14 Ιουλ 2019

Πρώην πράκτορας της CIA αποκαλύπτει: Πληρώσαμε πολλούς για να γίνει ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία






Ο πρώην πράκτορας της CIA Ρόμπερτ Μπέιρ, που συμμετείχε σε επιχειρήσεις των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, αποκαλύπτει τον ρόλο των ΗΠΑ, σημειώνοντας πως «η αμερικανική κυβέρνηση πλήρωσε πολλούς (σημ: πολιτικούς, ΜΚΟ, δημοσιογράφους) για να γίνει ο πόλεμος». Τα αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Μπέιρ δημοσίευσε ο ανταποκριτής του Mega στις ΗΠΑ Μιχάλης Ιγνατίου, στην προσωπική του σελίδα

«Στόχος μας ήταν να διχάσουμε τους λαούς της Γιουγκοσλαβίας ώστε να αποσχιστούν, μέσω της πρόκλησης μίσους και του εθνικισμού […] Η Σρεμπρένιτσα θυσιάστηκε για κερδίσουν οι ΗΠΑ μια δικαιολογία για να επιτεθούν κατά των Σέρβων», αναφέρει και συνεχίζει:
«Είναι ξεκάθαρο πως οι άνθρωποι που προκάλεσαν τον πόλεμο και υπαγόρευσαν τους όρους της ειρήνης κατέχουν τώρα εταιρείες που εκμεταλλεύονται τον ορυκτό πλούτο των περιοχών αυτών. Απλώς υποδούλωσαν λαούς και τα παραγόμενα καταλήγουν στη Γερμανία και στις ΗΠΑ. Αυτοί είναι οι νικητές, καθώς οι λαοί υποχρεώνονται να εισάγουν, κατόπιν από αυτούς και καθώς δεν έχουν χρήματα, αναγκάζονται να δανείζονται. Αυτή είναι η ιστορία στα Βαλκάνια.
Το Κόσοβο, για παράδειγμα, δημιουργήθηκε για δύο λόγους. Πρώτον γιατί η περιοχή είναι πλούσια σε ορυκτά και δεύτερον διότι αποτελεί στρατιωτική βάση του ΝΑΤΟ. Είναι η μεγαλύτερη Νατοϊκή βάση στην καρδιά της Ευρώπης».
Ο Ρόμπερτ Μπέιρ, αναλυτής στο CNN και άλλα αμερικανικά ΜΜΕ αλλά και συγγραφές πολλών βιβλίων που αποκαλύπτουν τα μυστικά των αμερικανικών υπηρεσιών αλλά και των κυβερνήσεων του Μπιλ Κλίντον και του Τζορτζ Μπους, μίλησε στο ebritic.com, αποκαλύπτοντας τον ρόλο των ΗΠΑ στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, όπου και έδρασε ως πράκτορας της CIA, από το 1991-94. Στη συνέχεια ο Μπέιρ εστάλη σε επιχειρήσεις στη Μέση Ανατολή. Σημειώνεται πως ο Μιτ Γουόσπουρ, ένας προσωπικός του φίλος εργαζόμενος στη Γερουσία, ο οποίος του έδινε πληροφορίες, έχει δολοφονηθεί.
Ο Μπέιρ κάνει σημαντικές αποκαλύψεις για τον ρόλο της Σαουδικής Αραβίας στην τρομοκρατική επίθεση της 11ης του Σεπτέμβρη 2001, στο ντοκιμαντέρ του Στέλιου Κούλογλου "Εξομολόγηση ενός Οικονομικού Δολοφόνου"
Ακολουθεί η ανάρτηση του Μιχάλη Ιγνατίου στην προσωπική του σελίδα:
Ο πρώην πράκτορας της CIA Ρόμπερτ Μπέιρ είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων που αποκαλύπτουν τα μυστικά της υπηρεσίας, αλλά και των κυβερνήσεων του Μπιλ Κλίντον και του υιού του Τζόρτζ Μπους, του νεώτερου.
΄Εχει γράψει τα βιβλία:
See No Evil: The True Story of a Ground Soldier in the CIA’s War on Terrorism, Crown Publishing Group, January 2002
Sleeping With the Devil: How Washington Sold Our Soul for Saudi Crude, Crown Publishing Group, July 2003, ISBN
Blow the House Down: A Novel, Crown Publishing Group, 2006
The Devil We Know: Dealing with the New Iranian Superpower, Crown Publishing Group, September 2008 ISBN
The Company We Keep: A Husband-and-Wife True-Life Spy Story, Crown Publishing Group, March 8, 2011
“21 Laws for Assassins”

Το έργο Syriana με τον Τζόρτζ Κλούνεϊ βασίστηκε στα βιβλία του Μπέιρ See No Evil and Sleeping with the Devil. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο Αμερικανός ηθοποιός έπαιξε στο έργο τον πράκτορα της CIA.
Έχει πολλάκις συλληφθεί και κρατηθεί. Ως πράκτορας της CIA ο Μπέιρ εργάστηκε στη Γιουγκοσλαβία το 1991-94 και στη Μέση Ανατολή. Από την αποχώρησή του από την υπηρεσία και μετά έχει πολλάκις κατηγορήσει την κυβέρνηση Μπους, ότι προκαλούσε πολέμους για το πετρέλαιο. Ο Μιτ Γουόσπουρ, ένας προσωπικός του φίλος εργαζόμενος στη Γερουσία, ο οποίος του έδινε πληροφορίες, έχει δολοφονηθεί.
Σε παλαιότερη συνέντευξή του στον Milos Cupurdija του ebritic.com, ο Μπέιρ προέβη σε εκπληκτικές αποκαλύψεις, οι  οποίες δεν διαψεύστηκαν. Εάν οι ισχυρισμοί του Αμερικανού πράκτορα, ο οποίος είναι αναλυτής στο CNN και άλλα αμερικανικά ΜΜΕ, έχουν ίχνος αλήθειας, τότε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ την εποχή εκείνη Μπιλ Κλίντον πρέπει να δώσει εξηγήσεις. Δημοσιεύουμε μέρος των δηλώσεών του, επειδή το θέμα επανήλθε πρόσφατα στη δημοσιότητα και το θέμα του πολέμου της Γιουγκοσλαβίας αφορά όλους:
«Στη Γιουγκοσλαβία πήγα στις 12 Ιανουαρίου 1991, με ελικόπτερο, στο Σεράγεβο. Δουλειά μας ήταν να επιτηρούμε τους υποτιθέμενους Σέρβους τρομοκράτες, ώστε να μην επιτεθούν στην πόλη. Μας είχαν ενημερώσει για μια οργάνωση με την ονομασία Ανώτερη Σερβία, η οποία σχεδίαζε βομβιστικές επιθέσεις στην πόλη λόγω της επιθυμίας της Βοσνίας να αποσχιστεί από τη Γιουγκοσλαβία.
»Στην πραγματικότητα αυτή η οργάνωση ούτε καν υπήρχε. Οι επικεφαλής μας, μας έλεγαν ψέματα. Η αποστολή μας ήταν απλώς να προκαλέσουμε πανικό στους πολιτικούς στη Βοσνία, να τους πείσουμε ότι επίκειται σερβική επίθεση. Η αποστολή αυτή τελείωσε για μένα σε δύο εβδομάδες. Ανέλαβα νέα στη Σλοβενία. Η επιχείρηση στη Βοσνία διήρκεσε έναν μήνα και είχε κωδική ονομασία Ίστινα (αλήθεια).
»Πήγα στη Σλοβενία, διότι είχαμε πληροφορίες ότι σκόπευε να ανακηρύξει την ανεξαρτησία της. Διαθέσαμε μερικά εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση ορισμένων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, κομμάτων της αντιπολίτευσης και διαφόρων πολιτικών.
»Πολλοί πράκτορες που διαφωνούσαν εξαφανίζονταν, όταν αρνούντο να εκτελέσουν αποστολές προπαγάνδας κατά των Σέρβων. Προσωπικά είχα εκπλαγεί από τα ψέματα τα οποία μας έλεγαν οι επικεφαλής και οι πολιτικοί μας. Πολλοί πράκτορες καλλιεργούσαν την προπαγάνδα, χωρίς να γνωρίζουν τι κάνουν. Ο καθένας μας γνώριζε μόνο ένα μέρος της υπόθεσης και μόνο αυτοί που δημιούργησαν την όλη υπόθεση γνώριζαν το σύνολό της, δηλαδή οι πολιτικοί.
»Στόχος της προπαγάνδας ήταν να διχάσουμε τους λαούς της Γιουγκοσλαβίας, ώστε να αποσχιστούν. Έπρεπε να υπάρχει ένας αποδιοπομπαίος τράγος στον οποίο θα έπεφτε το ανάθεμα. Επελέγη η Σερβία καθώς αυτή, κατά κάποιον τρόπο, είναι η διάδοχος κατάσταση της Γιουγκοσλαβίας.
»Δώσαμε χρήματα στον Στίπε Μέσιτς, στον Φράνιο Τούσμαν, στον Αλί Ιζετμπέκοβιτς, σε βουλευτές και μέλη της γιουγκοσλαβικής κυβέρνησης, σε δημοσιογράφους, σε στρατηγούς του Γιουγκοσλαβικού στρατού, ακόμα και σε ολόκληρες μονάδες. Ο Ράντοβαν Κάραζιτς έπαιρνε χρήματα για κάποιο διάστημα, αλλά σταμάτησε να δέχεται χρήματα, όταν κατάλαβε ότι θα κατηγορηθεί για εγκλήματα πολέμου που έγιναν στη Βοσνία. Όλο αυτό κατευθυνόταν από την αμερικανική κυβέρνηση.
»Κάποιοι αξιωματούχοι της CIA έγραφαν ακόμα και τις επίσημες ανακοινώσεις που διαβάζονταν στα δελτία ειδήσεων. Στόχος ήταν η πρόκληση μίσους, εθνικισμού και προβολή της διαφορετικότητας.
»Το 1992 ήμουν ξανά στη Βοσνία με αποστολή την εκπαίδευση μονάδων του Βοσνιακού στρατού, καθώς η Βοσνία είχε μόλις ανακηρύξει την ανεξαρτησία της. Η Σρεμπρένιτσα είναι μια παραφουσκωμένη ιστορία και πολλοί άνθρωποι την έχουν αποδεχτεί. Ο αριθμός των νεκρών είναι ο ίδιος με τον αριθμό των Σέρβων και άλλων που σκοτώθηκαν, αλλά η Σρεμπρένιτσα πουλήθηκε στην πολιτική αγορά.
»Ο επικεφαλής μου, πρώην γερουσιαστής, έλεγε συνεχώς πως μερικά καθάρματα θα σταλούν στη Βοσνία. Έναν μήνα πριν την υποτιθέμενη γενοκτονία στην Σρεμπρένιτσα, μου είπε πως η πόλη θα «γίνει πρωτοσέλιδο» σε όλον τον κόσμο. Όταν ρώτησα το γιατί, μου είπε απλώς, «θα δεις». Ο Βοσνιακός στρατός πήρε εντολή να επιτεθεί σε σπίτια και σε αμάχους, στους κατοίκους της Σρεμπρένιτσα. Την ίδια ώρα οι Σέρβοι δέχονταν επίθεση από την άλλη πλευρά. Προφανώς κάποιος είχε πληρωθεί για τους υποκινήσει.
»Ένοχοι για την Σρεμπρένιτσα είναι οι Βόσνιοι, οι Σέρβοι και οι Αμερικανοί. Όλοι όμως ρίχνουν τις ευθύνες στους Σέρβους. Δυστυχώς πολλά από τα θύματα που θεωρούντο μουσουλμάνοι ήταν Σέρβοι ή άλλων εθνικοτήτων. Πριν μερικά χρόνια, ένας φίλος πρώην πράκτορας ο οποίος τώρα εργάζεται στο ΔΝΤ, μου είπε ότι η σφαγή στη Σρεμπρένιτσα ήταν προϊόν συμφωνίας αμερικανικής κυβέρνησης και Βόσνιων πολιτικών. Η πόλη θυσιάστηκε για κερδίσουν οι ΗΠΑ μια δικαιολογία προκειμένου να επιτεθούν κατά των Σέρβων.
»Είναι ξεκάθαρο πως οι άνθρωποι που προκάλεσαν τον πόλεμο και υπαγόρευσαν τους όρους της ειρήνης, κατέχουν τώρα εταιρείες που εκμεταλλεύονται τον ορυκτό πλούτο των περιοχών αυτών. Απλώς υποδούλωσαν λαούς και τα παραγόμενα καταλήγουν στη Γερμανία και στις ΗΠΑ. Αυτοί είναι οι νικητές, καθώς οι λαοί υποχρεώνονται να εισάγουν, κατόπιν από αυτούς και καθώς δεν έχουν χρήματα, αναγκάζονται να δανείζονται. Αυτή είναι η ιστορία στα Βαλκάνια.
»Το Κόσοβο, για παράδειγμα, δημιουργήθηκε για δύο λόγους. Πρώτον γιατί η περιοχή είναι πλούσια σε ορυκτά και δεύτερον διότι αποτελεί στρατιωτική βάση του ΝΑΤΟ. Είναι η μεγαλύτερη Νατοϊκή βάση στην καρδιά της Ευρώπης.
»Θέλω να πως στους λαούς της Γιουγκοσλαβίας ότι πρέπει να ξεχάσουν το παρελθόν. Χειραγωγήθηκαν τότε και είναι ανόητο να υπάρχει μίσος μεταξύ τους. Πρέπει να δείξουν ότι είναι οι ισχυροί και να καταλάβουν ποιος το δημιούργησε όλο αυτό. Προσωπικά, ταπεινά ζητώ συγνώμη και αυτό γιατί για καιρό δεν αποκάλυπτα τα μυστικά της CIA και του Λευκού Οίκου.

Το πραξικόπημα δεν θα περάσει. Είμαστε όλοι Βενεζουέλα!

Η Ελληνική Επιτροπή Αλληλεγγύης «Είμαστε όλοι Βενεζουέλα» καταδικάζει την αναγνώριση του επίδοξου δικτάτορα Γουαϊδό από την Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία επιλέγει να ταυτιστεί απολύτως αφενός με τους Ιμπεριαλιστές των ΗΠΑ και ΕΕ που ενορχηστρώνουν την ιμπεριαλιστική επέμβαση ενάντια στην Μπολιβαριανή Δημοκρατία της Βενεζουέλας και αφετέρου με τα πιο αντιδραστικά φασιστικά πραξικοπηματικά τμήματα της βενεζουελάνικης ολιγαρχίας.
Η αναγνώριση του Χουάν Γουαϊδό που αυτοανακηρύχθηκε “μεταβατικός πρόεδρος” της Βενεζουέλας στις 11 Ιανουαρίου 2019, ενώ είχε προηγηθεί η συντριπτική εκλογική νίκη των Μπολιβαριανών δυνάμεων υπό τη ηγεσία του Νικολάς Μαδούρο με ποσοστό 67,84% αποτελεί όνειδος για την δημοκρατία όχι μόνο της Βενεζουέλας αλλά και των χωρών που αναγνωρίζουν μια τέτοια διαδικασία ως θεμιτή πράξη αναγόρευσης προέδρου, παραβιάζοντας όλους τους δημοκρατικούς θεσμούς.
Ο Γουαϊδό στο παρελθόν έχει εκπαιδευτεί με στόχο την ανατροπή της μπολιβαριανής επανάστασης, ήδη από την εποχή διακυβέρνησης Τσάβες, στο “Κέντρο Εφαρμοσμένων Μη Βίαιων Δράσεων και Στρατηγικών”, το οποίο χρηματοδοτείται από το “Αμερικάνικο Εθνικό Ταμείο για τη Δημοκρατία”. Παράλληλα είναι μέλος του ακροδεξιού κόμματος «Λαϊκή Θέληση» του Λεοπόλδο Λόπεζ, το οποίο επίσης χρηματοδοτείται από το Εθνικό Ταμείο για τη Δημοκρατία(NED), το Διεθνές Ρεπουμπλικανικό και το Εθνικό Δημοκρατικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ. Οι δυο τους πρωταγωνίστησαν στην προ μηνών αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος, η οποία ανακόπηκε από τις μπολιβαριανές αρχές, αλλά και το ίδιο τον λαό της Βενεζουέλας που προστάτεψε το Προεδρικό Μέγαρο, ταπεινώνοντας τους πραξικοπηματίες. Δεν μπορούμε επίσης να ξεχνάμε της συνεχείς εκκλήσεις του στον Στρατό της Βενεζουέλας να ανατρέψει τη νόμιμη κυβέρνηση και προς τις ΗΠΑ να επέμβουν στρατιωτικά στη Βενεζουέλα.
Θεωρούμε ότι η αναγνώριση του αποτυχημένου πραξικοπηματία-μαριονέτα από την ελληνική κυβέρνηση αποτελεί παραβίαση της κυριαρχίας και της ανεξαρτησίας της Βενεζουέλας και προσβολή ενάντια στη βούληση του λαού της. Επιπλέον εμπλέκει την χώρα μας διπλωματικά στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ, σε μια κρίσιμη και ευαίσθητη διεθνή γεωπολιτική συγκυρία, που στόχο έχουν αφενός τον πλούτο της μπολιβαριανής πατρίδας και αφετέρου την εξάλειψη του ανυπότακτου παραδείγματος της Βενεζουέλας.
Η Ελληνική Κυβέρνηση ενισχύει τον πραξικοπηματία-μαριονέτα την στιγμή που βρίσκεται στην πιο μεγάλη διεθνή απομόνωση. Οι αρχικοί υποστηρικτές του φυλλορροούν (ακόμα και η Γερμανική Κυβέρνηση αποκατέστησε από την 1η Ιουλίου τις διπλωματικές σχέσεις με την νόμιμη κυβέρνηση της χώρας) και αποκαλύπτεται ότι συνδέεται με πράξεις διαφθοράς. Για αυτήν την δουλική της στάση “κέρδισε” τις ευχαριστίες, τόσο του ίδιου του Γουαϊδό, όσο και της κυβέρνησης των ΗΠΑ.
Η απόφαση της Ελληνικής Κυβέρνησης δεν εκφράζει κανέναν προοδευτικό άνθρωπο, φίλο της ειρήνης και της ανεξαρτησίας, στην χώρα μας και τον κόσμο.
Απαιτούμε την άμεση και κατηγορηματική ανάκληση της εν λόγω δήλωσης.
Ο προοδευτικός κόσμος και η νεολαία στη χώρα μας, μαζί με τον αγωνιζόμενο λαό σε όλο τον κόσμο, θα βρεθεί και πάλι στο πλευρό της Μπολιβαριανής Βενεζουέλας και θα υπερασπιστεί το δικαίωμα του λαού της να επιλέγει τον δρόμο του αντιστεκόμενος στον πόλεμο του διεθνούς ιμπεριαλισμού.
ΗΠΑ και ΕΕ – ΚΑΤΩ τα ΧΕΡΙΑ από τη Βενεζουέλα
Το πραξικόπημα δε θα περάσει
Είμαστε όλοι Βενεζουέλα!

Υφυπουργός… Ελληνικού με «λάτσεια» προϋπηρεσία

Έχουμε ήδη περιγράψει πως η κυβέρνηση της ΝΔ έχει και… επιχειρηματικό σκέλος, αφού την στελεχώνουν και οι γνωστοί ως άνθρωποι της «αγοράς».   Φαίνεται, μάλιστα, πως η Νέα Δημοκρατία έχει τοποθετήσει και τους κατάλληλους υπουργούς στις κατάλληλες θέσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του κυρίου Δημήτρη Οικονόμου, του νέου υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αρμόδιου για θέματα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος.  Ο Κυριάκος Μητσοτάκης προφανώς και γνώριζε ότι ο Δ. Οικονόμου ήταν στέλεχος Lamda Development, άρα έχει άμεση εμπλοκή με την προώθηση του ξεπουλήματος στο Ελληνικό. Το είπε, άλλωστε, και ο ίδιος υφυπουργούς σε δήλωση του:  «Η συνεργασία μου με τη ΛΑΜΔΑ ήταν γνωστή από την αρχή σ’ όλους τους εμπλεκόμενους με το έργο. Αφορούσε αποκλειστικά συμβουλευτικές υπηρεσίες για την αυστηρή τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας στις υπό έγκριση πολεοδομικές μελέτες του Ελληνικού)». Πρόσθεσε, δε, και το εξής:  «Οσον με αφορά, πέραν του αυτονόητου ότι η επαγγελματική μου δραστηριότητα διακόπηκε μόλις ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως υφυπουργού, θα πολιτευθώ με βάση τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το ρόλο αυτό, με διαφάνεια, υπευθυνότητα και αντικειμενικότητα, και αναζήτηση συναινέσεων που ιδιαίτερα στο αντικείμενο μου είναι εφικτές και έχουν λειτουργήσει και στο πρόσφατο παρελθόν».
Στην περίπτωση του κυρίου Δημ. Οικονόμου έχουμε πάλι μια εκδοχή του νόμιμου άρα και ηθικού, λες και δεν γνωρίζει όλη η χώρα και τι εκπροσωπεί η Lamda Development σε σχέση με το Ελληνικό, αλλά και ποια είναι η πρόθεση της Νέας Δημοκρατίας. Και μέσα σε όλα αυτά και ο ΣΥΡΙΖΑ που θυμάται το παρελθόν του κι έχει αρχίσει πάλι τον… αγώνα για το Ελληνικό: «Επιβεβαιώνονται οι παρασκηνιακές συνεννοήσεις της Lamda Development με τη ΝΔ και οι εσκεμμένες καθυστερήσεις από την πλευρά της εταιρείας για το έργο του Ελληνικού, με στόχο την τροποποίηση της σύμβασης σε βάρος των συμφερόντων του ελληνικού δημοσίου». Ο ΣΥΡΙΖΑ! Ο ΣΥΡΙΖΑ που από τα… παλικαρίσια «δεν πωλείται» έφτασε – ως κυβέρνηση – στα περί «εμβληματικής επένδυσης» του Ελληνικού! Το θέμα του ξεπουλήματος του Ελληνικού είναι, άλλωστε, μια από τις «εμβληματικές» «κωλοτούμπες» του ΣΥΡΙΖΑ. 

Επί της ουσίας: Προφανώς και υπάρχει ζήτημα που ένας υφυπουργός… Ελληνικού έχει «λάτσεια» προϋπηρεσία. Για την κυβέρνηση (και την εταιρεία), πάντως,  είναι μια καλή επιλογή. Ποιος θα γνώριζα καλύτερα το θέμα εάν όχι περιπτώσεις όπως ο κ. Οικονόμου…;  Να προχωράνε οι «δουλειές» κι όλα τα άλλα βρίσκονται… 

Μάθε παιδί μου γράμματα και… τι θέλουν οι ΗΠΑ




Όπως προανήγγειλε και ο κ. Τραμπ έτσι και έγινε: “Αυτό το καλοκαίρι θα ξεκινήσουμε το Πρόγραμμα Ανταλλαγής Μελλοντικών Ηγετών (FLEX) με την Ελλάδα για να αναπτύξουμε την επόμενη γενιά ηγετών που θα διατηρήσουν και θα ενισχύσουν την ισχυρή μας εταιρική σχέση”.


Χωρίς να χαθεί ούτε μέρα συνεχίζεται και επιταχύνεται, επί κυβέρνησης ΝΔ, η υλοποίηση των αποφάσεων του περιλάλητου «Στρατηγικού Διαλόγου» μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ. Διαδικασία που εγκαινιάστηκε το Δεκέμβρη στην Ουάσιγκτον επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και αφορά στο βάθεμα της εμπλοκής στα ιμπεριαλιστικά σχέδια των ΗΠΑ σε μια σειρά από πεδία, μεταξύ των οποίων και η Εκπαίδευση, αναδεικνύοντας ξανά και ξανά ότι η κυβέρνηση του Κυρ. Μητσοτάκη έρχεται να οικοδομήσει πάνω σε ό,τι - επικίνδυνο και αντιλαϊκό - ξεκίνησε να χτίζει αυτή του Αλ. Τσίπρα.
Θυμίζουμε, εδώ, στο κοινό ανακοινωθέν που εκδόθηκε μετά την ολοκλήρωση του πρώτου «Στρατηγικού Διαλόγου» το Δεκέμβρη στην Ουάσιγκτον, με επικεφαλής των αντιπροσωπειών των δύο πλευρών τους υπουργούς Εξωτερικών των 2 χωρών (Μ. Πομπέο και Γ. Κατρούγκαλο) αναπτύσσονταν συνολικά έξι θεματικές ενότητες: «Περιφερειακή Συνεργασία, Αμυνα και Ασφάλεια, Κράτος Δικαίου και Αντιτρομοκρατία, Εμπόριο και Επενδύσεις, Ενεργειακή Συνεργασία και Επαφές των Πολιτών».
Για, δε, τις τελευταίες το ανακοινωθέν έγραφε: «Οι δύο πλευρές αναγνώρισαν τους ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν τους δύο λαούς, καθώς και τον ζωτικό ρόλο που αυτές οι σχέσεις διαδραματίζουν για την ενίσχυση της διμερούς σχέσης. Ειδικότερα, οι δύο κυβερνήσεις συζήτησαν τρόπους για την αύξηση της συνεργασίας μεταξύ μουσείων, προγραμμάτων ανταλλαγής φοιτητών και προγραμμάτων αγγλικής γλώσσας και χαιρέτισαν την έναρξη του προγράμματος ανταλλαγής FLEX το καλοκαίρι του 2019.
Συγκεκριμένα, το πρώτο γκρουπ 9 Ελλήνων μαθητών που έχουν ενταχθεί στο αμερικανικό πρόγραμμα FLEX («Future Leaders Exchange Program», «Πρόγραμμα Ανταλλαγών Μελλοντικών Ηγετών») ετοιμάζεται να αναχωρήσει για τις ΗΠΑ, προκειμένου να φοιτήσουν για ένα χρόνο σε αμερικανικά γυμνάσια και λύκεια. Πριν από την αναχώρησή τους, μάλιστα, κλήθηκαν στην πρεσβεία για τις τελευταίες συνεννοήσεις.
Επισήμως, το πρόγραμμα FLEX, ειδικά το υποπρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από Ευρώπη και Ευρασία, τους παρέχει υποτροφίες να περάσουν ένα χρόνο σε σχολεία στις ΗΠΑ. Κάθε μαθητής ζει με μια αμερικανική οικογένεια για ένα ακαδημαϊκό έτος, ώστε «να μάθει για τις αμερικανικές αξίες, να παρακολουθήσει ένα αμερικανικό σχολείο και να διδάξει στους Αμερικανούς για τη χώρα του».
Επιστρέφουν... «γαλβανισμένοι» από τις αμερικανικές «αξίες»
Όπως αναφέρεται παρακάτω στο σχετικό ενημερωτικό του FLEX: «Οι συμμετέχοντες επιστρέφουν στο σπίτι γαλβανισμένοι και εμπνευσμένοι («galvanized and inspired»), για να μοιραστούν τις νέες εμπειρίες τους και να επηρεάσουν θετικά τις πατρίδες τους και τις κοινότητές τους».
«Οι συμμετέχοντες επιστρέφουν στο σπίτι
γαλβανισμένοι και εμπνευσμένοι για να επηρεάσουν
 θετικά τις πατρίδες τους»,
λέγεται στην περιγραφή του προγράμματος
Παραπέρα: «Αυτοί οι απόφοιτοι εντάσσονται σε ένα ισχυρό διεθνές δίκτυο, το οποίο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Alumni FLEX, το οποίο προσφέρει υποστήριξη μέσω επιχορηγήσεων και επαγγελματικής ανάπτυξης («grants and professional development»). Σήμερα, οι απόφοιτοι FLEX εργάζονται σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των κυβερνήσεων, των επιχειρήσεων, των ΜΚΟ, της εκπαίδευσης και της δημοσιογραφίας», με δυο λόγια σε όλα τα κρίσιμα πόστα.
Από την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, το πρόγραμμα Future Leaders Exchange (FLEX) συνεχίζει να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην "παροχή" της νεολαίας από την Ευρώπη και την Ευρασία της ευκαιρίας να ζήσει και να σπουδάσει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δημιουργήθηκε από τον πρώην Γερουσιαστή Μπιλ Μπράντλεϊ ως τρόπο εξασφάλισης μακροχρόνιας ειρήνης και αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης και της Ευρασίας, οι φοιτητές FLEX μαθαίνουν για δημοκρατία από πρώτο χέρι, βιώνοντας το ως φοιτητές ανταλλαγής. "Πράγματι", όπως δήλωσε ο πρώην Γερουσιαστής Μπράντλεϊ, "ποιος καλύτερος τρόπος να διδάξετε αυτές τις συνήθειες από πρώτο χέρι από το να φέρετε δεκάδες χιλιάδες νέους από την Ευρώπη και την Ευρασία στην Αμερική όπου θα μάθουν για τα προνόμια και τις ευκαιρίες που έρχονται με τη ζωή σε μια δημοκρατία με οικονομία ελεύθερης αγοράς. " Η FLEX ιδρύθηκε το 1992 και - όπως λένε οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του προγράμματος - από το 1993 παρείχε τέτοιες υποτροφίες σε περισσότερους από 27.000 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, τη Λευκορωσία, την Τσεχία, την Εσθονία, τη Γεωργία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία, το Καζακστάν, την Κιργιζία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, τη Μολδαβία, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Σλοβακία, το Τατζικιστάν, το Τουρκμενιστάν, την Ουκρανία και το Ουζμπεκιστάν. Δηλαδή, στοχευμένα σε χώρες ενταγμένες προηγούμενα στο σοσιαλιστικό στρατόπεδο, ή με ισχυρό αντιιμπεριαλιστικό λαϊκό αίσθημα.
Άλλωστε, το FLEX έχει «σπόνσορα» το ίδιο το αμερικανικό ΥΠΕΞ και ειδικότερα το Γραφείο για τις Εκπαιδευτικές και Πολιτιστικές Υποθέσεις, όπως λέγεται, με στόχο την οικοδόμηση «φιλικών και ειρηνικών σχέσεων μέσα από διεθνείς ανταλλαγές».
Παραπέρα, το όλο πρόγραμμα έχει διαχειριστή την οργάνωση «American Councils» («Αμερικανικά Συμβούλια για τη Διεθνή Εκπαίδευση»). Η δράση τους απλώνεται σε 90 χώρες, από τα προγράμματά τους έχουν περάσει πάνω από 94.000 σπουδαστές διεθνώς, ενώ σήμερα υπολογίζεται ότι, στο πλαίσιο του FLEX, έχουν πάνω από 1.700 ξένους σπουδαστές σε γυμνάσια, κολέγια και πανεπιστήμια, απλωμένους και στις 50 Πολιτείες των ΗΠΑ.
Έτσι χτίζονται τα δίκτυα. Με σχέδιο, με πιστώσεις, οργάνωση και στόχους. Οι μάχες κερδίζονται πριν δοθούν. Ειδικά αυτή της επιρροής. Ειδικότερα στα νέα παιδιά που δεν έχουν κατασταλάξει ακόμη και αγωνιούν για το μέλλον τους. Ευτυχώς που οι "κομμουνιστές", όπως ο κ. Κατρούγκαλος και η κυβέρνηση που ανήκε, και νομιμοποίησε αυτά τα σχέδια και τα έδωσε σάρκα και οστά. Στον κ. Μητσοτάκη το μόνο που μένει είναι να τα επεκτείνει…
Επιμέλεια-σχόλιο: Νίκος Πυλιώτης

Ο Λαγός έγινε λαγός μαζί με άλλους λαγούς…

       

13-07-2019
Ο Λαγός σαν άκουσε μια ντουφεκιά έγινε λαγός μαζί με άλλους λαγούς. Άλλωστε τι να κάτσει να κάνει στο χοιροστάσιο, αφού αυτό δεν κατάφερε να μπει στη Βουλή. Άλλωστε αυτός είναι ένας απλός λαγός. Τζάμπα τα μαγειρέματα του αρχηγού του που έκοψε όλους όσους το όνομά τους προηγούνταν του δικού του προκειμένου να τον εκλέξει σίγουρα στην Ευρωβουλή. Άφησε ο Λαγός τον αρχηγό του, που διέλυσε το χοιροστάσιο για χάρη του, και την κοπάνησε. Φασίστες, παλιοτόμαρα, μαχαιροβγάλτες, ξετσίπωτοι, χαμένα κορμιά, νταβατζήδες, δολοφόνοι που παρίσταναν τους πατριώτες. Ένας πατριωτισμός που αρχίζει και τελειώνει στην ικανοποίηση των προσωπικών τους αναγκών και φιλοδοξιών, των προσωπικών τους βρωμιών κι όμως βρέθηκαν χιλιάδες γομάρια να λερώσουν τα χέρια τους ρίχνοντας το ψηφοδέλτιο αυτών των αληταράδων που στην πρώτη στροφή εκτροχίασαν το φασιστικό τους τρένο.

Νάβις

Ο ενιαίος Δήμος Κέρκυρας διασπάστηκε... Τα προβλήματα παραμένουν και μεγαλώνουν…



                Στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορούσε την έγκριση των Μεταβατικών Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας των τριών νέων Δήμων της Κέρκυρας αλλά και την κατανομή του προσωπικού, αναδείχτηκαν για μία ακόμη φορά οι μεγάλες πολιτικές ευθύνες των δημοτικών αρχών αλλά και των κυβερνήσεων για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες των Δήμων.
            Επίσης, αναδείχτηκε το πόσο εξαπάτησαν τον κερκυραϊκό λαό οι 3 νέοι Δήμαρχοι, που ενώ προεκλογικά επιδίδονταν σε εξαγγελίες και διαφήμιζαν ότι έχουν λύση για όλα, τώρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα... Έχουν καθήκον να καταθέσουν τις προτάσεις που διακήρυτταν πριν τις εκλογές και που όπως έλεγαν θα επιλύσουν τα ζητήματα αυτά. Τις προτάσεις αυτές θα πρέπει να δεσμευτεί να τις υλοποιήσει η σημερινή δημοτική αρχή.
             Εμείς θεωρούμε ότι, οι  3 νέοι Δήμαρχοι  αντί  να ερίζουν για το μοίρασμα της μιζέριας του ενιαίου Δήμου, έχουν καθήκον να διεκδικήσουν  από  τώρα  τους  απαιτούμενους οικονομικούς πόρους,  τα  μέσα αλλά και νέο μόνιμο προσωπικό για να λειτουργήσουν  οι υπηρεσίες τους.
            Στο Δημοτικό Συμβούλιο, από τη μεριά της "Λαϊκής Συσπείρωσης", επισημάνθηκε η μεγάλη έλλειψη προσωπικού που υπάρχει. Σύμφωνα με τα οργανογράμματα υπάρχουν ακόμη 462 κενές οργανικές θέσεις εκ των οποίων μόνο οι 182 θα καλυφθούν από την πολυαναμενόμενη προκήρυξη 3Κ. Είναι ξεκάθαρο ότι το προσωπικό όσο παραμένει σε αυτόν τον χαμηλό αριθμό είτε σε έναν Δήμο δουλεύει είτε μοιραστεί σε τρεις το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, οι ελλείψεις παραμένουν.   
            Αυτές τις μέρες κορυφώνεται η εύλογη ανησυχία των (533) εργαζομένων του ενιαίου (…ακόμα) Δήμου Κέρκυρας που βλέπουν ότι κινδυνεύουν να μετακινηθούν σε Βορρά ή Νότο επωμιζόμενοι οι ίδιοι έξοδα και χρόνο, εξ’ αιτίας των προγραμματισμών σε προσωπικό που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ άφησε στον αέρα.
            Τα κενά σε προσωπικό, οι ελαστικές σχέσεις εργασίες, η κινητικότητα, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις, η αξιολόγηση του προσωπικού έχουν τη σφραγίδα της μνημονιακής και Ευρωενωσιακής εποπτείας στην οποία συμφωνούν βέβαια και οι ελληνικές κυβερνήσεις. Στόχο έχουν την  προσαρμογή της Τοπικής Διοίκησης στις ανάγκες της καπιταλιστικής ανάπτυξης, προς όφελος των κερδών των  επιχειρηματικών ομίλων και σε βάρος των εργαζομένων στους δήμους, αλλά και κατ’ επέκταση σε βάρος των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.
            Καλούμε τους εργαζόμενους των Δήμων της Κέρκυρας να μην εφησυχάσουν. Με το Σωματείο τους να διεκδικήσουν την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων και την άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού σε κλάδους και σε ειδικότητες που υπολείπονται στις υπηρεσίες.
            Καλούμε τον Κερκυραϊκό λαό να διεκδικήσει την πλήρη στελέχωση των δημοτικών υπηρεσιών με στόχο την κάλυψη των λαϊκών αναγκών του.
            Η "Λαϊκή Συσπείρωση" με τους εκλεγμένους της μέσα από τα νέα Δημοτικά Συμβούλια των τριών Δήμων της Κέρκυρας, αλλά και με το λαϊκό κίνημα θα πρωτοστατήσει για λύσεις σε όφελος του λαού και των εργαζομένων.
            Θα σταθεί δυναμικά απέναντι σε πολιτικές που υποβαθμίζουν, εμπορευματοποιούν ή ιδιωτικοποιούν Δημοτικές υπηρεσίες και δομές σε όφελος των συμφερόντων επιχειρηματικών ομίλων.

13 Ιουλ 2019

«Εθνικά, πολιτικά και κοινωνικά επικίνδυνο μόρφωμα» η Χρυσή Αυγή: Νέα αποχώρηση μέλους της ΚΕ με βαριές κατηγορίες

Με μια επιστολή-βόμβα, ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας με τη Χρυσή Αυγή, δημοτικός σύμβουλος και μέχρι πρότινος μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της οργάνωσης Δημήτρης Βογιατζής ανακοίνωσε την αποχώρηση του από το ναζιστικό κόμμα. 
Ο Βογιατζής, που κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη της ναζιστικής οργάνωσης πριν λίγους μήνες, αποκαλεί τη Χρυσή Αυγή “συμμορία” και αποκαλύπτει απειλές βίας για σπασμένα κεφάλια από έτερο μάρτυρα υπεράσπισης και στέλεχος της οργάνωσης, τον Άγγελο Ιωάννου! Ταυτόχρονα, κατηγορεί την ηγεσία του κόμματος για “αλαζονεία της μικροκομματικής εξουσίας”, βάλει κατά του Μιχαλολιάκου και του συστήματος οικογενειοκρατίας που έχει επιβληθεί στην εγκληματική συμμορία.
Αναφερόμενος στην οικογενειοκρατία και ευνοιοκρατία, ο Δ. Βογιατζής γράφει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή του (τα έντονα γράμματα από το πρωτότυπο):
Στην επιλογή να ξεκινάει το ψηφοδέλτιο της Β1 Βόρειος Τομέας Αθηνών από το γράμμα Ζ για να εκλεγεί με το ζόρι βουλευτής η γυναίκα του Ζαρούλια.
Στη φανερή στηριξη που παρεχει στη θυγατερα του, η οποια χωρις τη βοηθεια του μπαμπα αμφιβαλλω αν θα επιλέγονταν να μιλησει έστω και μπροστά σε συνάθροιση αναλφαβητων εθνικιστών.
ΑΛΛΑ εκεί που αγγίζει τα όρια του πολιτικού παραλογισμού, είναι η περίπτωση του “γαμπρού” Αρτέμη Ματθαιοπουλου, ο οποιος φερει καιτην ευθυνη του καζου των δημοτικων εκλογων της Θεσσαλονικης.
Σε οποιοδηποτε πολιτικο κομμα με στοιχειωδη πολιτικη λογικη, ο κ. Ματθαιόπουλος θα είχε εκπεσει από το Πολιτικό Συμβούλιο, ακομα και απο την ηγετικη θεση που κατεχει σήμερα ως Περιφερειάρχης στην Βόρεια Ελλάδα.
Εδω τον ειδαμε να φιγουραρει παλι στο ψηφοδελτιο της Χρυσης Αυγης, λες και δεν ειχε συμβει τιποτα, και μάλιστα στην Α΄ Θεσσαλονίκης, και με σταυροδότηση σε μοιρασμένα ψηφοδέλτια από την Τ.Ο. θεσσαλονίκης να έρχεται δεύτερος σε σταυρούς.
Και φυσικα δεν ειναι μονον ο κ. Ματθαιοπουλος, που απολαμβανει της ιδιαιτερης ευνοίας του κ. Μιχαλολιακου.
Το πρώην μέλος της ΚΕ της Χρυσής Αυγής κάνει λόγο επίσης και για ευθείες απειλές για “σπασμένα κεφάλια” από το έτερο μέλος της ΚΕ, δικηγόρο της οργάνωσης Άγγελο Ιωάννου:

«Fast track» απελάσεις ξεριζωμένων

       

13-07-2019
Το στίγμα της κυβερνητικής πολιτικής απέναντι στους ξεριζωμένους που ρισκάρουν τις ζωές τους για να έρθουν από τη θάλασσα του Αιγαίου στη χώρα μας, έδωσε για άλλη μια φορά ο αρμόδιος για τη Μεταναστευτική Πολιτική αναπληρωτής υπουργός Γ. Κουμουτσάκος. Συγκεκριμένα, μετά την  επίσκεψή του το Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) Σάμου, στο Βαθύ, δήλωσε ότι για τους ξεριζωμένους υπάρχει η βούληση «για την υλοποίηση ενός στιβαρού και αποτελεσματικού προγράμματος επιστροφών για εκείνους που δεν έχουν το δικαίωμα να μένουν στη χώρα». Δηλαδή, fast track διαδικασίες εξέτασης αιτήσεων  ασύλου και διώξιμο από τη χώρα μας όσων οι αιτήσεις απορρίπτονται.
Στις δηλώσεις του, ανάμεσα στα άλλα, ο αναπληρωτής υπουργός είπε πως στο Βαθύ της Σάμου «υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα στη διαχείριση του Προσφυγικού – Μεταναστευτικού στα νησιά του Αιγαίου. Μία δομή με προδιαγραφές να δεχθεί περίπου 650 ανθρώπους αυτήν τη στιγμή έχει πάνω από 3.500 με 4.000 μετανάστες. Η κατάσταση είναι μη βιώσιμη και αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το Βαθύ της Σάμου είναι μία “πολιορκημένη πόλη” και αυτό πρέπει να τελειώσει». Συμπληρώνοντας ότι η κυβέρνηση της ΝΔ θα κινηθεί με άξονες «τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», αλλά και «την υποχρέωση και το καθήκον της προστασίας των πολιτών και της ασφάλειάς τους».

Ο αναπληρωτής υπουργός προήδρευσε ευρείας σύσκεψης υπηρεσιακών και τοπικών παραγόντων για την αντιμετώπιση των ζητημάτων διαχείρισης του Προσφυγικού – Μεταναστευτικού στο νησί. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «πρόθεση και δέσμευσή μας είναι να αλλάξει ριζικά αυτή η απαράδεκτη εικόνα στα νησιά» και εξήγησε: «Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Μία είναι η πρώτη επιλογή και συνοψίζεται σε τρεις λέξεις: Επιτάχυνση, επιτάχυνση, επιτάχυνση των διαδικασιών εξέτασης, χορήγησης ή απόρριψης του ασύλου. Η επιτάχυνση της διαδικασίας εξέτασης ασύλου θα επιτρέψει στην Ελληνική Δημοκρατική Πολιτεία να διαχωρίσει εκείνους που έχουν αμιγώς προσφυγικό προφίλ και δικαιούνται άσυλο από εκείνους που παρανόμως εισέρχονται στη χώρα. Οι πρώτοι έχουν το δικαίωμα και μπορούν να μείνουν. Οι δεύτεροι πρέπει να φύγουν το ταχύτερο δυνατόν. Υπάρχει η βούληση για την υλοποίηση ενός στιβαρού και αποτελεσματικού προγράμματος επιστροφών για εκείνους που δεν έχουν το δικαίωμα να μένουν στη χώρα. Πολλά πρέπει να γίνουν. Η μεταναστευτική πολιτική δεν μπορεί παρά να είναι μία ολοκληρωμένη στρατηγική, με μία βεντάλια μέτρων. Μια συνεκτική πολιτική που βέβαια ξεκινά από την αποτελεσματική προστασία των συνόρων μας».

Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε για τη Μάχη του Καρπενησίου

 (VIDEO)




Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε την Παρασκευή το βράδυ στο χώρο της κατασκήνωσης του 28ου Αντιιμπεριαλιστικού Διημέρου της ΚΝΕ για την κατάληψη του Καρπενησίου, αλλά και συνολικότερα τη δράση του ΕΛΑΣ και αργότερα του ΔΣΕ στην περιοχή.

Ο Κυρανάκης τώρα δικαιώνεται – ΑΜΚΑ μόνο για Έλληνες αποφάσισε ο Βρούτσης

TOP READ