2 Ιουλ 2019

Και εγένετο 3ο μνημόνιο και διά της επιστολικής ψήφου



Η επιστολή Τσακαλώτου που βρισκόταν στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει ξεκάθαρα το τι μέτρα θα παρθούν. Αυτήν την επιστολή δημοσίευσε ο «Ριζοσπάστης» στις 9/7/2015
Η επιστολή Τσακαλώτου που βρισκόταν στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει ξεκάθαρα το τι μέτρα θα παρθούν. Αυτήν την επιστολή δημοσίευσε ο «Ριζοσπάστης» στις 9/7/2015
Στις 8 Ιούλη 2015, λίγες μόλις μέρες μετά το δημοψήφισμα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ καταθέτει αιφνιδιαστικά στη Βουλή ένα νομοσχέδιο με ένα και μοναδικό άρθρο. Ο τίτλος του νομοσχεδίου είναι: «Για τη διαπραγμάτευση και σύναψη δανειακής σύμβασης με τον ευρωπαϊκό μηχανισμό σταθερότητας (ESM)». Τι έχει προηγηθεί; Η κυβέρνηση πριν από το δημοψήφισμα έχει ζητήσει να πάρει νέο δάνειο τριετούς διάρκειας (1/7/2015 - 30/6/2018) και για να το πάρει έχει προτείνει μια σειρά αντιλαϊκών μέτρων που θα νομοθετήσει ως προαπαιτούμενα για το δάνειο. Στις 9 Ιούλη, λοιπόν, αυτό το αίτημα έρχεται με διαδικασίες εξπρές για έγκριση και ψήφιση στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, στις Επιτροπές της Βουλής και στο Κοινοβούλιο. Λίγοι αντιλαμβάνονται τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά είναι ξεκάθαρο ώρα με την ώρα ότι η κυβέρνηση μόλις έχει καταθέσει «πακέτο» τη νέα δανειακή σύμβαση με τα προαπαιτούμενα μέτρα που συγκροτούν το 3ο μνημόνιο!
* * *
Ο «Ριζοσπάστης» την επόμενη μέρα ξεκινά τις αποκαλύψεις!
-- Στις 9/7/2015 γράφουμε: «ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΥΡΩΖΩΝΗ: Κατατέθηκε το επίσημο αίτημα για το νέο τριετές μνημόνιο. Περιλαμβάνει μπαράζ αντιλαϊκών εφαρμοστικών νόμων από την επόμενη βδομάδα». Αυτό γράφει ο «Ριζοσπάστης» στην πρώτη σελίδα και δημοσιεύει την επιστολή του υπουργού Οικονομικών Ευ. Τσακαλώτου προς τους «θεσμούς» η οποία περιλαμβάνεται στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αυξήσεις φόρων και μειώσεις συντάξεων. Στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου περιλαμβάνεται ακόμα, στα Αγγλικά και στα Ελληνικά, όλο το πλέγμα των αντιλαϊκών μέτρων στα οποία έχουν συμφωνήσει κυβέρνηση και τρόικα και των οποίων η ψήφιση είναι προϋπόθεση για να ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για τη νέα δανειακή σύμβαση...
-- Στις 10/7/2015 γράφουμε: «Ομοβροντία νέων αντιλαϊκών μέτρων! Αμεση εφαρμογή θα έχουν οι αποφάσεις για τη νέα φοροεπιδρομή σε βάρος του λαού μέσω αντιλαϊκών φόρων και άλλων χαρατσιών, η μείωση επί της ουσίας όλων των συντάξεων (κύριων και επικουρικών) και μάλιστα με οριζόντιο χαρακτήρα, μέσω της αύξησης των εισφορών Υγείας, όπως επίσης και η άμεση έναρξη της αύξησης των ορίων συνταξιοδότησης.
Η λίστα θα συμπληρωθεί και τις επόμενες ώρες και μέρες, στα πλαίσια της προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης και του εγχώριου κεφαλαίου να "κλειδώσουν" τη νέα μνημονιακή συμφωνία με τους "θεσμούς" της τρόικας.
Ανάμεσα σε άλλα, σε εφαρμογή μπαίνουν και τα παρακάτω νέα μέτρα: Απογειώνεται η φορομπηξία απέναντι στο λαό, μέσω της αύξησης του ΦΠΑ κατά 10% (από 13% σε 23%) σε σειρά στοιχειωδών προϊόντων για το λαό (π.χ. συσκευασμένα - μεταποιημένα τρόφιμα). Ξεκινά η σταδιακή "προσαρμογή" των κανόνων συνταξιοδότησης, ώστε μέχρι το 2022 η μικρότερη δυνατή ηλικία συνταξιοδότησης να είναι τα 67 έτη για όλους. Αύξηση εισφορών Υγείας στις κύριες συντάξεις, από το 4% στο 6%. Αυτόματα, αυτό σημαίνει ότι οι περικοπές στις κύριες συντάξεις διαμορφώνονται στο 2%. Καθιέρωση εισφοράς Υγείας 6% στις επικουρικές συντάξεις (δεν υπήρχε καθόλου μέχρι σήμερα). Αντίστοιχα αυτό οδηγεί σε μείωση 6% σε όλες ανεξαιρέτως τις συντάξεις. Αμεση έναρξη του μέτρου για την κατάργηση του ΕΚΑΣ των χαμηλοσυνταξιούχων, με πλήρη εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2019. Επιβολή ΕΝΦΙΑ και για το 2015 και για το 2016».
-- Στο φύλλο του Σαββάτου 11/7/2015, αποκαλύπτουμε όλα τα προαπαιτούμενα που περιλαμβάνονται στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή. Και τα συγκρίνουμε με την πρόταση Κομισιόν - ΕΚΤ - ΔΝΤ, την οποία έθεσε σε δημοψήφισμα η κυβέρνηση. Πραγματικά μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό!
* * *
Μπορεί ορισμένοι να κάνουν πως δεν ήξεραν, πως δεν ψήφισαν μνημόνιο. Η αλήθεια όμως είναι ότι και ήξεραν και ψήφισαν μνημόνιο. Να τι έγραφε η εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου:
«Η τεχνική συμφωνία (σ.σ. μνημόνιο) η οποία συνοδεύει την δανειακή σύμβαση, σύμφωνα με τους κανόνες χρηματοδότησης του ESM, πρέπει να συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Eurogroup ώστε να αποτελέσει προϋπόθεση έγκρισης της δανειακής σύμβασης. Το κείμενο αυτό (σ.σ. με τα αντιλαϊκά μνημονιακά μέτρα) έχει διαμορφωθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ελλάδα (...) θα συνοδεύει τη δανειακή συμφωνία (...) εισάγεται σήμερα στη Βουλή σχέδιο νόμου, με το οποίο εξουσιοδοτείται η ελληνική κυβέρνηση να ολοκληρώσει τη συμφωνία δανείου από τον ESM, για τρία χρόνια».
Αυτό ψήφισαν τον Ιούλη του 2015. Αλλοι σηκώνοντας το χέρι τους, άλλοι στέλνοντας επιστολική ψήφο, όπως ο κ. Βαρουφάκης που επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι τα κόμματα που ψήφισαν μνημόνια και διεκδικούν θέση στη Βουλή δεν είναι μόνο η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ αλλά και το ΜΕΡΑ25.

Την Κυριακή ΚΚΕ!




Η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να εκφοβίσει το λαό για τα χειρότερα που έρχονται σε Ασφαλιστικό και Εργασιακά με κυβέρνηση ΝΔ, στην πραγματικότητα έχει στόχο να συγκαλύψει ότι η ΝΔ έρχεται να συνεχίσει και να πάει ένα βήμα πιο πέρα τη δική του αντιλαϊκή πολιτική.
Αξιοποιώντας τους αντεργατικούς - αντιασφαλιστικούς νόμους που διατήρησε άθικτους η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τους καινούργιους που ψήφισε, έρχεται τώρα η ΝΔ να πλειοδοτήσει σε αντιλαϊκά μέτρα, λέγοντας φωναχτά αυτά που έχει ανάγκη το κεφάλαιο.
Της είναι άλλωστε πιο εύκολο να το κάνει, επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ «δικαίωσε» την πολιτική της όλη την περασμένη τετραετία και της έστρωσε το έδαφος για τα επόμενα βήματα, έχοντας βγάλει όλη τη βρώμικη δουλειά για το κεφάλαιο.
Πάει πολύ επομένως να εμφανίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ ως «θεματοφύλακας» τάχα του δημόσιου χαρακτήρα της Κοινωνικής Ασφάλισης, όταν σε όλη του τη θητεία υπηρέτησε το ίδιο αντιλαϊκό σχέδιο με τη ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ, αποσπώντας τα εύσημα του κεφαλαίου.
Η ένταση της αντιλαϊκής επίθεσης από την επόμενη κυβέρνηση έχει και τη δική του σφραγίδα, όπως η πολιτική που εφάρμοσε ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 είχε τη σφραγίδα της μνημονιακής πολιτικής των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, με τους οποίους άλλωστε (μαζί και το Ποτάμι) ψήφισε το 3ο μνημόνιο.
Τη ΝΔ τη γνώρισαν οι εργαζόμενοι και ο λαός σαν κυβέρνηση, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Ξέρουν ότι τίποτα καλό δεν έχουν να περιμένουν.
Το αντίθετο μάλιστα. Θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να μη διαψεύσει το κεφάλαιο ότι αυτή είναι ο διαχρονικός και αυθεντικός εκφραστής των συμφερόντων του, και επομένως περισσότερο αξιόπιστος από τον «νεοφώτιστο» ΣΥΡΙΖΑ.
Γνώρισαν όμως και τον ΣΥΡΙΖΑ, και πλέον ξέρουν ότι η πολιτική του αλληλοσυμπληρώνεται με αυτή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ. Οτι είναι ο άλλος πόλος του ίδιου αντιλαϊκού σχεδίου, όπως γινόταν παλιότερα με τον δικομματισμό.
Γι' αυτό δεν έχει καμία σημασία η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο στις εκλογές, αν η ΝΔ θα κυβερνήσει αυτοδύναμη ή σε συνεργασία με το ΚΙΝΑΛ.
Δικαιολογημένα οι εργαζόμενοι, ο λαός ανησυχούν για το τι μέλλει γενέσθαι, ανησυχούν και φοβούνται για τη συνέχιση την επόμενη μέρα της αντιλαϊκής πολιτικής, η οποία είναι δεδομένη όποια κι αν είναι η κυβέρνηση.
Γι' αυτό, την επομένη των εκλογών ο λαός έχει ανάγκη από ένα πιο ισχυρό ΚΚΕ. Το κόμμα που βρέθηκε μπροστά στους αγώνες ενάντια στην αντεργατική - αντιλαϊκή πολιτική όλων των κυβερνήσεων, έβαλε εμπόδια, καθυστέρησε αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις και μέτρα.
Τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα σήμερα στο Ασφαλιστικό, στα Εργασιακά και παντού, αν το ΚΚΕ δεν πρωτοστατούσε στην οργάνωση των αγώνων, αν δεν δούλευε σχεδιασμένα για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος και τη συγκρότηση της Κοινωνικής Συμμαχίας, αν δεν ήταν φάρος αναμμένος για την πραγματική διέξοδο προς όφελος του λαού.
Την Κυριακή, επομένως, στην κάλπη με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ. Γιατί αυτή είναι η μόνη ψήφος που μπορεί να απαντήσει στη δικαιολογημένη ανησυχία του λαού, στους φόβους για τη συνέχεια της αντιλαϊκής πολιτικής.
Γιατί μόνο το ΚΚΕ μπορεί να εγγυηθεί μια ισχυρή αντιπολίτευση μέσα και έξω από τη Βουλή, από τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων, να οργανώσει την αντεπίθεση, να γεννήσει αισιοδοξία και ελπίδα στο λαό ότι μπορεί να τα καταφέρει, αρκεί να πιστέψει στην ανίκητη δύναμή του!

Και εγένετο 3ο μνημόνιο και διά της επιστολικής ψήφου


Η επιστολή Τσακαλώτου που βρισκόταν στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει ξεκάθαρα το τι μέτρα θα παρθούν. Αυτήν την επιστολή δημοσίευσε ο «Ριζοσπάστης» στις 9/7/2015
Η επιστολή Τσακαλώτου που βρισκόταν στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει ξεκάθαρα το τι μέτρα θα παρθούν. Αυτήν την επιστολή δημοσίευσε ο «Ριζοσπάστης» στις 9/7/2015
Στις 8 Ιούλη 2015, λίγες μόλις μέρες μετά το δημοψήφισμα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ καταθέτει αιφνιδιαστικά στη Βουλή ένα νομοσχέδιο με ένα και μοναδικό άρθρο. Ο τίτλος του νομοσχεδίου είναι: «Για τη διαπραγμάτευση και σύναψη δανειακής σύμβασης με τον ευρωπαϊκό μηχανισμό σταθερότητας (ESM)». Τι έχει προηγηθεί; Η κυβέρνηση πριν από το δημοψήφισμα έχει ζητήσει να πάρει νέο δάνειο τριετούς διάρκειας (1/7/2015 - 30/6/2018) και για να το πάρει έχει προτείνει μια σειρά αντιλαϊκών μέτρων που θα νομοθετήσει ως προαπαιτούμενα για το δάνειο. Στις 9 Ιούλη, λοιπόν, αυτό το αίτημα έρχεται με διαδικασίες εξπρές για έγκριση και ψήφιση στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, στις Επιτροπές της Βουλής και στο Κοινοβούλιο. 
Λίγοι αντιλαμβάνονται τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά είναι ξεκάθαρο ώρα με την ώρα ότι η κυβέρνηση μόλις έχει καταθέσει «πακέτο» τη νέα δανειακή σύμβαση με τα προαπαιτούμενα μέτρα που συγκροτούν το 3ο μνημόνιο!

* * *
 
Ο «Ριζοσπάστης» την επόμενη μέρα ξεκινά τις αποκαλύψεις!

-- Στις 9/7/2015 γράφουμε: «ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΥΡΩΖΩΝΗ: Κατατέθηκε το επίσημο αίτημα για το νέο τριετές μνημόνιο. Περιλαμβάνει μπαράζ αντιλαϊκών εφαρμοστικών νόμων από την επόμενη βδομάδα». Αυτό γράφει ο «Ριζοσπάστης» στην πρώτη σελίδα και δημοσιεύει την επιστολή του υπουργού Οικονομικών Ευ. Τσακαλώτου προς τους «θεσμούς» η οποία περιλαμβάνεται στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου και αναφέρει πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αυξήσεις φόρων και μειώσεις συντάξεων. Στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου περιλαμβάνεται ακόμα, στα Αγγλικά και στα Ελληνικά, όλο το πλέγμα των αντιλαϊκών μέτρων στα οποία έχουν συμφωνήσει κυβέρνηση και τρόικα και των οποίων η ψήφιση είναι προϋπόθεση για να ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για τη νέα δανειακή σύμβαση...


-- Στις 10/7/2015 γράφουμε: «Ομοβροντία νέων αντιλαϊκών μέτρων! Αμεση εφαρμογή θα έχουν οι αποφάσεις για τη νέα φοροεπιδρομή σε βάρος του λαού μέσω αντιλαϊκών φόρων και άλλων χαρατσιών, η μείωση επί της ουσίας όλων των συντάξεων (κύριων και επικουρικών) και μάλιστα με οριζόντιο χαρακτήρα, μέσω της αύξησης των εισφορών Υγείας, όπως επίσης και η άμεση έναρξη της αύξησης των ορίων συνταξιοδότησης.

Η λίστα θα συμπληρωθεί και τις επόμενες ώρες και μέρες, στα πλαίσια της προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης και του εγχώριου κεφαλαίου να "κλειδώσουν" τη νέα μνημονιακή συμφωνία με τους "θεσμούς" της τρόικας.
Ανάμεσα σε άλλα, σε εφαρμογή μπαίνουν και τα παρακάτω νέα μέτρα: Απογειώνεται η φορομπηξία απέναντι στο λαό, μέσω της αύξησης του ΦΠΑ κατά 10% (από 13% σε 23%) σε σειρά στοιχειωδών προϊόντων για το λαό (π.χ. συσκευασμένα - μεταποιημένα τρόφιμα). Ξεκινά η σταδιακή "προσαρμογή" των κανόνων συνταξιοδότησης, ώστε μέχρι το 2022 η μικρότερη δυνατή ηλικία συνταξιοδότησης να είναι τα 67 έτη για όλους. Αύξηση εισφορών Υγείας στις κύριες συντάξεις, από το 4% στο 6%. Αυτόματα, αυτό σημαίνει ότι οι περικοπές στις κύριες συντάξεις διαμορφώνονται στο 2%. Καθιέρωση εισφοράς Υγείας 6% στις επικουρικές συντάξεις (δεν υπήρχε καθόλου μέχρι σήμερα). Αντίστοιχα αυτό οδηγεί σε μείωση 6% σε όλες ανεξαιρέτως τις συντάξεις. Αμεση έναρξη του μέτρου για την κατάργηση του ΕΚΑΣ των χαμηλοσυνταξιούχων, με πλήρη εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2019. Επιβολή ΕΝΦΙΑ και για το 2015 και για το 2016».

-- Στο φύλλο του Σαββάτου 11/7/2015, αποκαλύπτουμε όλα τα προαπαιτούμενα που περιλαμβάνονται στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή. Και τα συγκρίνουμε με την πρόταση Κομισιόν - ΕΚΤ - ΔΝΤ, την οποία έθεσε σε δημοψήφισμα η κυβέρνηση. Πραγματικά μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό!

* * *
 
Μπορεί ορισμένοι να κάνουν πως δεν ήξεραν, πως δεν ψήφισαν μνημόνιο. Η αλήθεια όμως είναι ότι και ήξεραν και ψήφισαν μνημόνιο. Να τι έγραφε η εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου:

«Η τεχνική συμφωνία (σ.σ. μνημόνιο) η οποία συνοδεύει την δανειακή σύμβαση, σύμφωνα με τους κανόνες χρηματοδότησης του ESM, πρέπει να συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Eurogroup ώστε να αποτελέσει προϋπόθεση έγκρισης της δανειακής σύμβασης. Το κείμενο αυτό (σ.σ. με τα αντιλαϊκά μνημονιακά μέτρα) έχει διαμορφωθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ελλάδα (...) θα συνοδεύει τη δανειακή συμφωνία (...) εισάγεται σήμερα στη Βουλή σχέδιο νόμου, με το οποίο εξουσιοδοτείται η ελληνική κυβέρνηση να ολοκληρώσει τη συμφωνία δανείου από τον ESM, για τρία χρόνια».

Αυτό ψήφισαν τον Ιούλη του 2015. Αλλοι σηκώνοντας το χέρι τους, άλλοι στέλνοντας επιστολική ψήφο, όπως ο κ. Βαρουφάκης που επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι τα κόμματα που ψήφισαν μνημόνια και διεκδικούν θέση στη Βουλή δεν είναι μόνο η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ αλλά και το ΜΕΡΑ25.


Κ. Πασ.
 
 
 
 
 
Ριζοσπάστης   Τρίτη 2 Ιούλη 2019

Την Κυριακή ΚΚΕ!





Η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να εκφοβίσει το λαό για τα χειρότερα που έρχονται σε Ασφαλιστικό και Εργασιακά με κυβέρνηση ΝΔ, στην πραγματικότητα έχει στόχο να συγκαλύψει ότι η ΝΔ έρχεται να συνεχίσει και να πάει ένα βήμα πιο πέρα τη δική του αντιλαϊκή πολιτική.

Αξιοποιώντας τους αντεργατικούς - αντιασφαλιστικούς νόμους που διατήρησε άθικτους η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τους καινούργιους που ψήφισε, έρχεται τώρα η ΝΔ να πλειοδοτήσει σε αντιλαϊκά μέτρα, λέγοντας φωναχτά αυτά που έχει ανάγκη το κεφάλαιο.

Της είναι άλλωστε πιο εύκολο να το κάνει, επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ «δικαίωσε» την πολιτική της όλη την περασμένη τετραετία και της έστρωσε το έδαφος για τα επόμενα βήματα, έχοντας βγάλει όλη τη βρώμικη δουλειά για το κεφάλαιο.

Πάει πολύ επομένως να εμφανίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ ως «θεματοφύλακας» τάχα του δημόσιου χαρακτήρα της Κοινωνικής Ασφάλισης, όταν σε όλη του τη θητεία υπηρέτησε το ίδιο αντιλαϊκό σχέδιο με τη ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ, αποσπώντας τα εύσημα του κεφαλαίου.


Η ένταση της αντιλαϊκής επίθεσης από την επόμενη κυβέρνηση έχει και τη δική του σφραγίδα, όπως η πολιτική που εφάρμοσε ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 είχε τη σφραγίδα της μνημονιακής πολιτικής των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, με τους οποίους άλλωστε (μαζί και το Ποτάμι) ψήφισε το 3ο μνημόνιο.

Τη ΝΔ τη γνώρισαν οι εργαζόμενοι και ο λαός σαν κυβέρνηση, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Ξέρουν ότι τίποτα καλό δεν έχουν να περιμένουν.

Το αντίθετο μάλιστα. Θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να μη διαψεύσει το κεφάλαιο ότι αυτή είναι ο διαχρονικός και αυθεντικός εκφραστής των συμφερόντων του, και επομένως περισσότερο αξιόπιστος από τον «νεοφώτιστο» ΣΥΡΙΖΑ.

Γνώρισαν όμως και τον ΣΥΡΙΖΑ, και πλέον ξέρουν ότι η πολιτική του αλληλοσυμπληρώνεται με αυτή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ. Οτι είναι ο άλλος πόλος του ίδιου αντιλαϊκού σχεδίου, όπως γινόταν παλιότερα με τον δικομματισμό.

Γι' αυτό δεν έχει καμία σημασία η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο στις εκλογές, αν η ΝΔ θα κυβερνήσει αυτοδύναμη ή σε συνεργασία με το ΚΙΝΑΛ.

Δικαιολογημένα οι εργαζόμενοι, ο λαός ανησυχούν για το τι μέλλει γενέσθαι, ανησυχούν και φοβούνται για τη συνέχιση την επόμενη μέρα της αντιλαϊκής πολιτικής, η οποία είναι δεδομένη όποια κι αν είναι η κυβέρνηση.

Γι' αυτό, την επομένη των εκλογών ο λαός έχει ανάγκη από ένα πιο ισχυρό ΚΚΕ. 
Το κόμμα που βρέθηκε μπροστά στους αγώνες ενάντια στην αντεργατική - αντιλαϊκή πολιτική όλων των κυβερνήσεων, έβαλε εμπόδια, καθυστέρησε αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις και μέτρα.

Τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα σήμερα στο Ασφαλιστικό, στα Εργασιακά και παντού, αν το ΚΚΕ δεν πρωτοστατούσε στην οργάνωση των αγώνων, αν δεν δούλευε σχεδιασμένα για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος και τη συγκρότηση της Κοινωνικής Συμμαχίας, αν δεν ήταν φάρος αναμμένος για την πραγματική διέξοδο προς όφελος του λαού.

Την Κυριακή, επομένως, στην κάλπη με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ. Γιατί αυτή είναι η μόνη ψήφος που μπορεί να απαντήσει στη δικαιολογημένη ανησυχία του λαού, στους φόβους για τη συνέχεια της αντιλαϊκής πολιτικής.

Γιατί μόνο το ΚΚΕ μπορεί να εγγυηθεί μια ισχυρή αντιπολίτευση μέσα και έξω από τη Βουλή, από τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων, να οργανώσει την αντεπίθεση, να γεννήσει αισιοδοξία και ελπίδα στο λαό ότι μπορεί να τα καταφέρει, αρκεί να πιστέψει στην ανίκητη δύναμή του!

Αναδημοσιεύεται από την στήλη «Η Άποψή μας», Ριζοσπάστης, Τρίτη 2 Ιούλη 2019.

902gr 

"Επαναστάτες" με κομποσκοίνι







Πήγε ο μικροαστουλης κυρ -Παντελής στο Άγιο Όρος κι αφού εκστασιαστηκε απο την αγιοσύνη που αποπνέει ο τόπος εκεί ,στη συνέχεια θαμπώθηκε από την κατάνυξη των μοναχών ,του γυάλισε η ησυχία μέχρι θανάτου ,αναρωτήθηκε και το προαιώνιο "να ζει κανείς ή να μην ζει"και βάλθηκε να κάνει αυτό που του ήρθε αυθόρμητα στην αγια γκλάβα του .Να κάνει οτι μπορεί να  κόψει ψηφαλακια απ τους Κομμουνιστές 

Αυτό ο οπορτουνιστής μικροαστός το κάνει αυθόρμητα ,σχεδόν σαν δεύτερη φύση ,χωρίς καμία πίεση ή εξαναγκασμό .Ίσως επειδή θυμάται τη μανα του που από μικρόν τον  έτρεχε στην Κυριακάτικη Λειτουργία και του λεγε συνεχώς "ο  Θεός μας φυλαξε και δεν γίναμε κομμουνιστές ".Ίσως επειδή φαντάζεται τους κομμουνιστές σαν κόκκινα ανθρωπάκια που του χαλαγαν τα παιχνίδια τα Χριστούγεννα .

Έτσι λοιπόν το πλιάτσικο στα μαγαζιά κινητής τηλεφωνίας στην  Ερμού και στην  Σταδίου το 08 το βάφτισε "εξεγερτικο κίνημα νεολαίας".Την μεγαλύτερη προβοκάτσια ενάντια στο εργατικό κίνημα το 11 την ονόμασε "καλά σας κάναν που σας άνοιξαν τα κεφάλια με μάρμαρα "(απέναντι).Και δεν φτάνουν αυτά χρεώνει στο ΚΚΕ την κωλοτουμπα του ΟΧΙ-ΝΑΙ .Χρεώνει στο ΚΚΕ που δεν μπήκε σε συγκυβέρνηση με τους καραγκιόζηδες το 15 για να πάρει τον δρόμο και την τύχη των ΑΝΕΛ σήμερα .Χρεώνει στους κομμουνιστές οτι δεν ξεσκεπασαν τον Τσιπρα κι ας ειχε μαλλιασει η γλωσσα της Αλεκας .Και με τι μαεστρια τα κολλα αυτά ?Και να ξεσκεπασει και να συνεργαστει (με ορους ) .Μονο ενας κυρ -Παντελής θα εκανε τετοιους συνειρμους μπαλαρινας 
Στο δε δημοψηφισμα που λεει οτι απηχε το ΚΚΕ μια χαρα οι ΚΚΕδες ψηφισαν αυτο :


Μάλλον ξεχάστηκε ο ποντικομικρουλης μας.Στο ερώτημα λοιπόν "ΚΚΕ ή Άγιο Όρος" ο κύριος αυτός απάντησε .Ένα πράγμα του μένει  στις 6 του μήνα να εγκαταλείψει τα εγκόσμια να αφήσει και τον λαό στο όποιο του κίνημα και στην ησυχία του ,να φορέσει την άγια στολή των μοναχών του και να βρει την κοίτη του κοντά στην μονή που τόσο αγαπά του Σταυρονικητα .Κι εμείς θα προσπαθήσουμε να ξεχάσουμε πως έλεγε κάποτε ότι η ΑΝΤΑΡΣΥ-ριζα  φτιάχτηκε σαν ανάχωμα στους κομμουνιστές 

Τελικά είναι χούι ο πόλεμος στους εχθρούς των αστών  για τον μικροαστο οπορτουνιστή και του βγαίνει αβίαστα και χωρίς κανένα ζόρισμα 


ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ 





1 Ιουλ 2019

Πηδώντας στο κενό ...μας




Κι αφού όλοι και όλες βρίσαμε -και δικαίως- τα χυδαία αστειάκια που έγιναν πάνω στο πτώμα της σκοτωμένης από το κυνήγι Αρμένισσας μετανάστριας Γκαϊανέ Κασαρτζιάν, κι αφού βρίσαμε τις ξεφτιλισμένες απόπειρες δικαιολόγησής τους, μένουν μερικά ακόμα πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από την "μέση ευαισθησία" μας:

1. Η αποκλειστική -ή έστω στενή- νοσοκομειακή παρακολούθηση και βοήθεια προς τους ασθενείς που τη χρειάζονται θα συνεχίσει να θεωρείται στον αιώνα τον άπαντα "πολυτέλεια" και "έξτρα υπηρεσία" που πρέπει να πληρώνεται πανάκριβα, ειδάλλως ο ασθενής και οι συγγενείς του ας υφίστανται τις συνέπειες;
2. Θα συνεχίσουμε στον αιώνα τον άπαντα να συζητάμε για τους όρους μόνο με τους οποίους παρέχεται η ως άνω "'έξτρα λουξ υπηρεσία"; Για το αν θα την παρέχουν νόμιμες Ελληνίδες ή παράνομες αλλοδαπές και Ελληνίδες; Για το αν τα χρήματα που θα εισπράττουν θα δηλώνονται και φορολογούνται; Για το αν κατά την "πάταξη των παράνομων" επιτρέπεται η ασφάλεια των νοσοκομείων να τις κυνηγάει μέχρι τα μπαλκόνια ή μήπως θα πρέπει να σταματά στον διάδρομο για ...ανθρωπιστικούς λόγους;
Όσο συνεχίζουμε να απαντάμε θετικά στα παραπάνω ερωτήματα, είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσουμε αναγκαστικά και εις τον αιώνα τον άπαντα να μετράμε νεκρούς εργαζόμενους και, φυσικά, θα εξακολουθήσουν να παράγονται χυδαιότητες επί των πτωμάτων τους... Γιατί, σου λέει ο άλλος, αφού όλα είναι τόσο "αυτονόητα" και απαράλλαχτα, ας συνεχίσουμε τις κοκορομαχίες μας, με ποια διαχείριση θα έχουμε συγκριτικά λιγότερη εξαθλίωση και εξαχρείωση των ασθενών και των εργαζόμενων στα νοσοκομεία, συγκριτικά λιγότερα τέτοια θλιβερά ατυχήματα...
Εκτός αν θέλουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα διαφορετικά...
Α ξέχασα...
Αυτά τα ερωτήματα είναι συζητήσεις ενοχλητικές, που τις κάνουν κάτι τρελοί και αλαζονικοί τύποι που πιστεύουν στη Δευτέρα Παρουσία, στο δικαίωμα και στη δυνατότητα όλοι οι άνθρωποι να δουλεύουν ανθρώπινα, να μη χρειάζεται να παρανομούν για να βγάζουν ένα κομμάτι ψωμί, να μη χρειάζεται να ανταγωνίζονται σκληρά και με κάθε μέσο άλλους εργαζόμενους, να απολαμβάνουν τη φροντίδα που χρειάζονται όταν την έχουν ανάγκη και σε κάτι άλλες τέτοιες παλαβομάρες...
Όποιος και όποια λοιπόν απαντά θετικά στα παραπάνω ερωτήματα, ας πάει με τα κόμματα της "λογικής" και του "αιώνα του άπαντα". Εκεί που η ικανοποίηση των στοιχειωδών -μικρών και μεγάλων- ανθρώπινων αναγκών και δικαιωμάτων λοιδορείται μονίμως ως παραπομπή στη "Δευτέρα Παρουσία". Και να προσεύχεται μη τυχόν και βρεθεί στην ανάγκη να πέσει σε μια από τις "ρεαλιστικές" τους λύσεις σε μια δύσκολη ώρα...
Οι υπόλοιποι και οι υπόλοιπες που ξέρουμε πόσο κρίσιμα είναι τα παραπάνω ερωτήματα, εμείς που ήδη έχουμε δοκιμάσει -ή ξέρουμε ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να δοκιμάσουμε- στο πετσί μας τη βαρβαρότητα, εμείς που ασφυκτιούμε με όσους παρουσιάζουν τη βαρβαρότητα αυτή ως κάτι αυτονόητο και φυσιολογικό, που την εξωραΐζουν ή τη δικαιολογούν...

Όλοι και όλες εμείς ψηφίζουμε το Κόμμα όσων παλεύουν για να κάνουν πραγματικότητα, αυτό που οι άλλοι λοιδορούν ως "Δευτέρα Παρουσία".
Ψηφίζουμε για να μην είναι η ζωή μας "λεπτομέρεια", για να μην είναι η επιβίωσή μας ζούγκλα, για να μην είναι η ανακούφιση του πόνου μας "έξτρα λουξ υπηρεσία".
Ψηφίζουμε για κάνουμε ένα βήμα, ένα βήμα στην προσπάθεια να αλλάξουμε τα δεδομένα και τα αυτονόητα σ' αυτόν εδώ τον κόσμο, σ' αυτήν εδώ την κοινωνία.

Γιατί ποτέ και κανείς κόσμος και καμία κοινωνία δεν πρόκειται βέβαια να αλλάξει αν εμείς δεν κάνουμε το βήμα που μπορούμε να κάνουμε σήμερα, αν δεν σηκώσουμε το κεφάλι κι αν δεν φωνάξουμε κατάμουτρα στη χυδαιότητα, στην υποκρισία και στη βαρβαρότητα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά ένα υπερήφανο: ΝΑΙ, ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ και ΝΑΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ!

Νίκος Ζαρταμόπουλος





Δεν ξεχνάμε! Ψηφίζουμε, όπως αγωνιζόμαστε! – Προεκλογικό σποτάκι της ΚΝΕ, με άρωμα Χατζηφραγκέτα…

Νερά, πετσέτες, πήραμε. Ναι αλλά τι δεν πρέπει να ξεχάσουμε;

Να είσαι ΚΚΕ (και Πίτερ Οφορίκουε…)

Όσοι αισθάνονται τενεκέδες ας ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ


Το απίστευτα προκλητικό και εμετικό προεκλογικό τηλεοπτικό σποτ του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, που παρουσιάζει τους ψηφοφόρους ως τενεκέδες οι οποίοι πρέπει να βγάλουν την ετικέτα του ΣΥΡΙΖΑ και να βάλουν αυτή του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, κάνει τον γύρο των τηλεοπτικών καναλιών και του διαδικτύου.

Το προεκλογικό ΣΠΟΤ του ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει τον κόσμο σαν τενεκέ έτοιμο να γεμίσει από τις υποσχέσεις, τα ψέματα και τις απάτες του οποιουδήποτε.

Έτσι το ΠΑΣΟΚ ζητάει από τους τενεκέδες – ψηφοφόρους, να αδειάσουν από τα ψέματα, τις απάτες και τις υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και να γεμίσουν με τις υποσχέσεις του ΠΑΣΟΚ!!!


Το ΠΑΣΟΚ βροντοφωνάζει στον λαό ότι τον θεωρεί τενεκέ, αλλά γανωμένο κι όχι ξεγάνωτο.

 Όσοι λοιπόν αισθάνονται τενεκέδες ας ψηφίσουν αυτό το άθλιο βρικολακιασμένο τερατούργημα που ζητάει την ψήφο τους αποκαλώντας τενεκέδες, ας ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για να αποδείξουν ότι είναι τενεκέδες και μάλιστα ξεγάνωτοι!!!

Το ΠΑΣΟΚ ζητάει ψήφους από τενεκέδες!!! 
Δεν μας φαίνεται καθόλου παράξενο αυτό... 
Στη χώρα που ο λαός ψηφίζει τον Λεβέντη, τον Βελόπουλο, τον Καμμένο, τον Θεοδωράκη, τον Μιχαλολιάκο, τον Βαρουφάκη, την Κωνσταντοπούλου, τον Λαφαζάνη και άλλους παρόμοιους, γιατί το ΠΑΣΟΚ να μην τον προκαλεί αποκαλώντας τον τενεκέ και ζητώντας την ψήφο του;!


Carola


Υποκλίνομαι στην καπετάνισσα που για τις ρηχές θάλασσες δεν πρόδωσε τον ωκεανό της!
Μαζι με τους 40 πρόσφυγες, έσωσε και την ελπίδα όλων όσων οραματιζόμαστε ένα δίκαιο κόσμο !
Ρουλα Καραγιαννη 



Την ωρα που ελεγε στο μηχανικο του καραβιου της, " εφτα σε παιρνει αριστερα, μην το ζοριζεις", οι πυργοι των Βρυξελακων εδιναν εντολη, " να μη βρεθει λιμανι ν απαγκιασει" 



Την ωρα που η καπετανισσα εγραφε στο ημερολογιο καταστρωματος, " δεκατη τεταρτη μερα στο πελαγος. Ξεμενουμε απο φαϊ και καυσιμα", οι λιμεναρχες στα λιμανια της Ιταλιας, αυτοι δηλαδη που οριστηκαν για να εγγυωνται τον ασφαλη ελλιμενισμο τον καραβιων, εγραφαν στα παλια τους τα παπουτσια τις ζωες των ανθρωπων κι εστελναν, σαν τον τελευταιο χαρτογιακα υπαλληλισκο, μηνυμα, "διαταγη εξετελεσθη".
Την ωρα που φασιστες και χαρτογιακαδες αρνουνταν ενα καβο και μια δεστρα στο Sea Watch, στα λιμανια της Ευρωπης Α.Ε., μπουκαραν ελευθερα καραβια φορτωμενα με οπλα, ναρκωτικα, λαθραια των off shore, λαφυρα αρχαιοκαπηλειας, ασε πια θαλαμηγους και γιωτ.
Την ωρα που οι χαρτογιακαδες των λιμανιων αρνουνταν την εισοσο στο καραβι της ζωης, οι λιμενεργατες της Γενοβας εδιναν μαθηματα αξιοπρεπειας και ανθρωπιας. " Ειμαστε απλοι λιμενεργατες . Αναγνωριζουμε μονο τις αξιες του εργατικου κινηματος, την αδελφοτητα μεταξυ των ανθρωπων , τη διεθνη αλληλεγγυη. Το Sea Watch 3 μπορει να χαραξει ροτα προς το λιμανι μας. Θα το υποδεχτουμε με την αλληλεγγυη και ολη τη δυναμη που μονο οι εργαζομενοι και οι αντιρατσιστες μπορουν να δειξουν".
Την ωρα που η γυναικα υψωνε μποι πλατανου, εχοντας κανει τον αντρισμο μια κουφια λεξη αν δεν τον τιμουν οι πραξεις λεβεντιας, ενα οργανο της ταξης του φασιστα Σαλβινι, της χαμηλωσε το κεφαλι για να τη βαλει στο περιπολικο, βλεποντας πως καποιοι ανθρωποι δεν λυγιζουν.
Την ωρα που η Carola εγινε ολοκληρη μια μητρα για 42 ανθρωπους και τους ξεγεννησε με ασφαλεια σε απαγορευμενο λιμανι. ο φασιστας Πατελλης ειχε λιγοθυμιες εγκυμοσυνης, κυοφορωντας την οχια, ο χεστης.
Την ωρα που η γυναικουλα Ξαφα, διασκευαζε τον Αισωπο σε Ξεσωπο, κατ εντολη των νεοφιλελεδικων επιτελειων, που επεξεργαζονται νεες παλιανθρωπιες, η Γυναικα της θαλασσας, εκανε πραξη το μυθο της Κιβωτου που σωζει ζωες στο μεγαλο κατακλυσμο των μαυρων καιρων.
Carola, τα μαλλια σου ειναι φυκια που οξυγονωνουν τα νερα και τον αερα
Εισαι ολοκληρη ενα καραβι που κανενας δεν μπορει να κατασχεσει.
Κι ουτε υπαρχουν χειροπεδες που να δενουν τα χερια της θαλασσας.
Ο Καββαδιας αναδευεται στον ταφο του. Αν γινοταν να σηκωθει, θα ξαναμπαρκαρε μαζι σου, για να γραψει, με τη μουτζουρα της μηχανης και το καραβισιο γρασο, στιχοπλοκες οπως εκεινος μονο ηξερε να οριζει.
Ενα κοχυλι σκουλαρικι εχεις στ αυτι
Και στα μαλλια θαλασσινο, πρασινο αστερια
Στο χερι το γερακι σου, και τα σκυλια λυτα.
Απανωθε μου σκουπισε τη θαλασσα που σταζεις
και μαθε μου να περπατω πανω στη γη σωστα

Νινα Γεωργιαδου


Χρυσαυγίτες Νεοδημοκράτες της Athens Voice

       

30-06-2019
Το άγχος των Χρυσαυγιτών Νεοδημοκρατών της Athens Voice να κάνουν τον Μητσοτάκη πρωθυπουργό, έβγαλε στην επιφάνεια όλον τον ρατσισμό και τον φασισμό που κουβαλούν. Οι Χρυσαυγίτες Νεοδημοκράτες της Athens Voice έγραψαν: «Μετανάστρια από την Αρμενία, αποκλειστική νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Νίκαιας, πήδηξε από το παράθυρο και σκοτώθηκε για να μην απελαθεί. Κρίμα, έχασε την ευκαιρία να συνοδεύσει τον Τσίπρα στη δεξίωση του Προεδρικού».
Δεν φτάνει που οι Χρυσαυγίτες Νεοδημοκράτες φασίστες και ρατσιστές της Athens Voice έγραψαν αυτήν την απίστευτη βρωμιά για την νεκρή μετανάστρια, αλλά αντί να απολύσουν, έστω για τα μάτια του κόσμου, τον τραμπούκο που έγραψε αυτήν την αθλιότητα για να αποστασιοποιηθούν από αυτήν, έβγαλαν ολόκληρη μπροσούρα για να κατηγορήσουν όλον τον κόσμο που δεν κατάλαβε ότι το σχόλιο δεν ήταν ρατσιστικό και φασιστικό, αλλά στρεφόταν κατά του ΣΥΡΙΖΑ που ενώ έταξε στους μετανάστες τα πάντα δεν έκανε τίποτα γι’ αυτούς. Μας περνάνε δηλαδή για εντελώς μ@λάκες! Τι σχέση έχει αυτή η βρωμερή ανάρτησή τους με τις δικαιολογίες που ξεφουρνίζουν;! Καμία.
Καβάλα και σ’ αυτό το ρατσιστικό φασιστικό άλογο της Athens Voice έρχεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ακριβώς αυτό που εξέφρασε η Athens Voice. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει άλλη άποψη για τους μετανάστες από αυτήν που έχει ο Μιχαλολιάκος και ο Βελόπουλος και αυτό εκφράστηκε σήμερα απόλυτα από την Athens Voice. Η Athens Voice όπως και ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλουν την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Θέλουν και τους ακροδεξιούς που είναι τραμπούκοι και έχουν τέτοια άποψη για τους μετανάστες, θέλουν όμως και τους δεξιούς που είναι δημοκράτες και δεν ανέχονται τέτοια φασιστικά παραληρήματα. Γι’ αυτό η Athens Voice έγραψε αυτό το χυδαίο ρατσιστικό φασιστικό σχόλιο και μετά έβγαλε μια ολόκληρη ανακοίνωση για να πει ότι δεν ήταν φασιστικό αλλά παραφράστηκε! Βέβαια ώ του θαύματος ζητάει και συγνώμη και από όσους δεν το παρέφρασαν αλλά το εξέλαβαν ως φασιστικό καλοπροαίρετα!
Η επεξήγηση της Athens Voice στο χυδαίο ρατσιστικό και φασιστικό σχόλιό της μας θυμίζει τους ναζί της Χρυσής Αυγής, που με το υψωμένο χέρι τους με την δερματοστιξία της σβάστικας σε ναζιστικό χαιρετισμό ορκίζονται στον Θεό ότι δεν είναι ναζί. Μας θυμίζει επίσης τότε που επιτίθονταν στην Μάγδα Φύσσα γιατί πέταξε ένα πλαστικό μπουκάλι νερό στους φονιάδες του παιδιού της.

Ποστ

TOP READ