22 Σεπ 2013

ΣΩΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΡΑΣOΦΑΣΙΣΜΟ ΣΟΥ...

ΣΩΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΡΑΣOΦΑΣΙΣΜΟ ΣΟΥ...

Συγχωρήστε με που αρνούμαι να σχολιάσω το θέμα τού τίτλου
και σας παραπέμπω αλλού.

Ομολογώ πως το κάνω γιατί δεν θέλω να χαλάσω την υπέροχη γεύση στην ψυχή μου απ' την επίσκεψή μου και στο 39ο ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΘΕΣΠΕΣΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΚΝΕ.

Τρίτη και τελευταία μέρα σήμερα του Φεστιβάλ και δεν κάνω πεσκέσι σε κανένα κερατά την ομορφιά που απόλαυσα εκεί. 
Θα πέσω να ξεκουραστώ μ' αυτήν την τελειότητα να μου γλυκαίνει τ' όνειρο. 

Το ότι δεν έπεφτε καρφίτσα στο χώρο τού Φεστιβάλ κι αυτό με ταλαιπώρησε κάπως,
το προσπερνώ αδιάφορα.

Το παντελόνι μου βέβαια έχει τα παράπονά του,
γιατί για να ξεκουραστώ εκεί μέσα απ' την πεντάωρη ορθοστασία κι απ' τις βόλτες να επισκεφτώ αυτόν τον τεράστιο χώρο τού Φεστιβάλ,
άραξα κατάχαμα και το έκανα χάλια. 
Πού να βρείς όμως τραπεζοκαθίσματα;;;
Όλα γεμάτα!
Μωρέ ούτε άδειο σημείο σε πεζούλι δεν έβρισκες να κάτσεις! 
Χαλάλι λοιπόν που έγινε μες στο χώμα το παντελόνι μου.  

Μα και τα παπούτσια μου έχουν παράπονα.
Ήταν τόσο πυκνός ο κόσμος που στεκόταν όρθιος ή περιφερόταν στον απέραντο χώρο τού Φεστιβάλ, 
που άθελά τους διάφοροι με πάτησαν και διαφόρων τα παπούτσια πάτησα κι εγώ.
Ε, μ' ένα συγνώμη εκατέρωθεν κι ένα χαμόγελο,
το ξενύχιασμα ξεχνιόταν στο λεπτό.

Γι' αυτό σας λέω, συγχωρήστε με που σας παραπέμπω  ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ...

ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ