20 Σεπ 2013

Paul Mason, BBC: Η ελληνική κυβέρνηση να εξηγήσει γιατί αστυνομικοί και πολίτες που πετούν πέτρες φαίνεται να συνεργάζονται.

Paul Mason, BBC: Η ελληνική κυβέρνηση να εξηγήσει γιατί αστυνομικοί και πολίτες που πετούν πέτρες φαίνεται να συνεργάζονται.


Ο γνωστός και για τα ρεπορτάζ του στην Ελλάδα δημοσιογράφος του BBC, Paul Mason, ρωτάει την ελληνική κυβέρνηση πως μπορεί να εξηγήσει την δράση των γνωστών-άγνωστων "εξαγριωμένων πολιτών" όπως έγραψαν χαρακτηριστικα φιλοκυβερνητικά σάιτ, δίπλα στα ΜΑΤ. 


Συγκεκριμένα έγραψε ο Βρετανός δημοσιογράφος: «Ίσως η ελληνική κυβέρνηση να μπορούσε να εξηγήσει στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί αστυνομικοί και πολίτες που πετούν πέτρες φαίνεται να συνεργάζονται σε αυτό το video;».



 Πατήστε ΕΔΩ να δείτε το βίντεο.


 Να θυμίσουμε οτι για το συγκεκριμένο βράδύ που επιχειρύσαν τα ΜΑΤ στο Κερατσίνι, υπάρχει ήδη καταγγελία Ρωσίδας δημοσιογράφου απο το Russia Today ότι βολή δακρυγόνου πέρασε 10 εκατοστά απ΄το κεφάλι της, ενώ δημοσιογράφοι δέχθηκαν δακρυγόνα. 


Παράλληλα, ο ανταποκριτής του BBC στην Αθήνα, Mark Lowen ανέβαζε την παρακάτω ανάρτηση στο Twitter


Ο δημοσιογράφος του BBC, Πολ Μέισον, είχε κατηγορήσει ευθέως τον Έλληνα υπουργό Δημοσίας Τάξεως, το 2012,  ότι αποφεύγει να του παραχωρήσει συνέντευξη για το θέμα της Χρυσής Αυγής και για τις καταγγελίες Παναγιώταρου ότι η νεοναζιστική οργάνωση συνεργάζεται με την αστυνομία.

Τότε είχε αναρτήσει την παρακάτω δήλωση:


«Κύριε Δένδια δείτε το ρεπορτάζ! Θα το αγαπήσετε!»







Επιλεγμένα επορτάζ του Paul Mason στην Ελλάδα

 

VIDEO.BBC.Κινδυνεύει η Ελλάδα να μην πληροί τα κριτήρια της Κοπενχάγης και να μην είναι μια Δημοκρατια;


 

BBC.Συναγερμός για την «σύμπραξη» της Ελληνικής Αστυνομίας με την Χρυσή Αυγή



 

BBC.H Ελληνική αστυνομία κατηγορείται για ρατσισμό και Άσυλο.



BBC.Aγάπη ή τίποτα: O πραγματικός ελληνικός παράλληλισμός με την Βαϊμάρη.




Το ΒΒC εκθέτει Δένδια

Αναρτήθηκε από 

Καταγγελία για σοβαρό τραυματισμό
Το σοβαρό τραυματισμό διαδηλωτή στο μάτι, προχτές στο Κερατσίνι, καταγγέλλει χτες με ανακοίνωσή της η πενταμελής επιτροπή της ΕΙΝΑΠ στο «Τζάνειο» Νοσοκομείο. Ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει ότι μετά την προχτεσινή πορεία, μεταφέρθηκαν στα ΤΕΠ του χειρουργικού τμήματος 31 διαδηλωτές, όλοι με χτυπήματα στο κεφάλι. Οι τραυματίες κατήγγειλαν ότι χτυπήθηκαν με γκλομπ, κράνη, ασπίδες και κλωτσιές, ενώ υπήρξαν καταγγελίες και για πέτρες που έπεφταν από την πλευρά της Αστυνομίας προς τους διαδηλωτές. Ο ένας από τους τραυματίες, αφού υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, νοσηλεύεται στην οφθαλμολογική κλινική με ρήξη βολβού από χειροβομβίδα κρότου - λάμψης και κινδυνεύει με μόνιμη απώλεια της όρασης από το ένα μάτι.
Σε μια παράλληλη εξέλιξη, ανακοίνωση για τις καταγγελίες αυτοπτών μαρτύρων ότι υπήρξε καθυστέρηση στην άφιξη του ασθενοφόρου στον τόπο της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης, εξέδωσε χτες το ΕΚΑΒ. Οπως ισχυρίζεται, το πρώτο ασθενοφόρο έφτασε στο σημείο 18 λεπτά μετά την ειδοποίησή του από το Κέντρο, ενώ ακολούθησε και δεύτερο ασθενοφόρο, μέσα στο πρώτο μισάωρο από τη δολοφονία.




Χοντρή προβοκάτσια

Χοντρή προβοκάτσια
Κάποιες ιστοσελίδες ειδικευμένες στις αντιΚΚΕ προβοκάτσιες (π.χ. «makeleio.gr», «Defencenet»), έγραψαν χτες ότι ο δολοφόνος του Π. Φύσσα, πριν ενταχθεί στη Χρυσή Αυγή, «ήταν μέλος του ΚΚΕ στα Πετράλωνα», ότι πρόκειται για «απολύτως διασταυρωμένη είδηση» και κουνούσαν το δάκτυλο στο ΚΚΕ, ζητώντας να δώσει απαντήσεις! Είναι γνωστές, χρυσαυγίτικων απόψεων, ιστοσελίδες. Με αξιοσημείωτη ταχύτητα, όπως γίνεται πάντα με τα αντιΚΚΕ μυθεύματα στο διαδίκτυο, το δημοσίευμα αναπαράχθηκε. Η βρομιά που διέρρευσαν χρυσαυγίτες και χαφιέδες, είχε ήδη σπαρθεί στο διαδίκτυο και όχι μόνο. Ετσι, στην ιστοσελίδα «Newsbomb», την οποία διευθύνει ο Κ. Χαρδαβέλλας, εμφανίστηκε η εξής προβοκατόρικη ανάρτηση: «Αίσθηση προκαλεί επίσης η επισήμανση του Ρουπακιά για την πολιτική τοποθέτησή του. Φέρεται να κατέθεσε στους αστυνομικούς ότι ανήκε σε άλλο κομματικό σχηματισμό και συγκεκριμένα στο ΚΚΕ, από το οποίο αποστασιοποιήθηκε επειδή στη "Χρυσή Αυγή" θα μπορούσε να εξασφαλίσει "τα προς το ζην"». Το ίδιο μεταδόθηκε και από την τηλεόραση «ACTION». Με παρέμβαση στο «Newsbomb», το ΚΚΕ διέψευσε πλήρως τα μυθεύματα. Κατήγγειλε το δημοσίευμα σαν κατασκευή και προβοκάτσια, που στόχο έχει να δώσει άλλοθι στο χρυσαυγίτη δολοφόνο και με ψευτιές να συκοφαντήσει το ΚΚΕ. Ο διαχειριστής του site υποχρεώθηκε να «κατεβάσει» την ανάρτηση. Οι άλλες, χρυσαυγίτικης κοπής ιστοσελίδες, συνεχίζουν να έχουν δημοσιευμένη τη βρομιά, παρά τις παρεμβάσεις του ΚΚΕ. Είναι επικίνδυνοι και αδίστακτοι. Επιβεβαιώνεται ότι είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο προκειμένου να πλήξουν το ΚΚΕ για να χτυπήσουν το κίνημα. Ο λαός να επαγρυπνά.

Καραμπινάτος χρυσαυγίτης ο δράστης της δολοφονίας

Καραμπινάτος χρυσαυγίτης ο δράστης της δολοφονίας
Μαρτυρίες και φωτογραφίες στον Τύπο επαληθεύουν τις σχέσεις του με τη φασιστική οργάνωση
Καραμπινάτος χρυσαυγίτης ήταν ο δράστης της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι, όπως προκύπτει από μαρτυρίες και φωτογραφίες που δημοσιεύονται στον Τύπο. Η εφημερίδα «Εθνος» δημοσίευσε χτες φωτογραφίες που απεικονίζουν το δράστη να ποζάρει δίπλα σε βουλευτή της Χρυσής Αυγής και να συμμετέχει με ομοϊδεάτες του σε δράσεις της φασιστικής οργάνωσης, φορώντας τα διακριτικά της. Το «vima.gr» επικαλείται φίλο του Γιώργου Ρουπακιά, ο οποίος δήλωσε στην ηλεκτρονική εφημερίδα:
«Ο Γιώργος έπαιρνε μεροκάματα από την "Χρυσή Αυγή" όπως και άλλα μέλη της οικογένειάς του. Δούλευε στο κυλικείο των γραφείων του κόμματος, όπως και η γυναίκα του που δούλευε σαν καθαρίστρια αλλά και η κόρη του. Συμμετείχε σε διανομή τροφίμων της "Χρυσής Αυγής" αλλά και σε άλλες κινήσεις της τοπικής οργάνωσης και έπαιρνε λίγα χρήματα. Παλιά υποστήριζε άλλο πολιτικό κόμμα και μας έλεγε ότι πήγε στην Χρυσή Αυγή για το χαρτζιλίκι».
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο 45χρονος «εργαζόταν σαν οδηγός βυτιοφόρου σε εταιρεία πετρελαιοειδών στο Αιγάλεω, σε ιχθυοπωλείο στο Χαλάνδρι που ανήκε σε συγγενή του και συμπλήρωνε το εισόδημά του στην "Χρυσή Αυγή"».
Το δημοσίευμα αναφέρει ακόμα: «Ο 45χρονος στην κατάθεσή του υποστήριξε στην αστυνομία ότι ήταν στην καφετέρια της Αμφιάλης όπου έδωσε το παρών και το μετέπειτα θύμα του. Σύμφωνα με τους ίδιους ισχυρισμούς "αμέσως μετά κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητό του όπου δέχθηκε επίθεση από αγνώστους και τράβηξε το μαχαίρι που είχε δίπλα από το λεβιέ του ΙΧ και αναγκάσθηκε να μαχαιρώσει τον άτυχο 34χρονο που του είχε επιτεθεί". Ομως τους ισχυρισμούς του κατέρριψε η ίδια η σύζυγός του η οποία κατέθεσε κατηγορηματικά στην ΕΛ.ΑΣ ότι "την ώρα του αγώνα ήταν στο σπίτι του όταν δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο, και αμέσως μετά κατευθύνθηκε στο σημείο όπου εκδηλώθηκε η αιματηρή συμπλοκή..."».
Σε ό,τι αφορά τις έρευνες για τη δολοφονική επίθεση, η αστυνομία διαρρέει ότι εστιάζει στα τηλεφωνήματα που δέχτηκε ή έκανε ο δράστης λίγο πριν τη δολοφονία του 34χρονου. Παράλληλα, συνεχίζεται η αναζήτηση των άλλων χρυσαυγιτών που συμμετείχαν στην επίθεση, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο μεταξύ αυτών να είναι άτομα που επιτέθηκαν στα μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στο Πέραμα. Χτες έγιναν νέες έρευνες σε πέντε γραφεία της Χρυσής Αυγής, κυρίως στη δυτική Αττική.
Ο Γ. Ρουπακιάς θα απολογηθεί αύριο Σάββατο, για ανθρωποκτονία από πρόθεση και για παράβαση του νόμου περί όπλων. Στον εισαγγελέα Πειραιά αναμενόταν να οδηγηθεί χτες ένα ακόμα μέλος της «Χρυσής Αυγής», ο οποίος φέρεται να ήταν πρώην οδηγός του γραμματέα της, Ν. Μιχαλολιάκου. Οπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, ο 26χρονος συνελήφθη μετά από έλεγχο στο όχημα και στο σπίτι του. Οι αστυνομικοί βρήκαν και κατάσχεσαν ένα αεροβόλο, ένα στιλέτο και κροτίδες. Ο 26χρονος, που είναι στέλεχος της νεολαίας της Χρυσής Αυγής στον Πειραιά, είχε υποβάλει αίτημα για άδεια οπλοφορίας, ως οδηγός και συνοδός του Ν. Μιχαλολιάκου, αλλά είχε απορριφθεί από την ΕΛΑΣ τον περασμένο Μάρτη.
Τέλος, αναφορά στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου απέστειλε χτες ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας, για αξιόποινες πράξεις μελών της Χρυσής Αυγής. Σύμφωνα με την αναφορά, οι πράξεις αυτές φαίνεται να προσιδιάζουν σε σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και άσκηση οργανωμένης εγκληματικής δραστηριότητας.

Τσακίστε τον!

Τσακίστε τον!
Τα παρακάτω δημοσιεύτηκαν πριν από ένα χρόνο (16/9/2012) στην εφημερίδα «Καθημερινή», σε άρθρο υπό τον τίτλο «Η ευκαιρία της Χρυσής Αυγής για τη δημοκρατία», και φέρουν την υπογραφή του Στ. Κασιμάτη. Εγραφε τότε ο εν λόγω κύριος:
*
«Οσοι πιστεύουμε στη δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στην Χρυσή Αυγή - και σοβαρολογώ απολύτως. Της το οφείλουμε για την ευκαιρία που μας προσφέρει - και μάλιστα την ώρα που την έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη - ώστε να διορθώσουμε λάθη δεκαετιών και να κάνουμε μια νέα αρχή στην πολιτική ζωή. Είναι η ευκαιρία που δίνεται στη νομιμότητα να αναμετρηθεί, επιτέλους, με την οιονείνομιμοποιημένη βία της Αριστεράς: αυτό το καρκίνωμα της Μεταπολίτευσης (...).Ανεχόμαστε στελέχη ή ακόμη και βουλευτές του ΚΚΕ ή του ΣΥΡΙΖΑ να υπερασπίζονται καταλήψεις πανεπιστημιακών κτιρίων από λαθρομετανάστες, να εμποδίζουν τη λειτουργία επιχειρήσεων που υφίστανται νομίμως (π.χ., το χρυσωρυχείο στην Χαλκιδική), να επιβάλουν με το ξύλο την υποχρέωση της απεργίας σε ανθρώπους που θέλουν να δουλέψουν (...). Και αν ως τώρα ήταν ο φόβος που συγκρατούσε τους πολιτικούς, ας είναι καλά τα "λεβεντόπαιδα με τις μαύρες μπλούζες" και τα καμώματά τους, που δίνουν την ευκαιρία στον αστικό πολιτικό κόσμο να υπερβεί το δέος της εξ αριστερών "ιεράς αγανακτήσεως" και να αποδείξει ότι η δημοκρατία μπορεί να υπερισχύσει εκείνων που επιβάλλουν τη βία, είτε μαύρη είτε κόκκινη (...).
Αν ο Σαμαράς εννοεί αυτά που έλεγε προεκλογικά, αν ο Βενιζέλος καταλαβαίνει ότι μόνον ως αστική σοσιαλδημοκρατία μπορεί να έχει μέλλον το ΠΑΣΟΚ και αν ο Κουβέλης πιστεύει στη διαφορά της δημοκρατικής Αριστεράς από την Αριστερά της βίας, ιδού η ευκαιρία κύριοι! Η Χρυσή Αυγή, χωρίς να το καταλαβαίνει, ανοίγει το δρόμο για την επιβολή της νομιμότητας προς κάθε πλευρά: κουκουέδες, συριζαίους, χρυσαυγίτες - όλοι τους βλάπτουν τη δημοκρατία εξίσου. Πρόκειται για ευκαιρία, την οποία η κυβέρνηση πρέπει να αξιοποιήσει (...)».
*
Φέτος, πάλι στην εφημερίδα «Καθημερινή» (13/9/2013), ανήμερα της επίθεσης των χρυσαυγιτών κατά μελών του ΚΚΕ στο Πέραμα και λίγα 24ωρα πριν από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι, σε άρθρο που υπέγραψε ο κ. Μπάμπης Παπαδημητρίου, μεταξύ άλλων δημοσιεύτηκαν και τα ακόλουθα:
«Ο σημερινός χώρος των εθνικιστών και άλλων πολιτών που αναδεικνύουν, δημοσκοπικώς, τη Χ.Α. σε ρυθμιστικό παράγοντα, εύκολα θα συμπαραταχθεί σε μια Συντηρητική Συμμαχία, εγκαταλείποντας ορισμένες ακραία αποτρόπαιες συμπεριφορές (...).Σε τελευταία ανάλυση, ο εθνικισμός δεν είναι ντροπή!».
*
Με αφορμή εκείνο το πρώτο άρθρο τονίζαμε, και σήμερα με αφορμή το δεύτερο, στο φόντο δε των γνωστών γεγονότων, επαναλαμβάνουμε:
*
α) Οταν η αντιδραστική, η ανιστόρητη και αντικειμενικά «φιλοναζιστική» θεωρία περί «άκρων» και περί «μαύρης και κόκκινης βίας» αποκτά τόσο αναβαθμισμένη θέση στα ΜΜΕ του αστικού κόσμου, αυτό σημαίνει ότι η «μαυρίλα» κατέχει πλέον κεντρική θέση - με ό,τι αυτό συνεπάγεται και με ό,τι αυτό κυοφορεί - στο προπαγανδιστικό οπλοστάσιο του κράτους των κεφαλαιοκρατών.
Ταγοί αυτού του κράτους (του κράτους των κεφαλαιοκρατών) είναι εκείνα τα πολιτικά πρόσωπα που τάσσονταν πρόσφατα υπέρ της «συνεννόησης» με τη Χρυσή Αυγή. Στελέχη των ΜΜΕ των κεφαλαιοκρατών είναι που (μέσα από τα ΜΜΕ των κεφαλαιοκρατών) διακινούν την ιδέα της συγκυβέρνησης με μια «σοβαρότερη» Χρυσή Αυγή. Πολιτικοί ταγοί και μάλιστα με πρωταγωνιστικούς ρόλους σε αυτό το κράτος (το κράτος των κεφαλαιοκρατών) είναι που, προ διετίας, άνοιξαν την πόρτα της συγ-κυβέρνησης σε φορέα των φασιστικών και εθνικιστικών «ιδεών». Τώρα μαθαίνουμε και ότι «ο εθνικισμός δεν είναι ντροπή»...
*
β) Τόσο οι συντάκτες των παραπάνω άρθρων, όσο και οι καθημερινοί πολιτικοί διακινητές της θεωρίας της «βίας των άκρων», δεν είναι αφελείς. Δεν εμφορούνται από κάποια λαθεμένη, έστω, εκδοχή κάποιας αφηρημένης και γενικής καταδίκης της βίας, που σε άλλες περιπτώσεις θα μπορούσε να εκληφθεί και ως μια ευγενική αλλά ουτοπική ουμανιστική στάση.
Στην περίπτωσή τους έχουμε μια «μαύρη», διεστραμμένη και χυδαία επιχείρηση διαστρέβλωσης, παραχάραξης και παραποίησης. Εχουμε, στην πιο «κίτρινη» εκδοχή της, την επιδίωξη οι λαϊκοί, μαζικοί, κοινωνικοί και πολιτικοί αγώνες που αντιτίθενται στην πολιτική της πλουτοκρατίας (και επειδή ακριβώς αντιτίθενται στην πλουτοκρατία), να ταυτιστούν, να συκοφαντηθούν και να εξομοιωθούν με το ναζισμό! Εκείνοι που μονίμως προσπαθούν να ξεστρατίσουν τη λαϊκή οργή και να τη μετατρέψουν σε λίπασμα των μαύρων σχεδιασμών τους, είναι ακριβώς οι ίδιοι που όταν η λαϊκή οργή μετασχηματίζεται σε μαζική λαϊκή πάλη ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, την εμφανίζουν σαν «συγκοινωνούν δοχείο» με τη ναζιστική βία! Προσπαθούν, τελικά, να «νομιμοποιήσουν» το ναζισμό (το βγαλμένο από τα πολιτικά σπλάχνα της πλουτοκρατίας), παρομοιάζοντάς τον με τη λαϊκή αντίδραση ωσάν να έχει ή να είχε ποτέ οποιαδήποτε σχέση (!) ο ταξικός, μαζικός, εργατικός, οργανωμένος και πειθαρχημένος αγώνας με τις τραμπούκικες ναζιστικές συμμορίες της ρατσιστικής, της φυλετικής, της μισαλλόδοξης, της φασιστικής βίας και τρομοκρατίας.
*
γ) Οι προσπάθειες να καλλιεργηθεί στην κοινή συνείδηση το σχήμα πως «η ναζιστική και χρυσαυγίτικη βία οφείλεται στην αριστερή και κουκουέδικη βία», δεν είναι καινούργια. Αν ξύσει κανείς τη σκουριά αυτής της πολυκαιρισμένης προστυχιάς θα θυμηθεί, για παράδειγμα, τη θεωρία της εποχής των γερμανοτσολιάδων.
Τότε που οι «Τσολάκογλου» κατηγορούσαν το ΕΑΜ, τον ΕΛΑΣ και το ΚΚΕ επειδή έκαναν Αντίσταση. Τότε που οι «Τσολάκογλου» ζητούσαν να σταματήσει η Αντίσταση, αφού, όπως έλεγαν, προκαλούσε - η Αντίσταση - τα αντίποινα των Γερμανών, δηλαδή τις θηριωδίες των ναζί. Θηριωδίες για τις οποίες, σύμφωνα με τους «Τσολάκογλου», υπεύθυνοι δεν ήταν οι Γερμανοί ναζί, αλλά το ΕΑΜ και το ΚΚΕ, επειδή έκαναν Αντίσταση...
*
δ) Απέναντι σε όλα αυτά οι κομμουνιστές απαντούν και δρουν ως πρωτοπόροι και αδιάλλακτοι εχθροί του φασισμού, επειδή ακριβώς δεν «ξεχνούν» τίνος γέννημα είναι ο φασισμός. Οι κομμουνιστές με μέτωπο στραμμένο στο σύστημα που τον εκτρέφει, καλούν σε παλλαϊκό συναγερμό και με εφόδιο την πολιτική και ιστορική εμπειρία, προσδιορίζουν εκείνο τον τρόπο και εκείνον το χώρο της πάλης που τσακίζουν το ναζιστικό υπόκοσμο. Που ακυρώνουν τις μεθόδους του. Που αποσταθεροποιούν τα αφεντικά του. Και που αποκαλύπτουν όλα τη φαιά προπαγάνδα που έχει ανατεθεί στους «παπαγάλους» των αφεντικών. Η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του Κόμματος, μετά τη δολοφονία του παλικαριού, συμπυκνώνει ακριβώς το κύριο:
«Το ΚΚΕ καλεί το λαό και τη νεολαία να καταδικάσουν μαζικά και αποφασιστικά τη δολοφονία του 34χρονου στο Κερατσίνι από φασίστες της Χρυσής Αυγής. Η εγκληματική και δολοφονική δράση της Χρυσής Αυγής έχει στόχο να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους και τη νεολαία. Αποθρασύνεται από την πολύμορφη στήριξη που της παρέχουν το σάπιο καπιταλιστικό σύστημα και τα μεγαλοσυμφέροντα, που τη γέννησαν και τη θρέφουν, για να επιτίθεται σε όσους παλεύουν, σηκώνουν κεφάλι, να επιτίθεται στο εργατικό - λαϊκό κίνημα. Ο λαός και η νεολαία έχουν τη δύναμη να σταματήσουν τη δολοφονική δράση των ναζιστών. Τα σωματεία των εργαζομένων, οι μαζικοί φορείς σε πόλεις και ύπαιθρο, οι λαϊκές επιτροπές μπορούν να απομονώσουν τους θρασύδειλους δολοφόνους της Χ.Α. και να προστατεύσουν το λαό από το δηλητήριο και τη δράση τους. Να δυναμώσουν τη λαϊκή συμμαχία για να μπει τέρμα στη δράση των ναζί και του συστήματος που τους θρέφει».

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Βαστάζοι του συστήματος

Βαστάζοι του συστήματος
Η Χρυσή Αυγή υπηρετεί το σύστημα που τσακίζει το λαό. Δεν είναι μόνο η ιστορική εμπειρία που το επιβεβαιώνει. Είναι οι θέσεις της και η ίδια της η δράση. Δεν υπάρχει αξίωση βιομηχάνων, μεγαλοεπιχειρηματιών, εφοπλιστών που ο χρυσαυγίτικος συρφετός να μην έκανε σημαία του. Τι ζητάνε σήμερα τα αφεντικά; Φτηνούς και υποταγμένους εργάτες ή στη γλώσσα τους «μείωση του κόστους εργασίας και κοινωνική συνοχή». Μέτρα, δηλαδή, ικανά να τους ξελασπώσουν απ' την καπιταλιστική κρίση, να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητά τους, με αποτελειωμένη την εργατική τάξη. Σε απευθείας σύνδεση με μεγαλοεργολάβους και εφοπλιστές η χρυσαυγίτικη αγέλη αναμεταδίδει τις αξιώσεις τους.
Λένε για τη Ζώνη: «Τα μεροκάματα που παίρναμε (...) ήταν πάρα πολύ μεγάλα και υψηλά (...) Θα μπορούσαμε να χαμηλώσουμε τα μεροκάματά μας, να εγγυηθούμε στους Ελληνες εφοπλιστές ότι αν φέρουν τα βαπόρια τους εδώ θα σταματήσουμε τις απεργίες...». Ποιος φταίει που οι εργάτες στη Ζώνη δε δουλεύουν τζάμπα; Ο βουλευτής Λαγός έχει την απάντηση: «Για την κατάντια αυτή φταίνε οι επαγγελματίες συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ». Στην Εύβοια, και όχι μόνο, η Χρυσή Αυγή έστησε δουλεμπορικό γραφείο. Για να προμηθεύει με φτηνό και με το βούρδουλα υπάκουο -ντόπιο πράμα και τζάμπα- εργατικό δυναμικό τους μεγαλοεπιχειρηματίες. Τι διαφορετικό απ' αυτά λένε χρόνια τώρα εφοπλιστές και εργολάβοι, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, παλιότερα το ΛΑΟΣ, τα αστικά μέσα ενημέρωσης, κανάλια και εφημερίδες; Τίποτα απολύτως.
Τι άλλο θέλουν οι καπιταλιστές; Φυσικά προνόμια και κίνητρα για τις επενδύσεις τους. Ούτε εδώ υστερούν σε δράση τα φασιστοειδή της Χρυσής Αυγής. Με αφορμή π.χ. τη μεταφορά της έδρας της ΒΙΟΧΑΛΚΟ στο Βέλγιο, βγαίνουν στα κεραμίδια για τα αρπακτικά του ιδρώτα του λαού και γράφουν: «Η βαριά φορολόγηση των επιχειρήσεων (πολύ βαρύτερη από την αντίστοιχη των γειτονικών χωρών), οι συνεχείς αυξήσεις στην τιμή των καυσίμων, το υψηλό ενεργειακό κόστος (...) οδηγούν στο συμπέρασμα πως κυβέρνηση και τρόικα κάνουν οτιδήποτε προκειμένου να αφανίσουν την ελληνική επιχειρηματική δραστηριότητα». Δηλαδή, δώστε φοροαπαλλαγές, τζάμπα καύσιμα. Δώστε και σώστε την έδρα μεγάλων επιχειρήσεων που φεύγουν. Γιατί φεύγουν; Για να εξασφαλίσουν ακόμα καλύτερους όρους κερδοφορίας, ευκολότερη πρόσβαση στις χρηματαγορές, κλιμάκωση της εκβιαστικής πολιτικής σε βάρος των εργαζομένων, τους οποίους η διοίκηση της επιχείρησης επιδιώκει να τους έχει σε συνεχή ομηρία με το φόβο της επαπειλούμενης ανεργίας.
Δε γράφει ούτε προτείνει τίποτα διαφορετικό ο ΣΕΒ στη δική του ανακοίνωση για τη «ΒΙΟΧΑΛΚΟ»: «...η κυβέρνηση (...) αγνοεί το θέμα των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης στην ενέργεια (...) Η ελληνική βιομηχανία (...) δεν αντέχει πια κάτω από το συνδυασμένο βάρος της κρίσης, της έλλειψης ρευστότητας, της υπερφορολόγησης, του αβάσταχτου κόστους της ενέργειας και του αντιεπενδυτικού περιβάλλοντος»! Ποιος υπαγόρευσε σε ποιον, είναι απ' τα ευκόλως εννοούμενα... Οι βαστάζοι του κεφαλαίου θέλουν τους εργάτες να σέρνονται όπως οι ίδιοι. Να μην αντιδρά η εργατική τάξη παρά στα σφυρίγματα των καπιταλιστών για να τους κάνει τα θελήματα. Χρέος της εργατικής τάξης, όλου του λαού, με την οργανωμένη του δράση να τσακίσει το χρυσαυγίτικο έκτρωμα. Να μην του επιτρέψουν να εξαπλώσει αυτό που αποπνέει, τη μπόχα της σαπίλας του συστήματος που το γέννησε και το θρέφει.

19 Σεπ 2013

Που και πότε ξεκινάει ένα φασιστικό έγκλημα;

Που και πότε ξεκινάει ένα φασιστικό έγκλημα;

Πότε αλήθεια ξεκινάει ένα φασιστικό έγκλημα; Τη στιγμή που βγαίνει το μαχαίρι και καρφώνεται στο στήθος; Τη στιγμή που κάποιος το παίρνει απόφαση να στήσει ενέδρα για να ταΐσει το λεπίδι του αίμα; Μήπως τη στιγμή που κάποιος αντί να σιωπήσει εναντιώθηκε στη φασιστική λογική και στους εκφραστές της;
Όχι, το φασιστικό έγκλημα δεν ξεκινάει τότε. Γιατί ακόμα και αν γινόταν ένα rewind, και ο δολοφόνος αντί να βγάλει μαχαίρι έριχνε μια μπουνιά, ή αν δεν γύρναγε ποτέ για να στήσει καρτέρι, ή αν το θύμα δεν ύψωνε το ανάστημα του, κάπου αλλού, κάποια άλλη μέρα αργά η γρήγορα θα είχαμε αντίστοιχο περιστατικό. Η χθεσινή δολοφονία δεν οφείλεται στην κακιά στιγμή, ή για να το πούμε διαφορετικά, η κακιά στιγμή αυτή ήταν σίγουρο ότι από στιγμή σε στιγμή θα έφτανε.
Μήπως ο φασισμός ξεκινάει με τη Χρυσή Αυγή, με αυτό το ναζιστικό κόμμα που στρατολογεί νταβατζήδες μαφιόζους και μπράβους για να τρομοκρατεί, να εκβιάζει να δέρνει και να σκοτώνει; Ποίος αλήθεια της όπλισε το χέρι; Ποιός της έδωσε την εντολή να σκοτώσει; Ή μήπως η Χρυσή Αυγή είναι ένα φυσικό φαινόμενο όπως τον τυφώνα ή το τσουνάμι;
Όχι, η Χρυσή Αυγή και ο φασισμός δεν είναι φυσικά φαινόμενα,(παρότι έχουβ κοινά σημεία με τα φυσικά φαινόμενα όπως για παράδειγμα το σεισμό, αφού όπως και με το σεισμό προηγούνται κάθε φορά προσεισμοί πριν από τον κύριο και είμαι σίγουρος ότι ακόμα δεν έχουμε δει τον κύριο σεισμό) είναι εργαλείο, εργαλείο στην διάθεση του συστήματος, του καπιταλιστικού συστήματος. Αυτός είναι και ο λόγος που χρηματοδοτείται από καπιταλιστές(και συγκεκριμένα από το εφοπλιστικό κεφάλαιο) διότι υπηρετεί τα συμφέροντα τους με τραμπουκισμούς και επιθέσεις σε συνδικαλιστές, σε σωματεία, με φτηνό λαϊκισμό και αλλεπάλληλα ψεύδη θέλει να περάσει στην εργατική τάξη τη λογική του “χωρίς αφέντη γρανάζι δεν γυρνά” ενάντια στην άλλη, φιλολαϊκή λογική και μεγάλη αλήθεια του “χωρίς εργάτη γρανάζι δεν γυρνά”.
Η Χρυσή Αυγή είναι φασιστικό κόμμα όμως ο φασισμός ούτε ξεκινά ούτε τελειώνει σε αυτούς. Υπάρχει πέρα και έξω από αυτούς, υπήρχε πριν από αυτούς και θα συνεχίσει να υπάρχει για όσο καιρό υπάρχουν έντονες ανισότητες, αδικία, νόμος της ζούγκλας και άνθρωποι που για κάποιο λόγο θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερο ή κατώτερο από κάποιους άλλους και που αυτόν τον διαχωρισμό στη συνείδηση τους τον αποδέχονται και τον δικαιολογούν.
Τον φασισμό τον προωθεί τόσο η Χρυσή Αυγή όσο και τα κανάλια που για δεκαετίες πριν το μεγάλο εκλογικό της μπάμ, καλλιεργούσαν την ξενοφοβία, τον ρατσισμό, που συντηρούσαν τα στερεότυπα του ανίκανού φτωχού και ικανού πλούσιου, του πετυχημένου, του αποτυχημένου, του καλοντυμένου, του νοικοκύρη και του ανοικοκύρευτου. Τον φασισμό τον καλλιεργεί τόσο η Χρυσή Αυγή όσο και οι διαφημίσεις στην τηλεόραση, στα περιοδικά, που επιβάλουν τον σωστό και το λάθος τρόπο ζωής, που δημιουργούν πρότυπα αρείων και πρότυπα αχρείων.
Τον φασισμό τον συντηρούμε και όλοι εμείς που μάθαμε και συνηθίσαμε να ζούμε σε μια κοινωνία τεράτων, που γινόμαστε τέρατα και οι ίδιοι, που θεωρούμε φυσιολογικό να εκμεταλλευόμαστε αυτόν που βαφτίστηκε κατώτερος και να μας εκμεταλλεύεται αυτός που βαφτίστηκε ανώτερος, φυσιολογικό και αποδεκτό, “ο νόμος της ζούγκλας είναι η φύση του ανθρώπου”, όπως λένε κάποιοι, ή “αυτό είναι ελευθερία γιατί σου δίδεται και εσένα η ευκαιρία να γίνεις το λιοντάρι” όπως πάλι λένε.
Φασισμός είναι ο Πρετεντέρης, και ο Μπάμπης, και ο Στούπας, και ας φοράνε κοστούμια, και ας έχουν σπουδές, και ας καθίζουν τους κώλους τους σε καρέκλες γραφείων. Όλοι αυτοί που καταδικάζουν την βία όταν προέρχεται από τον λαό με τη μορφή της αντίδρασης στην εκμετάλλευση, και που συνιστούν ψυχραιμία και συναίνεση όταν η πραγματική βία που ασκεί το σύστημα με χιλιάδες μορφές, μας γονατίζει, μας ματώνει, μας τσακίζει μας ταπεινώνει. Φασισμός είναι και η καριόλα που κλωτσάει το τσιγκανάκι με το ακορντεόν και φασισμός είναι και η πολιτεία εκείνη που δεν φροντίζει να μην υπάρχει παιδική εργασία και μάλιστα του χειρίστου είδους. Που κλείνει για τους νέους και για τις μειονότητες κάθε μέρα όλες τις πόρτες, εκτός ίσως από εκείνη που οδηγεί στο σφαγείο.
Φασισμός όμως είναι και άλλα πράγματα, είναι ας πούμε αυτός που βλέπει το στοχευμένο έγκλημα και το περιμένει απλά να συμβεί στον διπλανό, στον “αλλόθρησκο”, στον “αλλόφυλο”, στον συνδικαλιστή και στον φτωχό της διπλανής πόρτας που του κόβουνε το ρεύμα ή που τον πετάνε έξω από το σπίτι. Φασισμός είναι να μην μπορείς να δεις πέρα από τη μύτη σου, να δέχεσαι τα πράγματα όσο στραβά και αν είναι ως δεδομένα, να είσαι πάντα με το νικητή(και ας σε βαράει) και να περιμένεις πάντα τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Το φασισμό υποθάλπουν όμως και όλοι όσοι μας καθησυχάζουν σε ένα κόσμο που στην πραγματικότητα βράζει και που μας υπόσχονται ότι θα βγάλουν απ την τρύπα το φίδι, και ύστερα όταν το φίδι βγαίνει και είναι το φίδι του φασισμού, εκείνοι νίπτουν τας χείρας τους και ζητούν την συμπαράστασή μας και την ομοψυχία. Όμως συμπαράσταση σε κάτι τέτοιοι δεν μπορεί να σημαίνει κάτι άλλο εκτός από συνενοχή.
Άγριος φασισμός είναι και το να πέφτουν βομβάκια παντού στον κόσμο και εσύ να αδιαφορείς, να μη σε νοιάζει, να στηρίζεις αυτά τα κόμματα που εγκρίνουν αυτοί του είδους τις πολιτικές, που έχουν χαρίσει τη χώρα μας στους ιμπεριαλιστές για να φτιάξουν πάνω βάσεις του θανάτου. Φασισμός είναι να διαμαρτύρεσαι που έχει γεμίσει η Αθήνα από μετανάστες, ενώ ξέρεις, ότι αυτοί έρχονται οι άμοιροι από αυτές τις χώρες, τις πτωχευμένες, τις βομβαρδισμένες, τις διαλυμένες, που δεν διαλύθηκαν από κάποιο φυσικό φαινόμενο ούτε και εκείνες, αλλά από το ίδιο εκείνο το σύστημα που σήμερα σου κλείνει το ρεύμα σου παίρνει το σπίτι και γίνεται αιτία να χάσεις τη δουλειά σου. Που σαν να μην έφταναν όλα αυτά σου φορτώνει όλες τις δικές του αδυναμίες, σου ρίχνει το φταίξιμο, σε γεμίζει με ενοχή σε σημείο να πηδάς από τον πέμπτο όροφο μην μπορώντας να αντέξεις. Σε μια τέτοια κοινωνία οι φασίστες είναι οι γάιδαροι που απλά έφαγαν το στραβό κλίμα.
Χίλια πράγματα είναι φασισμός χίλια πράγματα και όμως ένα, ο καπιταλισμός. Φασίστα δεν σε κάνει σώνει και καλά το τι έριξες στην κάλπη, αυτό σε κάνει σίγουρα χαζό και μαλάκα που είναι μεν ελαφρυντικά, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι σε καθαρίζουν από τις ευθύνες. Παρόλα αυτά μπορείς αν θες αυτό ακόμα να το διορθώσεις, διορθώστε την ψήφο σας όπως έλεγε το κόμμα στο δεύτερο γύρο των εκλογών, εφόσον όμως δεν την διόρθωσες ακολούθησε την συμβουλή του Τοτέμ και διορθώσε την συμπεριφορά σου, βγες στους δρόμους και αγωνίσου ενάντια στο φασισμό για να καθαρίσουν τα χέρια σου από το αθώο αίμα.
Σήμερα, κάποιοι είναι εξοργισμένοι, κάποιοι φοβισμένοι και κάποιοι άλλοι μπερδεμένοι. Το δίχως άλλο υπάρχουν και εκείνοι που νιώθουν περήφανοι, που λένε, “σας δείξαμε εμείς…”, που νιώθουν εκστασιασμένοι. Υπάρχουν αυτοί και υπάρχουμε εμείς… οι πλούσιοι και οι φτωχοί, οι πολλοί και οι λίγοι. Δυστυχώς πολλοί από τους πολλούς συντάσσονται με τα συμφέροντα των λίγων, με αυτά δηλαδή τα συμφέροντα που καλλιεργούν το φασισμό, που αναπαράγουν ή καλύτερα οξύνουν την φτώχεια, συμφέροντα για τα οποία ο άνθρωπος δεν είναι πάρα ένα θρεπτικό κομμάτι κρέας. Έχει έρθει λοιπόν η ώρα να μετρηθούμε, να ενωθούμε όλοι εμείς που νιώθουμε εξοργισμένοι, που δεν εγκρίνουμε την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, την ρατσιστική βία. Έχει έρθει η ώρα να τους πολεμήσουμε, όχι με ενέδρες γκλόμπ και στρακαστρούκες που θα τους δώσει την αφορμή να μας ξεπετάξουν στο λεπτό. Αντίθετα, πρέπει να δυναμώσουμε το λαϊκό μέτωπο ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα, να το κάνουμε κάθε μέρα ισχυρότερο, να το κάνουμε τσιμέντο. Για να μην μπορούν εκείνα τα χαμερπή να σταθούν πουθενά, ούτε στα σχολεία, ούτε στους χώρους δουλειάς, ούτε στους δρόμους πρέπει όλοι εμείς να δώσουμε βροντερό παρόν στα εργατικά σωματεία, στις λαϊκές επιτροπές, στους χώρους εργασίας, στις γειτονιές,  στους καθημερινούς αγώνες μέχρι την τελική νίκη.
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)

Σφήνα κάτω απ’ το νύχι (Poexania)

Σφήνα κάτω απ’ το νύχι (Poexania)



(Aναδημοσιευση απο  poexania)

Ο τίτλος της ανάρτησης αναφέρεται στο γνωστό βασανιστήριο που σου χώνουν μια σφήνα κάτω από το νύχι και τη σπρώχνουν μέσα στη σάρκα σου. Τον επέλεξα ειδικά, επειδή αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας μου θυμίζει αυτό ακριβώς το βασανιστήριο, με τη διαφορά ότι δεν περιορίζονται στη σάρκα, αλλά μας μπήγουν τη σφήνα και στο μυαλό, για την ακρίβεια εκεί εστιάζουν περισσότερο. 

Αυτοί που σπρώχνουν τη σφήνα βασίζονται στο γεγονός ότι ο πόνος θα μας σαστίσει θα μας πανικοβάλει και θα μας θολώσει, και ύστερα, όταν θα έχουν πέσει οι άμυνες μας, θα μας πουν αυτό που θέλουν γνωρίζοντας ότι  δεν θα είμαστε στη θέση να σκεφτούμε καθαρά και άρα να το αμφισβητήσουμε.

Έτσι λοιπόν βλέπουμε μετά από κάθε ανατριχιαστικό φασιστικό χτύπημα, να βγαίνουν διάφορα παπαγαλάκια και αστοί πολιτικοί να μιλούν για “τα άκρα”, το “συνταγματικό τόξο”, να επικαλούνται την νομιμότητα και να καταδικάζουν τη βία από όπου και αν προέρχεται. Γνωρίζουν βλέπετε, ότι μπορούν να αξιοποιήσουν τα περιστατικά φασιστικής βίας για να προωθήσουν την λογική τους, τη λογική της συναίνεσης σε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. 

Είναι σαν να λέμε το κάθε τέτοιο τραγικό περιστατικό, ένα μικρό σπρώξιμο της σφήνας πιο βαθιά μέσα στη σάρκα της κοινωνίας, και επειδή ο οξύς πόνος αφήνει τον οργανισμό μισολιπόθυμο, στηρίζονται σε αυτό για να μας περάσουν το μήνυμα και να βγάλουν “εκτός νόμου” την λογική της αντίδρασης στην εκμετάλλευση. 

Το παιχνίδι λοιπόν είναι πολλαπλό, έρχεται από τη μία ο ένας και σου ρίχνει μια σφαλιάρα να σε ζαλίσει, και έρχεται και ο άλλος και σε ταράζει στην νομιμότητα. Τι σου λένε δηλαδή; Ή θα κάτσεις να τρως τις σφαλιάρες, ή θα σε λιανίσουμε. Ή διαφορετικά, ή θα συνταχθείς με το συνταγματικό τόξο που απαιτεί να σκύβεις το κεφάλι στην αποδόμηση της ζωής σου, ή αν στραφείς εναντίον του(και αντιδράσεις), θα σε εξισώσουμε με το φασίστα εγκληματία και θα σε μπουζουριάσουμε. 

Το ίδιο δηλαδή το σύστημα που σου έχει κάνει τη ζωή μαρτύριο, έρχεται και σε προκαλεί μέσω των μπράβων του της Χρυσής Αυγής, και μετά σου λέει “κάτσε τώρα να τις τρως ήσυχα-ήσυχα και να συνηθίζεις την ακραία υποταγή”.

Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να προσέχουμε, ειδικά τώρα που το κίνημα δεν είναι όσο δυνατό θα θέλαμε. Επιπόλαιες αντανακλαστικές αντιδράσεις, τόσο από τη μεριά του κόμματος της εργατικής τάξης όσο και από την πλευρά των μελών και φίλων του(αλλά και κάθε ενός με τη στοιχειώδη ανθρωπία) είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος που μας την έχει στήσει στη γωνία ελπίζοντας πως θα βρει την αφορμή να μας βγάλει εκτός νόμου και να μας στέλνει μαζικά στα μπουντρούμια. 

Και δεν είναι μόνο οι χρυσαυγίτες που μας ωθούν προς αυτήν την κατεύθυνση αλλά και διάφοροι δήθεν αντιεξουσιαστές, όμως στην πραγματικότητα παρακρατικοί (ή που κάνουν τη δουλειά παρακρατικών), που προσπαθούν να περάσουν στο λαϊκό κίνημα τη λογική του μπάχαλου και της τυφλής βίας.

Και θα πει κανείς “ναι αλλά εμείς τι να κάνουμε; να καθόμαστε να βλέπουμε να μας σφάζουν;”. Όχι, δεν πρέπει να καθόμαστε, αντίθετα πρέπει να πιέσουμε τον εαυτό μας για να γίνουμε πιο δραστήριοι και να βρισκόμαστε παντού, πρέπει να πονηρέψουμε, να μπορούμε να προβλέπουμε τις κινήσεις τους και να παίρνουμε τα μέτρα μας. 

Δεν πρέπει να αφήνουμε καμιά εργατική κινητοποίηση απροστάτευτη, να έχουμε καλά αντανακλαστικά και να είμαστε έτοιμοι να βρεθούμε ανά πάσα στιγμή δίπλα σε εργάτες που απειλείται η σωματική τους ακεραιότητα είτε από την κρατική είτε από την παρακρατική καταστολή. 

Όμως παράλληλα πρέπει να καταλάβουμε ότι “ένα κόμμα χειμώνα καλοκαίρι” με τον περιορισμένο αριθμό μελών και δραστήριων φίλων δεν μπορεί ούτε να είναι παντού ούτε να τα προλάβει όλα. Αυτός είναι και ο λόγος που οφείλουμε να σταθούμε δίπλα του, να γίνουμε παράδειγμα με τον αγώνα μας, να πληθύνουμε τις γραμμές του, δηλαδή τις γραμμές του εργατικού κινήματος. 

Οι εποχές είναι δύσκολες και δεν δικαιολογούμαστε να αρκούμαστε στην ψήφο μας, μένοντας κατά τα άλλα στα λόγια, για αυτό μελέτη, σκέψη, δράση, εμπειρία, ο μόνος δρόμος που οδηγεί τελικά στη νίκη.

Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)

Ποιος είπε πως η αστυνομία δεν κάνει καλά τη δουλειά της;

Ποιος είπε πως η αστυνομία δεν κάνει καλά τη δουλειά της;


Φασιστικά αποβράσματα και ΜΑΤ "εργάζονται" δίπλα - δίπλα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.



Να έχουν σφάξει άνθρωπο μόλις πριν μια μέρα  κι αντί να λουφάζουν στις βρωμερές φωλιές τους, να μπορούν να πετούν πέτρες σε διαδηλωτές  ευρισκόμενοι δίπλα στα ΜΑΤ, να χυδαιολογούν και να κρύβονται από πίσω τους όταν τα βρουν σκούρα,  μήπως οι "αντιφασίστες" Δένδιας και Σαμαράς μπορούν να απαντήσουν; Μήπως οι άλλοι "δημοκράτες" πολιτικοί και δημοσιογράφοι μπορούν;


                    

Χρυσαυγίτες ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ μαθητή επειδή σχολίασε την Χρυσή Αυγή!!! (παλιό περιστατικό απλά για να μην ξεχνιόμαστε)

Χρυσαυγίτες ΜΑΧΑΙΡΩΣΑΝ μαθητή επειδή σχολίασε την Χρυσή Αυγή!!! (παλιό περιστατικό απλά για να μην ξεχνιόμαστε)



Σοκ έχει προκαλέσει το απίστευτο περιστατικό που εκτυλίχθηκε σε σχολείο του Παλαιού Φαλήρου.

Όπως ανέφερε ο Παύλος Τσίμας στο δελτίο του Μega μαθήτρια σε Λύκειο του Παλαιού Φαλήρου έκανε σχέση με στέλεχος της Χρυσής Αυγής. Συμμαθητές της αγανακτισμένοι τη ρώτησαν «Μα καλά, με Χρυσαυγίτη μωρέ, δε ντρέπεσαι»;

Όλα όσα ακολούθησαν ήταν φρικιαστικά αφού το επόμενο πρωί ομάδα Χρυσαυγιτών περίμενε έναν από τους συμμαθητές της έξω απ' το σχολείο. Άρπαξαν στην τύχη έναν μαθητή και τον ρώτησαν «Εσύ είπες ρε για μας»;

Και πριν προλάβει να απαντήσει τον μαχαίρωσαν στο λαιμό!
Η μητέρα του μαθητή υπέβαλε μήνυση και τότε τους βρήκε και εκείνη μπροστά της. «Να την αποσύρεις, γιατί θα έχεις σοβαρό πρόβλημα», της είπαν. «Κανείς δεν τα βάζει με τη Χρυσή Αυγή»!

mothersblog.gr

Το είδα εκεί 

ΥΓ: Είναι παλιό περιστατικό, απλά το ξανά-ανέβασαν τώρα και μπερδεύτηκα. Δεν πειράζει καλό κάνει να μην τα ξεχνάμε.

Διόρθωση ψήφου, κανείς;

Διόρθωση ψήφου, κανείς;

Στους κόλπους της ελληνικής αριστεράς, η χθεσινή μέρα, ανάμεσα σε άλλα φαινόμενα αυθόρμητης συσπείρωσης απολύτως φυσιολογικά και νόμιμα μπροστά στην φασιστική τρομοκρατία, περιείχε και μια διάθεση αναστοχασμού για τις λαϊκές ευθύνες για το γεγονός ότι μια ομάδα μπράβων βρέθηκε να έχει την προστασία και το χρήμα ενός αξιοσέβαστου μεγέθους κοινοβουλευτικού κόμματος.

Έτσι, ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου, στο ιδιαίτερα αξιόλογο κείμενό του που αναδημοσιεύσαμε, επιρρίπτεισυλλογικές ευθύνες με προφανή στόχο να ξυπνήσει δια του σοκ τον κόσμο που στήριξε ή ανέχτηκε την άνοδο των δολοφόνων στον κοινοβουλευτικό θώκο: "Είναι έτοιμη πλέον για σένα η ιστορική καταδίκη, το νοητό κελί των τύψεων, ενοχών και τραυματικών αναμνήσεων. Εκεί, ως έθνος, θα κλειδωθείς για πάντα, για τον Ναζισμό που έθρεψες και επέτρεψες, όπως οι Γερμανοί θα απολογούνται εσαεί, όχι μόνο για αυτά που έκαναν στον Β' Παγκόσμιο, αλλά και για αυτά που αναθέτουν στις υπάκουες μαφίες που τους υπηρετούν σήμερα στην Ελλάδα."

Ο δικός μας Τοτέμ (Π. Πουντίδης), στην συνέντευξή του στην Ελληνοφρένεια που επίσης ανέβηκε εδώ επιρρίπτεισυγκεκριμένες ευθύνες στους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής για την "ρημάδα" --με την λέξη, όπως λέει, να προέρχεται από αυτολογοκρισία πολύ βαρύτερης λέξης-- την ψήφο τους, που είχε ως αποτέλεσμα τον φόνο προσωπικού του φίλου και γιου αγαπημένου συναδέλφου του. Και προτείνει, όντας πιο κοντά σε μας, την στροφή στην αγωνιστική εργατική δράση αντί για τις τύψεις ως το μόνο μέσο για να ξεπλυθεί το αίμα της ηθικής αυτουργίας.

Στην Αυγή, που διαβάσαμε μέσω αναδημοσίευσης, ο Πέτρος Κατσάκος μιλά επίσης για ηθική αυτουργία δια της ψήφου:

"Όσο και να σε «χαϊδεύουν» όμως θέλω να το ξέρεις. Το ψηφοδέλτιο σου είναι βαμμένο με αίμα. Η απάντηση που έδωσες πριν λίγες μέρες στο γκάλοπ είναι κι αυτή βαμμένη με αίμα."
Και στον ανώνυμο κόσμο που σχολιάζει σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα δεν είναι λίγοι όσοι αντανακλούν τα συναισθήματα και την κραυγή αγωνίας αυτού εδώ του σχολιαστή στο "Κουτί της Πανδώρας":
"Όλοι εμείς φταίμε! Κανένας άλλος! Αυτοί που πρέπει να ξυπνήσουμε δεν ξυπνάμε!
«Κόβονται» και οι πιο απλές ελευθερίες μας….
Όχι μόνο από το κράτος αλλά και από τον διπλανό μας.
Κατάντια είμαστε! Ο χειρότερος ιός!
Και κάποιους τους συμφέρει ένας ιός να μη καταπολεμείται…!
Αύριο μπορεί να είμαστε εμείς ο επόμενος Παύλος…."
Τι λένε λοιπόν από κοινού ο ανένταχτος Χατζηστεφάνου, ο κομμουνιστής Πουντίδης, ο Συριζαίος Κατσάκος, ο ανώνυμος σχολιαστής;

Λένε ότι οι κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή και οι ακόμα περισσότεροι που εμφανίζονται ότι θέλουν να την ψηφίσουν έχουν αίμα στα χέρια τους. Και για να είμαστε ειλικρινείς, αίμα στα χέρια τους έχουν από την πρώτη στιγμή, ελληνικό και "ξένο". Δεν το απέκτησαν προχτές. Αλλά ας είναι. Αν χρειάζεται να δολοφονηθεί Ελληνόπουλο για να συνέλθουν ορισμένοι από την απάθεια ή και νομιμοποίηση τραυματισμών πολιτικών αντιπάλων ελληνικής καταγωγής και φόνων εργατών που δεν είχαν την ευτυχία να γεννηθούν Έλληνες, τότε φτάσαμε ήδη στο σημείο που έστω και αυτό το ξύπνημα απαιτεί "ελληνικό αίμα." Ένα θλιβερό σημείο, όπως θλιβερά είναι πάρα πολλά σ' αυτή τη χώρα. Κάνουμε την ανάγκη αρετή, λοιπόν, και καμωνόμαστε πως δεν φωνάζουμε στην έρημο μήνες, μη και προσβληθεί κανένας κοιμισμένος όρθιος και δεν μας κάνει τη χάρη να ξυπνήσει επιτέλους.

Τι άλλο λένε; Λένε πως κάποιο φριχτό και κυριολεκτικά εγκληματικό λάθος κάναμε όλοι μας ή κάνανε ορισμένους από μας πέρσι τον Μάη και τον Ιούνη. Απευθύνονται στο λαό και του λένε: "η ψήφος σου ήταν ένα φριχτό και εγκληματικό λάθος. Πρέπει να διορθώσεις αυτό το λάθος."

Και καλά κάνουν. Συμφωνούμε με όλους τους.

Αλλά αυτή η ρημάδα η μνήμη δεν μας αφήνει να αρκεστούμε στο να συμφωνήσουμε. Μας αναγκάζει και να θυμηθούμε. 10 του Μάη του 2012,μετά τις πρώτες εκλογές:

Η κ. Παπαρήγα κάλεσε τον λαό να διορθώσει την ψήφο του [...] Απαντώντας σε ερώτηση γιατί ζητά τη διόρθωση της λαϊκής ψήφου και αν ήταν λάθος η λαϊκή ψήφος και χωρίς λάθη η τακτική του ΚΚΕ, η κ. Παπαρήγα τόνισε ότι η λαϊκή ψήφος αναγνωρίζεται και με αυτή την έννοια είναι σεβαστή και θα την μελετήσουμε. Αναρωτήθηκε ακόμη ότι "Μπορεί να έχουμε και αδυναμίες, αλλά αυτές είναι που καθορίζουν πώς ψηφίζει ο λαός;"" Όταν ο λαός ψήφιζε το 2009 το ΠΑΣΟΚ, ήταν σωστή η ψήφος;"
Σχετικά με την Χρυσή Αυγή δήλωσε ότι συνιστά εργαλείο του συστήματος και ότι το ΚΚΕ θα μελετήσει το φαινόμενο.Εξέφρασε την άποψη τέλος ότι όλοι όσοι την ψήφισαν δεν είναι ούτε ναζιστές, ούτε φασίστες και υπό το πρίσμα αυτό, μέσα στη διόρθωση ψήφου που ζητά το ΚΚΕ είναι και αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω πόσοι θυμούνται ακόμα αυτά τα λόγια. Νομίζω πολλοί, μιας και έπεσε τρελό χάχανο τότε με τις "βλακείες" του ΚΚΕ και την "αλαζονεία" του, το "θράσος" του να ζητά να αλλάξει ο λαός αντί να αλλάξει το ίδιο κατά πώς το θέλει ο λαός. "Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε εσείς!", ήταν η μόνιμη επωδός από πάρα πολλούς τότε. Κι εδώ, πολλές φορές, στο ιστολόγιο τα διαβάσαμε αυτά.

Θυμόμαστε επίσης ότι ήταν πολύ δημοφιλές τις μέρες εκείνες, αλλά και μετά τις εκλογές του Ιούνη και αργότερα ακόμα να τρίβεται στη μούρη μας ένα ποίημα του Μπρεχτ, που επιλεγόταν ως σωστός κομμουνιστής για να μας κατσαδιάσει και να μας εκθέσει ως εκφυλισμένα ανδρείκελα ή και χαφιέδες επιπέδου "Μανιαδάκη και Τυρίμου". Θυμόμαστε, για παράδειγμα, τον κύριο Σταύρο Μαυρουδέα στο "Ο κατήφορος της ηγετικής ομάδας του ΚΚΕ", που "θύμιζε" κι αυτός σε εμάς τους στίχους του ποιητή:

Η στάση της [Αλέκας Παπαρήγα] τόσο στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος (που ουσιαστικά μόνη αυτή μαζί με τον δικομματισμό βρήκε σαν απογοητευτικό) όσο και στα βρώμικα μετεκλογικά παιχνίδια είναι απλά αχαρακτήριστη και θυμίζει εποχές Μανιαδάκη και Τυρίμου.
Ιδιαίτερα η πρόσφατη δήλωση της όπου ζητά νέες εκλογές και ταυτόχρονα δηλώνει ότι «Καλούμε το λαό να… διορθώσει την ψήφο του, αν θέλει να συγχρονιστεί με τις εξελίξεις» δείχνει ότι πλέον όχι μόνο έχει πάρει διαζύγιο από την μαρξιστική λογική αλλά πλέον χωρίζει και από την απλή κοινή λογική.
Θυμίζει, σε ακόμη χειρότερη εκδοχή, την διαβόητη ανοησία του Μπ.Δρακόπουλου ότι “ο λαός δικαιούται να σφάλλει” (μετά αντίστοιχη εκλογική αποτυχία του ΚΚΕεσ.).
Κάποιος θα έπρεπε να της θυμίσει – εάν οι περιβάλλοντες γνωρίζουν στοιχειωδώς – το ακόλουθο κείμενο ενός μεγάλου κομμουνιστή, του Μπ.Μπρεχτ:
«Ύστερ’ απ’ την εξέγερση της 17 του Ιούνη,
ο γραμματέας της Ένωσης Λογοτεχνών
έβαλε και μοιράσανε στη λεωφόρο Στάλιν προκηρύξεις
που λέγανε πως ο λαός
έχασε την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης,
και δεν μπορεί να την ξανακερδίσει
παρά μονάχα με διπλή προσπάθεια. Δε θα’ ταν τότε
πιο απλό, η κυβέρνηση
να διαλύσει το λαό
και να εκλέξει έναν άλλον…;»
Καλά μυαλά. 
Ήταν το αντι-ΚΚΕ χιτ της εποχής αυτή η φράση του Μπρεχτ. Και ως συνήθως, το σουξέ βασίστηκε στον συνδυασμό τσαπατσουλιάς και ημιμάθειας που νομιμοποιείται απ' την προκατάληψη. Στον συνδυασμό δηλαδή στον οποίο πόνταρε και ο κύριος καθηγητής. Γιατί ο Μπρεχτ δεν έγραψε το ποίημα σε μια χώρα αστοκρατούμενη αλλά σε μια Λαϊκή Δημοκρατία, ως κριτική για την καταστολή απεργίας το 1953. "Κείνο που με τρώει, κείνο που δε με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σαν τον καραγκιόζη", θα παραφράζαμε τους γνωστούς στίχους: όποτε συμφέρει και σε όποιον συμφέρει, έχει το ελεύθερο να μιλά από τη θέση ανύπαρκτων επαναστάσεων και κατακτήσεων και να μπλέκει ό,τι του καπνίσει φτάνει να αναδειχθεί η αντι-ΚΚΕ στάση ως κουκουεδέστερη του κουκουεδισμού.

Και κανείς δεν ρωτά τι έκανε ο Μπρεχτ όταν ζούσε σε συνθήκες που μοιάζουν με της σημερινής Ελλάδας στη Γερμανία του 30--συνθήκες πολύ διαφορετικές απ' αυτής της ΛΔΓ, όπου είχε νόημα να ασκήσεις κριτική στα λάθη μιας κυβέρνησης της εργατικής τάξης απέναντι στην εργατική τάξη.

Έγραφε σάτιρες του μάταιου του να αλλάξεις τον λαό αντί να αλλάξεις εσύ;

Όχι, έκανε το παν για να αλλάξει εκείνο το λαό. Γιατί εκείνος ο λαός είχε φέρει τον Χίτλερ στην εξουσία. Ήταν απόλυτα κρίσιμο να αλλάξει, να διορθώσει την στάση του.

Και τι έκανε ο Μπρεχτ όταν δεν κατάφερε να αλλάξει το λαό που έφερε τον Χίτλερ στην εξουσία;

Έφυγε απ' τη χώρα αντί να γράφει εξυπνάδες του είδους Μαυρουδέα, αυτό έκανε. Και δεν θα κατηγορούσα κανένα κομμουνιστή που έφευγε απ' αυτή τη χώρα που ονομάζεται Ελλάδα από αηδία έχοντας διαβάσει τον κύριο καθηγητή.

Αλλά ας γυρίσουμε στο σήμερα, ενάμιση περίπου χρόνο μετά.

Λοιπόν; Διόρθωση ψήφου, κανείς;

TOP READ