19 Οκτ 2015

Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος

Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος


Αρχιφύλακας Γεώργιος Μιχαλολιάκος: Πρόδωσε την πατρίδα, πρόδωσε το ΕΑΜ, αλλά δεν πρόδωσε τους Γερμανούς και τον όρκο του προς τον Χίτλερ

Να το ξεκαθαρίσουμε, μια και καλή. Δεν υπάρχει οικογενειακή/συλλογική ευθύνη. Κανένα παιδί δεν μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις πράξεις των γονιών του. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι ανάμεσα στα διάφορα περίεργα φαινόμενα που μας προέκυψαν το τελευταίο διάστημα, όταν το ναζιστικό τέρας σήκωσε το άσχημο κεφάλι του, με αποτέλεσμα να μαθαίνουμε, σχεδόν σε καθημερινή βάση, γεγονότα και καταστάσεις που άλλοτε θα μας φαίνονταν απίθανα και ακατανόητα, υπάρχει και ένα πολύ αξιοπρόσεκτο φαινόμενο, το οποίο -αν μη τι άλλο- θα άξιζε να μελετηθεί από ειδικούς επιστήμονες, έστω για να κατανοήσουμε λίγο καλύτερα την επίδραση του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο μεγαλώνει ένα παιδί επάνω στην περαιτέρω πορεία του.
Οσοι ασχολούνται, λοιπόν, με την Ιστορία αποκλείεται να μην έχουν παρατηρήσει το εξής: Σε κάθε σκοτεινή περίοδο της Ιστορίας της νεότερης Ελλάδας, από το 1936 και μετά, πάρα πολύ συχνά, συναντάμε ανθρώπους των οποίων το επώνυμο είναι ίδιο με το επώνυμο κάποιου στελέχους της ναζιστικής συμμορίας. Από την 4η Αυγούστου, την Κατοχή και τον Εμφύλιο, τη Χούντα, την ακροδεξιά τρομοκρατία της Μεταπολίτευσης, πάντα υπάρχει σε κάθε περίοδο ανωμαλίας, κι από ένας συγγενής σύγχρονου χρυσαβγίτη.
Λογικά και μαθηματικά, κάνοντας χρήση των θεωριών των πιθανοτήτων, είναι βέβαιο πως δεν είναι όλοι συγγνείς. Κάποιοι μπορεί να είναι απλή συνωνυμία. Κάποιοι, όμως, σίγουρα θα προέρχονται από τις ευρύτερες οικογένειες τους. Και κάποιοι θα είναι στενοί συγγενείς.
Ας δούμε μερικά παραδείγματα, έτσι, σαν προσφορά για όποιον ιστοριοδίφη θελήσει να το ψάξει περισσότερο:
# Την ιστορία του Νίκου Γόδα, του ΕΛΑΣίτη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού που εκτελέστηκε με την φανέλα με τον έφηβο το 1948, λογικά την γνωρίζουν οι αναγνώστες του ιστολογίου. Αν όχι, υπάρχει εδώ κι εδώ
Ποια ήταν τα ονόματα των δύο ψευδομαρτύρων, με τις καταθέσεις των οποίων καταδικάστηκε;;;
Λουκάς και Δημήτρης Κασιδιάρης.
«O Λουκάς και ο Δημήτρης Κασιδιάρης λοιπόν, που μένανε στα Μανιάτικα του Πειραιά, ήταν δύο αδέρφια που δεν ήταν αστυνομικοί, αλλά ανήκαν στην Ειδική Ασφάλεια, που συνεργαζόταν με τους Γερμανούς επί Κατοχής για να κυνηγάει κομμουνιστές. Ο ένας ήταν πρεσσαδόρος και ο άλλος οδηγός στο επάγγελμα. Ο Βεντίκος, που έκανε τις ανακρίσεις στο Άσυλο, είχε προηγούμενα με το Λουκά Κασιδιάρη, επειδή αυτός κατά την Κατοχή ως στέλεχος της Ειδικής Ασφάλειας συνέλαβε τον αδερφό του. Έτσι, για αντίποινα ο Βεντίκος συνέλαβε τη νύφη του Λουκά Κασιδιάρη, Βασιλική Κασιδιάρη, κατά τα Δεκεμβριανά και την εκτέλεσε στο Άσυλο. Η Βασιλική ήταν σύζυγος του Δημήτρη Κασιδιάρη, ο οποίος κατέθεσε ότι ο αδερφός του Γιάννης έκρυβε το Βεντίκο στο σπίτι του κατά την Κατοχή για να μην τον πιάσουν οι Γερμανοί».
Πηγή: Ιστολόγιο Reds Against The Machine, Η δίκη του Νίκου Γόδα, 21/01/2015
Δείτε τα σχετικά δημοσιεύματα, όπου αναφέρονται τα ονόματα των αδύο αδερφών από τα Μανιάτικα του Πειραιά, και κατανομάζονται επαίσχυντες πράξεις τους επί Κατοχής, πέρα από το ίδιο το γεγονός της ψευδορκίας (κλικ για μεγέθυνση):

Ριζοσπάστης, 23/06/1945, Με μάρτυρες ταγματασφαλίτες και προδότες των ΕΣ-ΕΣ, Δικάζουν σήμερα λαϊκούς αγωνιστές, Οπως οι Κασιδιάρηδες που δολοφόνησαν 15 πατριώτες αγωνιστές
Ριζοσπάστης, 23/06/1945, Με μάρτυρες ταγματασφαλίτες και προδότες των ΕΣ-ΕΣ, Δικάζουν σήμερα λαϊκούς αγωνιστές, Οπως οι Κασιδιάρηδες που δολοφόνησαν 15 πατριώτες αγωνιστές

Ριζοσπάστης, 27/06/1945, Πράκτορες των ΕΣ-ΕΣ χρησιμοποιούνται για μάρτυρες στη δίκη των Πειραιωτών, Ο Σαραντάρης και οι Κασιδιαραίοι στο μπλόκο της Κοκκινιάς
Ριζοσπάστης, 27/06/1945, Πράκτορες των ΕΣ-ΕΣ χρησιμοποιούνται για μάρτυρες στη δίκη των Πειραιωτών, Ο Σαραντάρης και οι Κασιδιαραίοι στο μπλόκο της Κοκκινιάς
Ριζοσπάστης, 30/06/1945, Η επαίσχυντη σκηνοθεσία της δίκης των δικαζομένων πατριωτών της Κοκκινιάς, Κατηγορούμενοι Ξηροτάγαρος και Νίκος Γόδας, Ψευδομάρτυρες οι αδελφοί Κασιδιάρη.
Ριζοσπάστης, 30/06/1945, Η επαίσχυντη σκηνοθεσία της δίκης των δικαζομένων πατριωτών της Κοκκινιάς, Κατηγορούμενοι Ξηροτάγαρος και Νίκος Γόδας, Ψευδομάρτυρες οι αδελφοί Κασιδιάρη.


# Το πιο τρομακτικό σημείο της πόλης στην Αθήνα, κατά την περίοδο της Κατοχής ήταν, όπως όλοι γνωρίζουν η κομμαντατούρα στην οδό Μέρλιν/Σέκερη (έβλεπε και στους δύο δρόμους) στο Κολωνάκι.
Τόσο απειλητικό, ώστε ο Γιώργος Ζαμπέτας να του αφιερώσει ολόκληρο τραγούδι, σε στίχους Ξενοφώντα Φιλέρη, μαζί με εκείνο στην στοά της οδού Κοραή.

«Οποιος περνούσε τη στοά // τον ήλιο χαιρετούσε // στο φρουραρχείο έμπαινε // το χάρο συναντούσε. // Τη σκάλα που κατέβαινε // είκοσι μέτρα βάθος // σκαλί σκαλί μαρμάρινο // και ανοιγμένος τάφος. //  Στη Μέρλιν και στη Κοραή // χτυπάνε με ζωνάρια // και πάνω στη Καισαριανή // σκοτώνουν παλληκάρια».


Πως λεγόταν ένας βασικός βασανιστής της Ειδικής Ασφάλειας, κοντόχοντρος, φαλακρός, με μούσι και με πολλές τρίχες στο στήθος [Σ.Σ.: Δείτε κάτι συμπτώσεις τώρα], κάτω από τις διαταγές του διαβόητου Παπαγιαννόπουλου και του λοχαγού Γιαννακά, στα χέρια του οποίου μαρτυρούσαν οι Ελληνες πατριώτες αντιστασιακοί;;;
Σύμφωνα με το βιβλίο του Μιχαήλ Α. Βασιλείου με τίτλο «Αποστολή στο Μπίμπλις, Το οδοιπορικό της τελευταίας αποστολής Ελλήνων αντιστασιακών από την Ελλάδα στη χιτλερική Γερμανία τον Αύγουστο του 1944», εκδόσεις Το Ποντίκι, Αθήνα, 1998, σσ. 48-50, το όνομά του (επώνυμο) ήταν … Παναγιώταρος.
Μάλιστα, μέσα στην αφήγηση, υπάρχουν και διάλογοι, όπως όταν βασάνιζαν κάποιους μαθητές Γυμνασίου, με φάλαγγα, εικονικές εκτελέσεις και εικονικούς πνιγμούς, χτυπώντας τους με σωλήνες και μαστίγια και βασανίζοντάς τους με διάφορες αυτοσχέδιες συσκευές:
«– Παναγιώταρε, Παναγιώταρε!!! Φάλαγγα, φάλαγγα, γρήγορα τον παλιοπούστη, φάλαγγα, σκοτώστε τον!!!» [1].

# Ο πατέρας του Επιτήδειου ήταν φυσικά στα Τάγματα Ασφαλείας της Εύβοιας, όπως κατά πάσα πιθανότητα και ένας θείος του:
«Σε ονομαστικό κατάλογο των απλών γερμανοτσολιάδων του 4ου λόχου, συνταγμένο από τον πρώην διοικητή του (02/12/1944), συναντάμε τέλος έναν ακόμη ταγματασφαλίτη με το ίδιο επώνυμο και πατρώνυμο -τον 19χρονο Ιωάννη Επιτήδειο του Γεωργίου».
«Μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας, ο στρατηγός Επιτήδειος διατήρησε τη θέση του για μερικούς μήνες. Αποστρατεύθηκε στις 4 Μαρτίου 1975, κατά τις σαρωτικές αλλαγές που ακολούθησαν το αποτυχημένο ιωαννιδικό «πραξικόπημα της πιτζάμας». Σύμφωνα με την επίσημη σχετική ανακοίνωση, στις «ανακατατάξεις» εκείνες πρυτάνευσαν τα κριτήρια της «επαγγελματικής ικανότητος» των στελεχών και της «νομιμοφροσύνης προς το δημοκρατικόν καθεστώς».
Την ίδια περίπου εποχή ξεκίνησε την καριέρα του ο γιος του. Από τις εφημερίδες των ημερών πληροφορούμαστε ότι ο Γεώργιος Επιτήδειος ονομάστηκε ανθυπολοχαγός τον Ιούλιο του 1975, έχοντας εισαχθεί και φοιτήσει στην Ευελπίδων επί χούντας. Οι δημοκρατικές συνθήκες των επόμενων δεκαετιών υπήρξαν, βέβαια, ριζικά διαφορετικές από εκείνες που υπηρέτησε ο πατέρας του. Ωσπου, με το πλήρωμα του χρόνου, το μήλο έπεσε κάτω από τη μηλιά».
Πηγή: Ιός, Από τους γερμανοτσολιάδες στη χούντα, Βίος και πολιτεία του στρατηγού Επιτήδειου, πατέρα του ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, Εφημερίδα των Συντακτών, 25/10/2014

# Μάλιστα, αποστρατεύτηκε το 1975, κατά το αποτυχημένο ιωαννιδικό «πραξικόπημα της πιτζάμας», μαζί με τον Ηλία Παππά, πατέρα τουΧρήστου Παππά, όπως είχαμε γράψει εδώ, στην «Σκηνή Πέμπτη #05: Νοέμβριος 1977, προεκλογική περίοδος, Ιταλία, Γραφεία Εθνικής Παράταξης στον Πύργο Αθηνών, Φυλακές Κορυδαλλού, Ξενοδοχείο Caravel (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)«.
«Ο Ηλίας Παππάς, πραξικοπηματίας της 21ης Απριλίου 1967 και μέλος της χουντικής «Επαναστατικής Επιτροπής», καταχρηστικά αναφέρεται ως «στρατηγός» από τη ναζιστική συμμορία -η αλήθεια είναι ότι είχε αποταχθεί ατιμωτικά όταν ήταν συνταγματάρχης, λόγω συμμετοχής στο «πραξικόπημα της πιτζάμας» το 1975, αν και αργότερα, εκμεταλλευόμενος ένα παραθυράκι του νόμου, μπόρεσε να επανέλθει. Ηταν ο πρώτος στη σχετική λίστα με τα ονόματα της ομάδας των 140 αξιωματικών που αποτάχθησαν όλοι ατιμωτικά στις 15/03/1975, λόγω συμμετοχής σ’ αυτό το «πραξικόπημα της πιτζάμας» στις 24-25/02/1975, όταν είχαν συλληφθεί και άλλοι 37 αξιωματικοί, από το βαθμό του υποστράτηγου μέχρι το βαθμό του υπολοχαγού, από τον Νικόλαο Ντερτιλή μέχρι τον Παρασκευά Μπόλαρη» [2]

# Στο διήμερο της μεγάλης σφαγής στην «Εθνική Κολυμβήθρα» της Μακρονήσου, Κυριακή 29 Φεβρουαρίου και Δευτέρα 1 Μαρτίου 1948, όταν στην «χαράδρα του θανάτου» πολυβόλα έριχναν αδιακρίτως σε 4.500 κρατούμενους, ο ακριβής αριθμός των νεκρών ποτέ δεν διαπιστώθηκε επίσημα. Η επίσημη εκδοχή κάνει λόγο για 17 νεκρούς, όμως η υπόθεση κουκουλώθηκε από επίορκους αξιωματικούς και δικαστικούς, ενώ υπάρχουν μαρτυρίες για πάνω από 300 θύματα. Ιδιαίτερη σημασία έχει η μαρτυρία του καπετάνιου Μίμη Βρονταμίτη, ο οποίος ναύλωνε το καΐκι του για να κουβαλάει φαντάρους, υπόδικους και προμήθειες. Υποχρεώθηκε από τον διαβόητο Παναγιώτη Σκαλούμπακα, ο οποίος του κόλλησε το πιστόλι στο κεφάλι και με απειλές τον διέταξε να κουβαλήσει τους σκοτωμένους φαντάρους πέρα μακριά στον Κάβο Ντόρο, στο ξερόνησο Σαν Τζιόρτζιο, όπου περίμενε ένα πολεμικό καράβι πολεμικό. Οι ναύτες παίρνανε τους σκοτωμένους φαντάρους και τους χώνανε μέσα σε συρμάτινα δίχτυα με βαρίδια και τους φουντάρανε στον βυθό της θάλασσας. «Οι νεκροί όλοι όλοι ήταν 350 κοντά, τους μέτραγα έναν έναν και ήταν 350 φαντάροι νεκροί. Αυτή ήταν η πιο τραγική περιπέτεια που έζησα στη ζωή μου», αναφέρει στη μαρτυρία του ο καπετάνιος.
Υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον εδώ, το οποίο επιβεβαιώνεται και από την «Ιστορία της Μακρονήσου»: Οι βασανιστές αλφαμίτες, τους οποίους εμπιστεύτηκαν οι αξιωματικοί του στρατοπέδου για να μεταφέρουν τους νεκρούς φαντάρους: Λογικά θα ήταν οι πλέον έμπιστοι, για να αναλάβουν μια τέτοια δουλειά. Το στοίβαγμα φορτίου στα αμπάρια των πλοίων είναι μια τέχνη, την οποία γνωρίζουν καλά μόνο έμπειροι μάστορες του είδους. Οι δύο αλφαμίτες που στοίβαζαν τα πτώματα στο καΐκι είχαν την σχετική εμπειρία, σαν Πειραιώτες ναυτικοί. Ο ένας λεγόταν Χούμης.
Ο δεύτερος Πειραιώτης μάγκας και έμπειρος ναυτικός αλφαμίτης βασανιστής λεγόταν Λαγός.
# Για τον πατέρα της Ζαρούλια, για τους μπαρμπάδες του Μιχαλολιάκου, όπως και για τις περιπτώσεις των συγγενών του Μπαρμπαρούση(«Ονομα: Μπαρμπαρούσης – Βαθμός: Ανθυπασπιστής (ΠΖ) – Μονάδα:  …«) και του Αλεξόπουλου («Ποιο είναι το χειρότερο είδος ταγματασφαλήτη;;;«, έχουμε γράψει σχετικά, εδώ στην «Σκηνή Ενατη #09: Από τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου στο Σήμερα, Connecting the dots (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)» [3].

## Μια ενδιαφέρουσα πτυχή της ιστορίας, για την εισοδηματία Ελένη Ζαρούλια είναι η εξής: Είναι προς διερεύνηση το θέμα της σύλληψης ενός Βασίλειου Ζαρούλια τον Οκτώβρη του 1944, μετά την απελευθέρωση από τους Γερμανούς, όταν γίνονταν μαζικές συλλήψεις δωσίλογων, μαυραγοριτών και συνεργατών των ναζί. Ο συγκεκριμένος Βασίλειος Ζαρούλιας είχε κατηγορηθεί πως υποδείκνυε στις γερμανικές αρχές ευκατάστατους Αθηναίους, οι οποίοι συλλαμβάνονταν για να γίνει αμέσως μετά παζάρι με χρυσές λίρες, αν ήθελαν να απελευθερωθούν από τα κρατητήρια της Μέρλιν και της Κοραή. Δουλειά με μεγάλες προοπτικές άμεσων τρελών κερδών.

Εφημερίδα Καθημερινά Νέα, 24/10/1944, τίτλος "Οι πράκτορες του εχθρού"· Σύλληψη του Βασίλειου Ζαρούλια μαζί με τον Λ. Χριστοδήμο, υιό υπουργού του επισιτισμού επί κατοχής
Εφημερίδα Καθημερινά Νέα, 24/10/1944, τίτλος «Οι πράκτορες του εχθρού»· Σύλληψη του Βασίλειου Ζαρούλια μαζί με τον Λ. Χριστοδήμο, υιό υπουργού του επισιτισμού επί κατοχής

# Και μιας που πιάσαμε τα κατοχικά της οικογένειας, ας σημειωθεί ότι στον επίσημο κατάλογο με τα μέλη της «Οργάνωσης Χ»που κατέθεσε στο ΓΕΣ ο ίδιος ο Γεώργιος Γρίβας στις 24/05/1950, υπάρχουν τρεις Μιχαλολιάκοι:
– ο Αστυφύλαξ Μιχαλολιάκος Παναγιώτης, που ήταν μέλος της «Χ» από το Νοέμβριο του 1941 μέχρι τον Δκέμβριο του 1944,
– ο Αστυφύλαξ Μιχαλολιάκος Αντώνιος, επίσης από Νοέμβριο 1941 μέχρι Δεκέμβριο 1944,
– και ο Μιχαλολιάκος Γεώργιος, σε παρένθεση «Δημήτριος», επίσης από Νοέμβριο 1941 μέχρι Μάρτιο 1944 οπότε και «εδολοφονήθη υπό της ΟΠΛΑ», σύμφωνα με την έκθεση του Γρίβα [180].
# Και δεν είναι οι μόνοι, ασφαλώς, οι καταγόμενοι από οικογένειες χιτών, τ/αλητών και δωσιλόγων. Αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά λ.χ. στους καταλόγους με τους υποψήφιους της συμμορίας στις τελευταίες εκλογές του Μαΐου 2014, τριψήφιος είναι ο κατάλογος ονομάτων από την εθνικοφροσύνη της δεκαετίας του 1940 στην ναζιστική ακροδεξιά του σήμερα, όπως κι εδώ (περίπτωση Μπαρμπαρούση) αλλά κι εδώ (στο πέμπτο κουίζ, περίπτωση Αλεξόπουλου).
# Ομως, ομολογουμένως, υπάρχει ένα μεγάλο, ένα τεράστιο κενό, για το οποίο υποθέτουμε ότι όλοι οι Ελληνες πολίτες θα επιθυμούσαν να γνωρίζουν σχετικά. Αφού προσπαθεί να γίνει κυβερνήτης (Φίρερ) της Ελλάδας:
Για τον πατέρα του Φίρερ της ναζιστικής οργάνωσης, λοιπόν, τα γνωστά στοιχεία για την δράση του στην Κατοχή είναι τόσο λίγα, που δεν μετριούνται ούτε καν με σταγονόμετρο. Αν πιστέψει κανείς τα μεγάλα (και συνήθως ανυπόληπτα και ανακριβή) ΜΜΕ, εφημερίδες, κανάλια και πόρταλ, ο Γεώργιος Μιχαλολιάκος ήταν άλλοτε Χίτης, άλλοτε χωροφύλακας, άλλοτε αστυνομικός και άλλοτε ταγματασφαλήτης. Γνωρίζουμε μόνο, κι αυτό από διήγηση του ίδιου του Φίρερ σε ένα από τα αυτοβιογραφικά του βιβλία, πως το 1978, ο πατέρας του τού είχε πει, όπως διαβάζουμε σχετικά («Οι επωμίδες και τα εκρηκτικά του Νίκου Μιχαλολιάκου της Χρυσής Αυγής – Ψεύτης, βλαξ, καταδότης και Γιώτα-4«):
«– Δεν πιστεύω να δειλιάσεις και να με ντροπιάσεις. Εμένα με είχαν καταδικάσει οι κουμμουνιστές σε θάνατο … και δεν δείλιασα» [4].
Τάδε έφη ο πατέρας του Νίκου Μιχαλολιάκου, κατά την επίσκεψίν του εις τας Στρατιωτικάς φυλακάς Αυλώνος, όταν μετέβη εκεί τον Αύγουστο του 1978, διά να επισκεφθεί τον προφυλακισμένο υιόν του, λόγω των γνωστών υποθέσεων με τα όπλα και τα εκρηκτικά. Τα λόγια αυτά, ο γέροντας τα εξεστόμισε πίσω από το συρματόπλεγμα και είχαν χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη του νεαρού Νίκου.

Μια αποστροφή του λόγου του ίδιου του Φίρερ, όμως, σε μια ομιλία του στην πατρίδα του στη Μάνη, άνοιξε ένα παράθυρο και οδήγησε σε ένα στοιχείο, από το οποίο έγινε, τελικά, εφικτό να αποκρυπτογραφηθεί ένα σημαντικό τμήμα της κατοχικής ιστορίας του πατέρα Μιχαλολιάκου. Συγκεκριμένα μια φράση, εδώ στο βίντεο, γύρω στο 20.20»:
«- Εδώ από το νησί έφυγε κρατούμενος ο πατέρας μου το 1944 για το Γουδί, για να σώσουν την Ελλάδα από τον κομμουνισμό».

Καλά, ΟΚ, τη φράση «για να σώσουν την Ελλάδα από τον κομμουνισμόν» όλοι την κατανοούν, καθώς πάντα οι εθνικόφρονες, νυν και αείσώζουν την Ελλάδα από τον κομμουνισμόν. Ομως …
Νησί;;;
Γουδί;;;
Κρατούμενος;;;
Θα χρειαστεί να πάμε περίπου 73 χρόνια πίσω στο παρελθόν.

Μάνη, Λακωνία, περίοδος Κατοχής

Στη Μάνη και στην ευρύτερη περιοχή της Λακωνίας, από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και της σκλαβιάς, διαμορφώθηκε αυτόματα στους Λάκωνες μια παλλαϊκή συνείδηση εθνικοκοινωνικής ηθικής, ένα πνεύμα και μια σιωπηλή κοινή παραδοχή, κάτι σαν «βουβή έχθρα κατά του κατακτητή». Κάθε κάτοικος της περιοχής που άρχιζε φιλικά πάρε-δώσε με τον εχθρό, στιγματιζόταν σαν άτομο χωρίς υπόληψη, με φυσιολογικό επακόλουθο την περιφρόνηση, αν όχι και την αηδία από την πλευρά των συμπολιτών του.[Σ.Σ.: Αυτός ίσως ήταν και ο λόγος που αργότερα η συμπεριφορά των τ/αλητών ήταν εξαιρετικά βάρβαρη, πορωμένη, κακοποιός και εγκληματική· επειδή αυτό το πνεύμα κυριαρχούσε, προτού οπλιστούν, και στους ίδιους τους τ/αλήτες, όταν πήδηξαν τον φράχτη και πέρασαν στην συνεργασία, το πνεύμα αυτό τους καταδίωκε σαν Ερινύα, και η σιωπηλή παλλαϊκή κατακραυγή εναντίον τους έφτανε σε αυτούς και στην ένοχη συνείδησή τους σαν εφιαλτική ηχώ «Εχασες την τιμή σου!!! Είσαι προδότης!!!», συνεπώς αυτή η άσχημη και δυσβάστακτη ψυχολογική κατάσταση τους οδηγούσε στο να σκοτώνουν αδιακρίτως, νομίζοντας ίσως πως έτσι «έκλειναν στόματα»].Ετσι, ήταν απολύτως φυσιολογικό, το ΕΑΜ Λακωνίας, όπως και οι τρεις επαρχιακές επιτροπές του Λακεδαίμονος, Επιδαύρου-Λιμηράς και Γυθείου-Οιτύλου, να ήταν πολυσυλλεκτικά, με ανθρώπους αξιοσέβαστους από όλο το πολιτικό φάσμα, όπως ο αδικοχαμένος γιατρός και κλινικάρχης Νίκος Καρβούνης, ο δεσπότης Λακεδαίμονος-Μονεμβασίας Διονύσιος Δάφνος, ο δεσπότης Γυθείου-Οιτύλου Χρύσανθος Δασκαλάκης, ο διευθυντής της Εθνικής Τράπεζας Αντώνιος Ζερβομπεάκος, ο πολιτευτήςΓεώργιος Γιατράκος, καθώς και πολλοί δικηγόροι, έμποροι, συμβολαιογράφοι, δάσκαλοι, δικαστικοί, κτηματίες αλλά κυρίως πολλοί μόνιμοι αξιωματικοί, κάθε άλλο παρά κομμουνιστές. Αλλωστε, επικεφαλής του ΕΑΜ ολόκληρης της Πελοποννήσου ήταν ο Μητροπολίτης Ηλείας Αντώνιος.
Στο -επίσης ευρύχωρο για όλες τις πολιτικές παρατάξεις- ΕΑΜ Γυθείου, πάλι, από την αρχή εντάχθηκαν επίσης πολλά και σημαντικά στελέχη της τοπικής κοινωνίας: Ολόκληρη η οικογένεια των μεγαλοκτηματιών Πετροπουλάκηδες, ο δικαστικός Κορίδης, πολλοί δικηγόροι, ο ίλαρχος Τηλέμαχος Βρεττάκος, πολλοί αξιωματικοί και χωροφύλακες, ο τραπεζικός υπάλληλος Ιωάννης Λειβάδης που εκλέχτηκε γραμματέας του Επαρχιακού Γραφείου ΕΑΜ Γυθείου, και τέλος, ο αρχιφύλακας … Γεώργιος Μιχαλολιάκος!!!
Είναι μάλλον περίεργο (αν όχι γκροτέσκο) το να βλέπει κανείς τις λέξεις «ΕΑΜ» και «Μιχαλολιάκος» στην ίδια πρόταση. Δεν είναι λιγότερο περίεργο το γεγονός, πως σύμφωνα με όλες τις πηγές, στις απαρχές του ΕΑΜ, χωρούσαν μέσα στην πατριωτική πολυσυλλεκτικότητά του όλες οι πολιτικές και κομματικές προτιμήσεις, ακόμα και οι φιλομοναρχικές. Είναι ακόμα πιο περίεργο, ίσως, πως σύμφωνα με την μαρτυρία του Κώστα Βουγιουκλάκη, στελέχους του ΕΑΜ, που έζησε τα γεγονότα από πρώτο χέρι, στον αρχιφύλακα Γεώργιο Μιχαλολιάκο, η οργάνωση του είχε εμπιστευτεί την αρμοδιότητα της Λαϊκής Διαφώτισης, κι έτσι ο ρόλος του στην ανάπτυξη του κινήματος ήταν να πηγαίνει από κωμόπολη σε κωμόπολη και από χωριό σε χωριό για να βγάζει λόγους υπέρ της εθνικής ενότητας, υπέρ της πατριωτικής αλληλεγγύης και υπέρ της ελέυθερης έκφρασης του ελληνικού λαού μετά την απελευθέρωση, χωρίς να κρύβει ότι είναι βασιλόφρονας. Ο ίδιος έλεγε πως «δεν είναι σωστό να γίνεται διαφώτιση του λαού μόνο από κομμουνιστές», και η οργάνωση το δεχόταν αυτό απολύτως και χωρίς καμιά αντίρρηση. Σημειωτέον, πως την ίδια ελευθερία κινήσεων και λόγου είχε την ίδια περίοδο και ο ίλαρχος Τηλέμαχος Βρεττάκος που είχε εκλεγεί επιτελάρχης του ΕΛΑΣ Λακωνίας [5]. Βέβαια, αυτό δεν κράτησε πολύ και για όλο το διάστημα της Κατοχής. Λίγο αργότερα, αμφότεροι αποστάτησαν από την οργάνωση και πήγαν κοντά στους Γερμανούς και στο Τάγμα Ασφαλείας Γυθείου.
Στις αρχές Μαρτίου 1943, στο Γύθειο έγινε σύσκεψη μεταξύ των μονίμων αξιωματικών που ανήκαν στο ΕΑΜ και αποφάσισαν να θέσουν στο περιθώριο τους κομμουνιστές και να μειώσουν την επιρροή του ΚΚΕ. Αρχικά, η ηγεσία του ΕΑΜ συμφώνησε στις απαιτήσεις των αξιωματικών να αναλάβουν ανώτερα πόστα, και έτσι έγινε, αλλά όσο περνούσε ο καιρός, οι διαφωνίες μεγάλωναν, και με την εμπλοκή των Αγγλων συνδέσμων, στο τέλος η ρήξη ήταν αναπόφευκτη: Βοήθησαν και κάποιες οργανωμένες προβοκάτσιες, και έτσι άρχισαν να δημιουργούνται παράλληλες οργανώσεις από τους μοναρχικούς αξιωματικούς, άρχισαν οι συγκρούσεις, και λίγο αργότερα, με τη δημιουργία των Ταγμάτων Ασφαλείας και την εγκατάστασή τους εκεί τον Δεκέμβριο του 1943, ο διχασμός ήταν πλήρης -και πολύ αιματηρός.
Η εφημερίδα των Ταγμάτων Ασφαλείας Λακωνίας, Λακωνικός Αγών, Εβδομαδιαία αντικομμουνιστική εφημερίς, Οργανον των τιμίων και αγνών Ελλήνων
Η εφημερίδα των Ταγμάτων Ασφαλείας Λακωνίας, Λακωνικός Αγών, Εβδομαδιαία αντικομμουνιστική εφημερίς, Οργανον των τιμίων και αγνών Ελλήνων

Με τη ρήξη οριστικοποιημένη, και χωρίς να δώσουν εξηγήσεις αυτομόλησαν στα Τάγματα Ασφαλείας και στους εθνικιστές ο γραμματέας του Επαρχιακού Γραφείου ΕΑΜ Γυθείου Ιωάννης Λειβάδης, ο οποίος προηγουμένως συναντήθηκε με τον βασιλόφρονα ανακτορικό λοχαγό Λιαρόπουλο, δύο δικηγόροι, επίσης μεγάλα στελέχη του ΕΑΜ, ο ίλαρχος Τηλέμαχος Βρεττάκος, ο ανθυπολοχαγός Κοκκώνης, οι ταγματάρχες Παναγιώτης Δεμέστιχας και Κ. Κωστόπουλος, άλλοι νεότεροι αξιωματικοί, και τέλος, και ο αρχιφύλακας Γεώργιος Μιχαλολιάκος [6].
Αργότερα προβλήθηκε η δικαιολογία πως δήθεν κινδύνευε η ζωή τους από τον ΕΛΑΣ. Αλλά αυτό δεν ευσταθεί, διότι όλοι οι παραπάνω βρίσκονταν επί μακρόν στα χέρια του ΕΛΑΣ. Αν οι ΕΛΑΣίτες το ήθελαν, θα μπορούσαν να τους είχαν σκοτώσει. Ομως, κανένας από αυτούς δεν πειράχτηκε, ενώ αντίθετα οι απαιτήσεις τους για περισσότερη εξουσία πάντα γίνονταν δεκτές και πάντα η ΕΑΜική πλευρά προσπαθούσε μέσω διαλόγου να βρεθεί λύση στις διαφωνίες τους.
... και η άλλη προδοτική εφημερίδα της περιοχής, Φιλοξενεί ανακοινώσεις από τον "Ελληνικό Στρατό Λακωνίας", τον Λεωνίδα Βρεττάκο και τον Παναγιώτη Δεμέστιχα
… και η άλλη προδοτική εφημερίδα της περιοχής, Φιλοξενεί ανακοινώσεις από τον «Ελληνικό Στρατό Λακωνίας», τον Λεωνίδα Βρεττάκο και τον Παναγιώτη Δεμέστιχα

Διάσημοι ταγματασφαλήτες (με την ευρεία έννοια, το αντίθετο του ‘αντιστασιακού’ δηλαδή, εξ ου και το ήτα στη λέξη ‘τ/αλήτες’) της περιοχής ήταν ο Λεωνίδας Βρεττάκος με το «Τάγμα Ενόπλων Εθελοντών Λεωνίδας» σαν τμήμα του «Ελεύθερου Ελληνικού Στρατού«, ο αδελφός του Τηλέμαχος Βρεττάκος, ο διαβόητος Πάνος Κατσαρέας (βλ. «Γειά σας ταγματασφαλίτες, χωροφύλακες και χίτες«), ο αργότερα υψηλόβαθμος χουντικός πραξικοπηματίας και κουμπάρος του Κώστα Πλεύρη, ο Ιωάννης Λαδάς, ο ταγματάρχης τότε Παναγιώτης Δεμέστιχας, ο λοχαγός Σταύρος Νικολόπουλος, ο συνταγματάρχης Αθανάσιος Γιαννακόπουλος, ο λοχαγός Κουράκος, ο ανθυπολοχαγός Ταβουλάρης κ.ά. [Σ.Σ.: Επίσης, γνωστά επώνυμα τωρινών στελεχών της ναζιστικής συμμορίας στις τοπικές οργανώσεις της Νοτίου Πελοποννήσου].
Τα Τάγματα Ασφαλείας στρατολόγησαν, μεταξύ άλλων, και άνεργους μικροκλέφτες και λούμπεν στοιχεία, πλιατσικολόγους, πρώην «θεληματάρηδες» των Ιταλών, τσιράκια του περιβόητου Ιταλού αστυνομικού Gioulio Giortanio, χωροφύλακες κ.ά.
Θάρρος, 29/01/1944, Ελληνικός Στρατός Λακωνίας, Λεωνίδας Βρεττάκος, Παναγιώτης Δεμέστιχας
Θάρρος, 29/01/1944, Ελληνικός Στρατός Λακωνίας, Λεωνίδας Βρεττάκος, Παναγιώτης Δεμέστιχας

Οι ταγματασφαλήτες και οι εθνικιστές πήραν όπλα από τους Γερμανούς, όπως είναι γνωστό. Πρέπει να σημειωθεί εδώ, πως ο όρος «εθνικιστής» την δεκαετία του 1940 δεν είχε πάντα ακριβώς την ίδια έννοια με σήμερα. Συγκεκριμένα, υπάρχει σημαντική διάκριση μεταξύ του όρου «εθνικόφρων» και του όρου «εθνικιστής», αν και η διαδεδομένη άποψη είναι ότι πρόκειται ακριβώς για το ίδιο. Δεν ήταν ολοι οι εθνικόφρονες και εθνικιστές. Εθνικιστές ήταν μόνον εκείνοι οι εθνικόφρονες που έπαιρναν τα όπλα, οι ένοπλοι. Αυτοί που δεν δίσταζαν να σκοτώσουν συμπατριώτες τους, χρησιμοποιώντας τα γερμανικά όπλα.
Οι εμφύλιες συγκρούσεις μεταξύ Ελλήνων, λοιπόν, ήταν πολύ αιματηρές, πολύ έντονες και πολύ συχνές, φυσικά «διά να εξοικονομηθεί πολύτιμο γερμανικό αίμα» κατά τη διατύπωση στην γνωστή αναφορά για τα Τάγματα Ασφαλείας του ανώτατου διοικητή τους Βάλτερ Σιμάνα, εννοώντας στις επιχειρήσεις κατά της αντίστασης, ασφαλώς. Η δικαιολογία απ’ την πλευρά των τ/αλητών ήταν, φυσικά, πως «η χώρα βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης» και πως ο Στρατιωτικός Νόμος (που όμως είχε κηρυχτεί από τους Γερμανούς) ήταν απαραίτητος διά την τάξιν και την ασφάλειαν. Ετσι, ο όρκος προς τον Χίτλερ, οι φόνοι συμπατριωτών, συνήθως ε-κ-α-τ-ό-μ-β-ε-ς στην περιοχή της Νοτίου Πελοποννήσου, οι βιασμοί μικρών κοριτσιών, οι πυρπολήσεις σπιτιών, επίσης κατά εκατοντάδες, και, βεβαίως, το πανταχού παρόν άγριο πλιάτσικο, όλα καλυπτόταν πίσω από υποτιθέμενες «πατριωτικές» κορώνες.
Ο Γεώργιος Μιχαλολιάκος ήταν, πάντως, πιο ειλικρινής. Οπως θυμάται ο συγγραφέας, έλεγε παντού ξεκάθαρα [7]:
«– Ο κατακτητής είναι αναγκαίο κακό. εμείς ποντάρουμε στο «χαρτί» του βασιλέως και των Εγγλέζων. Αν οι Αγγλοι προδώσουνε τα Τάγματα Ασφαλείας, ο βασιλεύς θα χάσει τον θρόνο κι εμείς θα χάσουμε την ελευθερία μας. Σε αντίθετη περίπτωση, θα κερδίσουμε τα πάντα […]».
Θάρρος, 30/01/1944, Ελληνικός Στρατός Λακωνίας, Λεωνίδας Βρεττάκος, Ανακοίνωσις, Τρεις κομμουνισταίς εξετελέσθησαν
Θάρρος, 30/01/1944, Ελληνικός Στρατός Λακωνίας, Λεωνίδας Βρεττάκος, Ανακοίνωσις, Τρεις κομμουνισταίς εξετελέσθησαν

Τελικά, τα πράγματα δεν εξελίχτηκαν όπως επιθυμούσε ο Γεώργιος Μιχαλολιάκος. Οι Γερμανοί το φθινόπωρο του 1944 άρχισαν να εγκαταλείπουν την Πελοπόννησο -με τους τ/αλήτες να τους καλύπτουν τα νώτα. Τα γεγονότα μεταξύ των Ταγμάτων Ασφαλείας στις διάφορες πόλεις του Μωρηά είναι γνωστά. Αυτό που ίσως είναι λιγότερο γνωστό είναι η τύχη του Τάγματος Ασφαλείας Γυθείου, της μονάδας του Γεώργιου Μιχαλολιάκου:
Οι ταγματασφαλήτες του Γυθείου, αφού προσπάθησαν αρχικά να ενωθούν με τους τ/αλήτες της Σπάρτης και παρεμποδίστηκαν απ’ τον ΕΛΑΣ [8], τελικά θ’ αφοπλιστούν αργότερα και θα κλειστούν στη νησίδα Κρανάη (Μαραθονήσι). Προηγούμενα θα πάρουν εγγυήσεις απ’ τους Αγγλους που τους υποδέχτηκαν με την ίδια αψίδα που κατευόδωσαν νωρίτερα τους Γερμανούς.
Και πράγματι οι Βρετανοί θα τους κρατήσουν συντεταγμένους στο νησάκι, παρεμποδίζοντας με τανκ στο πορθμείο, που ενώνει την ξηρά, όχι μόνο αυτούς που θέλουν να πλησιάσουν το νησάκι, αλλά κι αυτούς που θέλουν να φύγουν! Οι Αγγλοι, γράφει ο Κώστας Βουγιουκλάκης, για να εμποδίσουν τη διαρροή των ταγματασφαλητών, φρόντιζαν με υποσχέσεις ν’ αναπτερώσουν το κουρελιασμένο ηθικό τους και να τους κρατήσουν ενωμένους. Οι ταγματασφαλήτες οι οποίοι ήθελαν να φύγουν από το Μαραθονήσι για τα σπίτια τους, ακολουθώντας συγγενείς τους ΕΑΜίτες κι ΕΛΑΣίτες εμποδίζονταν από τους φανατικούς με την απειλητική προειδοποίηση:
«– Πού πάτε ρε!!! Σε λίγες μέρες θα βγούμε εμείς από δω μέσα και θα κλειστούνε οι ΕΑΜοκομμουνιστές. Μας το υποσχέθηκε κοτζάμ Αγγλος ταγματάρχης!» [9].

Προκήρυξη Λοχαγού Γούιστεντ, 04/10/1944 προς τα Τάγματα Ασφαλείας και τα ΕΕΣ (της Μακεδονίας) για να παραδοθούν. Κάποιοι ήταν αμετανόητοι.
Προκήρυξη Λοχαγού Γούιστεντ, 04/10/1944 προς τα Τάγματα Ασφαλείας και τα ΕΕΣ (της Μακεδονίας) για να παραδοθούν. Κάποιοι ήταν αμετανόητοι.

Για να ξαναγυρίσουμε στην αφήγηση του Φίρερ στον λόγο του στη Μάνη: Μέσα Οκτωβρίου 1944, λοιπόν, και στο νησάκι της Κρανάης (ή Μαραθονήσι) κρατούνταν οι 1.339 άνδρες του Τάγματος Ασφαλείας Γυθείου με τον  διοικητή τους Αλέξανδρο Καραδημητρόπουλο, οι οποίοι είχαν παραδοθεί. Με τη συγκατάθεση του ΕΑΜ κατέστη δυνατό να γίνει μια επιλογή ακόμα, και 718 από αυτούς να απολυθούν και να τους δοθεί άδεια για να γυρίσουν στα σπίτια τους [10]. Οχι όλοι. Κάποιοι αρνήθηκαν, και οι λόγοι γι’ αυτήν τους την επιλογή είναι ευνόητοι. Επικρατούσε ο φόβος της τιμωρίας για τα βάρβαρα εγκλήματα και τους φόνους της προηγούμενης περιόδου, μαζί με την ελπίδα πως θα τους σώσουν οι Αγγλοι, τελικά. Μερικοί, προσπάθησαν να το σκάσουν απ’ το νησάκι με ψαρόβαρκες. Οι υπόλοιποι, και μεταξύ τους και ο Γεώργιος Μιχαλολιάκος, θα μεταφέρονταν στο Γουδί.
Τελικά, το τρίτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου του 1944 και τον Νοέμβριο, με τον λαό να πανηγυρίζει την ελευθερία του στους δρόμους, η Εθνική Πολιτοφυλακή και ο ΕΛΑΣ ανέλαβαν την διατήρηση της τάξης, χωρίς να σημειωθεί το παραμικρό επεισόδιο, γεγονός που το ομολογεί και ο ίδιος ο απεσταλμένος της ελληνικής κυβέρνησης Παναγιώτης Κανελλόπουλος.
Ετσι παραδόθηκε το Τάγμα Ασφαλείας Γυθείου. Οι αμετανόητοι και οι φανατικοί -όσοι δηλαδή είχαν να φοβηθούν πολλά και άσχημα από πιθανές αντεκδικήσεις- οδηγήθηκαν στην Αθήνα και κλείστηκαν στο Γουδί -με τον οπλισμό τους!!! Θα χρησιμοποιηθούν λίγο αργότερα στα Δεκεμβριανά, συνεχίζοντας το έργο τους ενάντια στη θέληση του λαού και υπέρ των δυνάμεων της ανωμαλίας και του εμφυλίου πολέμου. Τα υπόλοιπα είναι Ιστορία.
Α, ναι [Σ.Σ.: Ειλικρινά, δεν το κάνουμε επίτηδες :)], το όνομα του διοικητή του 112ου Τάγματος Εθνοφυλακής που στάλθηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου για να διαλύσει την ΕΑΜοκρατία ήταν Ι. Μπούκουρας.

Φωτογραφία του Τάσου Κωστόπουλου από την στήλη του στην Εφημερίδα των Συντακτών, "Η κραυγή των τοίχων", Βάθεια Μάνης, Μάρτιος 1999, "STOP Κουμμουνιστή Γύρνα πίσω".
Φωτογραφία του Τάσου Κωστόπουλου από την στήλη του στην Εφημερίδα των Συντακτών, «Η κραυγή των τοίχων», Βάθεια Μάνης, Μάρτιος 1999, «STOP Κουμμουνιστή Γύρνα πίσω».


Σημειώσεις – Βιβλιογραφία – Προτάσεις για περαιτέρω διάβασμα:

[1] Μιχαήλ Α. Βασιλείου, Αποστολή στο Μπίμπλις, Το οδοιπορικό της τελευταίας αποστολής Ελλήνων αντιστασιακών από την Ελλάδα στη χιτλερική Γερμανία τον Αύγουστο του 1944, εκδόσεις Το Ποντίκι, Αθήνα, 1998, σσ. 48-50
[2] XYZ Contagion, Εννιά συν μία σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή, Η Χρυσή Αυγή, το φασιστικό κρατικοπαρακράτος και οι κρυφές χρηματοδοτήσεις, Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι, έκδοση XYZ Contagion + Carpe Librum, Θεσσαλονίκη, 2014, ISBN 978-618-81244-6-2, σ. 50 [Σ.Σ.: Κατεβαίνει δωρεάν σε αυτό το λινκ].
[3] XYZ Contagion, Εννιά συν μία σκηνές, σ. 109-110
[4] Νίκος Μιχαλολιάκος, Εχθροί του καθεστώτος, Χρυσή Αυγή 1993-1998, εκδόσεις Ασκαλών, Αθήνα, 2000, σ. 21
[5] Κώστας Βουγιουκλάκης, Η εθνική αντίσταση στη Λακωνία, Οι πρωτοπόροι του αγώνα, εκδόσεις Τροχαλία, Αθήνα 2000, σ. 169
[6] Κώστας Βουγιουκλάκης, Η εθνική αντίσταση στη Λακωνία, σ. 104
[7] Κώστας Βουγιουκλάκης, Η εθνική αντίσταση στη Λακωνία, σ. 173
[8] Κώστας Καραλής, Ιστορία των δραματικών γεγονότων Πελοποννήσου 1943-1949 Τόμος Β, Ιδιωτική έκδοση, Αθήνα, 1967, σ. 40
[9] Κώστας Βουγιουκλάκης, Η εθνική αντίσταση στη Λακωνία, σ. 193
[10] Μιχάλης Π. Λυμπεράτος, «Τα γερμανικά αντίποινα, τα Τάγματα Ασφαλείας και ο Ε.Λ.Α.Σ.: Η περίπτωση της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου στην Κατοχή», στο Συλλογικό, Νότια Πελοπόννησος 1935-1950, Εισαγωγή-επιμέλεια Γιάννης Καρακατσιάνης, εκδόσεις Αλφειός και Σύνδεσμος Φιλολόγων Μεσσηνίας, Αθήνα, 2009, σ. 95


Φωτογραφικό υλικό, έγγραφα, δημοσιεύματα εφημερίδων και άλλα ντοκουμέντα από τη δράση ταγματασφαλητών, γερμανοτσολιάδων, δωσιλόγων, ενόπλων συνεργατών των κατακτητών και άλλων πολλών καθαρμάτων. Μέσα υπάρχει και ένας σύγχρονος δωσίλογος που φωτογραφίζεται με υψηλόβαθμο ναζιστή. Βρείτε τον :)

Δείτε επίσης παλαιότερα άρθρα με θέμα Τάγματα Ασφαλείας και Δωσίλογοι


# Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/
# Γειά σας ταγματασφαλίτες, χωροφύλακες και χίτες
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/04/26/tagmatasfalites-xorofylakes-kai-xites/
# Ονομα: Μπαρμπαρούσης – Βαθμός: Ανθυπασπιστής (ΠΖ) – Μονάδα: …
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/07/29/mparmparousis/
# Καρατζαφέρης ο ΕΛΑΣίτης, ο «κομμουνιστοληστοσυμμορίτης ΕΑΜοβουργαροσλάβος ψειροκατσαπλιάς» μπάρμπας του Γεώργιου Καρατζαφέρη
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/03/02/karatzaferis-o-katsaplias/
# Το δελτίο προγραφών και καταγγελιών με τους στοχοποιημένους από την ΟΠΛΑ προδότες – Η «κόκκινη βία» [*] της εφημερίδας «Κατηγορώ», έκδοση της ΚΟΑ του ΚΚΕ, Αθήνα, 1944
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/06/03/deltio-prografon-opla-katigoro/
# Συζήτηση για τα γεγονότα στο Μελιγαλά το 1944, και περί «μαύρης βίας» VS «κόκκινης βίας»
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/09/20/syzitisi-meligalas-athens-voice/
# Μια στιγμή απόλυτου κακού και μια στιγμή απόλυτου καλού, απ’ τα χρόνια της Κατοχής + Συν η αποκάλυψη ενός μαγικού μυστικού: Ποιο είναι το απόλυτο αντικαταθλιπτικό;;;
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/05/04/katoxi-apolyto-kalo-kako/
# Μιχάλης Νικολινάκος – Ο σεμνός ζεν πρεμιέ και αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης, από το μπλόκο της Κοκκινιάς στη μεγάλη οθόνη
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/08/18/nikolinakos/
# Οι δωσίλογοι δημοσιογράφοι της Θεσσαλονίκης – 1942: «Αρκετά εβραϊκά όντα έμειναν στον τόπο» – 1943: «Αι ελληνικαί γεννεαί θα εορτάσουν όταν αποκαθαρθή η γάγγραινα με τους κίτρινους αστέρας» (Από το Ολοκαύτωμα των Εβραίων της Ελλάδας, το «Μαύρο Σάββατο» της 11ης Ιουλίου 1942)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/01/13/mavro-sabbato/
# Τέσσερα συν ένα επίκαιρα αποκαλυπτικά εκλογικά κουίζ: Ο υπερ»πατριώτης» βουλευτής που καλεί ξένο στρατό + Το ζεύγος νεοδημοκρατών που ηράσθησαν εντός της ΕΠΕΝ + Ο βασιλικός φίλος των Γλύξμπουργκ περιφερειάρχης + Ο δημοσιογράφος που βοήθησε το δικαστήριο της 17Ν + Το χειρότερο είδος ταγματασφαλήτη
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/05/27/tessera-syn-ena-quiz/
# Ιάσονας Χανδρινός – «ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Πολυτεχνείο», «ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Μελιγαλάς»: Το ΕΑΜ στην πολιτική μνήμη και συνθηματολογία (άρθρο στον «Δρόμο της Αριστεράς» 2011-09-17) και μια παραπομπή στο ιστολόγιό μας
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/09/17/iasonas-xandrinos-eam-elas-meligalas/
# Πως βγήκε το σύνθημα «ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Μελιγαλάς»
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/08/23/synthima-eam-elas-meligalas/
# Πλαστές ταυτότητες που έσωσαν ζωές, στην κατεχόμενη Αθήνα (Συνεργασία του ιστολογίου μας με τα «Ενθέματα» της κυριακάτικης «Αυγής», 2012-01-29)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/01/29/synergasia-me-enthemata-ebraioi-athinas/
# Η έκλυσις των ηθών και η ανηθικότητα των μπολσεβίκων – Συκοφαντίες κατά των ΕΠΟΝιτισσών
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/03/14/eklysis-ton-h8on-ton-mpolsebikon/
# Οι «Εικόνες Κατοχής» του Βάσου Μαθιόπουλου, και το ολοκαύτωμα στο χωριό Κοντομαρί Χανίων τον Ιούνιο του 1941.
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/11/oi-eikones-katoxis-tou-basou-mathiopoulou/
# Ο Νικόλαος Χριστοφοράκος (πατέρας του Μιχάλη Χριστοφοράκου) στη δίκη των δωσιλόγων
http://blo.gr/47r
# Επιστολή προς Χίτλερ και τον «ευκλεή ηρωικό στρατό του», 10 Απριλίου 1941, από τον Επίσκοπο Πατάρων Μελέτιο και τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Αναστάσιο Πέντζο
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/04/14/meletios-pataron-epistoli-pros-hitler/
# Οι Ελληνες κουΐσλιγκ – Ιωάννης Ράλλης – Το βιβλίο Γεώργιος Ράλλης – Ο Ιωάννης Δ. Ράλλης ομιλεί εκ του τάφου, 1947
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/22/oi-ellines-quisling-rallis/
# Οι Ελληνες κουΐσλιγκ – Κωνσταντίνος Λογοθετόπουλος – Ιδού η αλήθεια, 1948
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/20/oi-ellines-quisling-logothetopoulos/
# Οι Ελληνες κουΐσλιγκ – Γεώργιος Τσολάκογλου – Απομνημονεύματα, 1959
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/19/oi-ellines-quisling-tsolakoglou/
# Ενας καθηγητής, ο Ζουράρις, κι ένας δικηγόρος, ο Πλεύρης (αλλά τη δεκαετία του 1940, στην Κατοχή)
http://blo.gr/47q
# Ελληνες τσιγγάνοι στην Εθνική Αντίσταση και στα χρόνια της κατοχής
http://blo.gr/47s
# Οι μαρτυρίες – Ελληνες τσιγγάνοι στην Εθνική Αντίσταση και στα χρόνια της κατοχής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/14/oi-martyries-ellines-tsigganoi/
# Λεύκωμα Συλλογικό – «Θυσιαστήριο της Λευτεριάς, Πρωτομαγιά», εκδόσεις Ο Ρήγας, 1945
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/03/16/lefkoma-syllogiko-protomagia/
# Μια μικρή περιήγηση στο περιβόλι των ΜεταΑναθεωρητών του Φερόμενου και Λεγόμενου ΝΕου Κύματος (aka ρεύμα Καλύβα-Μαραντζίδη)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/07/11/neo-kyma-maflenek-kondylia/
# Σόλων Ν. Γρηγοριάδης – Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας, 1941-1974, ή 12.141 ημέρες Ιστορίας
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/04/06/solon-grigoriadis-istoria/
# Εκατό χρόνια φασιστικές οργανώσεις: Μικρή συμβολή στην περιοδολόγηση + Κάποιες σκέψεις για τις αιτίες της εκτίναξης της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/05/16/fasistikes-orgs-100-xronia/
# Η Χρυσή Αυγή, το φασιστικό κρατικοπαρακράτος και οι κρυφές χρηματοδοτήσεις: Νέα στοιχεία – Εννιά συν μία άγνωστες σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή – Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι [Σειρά άρθρων: Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά #04]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/11/kryfa-04-parakratos-nazistiko-zombi/
# Σκηνή Δεύτερη #02: Ιούλιος 1964, ΕΚΟΦ, Εβραϊκή Συναγωγή, Παγκράτι (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/02/skini-02/
# Σκηνή Ενατη #09: Από τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου στο Σήμερα, Connecting the dots (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/09/skini-09/

Δείτε επίσης:

Από:
Φάκελος Χρυσή Αυγή στο XYZ Contagion – Ολες οι έρευνες και τα άρθρα
https://xyzcontagion.wordpress.com/fakelos-xa-page-all-articles/
[…] Αυτό, όμως, το -κατά γενική ομολογία- επίτευγμα του XYZ Contagion, μεγαλύτερο ίσως και από την έκδοση του βιβλίου (XYZ Contagion, Εννιά συν μία σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή, Η Χρυσή Αυγή, το φασιστικό κρατικοπαρακράτος και οι κρυφές χρηματοδοτήσεις, Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι, έκδοση XYZ Contagion + Carpe Librum, Θεσσαλονίκη, 2014, ISBN 978-618-81244-6-2, αποκτήστε το εδώ δωρεάν) είναι το εξής αδιαμφισβήτητο γεγονός:
Είπαμε ότι θα στείλουμε στον εισαγγελέα τους Ελληνες εθελοντές φασίστες που πήγαν το 1995 στη Βοσνία να βοηθήσουν τους Σέρβους στις σφαγές αθώων και αμάχων και στις εθνικές εκκαθαρίσεις όπως στην Σρεμπρένιτσα -και το κάναμε.
Τους στείλαμε στον εισαγγελέα.
Ενας πρώτος στόχος, τον οποίο ελπίζαμε να καταφέρουμε αν και γνωρίζαμε τις δυσκολίες, ήταν, μετά την δημοσίευση της έρευνας και του υλικού (Η ανθρωποσφαγή στη Σρεμπρένιτσα, η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά και η εμπλοκή της Χρυσής Αυγής – Νέα στοιχεία και αποκαλύψεις, για πρώτη φορά στην Ελλάδα), από τη δική μας δουλειά να γράψουν μεγάλες εφημερίδες και άλλα μέσα [Σ.Σ.: Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις σε μεγάλα ΜΜΕ παρακάτω].
Ενας δεύτερος, σε μια γωνιά του μυαλού μας, να γίνουν ερωτήσεις στη Βουλή. Εγινε κι αυτό (Ερώτηση Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Σχετικά με τη συμμετοχή Ελλήνων εθελοντών και μισθοφόρων στην ανθρωποσφαγή της Σρεμπρένιτσα, 25 Ιουνίου 2015).
Και ο τελικός στόχος, που ομολογουμένως κανείς δεν περίμενε να συμβεί εύκολα, ήταν να γραφτεί απ’ τη δουλειά μας αναφορά στον εισαγγελέα. Τελικά δεν χρειάστηκε· οι στόχοι όλοι, όμως, επετεύχθησαν, και μία βδομάδα μάλιστα μετά την δημσοίευση της έρευνας, στις 22 Ιουνίου 2015, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών κινήθηκε και διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη σφαγή της Σρεμπρένιτσα:
# Η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα, 22 Ιουνίου 2015
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/22/eisaggelia-prodikon-proanakrisi-srebrenica/
Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, Γραφείο Διευθύνοντος, Δελτίο Τύπου: Με αφορμή δημοσίευμα στο Εθνος, διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα, 22 Ιουνίου 2015.
Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, Γραφείο Διευθύνοντος, Δελτίο Τύπου: Με αφορμή δημοσίευμα στο Εθνος, διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα, 22 Ιουνίου 2015.

Δείτε επίσης: Φάκελος Σρεμπρένιτσα

[UPDATE 22 Ιουνίου 2015]
Από το Γραφείο Διευθύνοντος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών εκδόθηκε το εξής Δελτίο Τύπου, με ημερομηνία 22/06/2015:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας ‘Εθνος της Κυριακής’ της 14/06/2015 που αφορούσε εγκλήματα πολέμου που διαπράχθησαν στη Σρεμπρένιτσα και στα οποία φέρονται να συμμετείχαν και Ελληνες υπήκοοι, διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση. Επισημαίνεται ότι είχε διενεργηθεί και το έτος 2004 από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών έρευνα για το ίδιο ζήτημα που είχε ανατεθεί στην Εισαγγελέα κ. Αθηνά Θεοδωροπούλου από την οποία όμως δεν προέκυψε η ταυτότητα των δραστών.
Με λίγα λόγια, και αν καταλάβαμε σωστά, λέει ότι η έρευνα του 2005 είχε μεν διαγνώσει αδικήματα, αλλά δεν προσωποποιήθηκαν οι ευθύνες. Αυτή τη φορά, και με τα νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως, αυτός ο στόχος έρχεται πιο κοντά. Αυτή τη φορά, προφανώς λόγω της δημοσιότητας από την 5η μεγάλη έρευνα για τη Σρεμπρένιτσα και την ελληνική εμπλοκή, οι ευθύνες είναι πιο εύκολο -και υπάρχουν πολλές προϋποθέσεις για- να αποδοθούν σε συγκεκριμένα πρόσωπα (ελπίζουμε δηλαδή) -όπως λέει χαρακτηριστικά «δεν προέκυψε η ταυτότητα των δραστών».
Το δημοσίευμα που αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου είναι το:
Μαρία Ψαρά & Λευτέρης Μπιντέλας – Τα ελληνικά τάγματα εφόδου που μάτωσαν τη Σρεμπρένιτσα, Εγκλημα πολέμου με τη σφραγίδα της Χρυσής Αυγής (άρθρο στο Εθνος, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/17/maria-lefteris-ethnos-tagmata-matosan-srebrenica
Περισσότερα στην ανάρτηση:
Η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα, 22 Ιουνίου 2015
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/22/eisaggelia-prodikon-proanakrisi-srebrenica/
Ολες οι δικαστικές εξελίξεις της υπόθεσης θα καταγράφονται στην εξής σελίδα, η οποία βρίσκεται στην στήλη ‘Srebrenica’, τέρμα δεξιά στο menu της front-page:
Δικαστικές εξελίξεις στην υπόθεση της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα
https://xyzcontagion.wordpress.com/justice-for-srebrenica/
[ΤΕΛΟΣ UPDATE]

Watch a XYZ Contagion video:
Greek Volunteers and Golden Dawn members during operations in the Srebrenica massacre, July 1995
Two video scenes taken from unpublished, forgotten footage filmed by well-known international news agencies, like Associated Press, during the operations of the Bosnian Serb troops and paramilitaries in July of 1995 in Srebrenica. These reports were aired in July 1995 on TV stations all over the world and especially on Dutch national television.
From an XYZ Contagion study, based on 20 years of research, entitled:
‘The Srebrenica massacre, the Greek Volunteer Guard (EEF) and the involvement of Golden Dawn,’ which contains exclusive new evidence presented for the first time in Greece and internationally.
This study contains evidence that proves that Golden Dawn members and functionaries and other Greeks fascists of the so-called Greek Volunteer Guard (EEF) were actually there. Not simply ‘somewhere near Srebrenica’, but they were at the exact locations, at the football fields and meadows and abandoned warehouses, while the mass executions of 8,000+ POWs and unarmed civilians took place, at the exact time of the killings.
On 11 July 1995, ten members of the Greek Volunteer Guard and an eleventh Greek serving in a death squad unit invaded Srebrenica, along with Ratko Mladic’s troops and paramilitaries. Five of them can be seen at 00:17 in the footage. Their names are Spyros Tzanopoulos (EEF sergeant and member of the central committee of the neonazi Golden Dawn gang), Anna Florin, K. Kyriakidis, G. Lymperidis and Charalambos Dimoulas. The same five men, together with another two Greeks, Tryfonas Vasiliadis (EEF deputy commander) and Dimitris Zavitsanos (EEF master sergeant) can be seen at 00:44 of the footage.
Also in the area around the same time was the EEF’s Greek commander Antonios Mitkos, as can be seen at 02:50 in a photograph along with the EEF’s Serb commander, who used the pseudonym Duga Puska, and Ratko Mladic himself.
You can see a photo of all ten of them at 01:10. The names of the other two volunteers were Konstantinos Kaltsounis and Vasilios Schizas, who can be seen again at 02:37 in the video, joking around with a pig’s head, meant as an insult to Muslims.
There’s also a photograph of them, at 01:28, which was taken on the actual street where Mladic’s troops entered Srebrenica that 11 July 1995.
The 11th Greek who participated in the invasion of Srebrenica was Angelos Latsios (aka Andjelko Todorovic), a completely different story. He was a member, along with another Greek, of an elite death squad, the notorious 10th Sabotage Detachment. The 10. Diverzantski Odred carried out 1,200 executions of Bosniaks in 5 hours, for 5 deutschmarks a head. The 10th SD was under the direct orders of infamous war criminals like Mladic, Tolimir, Salapura, Beara, Pelemis, Franc Kos, etc. This squad had ‘contracts with a licence to kill’, according to the Humanitarian Law Center (Fond za Humanitarno Pravo) dossier on the 10th SD (entitled ‘Dosije: 10. diverzantski odred Glavnog staba vojske Republike Srpske’, Sarajevo, August 2011).
In the above video, you can see footage of them on their way to organise ambushes and burn houses, again along with paramilitary soldiers. Insignia can be seen of both the EEF and the elite death Squad, the 10th SD, as smoke rises from the background, a clear sign that some houses had been set on fire a short time before. Next, there’s footage of a squad of 7 EEF members on the day of the killings, 13 July, again along with the notorious 10th SD paramilitary death squad. Four members of this squad were convicted to 40-43 years’ imprisonment for war crimes and mass executions of unarmed civilians at the exact same football field where, on the same day and around the same time, the Greek volunteers and their Serb commander were present, taking photographs of prisoners (or dead prisoners).
The security chief of the Bosnian Serb Army (VRS), the military intelligence chief and other officers were there too. They have all been convicted. The security chief demanded that the photographs be handed up because they were evidence of the massacre, but Mladic had ordered that nothing was to be documented. The Serb commander of the EEF refused to give him these photographs. So, these images probably exist. Can they be the same photographs depicting the corpses of Muslim civilians that the Greek police uncovered in 2003 during a search of the home of a former volunteer who was being investigated for smuggling drugs and weapons?

For our non Greek readers: See also:
# Stratis Bournazos – The Srebrenica massacre and the role of Greek volunteers: A revealing survey by XYZ Contagion (translation of an article first published in the Greek newspaper Avgi, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/18/x-pressed-bournazos-srebrenica-translation-of-avgi
# Stratis Bournazos – La masacre de Srebrenica y el papel de los voluntarios griegos: Una investigacion reveladora del blog XYZ Contagion sobre la implicacion de miembros de Aurora Dorada (traduccion de un articulo publicado en el periodico griego Avgi, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/18/spanish-x-pressed-bournazos-srebrenica-translation-of-avgi/
# Dimitri Deliolanes – Strage di Srebrenica, c’era Alba Dorata (άρθρο στα ιταλικά του Δημήτρη Δεληολάνη στην ιταλική εφημερίδα Il Manifesto 2015-06-25)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/25/deliolanes-strage-srebrenica-manifesto

Δείτε επίσης:

Ελληνες εθελοντές και χρυσαυγίτες από την ΕΕΦ σε επιχειρήσεις στην Σρεμπρένιτσα, Ιούλιος 1995
ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ του XYZ Contagion: Το φορετό σήμα της ΕΕΦ με τον δικέφαλο αετό και τον ήλιο της Βεργίνας, που φοράνε στα μανίκια τους, δεν αφήνει καμία αμφιβολία. Πρόκειται για άντρες της ΕΕΦ.
Διακρίνονται όλοι όσοι έλαβαν μέρος στην πτώση της Σρεμπρένιτσα, εκτός από τον Βασίλη Σχιζά, που φαίνεται δεν τον έπιασε η κάμερα (υπάρχει, όμως, σε άλλη φωτογραφία από εκείνη τη μέρα, όταν μαζί με δύο άλλους κάνουν κάτι αηδιαστικά αστεία με μια κεφαλή γουρουνιού, ύψιστη προσβολή για τους Μουσουλμάνους), και τον διοικητή της ΕΕΦ Αντώνη Μήτκο με τον βοηθό του Καλτσούνη Κωνσταντίνο, που εκείνες τις ώρες, σύμφωνα με στοιχεία από τις δίκες στο Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, συνόδευαν στις μετακινήσεις του τον Σερβοβόσνιο διοικητή της ΕΕΦ και υψηλόβαθμο στέλεχος-κλειδί στον σερβοβοσνιακό στρατό Ζβόνκο Μπάγιαγκιτς (Zvonko Bajagic) ή ‘Duga puska’.
Στη σκηνή από την ολλανδική δημόσια τηλεόραση, βλέπουμε τους Ελληνες της ΕΕΦ, να ετοιμάζονται για διασπορά στις περιοχές γύρω απ’ την Σρεμπρένιτσα όπου είχαν καταφύγει οι άντρες πρόσφυγες και οι υπερασπιστές της πόλης. Πρόκειται για επιχειρήσεις, κυρίως για στήσιμο ενεδρών κυνηγιού μουσουλμανικών κεφαλών, από σερβικά αποσπάσματα θανάτου, όπως αποδείχτηκε τις επόμενες μέρες.
Διακρίνεται να περνάει δεύτερος ο χρυσαυγίτης λοχίας της ΕΕΦ Σπύρος Τζανόπουλος, τρίτος ο Ελληνορουμάνος Αννα Φλορίν και οι άλλοι τρεις είναι οι Κυριακίδης Κ., Λυμπερίδης Γ. και Δημουλάς Xαράλαμπος.
Στη δεύτερη σκηνή του Associated Press (απ’ το 0.44′ και μετά), την ίδια μέρα, διακρίνονται οι άνδρες της ΕΕΦ μαζί με ένοπλους και άλλους παραστρατιωτικούς από το 10ο Απόσπασμα Σαμποτάζ (10 Diverzantski Odred, 10th Sabotage Detachment). Πρώτος περνάει ο υποδιοικητής Βασιλειάδης Τρύφων, ο οποίος αποστρέφει ελαφρώς το πρόσωπό του μόλις αντιλαμβάνεται την κάμερα, ποιος ξέρει για ποιο λόγο. Ακολουθούν ο χρυσαυγίτης λοχίας της ΕΕΦ Σπύρος Τζανόπουλος, ο Ελληνορουμάνος Αννα Φλορίν, οι Κυριακίδης Κ., Λυμπερίδης Γ., Δημουλάς Xαράλαμπος, και τελευταίος με το τσιγάρο ο αρχιλοχίας της ΕΕΦ Ζαβιτσάνος Δημήτριος.
Το 10ο Απόσπασμα Σαμποτάζ, στο οποίο υπερήφανα υπηρετούσαν δύο από τους Ελληνες της ΕΕΦ, ο ένας εκ των οποίων ήταν οΑγγελος Λάτσιος, ήταν η πιο αιμοσταγής μισθοφορική παραστρατιωτική μονάδα (1.200 εκτελέσεις σε 5 ώρες, προς 5 μάρκα το κεφάλι, μόνον οι 4 απ’ αυτούς έφαγαν 142 χρόνια φυλακή για εγκλήματα πολέμου).

Η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά, οι Λύκοι του Δρίνου και το 10ο Απόσπασμα Σαμποτάζ στην Σρεμπρένιτσα
ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ του XYZ Contagion: Σκηνές από το Associated Press και το France 2 από τις επιχειρήσεις στην Σρεμπρένιτσα, 11 Ιουλίου 1995: Η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά, οι Λύκοι του Δρίνου και το 10ο Απόσπασμα Σαμποτάζ σε ενέδρες, πυρπόληση σπιτιών, μεταφορά εξοπλισμού και άλλες επιχειρήσεις γύρω και μέσα στην Σρεμπρένιτσα. Στην επιχείρηση κατάληψης της Σρεμπρένιτσα, φτιάχτηκαν ειδικά και έκτακτα σώματα, αποκλειστικά για τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Λ.χ. ο αντισυνταγματάρχης Παντούρεβιτς της Zvornik Brigade έφτιαξε ένα επίλεκτο σχηματισμό με το όνομα TG-1 (Tactical Group 1)και υπέδειξε για διοικητή τον λοχαγό Milan Jolovic (με το ψευδώνυμο Legenda), τον διοικητή των ‘Λύκων του Δρίνου’, ο οποίος διακρίνεται με τα γυαλιά ηλίου. Διακρίνονται, επίσης, τα μέλη της ΕΕΦ Τζανόπουλος, Σχιζάς, Φλορίν, Ζαβιτσάνος κά. στο στρατόπεδο, μαζί με τους ‘Λύκους τους Δρίνου’ να μεταφέρουν εξοπλισμό.

Διαβάστε:
Η πέμπτη μεγάλη μας έρευνα με τίτλο ‘Η ανθρωποσφαγή στη Σρεμπρένιτσα, η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά και η εμπλοκή της Χρυσής Αυγής – Νέα στοιχεία και αποκαλύψεις, για πρώτη φορά στην Ελλάδα‘, για την οποία χρειάστηκαν 20 χρόνια συστηματικής ενασχόλησης, συν 15 μήνες για να τα βάλουμε όλα σε μια σειρά και σε ένα ενιαίο κείμενο, εν είδει μονογραφίας, το οποίο εστιάζει ιδιαίτερα στην ελληνική εμπλοκή στο έγκλημα αυτό.
Εχει δημοσιευτεί σε δύο versions, μια σύντομη (ή ορθότερα, συντομευμένη) που ανοίγει στο λινκ:
Short version: Η ανθρωποσφαγή στη Σρεμπρένιτσα, η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά και η εμπλοκή της Χρυσής Αυγής – Νέα στοιχεία και αποκαλύψεις, για πρώτη φορά στην Ελλάδα
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/13/short-srebrenica/
Και σε μια πλήρη μορφή, στο λινκ:
Η ανθρωποσφαγή στη Σρεμπρένιτσα, η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά και η εμπλοκή της Χρυσής Αυγής – Νέα στοιχεία και αποκαλύψεις, για πρώτη φορά στην Ελλάδα – Το πλήρες κείμενο
https://xyzcontagion.wordpress.com/srebrenica/

Η ανθρωποσφαγή στη Σρεμπρένιτσα, η Ελληνική Εθελοντική Φρουρά και η εμπλοκή της Χρυσής Αυγής
ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ του XYZ Contagion: Μια σύνθεση έξι λεπτών με όλα τα σημεία-κλειδιά αυτής της ντροπιαστικής ιστορίας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αυτόνομα.

Επισκεφθείτε:
# Ιός – Οι άνθρωποι από την Ελλάδα, Νέα στοιχεία για την εμπλοκή των συμπατριωτών μας εθελοντών του σερβοβοσνιακού στρατού στο μεγαλύτερο έγκλημα πολέμου των μεταπολεμικών χρόνων (άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών 2015-06-13)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/16/ios-anthropoi-apo-ellada-nea-stoixeia-srebrenica/
# Μαρία Ψαρά & Λευτέρης Μπιντέλας – Τα ελληνικά τάγματα εφόδου που μάτωσαν τη Σρεμπρένιτσα, Εγκλημα πολέμου με τη σφραγίδα της Χρυσής Αυγής (άρθρο στο Εθνος, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/17/maria-lefteris-ethnos-tagmata-matosan-srebrenica
# Dimitri Deliolanes – Strage di Srebrenica, c’era Alba Dorata (άρθρο στα ιταλικά του Δημήτρη Δεληολάνη στην ιταλική εφημερίδα Il Manifesto 2015-06-25)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/25/deliolanes-strage-srebrenica-manifesto
# Στρατής Μπουρνάζος – Η σφαγή της Σρεμπρένιτσα και ο ρόλος των Ελλήνων εθελοντών, Είκοσι χρόνια από τη σφαγή, Μια αποκαλυπτική έρευνα του ιστολογίου ΧΥΖ Contagion (άρθρο στα ΕΝΘΕΜΑΤΑ της ΑΥΓΗΣ 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/15/bournazos-sfagi-enthemata/
# Stratis Bournazos – The Srebrenica massacre and the role of Greek volunteers: A revealing survey by XYZ Contagion (translation of an article first published in the Greek newspaper Avgi, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/18/x-pressed-bournazos-srebrenica-translation-of-avgi
# Stratis Bournazos – La masacre de Srebrenica y el papel de los voluntarios griegos: Una investigacion reveladora del blog XYZ Contagion sobre la implicacion de miembros de Aurora Dorada (traduccion de un articulo publicado en el periodico griego Avgi, 2015-06-14)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/18/spanish-x-pressed-bournazos-srebrenica-translation-of-avgi/
# Ηλίας Κανέλλης – Ποιος θυμάται τη Σρεμπρένιτσα;;; Ελληνες εγκληματίες πολέμου (άρθρο στην στήλη ‘Ενστάσεις’, Τα Νέα 2015-06-19)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/19/kanellis-enstaseis-nea-poios-thymatai-th-sremprenitsa/
# Διονύσης Γουσέτης – Ελληνες εγκληματίες στη Σρεμπρένιτσα (άρθρο στην Καθημερινή, 2015-07-08)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/07/08/gousetis-eglimaties-kathimerini/
# Θεόφιλος Τραμπούλης – Το άγος της Σρεμπρένιτσας (άρθρο στο UNFOLLOW 2015-06-13)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/14/unfollow-agos-trampoukis/
# Ποιος θυμάται τη Σρεμπρένιτσα;;; (Σχόλιο στην στήλη ‘Ρήσεις & Παραπολιτικά’ της κυριακάτικης Αυγής, 28/06/2015)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/28/poios-thumatai-ti-srebrenica-avgi-parapolitiko/
# Η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το θέμα της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα, 22 Ιουνίου 2015
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/22/eisaggelia-prodikon-proanakrisi-srebrenica/
# Ερώτηση Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Σχετικά με τη συμμετοχή Ελλήνων εθελοντών και μισθοφόρων στην ανθρωποσφαγή της Σρεμπρένιτσα, 25 Ιουνίου 2015
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/25/erotisi-srebrenica-syriza-vouli/
# Ζβόνκο Μπάγιαγκιτς (Zvonko Bajagic): Ποιος ήταν ο Σερβοβόσνιος διοικητής της Ελληνικής Εθελοντικής Φρουράς [Προδημοσίευση από την έρευνα για την ελληνική εμπλοκή στη Σρεμπρένιτσα + Κάποια ‘Ερωτήματα (όχι μόνο για τη συνείδησή μας)’]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/12/prodimosiefsi-srebrenica-zvonko/
# Πάνω από 8.000 εκτελεσμένοι άμαχοι, άοπλοι και αιχμάλωτοι, Σρεμπρένιτσα, Ιούλιος 1995: Ποιος θυμάται τη μεγαλύτερη θηριωδία σε ευρωπαϊκό έδαφος μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο;;; [Προειδοποίηση: Πολύ σκληρές εικόνες]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/06/10/do-you-know-srebrenica/
# Τρεις ερωτήσεις δεν ακούγονται ποτέ εδώ και 20 χρόνια στη Σρεμπρένιτσα – Το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης για τα εγκλήματα στην πρώην Γιουγκοσλαβία θυμάται τα 20 χρόνια από την μεγάλη σφαγή, 1995-2015
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/07/10/icty-remembers-20-years-srebrenica/
# Τέσσερα χρόνια πόλεμος, 50 φωτογράφοι, 248 φωτογραφίες – Βοσνία 1992-1995
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/04/09/bosnia-248-photos/
# Δικαστικές εξελίξεις στην υπόθεση της συμμετοχής Ελλήνων υπηκόων στη Σρεμπρένιτσα
https://xyzcontagion.wordpress.com/justice-for-srebrenica/
# Η PlayList του XYZ Contagion στο YouTube: Srebrenica Massacre by XYZ Contagion
https://www.youtube.com/playlist?list=PLir9jywufW_wIkujp0cV_-T09wZ7-tHAm

Δείτε επίσης: Φάκελος Χρυσή Αυγή

# Θυμίζουμε επίσης τις έρευνες του ιστολογίου μας, καθώς και όλα τα άρθρα μας με ετικέτα «Χρυσή Αυγή«:
# Φάκελος Χρυσή Αυγή στο XYZ Contagion – Ολες οι έρευνες και τα άρθρα
https://xyzcontagion.wordpress.com/fakelos-xa-page-all-articles/
# Νέα κατηγορία με σειρά αποκαλυπτικών νέων ερευνών: “Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά“.
# Ολα τα άρθρα του ιστολογίου μας μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα (Killah P).
# Το XYZ Contagion στα mainstream ΜΜΕ:
https://xyzcontagion.wordpress.com/mainstream-mme/
# Μεταφράσεις άρθρων του ιστολογίου μας σε αξιόλογες ιστοσελίδες και ΜΜΕ του εξωτερικού
https://xyzcontagion.wordpress.com/metafraseis/
# Οι ανακρίτριες στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής διαβάζουν XYZ Contagion
https://xyzcontagion.wordpress.com/anakritries-diabazoun-xyzcontagion/
«Αν τεθεί σαν ερώτημα, φαίνεται πως ναι, η απάντηση είναι καταφατική· οι ανακρίτριες διαβάζουν XYZ Contagion.
Εξηγούμαστε:
Η Πέμπτη 10 Ιουλίου του 2014 ήταν μια καλή ημέρα. Οχι μόνο είδαμε τον Κασιδιάρη να προφυλακίζεται, αλλά είδαμε, επίσης, ότι ένα απόσπασμα από παλιό (2007) γραφτό του Μιχαλολιάκου, που είχαμε εντοπίσει και αναδείξει εμείς εδώ στο μπλογκ […], χρησιμοποιήθηκε από την ανακρίτρια στο ένταλμα (σελίδα 6) για την προφυλάκιση του Κασιδιαρέου, στα επιχειρήματα της για το επικίνδυνο ποιόν της συμμορίας (και μάλιστα στο υπ’ αριθμόν Α’ επιχείρημα της), όπως μπορείτε να δείτε […]

# Το βιβλίο του XYZ Contagion – Οι 9+1 άγνωστες σκηνές, τώρα σε βιβλίο (και σε e-book) + Η βιβλιογραφία για τη ναζιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/11/01/e-book-of-9-1-scenes-bibliography/
Το βιβλίο/E-book του XYZ Contagion, έκδοση XYZ Contagion + Carpe Librum, Θεσσαλονίκη, 2014, ISBN 978-618-81244-6-2
https://xyzcontagion.wordpress.com/ebook/
[XYZ Contagion] – 9+1 άγνωστες σκηνές ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή
http://issuu.com/basilikimetatroulou/docs/xyz_9_1_final/0
[XYZ Contagion] – 9+1 σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι [XYZ Contagion 2014]
https://xyzcontagion.files.wordpress.com/2014/10/xyz_9_1_final.pdf
[XYZ Contagion] – 9+1 σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι [XYZ Contagion 2014]
https://xyzcontagion.wordpress.com/?attachment_id=4437
το οποίο προτείνεται, μάλιστα, και από τον Ιό της Εφημερίδας των Συντακτών
# Ιός – Νικόλαος Μιχαλολιάκος;;; Απών!!! Ο Φίρερ σχεδιάζει τη «μεγάλη απόδραση» (άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών 2015-04-04) -κι ένα ακόμη ευχαριστώ!!!
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/04/05/ios-mix-apon-xyz-contagion/

# Η Χρυσή Αυγή, το φασιστικό κρατικοπαρακράτος και οι κρυφές χρηματοδοτήσεις: Νέα στοιχεία – Εννιά συν μία άγνωστες σκηνές από την ιστορία της ελληνικής ακροδεξιάς που ρίχνουν φως στην άγνωστη Χρυσή Αυγή – Μια ακτινογραφία της μεταμφίεσης του ναζιστικού ζόμπι [Σειρά άρθρων: Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά #04]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/11/kryfa-04-parakratos-nazistiko-zombi/
# Συγκεντρωμένες όλες οι «Εννέα συν μία σκηνές από την ιστορία της Χρυσής Αυγής«, και εδώ με τον τίτλο ‘Η 4η μεγάλη έρευνα για τη Χρυσή Αυγή και την ιστορία της Ακροδεξιάς‘:
https://xyzcontagion.wordpress.com/q/
# Οι 9+1 σκηνές
Μικρή παρουσίαση: Τι θα διαβάσουν οι επισκέπτες του XYZ Contagion στην τέταρτη μεγάλη έρευνα για τη Χρυσή Αυγή, το φασιστικό κρατικοπαρακράτος και τις κρυφές χρηματοδοτήσεις
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/09/30/mikri-parousiasi-episkeptes-tetarti-megali-erevna/
Η εισαγωγή-προοίμιο: Εκατό χρόνια φασιστικές οργανώσεις: Μικρή συμβολή στην περιοδολόγηση + Κάποιες σκέψεις για τις αιτίες της εκτίναξης της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/05/16/fasistikes-orgs-100-xronia/
Σκηνή Πρώτη #01: Φεβρουάριος 2005, Γήπεδο Παναθηναϊκού, ΓΑΔΑ, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/01/skini-01/
Σκηνή Δεύτερη #02: Ιούλιος 1964, ΕΚΟΦ, Εβραϊκή Συναγωγή, Παγκράτι (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/02/skini-02/
Σκηνή Τρίτη #03: 23 προς 24 Ιουλίου 1974, ΕΑΤ-ΕΣΑ, Βρετανική Πρεσβεία, Αεροδρόμιο Ελληνικού (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/03/skhnh-03/
Σκηνή Τέταρτη #04: Ιανουάριος 1977, Παγκράτι ξανά, Βόμβες σε βιβλιοπωλεία και κινηματογράφους (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/04/skhnh-04/
Σκηνή Πέμπτη #05: Νοέμβριος 1977, προεκλογική περίοδος, Ιταλία, Γραφεία Εθνικής Παράταξης στον Πύργο Αθηνών, Φυλακές Κορυδαλλού, Ξενοδοχείο Caravel (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/05/skini-05/
Σκηνή Εκτη #06: Ιανουάριος 1979, Βόμβες, όπλα και εκρηκτικά ξανά (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/06/skana-06/
Σκηνή Εβδομη #07: 12 Απριλίου 1992, Ξενοδοχείο «Caravel», Οργανισμός Κρατικών Λαχείων (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/07/skini-07/
Σκηνή Ογδοη #08: Από την οδό Φιλολάου, Παγκράτι στο μέγαρο της Μεσογείων (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/08/skhnh-08/
Σκηνή Ενατη #09: Από τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου στο Σήμερα, Connecting the dots (Από τις Εννιά συν μία άγνωστες ακτινογραφίες του ναζιστικού ζόμπι)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/09/skini-09/
Σκηνή Δέκατη και Τελική #10 – Αυλαία: Ας συνοψίσουμε (Το παζλ συμπληρώνεται;;;) + Αντί επιλόγου + Υστερόγραφο:Η ομολογία για την μεταμφίεση, τη διπλή γλώσσα και το κρυφτούλι με την πραγματική τους ταυτότητα
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/10/skhnh-10/

# Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/
# Ανοιχτή επιστολή από τον πατέρα ενός εγκαίρως αποχωρήσαντα χρυσαυγίτη προς τους γονείς εκείνους που έχουν τα παιδιά τους στην Χρυσή Αυγή
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/04/27/anoixti-epistoli-patera-xa/
# Ημέρα μύησης-ορκωμοσίας νέων μελών της Χρυσής Αυγής η 21η Δεκεμβρίου + Τα ψέματα και η προσπάθεια παραπλάνησης
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/06/23/parnitha-21-dec-orkomosia/
# Εκατό χρόνια φασιστικές οργανώσεις: Μικρή συμβολή στην περιοδολόγηση + Κάποιες σκέψεις για τις αιτίες της εκτίναξης της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/05/16/fasistikes-orgs-100-xronia/
# Χρυσή Αυγή: Η κρυφή ιεραρχία, η πραγματική ηγεσία, το «χρίσμα» για τα μυημένα μέλη και οι δοκιμασίες πριν τις τελετές μύησης (επιθέσεις σε ανύποπτους «εχθρούς της ράτσας») [Σειρά άρθρων: Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά #03]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/04/24/kryfa-03-ierarxia-teletes/
# Τα σχέδια της Χρυσής Αυγής για το Πολίτευμα, όπως ακούστηκαν μέσα στο Πολιτικό της Γραφείο: «Στόχος μας η κατάργηση της Δημοκρατίας και η κατίσχυση της «Πολιτείας» (=του Ράιχ)» [Σειρά άρθρων: Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά #02]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/01/07/kryfa-02-sxedia-xa-politevma/
# Ξένοι νεοναζί καλεσμένοι του Γκέμπελς της Χρυσής Αυγής Γιώργου Μάστορα (Μισιάκα): «Η συναγωγή θα γίνει ένα ωραίο δημόσιο αποχωρητήριο» [Σειρά άρθρων: Χρυσή αυγή: Οσα θέλει να κρατήσει κρυφά #01]
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/12/10/kryfa-01-mastoras-synagogi/
# Βρήκαμε το επάγγελμα του Μιχαλολιάκου (αλλά το ξαναχάσαμε την επόμενη μέρα)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/01/29/epaggelma-dravida-mix/
# Οταν η Χρυσή Αυγή ομολογούσε την εξαπάτηση: «Είμαστε εθνικοσοσιαλιστές και δεν αλλάζουμε, αλλά θα παριστάνουμε τους «εθνικιστές» για τον χαζό κόσμο»
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/28/xa-omologei-paraplanisi/
# Η Χρυσή Αυγή απέκτησε τη δική της Blutfahne, τη ματωμένη παγανιστική σημαία SS του Χίτλερ, με το αίμα των νεκρών ναζιστών από το πραξικόπημα της μπυραρίας
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/01/02/blutfahne/
# Ποιοι πρωτοτύπησαν στις κιτς τελετές-φιέστες στις Θερμοπύλες με τις περικεφαλαίες, τις δάδες, τις «εξελιγμένες σβάστικες» (μαίανδρους) και την «κρυπτεία» του Κασιδιάρη;;; Οι χιτλερόψυχοι της Χρυσής Αυγής ή οι φυσικοί τους πρόγονοι της Βέρμαχτ το 1941;;; – Φωτογραφίες
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/10/21/kitsch-teletes-xa-wehrmacht/
# Οι τρομοκρατικές επιδρομες της Χρυσής Αυγής στην περιοχή της Φλώρινας, στα χνάρια των Χαλυβδόκρανων της Εθνικής Ενώσεως Ελλάς (ΕΕΕ), 67 χρόνια πριν
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/09/23/xa-sta-xnaria-tis-eee-tromokratia-florina/
# Τι έκαναν οι καταληψίες φοιτητές το πρώτο μεσημέρι της κατάληψης του Πολυτεχνείου και τι έκαναν οι χρυσαυγίτες και οι τραμπούκοι από το «Κόμμα 4ης Αυγούστου» την τελευταία νύχτα του Πολυτεχνείου
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/11/17/foitites-xrysavgites-polytexneio/
# Χρυσαυγίτης (διπλωματούχος!!!) σε «αυτοάμυνα» ρίχνει κάτω με κεφαλοκλείδωμα άνδρα των ΜΑΤ, καλύπτει το πρόσωπό του με κουκούλα και φωνάζει ανενόχλητος συνθήματα
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/07/09/xrysavgitis-diplomatouxos/
# Οι ανατριχιαστικές αντιλήψεις της -μεταμφιεσμένης αλλά πάντα εθνικοσοσιαλιστικής- Χρυσής Αυγής για τον Χριστιανισμό και για τον ρόλο της γυναίκας
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/09/01/antilipseis-xa-gia-xristianismo-gynaika/
# Εκτός Νόμου και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων ΤΩΡΑ!!! – Τα Μητρώα Μελών σαν στοιχείο της δικογραφίας και η εμπειρία από άλλες χώρες
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/09/19/mitroo-melon-symmorias/
# Οταν η Χρυσή Αυγή προσχωρούσε στη νεοναζιστική Διεθνή «Νέα Ευρωπαϊκή Τάξη» και στη «Διακήρυξη της Βαρκελώνης», 1981 (Συνεργασία του ιστολογίου μας με τα «Ενθέματα» της κυριακάτικης «Αυγής», 2013-03-31)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/03/31/net/
# Οι επωμίδες και τα εκρηκτικά του Νίκου Μιχαλολιάκου της Χρυσής Αυγής – Ψεύτης, βλαξ, καταδότης και Γιώτα-4
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/05/04/epomides-ekriktika-mixaloliakos/
# Δύο πρώην υπαρχηγοί της Χρυσής Αυγής συμφωνούν: Η Νέα Δημοκρατία τύπωνε τα φυλλάδιά μας
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/03/18/ypagrhxoi-xrysh-avgh-nea-dimokratia/
# Ευθανασία και στείρωση για «άτομα με ειδικές ανάγκες, επιληπτικούς, αλκοολικούς και τοξικομανείς»: Ο δεκάλογος της Χρυσής Αυγής για την «ευγονική αναγκαιότητα», την «διοικητική ιατρική» και το «Aufartung
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/06/13/eyfanasia-steirosi-dekalogos-xa-gia-amea/
# Νέα στοιχεία: Η πραγματική-πραγματική ιστορία πίσω από το στημένο ρεπορτάζ στο «Πρώτο Θέμα» για τις «γριούλες που πηγαίνουν στο ΑΤΜ» με την προστασία της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/04/02/grioules-atm-savvidis-apati/
# Ανήμερα του Ευαγγελισμού: Εκκλησία και Χρυσή Αυγή: Συγχωροχάρτια κι Ευλογίες για τα θεάρεστα έργα, τα πογκρόμ και τα μπραβιλίκια
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/03/28/ekklisia-xa-amvrosios-rigas/
# Εμφανής η δυστοκία στην στελέχωση των ψηφοδελτίων της Χρυσής Αυγής: Σφαγή στους κατηγορούμενους-«βαρίδια» μεσαία στελέχη και προνόμια στους «ημέτερους» του Φίρερ
https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/01/08/dystokia-ekloges-2015-sfagi/
# Μαϊμού η συνέντευξη τύπου της Χρυσής Αυγής στη ΔΕΘ: Οι ερωτώντες υποτιθέμενοι «δημοσιογράφοι» ήταν στελέχη της συμμορίας και υποψήφιοι στις πρόσφατες εκλογές
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/09/13/maimou-synentefxi-typou-deth/
# Ενα «μικρό» «λάθος» του Μιχαλολιάκου: Επιβεβαιώνει ότι η ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής γνώριζε (και παρακινούσε) τις δολοφονικές επιθέσεις, τις απόπειρες ανθρωποκτονίας και τους άγριους ξυλοδαρμούς
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/03/24/mixaloliakos-sms-lagos/
# Ανήλικοι στα γραφεία της Χρυσής Αυγής – Η ναζιστική συμμορία, θορυβημένη, διαψεύδει τις στρατολογήσεις και … αυτοδιαψεύδεται!!!
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/10/01/anilikoi-stratologisi-xrisi-avgi/
# Δικηγόροι σε υποθέσεις με ακροδεξιό, εθνικιστικό και «χρυσαβγίτικο ενδιαφέρον»
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/09/30/dikigoroi-akrodexia/
# Ιός – Τα έντυπα της ακροδεξιάς και η σχέση τους με τον πρωθυπουργό (άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών 2013-06-25) + Ποιος είναι ο δημοσιο»γράφος» Γιώργος Φράγκος της χρυσαβγίτικης εφημερίδας «Εμπρός»;;;
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/06/25/ios-entypa-akrodexias-fragkos-empros/
# Σβάστικες και Ζιγκ-Χάιλ από τον «ιδεολογικό» καθοδηγητή και βασικό αρθρογράφο της ναζιστικής συμμορίας Γιώργο «Μάστορα»
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/05/20/mastoras/
# Ο χρυσαβγίτης υποψήφιος βουλευτής με το ρατσιστικό παραλήρημα για «φούρνους και σαπούνια», στο πλάι του lieutenant Κασιδιάρη, στην μεγάλη του στιγμή
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/03/11/plomaritis-dipla-se-kasidiari/
# Νέες αποκαλύψεις για το παρελθόν της Χρυσής Αυγής από τον Ιό (άρθρο «Οι «δικές μας» τυφλές βόμβες» στην Εφημερίδα των Συντακτών, 2013-04-20) και τον Ματτέο Αλμπανέζε (άρθρο «Οι Ιταλοί νεοφασίστες και η ελληνική χούντα» στα ΕΝΘΕΜΑΤΑ της ΑΥΓΗΣ, 2013-04-21)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/04/21/ios-albanese/
# Διαβάστε στα Ενθέματα της «Αυγής» αύριο Κυριακή 31 Μαρτίου: Μια αποκάλυψη για το ναζιστικό παρελθόν της Χρυσής Αυγής (Προωθητική ενέργεια από τα «Ενθέματα», το Left.gr και την Αυγή Online beta)
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/03/30/proo8itiki-energeia-en8emata-left-gr/
# Στροφή 180 μοιρών του Φύρερ Μιχαλολιάκου: Δεν αποκλείω συνεργασία με τη Νέα Δημοκρατία και τον Σαμαρά – Ο Μπάμπης Παπαδημητρίου τώρα δικαιώνεται
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/09/26/mixaloliakos-synergasia-me-nd/
# Το μάθατε;;; Ο Μιχαλολιάκος ο … νοσταλγός των αγώνων «114» των συνοδοιπόρων και κομμουνιστών ξεκίνησε «ανένδοτο 114»!!!
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/09/20/mixaloliakos-114-anendotos/
# Ποιός βουλευτής υπερασπιζόταν τη Χρυσή Αυγή μέσα στη Βουλή το 1998;;;
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/04/30/boyleftis-yperaspizotan-xrysi-avgi/
# Η χρυσαβγίτικη επιτομή της ηλιθιότητας – Ούτε μια προβοκάτσια δεν μπορούν να στήσουν χωρίς να καρφωθούν
https://xyzcontagion.wordpress.com/2013/10/30/sfyrodrepano-provokatsia-xa/
# Ενας εθνικοσοσιαλιστής υποψήφιος βουλευτής και τα λάγνα ανατολίτικα λικνίσματα της ναζιστοσυμμορίας Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/01/30/zafeiropoulos-kousoumbrhs
# Η εμμονή της Χρυσής Αυγής με τους παιδικούς σταθμούς – Αντιγραφή του σχεδίου του NPD;;; + Δύο μικρές ειδήσεις
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/10/14/xrisi-avgi-paidiki-sta8moi/
# Ονομα: Μπαρμπαρούσης – Βαθμός: Ανθυπασπιστής (ΠΖ) – Μονάδα: …
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/07/29/mparmparousis/
# Η Χρυσή Αυγή αναγνωρίζει τον εαυτό της και τα στελέχη της σε κείμενο καταγγελίας εγκληματικών φασιστικών επιθέσεων, ως τους αυτουργούς των επιθέσεων αυτών
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/07/02/xrysi-avgi-elme-xanion-epitheseis/
# Η UEFA προειδοποιεί: Ρατσιστικό και νεοναζιστικό σύμβολο ο μαίανδρος της Χρυσής Αυγής
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/05/22/uefa-maiandros-xrysi-avgi/


87 Σχόλια to “Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος”

  1. Δημήτρης said

    Πολύ καλή δουλεία,μπράβο.Εγώ απλώς να προσθέσω ότι το ονοματεπώνυμο ενός εκ των αστυφυλάκων που συμμετείχαν στην δολοφονία Λαμπράκη,και που ήταν τελικά ο πρώτος που έσπασε στις μετέπειτα ανακρίσεις,ήταν…Εμμανουήλ Καπελώνης(όπως αναφέρεται στο βιβλίο του Γιάννη Κάτρη «Η γέννηση του νεοφασισμού στην Ελλάδα»).Καθόλου απίθανο ηλικιακά να ήταν ο παππούς του (άδικα) δολοφονημένου μέλους των ναζιστών με το ίδιο όνομα…
  2. Πολύ σωστά. Εύγε που το παρατήρησες.
    Η αλήθεια είναι ότι έχουμε στα σκαριά και δεύτερο κατάλογο, με λιγότερο προβεβλημένα στελέχη, των οποίων τα επώνυμα ταυτίζονται με παλαιότερους εθνικόφρονες, χουντικούς, τ/αλήτες, δωσιλόγους κ.λπ. Και μάλιστα μεγάλο κατάλογο.
    Αλλά τον έχουμε προς στιγμήν στην άκρη, μέχρι να μπορέσουμε να ψάξουμε καλύτερα, όταν έχουμε χρόνο, και για περισσότερες πηγές.
    Πάντως, είναι γεγονός: Οσο διαβάζουμε (και διαβάζουμε όλοι μας και μάλιστα πάρα πολύ), τόσο πέφτουμε σε παλαιότερα χρυσαβγίτικα ονόματα. Μπορεί να φτάσει και σε τριψήφιο νούμερο.
    Να, ένα άλλο πολύ γνωστό που μας διέφυγε να το αναφέρουμε μέσα στο άρθρο (το θυμήθηκα τώρα, είναι τόσα πολλά) αναφέρεται εδώ:
    Οι τρομοκρατικές επιδρομες της Χρυσής Αυγής στην περιοχή της Φλώρινας, στα χνάρια των Χαλυβδόκρανων της Εθνικής Ενώσεως Ελλάς (ΕΕΕ), 67 χρόνια πριν
    https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/09/23/xa-sta-xnaria-tis-eee-tromokratia-florina/
    Ευχαριστούμε για την υποστήριξη, να ‘σαι καλά!!!
  3. […] […]
  4. […] Αναδημοσίευση από https://xyzcontagion.wordpress.com […]
  5. Αναδημοσιεύσεις:
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος | Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»
    http://www.kar.org.gr/2015/02/19/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87/
    Παρατηρητήριο Ρατσισμού (Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου:…)
    http://racismwatchgr.tumblr.com/post/111575817576
    ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://exthrostoumalaka.blogspot.gr/2015/02/blog-post_74.html
    Αρχιφύλακας Γεώργιος Μιχαλολιάκος: Πρόδωσε την πατρίδα, πρόδωσε το ΕΑΜ, αλλά δεν πρόδωσε τους Γερμανούς και τον όρκο του προς τον Χίτλερ
    http://www.trolleei.gr/index.php/diafora/438-mixaloliakoseam
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, πιστός στον όρκο στον Χίτλερ
    https://athens.indymedia.org/post/1539841/
    Antinazi zone: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://www.antinazizone.gr/2015/02/blog-post_22.html
    :: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://kostasvaitsis71.blogspot.gr/2015/02/blog-post_857.html
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://www.bloko.gr/diafora/h-istoria-toy-arxifylaka-gewrgioy-mixaloliakoy-prodwse-to-eam-gia-na-paei-sta-tagmata-asfaleias-menontas-pistos-ston-orko-toy-pros-ton-xitler-mexri-to-telos.html
    salonikara.blogspot.gr: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://salonikara.blogspot.gr/2015/02/blog-post_46.html
    ΤΡΕΛΟ ΑΛΟΓΟ: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://trelo-alogo.blogspot.gr/2015/02/blog-post_19.html
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος ~ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΝΙΟΥΣ Το πρώτο σε επισκεψιμότητα στις Σποραδες
    http://skopelos-news.blogspot.gr/2015/02/blog-post_896.html
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στο…
    http://www.axortagos.gr/i-istoria-tou-arxifilaka-georgiou-mixaloliakou-prodose-to-eam-gia-na-p.html
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος | agelikifotinou
    https://agelikifotinou.wordpress.com/2015/02/20/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87/
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος « Κάδος Ανατύπωσης
    https://kadosanakyklosis.wordpress.com/2015/02/21/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87-2/
    patari.org :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας – Ειναι δοσίλογοι των Γερμανών και οι οικογένειες της ΧΑ;
    http://patari.org/forum/viewtopic.php?t=13605
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος | apopseis.gr
    https://apopseisgr.wordpress.com/2015/03/10/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87/
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος | anastasiakalantzi50
    https://anastasiakalantzi50.wordpress.com/2015/03/13/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87/
    Απλά και Σταράτα: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://degoustarw.blogspot.gr/2015/03/blog-post_60.html
    Ινστιτούτο Έριχ Χόνεκερ: Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    http://honecker-institute.blogspot.gr/2015/04/blog-post.html
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος | ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    https://istoriatexnespolitismos.wordpress.com/2015/05/21/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87/
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ
    http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2015/05/blog-post_725.html
    (‘Ο γίγαντας της ειδησεογραφίας’, λέει!!!)
    NewsAnt – Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ
    http://www.newsant.gr/m-politics-2/501977
    ___________________________
    Στις εκλογές Σεπτεμβρίου 2015:
    Το ΒΗΜΑ της Ιτέας: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ: ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ ΕΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΣΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ
    http://vimaiteas.blogspot.gr/2015/09/blog-post_82.html
    ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ: ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ ΕΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ | TASTV.gr | Τα νέα της Πέλλας LIVE
    http://www.tastv.gr/article/arhifylakas-georgios-mihaloliakos-prodose-eam-gia-na-paei-sta-tagmata-asfaleias-menontas
    ___________________________
    Εντός σχολίων:
    – peri majestic dont miss a thing: Ζούμε μια απίστευτη σιωνιστική θεατρική παράσταση….1964-2014…….Στο ίδιο έργο θεατές. Μόνο τα ονόματα των κομμάτων άλλαξαν .Φορτώθηκε ο ελληνικός λαός τα χρέη των ντόπιων και ξένων απατεώνων…..και ξαφνικά εγινε και ναζιστής?? Εδω μιλάμε για φιάσκο!
    http://perimajestic.blogspot.gr/2015/02/1964-2014.html?showComment=1425173964382#c6318592462487303984
    Ανώνυμος είπε…
    Ο πατέρας του Επιτήδειου ήταν φυσικά στα Τάγματα Ασφαλείας της Εύβοιας. Μάλιστα, αποστρατεύτηκε το 1975, κατά το αποτυχημένο ιωαννιδικό «πραξικόπημα της πιτζάμας», μαζί με τον Ηλία Παππά, πατέρα του Χρήστου Παππά με το φέσι το τούρκικο! Δήθεν ο επιτήδειος ήταν ένας άγνωστός στρατηγός και κατέβηκε βουλευτής…
    https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/
    28 Φεβρουαρίου 2015 – 5:39 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…
    https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/
    τα κατορθώματα των φονιάδων κασιδιάρηδων κατα την κατοχη!!! και ο πατεράς μιχαλολιάκος ενας αμετανόητος βενιζελικός που ηταν πριν στο ΕΑΜ
    28 Φεβρουαρίου 2015 – 5:48 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Πως λεγόταν ένας βασικός βασανιστής της Ειδικής Ασφάλειας, κοντόχοντρος, φαλακρός, με μούσι και με πολλές τρίχες στο στήθος [Σ.Σ.: Δείτε κάτι συμπτώσεις τώρα], κάτω από τις διαταγές του διαβόητου Παπαγιαννόπουλου και του λοχαγού Γιαννακά, στα χέρια του οποίου μαρτυρούσαν οι Ελληνες πατριώτες αντιστασιακοί;;;
    Σύμφωνα με το βιβλίο του Μιχαήλ Α. Βασιλείου με τίτλο «Αποστολή στο Μπίμπλις, Το οδοιπορικό της τελευταίας αποστολής Ελλήνων αντιστασιακών από την Ελλάδα στη χιτλερική Γερμανία τον Αύγουστο του 1944″, εκδόσεις Το Ποντίκι, Αθήνα, 1998, σσ. 48-50, το όνομά του (επώνυμο) ήταν … Παναγιώταρος.
    Μάλιστα, μέσα στην αφήγηση, υπάρχουν και διάλογοι, όπως όταν βασάνιζαν κάποιους μαθητές Γυμνασίου, με φάλαγγα, εικονικές εκτελέσεις και εικονικούς πνιγμούς, χτυπώντας τους με σωλήνες και μαστίγια και βασανίζοντάς τους με διάφορες αυτοσχέδιες συσκευές:
    «- Παναγιώταρε, Παναγιώταρε!!! Φάλαγγα, φάλαγγα, γρήγορα τον παλιοπούστη, φάλαγγα, σκοτώστε τον!!!» [1].
    https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/#more-4931
    28 Φεβρουαρίου 2015 – 9:57 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Καλά,καλά αναδημοσιεύεις από κομμουνιστικά ιστολόγια !
    Ο Κολτσίδας είναι γνωστός »ψυχάκιας»!
    ΟΙ »ΠΗΓΕΣ» ΣΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ !
    Αλλά και έτσι να είναι:
    ναι στα Τάγματα Ασφαλείας,ναι την ΕΣΠΟ,ναι στην Χ,ναι στην Ειδική Ασφάλεια,ναι στην ΕΚΟΦ.Τι πρόβλημα να υπάρχει;Αφού τα παρουσιάζεις όλα ως αχταρμά λέμε ναι σε όλα αυτά.
    ΟΧΙ λέμε βέβαια στις κομμουνιστικές συμπάθειές σου τύπου ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ και το κακό τους συναπάντημα !
    ΓΚΕ ΓΚΕ;
    Όχι KGB !
    1 Μαρτίου 2015 – 2:47 π.μ.
    . είπε…
    Προς ανώνυμο 2:47 π.μ.
    Θα διώξεις και τους αναγνώστες που αφήνουν σχόλια; Τι σε ενόχλησε αλήθεια; Το δικό μου blog δεν έχει σχέση με κόμματα και νομίζω το έχεις καταλάβει….
    peri
    1 Μαρτίου 2015 – 3:02 π.μ.
    Ανώνυμος είπε…
    αυτο λεγεται ομοιοπαθητικη!!! το ενα μικροβιο σκοτωνει το αλλο! επειδη ειναι, και εαν ειναι κουμουνιστικο το μπλοκ που τα αρθρογραφει,ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ!! ΟΠΩς ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕς ΓΑ ΤΟΥς ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕς! μην μασας περικλη!! δεν διωχνει κανεναν! δεν μας νοιαζει απο που ειναι η αληθεια! η ιδια η αληθεια ενδιαφερει!
    θα φαγωθουνε μεταξυ τους! ο ενας θα βγαζει τα απλυτα του αλλου στην φορα! ετσι προβλεπεται,οταν μιλαμε για αμορφωτους και ψευτες! οταν η πλεκτανη δεν εχει αλλες «πτυχες» ψαχνουν μεσα στα σκατα τους ο ενας να σωθει απο τις δολοπλοκιες του αλλου ,και τουμπαλιν!
    εμεις παντως απολαμβανουμε!! και που να ανοιξει και ο φακελος απο την συνθηκη της βαρκιζας! θα γελασει ο καθε πικραμενος!
    ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ!! ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ?? Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ…
    αντε γεια σας ωρε «κλεφτοπουλα¨το ψεμα εχει κοντα ποδαρια,και μετα τσακιζεται.
    ελενη
    1 Μαρτίου 2015 – 4:23 π.μ.
    – To «Spiegel» πήρε το μάθημά του από τον Γλέζο (διαβάστε και αιχμηρό tweet Χατζηστεφάνου) | Το Κουτί της Πανδώρας
    http://www.koutipandoras.gr/article/136131/spiegel-pire-mathima-toy-apo-ton-glezo-diavaste-kai-aihmiro-tweet-hatzistefanoy#comment-1920445021
    Ποιος σκότωσε την Λέλα Καραγιάννη; – Προβολή θέματος • Phorum.gr
    Αξίζει να βάλουμε πράγματα για την ηρωική Ειδική Ασφάλεια.
  6. Laskaratos said

    Ουρανία Μιχαλολιάκου: Μήπως στη μπουζού;
    Posted on 03/10/2013
    Κόρη και σύντροφος ποιητών
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
    Posted by Κλέων Νεμέας στο 2015/02/19
    ………………
  7. Laskaratos said

    Επιτρέψτε μου σαν αντίδοτο στη μολυσματική παρουσία των Λακώνων ναζιστών να μεταφέρω εδώ μια ιστορία από τις σελίδες της λακωνικής αντίστασης, όχι και τόσο γνωστή:
    26 ΝΟΕΜΒΡΗ 1943- Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ 118 ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
    Επιμέλεια κειμένου : Ηλίας Σιδηρόπουλος
    Ο Μιχάλης Τσιγκάκος θυμάται
    σχεδόν με κάθε λεπτομέρεια τις εκτελέσεις που έκαναν οι Γερμανοί στο Μονοδένδρι Λακωνίας στις 26 Νοεμβρίου του 1943, με τις οποίες αφαίρεσαν την ζωή 118 αθώων ανθρώπων.
    «Κατάγομαι από τη Νύφη Λακωνίας. Η μητέρα μου, δασκάλα και επιθεωρήτρια σχολείων, είχε πεθάνει. Ο πατέρας ήταν καπετάνιος επιταγμένος από τους Γερμανούς σε ένα καράβι που μετέφερε καύσιμα από τα Πλύτρα στην Κρήτη. Ετσι, μαζί με τον αδελφό μου περιφερόμασταν από τον ένα συγγενή στον άλλο», διηγείται ο κυρ-Μιχάλης.
    …………………..
    Ανάμεσα στους συλληφθέντες ο γιατρός Καρβούνης, γνωστός στη Λακωνία, αφού χειρουργούσε πολλές δύσκολες παθήσεις. Ολοι είχαν πέσει πάνω του να τους σώσει.
    «Αν είναι να τη γλιτώσω μόνο εγώ, τότε θα πάω πρώτος» τους απαντούσε. Το εννοούσε. Θα μπορούσε να είχε φύγει παραπάνω από μία φορά. Οι Γερμανοί ήξεραν καλά πόσο αγαπητός ήταν στους κατοίκους. Την επόμενη μέρα το πρωί μάς έβαλαν σε ένα φορτηγό για το Μονοδένδρι. Εκεί που μας κατέβασαν υπήρχαν δεκάδες γερμανοί στρατιώτες. Σε κάτι λάκκους διέκρινα πεθαμένους. «Ωχ», κάνει ένας. «Μας έφεραν για εκτέλεση»…
    Τους βάζουν στη σειρά και αρχίζουν να πιέζουν έντονα τον Καρβούνη να φύγει: «Αυτός αρνιόταν. «Εδώ στη Σπάρτη ο αρχαίος νόμος λέει, ή όλοι ή κανένας» απαντά. Κάποιος προσπαθεί να τον τραβήξει με το ζόρι. Του ρίχνει μια κλοτσιά. «Γουρούνι!» του λέει ο γιατρός στα γερμανικά, καθώς σηκώνεται. Ο ναζί αφηνίασε. Του πιάνει το χέρι και του το γυρίζει ώσπου του το έσπασε. Συνέχισαν να τον πιέζουν να φύγει. Αρνήθηκε πεισματικά, παρά τους πόνους που είχε».
    ………………..
    (Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 21/11/2004)
    ___________________
    ΟΙ ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΕΣ
    Δικτυακός χώρος ιστορικής μνήμης των Λαμπράκηδων
    …………………………
    Η εκτέλεση 118 Ελλήνων στο Μονοδέντρι Λακωνίας – Διήγηση 4η
    Τελευταία ανάρτηση για το Μονοδέντρι Λακωνίας. Αυτή τη φορά, το αφιέρωμά μας μιλάει για την Ελένη Τζιβανοπούλου, τη μάνα τεσσάρων γιων, που την έβαζαν να διαλέξει ΕΚΕΙΝΗ, ποιο ή ποια από τα παιδιά της θα γλύτωνε την εκτέλεση!
    ………….
    Η Ελένη Τζιβανοπούλου, μάνα των τεσσάρων αδερφών Τζιβανόπουλου που είχαν συλληφθεί από τους Γερμανούς στην Πελοπόννησο, κατά τις επιχειρήσεις στις 22-23 Οκτώβρη 1943, μαθαίνοντας ότι οι γιοί της προορίζονταν για εκτέλεση, έφτασε παρακαλώντας στη γερμανική διοίκηση Τρίπολης, προκειμένου να γλιτώσει τα παιδιά της. Οι Γερμανοί και οι Έλληνες συνεργάτες τους, προκειμένου να διασκεδάσουν, την έβαλαν στο φοβερό δίλημμα να διαλέξει ένα από τα τέσσερα παιδιά της, το οποίο θα γλίτωνε την εκτέλεση. Η μάνα μη μπορώντας να διαλέξει έναν από τους Δημοσθένη, Ιωάννη, Σωκράτη και Παρασκευά, δεν διάλεξε κανένα, αλλά σάλεψε το μυαλό της.
    Για πολύ καιρό τριγυρνούσε απελπισμένη στον τόπο της εκτέλεσης των τεσσάρων παιδιών της. Επίσης για πολύ καιρό έστρωνε το πρωί τα κρεβάτια των γιων της και τα ξέστρωνε το βράδυ. Στο νεκροταφείο της Σπάρτης πήγαινε φαγητό, το άφηνε εκεί και το έτρωγαν οι νηστικοί. Όλα της τα υπάρχοντα τα δώρισε στο Αρεταίειο νοσοκομείο, όπου υπάρχει και σήμερα πτέρυγα Τζιβανόπουλου.
    ………………………..
  8. Δρυός Πεσούσης said

    Στο πρώτο άρθρο του redsagainsthemachine που παραθέσατε υπάρχει κι άλλο ένα γνωστό όνομα.
    «Ο μάρτυρας Παναγιώτης Κούζηλος από τον Πειραιά, υπάλληλος του ΟΛΠ και χωροφύλακας της Ειδικής Ασφάλειας κατά την Κατοχή, κατέθεσε ότι συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Άσυλο, αλλά τον γλύτωσε ο γραφιάς Βεντίκος.»
    Μάρτυρας υπεράσπισης, γιατί τον γλύτωσαν.
    Σήμερα γνωρίζουμε τον Νικόλαο Κούζηλο του Παναγιώτη, βουλευτή Α’ Πειραιώς με τη Χρυσή Αυγή, καθώς και υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές. Βέβαια υπάρχει ένα χάσμα στις ηλικίες για να είναι πατέρας και γιος, ο μάρτυρας δηλώνει το 1945 ότι είναι 40 χρονών και ο βουλευτής έχει γεννηθεί το 1977, αλλά κάποιου είδους συγγένεια είναι σχεδόν σίγουρη.
  9. Reblogged this on agelikifotinou.
  10. @ 6+7
    Σ’ ευχαριστούμε πολύ, αγαπητέ Λασκαράτε, που θυμήθηκες τις μαζικές εκτελέσεις. Αντίποινα και ομαδικές εκτελέσεις έγιναν σε όλη την Ελλάδα, βεβαίως, αλλά αν προσέξει κανείς τον σχετικό κατάλογο, θα δει ότι στη Λακωνία γίνονταν, όπως λέμε και στο άρθρο ε-κ-α-τ-ό-μ-β-ε-ς. Μετρούνταν, 100, 100, 40, 118, 70, 200 κ.ο.κ.
    @8
    Χίλια ευχαριστώ για την φοβερή επισήμανση. Εχεις απίστευτο μάτι, αγαπητέ φίλε «Δρυός Πεσούσης». :)
  11. Reblogged this on Κάδος Ανατύπωσης.
  12. Η κατηγορία της οικογενειακής συλλογικής ευθύνης στην βάση του αίματος, είναι πληρωμένη απάντηση στους κατ αρχήν θιασώτες της.
    Αν και βρίθει υποκειμενισμών, η φράση όλα εδώ πληρώνονται είναι κουστουμάκι για τους ντόπιους ναζιστολάγνους.
    Πραγματικό διαμάντι το μπλοκ και η έρευνά σας.
    Συνεχίστε παιδιά. Οι δίκες έρχονται, και ευελπιστούμε να ακούσουμε τα χρόνια τα πολλά για τους μισάνθρωπους μαχαιροβγάλτες.
  13. @12
    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος που θα διαφωνήσει στην εξαιρετικά εύστοχη επισήμανσή σου, αγαπητέ Μιχάλη, και ειδικά στο σημείο περί «πληρωμένης απάντησης».
    Είναι ο πυρήνας όλης αυτής της ιστορίας,
    Απλά, ενημερωτικά, τέτοιες δηλώσεις όπως αυτές που υπάρχουν στις 3-4 πρώτες προτάσεις του κειμένου πρέπει να γίνονται από εμάς, περισσότερο σαν μέσο αυτοπροστασίας, διότι όχι σπάνια κρέμονται πάνω απ’ το κεφάλι μας απ’ τη μεριά τους απειλές, νομικές και άλλες, όπότε … τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, καταλαβαίνεις :)
  14. […] Αναδημοσίευση από https://xyzcontagion.wordpress.com […]
  15. […] […]
  16. Omadeon said

    Εν κατακλείδι (και λαΪκιστί)…
    Αν ο Μιχαλολιάκος «έχει αρχίδια», πρόκειται για… αρχίδια πατέρα. :-)
  17. […] […]
  18. Apopseisgr said

    Reblogged this on apopseis.gr and commented:
    Στο xyzcontagion.wordpress.com διαβάσαμε για μερικές πολύ παράξενες συμπτώσεις…
    (θυμίζουμε ότι αυτό είναι το blog από το οποίο έχουν πάρει στοιχεία οι ανακρίτριες για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Από τα λίγα μέρη που τα άρθρα έχουν πάντα πηγές και πολλή σοβαρή δουλειά.)
  19. […] […]
  20. Reblogged this on anastasiakalantzi50.
  21. […] […]
  22. Μια προσθήκη ακόμα στην γνωστή ανάρτηση με τους συγγενείς των ναζιστών (μάλλον η λίστα δεν θα κλείσει ποτέ, συνεχώς μαθαίνουμε νέα ονόματα):
    Μετά από Κασιδιάρη, Παναγιώταρο, Επιτήδειο, Ζαρούλια, Μπαρμπαρούση, Αλεξόπουλο, Μπούκουρα, Κούζηλο προκύπτουν νέα στοιχεία και για έναν ακόμα:
    Είπαμε συλλογική/οικογενειακή ευθύνη δεν υπάρχει, αλλά όλο αυτό, από μια άλλη οπτική γωνία, δεν είναι αυτό που λέμε «ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ» προς στους κρανιομέτρες οπαδούς ναζιστικών «θεωριών» περί «αίματος», «κατωτέρων ρατσών» και «υπανθρώπων» η υπενθύμιση προς αυτούς ότι οι γονείς και συγγενείς ήταν το ίδιο προδότες και αντιπατριώτες (στο έσχατο σημείο, τη συνεργασία με τους ναζί);;;
    Αφού, λοιπόν, όλες οι αρνητικές ιδιότητες των «κατωτέρων φυλών» και όλες οι θετικές ιδιότητες της Αρίας φυλής, όλα μεταφέρονται «μέσω του αίματος», έτσι;;;
    ΟΚ, συ είπας :)
    «Στο διήμερο της μεγάλης σφαγής στην «Εθνική Κολυμβήθρα» της Μακρονήσου, Κυριακή 29 Φεβρουαρίου και Δευτέρα 1 Μαρτίου 1948, όταν στην «χαράδρα του θανάτου» πολυβόλα έριχναν αδιακρίτως σε 4.500 κρατούμενους, ο ακριβής αριθμός των νεκρών ποτέ δεν διαπιστώθηκε επίσημα. Η επίσημη εκδοχή κάνει λόγο για 17 νεκρούς, όμως η υπόθεση κουκουλώθηκε από επίορκους αξιωματικούς και δικαστικούς, ενώ υπάρχουν μαρτυρίες για πάνω από 300 θύματα. Ιδιαίτερη σημασία έχει η μαρτυρία του καπετάνιου Μίμη Βρονταμίτη, ο οποίος ναύλωνε το καΐκι του για να κουβαλάει φαντάρους, υπόδικους και προμήθειες. Υποχρεώθηκε από τον διαβόητο Παναγιώτη Σκαλούμπακα, ο οποίος του κόλλησε το πιστόλι στο κεφάλι και με απειλές τον διέταξε να κουβαλήσει τους σκοτωμένους φαντάρους πέρα μακριά στον Κάβο Ντόρο, στο ξερόνησο Σαν Τζιόρτζιο, όπου περίμενε ένα πολεμικό καράβι πολεμικό. Οι ναύτες παίρνανε τους σκοτωμένους φαντάρους και τους χώνανε μέσα σε συρμάτινα δίχτυα με βαρίδια και τους φουντάρανε στον βυθό της θάλασσας. «Οι νεκροί όλοι όλοι ήταν 350 κοντά, τους μέτραγα έναν έναν και ήταν 350 φαντάροι νεκροί. Αυτή ήταν η πιο τραγική περιπέτεια που έζησα στη ζωή μου», αναφέρει στη μαρτυρία του ο καπετάνιος.
    Υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον εδώ, το οποίο επιβεβαιώνεται και από την «Ιστορία της Μακρονήσου»: Οι βασανιστές αλφαμίτες, τους οποίους εμπιστεύτηκαν οι αξιωματικοί του στρατοπέδου για να μεταφέρουν τους νεκρούς φαντάρους: Λογικά θα ήταν οι πλέον έμπιστοι, για να αναλάβουν μια τέτοια δουλειά. Το στοίβαγμα φορτίου στα αμπάρια των πλοίων είναι μια τέχνη, την οποία γνωρίζουν καλά μόνο έμπειροι μάστορες του είδους. Οι δύο αλφαμίτες που στοίβαζαν τα πτώματα στο καΐκι είχαν την σχετική εμπειρία, σαν Πειραιώτες ναυτικοί. Ο ένας λεγόταν Χούμης.
    Ο δεύτερος Πειραιώτης μάγκας και έμπειρος ναυτικός αλφαμίτης βασανιστής λεγόταν Λαγός».
  23. […] […]
  24. […] και τ/αλήτες προγόνους όλων των ηγετικών στελεχών (κλικ εδώ), ή για την υπόγεια χρηματοδότησή της από μεγάλα […]
  25. Konstdim said

    Reblogged this on ΙΣΤΟΡΙΑ-ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και σχολίασε
    Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος
  26. […] ΠΗΓΗ:  XYZ Contagion […]
  27. Σαν ελάχιστο φόρο τιμής στον νεαρό αντιφασίστα συνάνθρωπό μου Παύλο Φύσσα και ένα μεγάλο συγνώμη, περπατώντας στους δρόμους του ταξικού αγώνα, αφιερώνω ένα απόσπασμα από το ποίημα «Βρικόλακες».
    Μέσα στο χρόνο χάθηκε η μνήμη, τα χτήνη ανέβηκαν ξανά από της ιστορίας τα βρώμικα σκοτάδια.
    Διψασμένοι για νεανικό αίμα , οι βρικόλακες έρχονται δίπλα στα παιδιά μας , κρυμμένοι στην μάσκα τού ανθρώπου.
    Με θράσος τα χτήνη ανεμίζουν ξανά βρώμικες σκοτεινές σημαίες μίσους, εραστές του πολέμου τρέφονται με σάρκες και αίμα.
    Είναι γεμάτοι μίσος για τους λαούς, για το φώς , για την δουλειά και την Ειρήνη.
    Είναι οι βρικόλακες του φασισμού .
    Πατάνε πάνω στην αδιαφορία μας , τρέφονται από την αδράνεια τού κόσμου της δουλειάς , από τον φόβο, και την ασφάλεια τής κλειδωμένης πόρτας .
    Προχτές , φόρεσαν πανοπλίες και μακριές χλαμύδες , για των βασιλιάδων την εξουσία καίγανε ανθρώπους , για να ζεστάνουν το παγωμένο αίμα που τρέχει στις φλέβες τους.
    Χτες , φόρεσαν τις πρόστυχες στολές με τον αγκυλωτό σταυρό, και κάψανε τη Γή.
    Σήμερα , φοράνε αρωματισμένα κουστούμια , για να κρύψουν τη μπόχα του μυαλού τους , και ξανά , βρωμίζουνε τη Γή.
    Είναι οι βρικόλακες του φασισμού.
    Παραμονεύουν στο σκοτάδι του μυαλού μας , για να κατασπαράξουν το μέλλον, και όταν χάνετε η θύμηση το χτήνος θεριεύει .
    Βαδίζουν δίπλα στα παιδιά μας , για να χορτάσουν την αιώνια δίψα τους για αίμα , απ’ το σώμα της λευτεριάς και της αδερφοσύνης των λαών.
    Είναι οι βρικόλακες του φασισμού.
    Πώς αφήσαμε να ξεχαστεί η μπόχα της καμένης σάρκας στα στρατόπεδα της φασιστικής φρίκης ;
    Δεν είπαμε στα παιδιά μας ότι το χτήνος , δεν πεθαίνει εύκολα , ούτε μονάχο του. Δεν το τσακίσαμε όταν άρχισε ξανά να μουγκρίζει .
    Με την αδιαφορία μας , ζεστάναμε τη φωλιά του ερπετού, βγήκαν στο φώς τα σιχαμερά σκουλήκια για να δηλητηριάσουν το μέλλον των παιδιών μας .
    Είναι έτοιμοι οι φασίστες , αν τους αφήσουμε θα κάνουν την κοινωνία κατ’ εικόνα και ομοίωσή τους , πνιγμένη στο τυφλό μίσος και στην ηλιθιότητα .
    Ο πολιτισμός τους , είναι ο πολιτισμός των ηλιθίων .
    Βάλαμε μπάρες στο μυαλό μας για να προστατέψουμε τις σοδειές μας , πουλήσαμε τα όνειρά μας για έναν καλούτσικο μισθό, για μια πρόστυχη καλοπέραση, κάναμε το μυαλό μας σκουπιδοτενεκέ , του πρόστυχου πολιτισμού των αφεντάδων των φασιστών .
    Ανάψαμε λαμπάδες στο μπόι της βλακείας ψέλνοντας ύμνους σε ιερά φαντάσματα .
    Η δόξα τους , είναι οι αλυσίδες στα πόδια των λαών .
    Είναι ανάγκη τώρα να φωνάξουμε, σ’ όλο το κόσμο, οι βρικόλακες του φασισμού των αφεντάδων τα χαϊδεμένα σκυλιά είναι .
    Η σιωπή, είναι συμφωνία στο έγκλημα του μέλλοντος , είναι συμφωνία στην ύπαρξη του φασισμού , είναι συμφωνία στην εκπόρνευση της ιστορίας .
    Αν αφήσουμε το χτήνος να βρωμίσει το μέλλον , εμείς θα φταίμε .
    Όσο αφήνουμε την επουράνια βλακεία να κοιμίζει τα παιδιά μας , εμείς φταίμε.
    Όσο αφήνουμε τους προσκυνημένους δάσκαλους , να βιάζουν την ιστορία εμείς φταίμε.
    Αν δεν βγούμε στους δρόμους με απόφαση ταξικού πολέμου, εμείς θα φταίμε.
    Όμως πάλι εμείς θα φταίμε , σαν οργανώσουμε τον ταξικό αγώνα .
    Εμείς θέλουμε να φταίμε για τον θάνατο του φασισμού.
    Κι’ όταν οι λαοί αδερφωμένοι, όλοι οι αντιφασίστες ενωμένοι, θα χτίζουμε την νέα ζωή , Ναι !!! Ναι !!! Πάλι εμείς θέλουμε να φταίμε !!!
  28. Πάρα πολύ καλό, σ’ ευχαριστούμε θερμά, φίλε και συναγωνιστή Θωμά!
  29. Pavlos1988 said

    Δύο διορθώσεις: α) ο Κατσαρέας δεν ήταν ποτέ στο ΕΑΜ. Συμμετείχε στον Ε.Σ. και από τον Σεπτέμβριο του 1943 ήταν στο πλευρό του Παπαδόγκωνα στην Καλαμάτα. Μάλιστα, στα τέλη του 1943 είχε διαταχθεί από τον Παπαδόγκωνα να ενισχύσει τον Τηλέμαχο Βρεττάκο ( αδελφός του γνωστού ηγέτη των Τ.Α. Λακωνίας ) αλλά η διαταγή ακυρώθηκε όταν ο Βρεττάκος απέρριψε πρόταση των Γερμανών για συνεργασία. β) Ο Λαδάς δεν συμμετείχε στα Τάγματα Ασφαλείας.
  30. Pavlos1988 said

    Υ.Γ. Ο Αντών Τσαούς που κολλάει στις φωτογραφίες;
  31. Για το πρώτο καλά λες, κι ευτυχώς που το εντόπισες. Δεν ήταν ο Κατσαρέας, ήταν ο Τ. Βρεττάκος που αναφέρεται σαν επιτελάρχης του ΕΛΑΣ Λακωνίας στη σελίδα 169 του βιβλίου του Βουγιουκλάκη. Από λάθος γράφτηκε ‘Κατσαρέας’, διορθώθηκε τώρα.
    Ο Λαδάς φυσικά δεν ήταν τυπικά στα ΤΑ, αλλά τ/αλήτης ήταν ουσιαστικά, χώρια οι ύμνοι στο βιβλίο του.
  32. Επισκέπτης100 said

    Δείτε ένα μαλάκα. Ψάχνει ένα-ένα τα ονόματα των αρχείων μπας και βρει κανένα λάθος. Τα ονόματα των αρχείων! Που μπορεί να είναι οτιδήποτε. Και σε κάθε περίπτωση δεν είναι κάτι που δείχνεις στον κόσμο. Είναι «εσωτερικό» τεχνικό θέμα, μπορεί να ονομάζεις ένα αρχείο «karampelas», δεν σημαίνει τίποτα απολύτως, δεν σημαίνει ότι δείχνεις στον κόσμο τον … Καράμπελα!
    Καιρός να τον σφουγγαρίσετε. Δεν ξέρετε πόσο σας απεχθάνεται, αλλά όλο εδώ γυρίζει, όπως κάνουν όλοι οι κομπλεξικοί παρότι αντίθετος πολιτικά και μάλλον φιλοφασίστας. Επειδή δεν μπορεί να γράψει ούτε το 10% από όσα γράφετε εσείς, πάει αλλού και σας δυσφημεί, στηριζόμενος πάντα σε μικρολαθάκια και μικρολεπτομέρειες. Αν ήμουνα στη θέση σας θα τον μπάναρα, όχι να του μιλάω κι ευγενικά από πάνω.
  33. Pavlos1988 said

    Επισκέπτη100, εντελώς φιλικά, πήρες τα χάπια σου; Αν έχεις αμφιβολίες για την ποιότητα των γραπτών μου, τσέκαρε ένα από τα τρία μπλογκ μου ή δες μερικά λήμματα στη Βικιπαίδεια ( π.χ. Νίκος Σαμψών, Χρήστος Παλάσκας, Παντελεήμων Αργυροκάστρου, Σπύρος Σπυρομήλιος κλπ ) που είναι γραμμένα κατά >90% από εμένα.
    Οι ενστάσεις μου δεν είναι απλά για να γίνουν αλλά έχουν νόημα και δεν αφορούν τα ονόματα των αρχείων, σοβαρέψου! Πως να το κάνουμε, με βάση τη βιβλιογραφία ο Κατσαρέας δεν ήταν ποτέ στο ΕΑΜ και ο Αθανάσιος Γιαννακόπουλος δεν συμμετείχε στα Τάγματα Ασφαλείας αλλά αποκήρυξε τον Παπαδόγκωνα όταν έγινε γνωστό το σύμφωνό του με τον Ντομένικο και δέχτηκε τη δημιουργία κοινού στρατηγείου ΕΛΑΣ – ΕΣ ενώ μετά το φιάσκο της συμφωνίας ( δλδ το πούλημά του από τον ΕΛΑΣ ) δεν πήγε στα Τ.Α. αλλά απλά αποσύρθηκε.
    Όσον αφορά τον Λαδά και τον Αντών Τσαούς, η αναφορά του ενός ως ταγματασφαλίτη ( και ο Τσακαλώτος μεταπολεμικά στα βιβλία του είχε θετική γνώμη για τα Τάγματα, Είναι και αυτός ταγματασφαλίτης; ) και η παρουσίαση του άλλου δίπλα σε δοσιλόγους, όπως και να το κάνουμε είναι παραπλανητική.
    Το συγκεκριμένο μπλογκ, αν και σε κάποια ζητήματα διαφωνώ μαζί του, κάνει σοβαρή και πολύ καλή έρευνα. Απλά, να μας διευκρινιστεί αν στόχος του είναι η ιστορική αλήθεια, η πολιτική προπαγάνδα ή και τα δύο μαζί, διότι από λεπτομέρειες σαν και αυτές που, καλοπροαίρετα, αναφέρω προσωπικά καταλήγω μάλλον προς την τελευταία εκδοχή.
  34. Pavlos1988 said

    1. Τώρα που το βλέπω, η φωτογραφία του Παπαγεωργίου του ΕΣΑ ( Εθνικόν Σώμα Αιτωλοακαρνάνων ) , την οποία έχω να υπερηφανεύομαι πως έχω ανακαλύψει και ανεβάσει πρώτος στο διαδίκτυο :) , τη σχέση έχει με την όλη δημοσίευση;
    2. Νομίζω πως η εικόνα »Τάγματα Ασφαλείας – Παράταξη» δεν πρέπει να εικονίζει Έλληνες δοσίλογους. Ο ρουχισμός τους μου θυμίζει έντονα τους Αλβανούς της Μπάλι Κομπετάρ. Μπορείτε να το τσεκάρετε;
  35. Μερικά σχόλια πήγαν στη σπαμοπαγίδα, και από αυτό το ποστ και από άλλα.
    Εντάξει, σταματήστε τώρα, δεν έχει νόημα όλο αυτό. Και δεν χρειάζεται να φέρνετε συζητήσεις από αλλού εδώ. Πως θα καταλαβαίνει ο άλλος για τι πράγμα μιλάτε;;;
  36. Τώρα μου εξήγησαν και για τα ονόματα στις φωτογραφίες.
    Βρε Παύλε, κι εσύ μην κολλάς στις φωτογραφίες. Ηταν όλες μαζί σε ένα φάκελο, όλοι δωσίλογοι και τ/αλήτες και συναφείς συνομοταξίες και ανέβηκαν όλες μαζί. Σιγά μην καθήσουμε τώρα να δώσουμε περιγραφές μία-μία σε 500 φωτογραφίες. Αλλες έχουν περιγραφή, άλλες δεν έχουν, άλλες μπορεί να μπει αργότερα.
    Σ’ αυτό καλά σου λένε. Είναι τα ονόματα των αρχείων όπως υπήρχαν στον σκληρό δίσκο. Τι κάθεσαι και τα ψάχνεις τώρα ένα-ένα;; Για να βρεις τι;;; Αμα έχουν σωστά ονόματα τα αρχεία;;; Σε 100 εικόνες θα υπάρχουν και 200 λάθη μπορεί. Να στα στείλω άμα είναι να βάλεις εσύ σωστές περιγραφές. Είσαι κι από παλιά επισκέπτης εδώ, αν θυμάμαι καλά.
  37. […] […]
  38. […] […]
  39. […] […]
  40. […] […]
  41. […] […]
  42. […] […]
  43. […] […]
  44. […] […]
  45. […] […]
  46. […] […]
  47. […] # Η ιστορία του αρχιφύλακα Γεώργιου Μιχαλολιάκου: Πρόδωσε το ΕΑΜ για να πάει στα Τάγματα Ασφαλείας, μένοντας πιστός στον όρκο του προς τον Χίτλερ μέχρι το τέλος https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/02/19/georgios-mix-drvda-father/[…]
  48. […] […]
  49. […] […]
  50. […] […]
  51. […] […]
  52. […] […]
  53. […] […]
  54. […] […]
  55. […] […]
  56. […] […]
  57. […] […]
  58. […] […]
  59. […] […]
  60. […] […]
  61. […] […]
  62. […] […]
  63. […] […]
  64. […] […]
  65. […] […]
  66. […] […]
  67. […] […]
  68. […] […]
  69. […] […]
  70. […] […]
  71. […] […]
  72. […] […]
  73. […] […]
  74. […] […]
  75. […] […]
  76. […] […]
  77. […] […]
  78. […] […]
  79. […] […]
  80. […] […]
  81. […] […]
  82. […] […]
  83. […] […]
  84. […] […]
  85. […] […]
  86. […] […]
  87. […] […]

Γράψτε ελεύθερα, αν σκεφτήκατε κάτι :)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:
Gravatar
 
 

Ζητώ ταπεινά συγγνώμη, αλλά το βρήκα πολύ "προβοκατόρικο", και είπα να το μοιραστούμε.


Λοιπόν ...
για τους αρέσκοντες και μη των "συμβολισμών" και των συμβόλων …
για τις "αυθεντίες" και μη … 
για τους "αριστερούς" και τους αντι-αριστερούς …

Η αριστερή φώτο … Υπουργός βιομηχανίας κουβαλώντας μια Luis Vuitton ...
Η δεξιά φώτο … Υπουργός βιομηχανίας ... Κουβαλώντας σακιά με ένα καρότσι …

Σκεφτείτε τώρα ότι η πρώτη, αφορά Υπουργό βιομηχανίας της Ριζοσπαστικής Αριστερής Κυβέρνησης … και η άλλη τον διαχρονικά μεγάλο επαναστάτη ΤΣΕ.......όντας ο πρώτος Υπουργός βιομηχανίας της Κούβας....


Τα σχόλια δικά σας …


ΥΓ Τα εισαγωγικά δεν υπονοούν καμιά διάθεση ειρωνείας … απλά είναι κωδικοποίηση χαρακτηρισμών


«Πρόσημο» υπέρ του κεφαλαίου

«Πρόσημο» υπέρ του κεφαλαίου



Στη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή του πολυνομοσχεδίου για τα αντιλαϊκά προαπαιτούμενα, παίχτηκε πολύ από κυβερνητικούς βουλευτές ότι τα μέτρα που παίρνονται έχουν «αριστερό κοινωνικό πρόσημο». Το έλεγαν και το ξαναέλεγαν, χωρίς ντροπή, χωρίς αιδώ. Ενα παράδειγμα για να καταλάβει ο λαός το μέγεθος της κοροϊδίας, είναι το εξής: Στο πολυνομοσχέδιο υπάρχει ρύθμιση που προβλέπει μείωση των προστίμων που φτάνει έως και 95% σε επιχειρηματικούς ομίλους, για παραβάσεις δεκάδων εκατομμυρίων για πλαστά, εικονικά τιμολόγια. Στο ίδιο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι θα γίνεται κατάσχεση αποδοχών των συνταξιούχων που παίρνουν σύνταξη πάνω από 1.000 ευρώ για χρέη ακόμα και 30 ευρώ. Δηλαδή, στους επιχειρηματικούς ομίλους χαρίζουν πρόστιμα για παραβάσεις δεκάδων εκατομμυρίων και στους συνταξιούχους κάνουν κατάσχεση ακόμα και για χρέη λίγων ευρώ. Είναι αλήθεια ότι τα μέτρα ΣΥΡΙΖΑ έχουν πρόσημο και είναι ταξικό. Πρόσημο υπέρ των συμφερόντων του κεφαλαίου...

Νέο γερμανικό σκάνδαλο αποκαλύπτει το Spiegel - Η Γερμανία "εξαγόρασε" το Μουντιάλ 2006

Νέο γερμανικό σκάνδαλο αποκαλύπτει το Spiegel - Η Γερμανία "εξαγόρασε" το Μουντιάλ 2006


Η γερμανική επιτροπή διεκδίκησης του Μουντιάλ του 2006 είχε «μαύρο» ταμείο, υπό τις...ευλογίες του επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής, Φραντς Μπεκενμπάουερ, του γνωστού πρώην άσου του γερμανικού ποδοσφαίρου, αλλά και του σημερινού προέδρου της γερμανικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, Βόλφγκανγκ Νίρσμπαχ. Αυτό προκύπτει με βάση πληροφορίες που έφερε στη δημοσιότητα το γερμανικό περιοδικό Spiegel. Το επίμαχο ρεπορτάζ βυθίζει το γερμανικό ποδόσφαιρο σε μία από τις σοβαρότερες κρίσεις του. Σύμφωνα με το Spiegel, η Γερμανία αγόρασε ουσιαστικά τη διοργάνωση διεξαγωγής του Μουντιάλ, καθώς η επιτροπή διεκδίκησης είχε δημιουργήσει ένα ειδικό ταμείο το οποίο είχε γεμίσει μυστικά ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Ρόμπερτ Λουί Ντρέιφους με 10,3 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα. 
Ποιοι εμπλέκονται στο σκάνδαλο
Στο κόλπο ήταν εκτός από τον Μπεκενμπάουερ, το αργότερο μέχρι το 2005 ο Νίρσμπαχ, καθώς και άλλοι υψηλά ιστάμενοι αξιωματούχοι του ποδοσφαίρου. Τα χρήματα είχαν δοθεί μυστικά ως δάνειο από τον επικεφαλής της Adidas στη γερμανική επιτροπή λίγο πριν από τις 6 Ιουλίου 2000, οπότε αποφασίστηκε η χώρα διοργάνωσης. Το ποσό εμφανίστηκε πάλι στον προϋπολογισμό της επιτροπής διεκδίκησης αργότερα, αλλά ενάμιση χρόνο πριν από το Μουντιάλ, ο Ντρέιφους διεκδίκησε το ποσό, αυτήν τη φορά σε ευρώ, ήτοι 6,7 εκατομμύρια. Γι’ αυτό ζήτησε το ΟΚ από τον Μπεκενμπάουερ ως πρόεδρο και τον Νίρσμπαχ ως αναπληρωτή, προκειμένου να αποπληρωθεί το ποσό χωρίς να υποπέσει στην αντίληψη άλλων παραγόντων.
Οπως φαίνεται, με βάση απόρρητα στοιχεία, δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της FIFA ένα πρόσχημα, ώστε να δικαιολογηθεί το ποσό. Ετσι έρρευσαν 6,7 εκατ. ευρώ σε λογαριασμό της FIFA στη Γενεύη ως γερμανική συνδρομή σε ένα σχεδιαζόμενο και τελικά ακυρωθέν γκαλά της FIFA στο Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου. Από αυτόν έπρεπε η FIFA να μεταβιβάσει τα χρήματα σε λογαριασμό του Ντρέιφους στη Ζυρίχη.
Η διαδικασία επελέγη για να διασφαλιστούν οι τέσσερις ψήφοι των Ασιατών εκπροσώπων στην 25μελή εκτελεστική επιτροπή της FIFA. Οι τέσσερις Ασιάτες μαζί με τους Ευρωπαίους ψήφισαν τον Ιούλιο του 2000 υπέρ της Γερμανίας. Επειδή απείχε από την τελική ψηφοφορία ο Νεοζηλανδός Τσαρλς Ντέμπσεϊ, η Γερμανία κέρδισε με ψήφους 12 έναντι 11. Ούτε ο Μπεκενμπάουερ ούτε ο Νίρσμπαχ αντέδρασαν στο δημοσίευμα, ενώ η γερμανική ομοσπονδία ποδοσφαίρου είπε πως λόγω στενότητας χρόνου δεν μπορεί να πάρει θέση εντός 24 ωρών. Χθες το πρωί, ωστόσο, επιβεβαιώθηκε η είδηση ότι η οργανωτική επιτροπή είχε αποστείλει τον Απρίλιο του 2005 6,7 εκατ. ευρώ στη FIFA, αναγνωρίζοντας ότι η πληρωμή δεν χρησιμοποιήθηκε για τον σκοπό για τον οποίο προοριζόταν. Από τους τρεις εν ζωή Ασιάτες της εκτελεστικής επιτροπής, οι δύο αρνήθηκαν να απαντήσουν και ο Νοτιοκορεάτης Τσουνγκ Σονγκ Γιουν δήλωσε ότι δεν αξίζει σχολιασμό το ρεπορτάζ.

Ο γίγαντας με τα γυάλινα πόδια

Ο γίγαντας με τα γυάλινα πόδια




Δειλά δειλά κάνουν την εμφάνισή τους δημοσιεύματα, τα οποία αμφισβητούν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, την μέχρι σήμερα αποδεχόμενη παγκόσμια κυριαρχία των ΗΠΑ.

Κυρίως, αυτή η κυριαρχία, είχε επιβληθεί εξ αιτίας της ισχυρής οικονομικής και στρατιωτικής δύναμης που έβλεπε ο κόσμος όλος να έχουν οι ΗΠΑ.

Η οικονομική ισχύς, καθιερώθηκε (θα λέγαμε) κυρίως από το 1933, όταν και έγινε αποδεκτή η σύνδεση της παγκόσμιας οικονομίας με το αμερικάνικο νόμισμα, το δολάριο.
Σίγουρα δε, μετά το τέλος του Β΄Π.Π., με τη δημιουργία της Παγκόσμιας Τράπεζας, το γνωστό μας ΔΝΤ κ.ά., το δολάριο – άρα και η αμερικάνικη οικονομία – έγινε το υπ΄αριθμόν ένα … σήμα κατατεθέν.

Η στρατιωτική ισχύς, επιβλήθηκε μέσω της πρώτης δημιουργίας και χρήσης  της πυρηνικής βόμβας (Ναγκασάκι, Χιροσίμα), την στρατιωτική παρέμβαση των ΗΠΑ σε όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου.
Οι πόλεμοι που εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ, ήταν άρρηκτα συνδεδεμένοι με τους δρόμους του πετρελαίου – ο έλεγχος των ενεργειακών πηγών του κόσμου φέρνει και την κυριαρχία.

Όμως …
Όμως, επειδή σ΄αυτόν τον κόσμο τίποτα δεν παραμένει ίδιο, όλα τα παραπάνω, όσον αφορά τις ΗΠΑ, αλλά και όλες τις άλλες χώρες που έχουν συνδέσει την ύπαρξή τους με αυτές, έχουμε μια σειρά γεγονότων, που δείχνουν ότι η επόμενη κρίση μπορεί να είναι καταστροφική για τις ΗΠΑ – και όχι μόνον.

Ας δούμε μερικά μόνο στοιχεία, που επιβεβαιώνουν την παραπάνω εκτίμηση.

α. Με μόλις το 2% του πληθυσμού των ΗΠΑ να ασχολείται με τον πρωτογενή τομέα της διατροφικής αλυσίδας, μια σχετική κρίση θα φέρει στη χώρα ανείπωτη πείνα – και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή, αν τουλάχιστον είναι αληθινά τα στοιχεία που δηλώνουν ότι μόλις για λίγες μέρες έχουν αποθέματα τα καταστήματα πώλησης τροφίμων.

β. Η αμερικάνικη οικονομία βλέπει ως … Χολυγουντιανό εφιάλτη την περίπτωση να στραφεί ο κόσμος στου Κινέζικο Γουάν – εκδοχή καθόλου απίθανη, μάλιστα πολλοί οικονομολόγοι διεθνούς κύρους την βλέπουν να «έρχεται» με … χίλια.

γ. Η αμερικάνικη κοινωνία, με έξαρση την δεκαετία του 1990, το ΄χει ρίξει στα … αντικαταθλιπτικά. Η κρίση, μπορεί να μην άγγιξε τα μεγάλα αμερικάνικα μονοπώλια, αλλά τον απλό κόσμο όχι μόνο τον … άγγιξε, αλλά και τον … πλάκωσε.

δ. Να μην μιλήσουμε και για τα … ήθη που βιώνει ο αμερικάνικος λαός. Με κρούσματα δολοφονιών φοιτητών και μαθητών από … «πυροβολημένους», ή και αφροαμερικάνων από την αστυνομία, να είναι σε … ημερήσια διάταξη, ζητήματα προστυχιάς ή και ναρκωτικών, απλά επιβεβαιώνουν την απόλυτη παρακμή. Τα … Σόδομα και τα … Γόμμορα είναι … παρονυχίδες.

ε. Να έρθουμε τώρα και σε ένα θέμα ιδιαίτερο και κρίσημο, που ίσως αποτελέσει την θρυαλλίδα της καταστροφής του λεγόμενου Δυτικού Κόσμου. Η κυριαρχία των ΗΠΑ και των συμμάχων τους, όπως ήδη προείπαμε, στηρίχτηκε στην απόλυτα μιλιταριστική εκδοχή του καπιταλιστικού συστήματος. Εδώ ψάχναμε για τον κάθε καινούργιο Πρόεδρο των ΗΠΑ, να δούμε ποιον πόλεμο θα ξεκινήσει.
Κάθε … Πρόεδρος και … δυο τρεις πόλεμοι.
Ε, με το σκεπτικό ότι αυτό το … μονοπώλιο, αυτήν την αμερικάνικη … βάση στήριξης, σήμερα που η Ρωσσία του Πούτιν, αλλά και η σύμμαχός της Κίνα τα αμφισβητούν έμπρακατα  – δες Συρία σήμερα, αύριο Αφγανιστάν ή και Ιράκ – ίσως είμαστε τελικά μπροστά στην οριστική κρίση του συστήματος με απρόβλεπτες συνέπειες – για το ίδιο το σύστημα.

Τελικά, μήπως, οι ΗΠΑ και γενικά η Δύση δεν είναι παρά ένας γίγαντας με γυάλινα πόδια, που ήδη άρχισαν να τρίζουν;

Ρεσιτάλ χειραγώγησης του λαού

Ρεσιτάλ χειραγώγησης του λαού

«Κάθε επιπλέον βουλευτής (...) θα βοηθήσει και οι όποιες θετικές - και αόριστες επί του παρόντος - δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ να μην αθετηθούν και θα κρατάει τα "μπόσικα", ελέγχοντας την αυριανή εξουσία, έτσι ώστε να μην ξαναδούμε το ίδιο έργο: το ΠΑΣΟΚ όταν είναι αντιπολίτευση να βγάζει φλας αριστερά και μετά τις εκλογές να στρίβει δεξιά». Αυτά δήλωνε ο Δ. Παπαδημούλης το 2009, προεκλογικά, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ διεκδικούσε ρόλο ουράς της εγχώριας σοσιαλδημοκρατίας, της οποίας τη μόστρα σοβάντιζε με κάθε ευκαιρία.

Πολύ νερό κύλησε έκτοτε στ' αυλάκι και ο «μαθητής» βάλθηκε να αποδείξει ότι έχει ξεπεράσει το «δάσκαλο», εξελίσσοντας τις μεθόδους χειραγώγησης και ενσωμάτωσης, διατηρώντας «αριστερό φλας» αναμμένο και μετά τη «δεξιά στροφή». Η σοσιαλδημοκρατικοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ ολοκληρώνεται, τα νταραβέρια με την ξεφωνημένη ευρωενωσιακή σοσιαλδημοκρατία δίνουν και παίρνουν, ο ίδιος ο πρωθυπουργός - χαράσσοντας νέες ψευδεπίγραφες για το λαό διαχωριστικές γραμμές - σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι «στην ευρωπαϊκή συμμαχία ενάντια στη λιτότητα συναντιούνται πλέον ευρύτερες προοδευτικές κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις. Συναντιόμαστε εμείς, η ευρωπαϊκή Αριστερά, με τμήματα της σοσιαλδημοκρατίας και τους Πράσινους».
Υπουργοί του, όπως ο Γ. Χουλιαράκης, δηλώνουν απερίφραστα (στην εφημερίδα «Suddeutsche Zeitung»): «Πρέπει να ανοιχτούμε προς άλλες πολιτικές ομάδες που βρίσκονται κοντά μας, όσο περισσότερο μπορούμε. Μιλώ για τους Σοσιαλιστές, αλλά και τα σοσιαλδημοκρατικά κόμματα».
Στην απόφαση της πρόσφατης συνεδρίασης της ΚΕ, δηλώνεται πίστη στο «όραμα του δημοκρατικού δρόμου προς το σοσιαλισμό» και τίθεται ο στόχος για παρέμβαση «στην αυτοδιοίκηση, τα συνδικάτα, τα μαζικά και τα κοινωνικά κινήματα», με ομολογημένο στόχο να αποσπάσουν την «ενεργή παρουσία και παρέμβαση του λαϊκού παράγοντα» στην υλοποίηση των μέτρων του τρίτου μνημονίου, που κοροϊδεύουν ότι «θα αποτελέσει μια συγκρουσιακή διαδικασία, πάνω στην οποία μια κυβέρνηση της Αριστεράς θα προσπαθήσει να μειώσει τις αρνητικές επιπτώσεις για την κοινωνική πλειοψηφία»!
Επιχείρηση κοροϊδίας
Την ώρα που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω, δηλωτικά του στρατοπέδου όπου ανοιχτά πλέον και όχι συγκαλυμμένα εντάσσεται ο ΣΥΡΙΖΑ, την ώρα που συνομολογεί, συνυπογράφει και υλοποιεί μνημόνια, τα οποία υπερασπίζεται με ζέση σαν αναγκαία για την ανάκαμψη της καπιταλιστικής κερδοφορίας, αυτή την ώρα επιχειρεί και να θολώσει τα νερά, «τσαλαβουτώντας» στην ιστορία του εργατικού - λαϊκού κινήματος και του ΚΚΕ, αντλώντας κατά βούληση κομμάτια της τα οποία «κονταίνει» στο μπόι του. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Αλ. Τσίπρας επέλεξε να ξεκινήσει την «καριέρα» του στην αστική διαχείριση με επίσκεψη στο Σκοπευτήριο στην Καισαριανή. Θα τρίζουν τα κόκαλα των εκτελεσμένων...
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται τοποθετήσεις όπως αυτή του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, ο οποίος με προσποιητή αφέλεια απευθύνθηκε στο ΚΚΕ διερωτώμενος προς τι οι αντιδράσεις, αφού η κυβέρνησή τους δεν κάνει τάχα τίποτα διαφορετικό απ' ό,τι έκανε το ΕΑΜ, όταν προσπαθούσε να σώσει το λαό απ' την πείνα. Εκεί που κρέμαγαν οι κλέφτες τ' άρματα, κρεμάνε οι γύφτοι τα νταούλια...
Κάπως έτσι έφτασαν μέσα στο Κοινοβούλιο να υπηρετούν ευλαβικά την αστική εξουσία, υπερασπιζόμενοι τα προτάγματά της, έξω απ' αυτό να υποβάλουν σέβη σε αγώνες του λαού, του εργατικού - λαϊκού κινήματος, του κομμουνιστικού κινήματος, συγκαλύπτοντας όμως το περιεχόμενο και τη στόχευσή τους, προσδίδοντάς τους έναν ανώδυνο «πασιφιστικό» χαρακτήρα, σβήνοντας απ' την προμετωπίδα τους την αξίωση για κοινωνική απελευθέρωση. Δεν είναι, άλλωστε, ώρα να θυμίζουν στο λαό οράματα που μπορεί να τα δικαιώσει μόνο η ταξική πάλη.
Το μόνο «όραμα» που έχουν να υπερασπιστούν είναι των καπιταλιστών και για να το κάνουν δεν ορρωδούν προ ουδενός, όπως φαίνεται κι απ' το άρθρο του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ΔΕΗ ΑΕ, Μ. Παναγιωτάκη, για τη Μάχη της «Ηλεκτρικής». Με αφορμή τη συμπλήρωση 71 χρόνων από τη μέρα που οι δυνάμεις του ΕΛΑΣ εμπόδισαν τους ναζί να καταστρέψουν το εργοστάσιο που τροφοδοτούσε το λεκανοπέδιο με ρεύμα κατά την υποχώρησή τους, ο εν λόγω κύριος συνέστησε στους εργαζόμενους να παραδειγματιστούν και να παλέψουν με το ίδιο σθένος για να πετύχει τους στόχους της η ΔΕΗ ΑΕ!!!
Με κάτι τέτοια, οι του ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να παρουσιάσουν σαν μονόδρομο τα όσα αντιλαϊκά υπηρετούν, να εμφανίσουν την επιλογή της στήριξης της αντιλαϊκής επίθεσης ως αναγκαίο ελιγμό, ως προσωρινή υποχώρηση, απ' την οποία δε θα αφομοιωθούν, όπως υποστήριξε η κυβερνητική εκπρόσωπος, Ολγα Γεροβασίλη. Επιχειρούν να αποκόψουν αξίες και ιδανικά, την ίδια την ιστορία του κινήματος, απ' το εγερτήριο κάλεσμα για δικαίωσή τους, καθιστώντας τα αβλαβή εικονίσματα για δεήσεις μόνο. Ταυτόχρονα, πασχίζουν και να τονώσουν το ξεθωριασμένο «αριστερό» τους προφίλ και να χειραγωγήσουν αγνούς αγωνιστές, μετατρέποντάς τους σε κλακαδόρους της αντιλαϊκής πολιτικής.
Ανεβάζουν τα προπαγανδιστικά «ντεσιμπέλ»
Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας απ' την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ και τα κυβερνητικά επιτελεία δεν περιορίζεται στα παραπάνω. Την ίδια στιγμή που ξεδιπλώνουν μια πολιτική κατάφωρα αντιλαϊκή, ανεβάζουν τα «ντεσιμπέλ» μιας προπαγάνδας που ισχυρίζεται ότι η πολιτική τους έχει ταξικό πρόσημο, όχι υπέρ του κεφαλαίου όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, αλλά δήθεν φιλολαϊκό (!) κι ότι είναι, παρά τις πρόσκαιρες δυσκολίες, ο μόνος βέβαιος δρόμος για να βγάλει το λαό απ' την καταχνιά της κρίσης στο ξέφωτο της ευημερίας! «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να έρθει απέναντι στους πολίτες. Αυτό που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση, είναι να υλοποιήσει το σχέδιο το οποίο παρουσίασε στις προγραμματικές δηλώσεις και το οποίο αντιμετωπίζει με ένα κοινωνικό πρόσημο υπέρ των ασθενέστερων τα προβλήματά τους», διατείνεται η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Ράνια Σβίγγου.
Ενώ δεσμεύονται απέναντι στο ντόπιο κεφάλαιο ότι θα υλοποιήσουν μέχρι τελείας τη στρατηγική που έχει ανάγκη για να ενισχύσει την κερδοφορία του και που στον πυρήνα της έχει το τσάκισμα των δικαιωμάτων των εργαζομένων, κομπάζοντας για την ικανότητά τους να χειραγωγούν το λαό, με δηλώσεις όπως αυτή του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Τρ. Αλεξιάδη,«αυτό το νομοσχέδιο δεν έρχεται με ΜΑΤ στο Σύνταγμα, με συγκρούσεις. Οπου χρειάζεται, θα κάνουμε αλλαγές. Ακόμα και αυτή τη στιγμή, συζητούμε με τα τεχνικά κλιμάκια και όπου μπορούμε θα κάνουμε βελτιώσεις», την ίδια στιγμή διαβεβαιώνουν τους εργαζόμενους ότι θα είναι δίπλα τους στις δίκαιες κινητοποιήσεις τους. Λέει ο νέος γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Ρήγας, για την παρουσία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ σε παραστάσεις διαμαρτυρίας: «Αυτό είναι καλό. Κι εγώ θα είμαι τις επόμενες μέρες σε παραστάσεις διαμαρτυρίας (...) Είναι πολύ σημαντικό να εκφράζουμε αυθεντικά τις αγωνίες και τις ελπίδες του ελληνικού λαού (...) Προφανώς θα είμαστε σταθερά δίπλα στην κυβέρνηση, αλλά ταυτόχρονα θα μεταφέρουμε και τις αγωνίες του ελληνικού λαού. Δε νομίζω ότι υπάρχει αντίφαση σε αυτό».
Μάλιστα, στη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή, μεταξύ των πολλών «μαργαριταριών» που εκστόμισαν οι βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ειπώθηκε κι αυτό απ' τον Τ. Μηταφίδη: «Εμείς δεν είμαστε υπέρ της χειραγώγησης της εργατικής τάξης και των αγώνων της, θεωρούμε συμμάχους μας τους εργαζόμενους στη μάχη που δίνουμε (...) έστω κι αν αυτοί οι αγώνες στρέφονται, αφού κυβερνάμε, εναντίον μας... την έχουμε κληρονομήσει αυτή την αρχή απ' τα χρόνια του Λένιν».
Επιπλέον, η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ ζητά να τους απονεμηθούν και εύσημα, που δεν έχουν καταφύγει - ακόμα - στην καταστολή: «Το βλέπετε ότι είναι πολύ διαφορετική η αντιμετώπιση των υπουργών της σημερινής κυβέρνησης ως προς τις επαφές της με τις κοινωνικές ομάδες, είδαμε χτες τη συνάντηση του κ. Αποστόλου, είδαμε προχτές τη συνάντηση του κ. Φίλη. Δεν είναι η αντιμετώπιση ενός υπουργού, ο οποίος με ΜΑΤ, με βία, με κυνισμό αντιμετωπίζει τους πολίτες που διεκδικούν. Οπότε αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να το πιστώσουμε στη σημερινή κυβέρνηση».
Ξαναζεσταμένο φαγητό
Τίποτα απ' τα παραπάνω δεν πρέπει να ξαφνιάζει. Τηρουμένων των αναλογιών, την ίδια τακτική ακολούθησε και το ΠΑΣΟΚ στη δεκαετία του '80, όταν ήταν υποχρεωμένο όχι μόνο να μην παραγνωρίζει τη δράση του ΚΚΕ και την απήχηση που είχαν οι θέσεις του στις δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ, αλλά και να τα παίρνει σοβαρά υπόψη. Κάπως έτσι εμφανιζόταν ως το κόμμα που «ο κλήρος της ιστορίας» το κατέστησε εκφραστή των ανεκπλήρωτων οραμάτων του ΕΑΜ...
Το 2012, ο Αλ. Τσίπρας, σε συνέντευξή του, δήλωνε: «Την κληρονομιά του δημοκρατικού χώρου δεν μπορούμε να την εκχωρήσουμε στον Αν. Παπανδρέου και σήμερα στον Ευ. Βενιζέλο (...) Θέλουμε ως Αριστερά να έχουμε το πάτημά μας στην παράδοση του δημοκρατικού χώρου (...) Εάν όμως θεωρήσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να γίνει και πρέπει να γίνει η συνέχεια ενός μεγάλου ιστορικού ρεύματος, που έχει, όμως, τη μήτρα του (...) στο ΕΑΜ (...) πρέπει να αντλήσει και απ' την κληρονομιά του δημοκρατικού χώρου (...) πολιτική ηγεμονία σε ένα ευρύ και ιστορικό πολιτικό φάσμα, μέρος του οποίου υπήρξε και η κομμουνιστική και η ανανεωτική Αριστερά»!
Ο λαός οφείλει να προστατεύσει τα τιμαλφή του απ' όσους επιχειρούν να τα κουρσέψουν. Η σοσιαλδημοκρατία, παλιά και νέα, είναι αποδεδειγμένος εχθρός, που έρχεται ξανά με προβιά φίλου. Πρέπει πια να το γνωρίζει, οφείλει να πάρει τα μέτρα του...

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της αντιλαϊκής πολιτικής

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της αντιλαϊκής πολιτικής



Ολη την προηγούμενη περίοδο, η «χορωδία» του ΣΥΡΙΖΑ αναμασούσε την επιχειρηματολογία ενός παράλληλου προγράμματος το οποίο, δίπλα στο μνημόνιο, θα οδηγούσε σε κάποιες βελτιώσεις, μια στοιχειώδη ανακούφιση. Με ελαφρά διαφορετικό λεξιλόγιο αντίστοιχη ήταν η επιχειρηματολογία και των υπόλοιπων αστικών κομμάτων.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι τελείως διαφορετική. Αντί της ανακούφισης που υποσχόταν ο ΣΥΡΙΖΑ, ξεδιπλώνεται μια νέα φάση επίθεσης στα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα, ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των αντιλαϊκών μέτρων όλου του προηγούμενου διαστήματος.
Για να το «χωνέψει» ο λαός ευκολότερα και για να συγκαλύψει τους πραγματικούς υπαίτιους της σφαγής των εργατικών - λαϊκών κατακτήσεων, η κυβέρνηση προσπαθεί να εμφανίσει πως το νομοσχέδιο είναι «εισαγόμενο», πως είναι προϊόν εκβιασμού της απ' την ΕΕ, γι' αυτό, άλλωστε, βαφτίζει τα αντιλαϊκά μέτρα ως «προαπαιτούμενα».
Ομως δύσκολα μπορεί να κρύψει η κυβέρνηση ότι η πολιτική της έχει κερδισμένους και χαμένους. Χαμένος είναι ο λαός, τα δικαιώματα του οποίου κατεδαφίζονται. Μεγάλοι κερδισμένοι είναι οι μονοπωλιακοί όμιλοι που βλέπουν τα κέρδη τους συνεχώς να αυξάνονται. Το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε την Παρασκευή είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Νέες παροχές για τους μεγάλους ομίλους
Η απαλλαγή των ακινήτων και των δικαιωμάτων του ΤΑΙΠΕΔ απ' τον ΕΝΦΙΑ είναι μια νέα προκλητική φοροαπαλλαγή προς τους ομίλους. Η απαλλαγή επεκτείνεται στην περίοδο, που τα ακίνητα του ΤΑΙΠΕΔ «αξιοποιούνται» από τους μονοπωλιακούς ομίλους, για το κομμάτι της ιδιοκτησίας των ακινήτων που παραμένει στα χέρια του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς οι μονοπωλιακοί όμιλοι για την επένδυσή τους χρειάζονται μόνο την επικαρπία στο ακίνητο. Μεγάλες επενδύσεις θα φορολογούνται μόνο για ένα μικρό τμήμα της αξίας τους. Η αξιοποίηση των κρατικών ακινήτων, που ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει ως μεγάλη μεταρρυθμιστική τομή, μεταφράζεται τελικά σε πρόσθετο πακτωλό φοροελαφρύνσεων προς το μεγάλο κεφάλαιο.
Αντίστοιχος «μποναμάς» είναι και η απαλλαγή των ομίλων που έχουν συμβάσεις παραχώρησης απ' τα ανταποδοτικά τέλη των δήμων για διάφορες υπηρεσίες. Η διάταξη αυτή οδηγεί στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση αυτών των υπηρεσιών, στερεί τους δήμους από τεράστια έσοδα και θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε δραστική αύξηση της επιβάρυνσης της λαϊκής οικογένειας απ' τα ανταποδοτικά τέλη για να καλυφθούν οι απώλειες.
Στα ξενοδοχεία, η νέα κυβερνητική ρύθμιση προχωρά σε δραστικά αυξημένη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας των μικρών οικογενειακών ξενοδοχείων σε σχέση με τις μεγάλες μονάδες. Η εξέλιξη αυτή επιταχύνει καταλυτικά την τάση συγκέντρωσης και συγκεντροποίησης στον κλάδο. Το μικρό ξενοδοχείο καθίσταται ασύμφορο σε σχέση με το μεγάλο όμιλο, τροφοδοτώντας μια αλυσίδα εξαγορών και λουκέτων.
Τα μέτρα δημοσιονομικής διαχείρισης που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο, επίσης έχουν ως κερδισμένο το μεγάλο κεφάλαιο. Τα μέτρα κινούνται στην κατεύθυνση σφιχτής υλοποίησης των προϋπολογισμών, τόσο του κρατικού προϋπολογισμού όσο και των επιμέρους κρατικών επιχειρήσεων. Αλλά η επιτυχημένη υλοποίηση του προϋπολογισμού και ο παραγόμενος «δημοσιονομικός χώρος» μεταφράζονται σε πρόσθετη χρηματοδότηση για τους μεγάλους ομίλους.
Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα παροχών για το μεγάλο κεφάλαιο είναι η διαγραφή χρεών του ΟΣΕ προς το κράτος, ύψους περίπου 400 εκ. ευρώ, ώστε ο αμερικανικός ή γαλλικός όμιλος που θα αγοράσει τον ΟΣΕ να απολαμβάνει αυξημένη και εγγυημένη κερδοφορία.
Οι τεράστιες παροχές προς τους μονοπωλιακούς ομίλους είναι ακόμα πιο προκλητικές, αν αναλογιστεί κανείς τις νέες τεράστιες θυσίες των λαϊκών δικαιωμάτων, που έρχονται να προστεθούν στις τεράστιες απώλειες των προηγούμενων χρόνων.
Απανωτές θυσίες για το λαό
Η μονιμοποίηση του χαρατσώματος της εργατικής λαϊκής οικογένειας μέσα απ' τον ΕΝΦΙΑ και η σημαντική διεύρυνση του πεδίου εφαρμογής του είναι μερικές απ' τις πλευρές της «φιλολαϊκής...» κρατικής πολιτικής. Με το πολυνομοσχέδιο επιβάλλεται ΕΝΦΙΑ ακόμα και σε σπίτια ηλικίας μεγαλύτερης των 100 ετών, σε οικόπεδα εκτός σχεδίου κ.ά.
Αλλη πλευρά της κυβερνητικής πολιτικής είναι η επιβολή ακόμα σκληρότερων φορολογικών μέτρων στα λαϊκά στρώματα. Το στόχο αυτό υπηρετεί και το πολυνομοσχέδιο που εισάγει νέο νομικό οπλοστάσιο για την κλιμάκωση της φοροεπίθεσης, αξιοποιώντας την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Η φοροδιαφυγή των αυτοαπασχολούμενων ποινικοποιείται και αντιμετωπίζεται με δρακόντεια μέτρα και αντίστοιχο νομικό οπλοστάσιο και την ίδια ώρα η νόμιμη φοροαποφυγή των μεγάλων ομίλων με τους αναπτυξιακούς νόμους και τα αφορολόγητα αποθεματικά, των εφοπλιστών που πληρώνουν ετήσιους φόρους τα ναύλα λίγων ημερών, επιβραβεύεται ως επιχειρηματικό δαιμόνιο. Το πλαστικό χρήμα, η χρήση του οποίου επίσης προωθείται επιθετικά, έχει αντίστοιχο χαρακτήρα. Η ευρεία χρήση του, συνιστά ποιοτικό βήμα προς τον ολοκληρωτικό έλεγχο των οικονομικών συναλλαγών των λαϊκών στρωμάτων απ' τις τράπεζες και το κράτος. Ο έλεγχος αυτός θα επιτρέπει την ολοένα διευρυνόμενη φοροαφαίμαξη του λαού. Ταυτόχρονα, επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή του τι αγοράζει ο καθένας, ενώ ανοίγει ο δρόμος και για τον προληπτικό έλεγχο του τι αγοράζει ο καθένας.
Μέσα από το πολυνομοσχέδιο η κυβέρνηση φτάνει ακόμα στο σημείο της απόλυτης γελοιότητας, να ακυρώνει όσα ψήφισε μερικούς μήνες νωρίτερα. Το καλοκαίρι του 2015 είχε περάσει μια τροπολογία που έδινε τη δυνατότητα σε δικηγόρους, μηχανικούς και γιατρούς να επιλέξουν την ασφάλισή τους σε χαμηλότερη ασφαλιστική κλάση για μια διετία, οδηγώντας όμως, λόγω εφαρμογής της ανταποδοτικότητας, σε χαμηλότερες συντάξεις. Η διάταξη αυτή είχε ως στόχο «να χρυσώσει το χάπι» των τεράστιων αυξήσεων των ασφαλιστικών εισφορών που χτύπησαν κατακέφαλα αυτές τις κατηγορίες την ίδια περίοδο. Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει την κατάργηση της διάταξης αυτής, αφήνοντας χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους που έκαναν χρήση της «στα κρύα του λουτρού», αφού θα υποχρεωθούν να καταβάλουν τη διαφορά τους επόμενους μήνες. Την ίδια τακτική της προσαρμογής ακολουθεί η κυβέρνηση και με τη ρύθμιση των 100 δόσεων. Ερχεται και αλλάζει τα δεδομένα, αυξάνοντας τα επιτόκια και μειώνοντας τις δόσεις, με «εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια» που θα έρθουν στην πορεία.
Ομως, βασικός άξονας της αστικής πολιτικής, που ξεδιπλώνεται το επόμενο διάστημα, είναι η κατεδάφιση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων του λαού.
Το πρόσφατο πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνει μόνο την εισαγωγή, η οποία όμως από μόνη της είναι πολύ σκληρή. Ουσιαστικά, η κυβέρνηση ποινικοποιεί τη συνταξιοδότηση πριν το 67ο έτος με σωρεία προστίμων αυξάνοντας σημαντικά τα όρια συνταξιοδότησης μιας ευρύτατης κατηγορίας ασφαλισμένων, προς το γενικό στόχο ενός καθολικού ορίου στα 67 χρόνια για όλους, όπως συμβαίνει σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Ωστόσο, το πολυνομοσχέδιο είναι μόλις το πρώτο βήμα υλοποίησης της αστικής πολιτικής και θα ακολουθήσουν ακόμα σκληρότερα μέτρα το επόμενο διάστημα.
Ηδη το πόρισμα της «Επιτροπής Σοφών» για το Ασφαλιστικό δείχνει το δρόμο της πραγματικής ισοπέδωσης της Κοινωνικής Ασφάλισης. Το πόρισμα μιλάει για περικοπή της 12ης σύνταξης για συνταξιούχους πάνω από 1.000 ευρώ για αρχή, για αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης στα 67χρόνια και εν συνεχεία αναπροσαρμογή του με βάση το προσδόκιμο επιβίωσης και για μείωση των συντάξεων κατά 25% μέσα απ' την πτώση του ποσοστού αναπλήρωσης (απ' το 65% στο 45%) κατ' εφαρμογή της αρχής της ανταποδοτικότητας. Η κυβέρνηση έχει ήδη αρχίσει τη συζήτηση για την ουσιαστική κατάργηση των ΒΑΕ επαγγελμάτων που μεταφράζεται σε αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, μείωση των συντάξεων και των μισθών. Η συζήτηση γύρω απ' το αν «ο εργαζόμενος στα σκουπίδια ασκεί βαρύ και ανθυγιεινό επάγγελμα» είναι στην πραγματικότητα το πρώτο προκλητικό βήμα για την ολοκληρωτική κατάργηση της κατηγορίας των ΒΑΕ. Αλλά το πόρισμα πάει πολύ παρακάτω. Στρέφεται κατά του ίδιου του χαρακτήρα της Κοινωνικής Ασφάλισης και ουσιαστικά την καταργεί, αφού ανοίγει τη συζήτηση για τη μετατροπή της σύνταξης σε ένα ελάχιστο προνοιακό επίδομα των 360 ευρώ. Η υπόλοιπη σύνταξη θα καλύπτεται απ' τον ιδιωτικό πυλώνα Ασφάλισης, με 100% ανταποδοτικό χαρακτήρα.
Μύθος ότι τα μέτρα χτυπάνε τους «έχοντες»
Η κυβερνητική προπαγάνδα απαντά, λέγοντας πως τα φορολογικά μέτρα, και γενικότερα η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης είναι φιλολαϊκή, «γιατί προστατεύει τους οικονομικά αποκλεισμένους» και μεταφέρει τα οικονομικά βάρη «στους έχοντες».
Κάνουν το άσπρο μαύρο. Πρώτα - πρώτα γιατί δεν προωθείται κανένα ουσιαστικό μέτρο ανακούφισης, για τα στρώματα του λαού που βρίσκονται σε ακραία φτώχεια.
Συγχρόνως, παραπλανητική και ψευδής είναι και η θέση ότι η κυβερνητική πολιτική δεν μεταφέρει νέα, πρόσθετα βάρη στα εξαθλιωμένα τμήματα του λαού αλλά στους «έχοντες».
Είναι ψευδής, γιατί η διεύρυνση του ΕΝΦΙΑ θα τσακίσει πραγματικά κόκαλα, γιατί οι αλλαγές στο Ασφαλιστικό που έρχονται οδηγούν σε δραστική περικοπή όλων των συντάξεων (με τη μείωση του ποσοστού αναπλήρωσης) και γιατί η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης και η κατάργηση των ΒΑΕ που προωθεί η κυβέρνηση θίγουν και τους πιο εξαθλιωμένους.
Είναι παραπλανητική, γιατί προσπαθεί να εμφανίσει ως πλούσιους, που πρέπει να επωμιστούν νέα βάρη, λαϊκά στρώματα που απλά δεν βρίσκονται σε κατάσταση εξαθλίωσης. Ο συνταξιούχος των 1.000 ευρώ το μήνα που του κόβουν τη 12η σύνταξη και θέλουν να του φορτώσουν μειώσεις 20% με το ποσοστό αναπλήρωσης, ο μισθωτός που συμπληρώνει το πενιχρό του εισόδημα με 3.000 ετήσιο εισόδημα από ενοίκια, ο αυτοαπασχολούμενος που η εφορία τον απειλεί με καταδίκη για «έγκλημα» προκειμένου να τον φορο-αφαιμάξει δεν είναι πλούσιοι.
Η κυβέρνηση θέλει να εμφανίσει φιλολαϊκό πρόσωπο με το επιχείρημα πως επιβάλλει νέα βάρη σε όσους πλούσιους έχουν πάνω από 1.000 ευρώ το μήνα εισόδημα, ή έχουν δικό τους σπίτι, για να μείνει στο απυρόβλητο ο πραγματικός πλούτος. Πλούσιοι είναι οι μεγαλομέτοχοι των μονοπωλιακών ομίλων με 150 δισ. ευρώ χρηματικές τοποθετήσεις στο εξωτερικό, οι εφοπλιστές που δεν πληρώνουν φόρο, οι βιομήχανοι που εισπράττουν τις επιδοτήσεις του ΕΣΠΑ και τις φοροαπαλλαγές. Αυτούς, τα πολιτικά αφεντικά της, προσπαθεί να προστατεύσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και ο υπόλοιπος θίασος των αστικών κομμάτων.
Η αντεπίθεση καθορίζεται από το χαρακτήρα της επίθεσης
Η πολιτική που εφαρμόζει η σημερινή συγκυβέρνηση δεν είναι τυχαία. Θυσιάζει τα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα στο βωμό της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων. Τα κυβερνητικά μέτρα έχουν ως στόχο τη διασφάλιση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση των ομίλων, τη φθηνή εργατική δύναμη, τη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών για το μεγάλο κεφάλαιο, μέσα απ' τις ιδιωτικοποιήσεις και την επιτάχυνση της συγκέντρωσης. Πρόκειται για τον κεντρικό πυρήνα της αστικής πολιτικής, για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των ομίλων, για την έξοδο απ' την κρίση που ακολουθείται παντού, σε ολόκληρη την ΕΕ.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζει την επίθεση των προηγούμενων κυβερνήσεων. Κάνει «τη βρώμικη δουλειά» για λογαριασμό της άρχουσας τάξης, κλιμακώνοντας την επίθεση του κεφαλαίου και ολοκληρώνοντας πλευρές που οι προηγούμενες κυβερνήσεις «άφησαν στη μέση». Και επιδιώκει να το κάνει με το μικρότερο δυνατό κόστος για το μεγάλο κεφάλαιο, εμφανίζοντας πως τα μέτρα είναι δικαιότερα.
Είναι ώρα ευθύνης και μάχης. Να μην επιτρέψουμε το τσάκισμα της Κοινωνικής Ασφάλισης. Να υπερασπιστούμε μέχρι τέλους μια απ' τις σπουδαιότερες κατακτήσεις του εργατικού κινήματος τον 20ό αιώνα.
Δεν υπάρχουν περιθώρια αναμονής και εφησυχασμού. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος απ' το να οργανώσουμε την πάλη μας, σε κάθε τόπο δουλειάς, σε κάθε τόπο κατοικίας. Να δώσουμε τις δυνάμεις μας για να δυναμώσει κάθε σπίθα αντίστασης. Να αντιπαλέψουμε οργανωμένα και μαχητικά τις δραματικές συνέπειες της κυβερνητικής πολιτικής αναδεικνύοντας τον πραγματικό αντίπαλο του λαού, τους μονοπωλιακούς ομίλους, το αστικό κράτος και την ΕΕ που τους στηρίζει, συγκεντρώνοντας και ατσαλώνοντας δυνάμεις για τη λαϊκή αντεπίθεση. Δεν αφήνουμε ούτε μια μέρα να πάει χαμένη. Η επιτυχία του συλλαλητηρίου του ΠΑΜΕ στις 22 Οκτώβρη και της απεργίας μέσα στο Νοέμβρη είναι στα χέρια μας.

Του Γρηγόρη ΛΙΟΝΗ*
*Ο Γρηγόρης Λιονής είναι μέλος του Τμήματος Οικονομίας της ΚΕ του ΚΚΕ

Ισχυρή λαϊκή συμμαχία απέναντι στην επίθεση κυβέρνησης - ΕΕ - κεφαλαίου

Ισχυρή λαϊκή συμμαχία απέναντι στην επίθεση κυβέρνησης - ΕΕ - κεφαλαίου

Η ομιλία του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ στη Βουλή για το πολυνομοσχέδιο με τα «προαπαιτούμενα» αντιλαϊκά μέτρα



Icon
Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, μίλησε την Παρασκευή το απόγευμα στην Ολομέλεια της Βουλής, στη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με το πρώτο πακέτο των αντιλαϊκών «προαπαιτούμενων» μέτρων του νέου βάρβαρου μνημονίου.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ.
***
Κύριοι της κυβέρνησης,
Οσο πλησιάζει η ώρα της ψήφου επί του πολυνομοσχεδίου που θα «σαρώσει» το ισχνό εισόδημα και τα δικαιώματα των εργαζομένων, κλιμακώνοντας την προϋπάρχουσα αντιλαϊκή επίθεση, τόσο δυναμώνετε τα «ντεσιμπέλ» της προπαγάνδας σας, για να συντηρήσετε αυταπάτες περί διορθωτικών κινήσεων, περί συνέχισης της διαπραγμάτευσης!
Προσπαθείτε να κερδίσετε χρόνο και να αποσπάσετε τη λαϊκή ανοχή.
Γι' αυτό ισχυρίζεστε ότι η υλοποίηση του μνημονίου «θα αποτελέσει μια συγκρουσιακή διαδικασία, πάνω στην οποία μια κυβέρνηση της Αριστεράς θα προσπαθήσει να μειώσει τις αρνητικές επιπτώσεις για την κοινωνική πλειοψηφία»!
Επαναλαμβάνετε μονότονα ότι τα περισσότερα αρνητικά τα παραλάβατε από τους προηγούμενους. Σύμφωνοι. Εμείς δεν αμφισβητούμε αυτό, ούτε σας ασκούμε κριτική σε αυτό.
Το πρόβλημα είναι ότι εσείς δεν αμφισβητείτε τίποτε πλέον από αυτά που παραλάβατε και τα υλοποιείτε όλα μέχρι κεραίας και προσθέτετε και καινούργια αντιλαϊκά μέτρα εξίσου και πολύ χειρότερα.
Ομολογεί η κυβέρνηση ότι βαδίζει στον αντιλαϊκό δρόμο των προκατόχων της

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Με τις πράξεις σας αλλά και με τα ίδια σας τα λόγια, στη συζήτηση που προηγήθηκε, αποκαλύπτετε όλο και πιο καθαρά το αντιλαϊκό πρόσωπο της πολιτικής σας.
Ασκείτε κριτική στη ΝΔ, στο ΠΑΣΟΚ και στα άλλα κόμματα γιατί δεν στηρίζουν πλήρως τα προαπαιτούμενα, τονίζοντας ότι όλα αυτά τα μέτρα που προωθεί η κυβέρνησή σας είναι σύμφωνα με την ιδεολογία και τις θέσεις τους.
Ο υπουργός σας, ο κ. Αλεξιάδης, μάς θύμισε ότι η ΝΔ έφερε τον ΕΝΦΙΑ και ότι η δική σας κυβέρνηση απλώς επιχειρεί να βελτιώσει την εισπραξιμότητα από τα χαράτσια που επέβαλαν στο λαό οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Τόσο γρήγορα θέλετε να ξεχάσουμε τι λέγατε εσείς οι ίδιοι για τον ΕΝΦΙΑ και τα χαράτσια;
Φωνάζατε για ριφιφί στη λαϊκή περιουσία, για λεηλασία των φτωχών αγροτών και των επαγγελματιών αυτοαπασχολουμένων, για την κερκόπορτα των πλειστηριασμών...!
Και τώρα λέτε όλα περασμένα - ξεχασμένα και ότι αυτό που χρειάζεται είναι να βελτιώσουμε την εισπραξιμότητα των μέτρων φτωχοποίησης του λαού.
Την ίδια στιγμή λέτε στο λαό ότι η τήρηση της δανειακής συμφωνίας, δηλαδή του νέου μνημονίου και η επιτυχής αξιολόγηση από την τρόικα έχει διεθνή σημασία, γιατί κρίνει την τύχη της πρώτης αριστερής κυβέρνησης που αποτελεί ένα ευρωπαϊκό και διεθνές παράδειγμα.
Από τη μια ομολογείτε ότι βαδίζετε σταθερά στον αντιλαϊκό δρόμο των προηγούμενων κυβερνήσεων και, από την άλλη, καλείτε το λαό να αποδεχτεί να συνεχιστεί η σφαγή του μόνο και μόνο επειδή η σημερινή κυβέρνηση είναι αριστερή και πασχίζει για την αλλαγή των συσχετισμών μέσα στην ΕΕ για να την κάνει δήθεν καλύτερη.
Τα ίδια λένε πάνω - κάτω και οι πολιτικοί σας φίλοι της γαλλικής και ιταλικής σοσιαλδημοκρατίας, ο Ολάντ και ο Ρέντσι.
Κατεδαφίζουν και αυτοί τα δικαιώματα του γαλλικού και του ιταλικού λαού και την ίδια ώρα διαγκωνίζονται με τη γερμανική κυβέρνηση για το πλαίσιο μελλοντικής διακυβέρνησης της Ευρωζώνης.
Γι' αυτό και οι ετήσιες απώλειες στο εισόδημα και την περιουσία της λαϊκής οικογένειας στην Ελλάδα, συμβαδίζουν με τις αντίστοιχες στην Ιταλία και τη Γαλλία, όπως έδειξε και η πρόσφατη έκθεση της Credit Suisse.
Γι' αυτό λέμε ότι οι κυβερνητικοί ισχυρισμοί περί διορθωτικών κινήσεων είναι «παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του».
Αν πιάσουν τόπο στις λαϊκές συνειδήσεις θα έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος για την αναγκαία οργάνωση και ανάπτυξη της πάλης ενάντια στα νέα μέτρα, για τη διεκδίκηση μέτρων ανακούφισης, ανάκτησης απωλειών.
Εξάλλου, μέτρα όπως αυτά, δεν εισάγονται κατά παρέκκλιση κάποιου κανόνα, δεν συνιστούν «λάθος» για να υπάρξει διορθωτική παρέμβαση.
Αυτή είναι η γενική πορεία των πραγμάτων σε όλα τα κράτη - μέλη της ΕΕ.
Να μην τους αφήσουμε να ολοκληρώσουν το έγκλημα σε βάρος του Ασφαλιστικού
Δεν υπάρχει χρόνος για να πούμε αναλυτικά για όλα. Αλλωστε, οι βουλευτές του ΚΚΕ μίλησαν καθαρά και συγκεκριμένα για όλα τα άρθρα και επί της αρχής για πολλά ζητήματα του νομοσχεδίου.
Ορισμένες επισημάνσεις θέλουμε να κάνουμε.
Κατ' αρχήν: Το Ασφαλιστικό. Η Κοινωνική Ασφάλιση, δηλαδή η προστασία της υγείας του λαού μας, η πολύτιμη σύνταξή του, όταν περάσουν τα χρόνια και γεράσει ο άνθρωπος και θέλει να ξεκουραστεί από χρόνια δουλειάς.
Σας επισημαίνουμε: Κάτω τα χέρια από ό,τι έχει απομείνει! Ο λαός και η νεολαία δεν θα σας αφήσουν σε χλωρό κλαρί.
Τα μέτρα που προτείνετε και που δεν θα είναι τα μοναδικά, αφού έπονται και άλλα τους επόμενους μήνες, με βάση την πρόταση της «επιτροπής σοφών» σας, φέρνουν νέες κατακόρυφες δραματικές μειώσεις στις συντάξεις και τις παροχές, αυξήσεις των ορίων ηλικίας μέχρι τα βαθιά γεράματα χωρίς εξαιρέσεις, κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών.
Το νέο σύστημα προκαθορισμένων εισφορών με ατομικούς λογαριασμούς και αβέβαιο το τελικό ποσό σύνταξης, που προτείνει η επιτροπή των «σοφών» σας...
Ο νέος τρόπος υπολογισμού της σύνταξης με κατά πολύ χαμηλότερα ποσοστά αναπλήρωσης...
Ενα προνοιακό, επίσης, επίδομα φτώχειας, που το αποκαλείτε μάλιστα βαρύγδουπα εθνική σύνταξη...
Αλλά και η ενοποίηση των Ταμείων με ισοπέδωση προς τα κάτω συντάξεων και παροχών, είναι προτάσεις πρωτοφανούς βαναυσότητας και σκληρότητας, που πλήττουν όχι μόνο τους ήδη συνταξιούχους, αλλά και όσους έχουν πληρώσει πολλαπλάσια όλα αυτά τα χρόνια της δουλειάς και ετοιμάζονται να συνταξιοδοτηθούν τα επόμενα χρόνια, την επόμενη δεκαετία. Πολύ περισσότερο πλήττουν τις νέες γενιές που τους αφορά άμεσα το σύνολο του κοινωνικοασφαλιστικού, το οποίο δεν είναι μόνον η σύνταξη που μπορεί να τους φαίνεται μακρινό - άσχετα αν τα χρόνια περνάνε γρήγορα, σαν το νερό. Τους αφορά άμεσα, γιατί έχει σχέση και με τη σημερινή ασφάλισή τους, με την ανάγκη να πάει κάποιος στο γιατρό, αν αρρωστήσει, στην ανάγκη να κάνει οικογένεια, να παντρευτεί, να κάνει παιδιά, η γυναίκα να γίνει μητέρα, μετά να τα πάει στον παιδίατρο και πάει λέγοντας...
Είναι προκλητική η προσπάθειά σας να ντύσετε με το μανδύα της κοινωνικής δικαιοσύνης την επίθεσή σας στα λαϊκά στρώματα.
Βαφτίζετε προνομιούχους και επιβαρύνετε όσους μισθωτούς και αυτοαπασχολούμενους δεν βρίσκονται σε κατάσταση ακραίας φτώχειας σήμερα και την ίδια ώρα δίνετε νέα προνόμια στο μεγάλο κεφάλαιο.
Προχωράτε με ταχύτητα στην κατάργηση των ΒΑΕ, θέλετε οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα να εργάζονται μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Σας το λέμε άλλη μια φορά. «Κάτω τα χέρια από τα ΒΑΕ!». Δεσμευόμαστε ότι δεν θα σας αφήσουμε, όσο περνάει από το χέρι μας, να ολοκληρώσετε αυτό το έγκλημα!
Παρουσιάζετε ως προνομιούχο το συνταξιούχο των 1.000 ευρώ που συντηρεί τον άνεργο γιο του και εγγονό του, τον μισθωτό που επιβιώνει γιατί εισπράττει ένα ενοίκιο από το διαμερισματάκι που του άφησε ο πατέρας του, τον επαγγελματία που διατηρεί μετά βίας σήμερα ανοικτή ακόμα την επιχείρησή του, όσοι δηλαδή την έχουν ακόμα ανοιχτή...
Επίσης, οι νέες ρυθμίσεις που προβλέπονται για το φάρμακο δεν λαμβάνονται με γνώμονα τη μείωση της ιδιωτικής δαπάνης της λαϊκής οικογένειας, αφού έχετε ήδη αυξήσει τις σχετικές εισφορές των συνταξιούχων στις κύριες και επικουρικές συντάξεις. Επιχειρείτε να ρυθμίστε τα μερίδια αγοράς, τόσο του κλάδου του φαρμάκου στο σύνολο της αγοράς, όσο και στο εσωτερικό αυτού του κλάδου, μεταξύ εγχώριων παραγωγών και μεγάλων εισαγωγέων.
Αυτόματο σφαγείο στα κονδύλια για τις λαϊκές ανάγκες το «Δημοσιονομικό Συμβούλιο»
Στο πολυνομοσχέδιο που συζητάμε με τα αντιλαϊκά προαπαιτούμενα που πρέπει να ψηφιστούν για να δώσουν οι πιστωτές τη δόση, περιλαμβάνεται και το «Δημοσιονομικό Συμβούλιο» και η ενεργοποίηση του «αυτόματου κόφτη» δημόσιων δαπανών.
Ο «αυτόματος κόφτης», όπως τον είχε αποκαλέσει πριν από λίγο καιρό - στην αντιμνημονιακή φάση του - ο σημερινός υπουργός των Οικονομικών σας, ο κ. Τσακαλώτος, σημαίνει απλά:
-- Αυτόματες μειώσεις σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικά επιδόματα, στις επιχορηγήσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία και μάλιστα με «οριζόντιο χαρακτήρα».
-- Αυτόματες περικοπές σε κονδύλια προς τα νοσοκομεία, τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τους δήμους, άλλους φορείς της Τοπικής Διοίκησης.
Το τι σημαίνει ο «αυτόματος κόφτης» για τις λαϊκές ανάγκες, είναι προφανές. Οταν κόβεις χρήματα από τα νοσοκομεία, κόβεις με το μαχαίρι τη δυνατότητα από ασθενείς να βρουν την υγειά τους. Οταν κόβεις χρήματα από τα σχολεία, στερείς από τα παιδιά να μάθουν γράμματα. Οταν κόβεις από το λαό, το κάνεις για να εξυπηρετήσεις τους ομίλους.
Είναι γνωστό ότι η διαμόρφωση «Δημοσιονομικού Συμβουλίου» έχει προβλεφθεί σε εφαρμοστικό νόμο από προηγούμενη κυβέρνηση, αλλά η σχετική διάταξη - που τότε είχε καταγγείλει ο ΣΥΡΙΖΑ - παρέμενε ανενεργή. Τώρα έρχεται όχι μόνο να την εφαρμόσει, αλλά και επιπλέον να την εμπλουτίσει, με το «αυτόματο μαχαίρι» δαπανών για λαϊκές ανάγκες.
Πρόκειται πραγματικά όχι απλά για αυτόματο κόφτη αλλά για πραγματικό αυτόματο σφαγείο στα κονδύλια για τις λαϊκές ανάγκες.
Μιλάτε υποκριτικά για φοροδιαφυγή, ενώ μειώνετε κι άλλο τα φορολογικά βάρη του κεφαλαίου
Κυρίες και κύριοι της κυβέρνησης,
Σηκώνετε υποκριτικά τη σημαία κατά της φοροδιαφυγής και την ίδια ώρα διατηρείτε το προκλητικό καθεστώς φοροαπαλλαγής των εφοπλιστών που πληρώνουν για ετήσιο φόρο τα ναύλα 2 - 3 ημερών.
Μιλάτε για ορθολογικοποίηση της φορολογίας και ταυτόχρονα διατηρείτε τη φοροασυλία των ομίλων, που δεν καταβάλλουν ούτε το 1/10 των ετήσιων φορολογικών εσόδων του κράτους.
Χρειάζεται πραγματικά μεγάλο θράσος για να βαφτίζετε ως αγώνα κατά της φοροδιαφυγής τα νέα μεγάλα δώρα που κάνετε προς τα μονοπώλια, προς την άρχουσα τάξη.
Απαλλάσσετε τους ομίλους που υπογράφουν συμβάσεις παραχώρησης από τα ανταποδοτικά τέλη προς τους ΟΤΑ, δίνοντας τη δυνατότητα ιδιωτικής διαχείρισης των αποβλήτων τους.
Διαγράφετε τα χρέη ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε μετά την ιδιωτικοποίησή τους, οι όμιλοι που θα είναι νέοι ιδιοκτήτες να διασφαλίζουν υψηλή κερδοφορία χωρίς βαρίδια και υποχρεώσεις.
Φορολογείτε τις μικρές οικογενειακές μονάδες του τουρισμού, περισσότερο από τις μεγάλες ΑΕ και τα πεντάστερα ξενοδοχεία πολυτελείας.
Μειώνετε στην ουσία τα φορολογικά βάρη του μεγάλου κεφαλαίου το οποίο θα αναλάβει με συμβάσεις παραχώρησης να αξιοποιεί περιουσιακά στοιχεία του κράτους. Με την απαλλαγή του ΤΑΙΠΕΔ από την καταβολή του ΕΝΦΙΑ, ο παραχωρησιούχος θα φορολογείται μόνο για την επικαρπία ή το δικαίωμα επιφανείας.
Τελικά μόνο το μεγάλο κεφάλαιο πάλι τη βγάζει λάδι.
Γι' αυτό και τα διάφορα φασιστικά τσιράκια του συστήματος, αυτή η σαπίλα των καθοδηγητών εγκληματιών ναζιστών που βρίσκονται υπόδικοι, απόγονοι των συνεργατών του Χίτλερ που τον υπερασπίζονται, δεν βγάζουν τσιμουδιά, κάθονται κότες, γίνονται Λαγοί, στο άκουσμα και μόνο της λέξης «Siemens» που χρηματοδοτούσε τον ιδεολογικό τους πατέρα τον Χίτλερ ή τσιρίζουν για «άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε», θυμούνται διάφορα οικονομικά που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα και άλλα τέτοια γνωστά.
Μόνο τους Ελληνες εργάτες θέλουν σκλάβους και τους πουλάνε σε δουλεμπορικά γραφεία. Μόνο Ελληνες εργαζόμενους, νέους αντιφασίστες και δύσμοιρους πρόσφυγες βρίσκουν να δολοφονούν, στέλνοντας τις εντολές τους. Αλλά, βέβαια, για τέτοιους τύπους ούτε το σάλιο δεν αξίζει κανένας να χρησιμοποιεί - παρεμπιπτόντως το είπα αυτό.
Μπλέκουν τη χώρα βαθύτερα στο κουβάρι των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών
Κύριοι της κυβέρνησης,
Μιλάτε συνεχώς για το μεγάλο στόχο της απομείωσης του χρέους.
Βαφτίζετε ως απομείωση την επιμήκυνση των πληρωμών και τη μείωση των επιτοκίων.
Κρύβετε, δηλαδή, ότι ο λαός που δεν ευθύνεται, ούτε ωφελήθηκε τίποτε από τη δημιουργία του κρατικού χρέους, θα κληθεί να το πληρώσει ολόκληρο.
Οι μονοπωλιακοί όμιλοι που ωφελήθηκαν από τις φοροαπαλλαγές, τα δαπανηρά εξοπλιστικά προγράμματα του ΝΑΤΟ, δεν πληρώνουν και γι' αυτό σας αγκαλιάζουν στοργικά και στο ελληνικό και στο αμερικάνικο έδαφος.
Την ίδια στιγμή εμπλέκετε τη χώρα όλο και περισσότερο στο επικίνδυνο αυτό κουβάρι των ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων στην περιοχή.
Μόλις προχτές επιβεβαιώσατε τη στρατηγική σας συμπόρευση με τις ΗΠΑ, ώστε να αποκτήσουν προβάδισμα τα ατλαντικά σχέδια μεταφοράς φυσικού αερίου στην ευρύτερη περιοχή, σε βάρος των ρώσικων ανταγωνιστικών σχεδίων. Μιλάτε για το ρόλο της Ελλάδας στο περιφερειακό ενεργειακό παιγνίδι και κρύβετε από το λαό τους θανάσιμους κινδύνους σε βάρος του λαού μας, όλων των λαών, που έχει το παιγνίδι του μοιράσματος των αγορών.
Και με αφορμή τη σημερινή συζήτηση.
Μην τολμήσετε να προχωρήσετε στις παροτρύνσεις των Ευρωπαίων και του ΝΑΤΟ για κοινή φύλαξη συνόρων με την Τουρκία, με πρόσχημα το προσφυγικό και μεταναστευτικό πρόβλημα.
Ολοι αυτοί κάνουν πως δεν βλέπουν ότι η Τουρκία αμφισβητεί τα κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας μας στο Αιγαίο, μιλά για «γκρίζες ζώνες», παραβιάζει διαρκώς τα θαλάσσια και εναέρια σύνορα της Ελλάδας, προσπαθεί να δημιουργήσει τετελεσμένα.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ όπως και οι άλλες δυνάμεις του ευρωατλαντικού τόξου έχουν τεράστιες ευθύνες για αυτήν την εξέλιξη.
Η πολιτική που τσακίζει το λαό δε διορθώνεται, μόνο ανατρέπεται με την πάλη του λαού
Είναι συνειδητά και προμελετημένα τα αντιλαϊκά μέτρα και οι καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις που προωθούνται παντού, για να διασφαλίσουν καλύτερους όρους κερδών για τα μονοπώλια της λυκοσυμμαχίας και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους στη διεθνή αρένα, όπου αναμετρούνται με άλλα άλλων μεγάλων καπιταλιστικών κρατών.
Απέναντι στην επίθεση κυβέρνησης - ΕΕ - κεφαλαίου οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα της πόλης και της υπαίθρου που πλήττονται δεν έχουν παρά να αντιτάξουν την ενότητά τους σε μια ισχυρή λαϊκή συμμαχία, ικανή να την αποκρούσει και να ανοίξει ο δρόμος της αντεπίθεσης.
Να μην πέσει κανένας άνθρωπος του μόχθου - λέμε εμείς - στην παγίδα των κάλπικων προσδοκιών για «διορθώσεις». Τέτοιες δεν παίρνει η πολιτική που τον τσακίζει για να ανακάμψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Αυτή η πολιτική δεν διορθώνεται, δεν παίρνει μερεμέτια και σοβαντίσματα. Ο λαός μόνη επιλογή έχει να την αντιπαλέψει, να τη δυσκολέψει, με στόχο να την ανατρέψει τελικά μαζί με τις αιτίες που τη γεννούν.
Σας ξεκαθαρίζουμε το εξής συμπερασματικά και συνοπτικά:
Αιτία πολέμου αποτελεί το Κοινωνικοασφαλιστικό, το συνταξιοδοτικό, η υγεία του λαού μας, που πλήττει όχι μόνο συνταξιούχους αλλά όλες τις κατηγορίες πολιτών, όλες τις ηλικίες.
Αιτία πολέμου αποτελεί το Φορολογικό και η μεγάλη επίθεση που επιχειρείται ενάντια σε όλους τους εργαζόμενους της πατρίδας μας, οι κατασχέσεις, τα δυσβάστακτα φορολογικά βάρη που κάνουν αφόρητη τη ζωή του κάθε οικογενειάρχη.
Αιτία πολέμου αποτελεί η ανεργία και η εξασφάλιση δουλειάς με δικαιώματα για όλο το λαό, για τη νεολαία μας. Ζήτημα που παραπέμπει ευθέως στο τι ανάπτυξη προτείνει κάθε πολιτικό κόμμα. Ανάπτυξη για ποιον. Για τον εργαζόμενο, τον επαγγελματία, τον καλλιεργητή της ελληνικής γης, τον αγρότη, την νεολαία, ή ανάπτυξη για τον μεγάλο όμιλο, το κεφάλαιο, το μονοπώλιο, που σκοπό έχει μόνο το ξεζούμισμα των εργαζομένων, με μείωση μισθών, μεροκάματου, όποιων ελάχιστων εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων ακόμα υπάρχουν.
Θα μας βρείτε για όλα αυτά και άλλα πολλά και επείγοντα απέναντι.
Ο ελληνικός λαός δεν έχει ακόμα δοκιμάσει την πραγματική δύναμή του.
Αυτό καλείται να κάνει τα επόμενα χρόνια.
Κι έτσι μόνο μπορεί να αλλάξει η κατάσταση ριζικά και να νιώσει και να είναι πραγματικά ευτυχισμένος.
Κάθε μέρα θα μας βρίσκετε στους δρόμους του αγώνα.

Καμιά ανοχή στη νέα αντιλαϊκή επίθεση

Καμιά ανοχή στη νέα αντιλαϊκή επίθεση



Οπως ήταν αναμενόμενο, η κυβέρνηση μπήκε στα γεμάτα στην εφαρμογή του αντιλαϊκού προγράμματός της. Η βδομάδα που πέρασε άρχισε με το πολυνομοσχέδιο που ήρθε να συμπληρώσει όσα προβλέπονται από τα τρία μνημόνια, και έκλεισε με το πόρισμα για το Ασφαλιστικό, με το οποίο η κυβέρνηση έρχεται να αποτελειώσει τη βρώμικη δουλειά που άφησαν οι προηγούμενοι, δηλαδή την απαλλαγή του κράτους και της εργοδοσίας από τη μεγαλύτερη κατάκτηση του εργατικού και λαϊκού κινήματος, την Κοινωνική Ασφάλιση.

Η επίθεση ενάντια στους μισθωτούς, στους αυτοαπασχολούμενους, στους φτωχούς αγρότες στοχοποιεί ιδιαίτερα όλους όσοι δε βρίσκονται σε κατάσταση ακραίας φτώχειας, όλους όσους μπορεί να στύψει περαιτέρω η κυβερνητική επίθεση. Είναι χαρακτηριστικό ότι προνομιούχοι βαφτίζονται πλέον οι συνταξιούχοι των 1.000 ευρώ, ενώ θα δουν να μειώνεται η σύνταξή τους όσοι διαθέτουν ιδιόκτητο σπίτι!
Με το πολυνομοσχέδιο συνεχίζεται η προκλητική στήριξη στο μεγάλο κεφάλαιο μέσα από διατάξεις απαλλαγής του από εισφορές προς τους δήμους, ενώ την ίδια στιγμή κλιμακώνεται η φοροεπιδρομή στο λαό. Ο ΕΝΦΙΑ μονιμοποιείται και διευρύνεται το πεδίο εφαρμογής του, χτυπώντας ακόμα περισσότερο τη λαϊκή οικογένεια. Συγχρόνως, προετοιμάζεται νέο νομικό οπλοστάσιο, με το μανδύα της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, για την κλιμάκωση της φοροεπίθεσης, ενώ, την ίδια ώρα, η νόμιμη προκλητική φοροαποφυγή των μεγάλων ομίλων συνεχίζεται.
Τα νέα κυβερνητικά μέτρα έχουν ως στόχο τη διασφάλιση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση των ομίλων, τη φτηνή εργατική δύναμη, τη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών για το μεγάλο κεφάλαιο, μέσα απ' τις ιδιωτικοποιήσεις και την επιτάχυνση της συγκέντρωσης. Πρόκειται για τον κεντρικό πυρήνα της πολιτικής διασφάλισης της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας των ομίλων, που ακολουθείται σε ολόκληρη την ΕΕ.
Υπουλη προπαγάνδα
Το στοίχημα της κυβέρνησης για το επόμενο διάστημα είναι να περάσουν σκληρά αντιλαϊκά μέτρα, πολλά από τα οποία δεν μπόρεσαν να περάσουν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, χωρίς να ανοίξει μύτη, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη λαϊκή ανοχή και συναίνεση.
Τα προπαγανδιστικά κόλπα που επιστρατεύει είναι πολλά: Ισχυρίζεται, για παράδειγμα, ότι είναι δικαιότερη κατανομή των βαρών το να πληρώνουν συνεχώς οι φτωχοί, αφού, βέβαια, οι εξαθλιωμένοι αδυνατούν να πληρώσουν. Υποστηρίζει μέσα από σχετική αρθρογραφία ότι το κύριο δεν είναι οι συντάξεις, αλλά να έχουν δουλειά οι νέοι. Προωθώντας έτσι αντιθέσεις ανάμεσα σε εργαζόμενους διαφορετικών γενεών, ταυτόχρονα κρύβει ότι Κοινωνική Ασφάλιση δεν είναι μόνο οι συντάξεις αλλά και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, Πρόνοια, και φροντίδα για όσους αναγκάστηκαν να αποσυρθούν πρόωρα από την εργασία, εξαιτίας κάποιας ασθένειας, ή ατυχήματος, όλα αυτά, δηλαδή, που τα τινάζει στον αέρα. Δηλώνει ότι έχει ξεκινήσει «αγώνα δρόμου για την υλοποίηση των προαπαιτούμενων ώστε γρήγορα να έρθει η ώρα για σκληρή διαπραγμάτευση για το χρέος, έξω από τον "κορσέ" των διεθνών δεσμεύσεων, με στόχο περισσότερη κοινωνική δικαιοσύνη, την ενίσχυση εδώ και τώρα της επιχειρηματικότητας και της αγοράς εργασίας και την πάταξη της διαφθοράς». Αποπροσανατολίζει το λαό, καλλιεργεί ψευδαισθήσεις και αυταπάτες ότι μπορεί με την υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής να υπάρξει φιλολαϊκή διέξοδος.
Η ύπουλη κυβερνητική προπαγάνδα έχει στόχο ο λαός να ανεχτεί τη νέα αντιλαϊκή επίθεση, προσδοκώντας ότι θ' ανοίξει ο δρόμος για να μπει τέλος στα βάσανά του, είτε με την ανάκαμψη των κερδών του κεφαλαίου (βλέπε: «δρόμος της ανάπτυξης») είτε με το περίφημο «παράλληλο πρόγραμμα». Πρόκειται για κοροϊδία, αφού η αντιλαϊκή επίθεση δεν έχει πάτο, ενώ η ανάκαμψη δε θα φέρει αποκατάσταση δικαιωμάτων και εισοδημάτων.
Διδάσκει υποταγή
Η κυβέρνηση επιτελεί το αντιλαϊκό της έργο αταλάντευτα, την ίδια στιγμή που μιλάει με συγκατάβαση, με κατανόηση για τις αντιδράσεις των εργαζομένων, και προσπαθεί να ενσωματώσει τη λαϊκή διαμαρτυρία, ισχυριζόμενη ότι είναι στοιχείο που διευκολύνει τη διαπραγμάτευσή της με τους δανειστές, λες και αυτή πρόκειται να αλλάξει...
Επιστρατεύει, επίσης, την απογοήτευση, το συμβιβασμό με το σημερινό αρνητικό συσχετισμό δύναμης, επιδιώκει να γίνει αποδεκτός ως αναλλοίωτος ο φόβος απέναντι στην εργοδοσία που έχει ξεσαλώσει όλους αυτούς τους μήνες και με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, έχει εξαπολύσει καθημερινές επιθέσεις στους χώρους δουλειάς.
Αν αυτή η προσπάθεια επικρατήσει, δεν βρει αντιστάσεις, δεν αντιπαλευθεί, είναι σίγουρο ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με λυμένα τα χέρια και την άμεση ή έμμεση στήριξη των κομμάτων της αστικής αντιπολίτευσης (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι, ΧΑ, Ενωση Κεντρώων) θα εντείνει την επίθεση στους εργαζόμενους και τα φτωχά λαϊκά στρώματα, θα εναλλάσσεται το καρότο με το μαστίγιο απέναντι στο εργατικό - λαϊκό κίνημα με μεγαλύτερη ευκολία απ' ό,τι πριν. Το εργατικό - λαϊκό κίνημα θα βρεθεί σε δυσμενή θέση, πολύ χειρότερη απ' ό,τι παλιότερα.
Η αναγκαία απάντηση
Τι πρέπει να γίνει λοιπόν; Είναι κρίσιμο για το εργατικό - λαϊκό κίνημα να μην υποκύψει σε αυτήν την προσπάθεια, να δώσει τη δική του απάντηση.
Βεβαίως, όχι επαναλαμβάνοντας το εγχείρημα της χρεοκοπημένης θολής αντιμνημονιακής γραμμής που κυριάρχησε σε κινητοποιήσεις των προηγούμενων χρόνων και οδήγησε ουσιαστικά στον εγκλωβισμό του, στη στήριξη αστικών εναλλακτικών λύσεων, συνέβαλε στην υποχώρησή του, στην αναμονή από κυβερνητικές εναλλαγές. Αυτή η γραμμή δοκιμάστηκε και όχι μόνο δεν συνέβαλε στο να ανοίξει η προοπτική για το λαό αλλά ούτε να βάλει φρένο στην αντιλαϊκή επίθεση, όπως ψευδώς παρουσιαζόταν.
Αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι να δυναμώσουν ο ταξικός προσανατολισμός του εργατικού κινήματος, η συμμαχία και ο συντονισμός με τα άλλα λαϊκά στρώματα σε κατεύθυνση αντιπαράθεσης με το κεφάλαιο, τα μονοπώλια, τους στρατηγικούς στόχους, τις κυβερνήσεις τους, την ΕΕ.
Ο λαός να πει «στοπ» στο σύνολο της αντιλαϊκής επίθεσης, να πει «όχι» άλλες θυσίες για το κεφάλαιο, να μη διαπραγματεύεται τους όρους υλοποίησης της αντιλαϊκής συμφωνίας, να μη διαλέγει ποιο δικαίωμα θα χάσει.
Να αναδείξει την ανάγκη διεκδίκησης της αποκατάστασης, ανάκτησης απωλειών, διεκδίκησης των σύγχρονων εργατικών - λαϊκών αναγκών.
Εχει αποδειχθεί ότι αυτή η γραμμή έχει τη δυνατότητα να συσπειρώνει ευρύτερες εργατικές - λαϊκές δυνάμεις, πέρα απ' αυτές που συσπειρώνονται στα Συνδικάτα, στις Ομοσπονδίες που συστρατεύονται με το ΠΑΜΕ.
Σημαντική εμπειρία αποτέλεσε το περυσινό πανελλαδικό συλλαλητήριο στις 11 Νοέμβρη. Η συσπείρωση που επιτεύχθηκε κάτω από το σύνθημα «Δεν ζούμε με ψίχουλα» ήταν σημαντική, νέες εργατικές - λαϊκές δυνάμεις, συνδικαλιστές, σωματεία προσέγγισαν το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, απομακρύνθηκαν από την επιρροή του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού.
Υπάρχουν και σήμερα τέτοιες δυνατότητες. Αυτό έδειξαν άλλωστε οι πρωτοβουλίες που πάρθηκαν από δυνάμεις του ΠΑΜΕ τις προηγούμενες μέρες και κατάφεραν να συσπειρώσουν σωματεία πέρα από τις δυνάμεις του (π.χ. συμβολική κατάληψη στο υπουργείο Εργασίας).
Τα πρώτα δείγματα από την προετοιμασία των συλλαλητηρίων στις 22 Οκτώβρη και την απεργία στις 12 Νοέμβρη φανερώνουν ελπιδοφόρα στοιχεία. Προϋπόθεση είναι η δουλειά μυρμηγκιού από τα κάτω μέσα στα σωματεία, στους χώρους δουλειάς, να δουλεύεται το πλαίσιο, να διαμορφώνεται η μαγιά που θα πιέσει ώστε τα σωματεία, οι φορείς του λαϊκού κινήματος να πάρουν αποφάσεις και να οργανώσουν τη συμμετοχή σε αυτούς τους σημαντικούς σταθμούς του επόμενου διαστήματος. Μέσα από αυτή τη δράση βάζουμε λιθαράκια, μικρά ή μεγάλα, για να βελτιώνεται ο συσχετισμός δυνάμεων υπέρ των εργαζομένων, του λαού.

TOP READ