10 Φεβ 2016

Carpe diem

 Carpe diem

Αγαπητό ημερολόγιο,

Από αυτή τη μέρα αξίζει να συγκρατήσεις τρία πράγματα, το εξής ένα:

Δύο μέρες για την κάθοδο των αγροτών στην πρωτεύουσα
Τρεις μέρες για το πανελλαδικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στην Αθήνα

Κι επειδή η (συγ)κυβέρνηση τρέμει τον αντίκτυπο μιας τέτοιας παλλαϊκής κινητοποίησης, βλέπει τα τρακτέρ σαν άρματα μάχης (τανκς) που θα καταλάβουν το Σύνταγμα με τις ερπύστριές τους, για να το καταλύσουν, μαζί με τη ΔΦΑ, που είναι κάθε λέξη του τρίτου μνημονίου. Είναι κάθε λέξη που μπορεί να εξαπατήσει το λαό, να διασπάσει το ενιαίο αγωνιστικό μέτωπο των αγροτών, κάθε ψεύτικη υπόσχεση που μπορεί να τους παραλύσει σαν υπνωτικό, για να κερδηθεί πολιτικός χρόνος και να αναγκαστούν, καθώς μπαίνει η Άνοιξη να επιστρέψουν στα χωράφια τους.

Άφησαν λοιπόν στην άκρη το κωμικό σενάριο πως δε φοβούνται τις λαϊκές κινητοποιήσεις, γιατί είναι με το μέρος τους και έχουν τα ίδια αιτήματα. Συγκάλεσαν εσπευσμένα υπουργικό συμβούλιο, για να τάξουν κάποιες μικροβελτιώσεις (υγ: ούτε καν αυτό τελικά, μόνο για επικοινωνιακούς λόγους έστησαν την παράσταση) που θα τις πάρουν πίσω πανηγυρικά, στη διαπραγμάτευση. Εκεί όμως θα πέσουν ηρωικά, μετά από σκληρή μάχη (όχι σαν τους άλλους) μετά από 17 ολόκληρες ώρες. Τι να σου κάνει μόνη της (εναντίον όλων) μια αριστερή κυβέρνηση κι ο ευρω-σοσιαλισμός σε μια χώρα;

Του Πάνου Ζάχαρη από το Ποντίκι
Στο 'να χέρι το καρότο, στο άλλο χέρι το μαστίγιο
Κι επειδή το μαστίγιο της αστυνομίας (που δεν επιτρέπει την κάθοδο των τρακτέρ στην πρωτεύουσα, για να μην παραβιαστεί ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας) δε φτάνει παντού κι είναι λίγο αντιαισθητικό για μια δημοκρατική, αριστερή κυβέρνηση, αναλαμβάνουν τα παπαγαλάκια του συστήματος (και οι εναλλακτικές του προτάσεις).

Ο συντάκτης Σπύρος Γκουτζάνης από το Πρώτο Θέμα του Θέμου, είπε στην πολυφωνική ΕΡΤ πως ο Μπούτας έρχεται στην Αθήνα, για να κλείσει τους αγώνες (σε αντίθεση με την αγωνιστική γραμμή που προωθεί η εφημερίδα του, προφανώς).
Ένα ιστολόγιο, που κινείται στο χώρο της ΛαΕ, σπεκουλάρει με τη συνάντηση Μπούτα-Τόσκα, για να υπονοήσει ό,τι ακριβώς και το παραπάνω παπαγαλάκι.
Το Μακελειό δίνει δραματοποιημένη μορφή στο παραμυθάκι κι έχει μάλιστα κι αυτόπτη μάρτυρα, που αποκαλύπτει άγνωστες προδοτικές πτυχές του Βαγγέλη Μπούτα (αλλά ο Δημήτρης είναι εκεί κι επαγρυπνεί, για να τον ξεσκεπάσει).
Ενώ το σημερινό πρωτοσέλιδο της φυλλάδας του Χίου αποκαλύπτει πως... το προδοτικό ΚΚΕ και οι εργατοπατέρες τα έχουν κάνει πλακάκια με το Σύριζα και τις δυνάμεις καταστολής.

Θα μου πεις ότι αυτοί είναι γραφικοί και δεν πρέπει να τους δίνουμε πολλή σημασία.
Θα σου απαντήσω πως όταν οι γραφικοί λένε τα ίδια ακριβώς με τους σοβαρούς και έγκυρους, αυτό είναι ένα μέτρο για το πόσο επικίνδυνα είναι τα σκυλιά του συστήματος, σοβαρά και ασόβαρα.
Κι όταν η Αυγή φιλοξενεί ωραία ρεπορτάζ για την ετοιμότητα της Αστυνομίας, θυμάσαι συνειρμικά εκείνο το αναρχικό σύνθημα.
Όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί...

Κι ενώ το αγροτικό πέρασε τελικά ξώφαλτσα από το στημένο τηλεοπτικό διάγγελμα του Τσίπρα στο υπουργικό συμβούλιο, αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος του στο ζήτημα με τις (τέσσερις) τηλεοπτικές άδειες και τα κανάλια (που μετέδωσαν απευθείας το διάγγελμά του). Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Μια πρέζα αντιμιντιακός αγώνας (τώρα που μας τελείωσε ο αντιμνημονιακός), κρατάμε εφεδρεία τη νομιμοποίηση της κάναβης, και να πώς περνάει επικοινωνιακά ο σκόπελος του ασφαλιστικού.

Σε άλλα νέα της ημέρας, το χρηματιστήριο συνεχίζει την ελεύθερη πτώση του σε μια ελεύθερη αγορά και μια ανοιχτή κοινωνία, με κλειστά σύνορα και δρόμους (από τα διόδια, όχι από τα μπλόκα των αγροτών).
Ο γενικός δείκτης έφτασε στα επίπεδα του 89', ως σημειολογία για την ιστορία που επαναλαμβάνεται και τα δύο άκρα που ενώνονται για να ρίξουν το νέο Ανδρέα. Κι αν τα Τέμπη, η ΝΔ και τα διάφορα γκεσέμια της κάνουν λόγο για τριήμερη εκδρομή κι άλλα τινά αγωνιστικά, ας μην αφήσουμε μια τόσο μικρή λεπτομέρεια να μας χαλάσει ένα ωραίο, δημοφιλές κλισέ.

Η Ντόιτσε Μπανκ κινδυνεύει με κατάρρευση. Κάτι οι αποδείξεις που δεν κόβαμε, κάτι οι αγρότες που φοροδιαφεύγουν, κάτι η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, ε δε θέλει και πολύ να ξεκινήσει μια κρίση-ντόμινο στην ευρωζώνη, που πλήττει τους συμμάχους μας και τον χρηματοπιστωτικό τομέα που έπαιζε στα παράγωγα. Η προοπτική μιας χρεοκοπίας Λίμαν Μπράδερς στην Ευρώπη φαντάζει πλέον πολύ κοντινή...

Το ΝΑΤΟ έρχεται να επιτηρήσει το Αιγαίο, η Αυστρία ενισχύει τη φύλαξη της FYROM που δεν ανήκει καν στην ΕΕ. Ωραία πράγματα, ανθηρά κι ελπιδοφόρα...

Ενώ τέλος, στην κοσμική ενότητα του δελτίου, ο ροκ σταρ Βαρουφάκης εγκαινίασε χτες το κόμμα-κίνηση-φαν κλαμπ πολιτικών θαυμαστών του, που το ονόμασε ντίεμ25, κάρπε ντίεμ ή κάτι τέτοιο.
Για αυτό, σφε αναγνώστη, άδραξε τη μέρα, να μη χαθεί καμία.

Δύο μέρες για την κάθοδο των αγροτών στην πρωτεύουσα
Τρεις μέρες για το πανελλαδικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στην Αθήνα

Κοινωνικοί αυτοματισμοί

 Κοινωνικοί αυτοματισμοί

   Είναι τρομερά γελοίο να βασίζει κάποιος ολόκληρη την πολιτική του ... στον κοινωνικό αυτοματισμό ... και ταυτόχρονα να ισχυρίζεται πως είναι ... αριστερός. 
   Είναι ένας "αριστερός" ... που έχει υιοθετήσει την σπουδαιότερη πολιτική τακτική της αστικής τάξης και των κομμάτων της. Στρέψε το ένα τμήμα του λαού ... ενάντια στο άλλο και θα απαλλαχθείς απ΄όλους τους απαιτητικούς !!! Οταν η αριστερά έχει υποκύψει σε τέτοιους πειρασμούς ... αυτό αποτελεί την ισχυρότερη απόδειξη ... πως έχουμε να κάνουμε με πιστούς υπηρέτες της αστικής εξουσίας, με "αριστερούς" υπηρέτες, με "προοδευτικούς" κολαούζους που στρέφονται με το μίσος του γενίτσαρου ενάντια στις τάξεις απ΄τις οποίες υποτίθεται γεννήθηκαν πολιτικά.
   Η εύρυθμη λειτουργία των μηχανισμών του κοινωνικού αυτοματισμού ... πάντα θα στηρίζεται στο ταπεινό ανθρώπινο ένστικτο που συμπυκνώνεται στην έκφραση ... ο θανατός σου, η ζωή μου !!! Μιά τάχα "έξυπνη" πολιτική τακτική ... μετατρέπεται αυτόματα σε κοινωνική βαρβαρότητα και κανιβαλισμό ... μεταξύ των εκμεταλλευόμενων μιάς κοινωνίας που με την σειρά της διασφαλίζει την "ησυχία" των εκμεταλλευτών.

   Είναι αυτονόητο πως στην λειτουργία αυτών των μηχανισμών συμμετέχουν ένα σωρό υπηρέτες της αστικής εξουσίας εκτός απο τα κόμματα μιάς κυβέρνησης. Η αντιπολίτευση, τα ΜΜΕ, τα πουλημένα συνδικάτα, οι πρεσβείες, ένας ολόκληρος συρφετός ΜΚΟ, οι κάθε λογής εσωκομματικές αντιπολιτεύσεις, οι κατασταλτικοί μηχανισμοί, εκκλησίες, σχολεία, η διανόηση και κυρίως οι σχεδιασμένες πολιτικές  της ευρωνατοικής φιδοφωλιάς ... δηλαδή ένα κανονικό στημένο παιχνίδι που στοχεύει και σε βραχυπρόθεσμα άμεσα αποτελέσματα ... αλλά και σε πιό μακροπρόθεσμα. Οι μηχανισμοί του κοινωνικού αυτοματισμού ... κάνουν πιό εύκολη την άμεση εφαρμογή της πολιτικής της αστικής τάξης ... αλλά ταυτόχρονα προετοιμάζουν μιά κοινωνία για τις κρίσιμες στιγμές μιάς μελλοντικής κοινωνικής επανάστασης. Είναι δηλαδή ο κοινωνικός αυτοματισμός ... ή μάνα και ο πατέρας ... του κοινωνικού δαρβινισμού, του ρατσισμού.
Ο Στάθης το 2010 ... κατακεραύνωνε τον κοινωνικό αυτοματισμό ... χωρίς ο δυστυχής να υποψιάζεται οτι θρέφει το ίδιο φίδι στον κόρφο του !!! Καλά θα ήταν να ήταν έτσι. Αλλά όπως όλοι πρέπει να ξέρουμε ... ο οπορτουνιστής είναι τυφλός ... αν δεν είναι "πονηρός" !!!
   Που βρισκόμαστε τώρα ?? Στο σημείο που η "αριστερά" ... παίζει αριστοτεχνικά στα δακτυλά της τους κοινωνικούς αυτοματισμούς. Υπηρετεί πιστά τις ενδοταξικές πολυδιασπάσεις και αντιπαλότητες ... και προετοιμάζει το έδαφος στον κοινωνικό δαρβινισμό ... δηλαδή στον εκφασισμό ... και τελικά στον ίδιο τον φασισμό. 
   Φιλοδοξούν οι γελοίοι πολιτικοί μηχανισμοί του Τσίπρα ... να καταφέρουν να ξεπαστρέψουν αγρότες, αυτοαπασχολούμενους επιστήμονες και μικροεπαγγελματίες ... λέγοντας στον εργάτη και στον υπάλληλο ... κοίτα χτυπάω τους πλούσιους και μόνιμους φοροφυγάδες ενώ οι άλλοι μέχρι τώρα ξεσκίζαν εσένα ... λέγοντας στον συνταξιούχο ... κοίτα χτυπάω τους κλέφτες για να έχεις σύνταξη !!! Είναι τόσο γελοία τα επιχειρήματα ... που τάζουν την πάταξη της φοροδιαφυγής των μεσαίων στρωμάτων που τάχα κλέβουν ενώ όλοι ξέρουν πως οτι και να δηλώσεις θα φορολογηθείς με τα τεκμήρια !!! Π.χ. ... ένα σπιτάκι 80τμ στην πόλη και άλλο ένα 80τμ στο χωριό συν δυό αυτοκίνητα 1400 κε πενταετίας ... βγάζουν τεκμήριο καθαρών κερδών 22.000 € !!! Φορολογούν εισοδήματα που ξέρουν πως δεν υπάρχουν. Αν ένας αγρότης έχει και μερικές δεκάδες στρέμματα και ένα τρακτέρ ... ξεχάστε τον. Τι επιχειρούν κάνουν ?? Τα θεωρητικά συμμαχικά του εργάτη ... χαμηλά μεσαία στρώματα ... θέλουν να τα προλεταριοποιήσουν βίαια. Αυτό ακριβώς είναι ... η πολυπόθητη ανάπτυξη. Η αστική εξουσία επέλεξε αυτό το ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο ... να τον αναθέσει στην "αριστερά". Και εκείνη ... σαν έτοιμη απο καιρό ... ανέλαβε τον ρόλο. Τα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα η αριστερή κυβέρνηση ... συνειδητά τα αφήνει να κρύβουν τις πομπές τους (όπως πάντα) μέσα στα δαιδαλώδη δίκτυα της τάχα "επιχειρηματικής" δραστηριότητας. Δείχνουν σαν ένοχο τον επιστήμονα, τον επαγγελματία και τον αγρότη που μέσα στην άγρια κρίση παλεύει με νύχια και με δόντια να ζήσει και να μην πάει φυλακή ... και τον ταυτίζουν με τον μεγαλογιατρό, μεγαλοδικηγόρο, μεγαλέμπορα, μεγαλοκτηματία !!!
   Ενας ιδαίτερος παίχτης σε αυτό το παιχνίδι που η στάση του αποκτά τεράστια σημασία είναι ... ο ΣΕΒ ... που σχεδόν με ευχαρίστηση δέχτηκε την αύξηση (κατά 1%) των ασφαλιστικών εισφορών των εργοδοτών !!! Πως είπατε ?? Ο ΣΕΒ συμφωνεί μέχρι κεραίας ... με το "φιλολαϊκό" ασφαλιστικό-φορολογικό του Τσίπρα ... τον καλεί να κάνει γρήγορα ... παρότι ο Κατρούγκαλος διαλαλεί πως στόχο έχει να πληρώσουν άγρια οι πλούσιοι !!! Δεν σας κατακλύζει ένας άγριος ενθουσιασμός ?? 
Το μεγάλο κεφάλαιο γελάει χαζοχαρούμενα ... μπροστά στην "καταστροφή" του !!!
    Οι αυτοματισμοί συχνά έχουν και πολιτικά χαρακτηριστικά πέρα απο κοινωνικά. Οι αριστεροί της κυβέρνησης νομίζουν πως θα ανακόψουν τους κοινωνικούς αγώνες ... αν καταφέρουν να τους βρωμίσουν με λίγη ας πούμε ... φασιστική ή νεοφιλελέ βρωμιά. Εχει ξαμολυθεί παντού ... ένας πούστικος (με την κακή έννοια) συρφετός απο γαμόσταυρα συριζάκια που κράζουν πως οι αγώνες δεν είναι του λαού ... αλλά μερικών φασισταριών και γραβατωμένων !!! Απο κοντά και ένας ... αριστερός αγωνιστής του κώλου ... κάποιος κύριος Νεφελούδης που δημιουργεί συνειρμούς του στύλ ... τρακτέρ-τάνκ που επιδιώκουν να γκρεμίσουν την αριστερή κυβέρνηση !!! Παρεμπιπτόντως ... αυτές τις μέρες ας προσέχουμε ... επειδή φαίνεται σαν κάτι να βρωμάει προβοκατόρικα σε σχέση ... με την κάθοδο των αγροτών στην Αθήνα και τα σώματα ασφαλείας. Εφτασαν οι ανεκδιήγητοι να παρομοιάζουν τον Τσίπρα με τον Αλιέντε ... για να θυμηθούμε τον κακομοίρη τον Στάθη τον σκιτσογράφο ... όσο ακόμα είχε εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση της αριστεράς ... έγραφε και σχεδίαζε ...
Οπορτουνιστική ... διάνα !!! (ως συνήθως)
  

   Σε αυτό το σημείο θα εμφανισθούν οι φοβεροί και τρομεροί κατήγοροι και απηνείς διώκτες του κοινωνικού αυτοματισμού για να μας δώσουν την μαγική συνταγή που θα μας σώσει ... απ΄το να φαγωθούμε μεταξύ μας !!! Θα κηρύξουν ... την κοινωνική ειρήνη ... εν μέσω ενός ανειρήνευτου ταξικού πολέμου. Θα απαιτήσουν απο αυτούς που αγωνίζονται και διεκδικούν να μειώσουν τις απαιτήσεις τους ... και θα παρακαλέσουν τους άλλους να φέρουν την αναπτυξή τους γρήγορα. Αυτούς τους κήρυκες δεν τους απασχολεί καθόλου το γεγονός οτι η ανάπτυξη για την οποία προσεύχονται και παρακαλάνε ... προαπαιτεί την εργασιακή και κοινωνική σφαγή. Αυτοί οι κήρυκες ... θα καλούν πάντα σε διάλογο ... και ας είναι διάλογος για τις συνθήκες σφαγής. Οταν βέβαια το κόλπο του διαλόγου δεν πιάνει ... όλοι αυτοί οι "αγαθοί" κοινωνικοί ειρηνιστές και συμφιλιωτές ... κατρακυλούν στο άψε-σβήσε στα δόγματα του "νόμου και της τάξης" ... σαν την θλιβερή κυβερνητική εκπρόσωπο του Τσίπρα που απειλεί τους αγρότες που ετοιμάζονται για κάθοδο στην Αθήνα.

   Στο τέλος αυτής της βδομάδας θα πρέπει να δωθεί μια όσο το δυνατόν πιό ισχυρή απάντηση στον ... κοινωνικό αυτοματισμό και στα κηρύγματα κοινωνικής συμφιλίωσης !!! Η πρέπουσα απάντηση ... που είναι μόνο μία.
   Η ταξική ενότητα ... η ταξική συμμαχία των εκμεταλλευόμενων.       

    
   Τα σφυριά ... θα συναντήσουν τα δρεπάνια.


   
    

Αυτός είναι ο καπιταλισμός!

 Αυτός είναι ο καπιταλισμός!



Άλλοι βομβαρδίζουν, άλλοι πνίγουν, άλλοι αφήνουν τον κόσμο να πεθάνει από την πείνα, άλλοι διώχνουν, άλλοι στήνουν συρματοπλέγματα, άλλοι στρατόπεδα συγκέντρωσης, άλλοι ψηφίζουν νόμους να τους παίρνουν ό,τι χρυσό, χρήμα και αξία έχουν πάνω τους χωρίς επιστροφή, άλλοι θέλουν δημοκρατικό δημοψήφισμα για να τους ψοφήσουν, άλλοι σχεδιάζουν θαλάσσια σύνορα από τα οποία δεν θα περνάει κανείς… Στήνουν hot spot στον πάτο της θάλασσας!


Τέλος, όλοι μαζί συγκροτούν την Κόλαση των λαών του κόσμου.


Ρατσιστικές και φασιστικές κραυγές παντού. Καμία ενοχή για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.


Αυτός ήταν πάντα ο καπιταλισμός. Είτε μάζευε δούλους από την Αφρική για την Αμερική, είτε έστηνε απαρτχάιντ και θαλάμους αερίων, είτε χώριζε τον κόσμο σε αποικίες, είτε βομβάρδιζε με ναπάλμ, χημικά, ατομική βόμβα και απεμπλουτισμένο ουράνιο, είτε έκλεβε τον πλούτο των λαών, είτε γέμιζε τις ηπείρους μετανάστες και ανέργους και τις θάλασσες με πτώματα. Πάντα ίδιος ήταν.


Ύστερα κάποιοι μιλάνε για αξίες της ΕΕ!!! Αμέσως μετά αναθέτουν στο ΝΑΤΟ να πνίγει τους μετανάστες, την ώρα που οι χώρες - μέλη του βομβαρδίζουν και υποδουλώνουν όλη τη Μ. Ανατολή και τη μισή Αφρική.


Αυτός είναι πάντα.


Και αν νομίσατε ότι τα κάνει εκεί που έχει πρόβλημα με τους μετανάστες και την κρίση, δείτε ότι τα κάνει και εκεί που δεν έχει πρόβλημα. Από την Ελβετία και την Δανία που κλέβουν τους μετανάστες από ό,τι έχουν, μέχρι την Αυστραλία που τους στέλνουν σε σίγουρο θάνατο.


Πόσο θα χαίρονται οι Ναζί που οι συνεχιστές τους, τους ξεπερνάνε!


 

Η είδηση - αφορμή για το σχόλιο:




Και με το νόμο παρακαλώ, με απόφαση της ουδέτερης και ανεξάρτητης, τυφλής δικαιοσύνης του καπιταλισμού!!!


Η Αυστραλία στέλνει σε μακρινό νησί του Ειρηνικού εκατοντάδες βαρύτατα νοσούντες μετανάστες


To Ανώτατο Δικαστήριο της Αυστραλίας έκανε την προηγούμενη εβδομάδα δεκτό το αίτημα της κυβέρνησης να στείλει σε νησί του Ειρηνικού που βρίσκεται 3.000 χλμ μακριά από τη χώρα 267 μετανάστες που έχουν υποβάλει αίτημα παροχής ασύλου, ανάμεσα στους οποίους αρκετοί πάσχουν από καρκίνο ή βρίσκονται στο τελικό στάδιο θανατηφόρων ασθενειών. Στους βαρύτατα πάσχοντες που θα απελαθούν και 37 βρέφη




Το ΝΑΤΟ γκριζάρει το Αιγαίο

Το ΝΑΤΟ γκριζάρει το Αιγαίο


Η προχτεσινή συμφωνία Μέρκελ - Νταβούτογλου να ζητήσουν εμπλοκή του ΝΑΤΟ στη φρούρηση των ελληνοτουρκικών συνόρων στο Αιγαίο και των τουρκο-συριακών συνόρων, με πρόσχημα τον έλεγχο των προσφυγικών - μεταναστευτικών ροών, συνιστά πολύ επικίνδυνη εξέλιξη. Οι ευθύνες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είναι τεράστιες, γιατί όχι απλά δεν απορρίπτει την παραπάνω εμπλοκή του ΝΑΤΟ, αντίθετα καταθέτει και σχετικές προτάσεις, σήμερα και αύριο, στη σύνοδο των υπουργών Αμυνας της λυκοσυμμαχίας και σε κάθε περίπτωση παραμένει πιστή στο δόγμα του ευρωατλαντισμού, της συνδιαχείρισης του Αιγαίου κάτω από την «ομπρέλα» του ΝΑΤΟ.
Οπως τεράστιες και διαχρονικές είναι οι ευθύνες όλων των αστικών κυβερνήσεων, που μιλούν για δήθεν «ευρωπαϊκά σύνορα» τα οποία θα φυλάσσουν δυνάμεις και μηχανισμοί του ΝΑΤΟ και της ΕΕ. Ολων των αστικών πολιτικών δυνάμεων που επιδιώκουν ακόμα βαθύτερη εμπλοκή της χώρας στους επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, προς γεωστρατηγική αναβάθμιση των ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων με ανυπολόγιστους κινδύνους για το λαό.
Ο όρος που προβάλλει η τωρινή ελληνική κυβέρνηση, όπως και άλλα αστικά κόμματα, τάχα η εμπλοκή του ΝΑΤΟ στη διαχείριση του Προσφυγικού να περιοριστεί στα τουρκικά χωρικά ύδατα, δεν αποτελεί παρά ένα ευχολόγιο, ή και ανυπόφορη υποκρισία, εφόσον είναι γνωστό πως το ΝΑΤΟ δεν αναγνωρίζει σύνορα μεταξύ των μελών του και στηρίζει τις τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο. Από κοντά και η ΕΕ, όπως φάνηκε καθαρά τέλη Γενάρη, όταν ευρωβουλευτής του ΚΚΕ έθεσε στον εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το εξής ερώτημα: «Σε περίπτωση ανάληψης μονομερούς δράσης από την ΕΕ στο Αιγαίο, με βάση τη "νέα Συνοριοφυλακή - Ακτοφυλακή της ΕΕ", σε ποια σύνορα αυτή και οι δυνάμεις ταχείας επέμβασής της θα αναλάβουν δράση μονομερώς; Στα διεθνώς αναγνωρισμένα σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία; 'Η σε αυτά που ισχυρίζεται η Τουρκία ότι αποτελούν σύνορά της και με βάση αυτά προχωρά σε συστηματικές παραβιάσεις εναέριου χώρου, χωρικών υδάτων και κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας όσο και της Κύπρου, έχοντας μάλιστα προκλητική ασυλία τόσο από την ΕΕ όσο και από το ΝΑΤΟ;». Τι απάντησε ο ευρωενωσιακός αξιωματούχος; «Δυστυχώς, δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σας»...
Τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι ΝΑΤΟ και ΕΕ διόλου τυχαία δεν αντιδρούν στις συνεχείς παραβιάσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο. Η ένοχη σιωπή τους ή οι τοποθετήσεις του τύπου «είναι διμερές ζήτημα και βρείτε τα...» μαρτυρούν ότι η επιχείρηση γκριζαρίσματος του Αιγαίου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και τα λεγόμενα «ευρωπαϊκά σύνορα» αποτελούν το όχημα για συνολικότερες, ντε φάκτο, αμφισβητήσεις σε Αιγαίο και Κύπρο, που εξυπηρετούν τα ιμπεριαλιστικά σχέδια στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Οι λαοί, λοιπόν, να επαγρυπνούν. ΝΑΤΟ και ΕΕ δεν είναι παράγοντες ειρήνης και ασφάλειας για τη χώρα μας, αλλά, αντίθετα, παράγοντες εμπλοκής της στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, που απειλούν συνολικά τα συμφέροντα των λαών της περιοχής της Ανατ. Μεσογείου, παράγοντες αμφισβήτησης των κυριαρχικών δικαιωμάτων που ανοίγουν πληγές συγκρούσεων με θύματα τους λαούς. Στο πλαίσιο της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, με τις αστικές τάξεις στο τιμόνι της εξουσίας, οι λαοί βρίσκονται σε μόνιμο κίνδυνο. Η ενίσχυση της πάλης ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια στην περιοχή και στο κεφάλαιο αποτελεί για τους λαούς μονόδρομο.

Οι Γερμανοί νεοναζί «κάρφωσαν» τη Χρυσή Αυγή

Οι Γερμανοί νεοναζί «κάρφωσαν» τη Χρυσή Αυγή


Θέλει η ναζιστική Χρυσή Αυγή να κρυφτεί, αλλά η χαρά των Γερμανών νεοναζί κολλητών της δεν την αφήνει...
Στη συγκέντρωση που διοργάνωσε στις 30 Γενάρη, μεταξύ των νεοναζιστικών οργανώσεων από διάφορες χώρες της Ευρώπης που προσκάλεσε η Χρυσή Αυγή, ήταν και η οργάνωση «Der Dritte Weg» (Τρίτος Δρόμος), τα «εγγόνια» του Χίτλερ. Ομως, καθώς προσπαθεί να κρύψει το ναζιστικό εγκληματικό χαρακτήρα και την πρακτική της, η ΧΑ αποσιώπησε αυτές τις παρουσίες.
Ωστόσο, οι Γερμανοί νεοναζί επιστρέφοντας στη χώρα τους, έδωσαν στη δημοσιότητα όλη τη... δραστηριότητα που ανέπτυξαν από κοινού με τη Χρυσή Αυγή, την οποία αποκαλούν «εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα», δηλαδή χιτλερικό κόμμα.
Συγκεκριμένα, στις αναρτήσεις τους οι νεοναζί του Τρίτου Δρόμου παρουσιάζουν εκτεταμένο ρεπορτάζ και φωτογραφίες από την επίσκεψή τους στα γραφεία της Χρυσής Αυγής και τις συνομιλίες τους με τον αρχηγό Ν. Μιχαλολιάκο, τη συμμετοχή τους στη συγκέντρωση της ΧΑ (φορώντας μαύρα μπουφάν που έγραφαν «national revolutionar sozialistisch» - «εθνικό επαναστατικό σοσιαλιστικό» και με τις σημαίες τους), όπου οι χρυσαυγίτες «τους υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα». Αναφέρονται στην κοινή επίσκεψη Τρίτου Δρόμου και Χρυσής Αυγής στο Γερμανικό Νεκροταφείο στο Διόνυσο, για να τιμήσουν «τους πεσόντες ήρωες», όπως αναφέρουν. Ενώ έχουν αναρτήσει τη φωτογράφισή τους με φόντο την Ακρόπολη, όπου όλοι μαζί κρατούν τη σημαία με το σταυρό του Γ' Ράιχ.
Η «Dritte Weg» αποτελεί συνέχεια της οργάνωσης «Freies Netz Sub - FNS» (Ελεύθερο Νότιο Δίκτυο), η λειτουργία της οποίας απαγορεύτηκε το 2014. Στελέχη του FNS είχαν προσκαλέσει οι χρυσαυγίτες σε αντίστοιχη συγκέντρωσή τους το 2013 και μάλιστα τους είχαν υποδεχτεί επισήμως στα γραφεία τους στη Βουλή. Οταν η συνάντηση αυτή έγινε γνωστή, η Χρυσή Αυγή τότε είχε ψελλίσει κάποιες δικαιολογίες όπως «δεν γνωρίζαμε», «νομίζαμε ότι ήταν δημοσιογράφοι» κ.λπ.
Τώρα οι ναζιστές της Χρυσής Αυγής προσπάθησαν να κρατήσουν μυστική τη νέα συνάντησή τους, όμως οι κολλητοί τους, Γερμανοί ναζιστές, τους «έδωσαν» κανονικά...

9 Φεβ 2016

Δημοκρατία; Ποια δημοκρατία;

  Δημοκρατία; Ποια δημοκρατία;





Γράφει ο Cogito ergo sumαπο το "ΑΤΕΧΝΩΣ"

Άντε ξανά τα ίδια. Μιας και δεν είχαμε τίποτε σημαντικότερο να μας απασχολήσει, ξαναπιάσαμε το γνωστό θέμα: θα γίνουν ή δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές;
Ο Καμμένος απειλεί τους δανειστές ότι, αν μας παραζορίσουν, θα πάμε στις κάλπες. Η Γεροβασίλη δεν βλέπει κάλπες. Ο Θεοδωράκης ούτε ν’ ακούει δεν θέλει για κάλπες, γιατί οι επόμενες κάλπες θα είναι μάλλον οι τελευταίες του κόμματός του. Ο Κούλης δεν βιάζεται για κάλπες, επειδή θέλει πρώτα να οργανώσει το κόμμα του αλλά και να προλάβει η κυβέρνηση να τελειώσει με το ασφαλιστικό. Με δυο λόγια, όλοι δείχνουν ένα κάλπικο ενδιαφέρον για τις κάλπες, ανάλογα με το τι τους βολεύει. Άλλωστε, οι κάλπες ήσαν πάντοτε η α λα καρτ πεμπτουσία της δημοκρατίας.

Κατ’ αρχάς, επιτρέψτε μου να σχολιάσω λίγο αυτό το τελευταίο, δηλαδή ότι οι εκλογές είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας. «Πεμπτουσία» είναι κάτι που… δεν υπάρχει! Κοντά στα τέσσερα γνωστά στοιχεία του κόσμου (γη, αέρας, νερό, φωτιά), οι αρχαίοι έβαλαν κι ένα πέμπτο (αιθέρας), το οποίο υπέθεταν ότι υπάρχει, επειδή έπρεπε να υπάρχει κάτι που να δίνει την ζωή. Λίγο-πολύ, λοιπόν, «πεμπτουσία» είναι κάτι σημαντικό, που θα έπρεπε να υπάρχει αλλά δεν το έχουμε δει.
Επεκτείνοντας τον συλλογισμό μου και αφού πρώτα σας υπενθυμίσω το γνωστό τσιτάτο που λέει πως αν οι εκλογές υπήρχε περίπτωση να ανατρέψουν το σύστημα και την καθεστηκυία τάξη, θα είχαν καταργηθεί προ πολλού, επιτρέψτε μου να δηλώσω ευθέως ότι δεν είμαι οπαδός τής δημοκρατίας, όσο κι αν κάποιοι κραυγάζουν και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους πως τάχα πρόκειται για το καλύτερο πολίτευμα.
Δεν ξέρω αν και κατά πόσο σας αιφνιδίασα αλλά σας προκαλώ να μου δείξετε μια πραγματική δημοκρατία, άσχετα από τόπο και χρόνο. Πείτε μου, για παράδειγμα, ότι ιδεατή δημοκρατία ήταν αυτό που είχε η Γουαδελούπη το 1878 μΧ, η Αίγυπτος το 236 μΧ ή η Αθήνα το 430 πΧ. Πού και πότε, κατά την γνώμη σας, εφαρμόστηκε όντως αυτό το «καλύτερο πολίτευμα», για το οποίο τόσος ντόρος γίνεται;
Είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα δυσκολευτείτε να απαντήσετε στην πρόκλησή μου. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στην διεθνή επιστημονική ορολογία δεν συναντάται πουθενά πλέον ο όρος «δημοκρατία» σκέτος. Η πρώτη προσπάθεια των πολιτικών φιλοσόφων να υπερβούν το πρόβλημα ήταν η χρήση τής περίφρασης «κοινοβουλευτική δημοκρατία» αλλά κι αυτή φάνηκε αδόκιμη. Έτσι, σήμερα χρησιμοποιείται ο ακόμη περισσότερο περιοριστικός όρος «αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία» (δείτε κείμενα των Χάιζελμπλουμ, Τσόμσκυ κλπ).
Στο σημείο αυτό ας κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στην περίφημη «άμεση δημοκρατία» τής αρχαίας Αθήνας, επειδή χρησιμοποιείται συχνά τόσο από τους ημιμαθείς όσο και από τους απανταχού ελληναράδες. Μιλάμε για ένα πολίτευμα για το οποίο πολλοί ισχυρίζονται πως θα έπρεπε να αποτελεί υπόδειγμα για τις σημερινές κοινωνίες. Μόνο που όλοι αυτοί ξεχνούν να σημειώσουν πως σ’ εκείνη την «άμεση δημοκρατία» είχαν δικαίωμα συμμετοχής μόνο οιελεύθεροι άνδρες αθηναίοι. Με δεδομένο ότι τότε στην Αθήνα ζούσαν κάπου 10-12 χιλιάδες ελεύθεροι πολίτες και καμμιά διακοσαριά χιλιάδες δούλοι, δεν καταλαβαίνω πως θεωρείται «υποδειγματικό» ένα πολίτευμα το οποίο έδινε λόγο σε 5-6 χιλιάδες άντρες και στερούσε αυτό το δικαίωμα από δεκάδες χιλιάδες άλλους πολίτες, οι οποίοι είχαν την «ατυχία» να είναι είτε γυναίκες είτε δούλοι. Για να μη θυμηθώ την τύχη που είχαν οι Μήλιοι, όταν αποφάσισαν να αποχωρήσουν από την περίφημη Αθηναϊκή Συμμαχία. Εκείνο το πολίτευμα χαρακτηρίστηκε (όχι άδικα) ως «δουλοκτητική δημοκρατία». Για περισσότερες λεπτομέρειες, παραπέμπω στο εξαιρετικό βιβλιαράκι τού αείμνηστου Θανάση Παπαρήγα «Η αρχαία δουλοκτητική δημοκρατία» (Σύγχρονη Εποχή, σελ. 77, τιμή 6 ευρώ).
Αλλά ας αφήσουμε την φιλοσοφία. Είναι σαφές ότι στην δημοκρατία δεν πιστεύουν ούτε καν εκείνοι οι οποίοι -υποτίθεται πως- είναι ταγμένοι να την υπηρετούν. Την καλύτερη απόδειξη γι’ αυτό αποτελούν οι απανωτές Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία τόσο η σημερινή «πρώτη φορά αριστερά» όσο και η προηγούμενη «τελευταία φορά δεξιά» διοικούν τον τόπο, παρακάμπτοντας και αυτόν ακόμη τον -σχεδόν ανύπαρκτο, έτσι κι αλλοιώς- κοινοβουλευτικό έλεγχο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο έχουν χεσμένη την «δημοκρατία» τους οι ίδιοι οι αστοί, αποτελεί η απάντηση του πρώην πρωθυπουργού στην εξής ερώτηση δημοσιογράφου:«Φοβάστε “κοινοβουλευτικό ατύχημα”; Δηλαδή βουλευτές της πλειοψηφίας να αρνηθούν να στηρίξουν νομοσχέδιο της κυβέρνησης;». Τότε, ο Σαμαράς απάντησε: «Ακόμα και η συζήτηση για πρόωρες εκλογές αυτήν τη στιγμή αποσταθεροποιεί τη χώρα! Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει κάποιος κυβερνητικός βουλευτής που θα αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση και τη χώρα. Το έχουν δείξει, άλλωστε, ως τώρα. Με μεγάλη ευθύνη και σοβαρότητα. Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν “ατύχημα”. Θα ήταν δολιοφθορά!».
Τί έχουμε εδώ, λοιπόν; Σε μια «αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία» θεωρείται αποσταθεροποιητική ακόμη και η συζήτηση για εκλογές, οι οποίες -υποτίθεται πως- αποτελούν την πεμπτουσία της δημοκρατίας! Προσέξτε τον παραλογισμό: οι αστοί από την μια κατηγορούν τα σοβιετικά καθεστώτα για την μη διεξαγωγή εκλογών κι από την άλλη ισχυρίζονται ότι οι εκλογές αποσταθεροποιούν μια χώρα, η οποία μάλιστα δεν βρίσκεται σε συνθήκες επαναστατικής διαδικασίας.
Ας τελειώνουμε με τα παραμύθια. Κάποτε πρέπει να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Για ποια δημοκρατία μιλάμε; Αυτό το καθεστώς που μας παρουσιάζεται ως δημοκρατία, δεν συνιστά παρά δικτατορία τού κεφαλαίου. Πρόκειται σαφώς για ένα καθεστώς το οποίο φτιάχτηκε για να διασφαλίζει τα συμφέροντα των ολίγων. Συνεπώς, θεωρώ απολύτως λογικό όχι μόνο να μη κόπτομαι για την υπεράσπιση αυτού του καθεστώτος αλλά να το σιχαίνομαι και να απεργάζομαι την ανατροπή του.
Στο κάτω-κάτω, αντί για την δικτατορία των ολίγων τού κεφαλαίου, προτιμώ την δικτατορία των πολλών. Την δικτατορία τού προλεταριάτου.
ΥΓ: Συγγνώμη αν πρωτύτερα σας στενοχώρησα ή σας προβλημάτισα ζητώντας να μου πείτε πού και πότε εφαρμόστηκε στην πράξη η ιδεατή -για σας- δημοκρατία. Παραδέχομαι ότι το έκανα επίτηδες. Έτσι, για να πάρω το αίμα μου πίσω από όσους με έχουν πρήξει χρόνια τώρα, ζητώντας μου να τους υποδείξω πού και πότε εφαρμόστηκε ο ιδεατός σοσιαλισμός.










Σημειώσεις για το προσφυγικό

 Σημειώσεις για το προσφυγικό



Η Ενωμένη Ευρώπη κλείνει τα σύνορα, δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, καταργεί επιλεκτικά τις δικές της συνθήκες (Σένγκεν), δείχνει πόσο κάλπικες και ψευδεπίγραφες (για την ακρίβεια ταξικές) είναι οι περιβόητες ελευθερίες της.
Η Γερμανία δέχτηκε 1 εκ. Σύριους εξειδικευμένους εργάτες, επειδή τους χρειαζόταν κι ύστερα έκλεισε τη στρόφιγγα.
Η Τουρκία εκβιάζει και ζητάει χρήματα, για να επιτηρεί πιο αποτελεσματικά τη ροή των προσφύγων και την εκμετάλλευσή τους.
Η στάση των Σκανδιναβικών χωρών, με τις θεωρητικά ανοιχτές, ανεκτικές κοινωνίες, τις δημοκρατικές ευαισθησίες και το κοινωνικό κράτος, που στην πράξη μεταφράζεται ως κατάσχεση των χρυσαφικών των προσφύγων, το βάψιμο της πόρτας τους στα ναζιστικά πρότυπα και τόσα άλλα, ξεγυμνώνει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο και το πολυδιαφημισμένο Σουηδικό μοντέλο.
Η Γιούνισεφ βγάζει ένα... συγκινητικό βίντεο, που προκαλεί κροκοδείλια δάκρυα στα παπαγαλάκια των καναλιών κι ευαισθητοποιεί τους κρατούντες.
Δίπλα στα καθημερινά ναυάγια στο Αιγαίο και τα πτώματα που ξεβράζει η θάλασσα στις ακτές, θα δει κανείς τα συντρίμια του ευρωπαϊκού, δημοκρατικού ιδεώδους, που επικαλείται ακόμα και σήμερα η (συγ)κυβέρνηση της ΔΦΑ.

Όλος ο εργαζόμενος λαός της χώρας, ντόπιοι και μετανάστες-πρόσφυγες, ζει σε ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης επισφαλών, ανέργων, εκμεταλλευόμενων.
Ο πρόσφυγας εσύ είσαι ο επόμενος
Του φασισμού το θύμα εσύ είσαι το επόμενο
Σε πείσμα των διάφορων αταξικών αναλύσεων, ταξικό ζήτημα είναι ακόμα και το πού θα δημιουργηθούν τα λεγόμενα καυτά σημεία (hot spots) ή όπως αλλιώς ονομαστούν τα κέντρα υποδοχής. Φιλοξενούνται πχ στα υποβαθμισμένα Διαβατά, με τους καταυλισμούς των Ρομά και τις φυλακές, στο δρόμο προς τη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου και όχι ανατολικά, στη Θέρμη, το Πανόραμα ή την Καλαμαριά, που το όνομά της είναι παραφθορά της φράσης "καλή μεριά" (της πόλης).

Η διαφορά των ανθρώπων της Λέσβου κι όχι μόνο, με τη συμπεριφορά των κατοίκων στα κατεξοχήν τουριστικά νησιά, σαν την Κω, μαρτυρά πολλά για τον τουρισμό και το εύκολο χρήμα, που εμποδίζει την ανάπτυξη οποιασδήποτε μορφής συνείδησης (έστω ανθρώπινης, δεν σου λέω πολιτικής). Και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αυτών των ανθρώπων σε κάνουν σχεδόν να εύχεσαι ενδόμυχα να ξεσπάσει κάποιος πόλεμος, για να τους δεις να γίνονται πρόσφυγες και να ζήσουν τη γλύκα από την ανάποδη.
Πολλοί από όσους μπαίνουν μπροστά στην καμπάνια για να δοθεί το (κατά παράδοση ματοβαμμένο από χέρια εγκληματιών που το πήρανε) Νόμπελ Ειρήνης στους Έλληνες νησιώτες, βάζουν ισχυρή υποψηφιότητα για Όσκαρ υποκρισίας. Σαν τους ακραιφνείς εθνικόφρονες που είδαν συνεργαστεί με τους ναζί, αλλά γίνονταν τιμητές των άλλων και τους ζητούσαν πιστοποιητικά φρονημάτων. Και σαν τους βολεμένους που έκρυψαν τη δική τους απραξία πίσω από την ηρωική αντίσταση κάποιων άλλων (στο Πολυτεχνείο) που ούτε ήρωες ένιωθαν, ούτε τέτοιες τιμές ήθελαν.

Η απουσία μιας στοιχειώδους κρατικής πρόνοιας δίνει πάτημα στην εμφάνιση πολλών ΜΚΟ και βασικά αετονύχηδων, που μυρίστηκαν ψητό κι έπεσαν σαν τα κοράκια. Κάτι που δεν αναφέρεται προφανώς σε όσους ευαισθητοποιήθηκαν ειλικρινά κι έσπευσαν εθελοντικά να προσφέρουν με όποιον τρόπο μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση.
Είναι εξίσου προφανές πως δεν καταβάλλεται καμία απολύτως προσπάθεια να συλληφθούν οι έμποροι ψυχών και οι επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται τις (μικρές ή μεγαλύτερες) καθημερινές ανάγκες των προσφύγων, από τη φόρτιση του κινητού, που χρεώνεται με πέντε ευρώ ως τη μαζική μετακίνηση προς τα σύνορα, που πάει 30 ευρώ το κεφάλι.
Τα περιθώρια διαχείρισης σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο είναι ασφαλώς περιορισμένα. Ακόμα κι αυτό όμως, είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης, που είναι σαφές πως δεν υπάρχει (κι είναι αυταπάτη να περιμένει κανείς κάτι διαφορετικό).

Παρά το αδιαμφισβήτητο και βεβαιωμένο σχέδιο μαζικής μετακίνησης Μουσουλμάνων με σκοπό την αλλοίωση του ελληνικού, ευρωπαϊκού, χριστιανικού (και δεν ξέρω αν ξεχνάω τίποτα) πληθυσμού, οι περισσότεροι πρόσφυγες παραμένουν εγκλωβισμένοι στη χώρα μας και θέλουν να φύγουν.
Ακόμα και στα πιο άμεσα, καθημερινά ζητήματα προβάλλει ως ανάγκη η ρήξη με την Ευρωπαϊκή Ένωση, κι εν προκειμένω με το Δουβλίνο ΙΙ. Δεν μπορεί να σταθεί κανένα ημίμετρο, η κλασική λογική των επιμέρους, να ξεκινήσουμε από κάτι μικρό, για να διορθώσουμε σταδιακά τη γενική εικόνα.
Κι αυτό δίνει την απάντηση και στα πιεστικά ερωτήματα "εσείς δηλ τι προτείνετε, τι διαφορετικό θα κάνατε;" που ζητούν άμεση απάντηση, εδώ και τώρα, στο πλαίσιο που δημιούργησε και συνεχίζει να οξύνει το πρόβλημα. Δεν έτυχε, πέτυχε.
Η κουβέντα πρέπει εκ των πραγμάτων να στραφεί στην αιτία. Τον πόλεμο, τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις (με τη στάση της ελληνικής κυβέρνησης να κυμαίνεται από την ευμενή ουδετερότητα ως την ενεργό συμμετοχή). Κι οι διάφορες ασπιρίνες δεν πρόκειται να δώσουν ποτέ λύση, όσο δε χτυπάνε το εκμεταλλευτικό σύστημα που γεννάει τους πολέμους και την αδικία, όπως το σύννεφο τη βροχή. Καμιά φορά μπορεί να μη βρέξει, αλλά όσο συσσωρεύονται τα σύννεφα, η καταιγίδα θα έρθει σφοδρή, σα νομοτέλεια...

Και για να μην ξεχνιόμαστε
3 ημέρες για την κάθοδο των αγροτών στην Αθήνα
4 ημέρες για το πανελλαδικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ

ΚΕΡΚΥΡΑ-Αγροτικοί Σύλλογοι Άι Μαθιά, Βαλανιού, Γιαννάδων: Κάλεσμα στο πανελλαδικό-παναγροτικό συλλαλητήριο στις 12 Φλεβάρη στην Αθήνα

 Αγροτικοί Σύλλογοι Άι Μαθιά, Βαλανιού, Γιαννάδων: Κάλεσμα στο πανελλαδικό-παναγροτικό συλλαλητήριο στις 12 Φλεβάρη στην Αθήνα


Η κυβερνητική πρόταση για το ασφαλιστικό και τη φορολογία δε διορθώνεται, δεν παίρνει τροποποιήσεις, δε βελτιώνεται. Μόνο ανατρέπεται!!!

Με βάση τα παραπάνω, στην Πανελλαδική σύσκεψη που συγκάλεσε την Κυριακή 7 Φλεβάρη 2016 η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή των Μπλόκων, μετά από πρωτοβουλία του Μπλόκου Νίκαιας εκφράζοντας τους μικρομεσαίους αγρότες αποφασίστηκε το παρακάτω πλαίσιο αιτημάτων:

1.Να αποσυρθεί το σχέδιο της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό

2.Να καταργηθεί η φορολόγησή μας από το πρώτο ευρώ  που αποφάσισε η προηγούμενη κυβέρνηση και υλοποιεί η σημερινή. Αφορολόγητο ατομικό αγροτικό εισόδημα 12.000 ευρώ, συν 3.000 ευρώ για κάθε παιδί

3.Μείωση του κόστους παραγωγής

4.Καμιά κατάσχεση πρώτης, δεύτερης κατοικίας ή χωραφιού, από δάνεια για μικρομεσαίους αγρότες

Στην Κέρκυρα επιπλέον απαιτούμε: α) άμεση καταβολή της επιδότησης, β)να μην αυξηθεί το όριο στο αγροτικό εισόδημα για το χαρακτηρισμό ως «κατά κύριο επάγγελμα αγρότη» και γ) βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας.

Στα πλαίσια της κλιμάκωσης του αγώνα τα μπλόκα σε όλη την Ελλάδα παραμένουν, ενισχύονται και κλείνουν δρόμους, λιμάνια, τελωνεία, αεροδρόμια, εφορίες και τράπεζες.

Σας καλούμε σε μαζική συμμετοχή στο μεγάλο πανελλαδικό – παναγροτικό συλλαλητήριο με κάθοδο στην Αθήνα κατασκήνωση και τρακτέρ στην πλατεία Συντάγματος, την Παρασκευή 12 Φλεβάρη.

Αναχώρηση την Παρασκευή στις 7:00 από το λιμάνι και επιστροφή το Σάββατο το βράδυ. Συμβολική οικονομική συμμετοχή για το πούλμαν 5 €.
Για Μελιτιεων 6.30πμ απο δημαρχειο

Αγωνιζόμαστε, με νύχια και με δόντια για να μην μας πάρουν  τα χωράφια και τα ζώα μας. Για να μπορούμε να παράγουμε και από το μόχθο μας, να ζουν με αξιοπρέπεια, οι οικογένειές μας.

Πίσω δεν πρόκειται να κάνουμε. Με σκυμμένο το κεφάλι δεν πρόκειται ν’ αποχωρήσουμε. Ας το καταλάβει  η κυβέρνηση και όλοι όσοι, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τη σιγοντάρουν.

ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ – ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ – ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Το «παράλληλο πρόγραμμα»

Το «παράλληλο πρόγραμμα»
Τις τελευταίες μέρες, η κυβερνητική προπαγάνδα επανέφερε το περιβόητο «παράλληλο πρόγραμμα». Για όποιους δεν θυμούνται, πρόκειται για εκείνη τη διαφημιστική απάτη που εμφανίστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και πριν και μετά τις εκλογές του Σεπτέμβρη, ως «πακέτο μέτρων» με παρεμβάσεις που θα μειώσουν τις επιπτώσεις από το αντιλαϊκό μνημόνιο. Μάλιστα, το παρουσίαζαν, και το παρουσιάζουν και τώρα, ως ένα δήθεν «φιλολαϊκό πακέτο» που θα «τρέχει» παράλληλα με «εκείνα που ανάγκασαν την κυβέρνηση να αποδεχτεί από τους εκβιασμούς των δανειστών». Ετσι ακριβώς έλεγαν τότε... Τώρα, μερικούς μήνες μετά την απόσυρσή του, το ξαναπλασάρουν για να εξαπατήσουν το λαό. Την ίδια στιγμή που φέρνουν τη λαιμητόμο του Ασφαλιστικού, που ετοιμάζουν νέο ...πακέτο στα Εργασιακά, που προχωρούν τις ιδιωτικοποιήσεις και σχεδιάζουν νέο Φορολογικό με τα συνεταιράκια τους στους ιμπεριαλιστικούς μηχανισμούς, «ξεπαγώνουν» και το «παράλληλο πρόγραμμα». Ας δούμε, όμως, λίγο περισσότερο τι είναι αυτό το «παράλληλο πρόγραμμα» - απάτη.
* * *
Σύμφωνα με όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας μέχρι σήμερα, το «παράλληλο πρόγραμμα» περιλαμβάνει ρυθμίσεις για την υγειονομική κάλυψη των ανασφάλιστων, καθώς και διατάξεις για περιορισμένες προσλήψεις σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, μετατάξεις και μεταθέσεις γιατρών, ρυθμίσεις εφημεριών, αναδιοργάνωση των υπηρεσιακών και πειθαρχικών συμβουλίων του ΕΣΥ, διαχείριση των λιστών για χειρουργείο, καθώς και την ίδρυση του νοσοκομείου στη Θήρα, μέσω της «Ανώνυμης Εταιρείας Μονάδων Υγείας ΑΕ» (ΑΕΜΥ ΑΕ). Δεν αποκλείεται να υπάρχουν και άλλα μέτρα εκτός από όσα αφορούν το υπουργείο Υγείας, ωστόσο, όπως και να 'χει, όλα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας αντιπερισπασμός, ιδιαίτερα τώρα που το Ασφαλιστικό βρίσκεται ένα βήμα από το να μπει στη Βουλή και ετοιμάζονται και τα υπόλοιπα, όπως το νομοσχέδιο για τα Εργασιακά. Και βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ρυθμίσεις που ανακουφίζουν τα λαϊκά στρώματα από τα δεινά των μνημονίων. Ακριβώς το αντίθετο. Πολλά από αυτά είναι εξίσου αντιλαϊκά και πλήττουν τα συμφέροντα των εργατικών - λαϊκών οικογενειών.
* * *
Ενα παράδειγμα: Σε ό,τι αφορά το Νοσοκομείο Σαντορίνης, προβλεπόταν η λειτουργία του υπό την οργανωτική, οικονομική, επιστημονική, λειτουργική διαχείριση της ΑΕΜΥ ΑΕ. Δηλαδή, η κυβέρνηση νομοθετεί τη δημιουργία μιας ιδιωτικής ουσιαστικά επιχείρησης στην Υγεία, κλείνοντας ταυτόχρονα το δημόσιο Κέντρο Υγείας του νησιού και μεταφέροντας το προσωπικό του στο νοσοκομείο. Κάτι που υπηρετεί τη στρατηγική της ΕΕ και της συγκυβέρνησης για «βιώσιμα, αποδοτικά συστήματα Υγείας». Δηλαδή, τη μεγαλύτερη προσαρμογή τους στους κανόνες της επιχειρηματικής δράσης, των οικονομικά αυτοδιοικούμενων κρατικών μονάδων Υγείας, που σημαίνει ότι θα αυτοχρηματοδοτούνται, από την ανάπτυξη επιχειρηματικής δράσης, την πώληση υπηρεσιών στους πελάτες - ασθενείς, στον ΕΟΠΥΥ κ.λπ., χωρίς να επιβαρύνουν παρά ελάχιστα το κράτος. Είναι ή δεν είναι αντιλαϊκή μια τέτοια επιλογή;
* * *
Ενα δεύτερο παράδειγμα: Είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση θα «πουλήσει» ως φιλολαϊκό μέτρο την κάλυψη των ανασφάλιστων με ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Ομως, ας δούμε τι προβλέπουν οι διατάξεις που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Δεκέμβρη και τώρα επανέρχονται: «Οι όροι και οι προϋποθέσεις πρόσβασης στη νοσηλευτική και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, καθώς και ενδεχόμενη οικονομική συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη στη βάση οικονομικών κριτηρίων» θα καθοριστούν σε μελλοντική Υπουργική Απόφαση. Δηλαδή, ξεκαθαριζόταν πως θα υπάρχουν κριτήρια για την ένταξη των ανασφάλιστων στο μέτρο αυτό και ενδεχομένως να μην ενταχθούν όλοι. Για παράδειγμα, στην προηγούμενη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, αποκλείονταν από τις δημόσιες υπηρεσίες Υγείας οι χιλιάδες ανασφάλιστοι επαγγελματοβιοτέχνες που και τυπικά δεν είχαν κλείσει την επιχείρησή τους, παρόλο που φυτοζωούν και ούτε τα έξοδα του μήνα δε βγάζουν για να πληρώνουν και τις εισφορές στο Ταμείο. Επίσης, ξεκαθαριζόταν πως οι ανασφάλιστοι θα πληρώνουν - είτε εξ ολοκλήρου είτε με συμμετοχές - για φάρμακα, θεραπείες, νοσηλεία. Αυτή την «ανακούφιση» επιφυλάσσει η συγκυβέρνηση στους ανασφάλιστους, που στην πλειοψηφία τους είναι άνεργοι, δεν έχουν κανένα εισόδημα και δεν μπορούν να εξασφαλίσουν καλά καλά την επιβίωσή τους.
* * *
Είναι φανερό ότι η διαφημιστική απάτη που λέγεται «παράλληλο πρόγραμμα» όχι μόνο δεν αποτελεί αντίβαρο στον ορυμαγδό των αντιλαϊκών μέτρων, ανακυκλώνοντας τα περσινά προγράμματα διαχείρισης της ακραίας φτώχειας, αλλά, αντίθετα, ενσωματώνει και νέες επικίνδυνες διατάξεις. Η κυβέρνηση στήνει αυτήν την παγίδα με στόχο, από τη μια, να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τις αντιλαϊκές αναδιαρθρώσεις υπέρ του κεφαλαίου και, από την άλλη, να διαχειριστεί τις συνέπειες που αυτές έχουν σε μεγάλες κατηγορίες εργαζομένων και άλλων λαϊκών στρωμάτων. Ο λαός πρέπει να ακολουθήσει το δρόμο του αγώνα και να μην ελπίζει στα παραμύθια των «παράλληλων προγραμμάτων», που όχι μόνο αποδεικνύονται μία ακόμα κοροϊδία, αλλά πολύ περισσότερο είναι η άλλη όψη της αντιλαϊκής πολιτικής. Καμιά εμπιστοσύνη, λοιπόν, και κανένας συμβιβασμός με τα ψίχουλα και τα κουρέλια κάτω από τα οποία προσπαθούν να κρύψουν την αντιλαϊκή - αντεργατική επίθεση που εξελίσσεται.

Επίθεση στις λαϊκές κινητοποιήσεις

Επίθεση στις λαϊκές κινητοποιήσεις


Με αφορμή την προσπάθεια της κυβέρνησης να σύρει τους αγρότες σε διάλογο - απάτη στην Επιτροπή της Βουλής, η κυβέρνηση επιτίθεται στις εργατικές - λαϊκές κινητοποιήσεις, ενώ προετοιμάζει κλίμα ανοιχτής καταστολής.
Σε κύριο άρθρο, που δημοσιεύτηκε το περασμένο Σάββατο, η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ «Αυγή» γράφει ότι εξαντλούνται τα περιθώρια να υπάρξει «δημοκρατική διέξοδος» και ότι αν οι αγρότες δεν προσέλθουν στο διάλογο, τότε «η κυβέρνηση έχει νωπή λαϊκή εντολή και την ευθύνη να υπερασπιστεί τα εθνικά συμφέροντα».
Μάλιστα, δεν απειλεί μόνο με κρατική καταστολή, αλλά προσπαθεί να ενεργοποιήσει και τον «κοινωνικό αυτοματισμό».
Γράφει συγκεκριμένα ότι καθήκον της κυβέρνησης σε κάθε περίπτωση είναι «να δημιουργήσει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, ώστε όλοι οι Ελληνες εργαζόμενοι να μπορούν να απολαμβάνουν δίκαια τους κόπους τους».
Δηλαδή, προσπαθεί να στρέψει τους εργαζόμενους και άλλα λαϊκά στρώματα εναντίον των μικρομεσαίων αγροτών, να πετύχει αυτό που δεν έχει καταφέρει μέχρι τώρα η κυβέρνηση, παρά τη λυσσαλέα προσπάθεια.
Αυτή είναι η μία πλευρά της τακτικής, που ακολουθεί η κυβέρνηση συνολικά απέναντι στους αγώνες των εργαζομένων και των άλλων λαϊκών στρωμάτων.
Η άλλη έχει να κάνει με την προσπάθειά της να απαξιώσει τις οργανωμένες λαϊκές αντιδράσεις, ακόμα και να τις ταυτίσει με τις ενέργειες μιας μικρής μερίδας, που παρεμβαίνει στο κίνημα και αξιοποιείται ποικιλοτρόπως, για να συκοφαντηθούν, ακόμα και να χτυπηθούν οι εργατικοί - λαϊκοί αγώνες.
Ετσι, αμέσως μετά τη γενική απεργία της περασμένης Πέμπτης και τα μαζικά απεργιακά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα, η κυβέρνηση είδε «άνευρες» κινητοποιήσεις, τις οποίες μάλιστα «διευκόλυνε» η εργοδοσία.
Προσπάθησε, και μ' αυτόν τον τρόπο, από τη μια, να υποβαθμίσει την πετυχημένη απεργία και, από την άλλη, να παρουσιάσει την κινητοποίηση χιλιάδων λαού σαν αποτέλεσμα της παρέμβασης μερίδων του κεφαλαίου, που αξιοποιούν τη λαϊκή δυσαρέσκεια για να «αποσταθεροποιήσουν» την κυβέρνηση.
Μάλιστα, εμφανίζει τον εαυτό της να δίνει μάχη με το κατεστημένο και τη διαφθορά, για να πει ότι τα μεγάλα συμφέροντα παρεμβαίνουν, για να την αποσταθεροποιήσουν και ότι μ' αυτόν το σκοπό κινητοποιούν τους εργαζόμενους!
Είναι βρώμικη η προσπάθεια της κυβέρνησης, ιδιαίτερα όταν έχει αποσπάσει τις ευλογίες του ΣΕΒ στη μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού και όταν ξέρει καλά ότι η προετοιμασία της απεργίας πολεμήθηκε σκληρά από την εργοδοσία, ενώ η τρομοκρατία κορυφώθηκε ανήμερα της κινητοποίησης και συνοδεύτηκε ακόμα και με απολύσεις απεργών τις επόμενες μέρες.
Οσο για τους «ακραίους», τους οποίους επικαλείται η κυβέρνηση, για να συκοφαντήσει τους μαζικούς αγώνες, το κίνημα έχει πείρα από τέτοιες πρακτικές. Τις ίδιες εφάρμοσαν και οι προηγούμενοι, για να φτιάξουν κλίμα καταστολής, ακόμα και για να στήσουν προβοκάτσιες.
Πάντως, υπάρχει ένα σημείο στο άρθρο της «Αυγής» με το οποίο συμφωνούμε απόλυτα. Είναι εκεί που γράφει ότι «σε καμιά περίπτωση το νομοσχέδιο πριν γίνει τελικά νόμος δεν θα είναι ίδιο με εκείνο στην αρχική μορφή του. Γι' αυτό, άλλωστε, αποκαλείται σχέδιο νόμου».
Πράγματι, το νομοσχέδιο στην τελική του μορφή δεν θα είναι ίδιο με το αρχικό σχέδιο, αλλά πολύ χειρότερο! Γι' αυτό πρέπει τώρα να κλιμακωθεί ο αγώνας για την απόσυρσή του. Γι' αυτό χρειάζεται να πέσει στο κενό κάθε προσπάθεια της κυβέρνησης να χειραγωγήσει τους εργατικούς - λαϊκούς αγώνες, να τους διασπάσει, να τους συκοφαντήσει.

TOP READ