6 Μαρ 2019

Γιάννης Αντετοκούνμπο: “Μου έλεγαν δεν είσαι Έλληνας, γιατί είσαι μαύρος…”

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο βαδίζει ολοταχώς για τον τίτλο του MVP, οδηγώντας τους Μιλγουόκι Μπακς (ή Ελαφιακό, όπως καθιερώθηκε να τον λένε και από τα social media της ομάδας) στο καλύτερο ρεκόρ του φετινού ΝΒΑ. Πριν κληθεί όμως να κατακτήσει τον μπασκετικό κόσμο έπρεπε να κερδίσει το δικαίωμα να σταθεί σε μια γωνιά και να ζήσει. Πριν γίνει διεθνούς φήμης αστέρας, που όλος ο κόσμος τον νιώθει δικό του άνθρωπο, τον αγαπημένο του Yannis, έπρεπε να παλέψει για να μην τον θεωρούν όλοι ξένο -αν όχι εχθρό…
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στους οποίους λέω ότι είμαι Αφρικανός. Δεν είμαι μόνο “Greek Freak”. Δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο κόσμος για το επώνυμό μου. Υπήρχαν στιγμές που ήμουν στην Ελλάδα και μου έλεγαν “δεν είσαι Έλληνας, είσαι Νιγηριανός επειδή είσαι μαύρος”. Συνέβη βέβαια και το αντίθετο, όταν ο κόσμος μου έλεγε “δεν είσαι Αφρικανός, είσαι Έλληνας, είσαι ο Greek Freak”. Δεν με ενδιαφέρει! Κατά βάθος ξέρω ποιος είμαι και από που προέρχομαι. Αυτό έχει σημασία για εμένα,,,
Αυτά ανέφερε σε συνέντευξή του στο theundefeated.com, μιλώντας για την καταγωγή του, με αφορμή το νιγηριανό διαβατήριο που πήρε πρόσφατα. Ενώ ανέφερε πως θέλει κάποια στιγμή να επισκεφτεί την άλλη πατρίδα του, τη Νιγηρία, όπως θα θέλει σίγουρα να δείξει στα παιδιά του, που θα γεννηθούν και θα μεγαλώσουν στις ΗΠΑ, πού είχε πρωτοπαίξει ο ίδιος μπάσκετ, δηλαδή στην Ελλάδα…
Όσο για αυτούς που είναι περήφανοι σήμερα για τον Έλληνα Γιάννη και όσα πετυχαίνει στο ΝΒΑ, ενώ χωρίς αυτά δε θα ήθελαν ούτε να τον ξέρουν, δε διαφέρουν και τόσο πολύ στην πραγματικότητα, από όσους του έλεγαν -και το πιστεύουν σήμερα- πως την εθνικότητα την ορίζει το χρώμα της επιδερμίδας μας, και πως ένας μαύρος δεν μπορεί να είναι Έλληνας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ