13 Δεκ 2020

Η ΔΕΗ και το αίσχος των εισπρακτικών – Αυτό είναι το νέο πρόσωπο της ΔΕΗ που διαφημίζουν στην τηλεόραση;

 


Μετά τη δημοσίευση του άρθρου για την αθλιότητα της ΔΕΗ και των εισπρακτικών εταιρειών – δικηγορικών γραφείων που επιστρατεύει για τη δια της τρομοκρατίας συλλογή των οφειλών από τους πολίτες, προκλήθηκε ιδιαίτερη αίσθηση, όπως δείχνει και η νέα καταγγελία που έφτασε στο περιοδικό μας από αναγνώστη, που μοιράζεται επώνυμα τη μαρτυρία του για τις εκβιαστικές πρακτικές της επιχείρησης:

“Ονομάζομαι Στέλιος Ζάρτας και θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία σχετικά με την “Σπιτική” ΔΕΗ.
Βλέπω συχνά την νέα διαφήμιση της ΔΕΗ στην τηλεόραση και από την μια με πιάνουν τα γέλια κι από την άλλη θυμώνω αφάνταστα με όλη αυτήν την κοροϊδία, ειδικά τώρα σε μια περίοδο αβέβαιη και δύσκολη. Και θα σας πω το γιατί…

Ανήκω κι εγώ δυστυχώς σ’ αυτή τη ομάδα των οικογενειών που χρωστάω. Όχι πως δεν πληρώνω. Δίνω ό,τι μπορώ και έχω κάθε φορά. Αλλά επειδή αδυνατώ λόγω 3-χρονης ανεργίας και με τρία παιδιά (19, 14 και 9 χρονών), η ΔΕΗ θεώρησε σωστό να δώσει τα χαρτιά μου σε εισπρακτική εταιρεία. Με πήρε λοιπόν μια ευγενέστατη κατά τ’ άλλα κυρία, Δευτέρα πρωί 7/12/20, για να με ενημερώσει πως θα πρέπει να πληρώσω άμεσα, αλλιώς θα μου κόψουν το ρεύμα.

Το ποσό που χρωστάω ανέρχεται σε 1400 ευρώ. Μου είπε λοιπόν η προαναφερθείσα κυρία πως θα πρέπει να πληρώσω προκαταβολή 300 ευρώ σήμερα και να μου κάνουν και 20 δόσεις των 55 ευρώ, γιατί αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας (είπε μάλιστα και”δυστυχώς”).

Όπως καταλαβαίνετε, αδυνατώ. Πού μπορώ να βρω 300 ευρώ άμεσα…. κι όχι μόνο αυτό, αλλά θα πρέπει να δίνω κάθε μήνα 55 ευρώ συν τον λογαριασμό που αν μη τι άλλο είναι υπέρογκος, όπως ήδη ξέρετε.

Ναι, αγαπητοί μου. Την θεωρώ απάνθρωπη και άδικη την ΔΕΗ. Γιατί θα πρέπει να βάζουν όλους τους πελάτες στον ίδιο κουβά; Είμαι, όπως προανέφερα, τρία χρόνια άνεργος. Η σύζυγός μου παλεύει με ημι-απασχόληση σε μια πιτσαρία και τα πρωινά καθαρίζει και σπίτια, ενώ εγώ κάνω κάποιο μεροκάματο, όποτε βρω κάποια δουλειά του ποδαριού. Έτσι ζούμε και παλεύουμε για να επιβιώσουμε. Και έρχεται η ΔΕΗ και μας λέει πως θα μας κόψει το ρεύμα. Κάποτε έκανε 40 δόσεις. Γιατί τις έκοψε; Αυτό είναι το νέο πρόσωπό της που διαφημίζει στην τηλεόραση; Λυπάμαι ειλικρινά.

Για τον λόγο αυτόν απευθύνομαι σε εσάς. Είσαστε οι μόνοι που ίσως μπορέσετε να ασκήσετε πιέσεις. Πρέπει να γίνουν πιο ανθρώπινοι. Να κοιτάξουν εμάς που έχουμε πραγματική ανάγκη. Με δόσεις. Ναι. Με δόσεις ανθρώπινες όμως. Που να μπορούμε να πληρώνουμε. Ειδικά τώρα σε αυτές τις πολύ δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε.
Σας ευχαριστώ πολύ.”

Η συντακτική ομάδα της Κατιούσα είναι δίπλα σας για τις καταγγελίες και η νομική της ομάδα επίσης στο πλευρό σας για οτιδήποτε χρειαστεί. Επικοινωνείτε με το Περιοδικό με μήνυμα ή email.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ