26 Απρ 2012

Τώρα ήρθαν για μένα.......


Τώρα ήρθαν για μένα.......



 Πρώτα ήρθαν για τους μετανάστες…. τους χτύπησαν , τους μαχαίρωσαν ,τους εξεφτέλισαν…. είπαν οτι η πατρίδα μας είναι ιερή και οι μετανάστες την μολύνουν . Οτι καταστρέφουν την εικόνα μας, αλειώνουν την παράδοση και την θρησκεία .Είπαν οτι κουβαλούν αρρώστιες, πουλάν ναρκωτικά και καταστρέφουν την οικονομία….. είπαν οτι μας πήραν τις δουλειές…..

….αλλα δεν μίλησα , γιατι δεν ήμουν μετανάστης .Εγώ γεννήθηκα εδώ, αυτοί μπουκάρανε στην πατρίδα μου. Μου είπαν ότι όλα τα προβλήματα ξεκινουν απο τους “ξένους” … και το δέχθηκα…

 Μετά ήρθαν για τους αριστερούς και τους αναρχικούς…. Επιτέθηκαν στα στέκια,σε καταλήψεις …. χτύπησαν αλληλέγγυους ,χάραξαν δασκάλους,. Συνεργάστηκαν με τα Ματ σε πορείες εναντίων αναρχικών…..

…αλλα δεν μίλησα. Τα “άκρα” συγκρούονται πάντα και η “βία” των αναρχικών-κουκουλοφόρων επρεπε επιτέλους να σταματήσει .Πρέπει να σταματήσουν να καίνε την χώρα καθε τρείς και λίγο…..
  
 Μετά ήρθαν για τους ομοφυλόφιλους…. τους επιτέθηκαν ,τους πρόσβαλαν….
…ούτε τότε μίλησα. Πως επιτρέπουν αυτα τα καραγκιοζιλίκια στην Αθήνα; Ποιος θα προστατεύσει τα παιδιά μας;;;

 Μετα ήρθαν για τους συνδικαλιστές.Και πήραν το μέρος των “επενδυτών”
…αλλα ούτε τότε μίλησα. Είχα ακούσει στην tv για τους συνδικαλιστές. Σέρνουν τον κόσμο στις απεργίες και καταστρέφουν την οικονομία…. κλεινουν το κεντρο καθε τρεις και λίγο,τα μαγαζιά,το μετρό σαν να τους ανήκει η πόλη…..

 Μετά ζήτησαν την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και χτύπησαν φοιτητες…

…αλλα δεν μίλησα γιατι δεν ημουν φοιτητής. Δεν χρειαζόμαστε άσυλο να κρύβεται ο καθε αναρχικός και να φτιάχνει μολότωφ……

Τώρα ήρθαν για μένα….. Μου πήραν τα πάντα και δεν έχω που να πάω.Θέλω να φωνάξω,αλλα δεν είναι κανείς εδω να μ’ακούσει. Αλληλεγγύη απο κανέναν…. βγήκα στον δρόμο και με χτυπάν, ζητω βοήθεια και με διώχνουν…. Η πολιτεία με στέλνει σε κεντρο φιλοξενίας “άστεγων- τοξικομανών- ανέργων”….

…και δεν είναι κανείς εδώ να φωνάξει για μένα.!!!!

«Στη Γερμανία οι ναζιστές πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.Μετά ήρθαν για τους Εβραίους, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.Μετά ήρθαν για τους καθολικούς, εγώ ήμουν προτεστάντης και γι’ αυτό δεν μίλησα.Μετά ήρθαν για μένα, αλλά μέχρι τότε δεν είχε μείνει πια κανείς να μιλήσει για μένα..»

Martin Niemoller

Διασκευάζει ο Μανικάκος.….


Πηγή: seisaxthia


Πάμε σαν άλλοτε...




Ο ηθοποιός και τραγουδιστής  Ernst Busch (1800-1980) ήταν ενταγμένος σε όλη του ζωή στο Κομμουνιστικό κίνημα. Συνθέτης και ερμηνευτής πολιτικών τραγουδιών, εμφανίστηκε στο Βερολίνο σε παραγωγές του Brecht. Δραπέτευσε το 1933 απο τη Γερμανία κυνηγημένος απο την Γκεστάπο. Το 1937 υπηρέτησε στις Διεθνείς Ταξιαρχίες στην Ισπανία στον πόλεμο ενάντια στον φασισμό. Τα τραγούδια του ακουγόντουσαν απο το "Radio Barcelona" που έλενγχαν οι αντιφασιστικές δυνάμεις. Μετά την ήττα στην Ισπανία διέφυγε στο Βέλγιο και εκεί τον συνέλαβαν οι ναζί και τον έκλεισαν σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Επέζησε μέχρι την απελευθέρωση του απο τον Σοβιετικό στρατό. Εγκαταστάθηκε στο Ανατολικό Βερολίνο και δούλεψε ξανά με τον Brecht. Μέχρι το τέλος της ζωής του ήταν απο τις γνωστές φυσιογνωμίες στο χώρο της τέχνης στην Ανατολική Γερμανία ηχογραφώντας τραγούδια για τους εργάτες και πάιζοντας σε έργα του Brecht με την ερμηνεία του στον Γαλιλαίο να μένει στην ιστορία.



Υ.Γ Έτσι για να θυμόμαστε ότι μπορεί να υπάρξει και άλλη τέχνη και καλλιτεχνική δημιουργία, σήμερα που οι διάφοροι Χαικάληδες (Ανεξάρτητοι Έλληνες) , Χαραλαμπίδηδες (ΝΔ) και πολλοί άλλοι δίνουν καλλιτεχνικά ένσημα στα δεξιά και ακροδεξιά ρεύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ