5 Φεβ 2019

ΚΕΡΚΥΡΑ-Η «ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ» ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ!




Όσοι γνωρίζουν το περιεχόμενο των παρεμβάσεων της «ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ» αλλά και έζησαν τα διαδραματιζόμενα στις εκλογές της ΕΠΣ Κέρκυρας το 2016 ξέρουν καλά ότι:
α) Μέσα σε ένα βαλτώδες περιβάλλον οι 43 που υπέγραψαν τη διακήρυξη της «ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ» έκαναν την επιλογή ν’ αγωνιστούν για να σώσουν την τιμή του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Προτίμησαν μάλιστα να νικήσουν ... χάνοντας ...!
β) Στη ζωή υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται! Η «αμαρτία» της «ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ» ήταν το ό,τι είπε όλα αυτά που όλοι ήξεραν ότι γίνονται από τα πανίσχυρα μπλοκ του επαγγελματικού ποδοσφαίρου αλλά δεν τολμούσε κανείς να τ’ αναφέρει δημόσια και ενυπόγραφα.
γ) Στις εκλογές της ΕΠΣΚ η «ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ» επέλεξε  από τα πολλά μηδενικά ..., που μοιράζονταν, να πάρει ένα! Το μηδέν ψήφους! Αυτό γιατί η τιμητική έστω μία ψήφος στο καθαρό ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο αποδείχθηκε πολύ ακριβή … θυσία!

ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!

     Σε ό,τι αφορά την προσωπική μου θέση στο όλο ζήτημα θέλω να ξεκαθαρίσω τα εξής:
α) Στην ζωή μου επέλεξα να γίνω φιλόλογος γιατί με συγκινούσε η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Στις ανακοινώσεις μου καθώς και σε αυτές της «ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ» το εργαλείο αυτό χρησιμοποιήθηκε  με αυστηρό μεν αλλά προσεγμένο τρόπο προκειμένου να αναδειχθούν παθογένειες του ποδοσφαίρου μας. Η επαγγελματική ιδιότητα του εκπαιδευτικού είναι παράλληλα συνυφασμένη και με την προαγωγή του ήθους, τη διαπαιδαγώγηση. Και μόνο αυτό μου υπαγόρευε να τοποθετηθώ με τον τρόπο που έπραξα στην περίοδο των εκλογών της ΕΠΣ Κέρκυρας και ν’ αντισταθώ στα μηδενικά … του επαγγελματικού ποδοσφαίρου και τη συνδικαλιστική και παραταξιακή ασυνέπεια του ενάγοντα. Ο ενάγων όμως μου προτείνει ν’ αποσύρει την αγωγή, αρκεί να του ζητήσω συγνώμη! Νομίζω ότι κάνει πως δεν καταλαβαίνει! Τη συγνώμη την οφείλει ο ίδιος! Την οφείλει προς τη νεολαία, τους αθλούμενους και την κοινωνία μας για τ’ άσχημα μηνύματα που τους έδωσε. Την οφείλει φυσικά μαζί με πολλούς άλλους!   
β) Στην ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο  η αγωνία μου ήταν πάντα να φανώ άξιος του αγώνα για ένα αθλητισμό που «ξεπλένει την ψυχή από τη σκόνη της καθημερινότητας» και δημιουργεί ένα ενάρετο άνθρωπο. Είμαι βέβαιος ότι θα έρθει μια μέρα όπου το ποδόσφαιρο μας θα είναι καθαρό και ερασιτεχνικό και θα γονιμοποιεί στην ψυχή των νέων. Γι’ αυτή τη μέρα αξίζουν πολλές θυσίες, αξίζουν πολλές μέρες και νύχτες αντεπίθεσης!
γ)  Στην κοινωνική μου παρουσία πάντα ένιωθα την ανάγκη να είμαι αντάξιος αυτών που δεν υπέγραψαν και δεν προσκύνησαν ποτέ στη σαπίλα και τη βαρβαρότητα γιατί ανέπνεαν από το οξυγόνο που οδηγεί σε μία καλύτερη κοινωνία! Πιστός στην ανάγκη αυτή θα πάω, με ψηλά το κεφάλι και καθαρή τη συνείδησή μου, και στο δικαστήριο!
δ) Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους, πρόσωπα και φορείς, μου έχουν δηλώσει ότι θα με στηρίξουν στο δικαστήριο και όσοι θα το κάνουν στην πορεία αποδεικνύοντας έτσι ότι η κοινωνία μας έχει πλούσια αποθέματα ήθους και αγωνιστικότητας!
                                                                                                                                     ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΥΣΣΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ