1 Ιαν 2020

Αντρέ Ονάνα: “Με έχει απορρίψει ομάδα, επειδή είμαι μαύρος…”


Ο Αντρέ Ονάνα υπερασπίζεται την εστία του Άγιαξ και είναι ένα από τα βασικά στελέχη της πολύ καλής πορείας που έχει τα τελευταία χρόνια. Αυτό όμως τον βάζει στο στόχαστρο των ρατσιστών στις κερκίδες, που μοιάζουν αήττητοι σαν την βλακεία, αλλά κρύβονται στις τρύπες τους, όταν αντιδράει ο κόσμος γύρω τους.
Ο Αντρέ Ονάνα υποστήριξε πως μετά την πρώτη του χρονιά στην ομάδα -που έφτασε ως τον τελικό του Europa League- υπήρχε ενδιαφέρον από κάποιο σύλλογο να τον αποκτήσει. Ωστόσο η μεταγραφή δεν προχώρησε, γιατί οι οπαδοί της ομάδας δύσκολα θα αποδέχονταν το μαύρο χρώμα της επιδερμίδας του…
“Δεν είναι εύκολο για έναν έγχρωμο τερματοφύλακα να φτάσει στην κορυφή”. “Αποφάσισαν να μην υπογράψουν συμβόλαιο μαζί μου, γιατί θα ήταν δύσκολο για τους οπαδούς τους, όχι γιατί πίστευαν ότι δεν είμαι αρκετά καλός. Το θεώρησα κοπλιμέντο…”.
Στη συνέχεια ο τερματοφύλακας από το Καμερούν πρόσθεσε:
“Ο ρατσισμός είναι εκεί, πρέπει να τον αντιμετωπίζω σχεδόν σε κάθε εκτός έδρας αγώνα. Αλλά είμαι περήφανος για το χρώμα μου. Δε βλέπω διαφορά μεταξύ μαύρου και άσπρου. Αν εσύ βλέπεις, είναι δικό σου πρόβλημα…”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ