
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, κυβερνούν σε μια χώρα που στα σχολεία τηςπαιδιά λιποθυμούν από την πείνα...
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, υπηρετούν μια πολιτική που σε τέτοιο βαθμό η αθλιότητά της «τρέφεται» από την απανθρωπιά της, που οι ταγοί της έφτασαν στο σημείο, πριν από λίγες βδομάδες, να επεξεργάζονται αγορανομικές διατάξεις ώστε να στέλνουν τους πένητες Ελληνες να αναζητούν το φαγητό της ημέρας στα ράφια με τα ληγμένα τρόφιμα...
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, μπορούν να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με το μεγαλείο της πολιτικής τους κάνοντας μια βόλτα στις ουρές των απόρων, των ανέργων και των πεινασμένων, που στέκονται για ώρες στην πλατεία Βάθης, περιμένοντας τη σειρά τους για μια δωρεάν σακούλα με οπωροκηπευτικά...
Ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, μπορούν να ενημερωθούν για τον «ανθρωπισμό» της πολιτικής τους ρίχνοντας μια ματιά στη στατιστική της «Γιούροστατ» και ειδικά στο σημείο που αναφέρει ότι 3,5 εκατομμύρια Ελληνες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, αδυνατώντας να εξασφαλίσουν ακόμα κι ένα πιάτο φαΐ την ημέρα...
*
Αυτή είναι η πολιτική που ο κ. Μπίστης και το κόμμα του, η ΔΗΜΑΡ, την αποκαλούν «σωτηρία». Αυτός είναι ο δικός τους δρόμος «ανάπτυξης». Πάει πολύ, λοιπόν, συνιστά απύθμενη πολιτική απρέπεια,
απρέπεια που απορρέει από το πηγαίο πολιτικό θράσος της «φαιδράς πορτοκαλέας»,
να εμφανίζεται μετά από όλα αυτά τα «κατορθώματα» σε τηλεοπτικούς σταθμούς ο κ. Μπίστης, κι αντί να απολογείται για την ανθρωπιστική καταστροφή που έχει προκαλέσει στην Ελλάδα η πολιτική που εφαρμόζει το κόμμα του παρέα με τους κυβερνητικούς του εταίρους, εκείνος
να επιδίδεται σε «χορτάτους» αφορισμούς ότι
αν η Ελλάδα ακολουθούσε την πολιτική που προτείνει το ΚΚΕ, τότε, κατά τον κ. Μπίστη, «θα τρώγαμε βελανίδια»...

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ Σχετικά με τις εξελίξεις στην Κύπρο


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Σχετικά με τις εξελίξεις στην Κύπρο
Το ΚΚΕ καταδικάζει τη συμφωνία του Ευρωγκρούπ για την Κύπρο και εκφράζει την αλληλεγγύη του στον κυπριακό λαό για να αντιμετωπίσει τα αντιλαϊκά μέτρα που δρομολογούνται σε βάρος του.
Η εφαρμογή της συμφωνίας συνιστά κλιμάκωση της αντιλαϊκής επίθεσης με δραματικές συνέπειες στη μείωση των μισθών, κατεδάφιση των ασφαλιστικών ταμείων - πρόνοιας, επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων, εκτίναξη της ανεργίας. Το αρχικό «όχι» της κυπριακής Βουλής αφορούσε στη διατήρηση της Κύπρου ως φορολογικού παραδείσου για τα μονοπώλια και την υπεράσπιση των συμφερόντων της αστικής τάξης και δεν αφορούσε τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οι τελευταίες εξελίξεις αναδεικνύουν την ανάγκη οι λαοί να ξεσηκωθούν ενάντια στον «ευρωμονόδρομο» και τα αντιλαϊκά μέτρα.
Η κρίση στην Κύπρο είναι ενδογενής, προϊόν του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης της Κύπρου και της ενσωμάτωσής της στην ΕΕ σε συνθήκες γενικότερης εκδήλωσης της κρίσης υπερσυσσώρευσης κεφαλαίων. Δεν υπάρχει εισαγόμενη ή εξαγόμενη κρίση. Αλλωστε τα πρώτα εμφανή συμπτώματα κρίσης ξεκίνησαν στα τέλη του 2011, που για πρώτη φορά τότε τέθηκε το θέμα της προσφυγής στους μηχανισμούς της ΕΕ - Ευρωζώνης.
Η κρίση θα ξεσπούσε και αν η Κύπρος δε συγκαταλεγόταν στους φορολογικούς παραδείσους, παρότι το «φουσκωμένο» χρηματοπιστωτικό σύστημα, που δεν αποτελεί κυπριακή εθνική ιδιομορφία, περιπλέκει και οξύνει την κατάσταση. Η απαξίωση των συσσωρευμένων κεφαλαίων των κυπριακών τραπεζών είναι εφαλτήριο για την προώθησηπολλαπλών στόχων και έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή της Κύπρου σε αδύναμο κρίκο στο εσωτερικό της Ευρωζώνης.
Βεβαίως η διαχείριση και εξέλιξη της κρίσης επηρεάζεται και από τις ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις για το πώς θα μοιραστούν οι ζημιές από αυτή, καθώς και για το ποιοι θα ωφεληθούν από τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων στην περιοχή. Η προσφυγή για βοήθεια πότε στο ένα και πότε στο άλλο ιμπεριαλιστικό κέντρο, όχι μόνο δε λύνει το πρόβλημα, αλλά το περιπλέκει περισσότερο, όπως αποδείχτηκε με τις αυταπάτες για την αξιοποίηση της καπιταλιστικής Ρωσίας, από την αστική κυβέρνηση της Κύπρου.
Το εντάσσει βαθιά στη δίνη των ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων και ανταγωνισμών. Μόνο σε συνθήκες εργατικής εξουσίας υπάρχουν δυνατότητες αξιοποίησης των αντιθέσεων και είναι ρεαλιστική η επιδίωξη ανάπτυξης αμοιβαία επωφελών οικονομικών σχέσεων με άλλες περιφερειακές χώρες. Αυτή η εξουσία θα επιδιώξει συνεργασία με κράτη και λαούς που αντικειμενικά έχουν άμεσο συμφέρον να αντισταθούν σε οικονομικά, πολιτικά και στρατιωτικά κέντρα του ιμπεριαλισμού. Θα επιδιώξει να αξιοποιήσει κάθε πρόσφορο ρήγμα που θα υπάρξει στο ιμπεριαλιστικό «μέτωπο» εξαιτίας των ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων για τη διαφύλαξη των συμφερόντων του λαού.
Οι νόμοι της καπιταλιστικής οικονομίας δεν μπορούν να αξιοποιηθούν υπέρ των εργαζομένων είτε με «δεξιά» είτε με «αριστερή» κυβερνητική διαχείριση και διαπραγμάτευση. Δεν μπορεί να υπάρξει φιλολαϊκή διαπραγμάτευση, όπως ισχυρίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσα στη λυκοσυμμαχία της ΕΕ, γεγονός που αποδείχθηκε και με το ότι η κυπριακή Βουλή ήδη έχει ψηφίσει 25 μνημονιακούς νόμους, παρά τις όποιες άλλες προθέσεις της προηγούμενης κυβέρνησης. Τα περί δυναμικής διαπραγμάτευσης είναι συνειδητή κοροϊδία του λαού.
Δεν αποτελεί επίσης λύση υπέρ του λαού η θέση εντός ή εκτός Ευρωζώνης, είτε η θέση εντός Ευρωζώνης αλλά εκτός τρόικα.
Επιβεβαιώνεται επίσης ότι το Κυπριακό ζήτημα, ως ζήτημα εισβολής και κατοχής, δεν ήταν δυνατό να επιλυθεί δίκαια μέσα στην ΕΕ. Τα περί διεθνούς δικαίου, καθώς και τις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, οι ιμπεριαλιστές έχουν πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων. Το Κυπριακό ζήτημα σήμερα οδηγείται σε ένα νέο «σχέδιο Ανάν», ίσως και σε ακόμα χειρότερη εκδοχή του. Συνολικά η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο γίνεται πιο σύνθετη, ιδιαίτερα μετά από την προσέγγιση Τουρκίας - Ισραήλ και τις επιδιώξεις που εκδηλώθηκαν στην Αίγυπτο για την αναθεώρηση της ΑΟΖ με την Κύπρο, στο φόντο των τουρκικών διεκδικήσεων.
Αποπροσανατολίζουν σκόπιμα το λαό οι εκπρόσωποι της τρικομματικής κυβέρνησης που καλούν την ΕΕ να εκφράσει την αλληλεγγύη της σε μια χώρα - μέλος της. Η λεγόμενη αλληλεγγύη στην ΕΕ αποτελεί υποκρισία, γιατί οι σχέσεις ανάμεσα σε καπιταλιστικά κράτη είναι σχέσεις ανισοτιμίας και επιβολής του ισχυρότερου. Οι θεωρίες του ΣΥΡΙΖΑ και κυρίως των Ανεξάρτητων Ελλήνων και της Χρυσής Αυγής, που αποδίδουν σε ανθελληνική εχθρότητα τη στάση της Ευρωπαϊκή Ενωσης, ή σε εχθρότητα κατά των χωρών του Νότου, καλύπτουν τις ευθύνες της ΕΕ και των αστικών κυβερνήσεων.
«Ξεχνάνε» ότι η επίθεση στο τραπεζικό σύστημα της Κύπρου έγινε αφού πρώτα αποφασίστηκε και θεσμοθετήθηκε ο έλεγχος του τραπεζικού συστήματος κάθε χώρας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η εξέλιξη αυτή είχε χειροκροτηθεί από όλα τα κόμματα του ευρωμονόδρομου.
Σήμερα η πολιτική ηγεσία της Κύπρου επιχειρεί να καλλιεργήσει νέες αυταπάτες για τη μετατροπή της νήσου σε ενεργειακό κέντρο, ενώ ο εργαζόμενος λαός θα βρεθεί στο κέντρο ταξικής επίθεσης από τους μονοπωλιακούς ομίλους. Ολα αυτά τα χρόνια, επιβεβαιώθηκε η θέση του ΚΚΕ ότι η ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ δεν έλυσε αλλά αντίθετα περιέπλεξε το εθνικό ζήτημα της Κύπρου, και θα επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο με την ενσωμάτωση της Κύπρου στο ΝΑΤΟικό Συνεταιρισμό.
Ο μόνος δρόμος και για τον κυπριακό λαό είναι η πάλη του για την αποδέσμευση από την ΕΕ και την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, με τη δική του εξουσία. Αυτός είναι και ο δρόμος για τη διεκδίκηση ουσιαστικής και δίκαιης λύσης του Κυπριακού. Σ' αυτό το δρόμο πρέπει να συσπειρωθούν οι λαοί και των 27 κρατών - μελών της ΕΕ, για να περάσει ο πλούτος που παράγεται στα χέρια των λαών.
ΑΘΗΝΑ 26/3/2013

26 Μαρ 2013

ΔANIA: Ο υποκριτικός & επικίνδυνος ρόλος των οπορτουνιστών!


ΔANIA: Ο υποκριτικός & επικίνδυνος ρόλος των οπορτουνιστών!

Φωτογραφία από τις κινητοποιήσεις των δασκάλων στις 20 Μάρτη (Πηγη demotix.com)
Την εβδομάδα που διανύουμε τα σχολεία στη Δανία είναι κλειστά λόγω των εορτών του Πάσχα. Από την Τρίτη 2 Απριλίου που ήταν προγραμματισμένο να ξαναλειτουργήσουν έχει κηρυχθεί λοκ άουτ από την «κόκκινη κυβέρνηση» και τους δήμους. 

Παρά τις όποιες υποχωρήσεις από τη μεριά του εργοδοτικού συνδικαλισμού που έκανε πολλές προσπάθειες για να βρεθεί κάποια συμβιβαστική λύση μέσα από τις μακροχρόνιες διαπραγματεύσεις του «κοινωνικού διάλογου», οι εκπρόσωποι κυβέρνησης και δήμων είναι αποφασισμένοι. Τα προαποφασισμένα σκληρά μέτρα θα περάσουν. 
Οι δάσκαλοι όπως και όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι θα αναγκαστούν να εργάζονται περισσότερες ώρες με μειωμένους μισθούς και δικαιώματα. Αυτό εξυπηρετεί σήμερα σε συνθήκες κρίσης τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου. Και η κυβέρνηση παρά τις όποιες υποκριτικές προεκλογικές υποσχέσεις ένα δρόμο μπορεί να ακολουθήσει, αυτόν της σκληρής αντιλαϊκής πολιτικής.

Μια «αριστερή» κυβέρνηση με κορμό τη σοσιαλδημοκρατία, η οποία αποδεικνύεται πιο ικανή στην πράξη να επιβάλλει τα πιο άγρια αντιλαϊκά μέτρα και να διαλύσει το καλοδιαφημισμένο σκανδιναβικό μοντέλο που η ίδια σε άλλες εποχές έχτισε, γιατί τότε αυτό εξυπηρετούσε καλύτερα την κερδοφορία του κεφαλαίου, την πολιτική της συναίνεσης και την παθητικοποίηση του εργατικού κινήματος.


Και σήμερα το έργο της κυβέρνησης γίνεται πιο εύκολο αφού δεν έχει να αντιμετωπίσει ένα οργανωμένο σε ταξική βάση εργατικό κίνημα.

Το λοκ άουτ αφορά 75.000 δάσκαλους και 875.000 μαθητές. Την περασμένη βδομάδα είχαμε σε μια σειρά πόλεις μαζικότατες διαδηλώσεις υπέρ του αγώνα των δασκάλων, αλλά η «δανέζικη» ΓΣΕΕ ήταν απούσα ενώ και τα συνθήματα ήταν κατώτερα των περιστάσεων.

Στις διαδηλώσεις παραβρέθηκαν στελέχη και βουλευτές της «Πρασινοκόκκινης Συμμαχίας» που στηρίζει την κυβέρνηση για να δηλώσουν τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των δασκάλων. Είπαν ότι έκαναν ό,τι μπορούσαν για να πείσουν την κυβέρνηση όμως δεν το πέτυχαν. Φυσικά δεν έχουν καμία πρόθεση να αποσύρουν τη στήριξή τους σε αυτήν την αντιλαϊκή κυβέρνηση γιατί... «τότε θα έρθει πίσω η δεξιά, η οποία θα εφαρμόσει νεοφιλελεύθερη πολιτική και όλα θα γίνουν ακόμα χειρότερα».


Η κυβέρνηση αυτές τις μέρες εκτός από την πραξικοπηματική ανάμειξή της στις διαπραγματεύσεις για τη συλλογική σύμβαση των δασκάλων, προωθεί και δύο μεγάλες μεταρρυθμίσεις. Με την πρώτη θα περικόψουν 3 δισ. κορώνες από τα φοιτητικά επιδόματαγια να τα δώσουν στις επιχειρήσεις με μορφή φοροαπαλλαγών και πιστώσεων με το σκεπτικό ότι έτσι θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και με τη δεύτερη θα πετσοκόψουν τα κοινωνικά επιδόματα σε άπορους, ασθενείς, πρόσφυγες και ανάπηρους.

Η «Πρασινοκόκκινη Συμμαχία» δήλωσε ότι δεν θα ψηφίσει ούτε τη μία ούτε την άλλη μεταρρύθμιση... αλλά συνεχίζει να στηρίζει την κυβέρνηση με τα «ατράνταχτα» επιχειρήματα που σημειώνονται παραπάνω...

902.gr

Ντροπή στους εργάτες της OPEL στη Γερμανία που διώχνουν τις επιχειρήσεις από την πατρίδα τους!


Ντροπή στους εργάτες της OPEL στη Γερμανία που διώχνουν τις επιχειρήσεις από την πατρίδα τους! 



Οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της ΟPEL στο Μπόχουμ έδωσαν μια ηχηρή απάντηση στο Γενικό Συμβούλιο Προσωπικού της εταιρείας που καλύπτει τα εργοστάσια όλης της Γερμανίας και στην ηγεσία του Συνδικάτου Μετάλλου. Απέρριψαν τον συμβιβασμό που είχε κάνει το Γενικό Συμβούλιο του συμβιβασμένου συνδικάτου με περιορισμό μισθών και επιδομάτων προκειμένου να διατηρηθεί η παραγωγή αυτοκινήτων μέχρι το 2016.


Το 76,1% των 2.280 εργαζόμενων στο εργοστάσιο ψήφισαν κατά. Η διεύθυνση της εταιρείας δήλωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε νέες διαπραγματεύσεις και απειλεί ότι θα κλείσει το εργοστάσιο στα τέλη του 2014. Οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια της OPEL στο Ρύσσελσχαϊμ, το Κάιζερσλαουτερν και το Ντουντενχόφεν είχαν ήδη ψηφίσει υπέρ του συμβιβασμού.


 Αναρτήθηκε από crazytrain

Να ξέρουν οι «κ» της Χρυσής Αυγής ότι......



Η Ν.Ε Κέρκυρας του ΚΚΕ καταγγέλλει στον Κερκυραϊκό λαό την θρασύδειλη επίθεση των απογόνων του Γκέμπελς, ναζιστών της Χρυσής Αυγής στα γραφεία του κόμματος στον Αι Μαθιά. Καταγγέλλει την στοχευμένη παρενόχληση αυτοκινήτων στελεχών της Ν.Ε στο παλιό λιμάνι της πόλης.
Την ώρα που συντονισμένοι οι μπράβοι της νύχτας Χρυσαυγίτες έσπαγαν τα γραφεία του ΚΚΕ αφήνοντας τα συνθήματά τους στους δρόμους του Αι Μαθιά, που βρώμιζαν τις γειτονιές της παλιάς πόλης και του 2ου Γυμνασίου Κέρκυρας με τα εμετικά τους συνθήματα-κάτω κυριολεκτικά από την μύτη της αστυνομίας-το παίζουν τάχατες ανήξεροι μιλώντας για εξωγήινους!!!
Έτσι ξέρουν να δρουν, υπό την κάλυψη της νύχτας, με κρυμμένα πρόσωπα και την στήριξη-ανοχή κάθε μηχανισμού του συστήματος που τάχα καταγγέλλουν!!!
          Όσο και αν μηρυκάζουν σε κάθε ανακοίνωσή τους το αντικομμουνιστικό τους παραλήρημα, βγαλμένο από τα κιτάπια των ΕΣ-ΕΣ και των ντόπιων συνεργατών τους, τα αρχεία της CIA και της Intelligent service αποδεικνύουν με την δράση τους ότι ο μοναδικός τους στόχος τον οποίο έμπρακτα επιτίθενται είναι ο λαός, το εργατικό κίνημα και βεβαίως το ΚΚΕ, που διαχρονικά είναι ο μπροστάρης και βασικός αιμοδότης όλων των εργατικών – λαϊκών, πατριωτικών και εθνικοαπελευθερωτικών αγώνων.
Ξέρουν ότι χτυπώντας πρώτα τους κομμουνιστές ανοίγει ο δρόμος για να χτυπήσουν τα δικαιώματα των εργατών και του λαού της Κέρκυρας!
Ανοίγει ο δρόμος για να εμφανιστούν ξεκάθαρα ως μαντρόσκυλα των ξενοδόχων ενάντια στους ξενοδοχοϋπαλλήλους, ως μπράβοι των μονοπωλιακών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην Κέρκυρα ενάντια στους εργαζόμενους και τους φτωχούς αυτοαπασχολούμενους, ως πλασιέ του κάθε κεφαλαιοκράτη που θέλει να αγοράσει την γη (Ερημίτης) και τις υποδομές του νησιού σύμφωνα με την δήλωση του βουλευτή τους Ηλία Παναγιώταρου στη βουλή όπου δήλωνε την συμφωνία της Χ.Α με την πώληση νησιών στο μεγάλο κεφάλαιο (όταν οι «Ελληναράδες» αυτοαποκαλύπτονται !!!).
Να ξέρουν οι «κ» της Χρυσής Αυγής ότι το εργατικό-λαϊκό κίνημα στην Κέρκυρα θα τους απομονώσει, όπως σ’ όλη την χώρα. Θα τους καταδικάσει εκεί που τους αξίζει να ζουν οι αντιλήψεις τους, στο σκοτάδι της νύχτας!
Όσο για το νούμερο ένα στόχο τους, το εργατικό κίνημα, το λαό και το ΚΚΕ, να τους ενημερώσουμε ότι έχουν γνώση οι φύλακες!!!

26/03/2013
Η Ν.Ε Κέρκυρας του ΚΚΕ

ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατά Χρυσής Αυγής για το βανδαλισμό στον Άη Μαθιά


ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατά Χρυσής Αυγής για το βανδαλισμό στον Άη Μαθιά
 Την ημέρα της 25ης Μαρτίου επέλεξαν μέλη της Χρυσής Αυγής στην Κέρκυρα για να βανδαλίσουν τα γραφεία του ΚΚΕ στον Άγιο Ματθαίο, όπως καταγγέλλουν η Ν.Ε του ΚΚΕ αλλά και οι οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. 
«Άγνωστοι» έσπασαν την πόρτα και έριξαν μπογιές κι ασβέστες στα γραφεία του ΚΚΕ στον Άη Μαθιά γράφοντας συνθήματα στον τοίχο, όπως καταγγέλλουν οι τρεις κομματικές οργανώσεις οι οποίες ομόθυμα καταδίκασαν το βανδαλισμό.
Άγνωστοι προχώρησαν τα ξημερώματα σε βανδαλισμούς και εντός της πόλης της Κέρκυρας, μεταξύ των οποίων σε βαν τηλεοπτικού συνεργείου όπου έβαψαν με μαύρη μπογιά το χαρακτηριστικό μαύρο σταυρό σε κύκλο, ενώ στο παρμπρίζ του οχήματος βρέθηκαν έντυπα της οργάνωσης.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει ανακοίνωση της Αστυνομίας για τους βανδαλισμούς που καταγγέλλει το ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Η ανακοίνωση του ΚΚΕ

Οι θρασύδειλοι φασίστες και τραμπούκοι της Χρυσής Αυγής διάλεξαν νύχτα για να γράψουν συνθήματα και να σπάσουν τα γραφεία του ΚΚΕ στον Αη Μαθιά.
Οι ιδεολογικοί απόγονοι των Μεταξά-Χίτλερ και Παπαδόπουλου, διάλεξαν τη μέρα της Εθνικής επετείου για να επιτεθούν στο ΚΚΕ που πρωτοστάτησε στους αγώνες της Εθνικής Αντίστασης και να θυμίσουν το ρόλο των προγόνων τους, ρόλο καταδότη και συνεργάτη των φασιστών κατακτητών.
Επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά, ότι τα διάφορα ναζιστικά μορφώματα αποτελούν το μαστίγιο του συστήματος για την τρομοκράτηση των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.
Στο στόχαστρο τέτοιων ενεργειών βρίσκεται μόνιμα το ΚΚΕ, οι κομμουνιστές, και οι εργαζόμενοι που αγωνίζονται ενάντια στην εξουσία του μεγάλου κεφαλαίου. Αντίθετα με αυτούς που στηρίζουν την πλουτοκρατία με την ίδρυση δουλεμπορι-κών γραφείων, που ποτέ τους δεν πήγαν στα ξενοδοχεία να υπερασπιστούν τους εργαζόμενους που δουλεύουν απλήρωτοι και ανασφάλιστοι και που όταν κινητοποιούνται για την πρόσληψη τους  πχ στη Μεσογγή δημιουργούν αντισυγκεντρώσεις.
Τα φασιστοειδή και η τρομοκρατική τους δράση μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με την απομόνωση και την καταδίκη τους από τον ίδιο το λαό, με την ισχυροποίηση του εργατικού λαϊκού κινήματος.
Μόνο ένα λαϊκό κίνημα της ρήξης και της ανατροπής μπορεί να εξουδετερώσει το φασισμό και το ναζισμό που είναι γέννημα θρέμμα του βάρβαρου καπιταλιστικού συστήματος.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή Κέρκυρας του ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους του Αη Μαθιά της ευρύτερης περιοχής να τους απομονώσει κυρίως όμως να αποκαλύψει το ρόλο τους στη νεολαία που προσπαθούν να τη δηλητηριάσουν με την προβολή της φασιστικής ιδεολογίας και δράσης ως διέξοδο για τα λαϊκά συμφέροντα. 
Καλεί επίσης τον κερκυραϊκό λαό να βγάλει τα συμπεράσματά του από τη δράση και τις θέσεις των φασιστών και υμνητών του Χίτλερ. Η δράση τους μέσα στα σκοτάδια είναι η ίδια με αυτή των πολιτικών τους προγόνων στην κατοχή, των κουκουλοφόρων, των ταγματασφαλιτών, των γερμανοτσολιάδων. Απέναντι στον λαό ήταν και τότε, απέναντι στον λαό είναι και τώρα.

ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ Μελιτειέων

Ανήμερα της εθνικής μας επετείου, τα χωριά μας αμαυρώθηκαν από την ασκήμια και το μίσος της φασιστικής συμμορίας της «Χρυσής Αυγής», με συνθήματα σε τοίχους και κτίρια.
Παράλληλα, «άγνωστοι» έσπασαν την πόρτα και έριξαν μπογιές κι ασβέστες στα γραφεία του ΚΚΕ στον Άη Μαθιά.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Μελιτειέων καταγγέλλει και καταδικάζει τους βανδαλισμούς.
Η ημέρα που επιλέχθηκε δείχνει μια προκλητική προσπάθεια εθνοκαπηλείας. Η εθνοκαπηλεία δεν έχει καμιά θέση στα χωριά μας, χωριά με ισχυρή δημοκρατική και προοδευτική παράδοση.
Η προσπάθεια των χρυσαυγιτών να παραχαράξουν και να ξαναγράψουν την ιστορία, να επαναφέρουν την ‘‘εθνικοφροσύνη’’, να κάνουν μαθήματα ιστορικής διαστρέβλωσης σε μικρά παιδιά, θα πέσει στο κενό.
Η ιστορική αλήθεια δεν παραποιείται. Οι ιστορικές παρακαταθήκες του αγώνα του ’21 για την ελευθερία, ενάντια στην τυραννία, που τιμάμε σήμερα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο καπηλείας. Αντίθετα, τονίζουν ότι ο αγώνας για ελευθερία, δημοκρατία, αξιοπρέπεια, είναι πάντα επίκαιρος.
Ιδιαίτερα σήμερα, που αποδομούνται οι κατακτήσεις ενός αιώνα, που τα εργασιακά δικαιώματα, η κοινωνική ασφάλιση, η δημόσια παιδεία, η δημόσια περιουσία, η υγεία, το περιβάλλον, αλλά ακόμα και η ίδια η δημοκρατία, θυσιάζονται για χάρη της κερδοφορίας του κεφαλαίου, είναι αναγκαία η πλήρης απομόνωση των εκπροσώπων του φασισμού και του εθνικισμού. Η πολιτική λύση δεν μπορεί να προκύψει από κηρύγματα μίσους, εθνοκαπηλείας, ρατσισμού, αλλά μόνο από τον μεγάλο, συλλογικό και ενωτικό αγώνα των εργαζόμενων, των ανέργων, της νεολαίας, της κοινωνίας στο σύνολό της.
Ο πατριωτισμός δεν έχει και δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με τον εθνικισμό. Αν οι χρυσαυγίτες θέλουν να καπηλεύονται το κοινωνικό και δημοκρατικό περιεχόμενο του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα του ’21, εμείς θα τους αφιερώσουμε το τρίστιχο απ’ τον «Θούριο» του Ρήγα Φεραίου:
Βούλγαροι κι Αρβανίτες, Αρμένοι και Ρωμιοί,
Αράπηδες και Άσπροι με μιαν κοινήν ορμή
για την ελευθερίαν να ζώσωμεν σπαθί.
ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ, ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Ν. Κέρκυρας καταδικάζουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την εγκληματική επίθεση ενάντια στα γραφεία του ΚΚΕ στον Αϊ Μαθιά.
Οι τραμπούκοι του παρακράτους βρήκαν την ευκαιρία να επιτεθούν για άλλη μια φορά σε κόμμα της Αριστεράς σπάζοντας τα γραφεία του ΚΚΕ και γράφοντας συνθήματα της Χρυσής Αυγής.
Την παραμονή της επετείου της 25ης Μαρτίου .
Την ώρα που ο λαός μας δοκιμάζεται από την ανεργία και τις επιθέσεις του κεφαλαίου ενάντια στις κατακτήσεις του και στα δημοκρατικά του δικαιώματα.
Την στιγμή που η  κυβέρνηση των Τροικανών, η ΕΕ και το ΔΝΤ κατασπαράσσει τον Κυπριακό λαό.
Την στιγμή που ο Λαός μας αγωνίζεται και αγωνιά.
Ακριβώς εκείνη τη στιγμή τα φασιστοειδή δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο.
Τώρα καταλαβαίνει και ο πλέον αφελής ότι στόχος του Νεοφασισμού δεν είναι οι διεφθαρμένοι πολιτικοί  και τα αφεντικά τους αλλά οι μετανάστες και οι αριστερές οργανώσεις.
Ακριβώς τώρα χρειάζεται ένα ευρύτατο αντιφασιστικό μέτωπο όλης της κοινωνίας με πρωτοπόρους τους εργαζόμενους τους άνεργους την νεολαία και τις οργανώσεις τους.
Ακριβώς τώρα χρειάζεται η μεγαλύτερη μετωπική συνεργασία όλης της Αριστεράς για να αντιμετωπίσουμε την βίαιη επίθεση του κεφαλαίου.
Ακριβώς τώρα στεκόμαστε αλληλέγγυοι στο ΚΚΕ και σε κάθε αγωνιζόμενο  κομμάτι του Ελληνικού λαού και δηλώνουμε ότι θα μας βρουν όλους μαζί απέναντί τους.
Κάτω τα χέρια από τα εργατικά δικαιώματα και τις δημοκρατικές ελευθερίες.
Να μην περάσει ο Φασισμός της Κυβέρνησης των Τροικανών της ΕΕ και του ΔΝΤ.
     


Ο Μ. Παπαδόπουλος στο 902 για Κύπρο


Ο Μ. Παπαδόπουλος στο 902 για Κύπρο

TOP READ