27 Οκτ 2017

Πρότυπο βιογραφικού για σίγουρη πρόσληψη

        


Ονομάζομαι Σκυφτούλης Σκλάβος και είμαι ταπεινός δούλος σας. Θέλω να προσληφθώ στην εταιρεία σας γιατί τα όσα έχω ακούσει γι’ αυτήν με εξιτάρουν ώστε να είμαι διατεθειμένος να χύσω γι’ αυτήν όχι μόνο ως και την τελευταία ρανίδα του δικού μου αίματος, αλλά ως και την τελευταία ρανίδα του αίματος όλων όσων δουλεύουν σ’ αυτήν!
Δεν έχω όρια στις ώρες που είμαι διατεθειμένος να δουλέψω. Δουλεύω υπερωρίες, Σαββατοκύριακα, αργίες, βάρδιες χωρίς παραπάνω απαιτήσεις από την αρχική μας συμφωνία. Θα πληρώνομαι μόνο αυτά που θα συμφωνήσουμε εξαρχής! Την αρχική συμφωνία την αφήνω στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας αλλά θα ήθελα να θερμοπαρακαλέσω να μην γραφτεί στην σύμβαση ότι δουλεύω παραπάνω από δύο ώρες την ημέρα και παραπάνω από τρεις ημέρες την εβδομάδα, γιατί θα είναι πλήγμα στο δουλικό ήθος μου.
Σύνθημά μου είναι το «ο άνθρωπος τρώγει διά να ζει και δεν ζει διά να τρώγει»! Τρώγω λίγο και στην δουλειά, όσες ώρες κι αν είναι αυτή, δεν σταματάω για διάλλειμα! Δεν θα επιτρέψω συζητήσεις σε βάρος της εταιρείας και θα ρουφιανεύω όσους ανοίγουν τέτοιες κουβέντες αλλά και όσους καταλαβαίνω ότι σκέφτονται να τις ανοίξουν! Εάν στην εταιρεία γίνει εργατικό ατύχημα και έχουμε νεκρούς ή τραυματίες θα καταθέσω ότι αυτός που σκοτώθηκε εκείνην την ώρα έκανε διάλλειμα και εφόσον έπεσε από την σκαλωσιά θα πω στο δικαστήριο ότι έβαλε στοίχημα πως μπορεί να ισορροπήσει σε ύψος 20 μέτρων κάνοντας κουτσό ή εφόσον τον καταπλακώσει το κλαρκ θα πω στο δικαστήριο ότι ήταν σε διάλλειμα και έκανε σούζες με αυτό!
Στα προτερήματά μου είναι και ο άψογος χειρισμός του μαστιγίου, σε περίπτωση που βλέπω τους υπόλοιπους σκλάβους να τεμπελιάζουν. Δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες ξεκούρασης, δεν πηγαίνω σε γήπεδα και καφενεία, δεν έχω ενδιαφέροντα, δεν έχω χόμπι, δεν έχω πάθη, δεν έχω γκόμενα και ούτε θα αποκτήσω, δεν πρόκειται να μείνω έγκυος, δεν πρόκειται να αρρωστήσω ποτέ, δεν πρόκειται να κουραστώ ποτέ! Κατά την διάρκεια της εργασίας ποτέ δεν κάνω τις ανάγκες μου κι αν αυτό καταστεί απολύτως απαραίτητο τα κάνω επάνω μου για να μην ζημιώσω την επιχείρηση! Μάλιστα δεν φοράω πάνες για να μυρίζω και να δίνω το παράδειγμα και στους υπόλοιπους εργαζόμενους για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται σε παρόμοια κατάσταση!
Θα παρακαλούσα την εταιρεία εάν είναι δυνατόν να μου φτιάξει ένα σκυλόσπιτο δίπλα στο σκυλόσπιτο αλλά λίγο μεγαλύτερο από αυτό, για να μην σπαταλώ την ώρα μου να πηγαινοέρχομαι στο δωμάτιό μου. Αυτόν τον χρόνο μπορώ να τον αφιερώσω για να αυξήσει τα κέρδη της η εταιρεία!
Εγώ δεν είμαι άνθρωπος! Έχω γεννηθεί για να είμαι πιστό σκυλί της εταιρείας! Έχω γεννηθεί για να είμαι μια μηχανή που θα εξυπηρετεί την εταιρεία! Εγώ είμαι ένα γρανάζι της εταιρείας που δεν πρόκειται να σταματήσει να λειτουργεί ποτέ!

Δοξασμένο το όνομα της εταιρείας που ο Θεός να μου κόβει χρόνια και να της δίνει κέρδη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ