13 Νοε 2012

Οι αρχηγικές τάσεις του Κασμαν


Οι αρχηγικές τάσεις του Κασμαν





 Posted  by 2310net in Διαλογοι 




Κάσμαν για τους αστοιχείωτους είναι ο Κασιδιάρης. Δεν του το έβγαλα εγώ το παρατσούκλι, αλλά κάποιος διαδικτυακός του οπαδός, ο οποίος ανέβασε στο γιουτουμπ βίντεο με τίτλο: Ο ΚΑΣΜΑΝ ΓΑΜΑΕΙ το ΚΩΛΑΝΤΕΡΟ της ΜΑΝΑΣ κάθε ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ! Το παιδί ανακάλυψε αργά το caps lock και το παίζει συστηματικά.

Ο Κάσμαν, λοιπόν, φέρεται σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες, να έχει εκφράσει αρχηγικές τάσεις στο εσωτερικό της ναζιστικής συμμορ… συγγνώμη κόμματος εγκεκριμένου από την κατά τα άλλα θολοκουλτουριαροκρατούμενη δικαιοσύνη, και αυτό έχει ως συνέπεια να τον στραβοκοιτάζουν οι συναγωνιστές του. Μάλιστα αυτός φέρεται να είναι ο λόγος για τον οποίο δεν τον χειροκρότησαν οι υπόλοιποι βουλευτές μετά την ομιλία του. Η αλήθεια είναι άλλη και σας την αποκαλύπτουμε:

Ήταν Δευτέρα πρωί. Ο Αρχηγός καθόταν στο γραφείο του και διάβαζε το ζώδιο του. Δίπλα του ένας διπλός ελληνικός καπουτσίνο, με μπόλικη κανέλλα και δύο περήφανα μανιάτικα κρουασάν, πάντα με λευκή σοκολάτα, άχνιζαν. Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και μπαίνει με ταχύ στρατιωτικό βήμα ο Ηλίας. Ήταν ο μόνος ο οποίος είχε το ελεύθερο να μπαίνει χωρίς άδεια στο γραφείο του αρχηγού, αλλά το είχε παρακάνει. Από τότε που ο Αρχηγός, μπροστά στους άλλους, έχρισε τον Ηλία έμπιστό του και του έδωσε το ΟΚ να μπαινοβγαίνει στο γραφείο του εκείνος δεν έχανε την ευκαιρία και επισκεπτόταν τον φύρερ δέκα φορές τη μέρα, συνήθως για ασήμαντα πράγματα. Οι κακές γλώσσες λένε ότι το έκανε για να δείξει στους υπόλοιπους ότι αυτός είναι ο δεύτερος στην ιεραρχία, και σύντομα θα γινόταν πρώτος. Μάλιστα επέβαλε σε μερικά παιδάκια να τον φωνάζουν Γιόζεφ. Και τα κακόμοιρα νόμιζαν πως εννοεί τον Βάντσικ.

Μπαίνει λοιπόν, φουριόζος ο Ηλίας, χτυπάει την απαραίτητη προσοχή και απευθυνόμενος στον αρχηγό λέει:

Η: Μεγάλε Αρχηγέ, Ήλιε των Ήλιων, καλημέρα.

Μ: Καλημέρα Ηλία, έγινε κάτι;

Η: Μάλιστα αρχηγέ! Έχω να εκφράσω τα παράπονά μου. 

Μ: Παράπονα; Τι παράπονα;

Η: Τον τελευταίο καιρό υπερπροβάλεται από την οργάνωσή μας ο συναγωνιστής Παναγιώταρος.

Μ: Να τα μας…και το έγραφε η Άση Μπίλιου ότι θα έχω προβλήματα στον επαγγελματικό μου χώρο… Τι ακριβώς σε πειράζει αγόρι μου;

Η: Να, αυτό με τις κωλοτρυπίδες που είπε όλο το παίζουν τα κανάλια και το διαδίκτυο. Μετά ο Σχορτσιανίτης, όλο στην επικαιρότητα είναι. Εμένα κοντεύουν να με ξεχάσουν. 

Μ: Γιατί είσαι άδικος Ηλία μου; Εσύ δεν πλάκωσες την Κανέλλη; Θυμάσαι; Όλοι για σένα μιλούσαν τότε. Τώρα είναι η σειρά του Ηλία.

Η: Δεν το πιστεύω μεγάλε αρχηγέ! Παίρνεις το μέρος του; Προτιμάς να εκφράζει τις θέσεις του πάνσοφου κόμματος μας αυτός;

Μ: Γιατί, τι έχει ο Ηλίας, μια χαρά φασίστας είναι!

Η: Μια χαρά; Ποιος μωρέ; Ο χοντρός; Αυτός που έχει κάνει τις καρέκλες να υποφέρουν;

Μ: Ηλία, σύνελθε

Η: Όχι, δεν μπορώ. Με πνίγει το δίκιο. Βλέπεις μούτρα που έχει; Είναι φάτσα Άριου αυτή; Σαν διασταύρωση πόντιου με αιγύπτιο είναι. 

Μ: Ήλια, σεβασμό στον συναγωνιστή σου.

Η: Σε ποιον; Σε αυτόν που δεν ξέρει να μιλάει; Δέκα σαρδάμ έκανε τις προάλλες. Και από ναζισμό, λίγα πράγματα ξέρει. Αφού να φανταστείς μέχρι προχτές νόμιζε ότι Rudolf Hess ήταν μάρκα αυτοκινήτων. 

Μ: Δηλαδή Ηλία έχεις πρόβλημα με τους χοντρούς που δεν μοιάζουν με Άριους;

Η: Φυσικά και έχω αρχηγ… όχι, όχι, όχι… κανένα πρόβλημα δεν έχω εγώ αρχηγέ, κανένα. 

Μ: Σίγουρα;

Η: Μάλιστα. Ε, είπαμε εκεί μια κουβέντα. Δεν είναι χοντρός ο Ηλίας. Κανείς εδώ μέσα δεν είναι χοντρός. Όλοι γυμνασμένοι είμαστε. 

Μ: Ωραία.

Η: Και είναι Άριος. Δεν πειράζει αν είναι κανείς λίγο μαυριδερός. Αυτός ο άτιμος ο ήλιος. Μέχρι τον Οκτώβρη καλοκαίρι έχουμε εδώ. 

Μ: Χαίρομαι που λύθηκε η παρεξήγησις. Τώρα πήγαινε γιατί έχω να μελετήσω τον αστρολογικό μου χάρτη …εεε.. τον προϋπολογισμό ήθελα να πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ