23 Απρ 2012

2 πρώην υπαρχηγοί της Χρυσής Αυγής συμφωνούν: “Η Νέα Δημοκρατία τύπωνε τα φυλλάδιά μας”


2 πρώην υπαρχηγοί της Χρυσής Αυγής συμφωνούν: “Η Νέα Δημοκρατία τύπωνε τα φυλλάδιά μας”





από : odromos.wordpress

δύο πρώην υπαρχηγοί της χρυσής αυγής συμφωνούν:

 “η νέα δημοκρατία τύπωνε τα φυλλάδιά μας”






Και οι δύο ήταν κάποτε υπαρχηγοί της Χρυσής Αυγής, πρώτα ο Χάρης Κουσουμβρής, και αργότερα ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος. Υπήρξαν συναγωνιστές αλλά και αντίπαλοι, συγκατηγορούμενοι αλλά και αντίδικοι. Για διαφορετικούς λόγους, και οι δύο κάποια στιγμή αποχώρησαν από τη ναζιστική συμμορία. Ο Κουσουμβρής έγραψε βιβλίο, με τίτλο “Γκρεμίζοντας το μύθο της Χρυσής Αυγής“, εκδόσεις Ερεβος, Πειραιάς, 2004 (κλικ εδώ), στο οποίο προχωράει σε αποκαλύψεις για όσα έζησε “από μέσα”. Μεταξύ άλλων, διαβάζουμε την απάντηση του “αρχηγού” Νίκου Μιχαλολιάκουστις απορίες του Κουσουμβρή σχετικά με το ποιος χρηματοδούσε κάποιες δραστηριότητες της οργάνωσης:
Εκαναν “αρπαχτές” από τη Νέα Δημοκρατία και από το ΠΑΣΟΚ, και αυτό δεν ήταν μεμπτό, διότι εξυπηρετούσε την “ιερότητα” του αγώνα. Σελίδα 44:



Και σωματοφύλακες του πατρός Πλεύρη σε εκδηλώσεις της ΟΝΝΕΔ.
Την ίδια εποχή, Μάρτιος του 2004, ο Κουσουμβρής έδωσε συνέντευξη στον Στέλιο Βραδέλη, στον “Ταχυδρόμο” της εφημερίδας “Τα Νέα”, στην οποία ήταν κάτι παραπάνω από σαφής:
“Ταχυδρόμος”: Πως συντηρείται οικονομικά η οργάνωση;
Χάρης Κουσουμβρής:Ως ταμίας της “Χρυσής Αυγής”΄, είχα τη δυνατότητα να γνωρίζω ότι στο ταμείο δεν είχαμε ποτέ περισσότερα από 300-400 ευρώ. Με τα χρήματα αυτά δεν συντηρείται μια οργάνωση.
“Ταχυδρόμος”: Τότε ποιος την ενίσχυε;
Χάρης Κουσουμβρής:Το ποιος δεν το ξέρω με σιγουριά. Ξέρω όμως ότι το προεκλογικό μας υλικό για τις ευρωεκλογές είχε έρθει με δελτίο αποστολής από τα γραφεία μεγάλου κόμματος. Στη “Χρυσή Αυγή”΄ μας εκμεταλλεύτηκαν. Υπάρχουμε για να εξυπηρετούμε σκοπιμότητες.


Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ.

Ταχυδρόμος, 27/03/2004


Και ερχόμαστε στο σήμερα, 18 Μαρτίου 2012. Η εφημερίδα “Ελεύθερος Κόσμος” που εξέδιδε ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος, επανεκδίδεται μετά από ένα σχεδόν χρόνο που είχε σταματήσει η έκδοσή της. Στο άρθρο του Ζαφειρόπουλου, στο οποίο σχολιάζει την σημερινή κατάσταση της δεξιάς, της ακροδεξιάς, των εθνικιστών κ.λπ διαβάζουμε επί λέξει για τη Νέα Δημοπρασία:
«[...] Εξάλλου, σε αντίθεση με τους μηχανισμούς του ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ δεν είναι άξια για περίπλοκες διαδρομές. Το πολύ-πολύ να τυπώσει κανένα ακροδεξιά φυλλάδιο όταν το ΛΑΟΣ χρειαζόταν πλευροσκόπηση εκ των δεξιών του».

Ετσι εξηγούνται όλα:
Η Νέα Δημοπρασία, για να περιορίσει την επιρροή του τηλεκόμματος ΛάΟΣ, ενίσχυε την ναζιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής...
...





.

Ψήφος στο ΚΚΕ για κίνημα ισχυρό και ετοιμοπόλεμο


Ψήφος στο ΚΚΕ για κίνημα ισχυρό και ετοιμοπόλεμο
Στο δρόμο προς την κάλπη οι εργάτες πρέπει να σκεφτούν πώς θα δυναμώσουν τους αγώνες της τάξης τους
Καθώς πλησιάζουμε στη μέρα των εκλογών, οι κεφαλαιοκράτες και τα κόμματά τους ακόμα πιο κυνικά και ξεδιάντροπα απειλούν τους εργαζόμενους με το φάντασμα της ακυβερνησίας, το χάος που δήθεν θα προκύψει αν τολμήσουν και αμφισβητήσουν την εξουσία τους, αν ξεστρατίσουν από το μονόδρομο που ακολούθησαν μέχρι σήμερα. Στους εκβιασμούς αυτούς οι εργάτες όχι μόνο δεν πρέπει να υποκύψουν αλλά ακόμα πιο αποφασιστικά, με φανατισμό, να γυρίσουν την πλάτη σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, και σε όλα τα αναχώματα που στήνονται δεξιά και αριστερά του βασικού κορμού, να σπάσουν τον κλοιό που τους υψώνουν και να βγούνε πέρα, κρατώντας στο χέρι σταθερά τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ.
Η εργατική τάξη έχει εμπειρία από τέτοιους εκβιασμούς. Για δεκαετίες, κάθε φορά μπροστά στην κάλπη την απειλούσαν με την έλλειψη αυτοδυναμίας και την ακυβερνησία που θα έφερνε δήθεν στη χώρα. Ομως όταν χρειάστηκε, η αστική τάξη παραμέρισε τις πλαστές διαχωριστικές γραμμές φτιάχνοντας μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. Ετσι θα κάνει η πλουτοκρατία και στις 7 Μάη. Γι' αυτό, οι εργάτες την παραμικρή σημασία δεν πρέπει να δώσουν στις φωνές της «σύνεσης» και της «λογικής» που τους καλούν, στις Σειρήνες της εξαπάτησης που ηχούν με μανία. Κυβέρνηση η πλουτοκρατία θα κάνει, και επειδή θα είναι δική της, πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο ισχνή, πιο αδύναμη, να παραπατάει στην κυριολεξία, σε κάθε χτύπημα του λαϊκού κινήματος, να διστάζει μπροστά σε κάθε νέο μέτρο που θα επιχειρεί να επιβάλλει σε βάρος του λαού.
Απόφαση υπέρ των λαϊκών αγώνων
Στις 7 Μάη, αυτό που χρειάζονται οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα είναι ισχυρό εργατικό και λαϊκό κίνημα. Και αυτό μπορεί να προκύψει και μέσα από την κάλπη, μόνο με μία προϋπόθεση: Με την ισχυροποίηση του ΚΚΕ. Οσο πιο πολλά κόκκινα ψηφοδέλτια ριχτούν στην κάλπη, τόσο πιο γερά θα είναι τα θεμέλια του κινήματος. Τόσο πιο σφιχτή θα είναι η γροθιά του, για να αντιπαλέψει και την αστική κυβέρνηση, αλλά και την πλουτοκρατία. Γιατί, ανεξάρτητα από ποια θα είναι η μορφή και το μείγμα της κυβέρνησης που θα προκύψει, το σίγουρο είναι ότι οι εργάτες θα 'χουν απέναντί τους όχι απλά την κυβερνητική εξουσία αλλά -ακόμα χειρότερα- την εξουσία των καπιταλιστών. Θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους βιομηχάνους, τους τραπεζίτες, τους μεγαλεμπόρους και τους εφοπλιστές. Πάνω από τα κεφάλια τους θα επικρέμονται ως Δαμόκλειος Σπάθη, η ανεργία η ακρίβεια, η βαριά φορολογία, η ανέχεια, η σκληρή εκμετάλλευση όλα... τα καλά του καπιταλισμού.
Απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα, η εργατική τάξη χρειάζεται κίνημα δυνατό, μαχητικό, πανέτοιμο για νέες μάχες και ταξικές αναμετρήσεις. Κίνημα και συνδικάτα εργατικά που θα συγκρούονται με τα μονοπώλια, που θα στέκονται αποφασιστικά απέναντι στην κυβέρνηση, θα ορθώνουν τείχος αντίστασης στα νέα αντιλαϊκά μέτρα που ήδη έχουν αποφασιστεί με τη δανειακή σύμβαση. Κίνημα ετοιμοπόλεμο, με ιδεολογική αδιαλλαξία απέναντι όχι μόνο στην αντιλαϊκή πολιτική αλλά και στη μεγαλοεργοδοσία, στον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό που τόση ζημιά έχει κάνει.
Και ταυτόχρονα κίνημα που μέσα από τη φωτιά των ταξικών αγώνων θα τραβά μπροστά βάζοντας τη δική του στρατηγική απέναντι στη στρατηγική των μονοπωλίων, παλεύοντας για την κατάργησή τους, ως βασική αφετηρία και προϋπόθεση της λαϊκής οικονομίας που θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες. Σε ένα τέτοιο κίνημα η ψήφος στο ΚΚΕ θα δώσει νέα πνοή. Θα βαρύνει αποφασιστικά την πλάστιγγα υπέρ των λαϊκών συμφερόντων και άμεσα και μακροπρόθεσμα. Σε αυτό το κίνημα τα στελέχη, τα μέλη, οι φίλοι του ΚΚΕ θα είναι και πάλι στην πρώτη γραμμή, όπως ήταν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η εκλογική του ενίσχυση θα είναι ταυτόχρονα δείγμα χειραφέτησης των λαϊκών στρωμάτων, από την πολιτική της πλουτοκρατίας και των κομμάτων της με τις όψιμες παραφυάδες τους, απόδειξη και μήνυμα ότι δεν τα βάζουν στο χέρι.
Οι «ρεαλιστές» του συμβιβασμού και ο ρεαλισμός του αγώνα
Πράγματι, στις 6 Μάη οι εργαζόμενοι πρέπει να ψηφίσουν με το μυαλό στην επόμενη μέρα, να ψηφίσουν με άγρυπνο το μάτι, αλλά με τα μάτια στραμμένα όχι στις κορυφές, όχι στο ποια κυβέρνηση θα προκύψει, αλλά τι θα γίνει μέσα στα εργοστάσια, στην κατάσταση που αντιμετωπίζουν στα γκέτο της εργοδοσίας, στους κομμένους μισθούς, στις κουτσουρεμένες συντάξεις, στα σκληρά χαράτσια. Να ψηφίσουν, έχοντας στο νου τους, ποιος την επομένη θα είναι δίπλα τους στο εργοστάσιο, στο γιαπί, στο γραφείο, στο σχολείο, στις ουρές του ΟΑΕΔ για το επίδομα, στο μικρομάγαζο, στο χωράφι. Και τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα σκορπίσουν στο βρόντο την ψήφο τους.
Ας σκεφτούν οι εργαζόμενοι: Ποιος θα είναι δίπλα τους στις 7 Μάη; Θα είναι μήπως οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ που ηγούνται στη ΓΣΕΕ και στις μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις; Τα έργα τους, όπως και τα έργα των κομμάτων που ανήκουν είναι αδιάψευστα τεκμήρια. 'Η μήπως οι συνδικαλιστές του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που όπως αποδείχτηκε μόλις προχτές, τα πρώτα τους συνδικαλιστικά στελέχη, όπως στην Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων, πρωτοστατούν μαζί με την ΠΑΣΚΕ να μειωθούν οι μισθοί στο εμπόριο και δήθεν στο όνομα του «ρεαλισμού» διαπραγματεύονται με την εργοδοσία, τι θα χάσουν οι εργάτες του κλάδου. Αλλά και αυτοί δεν πρωτοτυπούν. Επιδεικνύουν τον ίδιο «ρεαλισμό» με αυτόν της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, που και αυτή -λέει- θα διαπραγματευτεί στην ΕΕ το χρέος και τη δανειακή σύμβαση. Μέχρι εκεί φτάνει η αριστεροσύνη τους και η «φιλεργατική» τους πολιτική.
Ομως εκτός από το ρεαλισμό του συμβιβασμού, με τον οποίο νουθετούν διάφοροι «ρεαλιστές» και «αριστεροί», ο οποίος οδηγεί την εργατική τάξη σε νέες απώλειες και σε ανεπανόρθωτη ήττα, υπάρχει και ο ρεαλισμός του αγώνα και της διεκδίκησης. Το ΚΚΕ, ανοιχτά και ξεκάθαρα δείχνει το δεύτερο δρόμο. Δουλεύει και παλεύει για να μπούνε όσο γίνεται περισσότεροι εργάτες και συνδικάτα σε αυτό το δρόμο. Ναι, αυτός ο δρόμος έχει κόστος. Ναι, αυτή η επιλογή απαιτεί θυσίες. Δεν είναι εύκολος αυτός ο δρόμος, δεν είναι όμως και ακατόρθωτος. Αλλωστε αυτό το δρόμο τον ακολουθούν ήδη εκατοντάδες χιλιάδες εργάτες. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε - οδεύοντας και προς την Πρωτομαγιά - πώς ό,τι κατέκτησε μέχρι σήμερα η εργατική τάξη και που τόσο βάναυσα της αφαιρούνται, δεν κατακτήθηκαν με το «ρεαλισμό» του συμβιβασμού.
Ναι, το ΚΚΕ δεν υπόσχεται εύκολες και μαγικές λύσεις. Γιατί τέτοιες λύσεις για το λαό δεν υπάρχουν. Το ΚΚΕ, δεν υπόσχεται επίγειους παραδείσους, δεν αγρεύει ψήφους. Εχει πρόταση εξουσίας με λύσεις υπέρ του λαού και όχι πρόταση διαχείρισης της υπάρχουσας κατάστασης.
Ψήφος - σπορά
Το ΚΚΕ είναι για τα δύσκολα, αντέχει και άντεξε στα δύσκολα, γιατί ως σάρκα από τη σάρκα του λαού, δεν έχει το δικαίωμα να κάνει κάτι διαφορετικό. Θα είναι δίπλα στο λαό, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Καθαρά και ξάστερα, ζητά την ψήφο του εργάτη, του άνεργου, του φτωχού αγρότη, του μικρού επαγγελματία και έμπορου, ώστε από τις 7 Μάη να γίνει ακόμα πιο δυνατός ο αγώνας τους.
Το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ είναι ψήφος - σπορά για μια ισχυρή λαϊκή συμμαχία ενάντια στα μονοπώλια και στους πολιτικούς τους υπηρέτες. Για να φυτρώσουν βαθιά στο χώμα της ελληνικής γης τα φύτρα της λαϊκής εξουσίας, που με το πρόγραμμά της και την πάλη της θα φέρει τα πάνω κάτω, θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη λαϊκή ευημερία. Μια λαϊκή ευημερία που για να είναι πραγματική, μπορεί να είναι έργο μόνο του ίδιου του λαού. Σε αυτό το καθήκον το ΚΚΕ είναι απόλυτα δεσμευμένο και αυτή είναι και η μοναδική υπόσχεση που δίνει.

Να μη χαντακωθεί ο λαός, είτε με πισωγύρισμα, είτε με αυταπάτες



Να μη χαντακωθεί ο λαός, είτε με πισωγύρισμα, είτε με αυταπάτες

Σε μαζική συγκέντρωση στην πλατεία Κουμπάκη στη Νίκαια μίλησε την περασμένη Πέμπτη η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα. Μεταξύ άλλων, σημείωσε:
«
Απευθυνόμαστε στα εργατικά, στα φτωχά λαϊκά στρώματα της πόλης και της υπαίθρου. Σε αυτούς που για πολλά χρόνια ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ή εναλλάξ έφευγαν από τη ΝΔ και πήγαιναν στο ΠΑΣΟΚ και ανάποδα. Τους ζητάμε να θυμηθούν τι τους λέγαμε, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια, αλλά την τελευταία 20ετία. Ιδιαίτερα μετά το 1990, μετά το 1992, μετά τη Συνθήκη του Μάαστριχτ και την απόφαση για βαθύτερη ενσωμάτωση της Ελλάδας στην ΕΕ.
Να θυμηθούν τι τους λέγαμε για το τέλειωμα κυριολεκτικά του ΠΑΣΟΚ, όταν λέγαμε ότι το ΠΑΣΟΚ έκανε πλήρη συντηρητική στροφή και τώρα δεν έχει καμία ουσιαστική διαφορά με τη ΝΔ. Απλώς έμειναν κάποια συνθήματα, κάποιοι ιδεολογικοί όροι που βεβαίως έμειναν συνθήματα και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Να θυμηθούν τι τους λέγαμε, όταν ακριβώς ανατράπηκε το σοσιαλιστικό σύστημα. Και τότε τους είπαμε ότι δεν ισχύει αυτό που τους έλεγαν όλα τα κόμματα από τη ΝΔ μέχρι τον ΣΥΝ, ότι τώρα τάχα μπαίνουμε στη λεωφόρο της ειρήνης και της δημοκρατίας, και της ευημερίας, γιατί σταμάτησε ο ψυχρός πόλεμος, δεν υπάρχει λόγος να ξαναγίνει πόλεμος, γιατί τώρα πια, ό,τι διαφορές υπάρχουν, μπορεί να λυθούν με ειρηνικά πολιτικά μέσα. Τότε προειδοποιήσαμε για την έναρξη ενός νέου γύρου τοπικών πολέμων καταρχήν, τους μιλήσαμε για τον πόλεμο στα Βαλκάνια.
Να θυμηθούν τι τους λέγαμε τότε και σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του '90. Οτι από το '92 και μετά εγκαινιάστηκε μια συστηματική προσπάθεια που αρχικά εμφανίστηκε με ήπιο τρόπο, με τη λογική του "σιγά - σιγά" και τώρα με την κρίση παίρνει τη μορφή της καταιγίδας. Οταν τους λέγαμε ότι θα πάρουν πίσω τις κατακτήσεις που είχαν αποσπάσει οι λαοί στην Ευρώπη και ο ελληνικός λαός στην Ελλάδα μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά το '74.
Από τη συγκέντρωση στη Νίκαια
Οταν τους λέγαμε ότι, αυτό που έλεγαν, πως θα δοθούν το 5%, το 10% του πακέτου των μετοχών των κρατικών επιχειρήσεων στους ιδιώτες, ότι οδηγούμαστε σε πλήρη ιδιωτικοποίηση και σε επικράτηση των μονοπωλίων παντού. Δε θα υπάρχει τομέας της οικονομίας, της κοινωνικής ζωής, του πολιτισμού, του αθλητισμού όπου δε θα κυριαρχούν τα μονοπώλια.
Οχι γιατί βεβαίως εμείς υπερασπιζόμαστε τις κρατικές επιχειρήσεις, όπως τις κατάντησαν η λεγόμενη "εθνικοποίηση" της ΝΔ και "κοινωνικοποίηση" του ΠΑΣΟΚ στη δεκαετία του '80. Αλλά γιατί ξέραμε ότι με τις πρώτες μετοχές που θα πούλαγαν θα έπαιρνε αμπάριζα βουνά, θάλασσες, λιμάνια, αεροδρόμια, τα πάντα. Και ότι οι ιδιωτικοποιήσεις θα οδηγούσαν στην αύξηση του προβλήματος της ανεργίας, τη μείωση των πραγματικών μισθών, που βεβαίως έγιναν και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Τους λέγαμε ότι από τότε σκάει μύτη η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, η επέκταση της μερικής απασχόλησης και των ευέλικτων μορφών. Οταν τους λέγαμε ότι όσο πιο βαθιά γίνει η ενσωμάτωση της Ελλάδας στην ΕΕ, τόσο πιο μεγάλα εμπόδια θα έμπαιναν στην προσπάθεια του λαού για κοινωνική λαϊκή ευημερία.
Να θυμηθούν όταν τους λέγαμε ότι η συμμετοχή στο ΝΑΤΟ δε σημαίνει ό,τι ήξεραν ως τότε - και που τότε βεβαίως ήταν αρνητικά -, αλλά πολλά περισσότερα. Οτι από τότε που καταργήθηκαν οι χάρτες που έκρυβαν τα εθνικά σύνορα στο Αιγαίο, δεν θα μπορούσε κανείς να μένει ήσυχος για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας, για τα σύνορα. Και βεβαίως, δε θα μπορούσε κανείς να αναθέσει τη φύλαξη των συνόρων ούτε στην αστική τάξη της χώρας, ούτε βεβαίως στο ΝΑΤΟ και στους συμμάχους τους.
Να θυμίσουμε ότι προβλέψαμε την οικονομική καπιταλιστική κρίση. Βεβαίως δεν ήταν δυνατόν να προσδιορίσεις τη χρονιά που θα ξέσπαγε, αλλά είμαστε απολύτως βέβαιοι και το διατυπώσαμε ότι στη δεκαετία του '90 η κρίση θα χτύπαγε την πόρτα της Ελλάδας. Και θα ήταν αποτέλεσμα της ταχύρρυθμης καπιταλιστικής ανάπτυξης, της μεγάλης κερδοφορίας και μεγάλης και αχαλίνωτης - και δεν θα μπορεί να είναι αλλιώς - συσσώρευσης των κεφαλαίων.
Είναι γεγονός ότι τα λέγαμε. Αλλά τελικά τους τούμπαραν οι υποσχέσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, οι αυταπάτες, η λογική του μικρότερου κακού. Αλλά και η αντικομμουνιστική εκστρατεία ότι το ΚΚΕ είναι ένα κόμμα που δεν παρακολουθεί τις εξελίξεις, δε βλέπει πού πηγαίνουν τα πράγματα, δε θέλει να δει τις εξελίξεις του σήμερα, ότι τάχα κοιτάζει αποκλειστικά στο παρελθόν, δεν παίρνει χαμπάρι και ότι φανατίζει το λαό ή θέλει να κερδίσει ψήφους μιλώντας για συμφορές που έρχονται.
Θυμίζουμε τι είπε το ΚΚΕ στην πρώτη μετεκλογική συνέντευξη του 2009, όταν ένα μέρος του λαού αισθάνθηκε ανακούφιση, γιατί στη θέση της ΝΔ βγήκε το ΠΑΣΟΚ. Τότε είπαμε ότι ο λαός πρέπει να εξαπολύσει πόλεμο στον πόλεμο που θα δεχτεί. Και τότε υπήρχαν ακόμα και φίλοι του Κόμματος, καλοπροαίρετοι βεβαίως, που μας είπαν, μα τι νόημα έχει να καλούμε το λαό σε πόλεμο πριν ακόμα δοκιμαστεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και αποκτήσει ο λαός μία εμπειρία. Οταν όλα τα άλλα κόμματα, από τη ΝΔ μέχρι τον Καρατζαφέρη και τον ΣΥΝ, έλεγαν "εμείς θα κάνουμε αντιπολίτευση στην κυβέρνηση κρίνοντας αν εφαρμόζει το πρόγραμμά της".
Μα είναι δυνατόν να είναι θετικό κριτήριο της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ το πρόγραμμά του; Στο πρόγραμμά του έλεγε τα πάντα. Εχουν δίκιο, είχαν δίκιο οι ηγέτες του ΠΑΣΟΚ όταν μετεκλογικά έλεγαν "μα αυτά τα λέγαμε στο πρόγραμμα". Οπως είχε δίκιο παλιότερα και η ΝΔ, όταν έλεγε "μα αυτά τα λέγαμε στο πρόγραμμα". Πέρα από ορισμένες επιφανειακές και άνευ ουσίας υποσχέσεις - οι συνηθισμένες προεκλογικές -, τόσο η ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ, στο πρόγραμμά τους τα έλεγαν. Ναι, εντάξει, με έναν συμβολικό τρόπο. Αλλά και αν δεν μπορούσε κάποιος να διαβάσει το πρόγραμμα και να καταλάβει πίσω από τους ουδέτερους ΕΟΚικούς όρους τι σημαίνει το ένα και τι το άλλο, όμως υπήρχε η πράξη τους.
Μεγάλη η ευθύνη του καθενός
Γιατί τα λέμε αυτά τώρα; Γιατί το βράδυ των εκλογών θα μετρηθεί εάν το εργατικό, το λαϊκό κίνημα θα έχει ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά και θα είναι ετοιμοπόλεμο να αντιδράσει από τις 7 και τις 8 Μάη. Οποια κυβέρνηση και αν προκύψει, δεν πρόκειται να αλλάξει τη ζωή του λαού, ούτε 1% προς το καλύτερο. Η πορεία θα είναι χειρότερη. Σ' αυτό επιμένουμε.
Και αν θέλετε, ανεβαίνει η ευθύνη του καθενός και της καθεμιάς να τοποθετηθεί, να σκεφθεί πάρα πολύ σοβαρά την ψήφο. Ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι για εμάς η κινητήρια δύναμη των εξελίξεων είναι η ταξική πάλη, είναι το εργατικό κίνημα, είναι η συμμαχία της εργατικής τάξης με τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης και της υπαίθρου. Είναι η ορμητική είσοδος σε αυτή την κοινωνική, λαϊκή συμμαχία, νέων ηλικιών και γυναικών. Αυτό δε σημαίνει ότι υποτιμάμε τη συγκεκριμένη πολιτική μάχη της 6ης Μάη. Είναι και αυτή μία μορφή πάλης.
Και αυτή η μορφή πάλης πρέπει να αξιοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για να μπορέσει ο λαός να ανακτήσει δύναμη, που δεν την εκμεταλλεύτηκε στο προηγούμενο διάστημα. Να αποκτήσει εμπιστοσύνη, κουράγιο στη δυνατότητά του να επιβάλλει θετικές εξελίξεις. Και οπωσδήποτε θα βαρύνει, θα παίξει ρόλο, τα επόμενα χρόνια και το εκλογικό αποτέλεσμα.
Βεβαίως, αυτή η εκλογική μάχη περικλείει θετική δυναμική. Και η θετική δυναμική βρίσκεται στο γεγονός ότι εργατικά λαϊκά στρώματα έχουν αποφασίσει να γυρίσουν την πλάτη σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Και αυτό το γύρισμα της πλάτης πρέπει να γίνει οριστικό, να μην πισωγυρίσουν καθόλου, να μην ταλαντευθούν μπροστά στη μεγάλη κινδυνολογία και δεν ξέρουμε και τι άλλο θα χρησιμοποιήσουν μέχρι να ανοίξουν οι κάλπες.
Αυτό είναι το θετικό στοιχείο, η θετική δυναμική της εκλογικής μάχης, στην οποία δυναμική εμείς έχουμε συμβάλει όχι μόνο με πολιτικές αποκαλύψεις, αλλά με χειροπιαστές λαϊκές - εργατικές κινητοποιήσεις. Με αυτή την βασανιστική, επίμονη και αναντικατάστατη δουλειά, να οργανωθούν οι εργάτες και οι υπάλληλοι, όλοι στους τόπους δουλειάς και στις γειτονιές. Εχουμε συμβάλει με τα πολιτικά μας συνθήματα κατά της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αλλά και κατά της εξουσίας των μονοπωλίων. Δώσαμε κουράγιο στο λαό με τα συνθήματα της απειθαρχίας και της ανυπακοής, όταν όλοι οι άλλοι τα φοβόντουσαν και δίσταζαν.
Αυτή όμως η μεγάλη δυναμική που περικλείει η εκλογική μάχη, αυτό το κλίμα το θετικό που υπάρχει, μπορεί - αν δεν αποβάλλει μέσα του και ιδιαίτερα αν δεν αποβάλλουν τα εργατικά, τα φτωχά λαϊκά στρώματα κάθε ίχνος αυταπάτης - μπορεί ακριβώς να οδηγήσει το λαό και σε ένα νέο χαντάκωμα. Και είμαστε υποχρεωμένοι να το θέσουμε, γιατί εμείς δεν θέλουμε να περιγράφουμε τα γεγονότα μετά, αλλά συνεχίζουμε αυτό που κάνουμε και το κάνουμε 94 χρόνια τώρα και αυτό που μπορεί να θυμηθεί κάποιος τα τελευταία 20 χρόνια. Υπενθυμίζουμε, ότι αυτή η δυναμική μπορεί να μετριαστεί, να αδυνατίσει μέχρι και να ακυρωθεί, αν κάποιοι την τελευταία στιγμή κάτω από εκβιαστικά διλήμματα πισωγυρίσουν. Αλλά και θα χαντακωθεί κυριολεκτικά ο λαός αν παρασυρθεί από τις αυταπάτες των λεγόμενων "αντιμνημονιακών" δυνάμεων.
Τα "αντιμνημονιακά" κόμματα ως ποσότητα, με βάση αυτά που λένε και όχι με βάση αυτά που πραγματικά είναι, αυτό που προσλαμβάνει σήμερα ο λαός, είναι ότι είναι αρκετά, τέσσερα-πέντε. Αυτά τα κόμματα όπως κι αν λέγονται και μάλιστα αυτά τα κόμματα που είτε διαμορφώθηκαν, είτε ενισχύθηκαν με μεταγραφές βουλευτών από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, αυτά τα κόμματα είναι μέσα εντελώς στην υπηρέτηση του συστήματος. Ακόμα και όταν εγκαλούν το σύστημα και του κάνουν κάποια κριτική - και κυρίως δεν κάνουν κριτική στο σύστημα αλλά στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και όχι συνολικά σε αυτό το σάπιο πολιτικό σύστημα, το πολιτικό σύστημα του κεφαλαίου και των μονοπωλίων. Δεν περπατά υπέρ του λαού η κριτική, μόνο υπέρ στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
Γιατί όπως έχουμε πει πολλές φορές, δεν είναι τίποτα άλλο από κυβερνητικό όργανο των μονοπωλίων, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, των δυνάμεων του κεφαλαίου. Δεν κατεβαίνουν, δεν ζητούν την ψήφο του λαού οι βιομήχανοι, οι τραπεζίτες, οι εφοπλιστές, οι μεγαλέμποροι και οι εξαγωγείς κεφαλαίων και εμπορευμάτων. Αυτοί δεν κατεβαίνουν στο ψηφοδέλτιο.
Μπορεί βεβαίως να έχουν κάποια στελέχη τους μέσα στα ψηφοδέλτια, κάποιους υποψήφιους βεβαίως που έχουν βαρύ πακέτο μετοχών σε μία σειρά επιχειρήσεις. Αλλά η ίδια η αστική τάξη της χώρας μας, τα ίδια τα μονοπώλια, δεν φτιάχνουν δικά τους ψηφοδέλτια. Κατεβαίνουν μέσω της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Επομένως, όποιος καταγγέλλει μόνο τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ - και αυτό κάνουν οι "αντιμνημονιακές" δυνάμεις - στην πραγματικότητα αφήνουν στο απυρόβλητο το ίδιο το σύστημα και την ίδια την ΕΕ.
Καμία εμπιστοσύνη στους «αντιμνημονιακούς»
Οι λεγόμενες "αντιμνημονιακές" δυνάμεις, από τον Καμμένο μέχρι τον ΣΥΡΙΖΑ λένε το εξής πράγμα: "Τελείωσε αν εμείς ισχυροποιηθούμε". Και μάλιστα, αν προκύψει μία κυβέρνηση των "αντιμνημονιακών" δυνάμεων ή των "αριστερών αντιμνημονιακών" δυνάμεων, τότε θα πάμε και θα χτυπήσουμε την μπουνιά στο τραπέζι απέναντι στην Μέρκελ και όλους τους άλλους στην ΕΕ. Θα πάμε εκεί και θα κάνουμε αυτό που δεν έκαναν ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, που δε διαπραγματεύθηκαν. Θα πάμε με δυνατή φωνή και θα διαπραγματευθούμε.
Και μόνο που λένε αυτό, ο λαός πρέπει να κουμπώνεται, να έχει ανοιχτά τα μάτια. Γιατί σήμερα δε συγχωρούνται νέες αυταπάτες. Την ίδια ώρα μάς λένε το εξής: Δεν αμφισβητούν τη συμμετοχή της Ελλάδας στην ΕΕ. Οχι. Ισα ίσα λένε ότι η Ελλάδα πρέπει να μείνει μέσα στην ΕΕ.
Και ρωτάμε, τον εργάτη, το φτωχό άνθρωπο: Τι είδους διαπραγμάτευση είναι αυτή, όταν οι λεγόμενοι "σύμμαχοι" θα ξέρουν ότι αυτοί που διαπραγματεύονται δεν αμφισβητούν τη συμμετοχή και την ενσωμάτωση της Ελλάδας στην ΕΕ, όταν δηλώνουν ότι εμείς θα μείνουμε μέσα στην ΕΕ; Ο,τι άλλο και αν ζητήσουν δεν έχει καμία σημασία. Τους φοβερίζουν; Αντίθετα, τους καθησυχάζουν.
Εχετε ακούσει ότι μπορεί να υπάρξει φιλολαϊκή διαπραγμάτευση. Οταν λες από πριν ότι εγώ δεν πρόκειται να αμφισβητήσω τη συμμετοχή μου σε αυτή τη στρούγκα; Διαπραγμάτευση μπορεί να γίνει και αναδιαπραγμάτευση στα πλαίσια της ΕΕ για το κεφάλαιο, τμήματα του κεφαλαίου, υπέρ των εφοπλιστών, υπέρ των βιομηχάνων, υπέρ της ελληνικής αστικής τάξης. Διαπραγμάτευση υπέρ του λαού, των λαών της Ευρώπης δεν υπάρχει. Πολύ περισσότερο, δεν μπορεί να έχει νόημα και αποτέλεσμα η διαπραγμάτευση, όταν δηλώνεις ότι εγώ θα παραμείνω στην ΕΕ.
Το ΚΚΕ έχει καθαρά χαρτιά. Τι λέμε; Η δύναμη του λαού. Ο λαός μπορεί να αποσπάσει κατακτήσεις, υψώνοντας σημαία το στόχο της αποδέσμευσης. Βεβαίως, για το ΚΚΕ, νίκη σε επίπεδο διακυβέρνησης, σε επίπεδο εξουσίας, εκείνη τη στιγμή ταυτίζεται και με την αποδέσμευση. Ενα κίνημα βροντερό και δυνατό αν υπήρχε και την προηγούμενη δεκαετία, υπέρ της αποδέσμευσης της Ελλάδας από την ΕΕ και της μονομερούς διαγραφής του χρέους, αυτό το κίνημα θα μπορούσε τα προηγούμενα χρόνια κάτι να έχει ματαιώσει. Θα μπορούσε να τρομοκρατήσει, γιατί αυτό θα πει συσχετισμός δύναμης. Κι όταν ο λαός φοβάται τη σύγκρουση με την ΕΕ και τη σύγκρουση με τα μονοπώλια μέσα στην Ελλάδα, από χέρι, ακόμα και αν δεν έχει έρθει η τελική ώρα της σύγκρουσης, από χέρι, θα τρομοκρατηθεί και θα υποχωρήσει με την τρομοκρατία των άλλων.
Αλλά ας θυμηθούμε και κάτι άλλο. Υπήρχαν φάσεις σήμερα στην ανάπτυξη του κινήματος, που κλάδοι, όχι όλοι, κάποιοι κλάδοι είτε επηρεάστηκαν, είτε άμεσα είτε έμμεσα από τις θέσεις και τα συνθήματα του ΚΚΕ που έλεγε: Απειθαρχία και ανυπακοή. Εμείς ένα νόμο σεβόμαστε. Το δίκιο του εργάτη. Οτι δεν πρέπει να σέβεσαι και να υποτάσσεσαι στους αντεργατικούς - αντιλαϊκούς νόμους. Είναι τυχαίο ότι ο κλάδος των ναυτεργατών, επιστρατευμένος τόσα χρόνια και όμως πραγματοποιεί απεργία με τέτοια ποσοστά, με τέτοια επιτυχία και όταν κοινοποιούν τα δελτία της επιστράτευσης και όταν η κυβέρνηση προεκλογικά φοβάται να τα κοινοποιήσει; Και άλλοι κλάδοι αψήφησαν απαγορεύσεις. Οχι όλοι, αλλά κάποιοι.
Τι λένε, λοιπόν, αυτές οι αντιμνημονιακές δυνάμεις; "Θα διαπραγματευθούμε μέσα στην ΕΕ". Ποιος πιστεύει ότι η ΕΕ μπορεί να αλλάξει; Να σας πω ένα παράδειγμα. Γιατί λένε μερικοί ότι όταν, ας πούμε, στη Γαλλία κερδίσει ο σοσιαλιστής Ολάν, τότε θα αλλάξει το κλίμα. Ναι θα αλλάξει το κλίμα, από ποια πλευρά; Η γαλλική αστική τάξη αν π.χ. είχε ένα δεσμό πολιτική συγγένειας με τη γερμανική αστική τάξη, αυτός ο δεσμός θα σπάσει. Και λοιπόν; Δεν έχει καμία σχέση η αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο αστικές τάξεις. Δε γίνεται υπέρ των λαών.
Αρα ας δούμε κάτι πιο ουσιαστικό. Το 2009 έγιναν Ευρωεκλογές και υπήρξε μία καινούρια Κομισιόν, ένα καινούριο Ευρωκοινοβούλιο. Το 97% των αποφάσεων που έχουν παρθεί έχουν παρθεί με ομοφωνία σοσιαλδημοκρατών και φιλελεύθερων κομμάτων, συντηρητικών κομμάτων κλπ. Το 97%. Τι θα αλλάξει τώρα; Επειδή, δηλαδή, στη θέση του Σαρκοζί μπορεί να μπει Ολάν; Και προσέξτε, θα μπει ο Ολάν με τον όρο ότι θα τον ψηφίσουν, κομμουνιστές, αριστεροί και ο Σιράκ, Λεπέν.
Τι δείχνουν όλα αυτά τα πράγματα; Οτι ο λαός δεν πρέπει να παρασυρθεί από τις λεγόμενες "αντιμνημονιακές" δυνάμεις. Βάζουμε, αν θέλετε, και ένα δεύτερο ερώτημα: Λένε ότι "εμείς θα επαναφέρουμε συντάξεις, θα κάνουμε εκείνο, το άλλο, θα φορολογήσουμε τους επιχειρηματικούς ομίλους". Καταρχήν, αυτό το απαγορεύει η ΕΕ, που σημαίνει ότι πρέπει να συγκρουστείς. Αλλά αφήστε την ΕΕ προς στιγμή.
Με ποια μέσα θα επιβάλλουν; Θα αναγκάσουν τους επιχειρηματικούς ομίλους, τους καπιταλιστές να δώσουν αυξήσεις, να υπογράψουν ΣΣΕ με ανθρώπινους μισθούς; Με ποια μέσα θα επιβάλουν να δώσουν στα ασφαλιστικά ταμεία αυξημένες εισφορές οι καπιταλιστές; Γιατί χωρίς αυξημένες εργοδοτικές εισφορές τα ασφαλιστικά ταμεία είναι χρεοκοπημένα.
Με ποιο τρόπο θα επιβάλουν αυτά τα μέτρα και μερικά άλλα που υπόσχονται κάτω από γενικούς τίτλους; Με ποιο τρόπο; Την άλλη μέρα από τις εκλογές, οι καπιταλιστές θα είναι καπιταλιστές και οι εργάτες θα είναι εργάτες. Τα μικρομάγαζα θα είναι μικρομάγαζα. Με ποιο τρόπο θα επιβάλουν τα πολυκαταστήματα να μη συγκεντρώνουν τη μερίδα του λέοντος και από αυτούς που έχουν και από τη φτωχολογιά, στην κατανάλωση; Πώς θα αποτρέψουν το σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα στα μεγάλα πολυκαταστήματα και στα μικρομάγαζα της γειτονιάς;
Με ποιο τρόπο θα ανακόψουν το ρόλο των τραπεζών, με ποια μέσα; Με πολιτικές αποφάσεις; Οι πολιτικές αποφάσεις ξέρετε πολύ καλά ότι δεν αρκούν. Θα τους αφήσουν την ιδιοκτησία, θα τους αφήσουν την εξουσία και τι θα κάνουν; Θα τους παρακαλούν. Θα υποχωρήσουν. Θα κάνουν πίσω. Αυτό είναι σίγουρο 100%. Και όχι μόνο θα κάνουν πίσω, το κυριότερο είναι αυτό: Η απογοήτευση της όποιας ελπίδας έχει σήμερα ο λαός. Θα μετατραπεί σε μία φοβερή απογοήτευση. Και η απογοήτευση οδηγεί σε αυτό που μέχρι σήμερα δεν έχουμε φτάσει, στην ήττα του κινήματος.
Εξουσία σημαίνει ιδιοκτησία του πλούτου
Το πρόγραμμά μας είναι η δράση μας όλα αυτά τα χρόνια. Πρόγραμμά μας για τις εκλογές είναι, για παράδειγμα, οι προτάσεις που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια, για τους ανέργους, τα ασφαλιστικά ταμεία - για τα αποθεματικά τους - για τα δάνεια των οικογενειών (στεγαστικά - καταναλωτικά - πιστωτικά) που αναγκαστικά τα έκαναν και δεν τους φτάνει το εισόδημα. Για τα αγροτικά προϊόντα, για τους ΕΒΕ και τους εμπόρους, για τα ζητήματα της Παιδείας, Υγείας, που είναι αιτήματα και προτάσεις που μπορούν και υπάρχουν δυνατότητες να γίνουν σήμερα, αλλά απορρίφθηκαν ακριβώς γιατί δε συμφέρει το κεφάλαιο, γιατί δεν τα επιτρέπει, δε δίνει το πράσινο φως η ΕΕ.
Το κατεξοχήν σύνθημα του ΚΚΕ υπάρχουν αντιμνημονιακές δυνάμεις που το χρησιμοποιούν. Οπως χαρακτηριστικά ο ΣΥΡΙΖΑ. Λαϊκή εξουσία. Δεν το έλεγε μέχρι τώρα. Τώρα το θυμήθηκε, προεκλογικά; Και με την ευκαιρία θέλουμε να σταθούμε ιδιαίτερα σε αυτή την πολιτική δύναμη για τον εξής λόγο: Γιατί αυτή η πολιτική δύναμη σηκώνει αριστερές παντιέρες, όμως έχει τεράστια ευθύνη. Γιατί μιλούσαν αριστερά και ταυτόχρονα διέφθειραν το ριζοσπαστισμό, τον κατακτημένο ριζοσπαστισμό στην Ελλάδα μετά τη μεταπολίτευση, μιλώντας για τους μονόδρομους της ΕΕ, για τη λεωφόρο της δημοκρατίας που άνοιξε στην ανθρωπότητα με την ανατροπή του σοσιαλισμού, υιοθετώντας αρκετές αντικομουνιστικές κορόνες, μιλώντας για κεντροαριστερά. Χρόνια μιλούσαν για την κεντροαριστερά.
Τι λένε τώρα; Οτι μέσα από τις εκλογές μπορεί να προκύψει μια αριστερή κυβέρνηση. Κυβέρνηση ανατροπής μπορεί να προκύψει; Δεν μπορεί να προκύψει. Γιατί οι θέσεις τους δεν είναι θέσεις ανατροπής. Ενώ καλούν σε ψήφο ανατροπής. Γι' αυτούς ανατροπή είναι αντί για το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ να έχουμε μια άλλη κυβέρνηση, αντινεοδημοκρατική και αντιΠΑΣΟΚική, αντιδικομματική. Ανατροπή σημαίνει ρήξη, σύγκρουση με τα μονοπώλια, αποδέσμευση από την ΕΕ.
Καταλαβαίνει η αστική τάξη της χώρας μας ότι δεν μπορεί να κυβερνά όπως κυβερνούσε. Εχει εναλλακτικά σενάρια και έχει βάλει ένα στόχο. Να δημιουργήσει, να ανασυνθέσει, να ανασυγκροτήσει το αστικό πολιτικό σύστημα. Αν χρειαστεί θα πετάξει στην άκρη και τη ΝΔ, ως τίτλο τη ΝΔ, και το ΠΑΣΟΚ ως ΠΑΣΟΚ. Εδώ σε δύο χρόνια ο Παπανδρέου τέρμα, τον Καραμανλή τον τερμάτισαν σε πέντε χρόνια, τον Ακη στον Κορυδαλλό, και άλλοι μπορεί να πάνε.
Εδώ μπορεί να πάρει διαζύγιο με το σύνολο αυτών των κομμάτων αλλά θα φτιάξει καινούρια. Θα φέρει καινούριους ηγέτες, νέους, υποτίθεται που δεν έχουν βάλει το χέρι στο μέλι, τίμιους, ηθικούς, ικανούς, βγαλμένους από τα ειδικά κολέγια. Και τα επίσημα και τα ανεπίσημα που βγάζουν τέτοιους πολιτικούς.
Και για την ανασυγκρότηση αυτού του πολιτικού σκηνικού βοηθάει. Αφού δεν μπορεί να έχει μια κυβέρνηση 100% δική της η άρχουσα τάξη, να έχει μια κυβέρνηση η οποία θα είναι δυνάμεων που δεν απειλούν το σύστημα, που έχουν κάποιες διεκδικήσεις, μέχρι να μπορέσουν να ανασυνθέσουν αυτό το πολιτικό σύστημα. Και για σκεφτείτε πόσες μεταγραφές βουλευτών έχουμε. 10-15 από τη ΝΔ, άλλοι τόσοι από το ΠΑΣΟΚ, που πήγαν; Σκορπίστηκαν στη Δημοκρατική Συμμαχία, στον Καμμένο, στον Κουβέλη, στον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ήταν άνθρωποι που έφυγαν, κατέθεσαν τη βουλευτική τους ιδιότητα και μπήκαν μέσα στο λαό, μπροστά στις κινητοποιήσεις, μέσα στις απεργίες. Αλλά έκαναν μεταγραφή. Ποιος εμπιστεύεται αυτές τις μεταγραφές; Και ποιος μας λέει ότι αυτές οι μεταγραφές αύριο δε θα γίνουν η γέφυρα της ανασύνθεσης του πολιτικού σκηνικού;
Ξεκαθαρίζουμε και λέμε στο λαό. Λίγες μέρες μένουν. Σκέψου και πράξε. Μη γυρίζεις πίσω σε αυτούς που σε χαντάκωσαν, σε αυτούς που σε έφεραν στη φτώχεια. Μην ξεχάσεις το ρόλο και τη δράση του ΚΚΕ, έστω και αν διαφωνείς σε ορισμένα πράγματα μαζί του, μη σε παραμυθιάζουν με νέες αυταπάτες. Απέναντι στην εξουσία της αστικής τάξης πρέπει να έχεις το νου σου να έρθεις εσύ στην εξουσία. Και αυτό εξαρτάται από το ρόλο, την αποστολή, τη σταθερότητα του ΚΚΕ.
Και αν ακόμη έχεις διαφωνίες με αυτό που εμείς λέμε εργατική λαϊκή εξουσία σκέψου το εξής πράγμα: Δεν μπορεί να υπάρξει φιλολαϊκή πολιτική με το λαό να αναθέτει τη διακυβέρνηση της χώρας σε κάποια κόμματα, όποια κι αν είναι αυτά. Λαός στην εξουσία σημαίνει ότι είναι στην εξουσία. Και λαός χωρίς να έχει την ιδιοκτησία του πλούτου, δε θα είναι ποτέ στην εξουσία. Αυτό πρέπει να είναι καθαρό. Εξουσία σημαίνει έχω την ιδιοκτησία του πλούτου. Συμμετέχω, τη διευθύνω, την καθορίζω, την ελέγχω την εξουσία, τη διακυβέρνηση που θα υπάρχει, από τα κάτω προς τα πάνω».

22 Απρ 2012

Προβληματισμοί και λύσεις, η απόφαση είναι δική σου...και δική σου...και δική σου...και δική σου...και δική σου.


Προβληματισμοί και λύσεις, η απόφαση είναι δική σου...και δική σου...και δική σου...και δική σου...και δική σου...



Μπορεί να γίναμε για λίγο μουτζα-χεντίν, αλλά άκρη δεν βρήκαμε.


Ολοκληρώνοντας την ανάγνωση του βιβλίου του Νίκου Μπογιόπουλου «Είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε» και έχοντας κρατήσει τις απαραίτητες σημειώσεις, θέλω καταρχήν να σταθώ σε δυο σημεία μέσα από το βιβλίο τα οποία αντανακλούν κάποιους από τους πιο έντονους προβληματισμούς μου. Το πρώτο είναι ένα απόσπασμα από ένα έργο του Μπέρτολ Μρεχτ που βρίσκεται στην σελίδα 167 του βιβλίου, το παραθέτω ως έχει:

«Όσο πληθαίνουν εκείνοι που υποφέρουν τόσο πιο φυσικά φαίνονται τα δεινά τους./Ποιος θα εμπόδιζε να βραχούν τα ψάρια στη Θάλασσα; Και αυτοί το ίδιο που τυραννιούνται, μοιράζονται τούτη τη σκληρότητα απέναντι σε αυτούς τους ίδιους./Είναι τρομερό να βλέπεις με πόση ευκολία προσαρμόζεται ο άνθρωπος, όχι μόνο στα βάσανα των ξένων αλλά και στα δικά του./Όλοι όσοι έχουν αναλογιστεί αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση, αρνιούνται να επικαλεστούν ο ένας τον οίκτο του άλλου./Αλλά είναι αναγκαίος ο οίκτος του καταπιεσμένου για τον καταπιεσμένο. Είναι του κόσμου η ελπίδα.»


Αυτά λοιπόν μας λέει ο Μπρεχτ και δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί, μέχρι ποιο σημείο μπορεί να αντέξει την εξαθλίωση ο άνθρωπος πριν αντιδράσει αποφασιστικά; Η πιο σωστά, μέχρι ποιο σημείο μπορεί να αντέξει μια κοινωνία το πισωγύρισμα πριν τα υποκείμενα της αντιδράσουν αποφασιστικά;
Απάντηση βέβαια δεν υπάρχει, όχι τουλάχιστον πριν δοθεί στην πράξη, μιας και τα πάντα εξαρτώνται από το που το πώς, το πότε, δηλαδή τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν στην εκάστοτε κοινωνία. Ωστόσο μερικές φορές η αντοχή/ανοχή των ανθρώπων στα δεινά φτάνει σε ανησυχητικά μεγέθη. Και εδώ ερχόμαστε στο δεύτερο απόσπασμα από το βιβλίο του Μπογιόπολου, όπου ο συγγραφέας αναφέρεται στο βιοτικό επίπεδο των Αιγύπτιων λίγο πριν ξεσπάσει η εξέγερση εναντίον του Μουμπάρακ. Παραθέτω τα σχετικά στοιχεία:

«Αντίθετα, τη στιγμή που το ντόπιο Αιγυπτιακό κεφάλαιο γιγαντώνεται, το αντίτιμο που πληρώνει ο αιγυπτιακός λαός για το γεγονός ότι ζει σε μια χώρα με αποθέματα φυσικού αερίου και με ζάμπλουτους επιχειρηματίες καταγραφόταν-τη στιγμή που ξεσηκώθηκε-ως εξής: Στην Αίγυπτο οι πραγματικοί μισθοί ήταν «παγωμένοι» για πολλά χρόνια. Ο κατώτατος μισθός δεν ξεπερνούσε τα 13 ευρώ. Ο πληθωρισμός λίγο πριν την εξέγερση έτρεχε κοντά στο 16%, οι τιμές στο κρέας και στο κοτόπουλο είχαν αυξηθεί μέσα σε λίγες μέρες από 30 μέχρι 150%. Το 40% των Αιγυπτίων ζούσε με μόλις 2 δολάρια τη μέρα και οι νέοι μέχρι 30 ετών, που αποτελούν το 60% του πληθυσμού, ήταν άνεργοι σε ποσοστό που άγγιζε τα εξωφρενικά επίπεδα του 90%. Στην Αίγυπτο των 85 εκατομμυρίων κατοίκων, που είναι η τελευταία σε κατάταξη χώρα στην περιοχή από απόψεως παιδείας και επαγγελματικής κατάρτισης, καθώς το 1/3 του πληθισμού είναι αναλφάβητοι, το ίδιο το ΔΝΤ δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι με την πολιτική που ακολουθούταν στην χώρα από το καθεστώς Μουμπάρακ, και που τη συνέχιση της μετά την εξέγερση ανέλαβε ο στρατός(πάντα με τη συνεργασία του ΔΝΤ), η ανεργία στο σύνολο του πληθυσμού μέχρι το 2020 θα έχει…τριπλασιαστεί.»(Ν. Μπογίοπουλος, Είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε, σελ. 158.)  

Πριν προχωρήσω παρακάτω να προσθέσω ότι κατά την περίοδο «βασιλείας» του Μουμπάρακ ιδιωτικοποιήθηκαν περίπου 200 δημόσιοι οργανισμοί εκ των 314 που είχαν προγραμματιστεί αρχικά.(Ν. Μπογιόπουλος, στο ίδιο, σελ. 383).

Σίγουρα η Αίγυπτος δεν είναι Ελλάδα, δεν παύουν όμως να υπάρχουν μερικά κοινά σημεία, όπως είναι για παράδειγμα η έντονη τουριστική ανάπτυξη και των δυο χωρών, η επέλαση του ΔΝΤ, οι «σοσιαλιστές» ηγέτες για χρόνια στην εξουσία κ.α. Φανταστείτε, αντίστοιχα με τα όσα ακούμε εμείς εδώ για τα κρουαζιερόπλοια που θα μας φέρνουν κουβαδιές το χρήμα, τι θα έχουν ακούσει και οι άμοιροι αιγύπτιοι εργάτες προκειμένου να δεχθούν τα μέτρα και να γίνει η χώρα τους πιο ανταγωνιστική, άρα και πιο ελκυστική για τουρίστες και επενδυτές.

Το ακόμη πιο στενάχωρο για την Αίγυπτο, είναι ότι παρότι ο λαός εξεγέρθηκε, στην ουσία δεν κατάφερε και πολλά, και αυτό διότι του έλειπε η εναλλακτική πρόταση εξουσίας. Έτσι δεν κατόρθωσαν να απαγκιστρωθούν από τους πραγματικούς τους δυνάστες, ενώ στην θέση των παλιών «υπαλλήλων» βρέθηκαν καινούριοι «υπάλληλοι» για να συνεχίσουν το υπηρεσιακό τους έργο μέχρι να τους σταματήσει και εκεί μια για πάντα ο λαός(αμήν και πότε).

Υπάρχουν όμως και σημαντικές διαφορές μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, ποιες είναι αυτές; Καταρχήν στην Ελλάδα το επίπεδο μόρφωσης/εξειδίκευσης του πληθυσμού είναι κατά πολύ ανώτερο από αυτό της Αιγύπτου, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση που χρειαστεί μπορούμε να στελεχώσουμε την βιομηχανία μας και γενικά την παραγωγή της χώρας με ικανά άτομα στις ανάλογες θέσεις. Επίσης, και αυτή είναι η πιο σημαντική διαφορά, στην Ελλάδα υπάρχει ένα δυνατό, έμπειρο, ικανό κομμουνιστικό κόμμα με ξεκάθαρες θέσεις και πρόταση λαϊκής εξουσίας. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το λάβουν υπόψη τους όσο περισσότεροι μπορούν! Ότι δηλαδή αν δεν θέλουμε πρώτα να φτάσουμε στα χάλια της Αιγύπτου και ύστερα να ξεσπάσουμε την τυφλή οργή μας σε πρόσωπα και καταστάσεις που δεν είναι τίποτα άλλο από εφεδρείες του συστήματος, ένας είναι ο δρόμος.

Ένας είναι ο δρόμος και αυτό θα πρέπει να μας γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο ξεκάθαρο! Για να μην πάει χαμένος ο αγώνας της πλατείας, ούτε της δικής μας(Συντάγματος) ούτε της Ταχρίρ, πρέπει ο κόσμος να δει τα αδιέξοδα στα οποία αυτός ο αγώνας τον οδήγησε και να αναζητήσει επιτέλους μια διαφορετική, πιο οργανωμένη, πιο ξεκάθαρη, πιο ώριμη μορφή αγώνα ικανή να ανατρέψει τα δεδομένα και να φέρει πραγματικά ριζοσπαστικές, υπέρ του λαού, αλλαγές. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο καλά, όσο περισσότερο αργούμε και αδρανούμε, τόσο περισσότερο θα κρατήσει το μαρτύριο.

Βουλευτικές Εκλογές 2012 / Μέρος 1ο - Πελοπόννησος


Βουλευτικές Εκλογές 2012 / Μέρος 1ο - Πελοπόννησος

Εισαγωγικό σημείωμα

Ετοιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε από σήμερα (και μέχρι την ημέρα των εκλογών), ένα αφιέρωμα κατα περιφέρεια, νομούς και καποδιστριακούς δήμους για τα αποτελέσματα των προηγούμενων πέντε εκλογικών αναμετρήσεων (1996-2009), για το πως ψηφίζουν οι κάτοικοι ανα περιοχή, την παρουσία και τα αποτελέσματα του ΚΚΕ και την εκτίμηση μας για το αποτέλεσματα του ΚΚΕ στις επερχόμενες εκλογές της 6ης Μαΐου, βάση ιστορικών, γεωγραφικών, οικονομικών και ιδεολογικών παραμέτρων της κάθε περιοχής.

Φυσικά και ξεκινάμε από την Πελοπόννησο.
Πελοπόννησος 


Η Πελοπόννησος, αποτελεί μια από τις πιο συντηρητικές περιοχές της χώρας, όπου ο δικομματισμός πραγματικά έκανε πάρτυ τα τελευταία 30 χρόνια. Η περιοχή "κάτω απο τ'αυλάκι", μέρος της παλαιάς Ελλάδας και φορέας όλων των απαρχαιωμένων αντιλήψεων, αποτελεί παράλληλα και την γενέτειρα των περισσοτέρων αστών πολιτικών που κυβέρνησαν την Ελλάδα στην νεότερη ιστορία της. Στην σύγχρονη version του αστικού πολιτικού προσωπικού, η Πελοπόννησος αποτελεί την περιοχή καταγωγής του Αντώνη Σαμαρά (Μεσσηνία), του Γεωργίου Καρατζαφέρη (Αρκαδία), του Νίκου Μιχαλολιάκου (Λακωνία) και φυσικά του Γεωργίου Παπανδρέου (Αχαΐα).

Στην Πελοπόννησο "εδρεύουν", 2 παραδοσιακά "κάστρα" του ΠΑΣΟΚ (Αχαΐα, Ηλεία), 3 "κάστρα" της Νέας Δημοκρατίας (Αργολίδα, Λακωνία, Μεσσηνία) ενώ στους υπόλοιπους 2 νομούς αν και η Νέα Δημοκρατία συνηθίζει να έχει την πρωτοκαθεδρία, το εκλογικό σώμα σημείωνει αρκετές μετατοπίσεις μεταξύ των 2 κυρίαρχων αστικών κομμάτων, ιδιατέρως τα τελευταία 15 χρόνια.



Τα γεωγραφικά και οικονομικά στοιχεία της Πελοποννήσου μιλούν από μόνα τους για τις αιτίες που οι αστικές πολιτικές λύσεις κυριαρχούν όλα αυτά τα χρόνια στην περιοχή. Παράδοση, τουρισμός, εμπόριο και μικρομεσαία ιδιοκτησία (Γεωργία, Βιοτεχνία κλπ), είναι οι κύριοι παράγοντες, που διαμόρφωσαν τον πολιτικό χάρτη στην μεταπολίτευση. Η ραγδαία αύξηση όμως της ανεργίας, σε συνδυασμό με τα χιλάδες λουκέτα σε καταστήματα και βιοτεχνίες, όπως επίσης οι αποχωρήσεις τα προηγούμενα χρόνια των βιομηχανιών της Αχαΐας και το ξεκλήρισμα των αγροτών, αρχίζει και αλλάζει τα δεδομένα.

Ακολουθούν οι χάρτες κατανομής των δήμων για τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2000 έως το 2007 (Κλικ για μεγένθυνση)
 
 

Η παρουσία του ΚΚΕ

 Η παρουσία του ΚΚΕ στην Πελοπόννησο, μέχρι και τις προγούμενες βουλευτικές εκλογές, χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα φτωχή, με 40.200 ψήφους και ποσοστό 5,25% το 2009. Το καλύτερο ποσοστό σε επίπεδο νομών, επιτυγχάνεται στην Αχαΐα (6,60%), ενώ το χειρότερο στην Κορινθία (4,00%) η οποία αποτελεί και τον 9ο χειρότερο νομό πανελλαδικά, όσον αναφορά το εκλογικό ποσοστό του Κομμουνιστικού Κόμματος.


Πιο δυναμικά εμφανίζεται το ΚΚΕ στις αστικές περιοχές των Πατρών, της Καλαμάτας, της Μεγαλόπολης και του Λουτρακίου/Αγίων Θεοδώρων, αξιόλογα ποσοστά εμφανίζει στις ημιαστικές και αγροτικές περιοχές της Πύλου / Μεθώνης, τις Κροκεές Λακωνίας και τα ορεινά χωριά των Τροπαιών, ενώ ως κομμουνιστικές οάσεις εμφανίζονται οι κοινότητες του Κοσμά στην Αρκαδία (18,84%), των Καρυών στην Λακωνία (16,42%) και ο δήμος της Νέας Κίου στην Αργολίδα (12,65%). Αντίθετα το χαμηλότερο ποσοστό σημειώνεται στην γενέτειρα των Παπανδρέου, δηλαδή την κοινότητα Καλεντζίου, με 1,42%.

Ακολουθούν οι χάρτες των ποσοστών του ΚΚΕ για τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2000 έως το 2007 (Κλικ για μεγένθυνση)
 
 

Προβλέψεις - εκτιμήσεις

Μελετώντας προσεκτικά τα γεωγραφικά και οικονομικά στοιχεία των περιοχών και λαμβάνοντας σοβαρά υπ'οψιν τις κύριες ιστορικές και ιδεολογικές παραμέτρους, τις μετακινήσεις των ψηφοφόρων στις βουλευτικές εκλογές, τις ευρωεκλογές, όπως επίσης τα αποτελέσματα των εκλογών της τοπικής αυτοδίοικησης του 2010 και ορισμένα δείγματα τοπικών δημοσκοπήσεων, παραθέτω στον πίνακα που ακολουθεί τις προσωπικές μου προβλέψεις για την παρουσία του ΚΚΕ στις εκλογές της 6ης Μαϊου. Τονίζω, δεν πρόκειται για κάποιο επιστημονικό εύρημα ή για αποτέλεσμα δημοσκόπησης, αλλά για μια προσωπική πρόβλεψη που όμως έχει κάποια στατιστική και δημογραφική βάση.

Πρόσθετα σας δίνω μια απλή εκτίμηση για τα ποσοστά των κύριων αστικών κομμάτων, η οποία στηρίζεται σε επεξεργασία εκλογικών/ιστορικών δεδομένων και τοπικών δημοσκοπήσεων.




Δεν έχουν το Θεό τους στον ΣΥΡΙΖΑ!


Δεν έχουν το Θεό τους στον ΣΥΡΙΖΑ!

H είδηση αναδημοσιεύεται ως έχει από το "βαθύ κόκκινο", με την μόνη προσθήκη δύο screenshots από τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ όπως μπηκαν στο "κουτί της πανδώρας" και την προσωπική ιστοσελίδα του Ιφικράτη Αμυρά, που επιβαβαιώνουν του λόγου το αληθές.

 
Θα μας τρελάνει ο ΣΥΡΙΖΑ! Δεν το πιστεύαμε, τρίβαμε τα μάτια μας. Κοιτάξαμε το ημερολόγιο, μήπως δείχνει 1η Απριλίου. Σκεφτήκαμε ότι ίσως είναι συνωνυμία, είναι όμως και το όνομα σπάνιο: Ιφικράτης Αμυράς! 
Πρώτος στο ψηφοδέλτιο της Α’ Αθήνας, κάτω από τον αρχηγό Αλέξη Τσίπρα…
Το διασταυρώσαμε τελικά κοιτάζοντας εδώ και εδώ. (ΑΜΕΣΥΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ο Συριζα την υποψηφιότητα Αλμυρά γ’ αυτό δεν υπάρχει στο πρώτο λινκ που δίνουμε. Στην φώτο η ανακοίνωση από το μπλοκ του Αλμυρά πριν κατέβει και από κει).
Γράψαμε παλαιότερα πως έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας μέχρι τις εκλογές αλλά δεν  φανταζόμασταν μέχρις εκεί. Τον έδιωξαν από το ΕΠΑΜ σαν ακροδεξιό και τον περιμάζεψε ο ΣΥΡΙΖΑ…
Από το ΕΠΑΜ που δεν έχει βέβαια πρόβλημα να κατέβει μαζί με τον Παπαθεμελή… Στα μπλογκ του ‘χώρου’ καταγγέλλεται σαν ‘δωδεκαθεϊστής- νεοπαγανιστής’ που οργάνωνε τις λαμπαδηδρομίες κατά τα αρχαιοελληνικά πρότυπα.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν όντως συμμετείχε στο ακροδεξιό Πατριωτικό Μέτωπο και στους300 Έλληνες όπως διαβάζουμε δεξιά και αριστερά, γι’ αυτό προσφεύγουμε στο προσωπικό τουμπλογκ:
Εμπνεόμενος από το Λυκούργειο σύστημα, δηλώνει οπαδός της Αριστοκρατίας και καταδικάζει τιςφυλετικές επιμειξίες. Τάσσεται υπέρ της ενδογαμίας του ελληνικού έθνους και υπέρ τηςεπαναφοράς της θανατικής ποινής. Υποστηρίζει την βιολογική ιδιαιτερότητα των Ελλήνων και τηνάμεση και χωρίς όρους απέλαση όλων των λαθρομεταναστών. Καλεί τον Λαό σε αποχή από τις κατοχικές εκλογές, ο ίδιος πλασάρεται όμως υποψήφιος στην πρώτη ευκαιρία. Μιλάει για ιδιωτική πρωτοβουλία και οικονομικό πατριωτισμό, υπέρ μιας εθνοφυλετικής Αριστοκρατικής ηγεσίας, κατά των εκτρώσεων, υπέρ της νομιμοποίησης της οπλοφορίας και οπλοκατοχής από νομοταγείς πολίτας.
Προτείνει τελετές αφής του ιερού πυρός από Ελληνίδες Ιέρειες, ασπάζεται το Δωδεκάθεο και αγωνίζεται ως πολιτικός για την επισημοποίησή του στην Ελλάδα.
Δεν έχουν το Θεό τους στον ΣΥΡΙΖΑ! Είπαμε, εκλογές έρχονται, ανθεί το λαθρεμπόριο της ‘ενότητας’, αλλά όχι κι έτσι…

Ας παρακολουθήσουμε μερικά αποσπάσματα από την πολιτική φιλοσοφία της νέας ‘μεταγραφής’ τουΣΥΡΙΖΑ. (Άδικα καθώς φαίνεται ‘χάλασε του Παϊτέρη’, του συμπαθούς καλλιτέχνη που απλώς περιπλανήθηκε κατά καιρούς στο ΠΑΣΟΚ και το ΔΗΚΚΙ παλαιότερα, την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ του Σαμαρά και, αφού φλέρταρε με το ΛΑΟΣ, κατέληξε υποψήφιος της ΝΔ στις προηγούμενες εκλογές.)
Τα αποσπάσματα τα παρουσιάζουμε σε ενιαία μορφή- ολόκληρη η ‘Πολιτική Φιλοσοφία’ του εδώ
 ο σχολιασμός μας με κόκκινα.

ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΦΙΛΟΣΟΦΊΑ


Ως ενεργός πολιτικός, θα πολεμώ πάντα για τα συμφέροντα του Ελληνικού Έθνους.

Ως ενεργός πολιτικός μάχομαι υπέρ ιδεών που ενδυναμώνουν το Ελληνικό Έθνος δημογραφικώς, γεωπολιτικώς, οικονομικώς, πολιτιστικώς, στρατιωτικώς.
1. Θρησκεία
Ασπάζομαι την Ελληνική Θρησκεία των Πατρώων Θεών και Μητρώων Θεαινών, και αγωνίζομαι ως πολιτικός για την επισημοποίησή της στην Ελλάδα.
Αγωνίζομαι για την ανέγερση των Ναών των Πατρώων Θεών και την προστασία όλων των Μνημείων του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Στο Μαντείο των Δελφών θα γίνεται η αφή του ιερού πυρός από Ελληνίδα Ιέρεια, αντί να στέλνει μισθωμένο αεροπλάνο η κυβέρνηση στην Ιερουσαλήμ για να λάβει το «αληθινό» φώς.

Καλώ τον Λαό σε αποχή από τις κατοχικές εκλογές. (Παρ’ όλα αυτά φιγουράρει πρώτο τραπέζι στην Α’ Αθήνας ευκαιρίας δοθείσης –για να βλέπουν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ τι κύρος έχουν οι όρκοι τιμής που κάνει από το μπλογκ του: 

Ομνύω πίστιν εις τα Ιερά Νάματα του Ελληνισμού.
Εφόσον εκλεγώ βουλευτής θα τηρήσω όλες τις δεσμεύσεις μου, όπως εξηγγέλθησαν προεκλογικώς.

Ουδέποτε θα συνεργαστώ με τους προδότες και τους δωσίλογους του Μνημονίου.

Θα αγωνιστώ μέχρις εσχάτων για να οδηγηθούν στην αγχόνη, στην πλατεία Συντάγματος.

Άλλως, εις περίπτωσιν κυβιστήσεως, αποδέχομαι προκαταβολικώς την θανατική ποινή, επί ασπαλάθων, επιβληθησομένη από λαϊκά δικαστήρια. Ως αρμόζει εις τους τυράννους.

Παραιτούμαι της βουλευτικής ασυλίας για αδικήματα αφορώντα την κατάλυση της εθνικής ανεξαρτησίας και της λαϊκής κυριαρχίας.

Αναγνωρίζω προκαταβολικώς τον θεσμό της ανακλητότητος των αιρετών αξιωματούχων, και αποδέχομαι ότι οι εντολείς μου έχουν την εξουσία να με ανακαλέσουν ανά πάσα στιγμή, ασχέτως τί ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.

Μετά τιμής
Ιφικράτης-Απόστολος Αμυράς 
υποψήφιος βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, στην Α’ εκλογική περιφέρεια Αθηνών)

Θεωρώ κυρίαρχη ιδεολογία το Έθνος, και όχι περιοριστικώς τους πολίτας εντός Ελλαδικού χώρου.
3. Γλώσσα
Η Αρχαία Ελληνική γλώσσα πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία, και μάλιστα από το νηπιαγωγείο.
Η μάχη για να καταστεί επίσημη γλώσσα της Ελλάδος θα είναι μακρά αλλά νικηφόρος.
5. Δημογραφικό πρόβλημα
Η δημογραφική ευρωστία του Ελληνικού Λαού αποτελεί βασικό στοιχείο επιβιώσεως και Εθνικής Αμύνης.
Αγωνίζομαι για την προστασία της ενδογαμίας και την ενίσχυση των Ελλήνων πολυτέκνων. Καταδικάζω τις φυλετικές επιμειξίες και το δίκαιον εδάφους ως άκρως ανθελληνικές δοξασίες.
Η βιολογική ιδιαιτερότης των Ελλήνων (αλήθεια, οι συνυποψήφιοί του δεν ανατριχιάζουν;) και η πολιτιστική συνέχεια αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο των πολιτικών μου απόψεων.
Είμαι κατά των εκτρώσεων. Δεν αποτελεί απελευθέρωση αλλά καταστροφή της γυναίκας.(Αμφίσημη δήλωση. Τι εννοεί; Ότι θα αποφύγει ο ίδιος να κάνει έκτρωση; Ή ότι δεν θα επιτρέπει στις γυναίκες να ορίζουν το σώμα τους; «Δυοίν θάτερον»… Το ψηφοδέλτιο κατά τα άλλα  τηρεί την ποσόστωση)
Ο οικονομικός πατριωτισμός (τα έχουν αυτά τα αυστηρώς αντιμνημονιακά μέτωπα…)είναι η μόνη διέξοδος για την ανάπτυξη της Ελλάδος. Δουλειά στους Έλληνες εργαζομένους.
Υποστηρίζω την μεικτή οικονομία, με έμφαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία μέσα σε ένα εθνικό πλαίσιο.

Η συνεισφορά των Ελλήνων στο κοινό ταμείο θα γίνεται με άλλα μέτρα και αξίες. Ενδεικτικώς, οι Έλληνες συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο όταν κάνουν πολλά παιδιά, όταν μελετούν την Αρχαία Ελληνική γραμματεία, όταν κάνουν εφευρέσεις, όταν μαθαίνουν πολεμικές τέχνες.
9. Αριστοκρατία
Πιστεύω στην Πολιτεία των Αρίστων.
Η αξιοκρατία θα είναι το βασικό στοιχείο της δημοσίας διοικήσεως. (τετριμμένο τσιτάτο Μαυρογιαλούρου)
Τα ικανότερα μέλη αναδεικνύονται με φυσική επιλογή.
Η κληρονομική δημοκρατία πρέπει να εξολοθρευτεί ανηλεώς.
Η ολιγαρχική φαυλοκρατία πρέπει να αφανιστεί βιαίως.
Η Ελλάδα έχει ανάγκη από μία πνευματική και εθνοφυλετική Αριστοκρατική ηγεσία (η Αριστερά ‘σύριζα’ με το ΛΑΟΣ…) που θα την απεγκλωβίσει από το σημερινό αδιέξοδο.
10. Σκλαβωμένες Πατρίδες
Δεν υπάρχουν χαμένες πατρίδες. Δεν υπάρχουν αλησμόνητες πατρίδες. Υπάρχουν σκλαβωμένες πατρίδες που περιμένουν να τις απελευθερώσουμε.
Υποστηρίζω τους ΕθνικοΑπελευθερωτικούς Αγώνες.
Σε Κύπρο, Βόρειο Ήπειρο, Θράκη, Μακεδονία, Ιωνία η Ελλάδα έχει υποχρεώσεις. Δεν μπορεί να αδιαφορεί για τα εδάφη και τους πληθυσμούς υπό κατοχήν. («Εδάφη υπό κατοχήν», «υποχρεώσεις»… Στον από πάνω σου στο ψηφοδέλτιο το είπες;) Ούτε επιτρέπεται να αδιαφορεί για την αναβίωση του νεο-οθωμανισμού.
Υποστηρίζω το δικαίωμα των Ελλήνων πολιτών να φέρουν όπλα για να υπερασπίσουν την ζωή και την περιουσία τους.
Θα επιδιώξω την νομιμοποίηση της οπλοφορίας και οπλοκατοχής από νομοταγείς πολίτας.(Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, αυτά τα έχει πει πρώτος ο Καρατζαφέρης. Η πασοκοποίηση όμως της αριστεράς έχει σαν παρενέργεια το ‘χέρι-χέρι’. Έτσι είναι, «ενός κακού μύρια έπονται», για να είμαστε και στο πνεύμα του πολιτικώς φιλοσοφούντος υποψηφίου)
12. Εποικισμός και λαθρομετανάστευση
Η Ελλάδα εκτός από την οικονομική κατοχή, υφίσταται δημογραφική εισβολή από εκατομμύρια αλλοφύλων που αλλοιώνουν την εθνική ταυτότητα του Ελληνισμού.
Ο εποικισμός της Ελλάδος από όμορα κράτη σύντομα θα προξενήσει εσωτερικούς και εξωτερικούς πολέμους.
Υποστηρίζω την άμεση και χωρίς όρους απέλαση όλων των λαθροεποίκων. (Ξεκίνησαν απ’ την ακροδεξιά, τα λέει ο Χρυσοχοΐδης κι ο Σαμαράς, διαχέονται τώρα και στην αριστερά ‘χάριν της ενότητας’. Αλλά ας μην είμαστε σεχταριστές…)
Θα εισηγηθώ την αφαίρεση της ιθαγενείας σε όσους παρανόμως εισήλθαν στην χώρα μας.
Η παραβίαση των συνόρων θα ισοδυναμεί με κατασκοπευτική ενέργεια εις βάρος της Ελλάδος και θα τιμωρείται ως κακούργημα.
Δεν αναγνωρίζω τα φληναφήματα περί ανθρωπισμού.
Ο μόνος ρατσισμός που υφίσταται στην Ελλάδα είναι εις βάρος των Ελλήνων. (Ο κακεντρεχής θα σχολίαζε ότι θύμα ρατσισμού έπεσε και ο Παϊτέρης που ‘έφαγε πόρτα’. Πέρασε και αυτός σύριζα από το ΛΑΟΣ και από το ΔΗΚΚΙ που τώρα στηρίζει τον Ιφικράτη.)
Θα εισηγηθώ την επαναφορά της θανατικής καταδίκης για ειδεχθή εγκλήματα.
Θεωρώ ότι υπήρξε μία Χρυσή Εποχή, ένας υψηλοτάτου επιπέδου προκατακλυσμιαίος πολιτισμός.
Οι μεγάλες αλλαγές στις Εποχές και οι κατακλυσμοί προήλθαν από προσκρούσεις τεραστίων μετεωριτών στην Γη, και γι’ αυτό εξαφανίστηκαν ζώα όπως οι δεινόσαυροι.
Δεν αποδέχομαι ούτε την μονοθεϊστική αλλά ούτε και την δαρβινική άποψη για την εξέλιξη των ειδών. (Παρ’ όλα αυτά, λίγες γραμμές παραπάνω, στο περί Αριστοκρατίας εδάφιο, δέχεσαι την φυσική επιλογή στην κοινωνία: «Τα ικανότερα μέλη αναδεικνύονται με φυσική επιλογή.» Κοινωνικός δαρβινισμός δηλαδή…)
Ο μονοθεϊσμός ( έτσι είναι στις ανορθόδοξες μετωπικές συμπαρατάξεις: ο Θεός έχει δώδεκα συνιστώσες…) θεωρεί ότι τα ζώα με την σημερινή τους μορφή δημιουργήθηκαν μονομιάς από κάποιον εξωγενή θεό. Ο Δαρβίνος θεωρεί ότι από τότε που δημιουργήθηκε η Γη έχουμε μία ευθύγραμμη εξελικτική πορεία των ειδών.
Ασπάζομαι την Ελληνική αντίληψη της ιστορίας η οποία μιλά για κύκλους της Ιστορίας και θεωρεί ότι υπήρξαν μεταλλάξεις ειδών ύστερα από κατακλυσμικές επιδράσεις των μετεωριτών που έπληξαν την Γη.
Θεωρώ λανθασμένη την διχοτόμηση ύλη-πνεύμα. Ασπάζομαι τον Υλοζωισμό, ο οποίος θεωρεί το σώμα και το πνεύμα ως όλον, αρρήκτως συνδεδεμένα.
http://iphicratisamyras.blogspot.com/p/blog-page_24.html

Βρίσκετε πως έχουν μεγάλη σχέση με αριστερά όποιου είδους, κοινοβουλευτική, ρεφορμιστική, ρεβιζιονιστική ή άλλη, όλα αυτά; Να τον χαίρονται οι συνυποψήφιοί του.
Δεν είναι για γέλια, καθώς τα ποσοστά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ φουσκώνουν μεταξύ άλλων και για αυτό, επειδή τέτοιες γελοίες κατά τα άλλα απόψεις βρίσκουν νομιμοποίηση από τα καθεστωτικά ΜΜΕ και δυστυχώς, για ψηφοθηρικούς λόγους, και από κόμματα της αριστεράς.
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
ΤΟΥ ΣΥΝΔYΑΣΜΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
Α’ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ
ΑΜΥΡΑΣ ΙΦΙΚΡΑΤΗΣ
Ιφικράτης Αμυράς
ΒΟΥΤΣΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΑΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΣΟΣ
ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ ΤΑΣΟΣ
ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ ΕΡΜΙΝΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ
ΜΑΜΟΥΖΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΗΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΠΟΛΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΑΛΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΣΑΠΟΥΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΑ
ΣΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΣΙΑ
ΨΥΚΑΚΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

TOP READ