23 Μαΐ 2019

ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΝΑΡ κλπ «συνοδοιπόροι» : σε διατεταγμένη υπηρεσία συκοφάντησης του ΚΚΕ

«Τα στερνά τιμούν τα πρώτα» λέει ο λαός μας θέλοντας να δείξει την αξία της (α)συνέπειας λόγου και έργου και έγινε σαν λαϊκή ρήση κριτήριο όσων συμμετείχαν κάποτε στους κοινωνικούς αγώνες αυτού του τόπου και κάποια στιγμή άλλαξαν περπατησιά. Το μυαλό μας πάει χρόνια πίσω, στα δύσκολα χρόνια του 1989, όταν μέλη και κάποια «ιστορικά» στελέχη του ΚΚΕ, πήραν την απόφαση να κάνουν την «επανάσταση», έξω από το Κόμμα -σε μια πορεία με ευθύς εξαρχής προβλέψιμη κατάληξη: πολλοί υπηρέτες του αστικού κράτους (ως κονδυλοφόροι ή στελέχη) αρκετοί χωμένοι μέχρι τα μπούνια στην καθεστηκυία «αριστερά» (την 1η και 2η φορά και τους πρόγονους της -πρώην και επόμενους γενικώς που λέει το άσμα ντεκόρ διαφόρων Συριζαίικων παιχνιδιών), κάποιοι χαμένοι στη σκόνη του χρόνου, πολλοί να κουνάνε το δάχτυλο από τον καναπέ του σαλονιού τους κλπ…δύσκολη η κατηγοριοποίηση.
Αλλά εκείνο που τους ένωνε πάντα ήταν το αντικομμουνιστικό-αντιΚΚΕ μένος τους (άλλοτε συγκαλυμμένο – πολιτισμένο και άλλοτε -κυριολεκτικά, γκαιμπελίστικο), που ξεπέρασε κάθε όριο με τη δημιουργία -εδώ και δέκα χρόνια της «Αντ.Αρ.Συ.Α», όταν η έτσι κι αλλιώς ετερόκλητη ομάδα έγινε ένα συνονθύλευμα «συνιστωσών», με διαφορετικό (κατά την προσφιλή τους ιδεολογία) «επαναστατικό υποκείμενο», τελευταία πολυδιασπασμένο κιόλας (η φτώχεια φέρνει γκρίνια …) αλλά με τον ίδιο κοινό παρονομαστή (ένας είναι ο εχθρός ο κομμουνισμός), που μπροστά στις εκλογές ξεδιπλώνεται ξεδιάντροπα και με απύθμενο θράσος. Κάνοντας κυριολεκτικά γαργάρα τις διαδηλώσεις τους στο πλευρό της κυβέρνησης Συριζα_Ανελ -την περίοδο της «περήφανης διαπραγμάτευσης του “Γιάνη”» και κατά το δημοψήφισμα του ΟΧΙ, που έγινε ΝΑΙ στο φόντο των εντεινόμενων πολιτικών τους αδιεξόδων και αντιλαμβανόμενοι ότι δεκάδες τίμιοι αγωνιστές και αγωνίστριες -πολλοί από τις ίδιες τις γραμμές τους, τους γυρίζουν την πλάτη, επέλεξαν να αναγορεύσουν πάλι το ΚΚΕ σε κύριό τους αντίπαλο σε αυτές τις εκλογές, με ειδικά αφιερώματα του «ΠΡΙΝ», ακόμη και με ολόκληρη ειδική αφίσα βάζοντας στο στόχαστρο το Κόμμα.
Πανικόβλητοι, προφανώς γιατί πολλαπλασιάζονται οι δυνάμεις που συνειδητοποιούν ότι οι θέσεις και η δράση του ΚΚΕ δικαιώνονται αυτά τα χρόνια και παρά τις επιφυλάξεις και διαφορές επιλέγουν τον δρόμο συσπείρωσης μαζί του. Όμως, για άλλη μια φορά οι ιθύνοντες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ το μόνο που καταφέρνουν με τη συκοφαντικού χαρακτήρα επίθεση στο ΚΚΕ, είναι, «κατά λάθος / εξεπίτηδες», να παίζουν το παιχνίδι του ΣΥΡΙΖΑ, να βάζουν δηλαδή εμπόδια στον απεγκλωβισμό δυνάμεων από την «κυβερνώσα αριστερά», στη λογική τού «όλοι ίδιοι είναι»! Ευτυχώς είναι πολλοί πια αυτοί που δεν τσιμπάνε…
Τελευταία όλο και πιο πολλοί αναρωτιούνται -μετά από όλ’ αυτά τι κρύβεται από πίσω (μιλάνε και για ΑνταρΣΙΑ, ΑνταρCIA κλπ) Δε θα μπούμε στον πειρασμό, απλά θα θυμίζουμε πως η ελληνική και παγκόσμια ιστορία του επαναστατικού κινήματος διδάσκει πως ο ταξικός εχθρός με τους μηχανισμούς του καραδοκεί και ξέρει να εισβάλλει ακόμη και από χαραμάδες, οπότε -κατά μείζονα λόγο, από ανοιχτά πορτοπαράθυρα, ξέρει να εκμεταλλεύεται τα πάντα
logo nka
Γράφει η «Νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση-νΚΑ»: «Δε μας αξίζει η αριστερά του νόμου και της τάξης!»-«Αντάρτικη στάση και ψήφος παντού» – «Στις 26 Μάη δυναμώνουμε την αντικαπιταλιστική αριστερά!» (για το πώς εννοεί την «αντάρτικη στάση» sic!! κλικ εδώ)#radical_youth_against_EU.  Κατά τα’ άλλα (μας λένε…) πως «η νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση / νΚΑ είναι αυτοτελής πολιτική οργάνωση της αντικαπιταλιστικής, επαναστατικής και κομμουνιστικής Αριστεράς στη νεολαία. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι και συνέχεια των πιο επαναστατικών στιγμών, αγώνων και μορφών του κινήματος της νεολαίας, της ΕΠΟΝ, της αντιδικτατορικής πάλης και του Πολυτεχνείου ΄73, των μεγάλων αγώνων της μεταπολίτευσης, των κινημάτων και εκρήξεων του ΄89-΄91, και όλων των μετέπειτα αγώνων της νέας γενιάς». (σω…ω…πα!)
ΝΑΡ κλπ «συνοδοιπόροι» σε διατεταγμένη υπηρεσία συκοφάντησης του ΚΚΕ main
Κάποιος φίλος μέσω ΚΔ / Fb σημειώνει (ρητορικά μάλλον, αλλά και πολύ εύστοχα) -ρίχνοντας και -σωστά, το γάντι: «Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτή η χρυσαυγίτικη «καλλιτεχνία» φέρει την υπογραφή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και δεν είναι προβοκάτσια σε βάρος της. Αν δεν είναι προβοκάτσια, όσοι υποψήφιοι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχουν στοιχειώδη πολιτική τσίπα, πολύ δε περισσότερο όσοι αναφέρονται στις κομμουνιστικές τους καταβολές (ΝΑΡίτες), οφείλουν να παραιτηθούν. Είναι ένα στίγμα που θα τους ακολουθεί, ούτως η άλλως». Τα σχόλια στην κατάπτυστη αφίσα μπορούν να μπουν κάτω από το τίτλο «γενικό κράξιμο» / «εξ ιδίων τα βέλη»,
  • Συνεχίστε. Με κάτι τέτοια ακόμα περισσότεροι ΕΑΑΚιτες θα ψηφίσουν ΚΚΕ.
  • ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Βρήκαμε ποιος χρηματοδότησε αυτή την αφίσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ! ΣΥΡΙΖΑ Α.Ε. Θέλει η … να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει! Έχετε πιάσει πάτο! Γι’ αυτό όλοι οι τίμιοι αγωνιστές σας γυρνάνε την πλάτη και συμπορεύονται με το ΚΚΕ!
  • Τρεχάτε ωρέ μερικοί – μερικοί εκεί στην ανταρσυα να κρυφτείτε !
  • Ο όρος “προβοκάτορες” είναι πολύ ελλιπής πια, για να σας χαρακτηρίσει κανείς ….
  • Εύγε !!! –  Καλό κατήφορο ….
  • Πείτε και για τα κότερα του Φλωράκη
  • Εν τω μεταξύ, με τη ΛΑΕ δε συνυπάρχετε στα ΕΑΑΚ;
  • Αν και δηλώνω ψηφοφόρος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η αφίσα αυτή είναι απαράδεκτη και, για προσωπική αυτοϊκανοποίηση και μόνο αυτών που το σκεφτήκαν και την στήσανε…
  • Ο αυριανισμός στα καλύτερά του. Υπάρχει και πιο κάτω. Σας πιστεύω
  • Τελικά συνυπάρχετε με τη ΛΑΕ στα ΕΑΑΚ ή όχι; Γιατί δίνετε έτσι τους συντρόφους σας, ότι και να είναι αυτοί; Γιατί να σας εμπιστευτεί κάποιος μετά από αυτό;
  • Τουλάχιστο άστοχη αυτή η αφίσα, μόνο ζημιά κάνει χωρίς να προσφέρει τίποτα.
  • Όντως σύντροφοι, αυτό που μας αξίζει είναι μια αριστερά που διαδηλώνει υποστηρίζοντας τη διαπραγμάτευση της αστικής κυβέρνησης της χώρας της ενάντια στους κακούς ξένους αστούς.. μια αριστερά που στα αστικά διλήμματα με μορφή δημοψηφίσματος θα παίρνει ξεκάθαρα θέση στηρίζοντας την κυβέρνηση της χώρας, μια αριστερά που σε περίπτωση ιμπεριαλιστικής επέμβασης θα έκανε αγώνα πίνοντας μπύρες στα καφενεία των Εξαρχείων.. αντάρτες απ’ τα lidl…
  • Κρίμα που το 12 & το 15 δεν σας έβγαζε αφίσες το κόμμα να κάνετε αγκαλιές με τον τσιπράκο … Να φωνάζετε στις εκδηλώσεις σας τον Καζάκη τον Τσακαλώτο … Χωρίς ΕΑΑΚ δεν γίνονται Γκουλάγκ … προχωράμε
  • Πραγματικά κρίμα για την όποια θετική συμβολή του ΝΑΡ. Η αφίσα αυτή είναι ντροπή.
  • Κοίτα μπορείτε να τη κατεβάσετε και να πείτε παιδιά σορρυ κάναμε μαλακία δεν μας εκφράζει αυτό το πράγμα. Δεν είναι κακό να λες έκανα μλκ καμία φορά!
  • Ποιος μαλάκας σύντροφος σκέφτηκε και υλοποίησε αυτο το έκτρωμα; γ@μω το φελέκι σας… Σκέφτεστε τη ζημιά που κάνετε; Να την αποσύρετε αμέσως… ΝΤΡΟΠΗ… ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ…
  • (και πολλά άλλα στο ίδιο μοτίβο)
Αλλά αυτών το αυτί δεν ιδρώνει με τίποτα -δίνοντας τροφή και επιβεβαιώνοντας σκέψεις προς το χειρότερο…

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ βρισκόταν και βρίσκεται αντιμέτωπη με τις αντιφάσεις και τα αδιέξοδα της δικής της γραμμής, άλλοτε ουράς στον ΣΥΡΙΖΑ (θυμίζουμε ότι αρχικά πανηγύριζε την εκλογική νίκη του, σχεδόν παρουσιάζοντάς την ως «αλλαγή σελίδας», ενίσχυε το φλερτ με τις δυνάμεις της «Αριστερής» Πλατφόρμας που την αντιμετώπιζε ως τον «καλό ΣΥΡΙΖΑ», συμμετείχε στις φιλοκυβερνητικές διαδηλώσεις για τη διαπραγμάτευση, συμπαρατάχθηκε με το ψευτοδίλημμα του δημοψηφίσματος μετά βρέθηκε πολιτικά στην «αγκαλιά» του Λαφαζάνη) και άλλοτε γιαλαντζή «αντιπολίτευση».  Εχει ευθύνες για την καλλιέργεια αυταπατών για τον ΣΥΡΙΖΑ και πολύ περισσότερο για τις δυνάμεις της ΛΑΕ, έχει ευθύνη για τον εγκλωβισμό εργατικού – λαϊκού κόσμου στο ψευτοδίλημμα καπιταλιστική Ελλάδα του ευρώ ή της δραχμής και στο δρόμο αστικής διαχείρισης κάνοντας και κριτική στο ΚΚΕ λέγοντας ότι τάχα δεν βλέπει τη δυναμική των διαφοροποιήσεων, ότι είναι ανθενωτικό και άλλα γνωστά. Απ’ ότι γνωρίζουμε η περιβόητη γραμμή του «μεταβατικού προγράμματος» που οδηγεί, στην ενσωμάτωση εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο, όλα τα τελευταία χρόνια έριξε νερό στο μύλο του θολού αντιμνημονίου και έβαλε το λιθαράκι της στον αποπροσανατολισμό του λαϊκού κινήματος. Νοθεύει το ταξικό πολιτικό κριτήριο, προβάλλοντας το αντι-ευρώ και το αντι-ΕΕ ξεκομμένο από το ζήτημα της εξουσίας. Και όλ’ αυτά με διανθίσματα του είδους  «Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση για φιλολαϊκές αλλαγές χωρίς ρήξη με την αστική τάξη», «χωρίς να κλονιστεί και τελικά να αφαιρεθεί ο πλούτος, η ιδιοκτησία και η εξουσία των δυνάμεων του κεφαλαίου» κλπ. αλλά παράλληλα κατηγορώντας το ΚΚΕ ότι τα παραπέμπει όλα στη «δευτέρα παρουσία» επειδή «μιλάει για σοσιαλισμό χωρίς μεταβατικό πρόγραμμα»
Σε ότι μας αφορά η μάχη είναι πολιτικοϊδεολογική, ακόμη και απέναντι στα γρουπάκια αυτά γι αυτό θα παλεύουμε να απεγκλωβίσουμε και τον τελευταίο έντιμο αγωνιστή, που πίστεψε «στα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» ή παρασύρθηκε από αυτά. Προβάλλοντας κάθε φορά τους τακτικούς και στρατηγικούς στόχους του ΚΚΕ
Πηγές (εκτός από αυτές στο κείμενο): εδώ + πληροφορίες από Ριζοσπάστη & 902
Χαρίλαος Φλωράκης
Με την ευκαιρία σήμερα 14 χρόνια από το θάνατο του Χαρίλαου Φλωράκη «Οι ζευγάδες φεύγουν, η σπορά μένει»: Δε χτυπάμε καμπάνες, όχι, Δε χτυπάμε καμπάνες! Αυτός που πέρασε δεν είναι ένα τραγούδι που τελείωσε – Αυτός που αγωνίστηκε σαν ένα τεράστιο φως – Κι έπεσε σαν ένας ήλιος με κασκέτο – Αυτός που πέρασε δεν είναι ένα τραγούδι που τελείωσε (από το Πένθιμο Εμβατήριο του Ναζίμ Χικμέτ)

Επιμέλεια  Ομάδα ¡H.lV.S!
Επικοινωνία – [ FaceBook |>1<|-|>2<| ] – Blog

Όλα στραβά και εμείς είμαστε οι ανάποδοι


Έκανες το λάθος και πίστεψες ότι με μία ψήφο θα αλλάξουν όλα. 
Αν θες να βρεις την πραγματική λύση διάβασε το ανάποδα.

Αποφάσισα να πάω στο ΚΚΕ και στη Λαϊκή Συσπείρωση.
Να υποστηρίζω δηλαδή ένα κόμμα και έναν χώρο που να είναι αποκούμπι των εργαζομένων του λαού, αφού από τα σπλάχνα του είμαι και εγώ.
Να σεβαστώ την ιστορία της αριστερής οικογένειας μου και τους αγώνες που έδωσαν.
Να μην πουν ότι τους μαγά(σύ)ριζα.

Να σεβαστώ τους νεκρούς της Καισαριανής και το αίμα τους που στη 1η Μάη του 1944 εκτελέστηκαν για αυτά που πίστευαν.
Να τιμήσω τον Σαμαρινιώτη, τον Σαράφη και τον Άρη, με τον λόγο του στη Λαμία, που είναι ο ορισμός της εθνικής ανεξαρτησίας και μνημείο αγάπης για την πατρίδα.
Βαρέθηκα να βλέπω το ΝΑΤΟ να μακελεύει τους λαούς και τα παιδιά στη Παλαιστίνη να μην παίζουν κρυφτό μεταξύ τους, αλλά με τις βόμβες τους Ισραήλ, ενώ εμείς ακούμε αμέριμνοι Eurovision.
Κουράστηκα να με κοροϊδεύουν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, να με παίζουν μπαλάκι, να πηγαίνω από τον έναν στον άλλον, να θεωρώ ότι με μία ψήφο θα τα λύσω όλα.
Πιστεύω στην πραγματική Αριστερά, για μία καλύτερη κοινωνία, για μία κοινωνία που θα φτιάξουμε εξυπηρετώντας τις δικές μας ανάγκες.
Αηδίασα να βλέπω δημάρχους και περιφερειάρχες να μιλούν για οδικούς άξονες, που θα δώσουν τιμή στα αγροτικά προϊόντα και για απορροφητικότητα του ΕΣΠΑ, αλλά να φοβούνται να τα βάλουν με τη κυρίαρχη πολιτική και τη νομιμότητα της. Και θα μου πεις πως να τα βάλουν; Αφού εκπρόσωποι τους είναι.
Όχι να κόβουν τη σύνταξη του πατέρα μου και του παππού μου, να λιποθυμάνε παιδιά στα σχολεία, τα νοσοκομεία να μην έχουν ούτε γάζα και όλα αυτά για να πληρώνουν τις δόσεις και να υπογράφουν μνημόνια.
Αγανάκτησα και βγήκα στο δρόμο και στις πλατείες.
Διεκδίκησα στο σωματείο μου και οι εργατοπατέρες του εργοδοτικού συνδικαλισμού με ξεπούλησαν.
Είναι λάθος, είναι στο χέρι μου να το αλλάξω.
Ήρθε κάποιος και μου έδωσε ελπίδες για αυτή την κοινωνία.
Πίστεψα σε έναν ηγέτη.
Έφυγα από το ΚΚΕ και πήγα στον Σύριζα.
ΥΓ1. Έκανες το λάθος και πίστεψες ότι με μία ψήφο θα αλλάξουν όλα. Αν θες να βρεις τη πραγματική λύση διάβασε το ανάποδα.

Απαντήσεις στα ερωτήματα του enimerosi.com



Ο Γιάννης Μπορμπότης, υποψήφιος δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων με τη Λαϊκή Συσπείρωση, απαντά στα ερωτήματα του enimerosi.com

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (5)

-Ιεραρχείστε τα προβλήματα του νέου δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων.
Προτεραιότητα για εμάς είναι το κάθε πρόβλημα που απασχολεί όλους όσους πλήττονται από τις πολιτικές διαχείρισης του οικονομικού συστήματος μέσα στο οποίο ζούμε. Απέναντι όμως στα έργα βιτρίνας και τα αποσπασματικά έργα εμείς βάζουμε στην πρώτη γραμμή τη διαχείριση των απορριμμάτων προς όφελος του λαού, τις υποδομές που σχετίζονται με την ύδρευση και την αποχέτευση, την μείωση της δημοτικής φορολογίας των λαϊκών στρωμάτων, την κατάσταση των σχολικών κτηρίων, την εξασφάλιση ελεύθερων χώρων (που πολλοί από αυτούς έχουν καταπατηθεί), παιδικών χαρών και πάρκων, την πρόσληψη του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού που θα βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων αυτών, την αύξηση της χρηματοδότησης από το κεντρικό κράτος.-Πώς θα φθάσουμε στον στόχο του 50% της ανακύκλωσης;
Είναι απόλυτα εφικτό για τη δημοτική Αρχή της Λαϊκής Συσπείρωσης, που βρίσκεται όχι απλά στο βασικό της στόχο αλλά στο ίδιο το DNA της η ανακούφιση των λαϊκών νοικοκυριών από τα σοβαρά καθημερινά τους προβλήματα όπως αυτό της καθαριότητας, να οργανώσει με την πολύτιμη βοήθεια των εργαζομένων του δήμου ένα ορθολογικό σύστημα αποκομιδής και διαχείρισης των προδιαλεγμένων με ΔσΠ αποβλήτων του δήμου. Προς τούτο θα διεκδικήσουμε από την κυβέρνηση, από θέση λαϊκής αντιπολίτευσης, μέρος του κόστους κατασκευής της πανάκριβης ΜΕΑ (ανέρχεται στα 32.750.000 ευρώ), που πλέον δεν χρειάζεται.
Συμπληρωματικά στοιχεία του συστήματος αυτού θα είναι:
(α) Η ριζική αναβάθμιση του συστήματος των μπλε κάδων υπό δημοτική αποκλειστικά διαχείριση.
(β) Η ανάπτυξη «γωνιών ανακύκλωσης» σε συνδυασμό με ένα πιο ανεπτυγμένο δίκτυο κάδων για την εναπόθεση του έντυπου χαρτιού και κωδώνων για γυάλινες (ενδεχομένως και πλαστικές ) φιάλες.
(γ) Η θέσπιση συγκεκριμένων υποχρεώσεων:
· Στις μεγάλες μονάδες παραγωγής ανακυκλώσιμων υλικών (κύρια συσκευασίες και έντυπο χαρτί), όπως σούπερ-μάρκετς, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μονάδες εστίασης και συγκροτήματα γραφείων.
· Στις μονάδες εστίασης, παραγωγοί βιοαποβλήτων.
Στο πλαίσιο του συστήματος αυτού, και στο τέλος μιας τετραετίας από την έναρξη της εφαρμογής του, θεωρούμε εφικτή την ανακύκλωση υλικών 34.234 τον/έτος (49,3%) με βάση παραδοχές και υπολογισμούς, που ο περιορισμένος αριθμός λέξεων δεν μας επιτρέπει να παρουσιάσουμε.
-Πως θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό άγος και τι πρέπει να γίνει με τα  τουριστικά λεωφορεία;
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι από τα βασικά και οξυμένα προβλήματα των σύγχρονων πόλεων και κατά την άποψη μας είναι ένα κατεξοχήν πολιτικό ζήτημα. Είναι αποτέλεσμα της άναρχης ανάπτυξης των πόλεων που δε συνοδεύτηκε από τις αντίστοιχες υποδομές και γενικότερα της οικονομικής ανάπτυξης με αποτέλεσμα τη συγκέντρωση πληθυσμού και υπηρεσιών στις πόλεις.
Ξεκινάμε με τον όρο ότι οι ατομικές ανάγκες υπάγονται στο σύνολο των λαϊκών αναγκών και είναι υπόθεση του κράτους και των μηχανισμών της Τοπικής Διοίκησης να τις ικανοποιήσει.
Αξιοποιώντας την επιστημονική γνώση προχωράμε σε συνολική κυκλοφοριακή μελέτη πόλης και συνοικιών με προτεραιότητα το κέντρο της πόλης που συγκεντρώνεται ο φόρτος.
Αξιοποίηση δημοτικών χώρων για περιμετρικά πάρκινγκ και μεταφορά στο κέντρο της πόλης με μικρά λεωφορεία ή με τη δωρεάν παροχή ποδηλάτων.
Χώροι που ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ για μας θεωρούνται λαϊκή περιουσία και μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε. Προμήθεια δημοτικών λεωφορείων και αποφασιστική ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
Συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (ΚΤΕΛ,Ταξί, Σύλλογος Αυτοαπασχολούμενων, Εμπορικός Σύλλογος, Σύλλογος Παλιάς πόλης, κάτοικοι μέσω λαϊκών συνελεύσεων).
Να μην υπάρχει ελεγχόμενη στάθμευση με πληρωμή μέσα στην πόλη αλλά να έχουμε χρονικά όρια στάθμευσης χωρίς πρόστιμα.
-Με ποιο τρόπο θα προστατευτούν και θα αναδειχθούν τα μνημεία της πόλης;
Είναι προφανής η πολιτική απαξίωσης των αρμόδιων υπηρεσιών που ασχολούνται με την πολιτιστική κληρονομιά, αλλά και των ίδιων των εργαζόμενων σε αυτές, που εργάζονται σε συνθήκες ομηρίας και εργασιακής ανασφάλειας (π.χ. Νέο Φρούριο Κέρκυρας).
Τα μνημεία αντιμετωπίζονται και αυτά ως εμπορεύματα. Αυτά που μπορούν να αποδώσουν κέρδος ίσως και να συντηρούνται, τα υπόλοιπα εγκαταλείπονται. Ο Δήμος πρέπει να αναζητήσει και να αξιοποιήσει τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ανάδειξη και την προστασία των μνημείων. Να διεκδικήσει την στελέχωση των υπηρεσιών για το σκοπό αυτό. Να δημιουργήσει πολιτιστικές διαδρομές και περιπάτους με κατάλληλη σήμανση και πληροφορίες. Να οργανώνει εκδηλώσεις, φεστιβάλ, εκθέσεις και εκδόσεις που θα αναδεικνύουν τα μνημεία της πόλης.
-Πώς θα συμβιώσουν αρμονικά οι κάτοικοι της  πόλης–μνημείου UNESCO και η τουριστική της δραστηριότητα;
Για εμάς η βασική αιτία της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στην παλιά πόλη της Κέρκυρας είναι ότι αντιμετωπίζεται από τις κυβερνήσεις αλλά και τις Δημοτικές και Περιφερειακές αρχές διαχρονικά ως εμπόρευμα. Η πολιτική κόστους – οφέλους οδηγεί από την μία την πόλη να χορεύει αποκλειστικά στους ρυθμούς του τουρισμού και από την άλλη να μπαίνουν σε δεύτερη ή τρίτη μοίρα έργα και υποδομές που θα μπορούσαν να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες των κατοίκων. Θεωρούμε ότι αυτό το μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, πρέπει να είναι ένα ζωντανό μνημείο με κατοίκους που θα έχουν υψηλή ποιότητα ζωής και δε θα εξαναγκάζονται να μετακομίζουν λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν. Χρειάζεται να καταρτιστεί ένα σχέδιο πόλης με καθορισμό των χρήσεων γης και με επικαιροποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου. Να δημιουργηθεί αλλά και να εφαρμοστεί ισότιμα ένα κανονισμός αστικής λειτουργίας που θα προέλθει από συνολική συζήτηση με κατοίκους, επαγγελματίες και φορείς ώστε να είναι όλα τα μέτρα και τα κριτήρια εκ των προτέρων γνωστά. Να δοθεί βάρος στα μέτρα που θα εξασφαλίσουν τη ασφάλεια των κατοίκων και των επισκεπτών (μέτρα πολιτικής προστασίας, αντιπλημμυρικά, αντισεισμικά και αντιπυρικά έργα).
Δείτε την δημοσίευση εδώ:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ «ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝ/ΛΩΝ



«Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας: Ασπίδα στα εργασιακά δικαιώματα»
Η Λαϊκή Συσπείρωση στηρίζει με όλες τις δυνάμεις της την προσπάθεια που κάνει ο Σύνδεσμος Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κέρκυρας για την υπογραφή τοπικής κλαδικής σύμβασης εργασίας.
Βέβαια αυτό που δηλώνουμε το έχουμε κάνει πράξη. Όλα τα προηγούμενα χρόνια σταθερά στηρίζουμε την εργατική τάξη και το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα φέρνοντας σε Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια θέματα που τους αφορούν και παλεύοντας για τη λύση τους.
Τα ψηφοδέλτια της Λαϊκής Συσπείρωσης αποτελούνται από αγωνιστές που έδωσαν τέτοιες μάχες και θα δίνουν τέτοιες μάχες όχι για να τις εξαργυρώσουν στις εκλογές αλλά γιατί αυτό πιστεύουν και γιατί τους αφορά πρώτα και κύρια τους ίδιους.
Και με τις δικές μας δυνάμεις, τους υποψήφιούς μας, αγωνιστές και μέλη του συνδικαλιστικού κινήματος, παλεύουμε για την υπογραφή ΣΣΕ, με προοπτική την αναπλήρωση των απωλειών των μισθών και των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης.  
Με αφορμή την κρίση, οι κυβερνήσεις με τις πλάτες της ΕΕ, εφάρμοσαν την πάγια επιλογή των αφεντικών για μείωση των μισθών, ελαστικοποίηση των μορφών εργασίας, περικοπή των δικαιωμάτων των εργαζομένων, κατάργηση των ΣΣΕ.
Μαζί με την εργατική τάξη χρειάζεται να αναπτύξουμε ένα μαζικό διεκδικητικό εργατικό κίνημα, που να γίνει το στήριγμα των εργαζομένων σε κάθε χώρο δουλειάς. Και η υπογραφή μιας ΣΣΕ με ταξικά κριτήρια υπέρ των εργαζομένων κινείται σε αυτή τη κατεύθυνση.

Ως εδώ!


Μπαίνοντας στο παραβάν της ερχόμενης Κυριακής ο λαός πρέπει να κάνει «ταμείο» από τα τελευταία χρόνια. Κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο αφού η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της, επιμένοντας στη λογική του «μικρότερου κακού», κλιμακώνουν την προσπάθειά τους να κρατήσουν το λαό εγκλωβισμένο σε χρεοκοπημένες επιλογές. Το μήνυμα της κάλπης πρέπει να είναι ένα ηχηρό «ως εδώ!». Ενα «τέρμα στην κοροϊδία - δεν ξαναδιαλέγουμε πόσα θα χάσουμε!».
Γι' αυτό αξίζει οι εργαζόμενοι να αναλογιστούν την πορεία που ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια, από το 2009 μέχρι σήμερα, που κάθε φορά, με την αντίληψη «το μη χείρον βέλτιστον», η κατρακύλα συνεχιζόταν.
Θυμίζουμε: Ηταν το 2009, όταν ο λαός έδωσε ένα μεγάλο ποσοστό στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου για να μην ξαναβγεί η ΝΔ, που ήδη είχε εξαγγείλει αντιλαϊκά μέτρα. Τότε το ΚΚΕ προειδοποιούσε ότι με κυβέρνηση είτε της ΝΔ είτε του ΠΑΣΟΚ ο λαός δεν θα αποφύγει τη θύελλα που ερχόταν. Η επιλογή του λαού δεν τον έσωσε από τα χειρότερα, αφού η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έφερε το 1ο μνημόνιο κάνοντας ένα βήμα ώστε ο λαός να πληρώσει την κρίση.
***
Στη συνέχεια, ήρθαν τα «Ζάππεια» της ΝΔ, με πρόεδρο τον Αντ. Σαμαρά, που προπαγάνδιζε πρόγραμμα «τερματισμού της λιτότητας», δίνοντας διάφορες «αντιμνημονιακές» συνταγές για την ανάκαμψη της καπιταλιστικής κερδοφορίας. Και ακολούθησε η κυβέρνηση του «μαύρου μετώπου» ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΛΑ.Ο.Σ., με πρωθυπουργό τον Λ. Παπαδήμο, που υπό την απειλή της χρεοκοπίας και της «στάσης πληρωμών» φόρτωσε στο λαό το 2ο μνημόνιο, το «κούρεμα» στα ασφαλιστικά ταμεία και εκατοντάδες νόμους που ξήλωσαν ακόμα περισσότερες κατακτήσεις, στο όνομα της αποφυγής των χειρότερων. Στις εκλογές του 2012, το ΚΚΕ έλεγε χαρακτηριστικά, καλώντας το λαό να δώσει απάντηση στους εκβιασμούς και να απορρίψει αυταπάτες, ότι «ΝΔ - ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζουν. Μην εμπιστεύεσαι τον ΣΥΡΙΖΑ». Η νέα συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ αποδείχθηκε ακόμα πιο αντιδραστική και βύθισε περισσότερο το λαό στη χρεοκοπία, που υποτίθεται ότι θα απέφευγε.
Η λογική του «μικρότερου κακού» απογειώθηκε τον Γενάρη του 2015. Ο λαός, γονατισμένος από τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις και ρημαγμένος από την ανεργία και τα λουκέτα, υιοθέτησε μαζικά το αφήγημα που πλάσαρε ο ΣΥΡΙΖΑ: «Κι ένα από τα δέκα να κάνει, καλό θα είναι», εννοώντας ως «δέκα» τις δεσμεύσεις του «προγράμματος της Θεσσαλονίκης». Το ΚΚΕ, από την άλλη, προειδοποιούσε ξανά ότι το «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» ήταν ξαναζεσταμένη συνταγή για την καπιταλιστική ανάκαμψη, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν θα καταργήσει τα μνημόνια, αλλά θα φέρει και νέα βάρβαρα μέτρα, αφού ορκίζεται στην ΕΕ και στην κερδοφορία των μονοπωλίων. Τι έφερε η νέα υποταγή στο «μικρότερο κακό»; Την παράταση της δανειακής σύμβασης και το άνοιγμα στο δρόμο για να έρθει το 3ο μνημόνιο. Ενα μνημόνιο (του ΣΥΡΙΖΑ), που εγκρίθηκε στο δημοψήφισμα ως το «λιγότερο χειρότερο» από το μνημόνιο Γιούνκερ. Τότε το ΚΚΕ καλούσε τους εργαζόμενους να ακυρώσουν τα κάλπικα διλήμματα, να μη διαλέξουν ποιος «αγάς» θα τους σφάξει. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό: Η κυβέρνηση όχι απλά δεν έδωσε «έστω κι ένα από τα δέκα», αλλά πήρε πίσω δεκάδες ακόμα δικαιώματα, όπως την Κοινωνική Ασφάλιση, το απεργιακό δικαίωμα, το αφορολόγητο, την κυριακάτικη αργία κ.λπ. Ο λαός δηλαδή όχι μόνο δεν γλίτωσε τα χειρότερα, αντίθετα είδε να υλοποιείται μια πολιτική που πλέον άρχισε να κοστίζει μαζικά και σε ανθρώπινες ζωές, με την υποχρηματοδότηση και τις τραγικές ελλείψεις σε υποδομές προστασίας.
***
Σήμερα παίζεται ένα ακόμα επεισόδιο σε αυτήν την πορεία κατρακύλας: Ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει τη «δίκαιη ανάπτυξη» ως το μικρότερο κακό σε σχέση με τη «βιώσιμη ανάπτυξη» της ΝΔ. Παρουσιάζει τα ψίχουλα που μοιράζει από τα καρβέλια που έκλεψε ως «ανάκτηση απωλειών», την ίδια στιγμή που κρατά άθικτο όλο το πλέγμα αντιλαϊκών νόμων, που είναι φτιαγμένοι για να ναρκοθετούν ακόμα και τις όποιες ανάσες ανακούφισης, όπως αποδείχθηκε με το πρόσφατο χαρτζιλίκι στους συνταξιούχους.
Το ΚΚΕ καλεί εκ νέου το λαό να μην υποκύψει σε αυτό το παιχνίδι. Μπροστά στην κάλπη θα είναι καταστροφική η επιλογή «μια από τα ίδια», η εκ νέου υποταγή στη διαλυτική λογική του «μικρότερου κακού» που καλλιεργεί ο ΣΥΡΙΖΑ αξιοποιώντας την αντιλαϊκή πλειοδοσία της ΝΔ. Σήμερα έχει τη δύναμη και την πείρα να δώσει ψήφο αντεπίθεσης, ενισχύοντας το ΚΚΕ παντού. Ενα αποτέλεσμα με ενισχυμένο το ΚΚΕ θα είναι πραγματικά ελπιδοφόρο για την επόμενη μέρα.

Κερδισμένη ψήφος!




ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, τα κόμματα που μαζί με το ΠΑΣΟΚ έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για το δρόμο που μας έφτασε έως εδώ, επιστρατεύουν το επιχείρημα της χαμένης ψήφου, για να ενισχύσουν την πόλωση και τα ψευτοδιλήμματα πάνω από την κάλπη.
Τα κόμματα αυτά ζητάνε από τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα να μπουν την Κυριακή στο παραβάν με «κενό μνήμης», έχοντας διαγράψει τα τρία μνημόνια που ψήφισαν και εφάρμοσαν, τις δεσμεύσεις τους για κλιμάκωση της αντιλαϊκής επίθεσης στο διηνεκές, τον ανταγωνισμό τους για το ποιος μπορεί καλύτερα να υπηρετήσει τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων.
Εκβιάζουν το λαό να ψηφίσει με κριτήριο ποιος θα κυβερνάει την επόμενη μέρα και να δώσει πρόκριμα στον έναν ή τον άλλο για τις επερχόμενες εθνικές εκλογές. Η ψήφος που δεν πάει σ' αυτούς, λένε με θράσος, είναι χαμένη ψήφος. Ο λαός πρέπει να τους απαντήσει την Κυριακή, με τη μόνη κερδισμένη ψήφο, που είναι η ψήφος στο ΚΚΕ!
Χαμένη ψήφος για το λαό είναι η ψήφος σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τα άλλα κόμματα του κεφαλαίου και της ΕΕ, που την άλλη μέρα θα την περιφέρουν ως «συγχωροχάρτι» για όσα έκαναν έως τώρα σε βάρος του.
Κυρίως θα «διαβαστεί» ως το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής, που στη μια άκρη έχει τα μέτρα στήριξης των κερδών του κεφαλαίου και στην άλλη ψευτοπαροχές για την ανακύκλωση της φτώχειας, με τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι της καπιταλιστικής κερδοφορίας.
Κερδισμένη ψήφος είναι μόνο η ψήφος στο ΚΚΕ, που δεν αθροίζεται σε κανένα άλλο κόμμα. Που αποτελεί το πιο ξεκάθαρο, το πιο δυνατό «όχι» στην πολιτική που μας έφερε έως εδώ.
Την ψήφο του στο ΚΚΕ ο λαός θα τη βρει δίπλα του, στους αγώνες για να βάλει εμπόδια στην αντιλαϊκή πολιτική, για ανάκτηση των απωλειών και σύγχρονα δικαιώματα, στην πάλη για τις σύγχρονες ανάγκες του.
Είναι ψήφος ενίσχυσης της λαϊκής αντιπολίτευσης, απέναντι σε οποιαδήποτε κυβέρνηση προκύψει από τις επόμενες εθνικές εκλογές, που η πολιτική της θα είναι από χέρι αντιλαϊκή, είτε σχηματιστεί με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ, είτε με τη ΝΔ.
Χαμένη ψήφος για το λαό είναι η ψήφος σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τα άλλα κόμματα της ΕΕ, που στηρίζουν την ιμπεριαλιστική ένωση των μονοπωλίων, ψηφίζουν μαζί το 90% των αντιλαϊκών της αποφάσεων, διεκδικούν αναβαθμισμένο ρόλο της Ελλάδας στην παραπέρα στρατιωτικοποίηση της ΕΕ, στη συμμετοχή της σε ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις.
Χαμένη για το λαό είναι η ψήφος που προσμετράται ως «ναι» στην ΕΕ της φτώχειας, της ανεργίας για τους νέους, του αντικομμουνισμού, της ενιαίας επίθεσης στα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα. Στην ΕΕ που χτίζει τείχη και «Μόριες» για τους κατατρεγμένους από τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους όπου η ίδια συμμετέχει.
Κερδισμένη ψήφος είναι μόνο η ψήφος στο ΚΚΕ, που αποτελεί το πιο δυνατό «όχι» στην ΕΕ του κεφαλαίου, το πιο δυνατό «ναι» στην πάλη για αποδέσμευση και φωτίζει την προοπτική της εργατικής εξουσίας, της Ελλάδας και της Ευρώπης του σοσιαλισμού.
Χαμένη είναι η ψήφος που ενισχύει αυταπάτες για μια «καλύτερη» τάχα ΕΕ, όπως αυτές που καλλιεργεί ο ΣΥΡΙΖΑ με το «προοδευτικό» του μέτωπο, που είναι φορέας της ίδιας αντιδραστικής - αντιλαϊκής πολιτικής με αυτήν των νεοφιλελεύθερων συμμάχων της ΝΔ.
Αυτή η πολιτική δεν μπορεί να αποτελέσει απάντηση ούτε στην ακροδεξιά και τον φασισμό, γιατί υπηρετεί το κεφάλαιο, την εξουσία του, που είναι η μήτρα του φασισμού και τροφοδοτεί την ακροδεξιά ως δύναμη κρούσης και σίγουρη εφεδρεία ενάντια στο λαό, τους αγώνες και τα δικαιώματά του.
Τελικά, χαμένη είναι η ψήφος με την οποία ο λαός πυροβολεί τα πόδια του και θα του γίνει μπούμερανγκ από το βράδυ κιόλας των εκλογών. Γι' αυτό, τις μέρες και τις ώρες που απομένουν μέχρι την ώρα της κάλπης, «σκέψου καλά, σημάδεψε σωστά». Ισχυρό ΚΚΕ για να γίνει η πραγματική διαφορά!

22 Μαΐ 2019

ΟΗΕ: Η λιτότητα έχει οδηγήσει εκατομμύρια Βρετανούς στη φτώχεια

Η λιτότητα έχει οδηγήσει εκατομμύρια Βρετανούς στη φτώχεια, σύμφωνα με έκθεση του ΟΗΕ που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα και η οποία καταγγέλλει μια κυβέρνηση που δρα «βάσει ιδεολογίας» και κατά παράβαση των υποχρεώσεών της σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Σύμφωνα με την έκθεση αυτή, που συντάχθηκε έπειτα από μια αποστολή 12 ημερών που πραγματοποίησε στη Βρετανία ο αρμόδιος του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ακραία φτώχεια Φίλιπ Άλστον, το ένα πέμπτο του πληθυσμού της χώρας, δηλαδή 14 εκατομμύρια άνθρωποι, ζουν σε κατάσταση φτώχειας.
Και παρά «τις τραγικές κοινωνικές επιπτώσεις», τα «αναδρομικά» μέτρα λιτότητας που υιοθετούνται από το 2010 από τους Συντηρητικούς που βρίσκονται στην εξουσία «συνεχίζονται με σταθερό ρυθμό», «σε κατάφωρη παραβίαση των υποχρεώσεων (της βρετανικής κυβέρνησης) αναφορικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα». «Σχεδόν το 40% των παιδιών θα αναγκαστούν να ζήσουν σε κατάσταση φτώχειας ως το 2021. Οι τράπεζες τροφίμων εξαπλώνονται, ο αριθμός των αστέγων έχει αυξηθεί δραματικά (…) το προσδόκιμο ζωή έχει μειωθεί για κάποιες ομάδες ανθρώπων και το σύστημα νομικής βοήθειας έχει αποδεκατιστεί», αναφέρει η έκθεση, σύμφωνα με την οποία «η κυβέρνηση παραμένει αποφασισμένη στην άρνησή της».

Πέντε δήμαρχοι, 15 βουλευτές, δύο ευρωβουλευτές… κι όμως! – Γράφει ο Στέλιος Κανάκης

Σε πέντε δήμους είναι πλειοψηφία το ΚΚΕ. Σε μια εποχή που η κεντρική διοίκηση τους έχει στραγγαλίσει οικονομικά και πολιτικά. Κι όμως, σ’ αυτούς τους δήμους δεν γίνονται κατασχέσεις για τα χρέη των απλών δημοτών. Δεν κατάσχονται σπίτια. Οι εργαζόμενοι σ’ αυτούς μονιμοποιούνται και περιορίζεται το αίσχος των εξαμηνιτών και οχταμηνιτών. Σε αντίθεση με την κεντρική κυβερνητική πολιτική, πληρώνονται τους 13ο και 14ο μισθούς. Λαμβάνουν το επίδομα των 174 ευρώ. Οι δημότες τους δεν πληρώνουν στους παιδικούς σταθμούς και χαίρονται δωρεάν τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Κανένα παιδί σ’ αυτούς τους δήμους δεν έμεινε έξω από παιδικό σταθμό. Μειώθηκαν τα δημοτικά τέλη για τους εργαζόμενους και αυξήθηκαν για τους επιχειρηματίες. Απαλλάσσονται από αυτά οι άνεργοι και οι μη έχοντες. Δημιουργήθηκαν παιδικές κατασκηνώσεις, λαμβάνεται πρόνοια για τους άστεγους, τα παιδιά σιτίζονται, παρέχεται δωρεάν υποστήριξη στους μαθητές μέσα από λαϊκά φροντιστήρια. Με κατ’ οίκον βοήθεια για τους γέροντες και τους ανήμπορους. Εγκαταλελειμμένες εκτάσεις ή άλλες που είχαν αφεθεί στην εκμετάλλευση μεγαλοκαρχαριών και απατεώνων γίνονται πάρκα που τα χαίρονται οι δημότες. Κτίρια ετοιμόρροπα αναστηλώνονται, επισκευάζονται και δίνονται στους δημότες για συλλογική χρήση. Δημοτικές βιβλιοθήκες λειτουργούν, άλλες δημιουργούνται και εμπλουτίζονται. Τα σχολεία σ’ αυτούς τους δήμους δεν έμειναν τους χειμώνες από πετρέλαιο, επισκευάζονται, συντηρούνται και παραδίδονται νέα. Στην Πάτρα μέχρι και οι σιδηροδρομικές γραμμές που χώριζαν την πόλη στα δύο, υπογειοποιούνται σε όλο το μήκος, από το Ρίο ως την έξοδο από την πόλη, νότια.
Πέντε δήμαρχοι μόνο! Σε μια χώρα που τα πάντα γκρεμίζονται και ξεπουλιούνται. Με μια κεντρική διοίκηση που δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο. Κι όμως γίνονται τόσα πολλά. Δείτε τι συμβαίνει σ’ αυτούς τους δήμους. Κοιτάξτε και τους άλλους όπου δεν κυβερνούν οι κομμουνιστές. Τι συμβαίνει στον δήμο της Αθήνας. Στους γύρω δήμους. Σε οποιονδήποτε δήμο της χώρας. Είτε είναι ο δήμαρχος από εκείνους, είτε από τους άλλους, είτε απ’ τους τρίτους – πολλές φορές κι απ’ όλους μαζί. Μία είναι η πολιτική τους:
Τα έσοδα των δήμων αυτών προέρχονται από φόρους του λαού και των εργαζομένων.
Οι δήμαρχοι αυτοί, παράλληλα, δηλώνουν «αδυναμία» να εισπράξουν δημοτικά τέλη από εταιρείες και μεγαλοοφειλέτες που τους οφείλουν εκατομμύρια.
Παιδιά εργαζομένων μένουν έξω από τους παιδικούς σταθμούς και για τα υπόλοιπα πληρώνουν οι γονείς τους.
Όλα είναι εμπόρευμα σ’ αυτούς τους δήμους. Οι εργαζόμενοι σ’ αυτούς πληρώνουν για τον πολιτισμό, τον αθλητισμό.
Σχολεία παρατημένα, χωρίς συντήρηση με τα ταβάνια να πέφτουν σε μαθητές και καθηγητές. Ανέλεγκτη η στατική τους επάρκεια έναντι κάποιου (διόλου απίθανου) σεισμού.
Κατασπαταλούν εκατομμύρια σε εργολάβους ιδιωτικοποιώντας τις υπηρεσίες των δήμων. Χαρίζουν εκατομμύρια σε καταπατητές, «αγοράζοντας» από αυτούς οικόπεδα που έτσι κι αλλιώς ανήκουν στους δήμους.
Το προσωπικό όλων αυτών των δήμων συνεχώς μειώνεται και πάνω από το 35% των δημοτικών υπαλλήλων είναι με 8μηνες συμβάσεις.
Πέντε Δήμαρχοι όλοι κι όλοι. Και δέκα πέντε βουλευτές. Και δύο ευρωβουλευτές. Χωρίς δημαρχιακό αυτοκίνητο, πολλές φορές και χωρίς βουλευτικό, με το δικό τους και την βενζίνη πληρωμένη απ’ τους ίδιους, με τις συγκοινωνίες, άλλοτε με τα πόδια κι έναν απλό μισθό εργαζόμενου. Δείτε το έργο τους. Έπειτα κοιτάξτε γύρω σας. Οφθαλμοφανέστατη η διαφορά. Για την ακρίβεια δεν υφίσταται σύγκριση. Αναρωτηθείτε, πώς αυτοί τα καταφέρνουν; Και γιατί οι άλλοι δεν θέλουν; Καταλήξτε σε συμπέρασμα. Για εσάς πρόκειται και τα παιδιά σας. Γνωρίστε το έργο των κομμουνιστών δημάρχων. Των κομμουνιστών βουλευτών και ευρωβουλευτών. Συναντηθείτε με το βλέμμα τους. Βαδίστε μαζί τους. Ψηφίστε τους!
Ψηφίστε Λαϊκή Συσπείρωση! Κοιτάξτε το μέλλον με τους κομμουνιστές. Ονειρευτείτε μαζί τους έναν άλλο κόσμο – είναι η μόνη λύση. Μπορεί να φαίνεται μακριά, αλλά είναι δίπλα μας.

Τάπα Πρωτούλη σε Τζήμερο – “Δε συνομιλούμε με φασίστες και ομοϊδεάτες τους που έχουν βιαιοπραγήσει σε βάρος γυναικών”

Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να ψηφίσει κανείς τους συνδυασμούς του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης σε όλες τις φετινές κάλπες, ένας ακόμα είναι πως με ισχυροποιημένη τη δύναμη των κομμουνιστών θα γίνονται είναι λιγότερες οι εμφανίσεις κάθε λογής φασιστοειδών στα τηλεοπτικά πάνελ. Το βέτο του ΚΚΕ στην εμφάνιση του Θάνου Τζήμερου σε προεκλογική συζήτηση της ΕΡΤ προκάλεσε λύσσα στον ίδιο και τους διαδικτυακούς του κολαούζους, με αποτέλεσμα να εξαπολύσουν χυδαίες ύβρεις κατά των κομμουνιστών, αλλά να επιτεθούν και να απειλήσουν τον παρουσιαστή της εκπομπής, Σεραφείμ Κοτρώτσο.
Σε όλο αυτό το ρεσιτάλ βρωμιάς έδωσε απάντηση ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής με τη ΛΑΣΥ, Γιάννης Πρωτούλης, ξεκαθαρίζοντας πως το ΚΚΕ και οι συνδυασμοί που στηρίζει στην τοπική διοίκηση δε θα γίνουν ποτέ συνομιλητές κανενός τζημεροειδούς που ασκεί βία κατά γυναικών, υπαινισσόμενος την παλαιότερη επίθεση του Τζήμερου στην Αλεξάνδρα Μπαλού στο περιφερειακό συμβούλιο Αττικής το 2017:
«Σχετικά με τις καταγγελίες του Θ. Τζήμερου δήθεν για αποκλεισμό του από τα ΜΜΕ, με αφορμή την τηλεοπτική συζήτηση στην ΕΡΤ1 μεταξύ των υποψηφίων περιφερειαρχών Αττικής, σε ό,τι μας αφορά έχουμε να πούμε το εξής: Το ΚΚΕ και οι υποψήφιοι της “Λαϊκής Συσπείρωσης” δεν συνομιλούν με φασίστες και με κάθε είδους ομοϊδεάτες τους, που έχουν βιαιοπραγήσει σε βάρος γυναικών.
Οι δε απειλές και ύβρεις που εξαπέλυσε ο ίδιος και συνεργάτες του στο διαδίκτυο, προσωπικά κατά δημοσιογράφου της ΕΡΤ και της οικογένειάς του, δείχνουν το ποιόν του συγκεκριμένου πολιτικάντη και γίνονται ακριβώς για να “παίξουν στα ΜΜΕ” που κατά τα άλλα καταγγέλλει.
Άλλωστε πρόκειται για μια ανεκδιήγητη και εκφασισμένη από καιρό προσωπικότητα, που προβάλλεται πολύ περισσότερο από το 0,5% που συγκεντρώνουν τα ψηφοδέλτιά του».

Τσίπρα, το «δεκάρικο» που πέταξες είναι απ’ το αίμα μας!

Γράφει ο Στέλιος Κανάκης //
Τα έχουν πάρει όλα. Αποθεματικά των ταμείων, εισφορές των ίδιων των εργαζόμενων για το εφ’ άπαξ, μισθούς, δώρα, επιδόματα, τις ίδιες τις δουλειές μας. Το φαγητό, τα φάρμακα, το δικαίωμα στην περίθαλψη και στην υγεία, τη ζεστασιά το χειμώνα και τη δροσιά το καλοκαίρι. Το παρόν πολλών από εμάς και το μέλλον των παιδιών μας. Την αξιοπρέπεια, το θυμό, την αγανάκτησή μας. Την ίδια μας τη λογική, τα ένστικτα της αυτοσυντήρησης που χαίρονται τα ζώα και που εμείς φαίνεται να έχουμε απολέσει. Ποδοπατούν αξίες, εξευτελίζουν ιδανικά, εκμαυλίζουν συνειδήσεις, εκχυδαΐζουν την αισθητική μας, εξαθλιώνουν. Διαμορφώνουν άβουλους πειθαναγκασμένους. Ξεπουλάνε τη χώρα, τη λαϊκή περιουσία. Μας υποδουλώνουν στους εγκληματίες Αμερικανούς, στους Σιωνιστές και στα τσιράκια τους. Έχουν ψαρέψει απ’ τον βούρκο και την κοινωνική ανυπαρξία κάθε σκουπίδι, κάθε κλόουν, κάθε γελοίο υποκείμενο, κάθε υπάνθρωπο. Θρασύτατοι κλέφτες, καταχραστές ολκής. παιδεραστές και παιδόφιλοι, φασίστες αρχιπαπάδες και ειδεχθείς συνειδητοί δολοφόνοι. Δολοφονούν μαζικά, αφανίζουν έναν ολόκληρο λαό. Τα δάκρια απ’ τους πνιγμένους στη Μάνδρα και τους καμένους στο Μάτι δεν έχουν στεγνώσει ακόμη. Πολλοί αυτοκτονούν, άλλοι σκοτώνονται στις φάμπρικες και στα γιαπιά, ψοφάνε σαν τα σκυλιά στους διαδρόμους των εγκαταλελειμμένων νοσοκομείων.
Τώρα οι άθλιοι, με το ανδρείκελο μιας χρήσης, το τσογλάνι τους, πετάνε ένα «δεκάρικο» στους συνταξιούχους. Από τα πολλαπλάσια χρήματα που τους κατάκλεψαν. Από το αίμα μας που αφαίμαξαν, από τον πόνο που μας επέφεραν. Κι επίτηδες, το ρίχνουν κάτω. Να σκύψουν οι γέροντες, ακόμη περισσότερο, να το μαζέψουν. Ίσως αύριο πετάξουν ένα ξεροκόμματο και στους υπόλοιπους. Και κοροϊδεύουν ασύστολα. Χλευάζουν. Καταρρακώνουν.
Πολλοί θα συνεχίσουν να τους ακολουθούν. Για να μη βγουν οι «άλλοι». Κι άλλοι θα ψηφίσουν τους «άλλους» για να φύγουν αυτοί. Και κάποιοι τρίτοι θα ψηφίσουν για… πλάκα κάποιους γελοίους και καραγκιόζηδες. Αποκόμματα της μιας μέρας, καταγέλαστους σχηματισμούς. Το λένε ευθαρσώς: Τους ψηφίζω για πλάκα! Όπως το ‘καναν και σε προηγούμενες εκλογές. Πόση πλάκα μπορεί να έχει η πείνα, η ανεργία, η αναξιοπρέπεια, οι αρρώστιες, το σκάψιμο του λάκκου σου και των παιδιών σου, ο θάνατος…
Κι από πάνω μας πυκνώνουν τα σύννεφα του ολέθρου που από μέρα σε μέρα είναι πολύ πιθανό να μας βρει. Κι απ’ όπου και να φυσήξει ο αγέρας μας κατακλύζει μπαρούτι, οσμή εξαερωμένης σάρκας, ο λυγμός παιδιών που ξεψυχούν από ασιτία, ο ανείπωτος θρήνος των μανάδων, κι άλλα παιδιά που ξεβράζονται – άψυχα κορμάκια, στις ακτές.
Ένα παγκόσμιο, ασύλληπτα παράλογο, απάνθρωπο, δολοφονικό σύστημα που έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα ανάπτυξης και βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσής του. Και μας ζώνει το φίδι του φασισμού που εκτρέφει για τα δύσκολά του. Και απειλεί να πάρει στον τάφο του την ανθρωπότητα ολάκερη.
Πόσες γενιές πρέπει να εκλείψουν ακόμη για να αφυπνιστούν οι υπόλοιποι; Πόσες φορές ακόμη θα ψηφίσουμε για «πλάκα», πόσοι από εμάς θα (ξανά)αναδείξουν τους δημίους τους, πόσοι θα συνταχθούν με τους δολοφόνους των παιδιών τους; Πόσοι θα εξαπατηθούν για μια ακόμη φορά από αναχωματικούς ψευτοεπαναστάτες;
Πόσα χρόνια θα χρειαστούν ακόμη για να καταλάβουν οι άνθρωποι το προφανές και αυτονόητο:
Όσο κόμματα κι αν υπάρξουν οι πολιτικές είναι δύο. Όλοι αυτοί είναι με την πολιτική του αφανισμού των λαών. Μαζί τραγουδάνε και λικνίζονται, ως ευνουχισμένα γιουσουφάκια, στο “Εμείς είμαστε ο κόσμος…” του ΝΑΤΟ, που μακελεύει λαούς. Κι όμως, ο κόσμος είμαστε εμείς. Ο λαός! Κι απέναντι σ’ όλους αυτούς είναι οι κομμουνιστές. Εμπρός λοιπόν! Με τους κομμουνιστές για να πάρουμε σβάρνα αφεντικά και υπηρέτες, όσο είναι καιρός.

TOP READ