15 Φεβ 2013

Η αστική μας τάξις


Η αστική μας τάξις

Κυρία αρθογράφε, συγχαρητήρια για τα ανθρωπιστικά σας αισθήματα (και για τη δημοκρατικότητα και την φιλαλληλία σας κλπ). Θα μου επιτρέψετε, όμως, να αντιτείνω στις σκέψεις σας οτι παρότι ο κ. Λοβέρδος ξεκίνησε από κνίτης, δεν φοβάμαι οτι στα γεράματα θα ξανακυλίσει στα άκρα. Επιπλέον, είναι αφελές πολιτικό σφάλμα να χτυπούν άνθρωποι φιλελεύθεροι ανθρώπους φιλελεύθερους, επικαλούμενοι την Χρυσή Αυγή. Άθελά σας παίζετε το παιχνίδι αυτών που δικαίως φοβάστε. Αν είχατε ζήσει στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης θα καταλαβαίνατε τί σημαίνει αυτό. Αλλά είμαι βέβαιος οτι έχετε διαβάσει σχετικά.
Μηπως η κυρια αρθρογραφος θα μπορουσε να μας πει που μενει, σε ποια περιοχη; Ισως τοτε θα μπορουσε να εξηγηθει η υποκριτικη ψευτοκουλτουριαρικη ευαισθησια της. Ισως τοτε θα μπορουσε να καταλαβει γιατι αυτη και οι ομοιοι της ειναι βαθεια νυχτωμενοι και αδυνατουν να διατηρησουν επαφη με την κοινωνια. Ισως κατανοησουν οτι αυτοι κυριως ριχνουν νερο στον μυλο της Χρυσης Αυγης.
Ο Μαρκ Μαζάουερ είναι ό ίδιος Εβραίος και μάλιστα μισέλληνας. Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι μισέλληνες βέβαια, αντίθετα με ό,τι πιστεύουν μερικοί μερικοί, ο Μαρκ Μαζάουερ όμως είναι μισέλληνας. Έχει γράψει βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη ... την πόλη των φαντασμάτων όπως την αποκαλεί στον τίτλο του, στον οποίο αναπολεί τη Θεσσαλονίκη των οθωμανών, των ντονμέδων και των Λαντίνων Εβραίων προσπερνώντας το γεγονός ότι αυτή είναι μία Ελληνική πόλη της οποίας ο γηγενής πληθυσμός σφάχτηκε και ότι οι Έλληνες όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και των γύρω πόλεων σφάζονταν όχι αραιά και που αλλά συχνά πυκνά και αυτό όχι γιατί δεν τους γουστάρανε, όχι τόσο οι Τούρκοι αλλά οι Λαντίνοι (σε αντιδιαστολή με τους Ρωμανιώτες Εβραίους. μικρή ομάδα βέβαια, οι οποίοι ως γηγενείς - τουλάχιστον 2000 χρόνια στην Ελλάδα δεν είχαν προβλήματα με τους Έλληνες αλλά με τους ομόθρησκούς τους Λαντίνους). Όλα αυτά τα προσπέρασε στο βιβλίο του ο Μαζάουερ για να μας πει ''τι ωραία που ήταν με τους Λαντινόντονμεδότουρκους στη Θεσσαλονίκη'' και πόσο χάλια ήταν όταν η πόλη ''καταλήφθηκε'' (κατ'αυτόν δεν ελευθερώθηκε), από τους 'Έλληνες οι οποίοι ''έσβησαν'' λέει το παρελθόν της πόλης (τώρα τι έσβησαν οι Έλληνες... από όσο ξέρω ρουθούνι δεν άνοιξε από όλα αυτά τα καθάρματα που ήταν στην Θεσσαλονίκη οι οποίοι δεν τιμωρήθηκαν ποτέ για τα απίστευτα εγκλήματά τους εναντίων χιλιάδων Έλλήνων...).

Αυτόν τον Μαζάουερ μας παραθέτει η Πασοκοσυριζίτισα Ξένια λες και μας ενδιαφέρει η άποψή του.

Εάν έχει πρόβλημα ο Μαζάουερ με τους Χρυσαυγίτες, έχουμε και εμείς πρόβλημα με τους Εβραίους ρατσιστοσωβινιστές όπως και του λόγου του.
Δείτε που πολιτεύεται ο Λοβέρδος και γράψτε από την αρχή το άρθρο. Και αν δεν θεωρείτε πως η μετανάστευση προκαλεί προβλήματα, ανάμεσα σε αυτά και η έξαρση του AIDS, πάρτε άστεγους μετανάστες σπίτι σας ή καλύψτε με δικά σας έξοδα την υγειονομική τους περίθαλψη. Στα λόγια όλοι, όπως κι εσείς, ειναι καλοί και δημοκράτες.
Και εμεις κ. steve latinografos που ζουμε σε υποβαθμισμενη γειτονια των Αθηνων, θα προτιμουσαμε να ζουμε εκει που ζητε εσεις (οπουδηποτε) παρα στην Ελλαδα. Οχι γιατι δεν την αγαπαμε, αλλα με την λαθρομεταναστευση, την εγκληματικοτητα, την πολιτικη διαφθορα κ.λ.π. κ.λ.π. η ζωη εδω εχει γινει αβιωτη.

ΥΓ. Αφηστε τις θεωριες περι δυο ακρων και μπλα μπλα. Απο την μια εχουμε την Σταλινικη ή Τσαουσεσκικη Αριστερα, με την εγκληματικοτητα και τρομοκρατια που υποθαλπει, με τον μισελληνισμο της, την λαθρολαγνεια της , τον αυταρχισμο της και απο την αλλη εχουμε ενα νεανικο, αφθαρτο, υγιες κινημα που πιστευει και προσπαθει για την σωτηρια της Ελλαδος.
Os gnisia dimokratis evropaios theoro kata vasin orthin tin theoria ton dyo akron, den xero diati amfisviteitai toson aftonoitos"stin "patrida". Alloste oi dytikes dimokraties analogos ton peristaseon synemachisan eite me ton enan eite me ton allon enantion tou eterou (as poume Monacho 1938; Iounios 1941). Kai pistevo oti i teliki apofasis yper tou Iosiph egine dioti i Germania etheorithi epikindynotera tis Rossias, pragma en telei orthon! Alla as min lismonoume episis oti kai ta dyo akra synemachisan gia arketo diastima enantion tis Dyseos (Ribbendrop - Molotov, August 1939). Opote pros ti i diaforopoiisis?

Tora prosopikos en shesei me ta dyo akra, gia na eimai eilikrinis, as poume to 1937 tha protimousa na zo sto Verolino (akomi perissotero stin Romi) para stin Mosha. Eseis?
Οι επισημάνσεις της αρθρογράφου όπως και του δήθεν Μαζάουερ είναι άκρως μεροληπτικές. Ρωτώ την κυρία αρθρογράφο: Ο ιδιοκτήτης καταστήματος που βλέπει τα σεντόνια με το παρεμπόριο έξω από την πόρτα του για ποιο λόγο να μην ψηφίσει ΧΑ όταν ο ίδιος φορολογείται άγρια; Μήπως θα τον συγκινήσουν τα δακρύβρεχτα ανθρωπιστικά περί αλληλεγγύης των ταξικών αδερφών; Ο χειρώνακτας που βλέπει τους Ασιάτες να προσφέρουν τον εαυτό τους για ένα κομμάτι ψωμί στους εργοδότες, ρίχνοντας τα μεροκάματα κατά τον τρόπο που είχε περιγράψει ο Μαρξ, θα πρέπει να έχει διλήμματα; Μήπως τον αφορούν οι ευαισθησίες των διανοούμενων, κατά κανόνα κρατικοδίαιτων, οι οποίοι παριστάνουν τους προοδευτικούς; Τα γεροντάκια που ληστεύονται έξω από τράπεζες από συμμορίες αλλοδαπών μήπως νοιάζονται για την ελευθερία του λόγου όταν ο λαιμός τους κινδυνέυει; Γιατί να ΜΗΝ ψηφίσουν ΧΑ; Η προοδευτικότητα είναι ιδεολογία ή χλιδή; Πόσοι διαθέτουν τη χλιδή της προοδευτικότητας; Αυτά είναι τα αμείλικτα ερωτήματα τα οποία κηφήνες σαν τον Μαζάουερ αρνούνται επίμονα να απαντήσουν. Λύσεις σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ προβλήματα, κυρία μου και όχι μαγνητόφωνα ιδεολογημάτων.
Όλα τα σχόλια σε άρθρο της εφημερίδας "Καθημερινή" για τον Λοβέρδο, τον Μαζάουερ και τη Χρυσή Αυγή, 14/2/2013. Αφιερωμένο σε όσους ξέχασαν πολύ γρήγορα και θα θυμηθούν πολύ αργά τι σημαίνει "ελληνική αστική τάξη."

Addendum: "Ήμασταν πάντα ήδη φασίστες", Radical Desire, 13 Μαϊου 2011. Γραμμένο για ένα άρθρο του Αλέξη Παπαχελά στην ίδια εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ