19 Αυγ 2014

Φασιστοειδή μαχαίρωσαν 12 φορές Ιρανό μετανάστη

Φασιστοειδή μαχαίρωσαν 12 φορές Ιρανό μετανάστη
Επίθεση σε βάρος 28χρονου Ιρανού μετανάστη έγινε τα ξημερώματα της 7ης Αυγούστου, στα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν γνωστές χτες. Ο Α.Ν. δέχτηκε συνολικά 12 μαχαιριές, με τους γιατρούς να του κάνουν 60 ράμματα για να κλείσουν τις πληγές.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται, τρεις άνδρες που ήταν σε μηχανάκι πλησίασαν τον μετανάστη και τον ρώτησαν από πού είναι. Τότε οι δύο από τους τρεις κατέβηκαν από το μηχανάκι και του έδωσαν δύο μπουνιές. «Ενας καθόταν πάνω στην κοιλιά μου κι ο άλλος με χτυπούσε», ανέφερε χαρακτηριστικά το θύμα. Μετά άρχισαν να τον χτυπούν με μαχαίρι. «Με χτύπησαν πάρα πολύ, είπε ο μετανάστης, κι όταν κατάλαβα ότι θέλουν να με σκοτώσουν έβαλα το χέρι μου στο λαιμό και στο πρόσωπο. Δεν ήταν κλέφτες. Είχα πάνω μου λεφτά και κινητό αλλά δεν μου πήραν τίποτα». Περιγράφοντας αυτούς που του επιτέθηκαν ο Ιρανός μετανάστης λέει: «Είδα τα πρόσωπά τους κανονικά, δεν φορούσαν κουκούλα. Οι δύο από αυτούς φορούσαν μαύρη μπλούζα και μαύρο παντελόνι και ήταν ξυρισμένοι». Οπως αναφέρει, το αιχμηρό αντικείμενο με το οποίο του επιτέθηκαν μοιάζει με αυτό που κόβουν τις μοκέτες. «Αν δεν κρατούσα το λαιμό μου δε θα ήμουν ζωντανός τώρα», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ