18 Ιουλ 2014

Με δύο +1, εικόνες...

 Με δύο +1, εικόνες...

Τις εικόνες αυτές τις είδα δημοσιευμένες στο facebook,  εδώ. Νομίζω πως αποτυπώνουν με απόλυτη ακρίβεια του τι ακριβώς είναι ο καπιταλισμός.Θα μπορούσε να είναι ο οπτικός ορισμός του. Είναι από τις περιπτώσεις που δε χρειάζεται να γράψεις τίποτα.Μόνο να βλέπεις και να προβληματίζεσαι.Φοβάμαι όμως πως η μεγάλη μάζα των συμπολιτών μας απλά παρακολουθεί  αδιάφορη , θεωρώντας τον εαυτό της τυχερό που δεν είναι σε αυτή τη μοίρα. Αρκετοί (δε λέω οι περισσότεροι) είναι αυτοί που απεύχονται (sic) την πιθανότητα να έρθουν κάπου κοντά τους και να διεκδικήσουν τις αυτονόητες ανθρώπινες συνθήκες ζωής. Τότε ξυπνάει ο "Κασιδιάρης" μέσα τους και ... για όλα φταίνε οι ξένοι...
Mε την ευκαιρία της ανάρτησης αυτής, θυμήθηκα κάτι που συνέβη στο Ναύπλιο.
Την ημέρα της Πρωτομαγιάς, σχεδόν παράλληλα με τη μαζική απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, στο λιμάνι του Ναυπλίου γίνονταν τα εγκαίνια της έκθεσης πολυτελών σκαφών.Σύμπτωση; Όχι βέβαια! Μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε. Γκλαμουριά και δε συμμαζεύεται. Υπουργοί, περιφερειάρχες, δήμαρχοι, κόσμος... Το Ναύπλιο έζησε μέρες δόξας. Κόσμος πολύς χάζεψε και θαύμασε τα "εκθέματα",πολύ περισσότερος από αυτούς στη συγκέντρωση, χάρηκε με την  αναβάθμιση της πόλης ...  Δείτε τη φωτό στο τέλος .
Καταλάβατε;
Είμαι σίγουρος πως ναι!





ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.....στην ΕΛ.ΑΣ

O ρατσιστικός χορός των Γερμανών ποδοσφαιριστών

 O ρατσιστικός χορός των Γερμανών ποδοσφαιριστών


Συζητήσεις προκάλεσε ο ρατσιστικός χορός και το τραγούδι από την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας κατά την διάρκεια των εορτασμών για την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου.
Σύμφωνα με την είδηση από την εφημερίδα Γιούρτ, στους εορτασμούς...
που έγιναν οι παίκτες της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομάδας Τόνι Κρόος, Μίροσλαβ Κλόζε, Αντρέ Σούρλε, Μάριο Γκέτζε, Σκόντραν Μουστάφι και Ρόμαν Βαϊντενφέλλερ στον χορό Γκαούτσο, με κοροϊδευτικό τρόπο έλεγαν:
"πως χορεύουν οι Γκαούτσο;
Έτσι χορεύουν οι Γκαούτσο",
παριστανοντας ως κοντούς τους ντόπιους ανθρώπους της Νότιας Αμερικής.
Στο δεύτερο μέρος χόρευαν όρθιοι λέγοντας:
"Πως περπατάνε οι Γερμανοί;
Έτσι περπατανε οι Γερμανοί".
Ο διευθυντής έκδοσης της γερμανικής εφημερίδας Ταγκεσζάτουγκ Ίνες Πολ, σχετικά με αυτούς τους κοροίδευτικούς χαιρετισμούς έγραψε πως "Να αυτό είναι το πραγματικό τους πρόσωπο. υποτιμητικό για τους αλλους και ντροπιαστικό"


Ο εργασιακός μεσαίωνας της Πλαίσιο Computers

 Ο εργασιακός μεσαίωνας της Πλαίσιο Computers


Είναι πλέον πρόδηλο ότι η εταιρεία Πλαίσιο έχει κυρήξει τον πόλεμο στους εργαζομένους της. Μοναδικός της σύμβουλος είναι η υπεροψία. Μια εταιρεία που έχτισε το όνομα της στα πτώματα των απολυμένων και εξοθούμενων σε παραίτηση υπαλλήλων της, οι οποίοι αριθμούν πάνω από 500 τα τελευταία 3 χρόνια. Διακηρύσει ότι δίνει εργασία σε 1100 άτομα αλλά αποκρύπτει το γεγονός ότι είναι μια εταιρεία πλυντήριο εργαζομένων.
Η ίδια εταιρεία δηλώνει περήφανη κέρδη πάνω από 75% και την ίδια ώρα αντί να κάνει αυξήσεις (στο όπως είναι πλέον γνωστό) εντελώς πιεσμένο προσωπικό της, στρώνει το χαλί ενός εργασιακού μεσαίωνα.

Πρωτοστάτης στην κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας. Με ενοικιαζόμενους εργαζομένους. Έχοντας 4ωρους εργαζομένους των οποίων τα βασικά δικαιώματα καταπατώνται με τον πιο βάναυσο τρόπο. Ατομικές συμβάσεις, “υποχρεωτικών” 10ωρων που έχουν “κενά σημεία” στη θέση των ωρών παραπάνω δουλειάς. “Πρωταθλήματα” ανταγωνισμού μεταξύ των υπαλλήλων με έπαθλο την μη απολυσή τους, μηχανάκια χρονομέτρησης της παραγωγικότητας που μετράνε ακόμα και την ώρα που θα πάνε στην τουαλέτα και ένα σωρό άλλες πρακτικές που καθιστούν την ζωή των εργαζομένων της μαρτύριο.

Τελευταίο επεισόδιο στο μακρύ αυτό σήριαλ του success story είναι η ανίθικη μεθόδευση της ώστε να αντικαταστήσει τους 8ωρους εργαζόμενους της, με 4ωρους σκλάβους! Προφασιζόμενη ένα σωρό ανούσιες αφορμές απολύει παλιούς για να φέρει καινούργιους, κάνοντας από επιλογή και όχι ανάγκη, την 4ωρη εργασία κανόνα και όχι εξαίρεση.

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι πίσω από τους στατιστικούς πίνακες, τις βραβεύσεις και τις στημένες συνεντεύξεις, η εταιρεία Πλαίσιο Computers είναι μια εταιρεία, που πλήρως εναρμονισμένη με τις καθεστωτικές κυβερνήσεις των μνημονίων, τσακίζει το ηθικό του εργαζόμενου, σκοτώνει τον μικρό-επιχειρηματία ανοίγοντας 52 Κυριακές τον χρόνο και επί της ουσίας σπρώχνει την κοινωνία στην εξαθλίωση, δημιουργώντας σκλαβοπάζαρα για τους νέους εργαζομένους.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ

Παντιέρα

Σχόλιο Οικοδόμου: Η περιγραφή της κατάστασης είναι σωστή. Το ζήτημα είναι πώς στέκεται το Σωματείο απέναντι σε αυτήν την κατάσταση, αν κινητοποιεί τους εργαζόμενους-μέλη του απέναντι στον «πόλεμο» της εταιρείας, ή τι τέλος πάντων τους παρακινεί να πράξουν. Ζητήματα για τα οποία δεν γίνεται αναφορά στην ανακοίνωσή του.

Η σφαγή στη Γάζα

Η σφαγή στη Γάζα

Ολη τη φρικαλεότητα του ιμπεριαλισμού, που οικοδομεί τραγωδίες για τους λαούς κάθε γωνιάς του πλανήτη, βεβαιώνουν οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή. Οι εικόνες με τα ματωμένα παιδικά κορμιά, τα γκρεμισμένα χαμόσπιτα, τις μαυροντυμένες μανάδες δεν είναι απλά «ένα δράμα» ή «ένα έγκλημα», όπως όλο και περισσότεροι δηλώνουν τις τελευταίες μέρες. Οποιος γεμίζει οργή μπροστά στο συνεχιζόμενο αιματοκύλισμα του παλαιστινιακού λαού, δεν αρκεί να το αντιμετωπίζει ως μια «ανθρώπινη τραγωδία». Σήμερα, σε συνθήκες που οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις για τον έλεγχο αγορών, πηγών και δρόμων Ενέργειας οξύνονται, που οι «ζώνες» πολέμου επεκτείνονται, που πολλαπλασιάζονται οι εστίες αντιπαραθέσεων, γίνεται ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη να φωτίζονται ολόπλευρα οι αιτίες αυτών των συγκρούσεων, να ερμηνεύονται και να αναλύονται ταξικά οι εξελίξεις.
Καθόλου τυχαία, το ΚΚΕ αντέδρασε άμεσα στις εξελίξεις. Εξέφρασε έμπρακτα τη σταθερή αλληλεγγύη του στον παλαιστινιακό λαό, με πρωτοβουλίες, όπως και τα συλλαλητήρια που οργάνωσε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καλώντας το λαό να κάνει δική του υπόθεση τον τερματισμό της αιματοχυσίας. Να απαιτήσει από την ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει κάθε είδους οικονομική και στρατιωτική συνεργασία με την κυβέρνηση του Ισραήλ. Καθαρά και ξάστερα, ανέδειξε τις ειδικές ευθύνες που έχουν ΕΕ - ΗΠΑ, αλλά και όλοι όσοι τηρούν «ίσες αποστάσεις» μεταξύ θύματος και θύτη.
Το ΚΚΕ πρωτοστάτησε για να εκδοθεί Κοινή Ανακοίνωση δεκάδων Κομμουνιστικών και Εργατικών Κομμάτων από όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας την ευθύνη που έχουν οι επαναστατικές δυνάμεις για την αφύπνιση και οργάνωση των λαών ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια. Αξιοποίησε τη συμμετοχή του στο Ευρωκοινοβούλιο, με σχετική Ερώτηση, αλλά και τοποθέτηση.
Η νέα φονική επιχείρηση σε βάρος ενός λαού που αγωνίζεται για να έχει τη δική του πατρίδα εκδηλώνεται σε μια περίοδο που η ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής αποτελεί πεδίο έντονων ανταγωνισμών, διεργασιών και ανακατατάξεων. Το Ισραήλ εξαπολύει ακόμα μια δολοφονική επιδρομή, αναζητώντας τρόπους να υπερασπιστεί τα γεωπολιτικά συμφέροντα της άρχουσας τάξης, ανήσυχο ότι η θέση του και ο αναβαθμισμένος ρόλος του στην περιφέρεια μπορεί να διακυβευτούν, αν κάτι τέτοιο δε συμβαίνει ήδη. Την ίδια στιγμή, φαίνεται ότι άλλες δυνάμεις επιχειρούν να διαδραματίσουν ενεργότερο ρόλο στις εξελίξεις. Για παράδειγμα, η Τουρκία ανέλαβε πρωτοβουλία για διαπραγμάτευση μιας πρότασης εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας, υψώνοντας ξανά τους τόνους απέναντι στο Ισραήλ.
Ολα αυτά εξελίσσονται ενώ συνεχίζονται οι επαφές που θα καθορίσουν αν στο πολύ κοντινό Ιράν θα αρθούν οι κυρώσεις που περιορίζουν σημαντικά τις επενδύσεις δυτικών μονοπωλίων στη χώρα, ενώ το Ιράκ κινδυνεύει με κατακερματισμό. Σε όλη την περιοχή ενισχύεται η παρουσία ισλαμιστικών οργανώσεων που βεβαιώνουν ότι η ενδοαστική αντιπαράθεση μπορεί να πάρει διάφορες μορφές. Με λίγα λόγια, ολόκληρη η περιοχή της Μέσης Ανατολής, μια περιοχή γεμάτη φυσικό πλούτο και με κρίσιμη γεωστρατηγικά θέση, «φιλοξενεί» εξελίξεις που συνθέτουν ένα περίπλοκο «κουβάρι» με απρόβλεπτες συνέπειες για τους λαούς.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η αστική τάξη κάθε χώρας μελετά επιλογές που θα διαφυλάξουν τα δικά της συμφέροντα, με το βλέμμα στραμμένο στα επενδυτικά σχέδια που έχουν ήδη ξεκινήσει ή δρομολογούνται σε κλάδους όπως η Ενέργεια, το Εμπόριο, οι Υποδομές, οι Μεταφορές και άλλους. Επιλογές που διαμορφώνουν ένα γεωπολιτικό χάρτη, τον οποίο υπαγορεύουν τα κέρδη των μονοπωλίων και οι συμβιβασμοί και ανταγωνισμοί που διαδέχονται ο ένας τον άλλον μέσα σε συνθήκες μιας όλο και μεγαλύτερης αλληλεξάρτησης των καπιταλιστικών οικονομιών. Το σίγουρο είναι πως οι ιμπεριαλιστές δεν έχουν κανένα δισταγμό να χύνουν το αίμα των λαών για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους. Ο,τι δεν μπορούν να καταφέρουν με την «ειρήνη» τους, το ολοκληρώνουν με τους πολέμους τους.

Και «πρωτότυπο» χαράτσι στα φάρμακα!

Και «πρωτότυπο» χαράτσι στα φάρμακα!
Μέχρι και 121% αυξάνεται η συμμετοχή των αρρώστων στα πρωτότυπα που δεν έχουν γενόσημα



Ενα ακόμα χαράτσι στη συμμετοχή των αρρώστων στα φάρμακα επιβάλλει η συγκυβέρνηση, με στόχο η καθαρή Δημόσια Φαρμακευτική Δαπάνη (ΔΦΔ) να μην υπερβεί 2,019 δισ. ευρώ για το 2014, όπως συμφώνησε με την τρόικα: Κατάργησε τη συμμετοχή κατά 50% του ΕΟΠΥΥ στη διαφορά μεταξύ Λιανικής Τιμής (ΛΤ) και Ασφαλιστικής Τιμής (ΑΤ) για κάθε κουτί πρωτότυπου φαρμάκου που δεν έχει αντίγραφο και η τιμή του δεν υπερβαίνει τα 50 ευρώ. Ετσι, ο άρρωστος πληρώνει ολόκληρο το ποσό μέχρι τα 50 ευρώ και στην περίπτωση που η διαφορά υπερβαίνει τα 50 ευρώ, τότε αυτή τη χρεώνεται ο ΕΟΠΥΥ.
Η ρύθμιση αυτή επιβλήθηκε από την ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) στους φαρμακοποιούς από τις 14/7/2014. Για να γίνει αντιληπτή η επιβάρυνση στους ασφαλισμένους, θα αναφέρουμε το παράδειγμα του φάρμακου «LYRICA», που χρησιμοποιείται για νευροπαθητικούς πόνους, την επιληψία και την καταπολέμηση του άγχους. Το συγκεκριμένο φάρμακο κυκλοφορεί σε τέσσερις συσκευασίες:
-- Των 25 μιλιγκράμ, με ΛΤ 25 ευρώ και ΑΤ 4,34 ευρώ.
-- Των 75 μιλιγκράμ με ΛΤ 46,26 ευρώ και ΑΤ 13,01 ευρώ.
-- Των 150 μιλιγκράμ με ΛΤ 69,02 ευρώ και ΑΤ 26,02 ευρώ.
-- Των 300 μιλιγκράμ με ΛΤ 102,74 ευρώ και ΑΤ 52,03 ευρώ.
Τώρα ο άρρωστος θα πληρώνει εξ ολοκλήρου το φάρμακο των 25 και 75 μιλιγκράμ, ενώ πριν πλήρωνε ως εξής:

Η νέα ρύθμιση θα επιβαρύνει κι άλλο την τσέπη των ασφαλισμένων
1. Για τα 25 μιλιγκράμ συμμετοχή 25% του 4,34 = 1,09 ευρώ + 50% (25 - 4,34 = 20,66) = 10,33 ευρώ + 1 ευρώ για τη συνταγή = 12,42 ευρώ. Πληρώνοντας και τα 25 ευρώ, η συμμετοχή του αυξάνεται κατά 100,8%.
2. Για τα 75 μιλιγκράμ συμμετοχή 25% του 13,01 = 3,25 + 50% (46,26 - 13,01 = 33,25) = 16,62 + 1 ευρώ για τη συνταγή = 20,87. Πληρώνοντας και τα 46,26 ευρώ η συμμετοχή αυξάνεται κατά 121,7%!
  • Στην περίπτωση των 150 μιλιγκράμ ο ασθενής πληρώνει: 25% συμμετοχή στα 26,02 = 6,5 ευρώ + 50 ευρώ + 1 ευρώ για τη συνταγή = 57,5. Πριν πλήρωνε: 25% συμμετοχή στα 26,05 = 6,5 + 50% (69,02 - 26,02 = 43 ) = 21,5 + 1 ευρώ για τη συνταγή = 29. Πληρώνοντας 57,5 ευρώ η συμμετοχή αυξάνεται κατά 98,3%.
  • Στην περίπτωση των 300 μιλιγκράμ ο άρρωστος πληρώνει ως εξής: 25% συμμετοχή στα 52,03 ευρώ = 13 ευρώ + 50 ευρώ απ' τη διαφορά ΛΤ - ΑΤ (102,74 - 52,03 = 50,71) + 1 ευρώ για τη συνταγή= 63 ευρώ. Πριν πλήρωνε 25% συμμετοχή στα 52,03 = 13 + 50% 102,74 - 52,03 = 50,71) = 25,36 + 1 ευρώ ανά συνταγή = 39,36 ευρώ. Πληρώνοντας 63 ευρώ η συμμετοχή του αυξάνεται κατά 60%.
Για να υπάρξει μια προσέγγιση του μεγέθους του χαρατσιού, αναφέρουμε τα εξής: Το 18,5% της αγοράς σε αξίες ή το 22,3% σε τεμάχια κατέχουν τα γενόσημα φάρμακα. Τα υπόλοιπο μέρος μιας αγοράς που σε αξίες ανέρχεται σε 5,3 δισ. ευρώ το κατέχουν τα πρωτότυπα φάρμακα ή φάρμακα που έχει λήξει η πατέντα τους...
Διευκρινίσεις ΕΟΠΥΥ για εξετάσεις
Με χτεσινή ανακοίνωσή του, ο ΕΟΠΥΥ διευκρινίζει ότι όταν οι ασφαλισμένοι καταφεύγουν στον ιδιωτικό τομέα για απεικονιστικές εξετάσεις, καταβάλλουν μόνο το προβλεπόμενο ποσοστό συμμετοχής για τη φαρμακευτική δαπάνη των σκιαγραφικών και της εξέτασης. Συνεπώς, αναφέρει ο ΕΟΠΥΥ, οι συμβεβλημένοι πάροχοι Υγείας δεν θα πρέπει να απαιτούν από τους ασφαλισμένους το κόστος των σκιαγραφικών για την εκτέλεση των απεικονιστικών εξετάσεων.

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Ολόπλευρη κλιμάκωση της έντασης

ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Ολόπλευρη κλιμάκωση της έντασης
  • Νέες οικονομικές κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας ανακοίνωσαν ΗΠΑ και ΕΕ
  • Μαλαισιανό αεροσκάφος με 295 επιβάτες συνετρίβη ενώ πετούσε πάνω από το Ντονέτσκ

Τίποτε δεν έμεινε από το μαλαισιανό «Μπόινγκ» του οποίου τη συντριβή πολλοί εμφάνιζαν χτες ως «κατάρριψη»
Ολόπλευρα κλιμακώνεται η ενδοϊμπεριαλιστική αντιπαράθεση στην Ανατολική Ουκρανία. Η «αντιτρομοκρατικη επιχείρηση» του Κιέβου συνεχίζεται αμείωτα, ενώ οι θάνατοι και τραυματισμοί αμάχων αυξάνονται. Οι νέες οικονομικές κυρώσεις που ανακοίνωσε η ΕΕ (τόσο μετά από την Εκτακτη Σύνοδο Κορυφής όσο και μετά από συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου), αλλά και η Ουάσιγκτον σε βάρος της Μόσχας επιβεβαίωσαν ότι οξύνονται οι ανταγωνισμοί των μονοπωλίων για τον έλεγχο μιας περιοχής πολύτιμης για την κερδοφορία τους.
Συγκεκριμένα, η Ουάσιγκτον ανακοίνωσε ότι «παγώνουν» τα περιουσιακά στοιχεία της ρωσικής πετρελαϊκής εταιρείας «Ροσνέφτ», ενώ οι αμερικανικές εταιρείες δε θα μπορούν να συναλλάσσονται μαζί της. Αμερικανικές κυρώσεις αποφασίστηκαν και για άλλες ρωσικές εταιρείες από τους κλάδους της Αμυνας, της Ενέργειας και του Χρηματοπιστωτικού Τομέα, όπως η «Γκάζπρομπανκ», η τράπεζα του ρωσικού ομίλου φυσικού αερίου «Γκάζπρομ», η τράπεζα VEB, στης οποίας τα στελέχη συμπεριλαμβάνεται και ο πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ. Ακόμα οι κυρώσεις αφορούν υψηλόβαθμους Ρώσους αξιωματούχους όπως ο αντιπρόεδρος του Κοινοβουλίου Σεργκέι Νεβέροφ.
Σε δηλώσεις του από το Λευκό Οίκο, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, είπε ότι η Ρωσία θα πρέπει να σταματήσει τη ροή όπλων και μαχητών μεταξύ των συνόρων της με την Ουκρανία, χαρακτηρίζοντας τις νέες κυρώσεις ως «σημαντικές, αλλά στοχευμένες», οι οποίες αποσκοπούν στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων για τις αμερικανικές επιχειρήσεις και τους συμμάχους των ΗΠΑ. «Τονίσαμε πως θα ήταν προτιμότερο να επιλύσουμε το θέμα αυτό μέσω της διπλωματικής οδού, ωστόσο θα πρέπει να εξετάσουμε συγκεκριμένες δράσεις και να μη μείνουμε μόνο στα λόγια», συμπλήρωσε.
«Αυτό που αναμένουμε, είναι οι Ρώσοι ηγέτες να αντιληφθούν άλλη μια φορά πως οι ενέργειές τους στην Ουκρανία έχουν συνέπειες, κυρίως την εξασθένηση της ρωσικής οικονομίας και μια αυξανόμενη διπλωματική απομόνωση», ισχυρίστηκε.
Αντιδράσεις της Μόσχας
Από τη μεριά του, ο Πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν, τόνισε ότι οι νέες κυρώσεις θα οδηγήσουν «τις ρωσοαμερικανικές σχέσεις σε αδιέξοδο και θα τους προξενήσουν σοβαρές ζημιές».
«Οι κυρώσεις των ΗΠΑ εναντίον κορυφαίων ρωσικών αμυντικών εταιρειών είναι παράνομες και συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό», δήλωσε ο αναπληρωτής Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Ριάμπκοφ, προσθέτοντας πως η Μόσχα σχεδιάζει να απαντήσει με μέτρα τα οποία θα είναι «οδυνηρά» για την Ουάσιγκτον.
Το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών εξέφρασε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η ΕΕ «υπέκυψε στον εκβιασμό της κυβέρνησης των ΗΠΑ και, αντιβαίνοντας στα ίδια τα συμφέροντά της, ακολούθησε το μονοπάτι των κυρώσεων» εναντίον της Μόσχας. «Δεν θα ανεχθούμε τον εκβιασμό και επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος να λάβουμε μέτρα ως απάντηση», τονίζοντας ότι «είναι ευρέως γνωστό πως οι κυρώσεις είναι δίκοπο μαχαίρι». Ακόμα, το υπουργείο χαρακτήρισε τις αμερικανικές κυρώσεις «πρωτόγονη προσπάθεια εκδίκησης για το γεγονός ότι οι εξελίξεις στην Ουκρανία δεν ακολουθούν το σενάριο της Ουάσιγκτον».
Ο Αντρέι Κόστιν, διευθύνων σύμβουλος της ρωσικής τράπεζας VTB, της δεύτερης μεγαλύτερης τράπεζας της Ρωσίας που επίσης αντιμετωπίζει κυρώσεις, δήλωσε ότι «οι κυρώσεις αυτές είναι ανάρμοστες και ασφαλώς δεν ανταποκρίνονται στο πνεύμα ούτε στις νομικές προδιαγραφές των υφιστάμενων διεθνών σχέσεων, ιδιαίτερα στους τομείς της οικονομίας και της τραπεζικής». «Πιστεύω ότι αν δεν λάβουμε μέτρα για να σταματήσουμε τέτοιες μονομερείς ενέργειες, μπορεί να δούμε συνέπειες καταστροφικές για το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα», πρόσθεσε.
Μετά την ανακοίνωση των αμερικανικών κυρώσεων, οι τιμές των μετοχών στο ρωσικό χρηματιστήριο σημείωσαν πτώση. Οι μετοχές της «Ροσνέφτ» σημείωσαν πτώση κατά 6% μέσα σ' ένα λεπτό από την έναρξη των συναλλαγών, ενώ αυτές της «Νοβατέκ» (εταιρεία παραγωγής φυσικού αερίου) σημείωσαν πτώση κατά 5,5%.
Κυρώσεις και από το Ευρωκοινοβούλιο
Στο μεταξύ, νέες κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας ανακοίνωσε και το Ευρωκοινοβούλιο, εκτός από τις προχτεσινές κυρώσεις που αποφάσισε η Εκτακτη Σύνοδος Κορυφής της ΕΕ (βλέπε ρεπορτάζ στη σελίδα 8). Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του Ευρωκοινοβουλίου, «η Ρωσία θα έπρεπε να στηρίζει το ειρηνευτικό σχέδιο που υπέβαλε η Ουκρανία, να σεβαστεί την εκεχειρία (σ.σ. που έληξε πριν μερικές εβδομάδες, με τον Ουκρανό Πρόεδρο να κατηγορεί τη Μόσχα και τους ρωσόφωνους για παραβίασή της) και να αποσύρει τους μισθοφόρους της από τους διαδρόμους υποχώρησης». Ακόμα «καλούν τις χώρες της ΕΕ να απαγορεύσουν τις πωλήσεις όπλων στη Ρωσία και να βοηθήσουν την Ουκρανία να διασφαλίσει την προμήθειά της σε αέριο μέσα από αντιστροφή της ροής του φυσικού αερίου».
Από την πλευρά του, ο Ουκρανός Πρόεδρος Πέτρο Ποροσένκο εμφανίστηκε ικανοποιημένος για την επιβολή νέων κυρώσεων εναντίον της Ρωσίας. Σε δηλώσεις που έκανε ειδικότερα για τις προχτεσινές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου τις χαρακτήρισε «ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της υποστήριξης της κυριαρχίας, της εδαφικής ακεραιότητας και της ανεξαρτησίας της Ουκρανίας» και εκτίμησε ότι «η Ευρώπη επέδειξε την αλληλεγγύη της στην Ουκρανία».
Προτεραιότητα οι αντιλαϊκές μεταρρυθμίσεις
Στο μεταξύ, ο αυτοανακηρυχθείς ηγέτης της «Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ» Ντενίς Πουσίλιν αναφέρθηκε σε νέα συνάντηση της «Ομάδας Επαφής» (ΟΑΣΕ, Ουκρανία, Ρωσία, ρωσόφωνοι) που επρόκειτο να γίνει χτες, δηλώνοντας: «Υπάρχει ελπίδα ότι θα γίνει πρόοδος στην κατεύθυνση της εκεχειρίας. Δε θέλουμε να σκοτώνονται άλλο πολίτες. Τώρα μπορούμε να μιλήσουμε μόνο για εκεχειρία και αμοιβαία ανταλλαγή όλων των αιχμαλώτων. Είναι η μόνη σωστή επιλογή».
Πάντως, ο Πρόεδρος της Ουκρανίας επισήμανε χτες ότι οι συγκρούσεις στην ανατολική χώρα δεν πρέπει να εμποδίσουν τις μεταρρυθμίσεις. «Σήμερα η Ουκρανία απολαμβάνει την υποστήριξη παγκόσμιων χρηματοπιστωτικών οργανισμών που είναι έτοιμοι να χορηγήσουν δάνεια στη χώρα μας», δήλωσε ο Ποροσένκο, διευκρινίζοντας ότι οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να συγχρονιστούν με την εφαρμογή της πρόσφατης συμφωνίας Κιέβου - Βρυξελλών.
Συντριβή αεροσκάφους με 295 επιβάτες
«Λάδι στη φωτιά» αναμένεται να ρίξει και η συντριβή χτες το απόγευμα επιβατηγού αεροσκάφους των «Μαλαισιανών Αερογραμμών» πάνω από το Ντονέτσκ, την οποία πολλά ΜΜΕ παρουσίασαν ως «κατάρριψη».
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ουκρανικής Προεδρίας, «σήμερα (σ.σ. χτες), γύρω στις 16.20 (ώρα Κιέβου) ένα αεροσκάφος "Μπόινγκ 777" των "Μαλαισιανών Αερογραμμών" που εκτελούσε την πτήση ΜΗ17 με κατεύθυνση από Αμστερνταμ προς Κουάλα Λουμπούρ εξαφανίστηκε από τα ραντάρ. Πρόκειται για το τρίτο τραγικό ατύχημα τις τελευταίες μέρες, μετά από ένα αεροσκάφος ΑΝ-26 και ένα SU-25 των ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων τα οποία καταρρίφθηκαν από ρωσικά εδάφη. Δεν αποκλείουμε ότι και αυτό το αεροσκάφος επίσης δέχτηκε επίθεση και σημειώνουμε ότι οι Ενοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας δεν ανέλαβαν καμία δράση εναντίον στόχων στον αέρα».
Πηγή του ρωσικού υπουργείου Αμυνας δήλωνε ότι χτες κανένα ρωσικό μαχητικό αεροσκάφος δεν εκτέλεσε πτήση πάνω από τη ρωσο-ουκρανική μεθόριο κοντά στο Ντονέτσκ και «αυτό αποδεικνύεται από τα συστήματα καταγραφής δεδομένων του αέρα».
Ο Ρώσος Πρόεδρος, Βλ. Πούτιν, σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπ. Ομπάμα, τον ενημέρωσε για την πτώση του αεροσκάφους.
Ενας από τους ηγέτες των ρωσόφωνων πολιτοφυλάκων, ο Αντρέι Πούργκιν, δήλωνε στο «Ασοσιέιτεντ Πρες» ότι δε γνωρίζει αν οι ρωσόφωνοι διαθέτουν πυραύλους «Μπουκ» (σ.σ. που κατά πολλούς κατέρριψαν το αεροσκάφος), αλλά ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει, δε διαθέτουν άτομα που να ξέρουν να τους χειρίζονται.
Αλλο ρεπορτάζ από τη Μόσχα έκανε λόγο για μεταφορά πυραύλων «Μπουκ» ανατολικά από τον ουκρανικό στρατό, για να χρησιμοποιηθούν ενάντια στους ρωσόφωνους, που δεν αποκλείεται αυτοί να έβαλαν κατά του αεροσκάφους.
Πάντως, σοβαρά ερωτηματικά γεννιούνται από το γεγονός ότι επιβατηγό αεροσκάφος βρέθηκε να πετά πάνω από εμπόλεμη περιοχή. Χτες, το «ΙΤΑΡ ΤΑΣΣ» δημοσίευε ανακοίνωση μιας ρώσικης αεροπορικής εταιρείας («Τρανσαέρο») που εκτελεί πτήσεις από τη Μόσχα προς το Κίεβο, το Ντνιεπροπετρόφσκ και την Οδησσό, η οποία τονίζει ότι «ήδη εδώ και μήνες δεν πετάει πάνω από το έδαφος των περιοχών του Ντονέτσκ και του Λουγκάνσκ».

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Καταργήθηκε φόρος που πλήρωναν μεταλλευτικοί όμιλοι

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
Καταργήθηκε φόρος που πλήρωναν μεταλλευτικοί όμιλοι



ΣΙΔΝΕΪ.--
Την κατάργηση ενός φόρου που πλήρωναν μεταλλευτικοί όμιλοι ανάλογα με τις ποσότητες άνθρακα που εξέπεμπαν αποφάσισε χτες - με ψήφους 39 υπέρ και 32 κατά - η Ανω Βουλή της Αυστραλίας, μετά από πρόταση της κυβέρνησης του Τόνι Αμποτ.
Πρόκειται για ένα φόρο που ψηφίστηκε πριν δύο χρόνια στο όνομα της μείωσης της μόλυνσης του περιβάλλοντος και για να «καταπολεμηθεί η κλιματική αλλαγή». Ωστόσο, τέτοιες ρυθμίσεις διαμορφώνονται στο πλαίσιο της λογικής ότι «όποιος ρυπαίνει πληρώνει», νομιμοποιώντας κατά κάποιο τρόπο την περιβαλλοντική ρύπανση, αφού θεωρείται ότι ο παραβάτης «πλήρωσε πρόστιμο» και ... αυτό ήταν. Ετσι, οι επιχειρηματικοί όμιλοι μπορούν να συνεχίζουν να εκπέμπουν ρύπους, αφού μπορεί να τους είναι πιο συμφέρον να πληρώνουν πρόστιμα ή φόρους, παρά να αλλάξουν ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής, σε συνδυασμό πάντα και με το τι κάνουν οι ανταγωνιστές τους.
Ωστόσο, η κατάργηση του φόρου είναι χαρακτηριστική της πρόθεσης της αυστραλιανής κυβέρνησης να στηρίξει τις μεγάλες εταιρείες (όπως οι Rio Tinto και BHP Billiton) που λυμαίνονται το μεγάλο μεταλλευτικό πλούτο της χώρας και από την εκμετάλλευσή του αποκτούν παγκόσμιο προβάδισμα στους αντίστοιχους κλάδους.
Για να θολώσει τα νερά, ο Αμποτ ισχυρίστηκε ότι η κατάργηση θα βοηθήσει τους καταναλωτές που φορτώνονταν με αυξημένες τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα, τονίζοντας: «Είναι μια μεγάλη είδηση για τις αυστραλιανές οικογένειες και τις μικρές επιχειρήσεις της χώρας μας». Ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει «απόλυτες ανοησίες» τις επιστημονικές μελέτες που αποδίδουν στην ανθρώπινη παρέμβαση την άνοδο της θερμοκρασίας της ατμόσφαιρας του πλανήτη.
Η κατάργηση του φόρου εντάσσεται σε ένα συνολικότερο σχέδιο «άμεσης δράσης» της κυβέρνησης, με οικονομικά κίνητρα προς τις επιχειρήσεις.

Η σφαγη συνεχιζεται.Δολοφονοι εν δραση.ΗΠΑ-ΙΣΡΑΗΛ-ΕΕ-ΟΗΕ

Σε εξέλιξη η χερσαία εισβολή του Ισραήλ στη Γάζα - 248 πλέον οι νεκροί Παλαιστίνιοι


Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η χερσαία εισβολή του Ισραήλ στη Γάζα, με το συνολικό αριθμό των νεκρών Παλαιστινίων να φτάνει πλέον στους 248.
Εκρήξεις φώτισαν τον ουρανό κατά τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα και κάτοικοι σε αρκετές περιοχές της λωρίδας της Γάζας, όπου ζουν 1,8 εκατ. Παλαιστίνιοι, δήλωσαν πως είδαν μικρούς αριθμούς ισραηλινών αρμάτων μάχης να έχουν διασχίσει τα σύνορα από το Ισραήλ.
Σε δήλωση που εκδόθηκε αργά χθες το βράδυ από το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου αναφέρεται πως έδωσε διαταγές να καταστραφούν σήραγγες που χρησιμοποιούν μαχητές για να διεισδύσουν στο Ισραήλ και να πραγματοποιήσουν επιθέσεις. Ισραηλινός στρατιωτικός εκπρόσωπος δήλωσε πως το Ισραήλ δεν διεξάγει την επίθεση για να ανατρέψει την Χαμάς.
Ο εκπρόσωπος της Χαμάς Σάμι Αμπού Ζούχρι σχολίασε στο Reuters: «Προειδοποιούμε τον Νετανιάχου για τις φοβερές συνέπειες μιας τέτοιας απερίσκεπτης πράξης».
Κάτοικοι της Γάζας και ιατρικοί αξωιματουχοι ανέφεραν σφοδρούς βομβαρδισμούς κατά μήκος των ανατολικών συνόρων από τη νότια πόλη Ράφα ως το βόρειο τμήμα της Λωρίδας.
Μεταξύ των επτά τελευταίων ανθρώπων που σκοτώθηκαν σήμερα περιλαμβάνεται ένας άνδρας από το Σετζαϊγέχ, στην ανατολική Γάζα, δήλωσε ο εκπρόσωπος των παλαιστινιακών υπηρεσιών πρώτων βοηθειών Άσραφ αλ-Κούντρα. Νωρίτερα, τέσσερις άνθρωποι, μεταξύ των οποίων ένα μωρό πέντε μηνών, είχαν σκοτωθεί από ισραηλινά πυρά στη διάρκεια χωριστών επεισοδίων στην πόλη Ράφα (νότια Λωρίδα της Γάζας), σύμφωνα με τον Κούντρα.
Σύμφωνα με μια πηγή της παλαιστινιακής Οργάνωσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, που έχει την έδρα της στη Γάζα, 80% των θυμάτων είναι άμαχοι.
Περίπου 1.920 Παλαιστίνιοι έχουν επίσης τραυματισθεί από την έναρξη της ισραηλινής επιχείρησης αντιποίνων στις 8 Ιουλίου.

Ψέματα και αντικομμουνισμός του Παπαδημούλη

 Ψέματα και αντικομμουνισμός του Παπαδημούλη


Του Μιλτιάδη Κόκκινου / Πηγή: 902.gr
Ο Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ, αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου και ένθερμος θιασώτης της ΕΕ, γνωστός προβοκάτορας σε βάρος του ΚΚΕ, και μόνιμος ανταποκριτής παραπολιτικών ειδήσεων, συνεχίζει να διοχετεύει ψεύδη, προκειμένου να συκοφαντήσει το ΚΚΕ.
Τι δήλωσε ο γνωστός προβοκάτορας σε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Κόκκινο», που αναπαρήγαγε η εφημερίδα «Αυγή» του ΣΥΡΙΖΑ: «Προσωπικά, μου προκαλεί θλίψη, πολιτικά, η επιλογή του ΚΚΕ να φύγει από την Ευρωομάδα και να ενταχθεί στους μη εγγεγραμμένους. Αυτή η επιλογή τους για αυτοαπομόνωση και ρήξη με όλα τα άλλα κόμματα της Αριστεράς, που συναποτελούν την Ευρωομάδα εδώ και δεκαετίες (μεταξύ αυτών και κομμουνιστικά κόμματα από την Πορτογαλία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Τσεχία), τους οδήγησε σε μια ομάδα όπου, κακά τα ψέματα, κυριαρχούν οι φασίστες».
Όλα αυτά βέβαια ειπώθηκαν με αφορμή το περιστατικό στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κώστας Παπαδάκης ζήτησε το λόγο επί της διαδικασίας, όπως είχε δικαίωμα, ξεκαθαρίζοντας ότι το ΚΚΕ εκπροσωπείται στο Ευρωκοινοβούλιο μόνο από τους ευρωβουλευτές του, κάτι το οποίο δέχθηκε τελικά και ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου.

Όμως ο Παπαδημούλης, το χαβά του... Σε αντίθεση με τον κανονισμό του Ευρωκοινοβουλίου, αν και αντιπρόεδρός του ο ίδιος, εξακολουθεί ψευδώς να αποκαλεί τους μη εγγεγραμμένους ευρωβουλευτές ως «ομάδα» μόνο και μόνο για να συκοφαντήσει το ΚΚΕ, ότι δήθεν ανήκει σε ομάδα όπου κυριαρχούν οι φασίστες…
Οι άθλιοι ανυπόστατοι ισχυρισμοί του συκοφάντη, καταρρίπτονται. Σύμφωνα με τον Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την 8η κοινοβουλευτική περίοδο (2014-2019) που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιούλη του 2014 -και είναι αναρτημένος στην ηλεκτρονική σελίδα του Ευρωκοινοβουλίου– σύμφωνα με το Άρθρο 35 οι μη εγγεγραμμένοι ευρωβουλευτές δεν συνιστούν πολιτική ομάδα. 
Δεν είναι τυχαίο ότι τους ψευδείς ισχυρισμούς του Παπαδημούλη ενάντια στο ΚΚΕ επικαλούνται σάιτ της ναζιστικής «Χρυσής Αυγής» και αναπαράγονται από άλλα ΜΜΕ που ελέγχει η πλουτοκρατία.
Η αθλιότητα του Παπαδημούλη για δήθεν ρήξη του ΚΚΕ με άλλα Κομμουνιστικά Κόμματα, αποτελεί στοιχείο της υπονομευτικής δράσης των οπορτουνιστών, απόδειξη και της αδυναμίας τους να αντιπαρατεθούν ιδεολογικά και πολιτικά με το ΚΚΕ.
Μόλις προχθές άλλωστε δόθηκε στη δημοσιότητα κοινή ανακοίνωση – πρωτοβουλία καταδίκης της ισραηλινής επιθετικότητας ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό, που υπογράφεται από 50 Κομμουνιστικά και Εργατικά Κόμματα από όλο τον κόσμο. Οι πολύμορφες πρωτοβουλίες του ΚΚΕ αποτελούν χαρακτηριστικό στοιχείο της καθημερινής δράσης του, για την ανασύνταξη του Διεθνούς Κομμουνιστικού Κινήματος.
Αλλά τι να περιμένει κανείς από κάποιον ο οποίος ουκ ολίγες φορές έχει βάλει το χέρι του σε αντιλαϊκές αποφάσεις της ΕΕ.
  • Τι έκανε ο Παπαδημούλης - ΣΥΡΙΖΑ και το Κόμμα της Ευρωπαικής Αριστεράς (ΚΕΑ) στο ευρωκοινοβούλιο στις 11 Ιούλη 2007Ψήφισαν «λευκό» στη σχετική έκθεση του ευρωκοινοβουλίου για την Πράσινη βίβλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Εργατικό Δίκαιο «Εκσυγχρονισμός της εργατικής νομοθεσίας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του 21ου αιώνα», δίνοντας στην ουσία στήριξη στην αντεργατική λαίλαπα της ΕΕ: Κατάργηση των ΣΣΕ, ισοπέδωση της κοινωνικής ασφάλισης, κατάργηση των προϋποθέσεων για τις ομαδικές απολύσεις, κ.ά.
  • Τι έκανε ο Παπαδημούλης στην Επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου στις 5 Νοέμβρη 2008; Μαζί με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, υπερψήφισε την απαράδεκτη Έκθεση Α. Σέρκας για την οργάνωση του χρόνου εργασίας, που προέβλεπε διευθέτηση του εργάσιμου χρόνου σε 12μηνη βάση και αύξανε τα χρονικά όρια εργασίας από 65 ως 78 ώρες την εβδομάδα.
  • Ο Παπαδημούλης και ο ΣΥΡΙΖΑ χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για το ξεπούλημα των λιμανιών, ενώ μαζί με τα άλλα κόμματα του ΚΕΑ, καθώς και το Λαϊκό Κόμμα (ΝΔ), τους σοσιαλδημοκράτες (ΠΑΣΟΚ), τους Φιλελεύθερους, κ.ά., υπερψήφισαν στο Ευρωκοινοβούλιο το 2008 την έκθεση του OrtuondoLarrea σχετικά με τηνΑνακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για «την ευρωπαϊκή πολιτική για τα λιμάνια», που έβαζε τις βάσεις και άνοιγε το δρόμο για την παράδοση των λιμανιών και των λιμενικών υπηρεσιών στους μονοπωλιακούς ομίλους.
  • Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εισηγητής της έκθεσης για τον Κανονισμό Πολιτικής Προστασίας της ΕΕ (2006), που για πρώτη φορά εντάσσει τους μηχανισμούς πολιτικής προστασίας στους ήδη υπάρχοντες κατασταλτικούς μηχανισμούς της ΕΕ, με απώτερο στόχο το χτύπημα του εργατικού - λαϊκού κινήματος.
Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι η αντιΚΚΕ εμπάθεια πάει χέρι – χέρι με την ψευτιά, τη συκοφαντία και το χτύπημα των εργατικών - λαϊκών δικαιωμάτων, που υπηρετεί και ο Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ.

TOP READ