25 Απρ 2012

ΚΑΖΑΧΣΤΑΝ Ενοχλεί η δράση των κομμουνιστών ΑΛΜΑΤΙ.--


ΚΑΖΑΧΣΤΑΝ
Ενοχλεί η δράση των κομμουνιστών
ΑΛΜΑΤΙ.--
«Παγώνει» για ένα ακόμα εξάμηνο η δράση του Κομμουνιστικού Κόμματος Καζαχστάν (ΚΚΚ), σύμφωνα με απόφαση δικαστηρίου της χώρας που πάρθηκε τη Δευτέρα. Πρόκειται για μια ακόμα απόδειξη της αντιδημοκρατικής και αντικομμουνιστικής φύσης των αρχών της χώρας που επιχειρούν την πλήρη απαγόρευση του ΚΚΚ.
Υπενθυμίζεται πως στις 4 Οκτώβρη του 2011 ειδικό δικαστήριο αποφάσισε να «παγώσει» για έξι μήνες τη δράση του ΚΚΚ, με την πρόφαση της ένταξης του κόμματος σε μια ένωση πολιτικών δυνάμεων με τον τίτλο «Λαϊκό Μέτωπο», μαζί με το κόμμα «Αλγκα» («Μπροστά»), το οποίο δεν είχε πάρει άδεια λειτουργίας από τις αρχές. Αυτή την αφορμή επικαλέστηκε το δικαστήριο για να τεκμηριώσει πως το ΚΚΚ παραβιάζει τη νομοθεσία περί πολιτικών κομμάτων. Μάλιστα, επέβαλε και χρηματικό πρόστιμο 10 βασικών μισθών (102 δολαρίων) στον Πρόεδρο του Κόμματος, Γκαζίζ Αλνταμζάροφ. Η πρώτη δικαστική απόφαση να «παγώσει» η δράση του ΚΚΚ για ένα εξάμηνο λήφθηκε λίγους μήνες πριν τις βουλευτικές εκλογές, που διεξήχθησαν το Γενάρη του 2012.
Υπενθυμίζεται πως πάνω από 25 Κομμουνιστικά και Εργατικά Κόμματα, μεταξύ αυτών και το ΚΚΕ, συνυπέγραψαν κοινή ανακοίνωση το Μάρτη με την οποία καταδίκασαν τη συγκεκριμένη απόφαση και εξέφρασαν τη σθεναρή αντίθεσή τους στη δίωξη του ΚΚΚ και στα σχέδια πλήρους απαγόρευσης της δράσης του.

Άνοιγμα Π. Λαφαζάνη (σύριζα) και Γ. Ρούσση (ανταρσυα)... υπέρ των θέσεων του Κ.Κ.Ε. (!!!)


Άνοιγμα Π. Λαφαζάνη (σύριζα) και Γ. Ρούσση (ανταρσυα)... υπέρ των θέσεων του Κ.Κ.Ε. (!!!)

Γράφει ο Trash

Προκλητικός ίσως ο τίτλος, αλλά μου ήρθε αυθόρμητα στο μυαλό διαβάζοντας τις συνεντεύξεις των Π.Λαφαζάνη και Γ.Ρούσση που θα βρείτε εδώ και εδώ. Ετσι και αλλιώς πάντως, οι τελευταίοι που θα δικαιούταν να με καταδικάσουν για τον αυθορμητισμό μου είναι οι υμνητές του πάσης φύσης «αυθόρμητου», οπότε συνεχίζω...
Γιατί μιλάω λοιπόν για «άδειασμα Τσίπρα από Λαφαζάνη» και μαλιστα λίγες μόλις ημέρες πριν από τις εκλογές; Γιατί διαβάζοντας την συνένετευξη του Π.Λαφαζάνη στην Iskra διαπιστώνει κανείς οφθαλμοφανείς διαφοροποιήσεις από την επίσημη πολιτική γραμμή του ΣΥΝ. Ας τις δούμε:
«Π.Λ.: Η φύση και η ουσία των καθεστώτων που κυριαρχούν δεν κρίνεται από τις ομαλές περιόδους αλλά από τις περιόδους εξαιρετικής όξυνσης των δυσκολιών. Σε δυσκολίες σαν τις σημερινές η ελληνική μεταπολιτευτική δημοκρατία δείχνει το αληθινό αποκρουστικό της πρόσωπο.»
-Αρα λοιπόν αυτά που βιώνουμε δεν οφείλονται σε κάποια διαχειριστική ανικανότητα των «δογματικών νεοφιλελεύθερων» όπως είναι η επίσημη γραμμή του ΣΥΝ, αλλά απλά στην κρίση φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού η πραγματική φύση του συστήματος όπως υποστηρίζει εδώ και χρόνια το ...ΚΚΕ!
Παναγιώτης-Αλέξης 1-0 με γκολ από τα αποδυτήρια.
Μπαλλάρα ο Παναγιώτης!
Ερ.: Επομένως το «αντιμνημόνιο» δεν είναι αρκετό«Π.Λ.: Ασφαλώς και δεν είναι! Το «αντιμνημόνιο» δεν αποτελεί διαβατήριο προόδου. Αντίθετα, είναι μια ομπρέλα κάτω από την οποία μπορεί να συνωθούνται και να δημαγωγούν οι πιο διαφορετικοί έως ετερόκλητοι προσανατολισμοί! Το αντιμνημόνιο δεν μπορεί να είναι όχημα αυτόματης πολιτικής συγγένειας. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση αλλά όχι ικανή για συγκλίσεις.»
Αρα ο διαχωρισμός δεν γίνεται επί της βάσης «μνημονιακοί-αντιμνημονιακοί», αλλά με βάση άλλα κριτήρια, όπως όπως δεν λέει ο Αλέξης αλλά και πάλι έχει βαρεθεί να λέει το ...ΚΚΕ!
Παναγιώτης-Αλέξης 2-0 στο ρελαντί...
Ερ.: Επομένως δεν θεωρείτε ότι μπορεί σε αυτές τις εκλογές να αναδειχθεί μια νέα αντιμνημονιακή και προοδευτική κυβέρνηση.
«Π.Λ.: Μια τέτοια υπόθεση τη θεωρώ δύσκολο να γίνει πραγματικότητα στην επερχόμενη εκλογική μάχη. Η Αριστερά δεν έχει προετοιμασθεί ιδεολογικά, πολιτικά, ενωτικά, οργανωτικά, προγραμματικά για ένα τέτοιο άλμα ούτε οι κοινωνικές προϋποθέσεις είναι έτοιμες για να στηρίξουν αγωνιστικά αυτή τη στιγμή μια προοδευτική αριστερή κυβέρνηση ανατροπής, παρόλο που σημειώνονται μεγάλες θετικές κοινωνικές διεργασίες.»
Πάει λοιπόν και η «αριστερή κυβέρνηση» του Αλέξη. 3-0 ο Παναγιώτης, και έχει κέφια...
Ερ.: Το πιο ακανθώδες ζήτημα για μια συνεργασία των αριστερών δυνάμεων, ίσως, είναι το ζήτημα του ευρώ και της Ε.Ε.; Πως θα μπορούσε εδώ να βρεθεί κοινός παρονομαστής;
«
Π.Λ. : Είναι πολλά τα κρίσιμα και ακανθώδη για μια συνεργασία.Γνωρίζετε την προσωπική μου άποψη για το θέμα του ευρώ αλλά και της Ε.Ε. Η θέση μου (όχι του ΣΥΡΙΖΑ) είναι σαφής για την ανάγκη αριστερής εξόδου της χώρας από την ευρωζώνη και συνολικής σύγκρουσης με την Ε.Ε., η οποία κατά τη γνώμη μου δεν μεταρρυθμίζεται αλλά ανατρέπεται.»
4-0 κεντάει ο Παναγιώτης (αν και τα κανει τα νεράκια του και ο Παναγιώτης, τι πάει να πεί «έξοδος από την ευρωζώνη» -μόνο- και «συνόλικη σύγκρουση» -αλλά όχι και έξοδο- από την ΕΕ;). Οριακά οφσάιντ, αλλά το γκολ μέτρησε.
Και αφήνω το θεαματικότερο γκολ για το τέλος:
«Π.Λ.: Δεν πρέπει να έχει κανένας καμία αυταπάτη ότι με την ενίσχυση για παράδειγμα της ΔΗΜΑΡ ή των Οικολόγων Πράσινων πλήττει το μνημόνιο ή τροφοδοτεί προοδευτικές εξελίξεις.»
Εδώ μπαίνει περιγραφή Χελάκη: «...θα το κάνει; Θα τον ξεφτιλίσει;...»
«Οι δυνάμεις της ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλες μη κοινοβουλευτικές οργανώσεις της αριστεράς) πρέπει να βγουν πανίσχυρες και ουσιαστικοί νικητές από τις κάλπες.»
Οχι το ΔΗΜΑΡ και το ...ΚΚΕ δηλαδή που καλεί δημόσια σε συνεργασία ο Τσίπρας, αλλά το ΚΚΕ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το εξωκοινοβούλιο, είναι ο «όμορος χώρος» με τον οποίο θα μπορούσαν να γίνουν συνεργασίες, κατά τον Λαφαζάνη.
Την ...αυτοκριτική του γράφει;
Πάμε τώρα και στον υποψήφιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Γ.Ρούσση, που δεν λέει και άσχημα πράγματα αλλά... κοιτάξτε μόνο τον τίτλο, θυμηθείτε τις θέσεις (και τα έργα) της ΑΝΤΑΡΣΥΑ λιγότερο από έναν χρόνο πριν, επί «αγανακτισμένων», και έχουμε τον ορισμό της κωλοτούμπας. Ο τίτλος εύγλωττος λοιπόν: «γιατί δεν αρκει το “OXI” στο μνημόνιο».
Τώρα δεν αρκεί βεβαίως-βεβαίως, γιατί πέρσι μια χαρά αρκούσε για να δικαιολογήσει την συνύπαρξη με όλα τα μέρη του πολιτικού φάσματος, από την ΑΚ μέχρι την Χ.Α. στις ...«πλατείες».
Μας λέει λοιπόν και αυτός πως το «όχι στο μνημόνιο» δεν αρκεί γιατί:
«ανάγει τη στάση απέναντι στα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης ως το θεμελιακό κριτήριο διαχωρισμού, ενώ αυτό είναι σαφώς δευτερεύον...»
Και δικαιώνει και αυτός πανιγυρικότατα τις θέσεις του ...ΚΚΕ(!), τις οποίες δεν είχε σταματήσει να καταγγέλλει την τελευταία πενταετία.
«είναι ένας διαχωρισμός που αντί να προωθεί παραπέρα το επίπεδο της λαϊκής συνείδησης, το συγκρατεί εντός των καπιταλιστικών τειχών....»
Ούπς! Το ξανάκανε! (να δικαιώσει το ...ΚΚΕ!)
«...πρόκειται για ένα διαχωρισμό που προβάλλει μια τακτική τοποθέτηση, δίχως καμιά σύνδεση με κάποιο στρατηγικό στόχο, συνεπώς για έναν κατεξοχήν συγκυριακό στην κυριολεξία οπορτουνιστικό διαχωρισμό...»
Πέστα ρε Γιώργη! Αλλά όταν τα λέγαμε εμείς, γιατί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μας έλεγε ...σεχταριστές;
«...πρόκειται για ένα διαχωρισμό, ο οποίος αντί να διευκολύνει και να προωθεί μια αριστερή αντικαπιταλιστική μετωπική πολιτική, θολώνει τα νερά...»
Σωστό, αλλά ποιός ήταν αυτός που ψάρευε στα θολωμένα νερά, κρύβοντας μάλιστα και ο ίδιος την πολιτική του ταυτότητα; Να σκεφτώ λίγο... το ΚΚΕ δεν ήταν σίγουρα, Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν σίγουρα, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τι ακριβώς έκανε; Τί, το ίδιο με τον ΣΥΡΙΖΑ; Καλώς, συνεχίζουμε ...
«...Όσον αφορά πιο ειδικά στις εκλογές, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως θετική η ψήφος μόνο ενάντια στο Μνημόνιο, δίχως η απαραίτητη κατάργηση των μνημονίων να εντάσσεται σε ένα ευρύτερο ανιικαπιταλιστικό πλαίσιο. Κάτι τέτοιο είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελές και στη χειρότερη δόλιο. Απέναντι σε αυτό το σαθρό διαχωρισμό ή ακόμη απέναντι στο εξίσου θολό ανάμεσα σε νεοφιλελεύθερους και αντινεοφιλελεύθερους, οι κομμουνιστές και οι άλλοι αριστεροί ριζοσπάστες καλούνται να προβάλουν το διαχωρισμό ανάμεσα σε φιλοκαπιταλιστές - φιλοϊμπεριαλιστές και αντικαπιταλιστές - αντιιμπεριαλιστές....»
Μα καλά, κάθε μέρα Λεκάτη διαβάζει ο Ρούσσης;
«...Όμως άλλο αυτές οι συμμαχίες και άλλο το πολιτικό Μέτωπο. Αυτό αν δεν έχει σαφές αντικαπιταλιστικό - αντιιμπεριαλιστικό περιεχόμενο, που σημαίνει αν δεν είναι στραμμένο ενάντια στα ιμπεριαλιστικά κέντρα και οργανισμούς όπως είναι το NATO, η EE, το ΔΝΤ, αν δεν είναι στραμμένο ενάντια στα μονοπώλια, ντόπια και ξένα, και αναζητά να συμβιβαστεί μαζί τους για να εξανθρωπίσει τον καπιταλισμό, τότε θα βρίσκεται πίσω από τις ανάγκες των καιρών. Θα βρίσκεται πίσω από τις ανάγκες αντιμετώπισης μιας συστημικής κρίσης του καπιταλισμού, που δεν είναι μόνον οικονομική, αλλά και πολιτική και οικολογική και αξιακή και ψυχολογική. Και η οποία επιβάλλεται να αντιμετωπιστεί άμεσα ριζοσπαστικά, πολύπλευρα -και όχι μόνο οικονομικά- που σημαίνει να αντιμετωπιστεί σαφώς αντικαπιταλιστικά, με προοπτική το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό...»
Κρίμα ρε Γιώργο, τώρα που μπαίνεις υποψήφιος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να προβάλεις τις θέσεις του ...ΚΚΕ.
Αν δεν αμόλαγες τους οχετούς από την «ελευθεροτυπία», μια χαρά θα τα βρίσκαμε τώρα που τελικά συμφώνησες σε όλα με το ...ΚΚΕ, προκειμένου να βάλεις υποψηφιότητα με το ...ΝΑΡ!
Με τις υγείες τους!
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ  REDFLYPLANET.BLOGSPOT.COM

24 Απρ 2012

Βουλευτικές Εκλογές 2012 / Μέρος 2ο - Αττική


Βουλευτικές Εκλογές 2012 / Μέρος 2ο - Αττική

Αττική - Πειραιάς


Η ευρύτερη περιφέρεια της Αττικής, η οποία περιλαμβάνει την Α' & Β' Αθηνών, την Α' & Β' Πειραιώς, όπως επίσης και το υπόλοιπο της Αττικής, αποτελεί την μεγαλύτερη πληθυσμιακά αστική περιοχή της χώρας, με αποτέλεσμα να καθορίζει κατα 30 % περίπου, το εκλογικό αποτέλεσμα της επικράτειας. Ως κύριο αστικό κέντρο της Ελλάδας, όπου οι ταξικές διαφορές και τα προβλήματα της ασκούμενης πολιτικής, εμφανίζονται πιο έντονα και άμεσα, ο κυβερνητικός δικομματισμός παρουσιάζει και παρουσίαζε πάντοτε το χαμηλότερο ποσοστό (68 % το 2009), μεταξύ όλων των εκλογικών περιφερειών.

Κάστρα, με την έννοια που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο μέρος για την Πελοπόννησο δεν υπάρχουν, αν και ορισμένες περιοχές εμφανίζουν σταθερές τάσεις, που σχετίζονται κυρίως με το βιοτικό επίπεδο και την καθημερινότητα των κατοίκων τους.

 

Για παράδειγμα η Νέα Δημοκρατία κυριαρχεί παραδοσιακά στα βόρεια προάστεια (από το Μαρούσι μέχρι και τον Μαραθώνα), στα νότια προάστεια (Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη), σε high class περιοχές του κέντρου (Ψυχικό, Φιλοθέη, Παπάγου), σε ορισμένες περιοχές των Μεσογείων (Παιανία, Σπάτα, Ραφήνα κλπ) και στην Τροιζηνία. Το υψηλότερο ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές του 2009 καταγράφηκε στην Εκάλη με 55,06% (70% το 2007), ενώ το χαμηλότερο στην Αγία Βαρβάρα με 17,50%.

Το ΠΑΣΟΚ αντιθέτως έχει ιδιατέρως μεγάλη παρέμβαση στις εργατικές συνοικίες των δυτικών προαστείων της Αθήνας και του Πειραιά (από το Αιγάλεω μέχρι και την Ελευσίνα), στις ανατολικές συνοικίες (από την Καισαριανή μέχρι την Αργυρούπολη) και στην περιοχή του Λαυρίου. Το μεγαλύτερο ποσοστό του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2009 εμφανίστηκε στην Αγία Βαρβάρα (53,61%) ενώ το χαμηλότερο στην Εκάλη με 18,90% (12,8% το 2007).

Ο ΣΥΡΙΖΑ αν και κόμμα της Αριστεράς (με την ευρεία της έννοια φυσικά), επιτυγχάνει τα μεγαλύτερα ποσοστά του, όχι σε εργατογειτονιές, αλλά σε περιοχές με υψηλό βιοτικό επίπεδο, όπως τα βόρεια προάστεια. Το μεγαλύτερο ποσοστό του στις εκλογές του 2009, καταγράφηκε στην Νέα Πεντέλη με 11,25%, ενώ αντιθέτως το χαμηλότερο στην Τροιζηνία με 2,29% (εαν δεν υπολογίσουμε τα Αντικύθηρα, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ούτε μια ψήφο).

Ακολουθούν οι χάρτες κατανομής των δήμων για τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2000 έως το 2007 (Κλικ για μεγένθυνση)
 
 
Η παρουσία του ΚΚΕ
Το ΚΚΕ όπως είναι αναμενόμενο, εμφανίζεται στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής αρκετά δυναμικά, σε σχέση με το σύνολο της χώρας, λόγω των ισχυρών ταξικών αντιθέσεων που αναφέραμε και παραπάνω, με τα εκλογικά του ποσοστά όμως να δείχνουν μεγάλη διαφοροποίηση, από δήμο σε δήμο.

Φυσικά, η Β' Πειραιώς και η Β' Αθηνών, αποτελούν εκλογικά, 2 απο τις καλύτερες περιφέρειες του Κομμουνιστικού Κόμματος στην Ελλάδα, με 12,88 % και 10,84% αντίστοιχα στις εκλογές του 2009 (3η και 7η μεταξύ των εκλογικών περιφερειών)
Σε επίπεδο δήμων, το ΚΚΕ εμφανίζεται πιο ισχυρό σε όλες τις εργατογειτονιές του Λεκανοπεδίου, όπως τα δυτικά προάστεια, τους ανατολικούς δήμους του Υμηττού, στο Θριάσιο πεδίο και στην περιοχή της Λαυρεωτικής. Τα υψηλότερα ποσοστά στις εκλογές του 2009, σημειώθηκαν στην Καισαριανή (16,97%), στην Νίκαια (16,62%) και στην Νέα Ιωνία (16,37%).

Ιδιατέρως χαμηλή σε σχέση με την ευρύτερη περιοχή των Αθηνών, είναι η παρουσία του ΚΚΕ στα βόρεια προάστια, ορισμένους δήμους του κέντρου (Παπάγου, Ψυχικό, Φιλοθέη κλπ), τα Μεσόγεια, τα Μέγαρα και στον Αργοσαρωνικό. Limit down σημειώνει το ΚΚΕ στην Εκάλη (2,61%), στον Κάλαμο Ωρωπού (3,00%), τα Μέθανα (3,04%), τις Σπέτσες (3,08%) και στον δήμο Παπάγου (3,20%).
Ακολουθούν οι χάρτες των ποσοστών του ΚΚΕ για τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2000 έως το 2007 (Κλικ για μεγένθυνση)
 
 
Προβλέψεις - εκτιμήσεις 
Επειδή υπήρξαν ορισμένες αντιδράσεις, σχετικά με αυτό το τμήμα της προηγούμενης ανάρτησης, θα πρέπει να τονίσω ξανά πως δεν πρόκειται για κάποιο επιστημονικό εύρημα ή για αποτέλεσμα δημοσκόπησης, αλλά για μια προσωπική πρόβλεψη που λαμβάνει υπόψιν της μακροχρόνια στατιστικά στοιχεία, ιστορικά γεγονότα, οικονομικούς δείκτες και ιδεολογικές τάσεις. Οι εποχές είναι ιδιαίτερα απρόβλεπτες, ο ελληνικός λαός σε μεγάλο βαθμό είναι δυστυχώς ακόμα αναποφάσιστος και δεν αποκλείεται το εκλογικό σώμα να μας εκπλήξει είτε θετικά, είτε αρνητικά. Για αυτό δείτε την πρόβλεψη αυτή λίγο πιο χαλαρά, χωρίς να σας κόψουμε την προεκλογική φόρα, η οποία ακόμα τρέχει. Καμία επανάπαυση μέχρι τις εκλογές.

Ακολουθεί μια απλή εκτίμηση για τα ποσοστά των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, ενώ "κόψαμε" τους Ανεξ. Έλληνες και την ΔΗΜ.ΑΡ., καθώς δεν μπορέσαμε να βγάλουμε κάποιο αξιόλογο συμπέρασμα.

Σαν Ναυαγός


Σαν Ναυαγός


Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου 
Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου

Θα σου γλιστρήσει από τα χέρια άλλη μια μέρα, 
θα τις μετράς και θα 'ναι οι μισές.
Θα βλέπεις θάλασσα και θα 'σαι σε μια ξέρα,
μόνο τα κύματα θ' ακούς και τις φωνές.

Κάνει στην άκρη ο καιρός να σε χωρέσει, 
μια αυταπάτη οι επιλογές.
Έχεις αφήσει το ταξίδι σου στη μέση,
για το χατίρι σου αλλάζουν οι εποχές.

Κρύβεις ακόμα μια φορά το πρόσωπό σου, 
μακάρι να 'τανε τα πάντα αλλιώς.
Μακάρι να 'ταν να περνούσε το δικό σου,
νιώθεις χαμένος, αλλά είσαι ζωντανός.

Σαν ναυαγός που ονειρεύεται καράβια 
κρατώντας τη φωτιά του ζωντανή.
Ψάχνεις ακόμα στον ορίζοντα σημάδια,
που θα σε φέρουν πάλι πίσω στη ζωή.

Χάνεις αυτό που σου 'χει τύχει για να ζήσεις, 
είναι το σήμερα αίμα ζεστό.
Ένα τσιγάρο σου 'χει μείνει να καπνίσεις,
δεν έχει αλλού, δεν έχει αλλιώς, μόνο εδώ.



ΣΟΥΗΔΙΑ: Η Agnes ψάχνει (μόνιμη) δουλειά!


ΣΟΥΗΔΙΑ: Η Agnes ψάχνει (μόνιμη) δουλειά!



''Hταν χαρά, με τρομο, ομως, μαζι, κυριως τρομο, οταν ξεκινησα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Το μέρος που λέγεται επαγγελματικη ζωη. Βρεθηκα ετσι στην εν λόγω αγορά, που μου ειπαν οτι είναι γεμάτη από θεσεις εργασιας. 

Έτσι τουλαχιστον νομιζα, καποτε, πολύ καιρό πριν. Το να βρει κανεις δουλεια εχει γίνει σπάνιο ειδος.Πλήρη απασχόληση. Μόνιμη απασχόληση. Καλές συνθήκες εργασίας. Υπάρχουν αραγε; Ακούγεται περισσότερο σαν μύθος, ένας θρύλος από το «κράτος πρόνοιας», που οι ηλικιωμενοι διηγουνται στους μαθητές λυκειων, για να αρχισουν να βλέπουν λιγο φως στο τούνελ. 

Ωστόσο, η μόνιμη απασχόληση είναι αυτο που όλοι αποβλέπουμε. Οι φρεσκοι αποφοιτοι ξεχυλιζουν στους καταλογους εργατικου δυναμικου. Και είμαι μια από αυτούς που κάθεται και προσπαθει να συμπληρωσει μια αιτηση. 
Γεια σας το όνομά μου είναι Agnes, εγώ είμαι αυτη που θέλετε, δεσμευομαι οτι θα κανω καλη δουλεια.Προσπαθώ να «πουλήσω» τον εαυτο μου, για να πουλήσω ετσι την εργασία μου. 

Αλλά όπως και πολλοί άλλοι, είναι κυριως ενας ευσεβής πόθος το να βρει κανεις μόνιμη δουλειά με αξιοπρεπή μισθό. Πώς θα τα καταφέρω με την ασήμαντη εμπειρία μου όταν αισθάνομαι οτι το μόνο που έχω να προσφέρω είναι ένα ιδρωμένο χέρι, που μπορει να να σφιξω με το αφεντικο; Ενα 25% από εμάς, τους νέους, δεν εχουμε ουτε μια σκ..δουλεια. Ουτε καν εχουμε εκεινες τις δουλειες που κανεις δεν θελει να εχει. 

Ωστόσο, πρέπει να αγωνιστουμε. Προσπαθουμε να βρουμε τις σωστές διασυνδέσεις, προσπαθουμε να γράψουμε σχετικές πληροφορίες στα βιογραφικά μας. Να βαλουμε περισσοτερο αποσμητικο πριν από τη συνέντευξη. Γιατι, που ξερει κανεις, ίσως να ειμαι εγω αυτη που θα ειναι τυχερη στην κλήρωση της ζωής και να βρω δουλειά. 

Αν πετύχω, θα είμαι τελικά μια από το συνολο των εργαζομενων, ενα ατομο που μετράει. 

Και θα εργάζομαι 8 ώρες την ημέρα, αλλά στην πραγματικότητα 9, συν το χρόνο που έχω να ταξιδεύω από και προς. Τότε, σίγουρα εγω δεν θα είμαι σε θέση να κάνω τιποτα περισσότερα οταν γυρναω στο σπιτι το βράδυ, θα χάσω την ορεξη να είμαι δημιουργικη, θα αρχίσω να βλεπω τις ''Συζυγους απο το Χόλυγουντ'' (Hollywood wives) και τον ''γαλυτερο χαμενο'' (Biggest loser).
Αλλά και τι δεν κάνεις για τη δουλεια; Ο πρωθυπουργός μας λέει ότι δεν υπάρχει μαζική ανεργία. Και οι φίλοι του, η Annie και ο Jan (πολιτικοι) θέλoυν να μειωσουν τους μισθούς των νέων κατά ένα τέταρτο περίπου. Αν είμαι αρκετά τυχερη θα βρω μια δουλειά, σίγουρα δεν πιστευω βεβαια ότι μπορω να ζήσω άνετα με τον μισθό αυτο. 

Θα πρεπει να επιλέξω μεταξύ της ανεργίας, ή του να ειμαι χαμηλόμισθη. Αλλά και ο Frederick (ο πρωθυπουργος), oπως και η παρεα του, που εχουν φαει περισσότερα σάντουιτς γαρίδας, απ οσεςαιτήσεις για δουλεια εχω στειλει εγω, πώς να ξέρουν πως ειναι τα πραγματα για εμάς τους νέους;

Έτσι δεν εχει κανεις παρα να κανει αιτησεις. Θα πρεπει να βλεπω την επαγγελματική ζωή ως μια περιπέτεια - που ποτέ δεν ξέρεις τι θα γινει. Ίσως να έχω απολυθεί, ίσως να με παυσουν, ίσωςγια αρκετους μήνες να τρώω ετοιμες σουπες, που γινονται σε ενα λεπτο. 
Τι συγκίνηση! ''

Μτφ απο Αrbetaren 

ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ = Μειώσεις μισθών


ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ = Μειώσεις μισθών
Για να δούμε μερικά παραδείγματα που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές του τίτλου του άρθρου αυτού.
1. Στα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ) η συνδικαλιστική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία πλειοψηφεί στο σωματείο του χώρου, σε συνεργασία με ένα κομμάτι της ΠΑΣΚΕ, υπέγραψαν σύμβαση που προβλέπει:
 Μείωση μισθών για τους νεοεισερχόμενους πάνω από 10%, αύξηση του ωραρίου κατά 15 λεπτά τη μέρα = 12 μέρες το χρόνο, άνοιγμα του δρόμου για την είσοδο εργολάβων στο χώρο της φύλαξης της επιχείρησης, εξαιρώντας τους αντίστοιχους εργαζόμενους από τη ΣΣΕ.
2. Στην εταιρεία «Ασπροφός», μελετητική εταιρεία στο χώρο της Ενέργειας, με το ίδιο ακριβώς σχήμα ο ΣΥΡΙΖΑ («Αυτόνομη Παρέμβαση») έπραξε περίπου τα ίδια που έπραξε στα ΕΛΠΕ
3. Το επιχειρησιακό σωματείο στα σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος», το οποίο στηρίζει την εκλογή της «Αυτόνομης Παρέμβασης» στην Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων, υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση που προβλέπει μείωση μισθών 12% στους εργαζόμενους με πλήρη απασχόληση και 10% στους εργαζόμενους με μερική απασχόληση.
4. Στον ΗΣΑΠ το σωματείο του χώρου, όπου πλειοψηφεί ο ΣΥΡΙΖΑ, από κοινού με τη ΔΑΚΕ, υπέγραψαν σύμβαση που ενσωματώνει τις μειώσεις που φτάνουν μέχρι και 35%, επισφραγίζοντας τη συρρίκνωση των αποδοχών των εργαζομένων.
5. Να μην μιλήσουμε και για τους εμποροϋπαλλήλους … όπου ο γνωστός Βασιλόπουλος …
Και, όλα αυτά, ενώ ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα αντιπολίτευσης, κόμμα “αριστερό” !
 Ας σκεφτεί κανείς τι θα κάνει αν μπει και στην επόμενη κυβέρνηση, όπως το επιθυμεί διακαώς, παίζοντάς το ένα κόμμα … μικρομέγαλο !!!

Συνεχίζουν τον αποκλεισμό


Συνεχίζουν τον αποκλεισμό
Συνεχίζεται ο απαράδεκτος αποκλεισμός του ΚΚΕ από τα ΜΜΕ, στον αντίποδα της υπερπροβολής του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και των λεγόμενων «αντιμνημονιακών» κομμάτων. Είναι χαρακτηριστική η εικόνα στα κυριακάτικα φύλλα των αστικών εφημερίδων, απ' όπου το ΚΚΕ απουσιάζει εντελώς. Αν εξαιρέσει κανείς τις ελάχιστες υποχρεώσεις τους, όπως αυτές προκύπτουν από την -ανισότιμη για τα κόμματα- απόφαση για την προεκλογική προβολή των κομμάτων, η παρουσία του ΚΚΕ και των εκπροσώπων του στα δελτία και τις άλλες εκπομπές είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Είναι φανερό ότι το ΚΚΕ τους χαλάει τη σούπα. Ο λόγος δεν είναι μόνο επειδή αποκαλύπτει τις ευθύνες των άλλων κομμάτων στη διαχείριση και την υπεράσπιση ενός συστήματος που έχει φάει τα ψωμιά του και το μόνο που παράγει είναι φτώχεια και εξαθλίωση για το λαό. Το ΚΚΕ ενοχλεί επειδή αυτά που λέει είναι είναι ο μόνος ουσιαστικός αντίλογος στα κόμματα της διαχείρισης και η πρότασή του η μόνη φιλολαϊκή εναλλακτική στην ανακύκλωση της βαρβαρότητας, την οποία προτείνουν όλα τα άλλα κόμματα. Τους το ξαναλέμε: Το ΚΚΕ δεν πρόκειται να συμβιβαστεί με την προσπάθεια των αστικών και κρατικών ΜΜΕ να αποκλείσουν προεκλογικά τη φωνή του από τους εργαζόμενους και το λαό. Η στάση τους, ωστόσο, είναι κριτήριο της «δημοκρατίας» και του «πλουραλισμού» που ευαγγελίζονται οι αστοί και το πολιτικό τους σύστημα. Καμία εμπιστοσύνη στα αστικά ΜΜΕ. Οι εργάτες και τα άλλα λαϊκά στρώματα έχουν τα δικά τους Μέσα, τον «Ριζοσπάστη» και τον «902».
***
Ξεσάλωσε χτες ο Τράγκας από την εκπομπή του στον «real fm» ενάντια στο ΚΚΕ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγόρησε το ΚΚΕ ότι η άρνησή του να συμπράξει κυβερνητικά με τις λεγόμενες «αντιμνημονιακές» δυνάμεις, είναι η αιτία που θα παραμείνει ο Ράιχεμπαχ (επικεφαλής της «ομάδας δράσης» της τρόικας) στην Ελλάδα και μετά τις εκλογές, επειδή τάχα δε θα υπάρχει «αντιμνημονιακή» κυβέρνηση να τον διώξει! Αφήνουμε κατά μέρος την αποπροσανατολιστική προπαγάνδα περί «κατοχής» και «υποτέλειας», στην οποία έχει εντρυφήσει ο Τράγκας με μοναδικό στόχο να ξεπλύνει τη ντόπια αστική τάξη και συνολικά τη στρατηγική της ΕΕ, από τις ευθύνες τους για τα μέτρα που για δεκαετίες παίρνονται σε βάρος του λαού και κλιμακώθηκαν με την κρίση. Στο διά ταύτα, κανένα από τα κόμματα που ο Τράγκας και το σύστημα κατατάσσουν στα «αντιμνημονιακά», δε λέει ότι θα συγκρουστεί με την ΕΕ, εκπρόσωπος της οποίας είναι και ο Ράιχεμπαχ. Αντίθετα, όλοι τους διαβεβαιώνουν ότι την επομένη των εκλογών, αν τους ανατεθεί να διαχειριστούν από αναβαθμισμένο πόστο την κρίση, θα επαναδιαπραγματευτούν το μνημόνιο. Αλήθεια, με ποιον θα το κάνουν; Αν δεν είναι ο Ράιχεμπαχ, θα είναι κάποιοι άλλοι εκπρόσωποι της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, τους οποίους αναγνωρίζουν σαν συνομιλητές, αφού θέλουν η χώρα να παραμείνει στην Ευρωζώνη και στην ΕΕ. Μόνο το ΚΚΕ λέει έξω από την ΕΕ με λαϊκή εξουσία και μονομερή διαγραφή του χρέους. Οσο για τον «αντιμνημονιακό» Τράγκα, το παραμύθι πάει σύννεφο. Ο ίδιος ήταν που διέδιδε ότι θα κατέβαινε υποψήφιος (και μάλιστα στο Επικρατείας) με τον ΛΑΟΣ, ο οποίος ψήφισε το πρώτο μνημόνιο, συγκυβέρνησε με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για τη συγγραφή του δεύτερου και τώρα δηλώνει διαθέσιμος να ξαναμπεί στην όποια κυβέρνηση συνεργασίας που θα το εφαρμόσει...

Θέλει η «νύφη» να κρυφτεί


3 τη νύχτα και 5.30 το πρωί
Γρηγοριάδης Κώστας
Θέλει η «νύφη» να κρυφτεί αλλά δεν μπορεί, λέει μια λαϊκή παροιμία.
Αυτές τις ώρες επέλεξαν ο ΑΝΤ1 και ο ΣΚΑΪ για να προβάλουν το 10' προεκλογικό βίντεο του ΚΚΕ. Για να μην το δουν οι εργάτες, οι άνεργοι, οι βασανισμένοι από τη φτώχεια.
Δε μας εκπλήσσει... Αποδεικνύεται ότι έχουν ταξικό κριτήριο, ξέρουν ποιος είναι ο αντίπαλός τους. Ξέρουν ότι μόνο το ΚΚΕ έχει φιλολαϊκή πρόταση διεξόδου, η οποία περνά μέσα από την αποδέσμευση από την ΕΕ με λαϊκή εξουσία και κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Ξέρουν ότι το ΚΚΕ η αστική τάξη δεν μπορεί να το βάλει στο τσεπάκι της. Ούτε να πατήσει την «μπανανόφλουδα» του αντιλαϊκού αναχώματος μέσα από «αντιμνημονιακές», «αριστερές κυβερνήσεις». Ομως δε θα τους περάσει...

TOP READ