18 Ιαν 2019

Η επιστροφή του ασώτου Μπαρμπαρούση στη Χρυσή Αυγή

Πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν αντιληφθεί ότι η διαγραφή του Κωνσταντίνου Μπαρμπαρούση πριν λίγους μήνες από την ΚΟ της ΧΑ ήταν σικέ, προκειμένου η εγκληματική οργάνωση να αποφύγει τις ευθύνες για τις δηλώσεις του βουλευτή της που καλούσαν σε στρατιωτικό πραξικόπημα.
Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα σήμερα, καθώς πριν από λίγη ώρα ανακοινώθηκε η επιστροφή του Μπαρμπαρούση στην ΚΟ της Χρυσής Αυγής, αφού ενόψει εκλογών φαίνεται πως κανένας ναζί δεν περισσεύει. Δε γνωρίζουμε τι απέγινε με την ποινική δίωξη του Μπαρμπαρούση για προσβολή πολιτεύματος, ξέρουμε όμως ότι ο ίδιος και η οργάνωσή του επέδειξαν για άλλη μια φορά πολιτική γενναιότητα, από αυτή που μας έχουν συνηθίσει. Όχι βέβαια ότι αυτό που μας λείπει είναι «γενναίοι» ναζί, απλώς επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η βαθιά υποκρισία του μορφώματος, το οποίο δεν μπορεί και δε θέλει ούτε ως προς τους τύπους να διαφοροποιηθεί από τις πρακτικές των «συστημικών» κομμάτων που τάχα καταγγέλλει. Εξάλλου είμαστε αρκετά σίγουροι πως πλέον, ανεπίσημα τουλάχιστον, ο Μπαρμπαρούσης θα προβάλλεται ως απόδειξη για το ότι «οι χρυσαυγίτες δε μασούν τα λόγια τους», τι κι αν επισήμως οι δηλώσεις του είχαν καταδικαστεί, για τους λόγους που προαναφέραμε και ο ίδιος “ανακατασκεύασε” (sic) τις δηλώσεις του στo κείμενο προσχώρησης σήμερα. Θυμόμαστε και σε παλιότερη προεκλογική περίοδο τον Μιχαλολιάκο να αναλαμβάνει την «πολιτική ευθύνη» για τη δολοφονία Φύσσα, δίνοντας σήμα στη βάση του πως η ΧΑ παραμένει το ίδιο σκληρή και δεν έχει «αλλοιωθεί» από τα έδρανα, πρακτική που φαίνεται να θέλει να επαναλάβει το μόρφωμα και σε αυτή την αναμέτρηση.  Κατά τα λοιπά, στο χέρι του ελληνικού λαού είναι να καταστήσει αυτή την κοινοβουλευτική θητεία του Μπαρμπαρούση και των «συναγωνιστών» του την τελευταία, στέλνοντάς τους στην πολιτική χωματερή που είναι το φυσικό τους περιβάλλον.

Πρωθυπουργέ μου, ιδού η ψήφος εμπιστοσύνης σας…


Ο “βόρειος Αλέξης” και ο χρυσός μεντεσές του ΝΑΤΟ…
Όπως είπε κι η Αλέκα στη Βουλή: “…μα ζητάτε ψήφο εμπιστοσύνης εδώ μέσα; Αφού έχετε ήδη πάρει ψήφο εμπιστοσύνης απ’τον Πάϊατ, που σας έχει αποκαλέσει γαιοστρατηγικό μεντεσέ…”

Παππούς κόντεψε να πεθάνει από υποθερμία γιατί δεν έχει ρεύμα

Στη μεταμνημονιακή Ελλάδα, κάποιοι άνθρωποι πεθαίνουν από τα μαγκάλια, κι άλλοι κινδυνεύουν να πεθάνουν επειδή δεν έχουν καμία απολύτως θέρμανση. Αυτό κινδύνευσε να γίνει στα Φάρσαλα, όπου ηλικιωμένος μεταφέρθηκε με σοβαρά συμπτώματα υποθερμίας. Αιτία ήταν πως ο άνθρωπος δεν είχε ρεύμα στο σπίτι του, ούτε οποιοδήποτε θερμαντικό μέσο.
Αν και έλαβε την απαραίτητη περίθαλψη που του έσωσε τη ζωή, η τύχη του ηλικιωμένου παραμένει άγνωστη, γιατί δεν έχει παρέμβει κάποια κοινωνική υπηρεσία για την περίπτωσή του, με αποτέλεσμα εκείνος να είναι υποχρεωμένος να γυρίσει στο σπίτι του, υπό τις ίδιες συνθήκες που προκάλεσαν το επεισόδιο υποθερμίας.
Την ώρα που η διοίκηση της ΔΕΗ ζητά νέες αυξήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος, χιλιάδες άνθρωποι παραμένουν χωρίς ηλεκτρικό σε όλη τη χώρα, με άμεσο κίνδυνο της ζωής τους. “Ανθρωπιστική κρίση” το ονόμαζαν κάποτε οι Συριζαίοι, όταν ήταν στην αντιπολίτευση, Τώρα είναι απλά ένα ατυχές περιστατικό…
Με πληροφορίες από 902.gr

«Μαγειρείο» νέων ανατροπών στην Ασφάλιση


Νέα Ειδική Εκθεση για τα συνταξιοδοτικά συστήματα σε σχέση με τη γήρανση του πληθυσμού, δημοσιοποίησε το ΔΝΤ, όπου όπως αναμενόταν επαναλαμβάνει τη γνωστή συνταγή του για παραπέρα περικοπές στις κρατικές δαπάνες για την Ασφάλιση, τη συρρίκνωση των δημόσιων ασφαλιστικών συστημάτων και την ενίσχυση των ιδιωτικών, μέσα και από την προώθηση του συστήματος των «3 πυλώνων». Ειδικά μάλιστα για την Ελλάδα, όπως και για την Κύπρο, το ΔΝΤ προβάλλει τον ισχυρισμό ότι οι κύριες συντάξεις που δίνονται αντιστοιχούν στο 65% του μέσου μισθού, σε αντιπαραβολή με χώρες όπως η Λετονία και η Ιρλανδία, όπου το ποσοστό αναπλήρωσης της κύριας σύνταξης προς το μισθό είναι κάτω από το 30%. Είναι φανερό ότι οι συγκρίσεις αυτές θέτουν το στόχο για τις κυβερνήσεις και τα κόμματα του κεφαλαίου σε ό,τι αφορά τις επόμενες αντιασφαλιστικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα.
Η προπαγάνδα γύρω από το «γενναιόδωρο» τάχα ασφαλιστικό σύστημα στη χώρα μας, στην οποία πρωτοστάτησαν το ΔΝΤ, η ΕΕ και τα κόμματά τους, αποτέλεσαν διαχρονικά άλλοθι για μεγάλες μειώσεις και ανατροπές. Η επανάληψή τους σήμερα αξιοποιείται ως άλλοθι από τον ΣΥΡΙΖΑ για τις περικοπές που έχει κάνει ως κυβέρνηση, προετοιμάζοντας τις επόμενες. Κι αυτό καθώς μετά την ψήφιση του νόμου 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου), οι συντάξεις μπαίνουν σε μόνιμη πρέσα, με αποτέλεσμα η συνολική συνταξιοδοτική δαπάνη από το 17,1% του ΑΕΠ, το 2017, να μειωθεί στο 12,7% του ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια, ενώ και η κρατική χρηματοδότηση της δημόσιας Ασφάλισης να περιοριστεί και αυτή στο 4,8% του ΑΕΠ. Κι όλα αυτά στο όνομα της «βιωσιμότητας» του ασφαλιστικού συστήματος, που είναι η βάση και της κριτικής που ασκεί το ΔΝΤ στις μέχρι τώρα μεταρρυθμίσεις.
* * *
Οι μεταρρυθμίσεις αυτές, όμως, απ' όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τη σημερινή, έχουν οδηγήσει ώστε περίπου 1 εκατομμύριο συνταξιούχοι (985.843), δηλαδή το 38,4% του συνόλου, να έχουν εισόδημα από συντάξεις (κύριες και επικουρικές) κάτω από 600 ευρώ μεικτά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΕΦΚΑ, έχοντας χάσει μεγάλο μέρος του εισοδήματός τους, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Οι συνθήκες ανέχειας, στις οποίες ζουν εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχοι, είτε δεν καταγράφονται, είτε εξωραΐζονται στις εκθέσεις των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, που μόνο στόχο έχουν να προετοιμάσουν τον επόμενο γύρο επίθεσης στα συστήματα της Κοινωνικής Ασφάλισης, προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων. Στο πλαίσιο αυτό, τα δημόσια συστήματα αντιμετωπίζονται όχι μόνο ως κόστος για το κράτος και την εργοδοσία, αλλά και ως εμπόδιο στην ανάπτυξη των ιδιωτικών συστημάτων Ασφάλισης και γι' αυτό θα πρέπει να συρρικνωθούν στο έπακρο.
Τη στρατηγική αυτή υπηρετεί με συνέπεια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία κράτησε σε απόλυτη ισχύ όλο το αντιασφαλιστικό πλαίσιο των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά πάνω σε αυτό, με μια σειρά νομοθετήματα, με κορωνίδα τον νόμο Κατρούγκαλου, συνέχισε τη συμπίεση και υπονόμευση της Κοινωνικής Ασφάλισης, δημιουργώντας ταυτόχρονα τις καλύτερες προϋποθέσεις, για να «ανθίσουν» τα αμιγώς ιδιωτικά συστήματα Ασφάλισης.
* * *
Δεν αρκείται όμως σ' αυτό, αλλά με θράσος απογειώνει και την κοροϊδία, σε βάρος ασφαλισμένων και συνταξιούχων. Οπως κάνει απέναντι σε όσους απέμειναν να παίρνουν το ΕΚΑΣ των 12 ευρώ το μήνα (!) για τελευταία χρονιά φέτος, αφού του χρόνου καταργείται εντελώς. Σε ορισμένες μόνο κατηγορίες αυτών των χαμηλοσυνταξιούχων (ανάπηροι με ποσοστό αναπηρίας άνω του 80% ή σε ζευγάρι συνταξιούχων που το έχασαν και οι δύο), η κυβέρνηση δίνει σαν «αντίδωρο» την απόδοσή του και τη μη συμμετοχή τους στα φάρμακα, ή την απόδοση του ποσού των 12 ευρώ σε έναν από τους δύο συνταξιούχους! Εννοείται, βέβαια, ότι και αυτά τα ψίχουλα που διαφήμιζε η κυβέρνηση παύουν να δίνονται στο τέλος του χρόνου, με την οριστική κατάργηση του ΕΚΑΣ.
Πρόκειται για απροκάλυπτη κοροϊδία, αφού περίπου 370.000 χαμηλοσυνταξιούχοι στερούνται διά παντός ένα επίδομα που είχε θεσπιστεί ως αντιστάθμισμα στη διαρκή συρρίκνωση των συντάξεων. Μόνο την τετραετία 2016 - 2019, περίοδος που σταδιακά εξελίσσεται η συρρίκνωση του ΕΚΑΣ, οι χαμηλοσυνταξιούχοι έχασαν και θα χάσουν το ποσό των 2,393 δισ. ευρώ! Από του χρόνου δεν θα λαμβάνουν ούτε ένα ευρώ. Και όμως η κυβέρνηση, την ώρα που «σφάζει στο γόνατο» τους συνταξιούχους, που ρίχνει στον Καιάδα τους χαμηλοσυνταξιούχους, τολμά να παριστάνει την κοινωνικά «ευαίσθητη», να διαφημίζει τα κουρέλια που τους φορά για να μην είναι σε κοινή θέα οι πληγές τους και να υπόσχεται ότι τώρα που «τέλειωσαν τα μνημόνια έρχονται καλύτερες μέρες»! Ποιος έχασε όμως την τσίπα για να τη βρει η ...«πρώτη φορά αριστερά» του ΣΥΡΙΖΑ;

«Ανανεώσεις»...




Η ανανέωση της θητείας του Αμερικανού πρέσβη στην Ελλάδα Τζ. Πάιατ, όπως αποφασίστηκε στο αμερικανικό ΥΠΕΞ, έρχεται σε μια στιγμή που η κυβέρνηση Τραμπ επιφορτίζει την πρεσβεία της στην Αθήνα με μια σύνθετη αποστολή για το αμέσως επόμενο διάστημα, βασικές πτυχές της οποίας καταγράφονται στη λεγόμενη «Ολοκληρωμένη Εκθεση» («Integrated Country Strategy») του αμερικανικού ΥΠΕΞ για την Ελλάδα, κείμενο που αποδεσμεύτηκε πρόσφατα προς δημοσιοποίηση.
Βασικός στόχος της αμερικανικής διπλωματικής αποστολής ορίζεται «η αντιμετώπιση της κακοήθους ρωσικής και κινεζικής επιρροής». Σε αυτό το πλαίσιο, η αμερικάνικη πρεσβεία καλείται να στηρίξει το στόχο «να αναλάβει η Ελλάδα ηγετικό ρόλο στην ένταξη των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ και για ειρηνική επίλυση σε περιφερειακές διαφορές και συγκρούσεις».
Πέρα από το γεγονός ότι επιβεβαιώνει την αμερικανοΝΑΤΟική σφραγίδα στη συμφωνία των Πρεσπών, το ΥΠΕΞ των ΗΠΑ ξεκαθαρίζει επίσης ότι η συμφωνία αυτή αποτελεί μοντέλο διευθέτησης και άλλων ανοικτών ζητημάτων στη Δυτικοβαλκανική εντός ευρωατλαντικού πλαισίου.
Ενας επιπλέον στόχος που προβάλλεται είναι η ακόμα βαθύτερη εμπλοκή των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στα στρατιωτικά σχέδια των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στην Ανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια.
Σημειώνεται ότι: «Η Ελλάδα είναι αφοσιωμένος εταίρος στην προώθηση των συμφερόντων των ΗΠΑ εντός και εκτός της Ελλάδας» και ότι «η ελληνική κυβέρνηση (σ.σ. ΣΥΡΙΖΑ) υποστηρίζει την εμβάθυνση της στρατιωτικής συνεργασίας», προσφέροντας «επιπλέον τοποθεσίες εκτός του κόλπου της Σούδας, για να υποστηρίξει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις των ΗΠΑ στην περιοχή».
Ομως η κυβέρνηση των ΗΠΑ βλέπει και άλλες ...προοπτικές για τη χώρα. Π.χ. ότι η πώληση στην Ελλάδα ελικοπτέρων «Kiowa Warrior», «θα επεκτείνει τις ελληνικές δυνατότητες και θα ανοίξει προοπτικές για να γίνει η Ελλάδα περιφερειακό κέντρο ελικοπτέρων του ΝΑΤΟ». Οι σταθμεύσεις στο Στεφανοβίκειο και οι προετοιμασίες για τη δημιουργία βάσης ελικοπτέρων στην Αλεξανδρούπολη, υπακούουν σ' αυτόν ακριβώς τον σχεδιασμό.
Η αμερικανική πρεσβεία αναλαμβάνει επίσης το έργο να «αναζητήσει επενδυτικές ευκαιρίες για τις εταιρείες των ΗΠΑ που θα μειώσουν την εξάρτηση της περιοχής από τη Ρωσία για τις ενεργειακές της ανάγκες και θα αξιοποιήσουν την εμπειρία των ΗΠΑ στις ΑΠΕ». Πάνω σ' αυτόν το στόχο κουμπώνουν και οι φιλοδοξίες της ελληνικής αστικής τάξης, να αναβαθμίσει το ρόλο της με την ανάδειξη της χώρας σε ενεργειακό κόμβο.
Το αμερικανικό ΥΠΕΞ σκοπεύει ακόμα να δουλέψει, για να μειωθεί ο λεγόμενος «αντιαμερικανισμός», αξιοποιώντας ΜΚΟ και ΜΜΕ: «Οι Ελληνες πολίτες να κατανοήσουν τις προτεραιότητες των ΗΠΑ στην περιοχή και να υποστηρίξουν τη συνεργασία με τις ΗΠΑ στον τομέα της ασφάλειας, τους οικονομικούς δεσμούς και την πολιτική δέσμευση. Οι ελληνικές ΜΚΟ και τα ΜΜΕ να είναι ικανά να αντιμετωπίσουν την πατροναρισμένη από κρατικές οντότητες παραπληροφόρηση», σημειώνει. Κρίνοντας από τις μέχρι τώρα επιδόσεις της, είναι βέβαιο ότι η ...«αριστερή» κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει πολλά ακόμα να προσφέρει και σ' αυτόν τον τομέα.
Αλλωστε, με όλες αυτές τις υπηρεσίες που έχει ήδη παράσχει στους Αμερικανούς και τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει για παραπέρα, έχει ανοίξει σε τέτοιον βαθμό την όρεξη στους Αμερικανούς, που οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις αρχίζουν να θυμίζουν παλιότερες σκοτεινές εποχές. Γίνεται, επομένως, ακόμα πιο καθαρό γιατί κάθε γνήσιος αριστερός και προοδευτικός άνθρωπος πρέπει να τους γυρίσει την πλάτη, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του ΚΚΕ στις μάχες που έρχονται μπροστά.

17 Ιαν 2019

Έξι χρόνια μετά τη δολοφονία του Σαχζάτ Λουκμάν

Στις 17 του Γενάρη στα 2013, ο Σαχζάτ πήρε το ποδήλατό του και ξεκίνησε για τη δουλειά. Πάλι αξημέρωτα, την ίδια ώρα ακριβώς όπως κάθε μέρα. Στην Ελλάδα ήρθε για να πάρει ανάσα. Είχε εδώ τον ξάδερφό του, μάζεψε τις οικονομίες του μια μέρα κι έφυγε. Ο μισθός στο Πακιστάν ήταν 80 ευρώ το μήνα, δεν τα έβγαζες πέρα ούτε μονάχος. Δεν ήταν εύκολα κι εδώ αλλά ήταν αλλιώτικα.
Στην αρχή δούλεψε ηλεκτροσυγκολλητής, μετά πουλούσε πορτοκάλια στη λαϊκή. Το μεροκάματο έβγαινε, εκείνος δεν ήθελε και πολλά για να ζήσει. Το διαμέρισμα στο Περιστέρι το πλήρωνε μαζί με το ξάδερφό του κι άλλους 8. Έτσι του περίσσευαν να στέλνει και στη μάνα. Το ποδήλατο του ήταν η περιουσία του. Το είχε φτιάξει μόνος του κι ένιωθε άρχοντας.
Κάθε μέρα σηκωνόταν χαράματα – στις 3.00 το πρωί – και δούλευε ως τις 4.30 το απόγευμα. Τη δουλειά δεν τη φοβόταν. Αυτό που τώρα τελευταία τον φόβιζε ήταν ο τρόπος με τον οποίο τον κοιτούσαν οι άνθρωποι. Διέκρινε ένα βαθύ μίσος και μια ανεξήγητη οργή στα μάτια τους. Οι ρατσιστικές επιθέσεις πλήθαιναν κι αν έκανες το λάθος να απευθυνθείς στην αστυνομία κινδύνευες να βρεθείς ο ίδιος στο κρατητήριο. Για να γυρίσει πίσω ούτε λόγος. Είχε ένα οικογενειακό δάνειο να ξεπληρώσει και τις αδερφές του να παντρέψει. Στα 27 του εκείνος μα τον εαυτό του δεν τον λογάριαζε. Άλλωστε είχε βάλει τα πράγματα σε μια σειρά, τι μπορούσε να συμβεί;
Εκείνη την Πέμπτη έκανε το καθιερωμένο  του δρομολόγιο. Πάνω σε αυτές τις δυο ρόδες που ήταν ολότελα δικές του ένιωθε ελεύθερος. Στα Πετράλωνα έφτανε κι ήταν ακόμη  σκοτεινά. Από μακριά ξεχώρισε  δυο τύπους με μηχανάκι  να πλησιάζουν. Επιτάχυνε ενστικτωδώς. Από κάποια νυχτερινή έξοδο θα γύριζαν. Κι όμως έρχονταν κατά πάνω του. Άρχισαν να του φωνάζουν. Δεν καταλάβαινε γιατί ήταν τόσο εξαγριωμένοι. Κοίταξε γύρω του, δεν υπήρχε κανείς. Έκανε να προσπεράσει. Έβγαλαν μαχαίρι. Εφτά μαχαιριές στο θώρακα. Έπεσε, δίπλα εκεί στο ποδήλατό του. Τους είδε να φεύγουν θριαμβευτικά. Σκέφτηκε τη μάνα. Δε θα προλάβαινε να τη βοηθήσει.
Η δολοφονία του Σαχζάτ Λουκμάν δεν ήταν το πρώτο ειδεχθές έγκλημα που αποδόθηκε σε ανθρώπους που ανήκαν στο φασιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής και δυστυχώς ούτε το τελευταίο. Μερικούς μήνες αργότερα οργανωμένοι οι χρυσαυγίτες θα επιτεθούν μέσα σε λίγες μέρες δύο φορές. Τα θύματα δεν είναι τυχαία. Ξεκινούν με τη δολοφονική επίθεση κατά μελών του ΠΑΜΕ στο Πέραμα που τυχαία δεν έχει νεκρούς. Λίγες μόλις μέρες μετά θα δολοφονήσουν στο Κερατσίνι τον αντιφασίστα Παύλο Φύσσα.
Η δολοφονία του Σαχζάτ θεώρησαν ότι θα περνούσε στα ψιλά γράμματα. Όσον αφορά την επικαιρότητα ίσως και να πέρασε. Δεν θα θεωρήσω τραγική ειρωνεία το γεγονός ότι όταν ο Παύλος Φύσσας έμαθε για αυτήν, θεώρησε πως το επόμενο θύμα είναι κοντά και θα είναι όποιος τους πολεμά… θα το θεωρήσω πολιτική ανάλυση της πραγματικότητας. Η ουσία όμως είναι.πως αν ο περιβόητος φάκελος Χρυσή Αυγή είχε δοθεί νωρίτερα εκεί που έπρεπε και δεν είχε μείνει να αραχνιάζει σε συρτάρια, τα μέλη του ΠΑΜΕ δεν θα είχαν κινδυνεύσει να χάσουν τη ζωή τους και ο Παύλος θα ήταν εδώ να αναλύουμε την αθλιότητα στην οποία ζούμε και να συζητάμε την ανατροπή της.
ΥΓ: Το κείμενο είναι αφιερωμένο στη μητέρα του Σαχζάτ Λουκμάν, Σουγκράν, της οποίας το βλέμμα και τα χέρια είναι ό,τι πιο ζεστό έχω ποτέ συναντήσει. Οι δολοφόνοι του γιου της, παρά τις προσπάθειες της αστυνομίας  να συγκαλύψει το φασιστικό και ρατσιστικό κίνητρο της δολοφονίας, καταδικάστηκαν σε ισόβια κάθειρξη από το Μεικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο. Οι δύο κατηγορούμενοι χρυσαυγίτες κρίθηκαν ομόφωνα ένοχοι για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, από κοινού αποφασισμένη κι εκτελεσμένη, της οπλοφορίας, της οπλοχρησίας, της παράνομης οπλοκατοχής και της αποδοχής προϊόντος εγκλήματος, χωρίς την αναγνώριση ελαφρυντικών. Η τιμωρία και η καταδίκη των φυσικών αυτουργών δόθηκε χάρη στον αγώνα των αντιφασιστών, της Πακιστανικής Κοινότητας και στο Θανάση Καμπαγιάννη, δικηγόρο της οικογένειας του Σαχζάτ Λουκμάν.

Τιμές σε συνεργάτες των ναζί δολοφόνους 25.000 αμάχων από τη βουλή της Λιθουανίας

Αποτελεί δυστυχώς αναπόσπαστο τμήμα της σύγχρονης πολιτικής κουλτούρας της καπιταλιστικής Λιθουανίας και άλλων βαλτικών κρατών η απόδοση τιμών σε ανοιχτούς συνεργάτες των ναζί, στο όνομα της “μάχης κατά του κομμουνισμού”. Πριν δυο μέρες πραγματοποιήθηκε μία ακόμα τελετή προς τιμήν των επιζώντων μαχητών των “Αδελφών του Δάσους”, μιας οργάνωσης που πολέμησε από την πρώτη στιγμή κατά του Κόκκινου Στρατού μετά την ενσωμάτωση των βαλτικών χωρών στην ΕΣΣΔ, συνεργαζόμενη άψογα με τους ναζί κατακτητές μετά την επιχείρηση Μπαρμπαρόσα, ενώ και μετά την αντιφασιστική νίκη συνέχισαν το αιματηρό τους αντισοβιετικό αντάρτικο.
Ο απολογισμός της δράσης τους περιλαμβάνει τουλάχιστον 25000 αμάχους, ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι, καθώς το 98% του εβραϊκού πληθυσμού εξοντώθηκε, με καθοριστική τη συμβολή των “Αδελφών του Δάσους”. Να σημειωθεί ότι το Ισραήλ δεν προχώρησε σε καμία καταδίκη των εκδηλώσεων αυτής σε αντισημίτες δολοφόνους.
Ενδεικτικό για το κλίμα ωραιοποίησης του δοσιλογισμού και αποσιώπησης των φριχτών εγκληματών των ναζί και των συνεργατών τους, είναι πως τα τελευταία δέκα χρόνια έχει κυκλοφορήσει μόλις ένα βιβλίό στη χώρα με θέμα τα εγκλήματα των “Αδελφών του Δάσους”. Εν προκειμένω, παρουσιάζονται αδιάσειστα αρχειακά ντοκουμέντα που πιστοποιούν πως η οργάνωση ευθύνεται για 9000 δολοφονίες αμάχων, ανάμεσά τους πολλές γυναίκες και παιδιά.
Με πληροφορίες από springprincess

Αν βγει ο Κούλης… την βάψαμε – Καζαμίας Πολιτικών εξελίξεων και δεξιών κυβερνήσεων

  

Δεν είναι αστείο και μην κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε. Αν βγει ο Κυριάκος καήκαμε. Καταστραφήκαμε. Άντε πάλι από την αρχή. Λιτότητα, εκμετάλλευση, υποτέλεια, αστυνομοκρατία, αντικομουνισμό κι όλα τα άλλα που κάνουν πάντα όλοι οι δεξιοί.

Δεν είναι αστείο και μην κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε. Αν βγει ο Κυριάκος καήκαμε. Καταστραφήκαμε. Άντε πάλι από την αρχή. Λιτότητα, εκμετάλλευση, υποτέλεια, αστυνομοκρατία, αντικομουνισμό κι όλα τα άλλα που κάνουν πάντα όλοι οι δεξιοί.



Πρώτα πρώτα δε θα καταργήσει κανένα νόμο από αυτούς που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ. Και θα βάλει σε άμεση εφαρμογή τους νόμους Κατρούγκαλου κι Αχτσιόγλου, για την προσωπική διαφορά, τις περικοπές συντάξεων και επιδομάτων, για εργασιακά και μισθούς, για συνδικαλιστικά και απεργία. Άστα. Κόλαση μας περιμένει.

Όλους αυτούς τους νόμους του ΣΥΡΙΖΑ, που οι προηγούμενοι ανέβαλαν την εφαρμογή τους (μέχρι τις εκλογές) θα τους εφαρμόσει αμέσως. Εντάξει… κι οι άλλοι μέχρι τις εκλογές ανέβαλαν την εφαρμογή τους,  αλλά αν τους εφαρμόσει ο Κούλης δεν είναι το ίδιο. Θα γίνει χαμός. Καήκαμε.



Θα προσφύγει στη δικαιοσύνη ενάντια στις αιτήσεις των συνταξιούχων για αναδρομικά. Τι; Δεν πρόλαβε; Τόκαναν οι άλλοι; Καλά. Σβήστο αυτό. Θα ψηφίσει νόμο που θα λέει ότι όποιος παίρνει σύνταξη, έχει προθεσμία ένα χρόνο για να πεθάνει. Τέλος πια στα ευχολόγια των άλλων κυβερνήσεων. Ήρθε η ώρα των αποφάσεων. Δεν μπορεί το κράτος να αντέξει το βάρος.

Θα σκληρύνει ακόμα και τη φρασεολογία της κυβέρνησης. Αυτός τις απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θα τις λέει “απολύσεις” και όχι “προσλήψεις”. Τις περικοπές θα τις λέει “περικοπές” κι όχι “αυξήσεις”. Και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης θα τα λέει “στρατόπεδα συγκέντρωσης” κι όχι “Κ.Υ.Τ. Μόρια”.



Θα απαιτήσει από τον ΣΕΒ και τους άλλους Μίχαλους να διατυπώσουν αμέσως νέες απαιτήσεις, γιατί όλες τις παλιές τις εφάρμοσαν οι άλλοι κατά γράμμα κι αυτός δε θάχει τώρα. Και γιατί δηλαδή; Αυτός παρακατιανός είναι; Αλλά οι εργοδότες θα ζητήσουν πίστωση χρόνου, γιατί ακόμα δεν έχουν ξεμεθύσει από το προηγούμενο πάρτι.

Θα κάνει δικό του μνημόνιο. Όλοι έχουν κάνει ένα. Αυτός γιατί όχι; Μ’ αυτόν τον τρόπο θέλει να αποκαλύψει και τον Τσίπρα. Θα του πει στη Βουλή: “Εγώ το δικό σου το ψήφισα. Εσύ τι θα κάνεις τώρα; Ε;”

Θα ολοκληρώσει όλες τις Νατοϊκές βάσεις, νέες και παλιές, που υποσχέθηκε και σχεδίασε ο ΣΥΡΙΖΑ, στα πλαίσια της πολιτικής “κάθε λιμάνι και αγκυροβόλιο – κάθε πόλη και βάση του ΝΑΤΟ”. Θα πάει τις Νατοϊκές δαπάνες στο 4%. Ο Τραμπ έδωσε  συγχαρητήρια στον Τσίπρα για το 2%. Φαντάσου τι θα πει σ’ αυτόν αν το κάνει 4%. Θα γίνει έτσι “πολύ πιο απαραίτητος σύμμαχος”.



Τον πρέσβη Πάιατ θα τον πηγαινοφέρνουν στα υπουργεία  για έλεγχο και στις πόλεις που θέλει να βρει οικόπεδα για βάσεις, με κρατικό ελικόπτερο. Όχι όπως τους άλλους, που τον άφηναν μόνο του τον άνθρωπο, χωρίς παρέα, να γυρνά όπου θέλει και να κάνει ό,τι θέλει.

Και θα βγάλει ανακοίνωση της κυβέρνησης που θα λέει ότι ο Τραμπ δεν είναι πια “διαβολικά καλός”, αλλά “αγγελικά τέλειος”. Κι ότι η νέα κυβέρνηση δε θέλει να είναι απλώς “μεντεσές”, αλλά θέλει να γίνει και “πόμολο”.
Οι διαδηλώσεις ενάντια σε Νατοϊκές και Αμερικάνικες εγκαταστάσεις απαγορεύονται. Δε θα διαταράξουν τη συμμαχία μια χούφτα διαδηλωτές. Κάθε διαδηλωτής που δε θα υπακούει, θα τρώει μια χειροβομβίδα υδρόθειου στο κεφάλι του.



Θα καταργήσει το νόμο Κατσέλη για την πρώτη κατοικία. Όχι μετά από δυο μήνες όμως. Τώρα αμέσως. Θέλει λέει να γλυτώσει τον κοσμάκη από το βάρος του ΕΝΦΙΑ που έβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ… και που εκείνος δεν αντέχει να μην τον αυξήσει.
Θα συνεχίσει για άλλη μια τετραετία τη δίκη της Χρυσής Αυγής. Κι επειδή αυτοί είναι πολύ δεξιοί, όχι μόνο θα πηγαίνουν στις διάφορες εκδηλώσεις μαζί με τους Χρυσαυγίτες (όπως έκαναν οι “αριστεροί”), αλλά θα τους κρατούν και το χεράκι.
Θα ανακοινώσει ότι στο σύνθημα “τι Πλαστήρας, τι Παπάγος”, εκείνος θα έχει το ρόλο “Παπάγος”, γιατί ο άλλος ακόμα δεν ξεκαθάρισε ποιος από τους δύο θέλει να είναι.



Θα παραλάβει καμένη γη. Θα απαιτήσει θυσίες από το λαό για την ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα, την παραγωγικότητα. Θα ανήκουμε στη δύση ακόμα μια φορά. Θα βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο και θα στείλει στη δικαιοσύνη τα παιδιά που λένε τα κάλαντα χωρίς αποδείξεις. Επιτέλους να μπει μια τάξη σ’ αυτήν τη χώρα. Θα βλέπει το φως στο βάθος του τούνελ για δυο τρία χρόνια και λίγο καιρό πριν τις επόμενες εκλογές θα πανηγυρίζει ότι σωθήκαμε εξ αιτίας του. Αυτονόητα πράγματα.

Θα κάνει κι άλλα τερατώδη, που τόλμησε ή δεν τόλμησε να τα κάνει ούτε ακόμα κι ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτές οι καταστροφές θα μας βρουν αν βγει ο Κούλης. Ενώ αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ… ούτε γάτα ούτε ζημιά. Θα συνεχίσουμε την ίδια “αριστερή” πολιτική, που κανένας δε μπορεί να την πει “δεξιά”, γιατί είπε ο Κούλης κι ο Άδωνης (μόνο αυτοί το λένε, αλλά φτάνει) ότι είναι “αριστερή”.

Μάνος Δούκας
http://www.katiousa.gr

«Εγώ, έτσι και τρούπωσα…, τρούπωσα»!



Πως το έλεγε ο Αριστοτέλης, που ήτανε και δάσκαλος του Μεγαλέξανδρου, και των οποίων είμεθα και γνήσιοι απόγονοι; Ο άνθρωπος – έλεγε – είναι ζώον πολιτικόν. Πολιτικόν. Ζώον…
    Μετά το κερασάκι της ανωτέρω αρχαιομάθειας ας πάμε στα νέα ελληνικά, κι ας δούμε μια φρέσκια φωτογραφία της πολιτικής μας ζωής: 
– Ο κ.Φωκάς εξελέγη σε αυτή τη Βουλή με την Ένωση Κεντρώων. Τώρα, πλέον, όμως, παρότι με άλλες ψήφους εξελέγη, είναι στους ΑΝΕΛ.
– Ο κ.Θεοχάρης εξελέγη με το Ποτάμι. Τώρα, όμως, έπαψε να είναι Ποτάμι, πράγμα για το οποίο τον ψήφισαν όσοι τον ψήφισαν, κι έγινε ΝΔ. Παρεμπιπτόντως, όσο ήταν Ποτάμι ήταν με τις Πρέσπες. Τώρα που έγινε ΝΔ καταψηφίζει τις Πρέσπες.
– Ο κ.Δανέλλης ξεκίνησε να είναι ΣΥΝ. Μετά πέρασε στο ΠΑΣΟΚ. Σε αυτή τη Βουλή εξελέγη με το Ποτάμι. Τώρα δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον ΣΥΡΙΖΑ.
– Η κυρία Κουντουρα ήταν ΝΔ. Σε αυτή τη Βουλή εξελέγη με τους ΑΝΕΛ. Τώρα είναι ΣΥΡΙΖΑ. Οσο ήταν ΑΝΕΛ και δεν ήταν υπουργός δεν συμφωνούσε με την συμφωνία των Πρεσπών. Τώρα που είναι υπουργός και δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον ΣΥΡΙΖΑ συμφωνεί με την συμφωνία των Πρεσπών.
– Ο κ.Ζουράρις εξελέγη με τους ΑΝΕΛ. Δίνει, όμως, ψήφο εμπιστοσύνης στον ΣΥΡΙΖΑ. Ταυτόχρονα, όμως, παραμένει στην ΚΟ των ΑΝΕΛ.
– Η κυρία Παπακώστα εξελέγη με τη ΝΔ. Τώρα, όμως, είναι υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ. Όταν ήταν ΝΔ δεν μας είχε πει τι λέει για τα περί την ΠΓΔΜ. Τώρα – ως υπουργός στην κυβέρηση άλλου κόμματος από εκέινο με το οποίο εξελέγη – μας λέει. Είναι με την συμφωνία των Πρεσπών.
– Ο κ.Σαρίδης. Αυτός εξελέγη με τους Κεντρώους. Αλλά μετά ψήφισε τον προυπολογισμό του ΣΥΡΙΖΑ. Προς δόξαν, όμως, και του ιδίου, και του ΣΥΡΙΖΑ και του αρχιλεβέντη αρχηγού του, του Λεβέντη, παραμένει στην ΚΟ των Κεντρώων.
– Ο κ.Τατσόπουλος. Ηταν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Μετά έγινε Ποτάμι. Τώρα έγινε ΝΔ. Στην παρούσα φάση δεν θα μας απασχολήσει ούτε με την ψήφο εμπιστοσύνης, ούτε με την συμφωνία των Πρεσπών αφού δεν είναι βουλευτής. Θα μας απασχολήσει σε επόμενη – ενδεχομένως – φάση όπως και την υπόλοιπη μισή Αθήνα.
– Ο κ.Παπαχριστόπουλος. Αυτός παλιά ήταν ΠΑΣΟΚ. Στη Βουλή εξελέξη με τους ΑΝΕΛ. Τώρα ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά παραμένει στην ΚΟ των ΑΝΕΛ.
– Ο κ.Ψαριανός ήταν ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα είναι Ποτάμι. Αύριο μας είναι αδιάφορο τι θα είναι.
– Η κυρία Μάρκου εξελέγη με το Ποτάμι. Τώρα, όμως, άλλαξε και παρότι την ψήφισαν για άλλο κόμμα εκείνη είναι με τη ΝΔ.
– Ο κ.Καρράς. Αυτός ήταν Κεντρώος. Τώρα έγινε ΠΑΣΟΚ.
– Ο κ.Φωτήλας εξελέγη με το Ποτάμι. Παραμένει βουλευτής αλλά σε άλλο κόμμα. Στη ΝΔ.   
– Η κυρία Μεγαλοοικονόμου ήταν Κεντρώα. Τώρα δεν είναι κεντρώα. Τώρα είναι ΣΥΡΙΖΑ.
(σσ: στο ανωτέρω δείγμα, εκτός και διαφόρων άλλων, δεν ασχολούμαστε με τα πήγαινε – έλα των ναζιστόμουτρων που εξελέγησαν στη Βουλή με τη Χρυσή Αυγή διότι, πολύ απλά, είναι ναζιστόμουτρα).
    Και ποιο είναι, τώρα, το συμπέρασμα; Μα τα συμπεράσματα είναι πολλά. Και προδήλως όχι μονοσήμαντα δεδομένου ότι μια «φωτογραφία» όπως η προηγούμενη έχει το μειονέκτημα να παρουσιάζει ένα γεγονός «στατικά». Ως εκ τούτο επαφίεται στον αναγνώστη, τελικά, να αξιολογήσει την πλήρη κίνηση των πραγμάτων. Και να εκτιμήσει ο ίδιος: Ποιο συμπέρασμα εξάγεται από την αξιολόγηση των πολιτικών μας πραγμάτων; Κρίνοντας, φυσικά, κατά περίπτωση. Κατά εποχή. Κατά πρόσωπο. Εμείς, απλώς, παραθέτουμε δυο από αυτά: 
    Συμπέρασμα 1ο: Από τη μια υπάρχει η πολιτική ως υψηλού επιπέδου έκφραση της ανιδιοτελούς ενασχόλησης με τα κοινά. Η πολιτική που χαρακτηρίζεται από συνέπεια και εντιμότητα. Εντιμότητα (ακόμα κι όταν τα πράγματα αλλάζουν, ή εσύ αλλάζεις) απέναντι σε αυτούς που σου έδωσαν την εμπιστοσύνη τους.
    Συμπέρασμα 2ο: Από την άλλη υπάρχει η πολιτική ως κατάντημα. Τότε έχουμε να κάνουμε με εκείνη την πολιτική-ευθεία αντανάκλαση της σήψης όσων την υπηρετούν, την θωπεύουν, την αποδέχονται. Πρόκειται για την πολιτική–καθρέφτη της ιταμότητας του τρόπου που οι καταντημένοι την «ασκούν». Άλλως πως, εδώ έχουμε να κάνουμε με την πολιτική που η έκπτωση των ταγών της συνιστά εκδήλωση σε προσωπικό και κομματικό επίπεδο του ίδιου του σάπιου περιεχομένου της.

    Σε αυτή την περίπτωση το συμπέρασμα θα μπορούσε να διατυπωθεί κι έτσι: «Εγώ, ήτανε να τρουπώσω! Έτσι και τρούπωσα…, τρούπωσα!» (αυτή, δε, η διατύπωση, στην αυθεντική της μορφή, ανήκει ως γνωστόν σε εκείνη την παλιά ελληνική ταινία και στον Κώστα Βουτσά)…  

Θανάσης Παφίλης – “Ο βιολιτζής άλλαξε, ο χαβάς παραμένει ο ίδιος”

 (βιντεο)

«Δεν είναι πρόοδος να συντάσσεσαι με το δολοφονικό χέρι του αμερικανικού ιμπεριαλισμού»


Οι σκηνές απείρου κάλλους που ζούμε στη Βουλή, η σκληρή αντιπαράθεση, οι ακραίες εκφράσεις, η «κατάντια» του Κοινοβουλίου, τα παζάρια, οι πολιτικοί «γάμοι», τα «συναινετικά διαζύγια», οι μεταγραφές βουλευτών δεν είναι κάτι καινούργιο στο αστικό πολιτικό σύστημα, σημείωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης, μιλώντας στη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.

«Αυτό που πρέπει να αντιληφθεί ο λαός είναι ότι έτσι λειτουργούσε το αστικό σύστημα, και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό», είπε, καλώντας την εργατική τάξη, το λαό να αντιληφθούν ότι αυτή η αντιπαράθεση δεν αφορά τη ζωή τους, αλλά τα συμφέροντα της αστικής τάξης.
Ο Θανάσης Παφίλης αναφέρθηκε και στο δίλημμα «πρόοδος ή συντήρηση» που θέτει η κυβέρνηση. «Τι είναι πρόοδος; Να είσαι με το ΝΑΤΟ; Να είσαι με τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό;», σημείωσε. «Αυτό είναι πρόοδος; Να συντάσσεσαι με το δολοφονικό χέρι του ιμπεριαλισμού, με τον χωροφύλακα του καπιταλιστικού συστήματος παγκόσμια; Με αυτούς που είναι βουτηγμένοι στο αίμα δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρη την ανθρωπότητα για να επιβάλουν τα συμφέροντα του κεφαλαίου;», πρόσθεσε, ενώ υπογράμμισε πως η Συμφωνία των Πρεσπών γίνεται για την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ.
Επίσης, κατήγγειλε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει υπογράψει όλες τις επικίνδυνες αποφάσεις του ΝΑΤΟ και συμμετέχει στις επιθετικές του ασκήσεις που έχουν στόχο τη Ρωσία και άλλες χώρες «και μας λέτε τώρα περί αριστερής κυβέρνησης;». Σχολιάζοντας δε το επιχείρημα ότι το ΝΑΤΟ είναι παράγοντας ασφάλειας, σημείωσε πως «η λέξη ντροπή είναι πολύ λίγη» και υπενθύμισε πως το ΝΑΤΟ διέλυσε τη Γιουγκοσλαβία.
Ως προς τα περί «νέας εποχής» και «εξόδου από τα μνημόνια», για τα οποία μιλάει η κυβέρνηση, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ ανέφερε πως «μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί», αφού παραμένουν όλοι οι μνημονιακοί νόμοι. Με ανάλογο τρόπο στηλίτευσε το επιχείρημα ότι «βγήκαμε από τα μνημόνια με την κοινωνία όρθια» που είπε ο πρωθυπουργός. «Όρθιοι είναι οι μεγάλοι επιχειρηματίες, τα μονοπώλια και ο αμερικανοΝΑΤΟικός ιμπεριαλισμός», τόνισε.
Αφού υπογράμμισε ότι χρεοκόπησαν όλες οι διαχειριστικές λύσεις, κάλεσε τους εργαζόμενους και όλους τους προοδευτικούς ανθρώπους, «πέρα από τις διαφωνίες που μπορεί να έχουν με το ΚΚΕ, να εκτιμήσουν τη συνέπεια, τη στάση του απέναντι στα προβλήματα, το ότι δεν λύγισε, ούτε μπήκε σε διάφορους πειρασμούς διαχείρισης του αστικού συστήματος, που μπήκε μπροστά στους αγώνες».

TOP READ