7 Μαρ 2019

ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΑ "ΦΩΤΑ" ΤΗΣ "ΜΑYΜΑRΚΕΤΙΣΤΙΚΗΣ" ΙΣΤΟΡΙΑΣ:




Βαστάει χρόνια αυτή η κολόνια.
Με αφορμή την ΜάιΜαρκετίστικη ιστορία αντιγράφω από: Konstantinos Mpourxas
Αλέκα Παπαρήγα: ''Εχει διαμορφωθεί παγκόσμια με δικτύωση και στην Ελλάδα ένα καλά οργανωμένο σύστημα χαφιεδισμού σε τόπους δουλιάς με παγκόσμιες διαστάσεις. 
Πλοκάμια αυτού του συστήματος απλώνονται στη χώρας μας, καθώς ήδη λειτουργούν εταιρείες που στρατολογούν επί πληρωμή άτομα και μάλιστα φοιτητές και φοιτήτριες που δήθεν κάνουν πρακτική και συμπληρώνουν το εισόδημά τους, χρησιμοποιούμενοι από επιχειρήσεις, προκειμένου οι τελευταίες να εξακριβώσουν ποιοι εργαζόμενοι είναι αποδοτικοί και ποιοι όχι.
Τα άτομα αυτά υποδύονται τους πελάτες. 
Δεν ξέρω ο κύριος Τσιτουρίδης πού είναι και αν με ακούει.
Η δραστηριότητά τους ονομάζεται "Μυστικές Αγορές" και υποτίθεται ότι ενδιαφέρονται για την ποιοτική εξυπηρέτηση του κοινού.
»Στη χώρα μας, πελάτες των εταιρειών των χαφιέδων - εντάξει, χαφιέδες με πτυχίο θα είναι αυτοί - έχουν κυρίως οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αλυσίδες επιχειρήσεων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών π.χ. Multirama, εμπορικές επιχειρήσεις κ.λπ.
Και το κυριότερο, παραπανεπιστημιακά ιδρύματα στέλνουν φοιτητές σε εταιρείες, για να κάνουν την πρακτική τους άσκηση, στο χαφιεδισμό λέμε εμείς. Ενδεικτικά, αναφέρουμε δύο ανακοινώσεις έναρξης πρακτικής άσκησης του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας.
Η ανακοίνωση έγινε το Φλεβάρη του 2006 και ένα χρόνο μετά στέλνονται σε εταιρείες, Πειραιώς, Direct Service και στην Attica Center.
Η εταιρεία Data RC το 2005 έκανε έρευνα στο χώρο των σούπερ μάρκετ, με βάση αξιολογήσεις από μυστικούς πελάτες και σημειώνεται στην έρευνα - γράφουν τώρα οι φοιτητές - "η υπάλληλος των ταμείων, παρ' όλο που ήταν ευγενική και τυπική, μου μιλούσε στον πληθυντικό.
Δε γύρισε ούτε στιγμή να με κοιτάξει ή να μου χαμογελάσει". Παρακάτω, γράφεται σε άλλη μαρτυρία φοιτητή που κάνει τον πελάτη.
"Οι απαντήσεις που δόθηκαν σε ερωτήσεις που τέθηκαν στην υπάλληλο των διαδρόμων ήταν σε ύφος ιδιαίτερα τυπικό, ενώ οι απαντήσεις από την ταμία σε ερωτήσεις που της έγιναν, δόθηκαν προς τον πελάτη με αυστηρό ύφος".
Πού πάμε, δηλαδή;
Θα χαιρόμαστε και θα τραγουδάμε, όταν ο αγοραστής έχει χρήματα να αγοράσει αυτό που έχει ανάγκη και όταν η ταμίας έχει κανονικό ωράριο δουλιάς, έχει κανονικό μισθό και δε δουλεύει κάτω από τις σκληρές συνθήκες στα σούπερ μάρκετ και στις άλλες μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις.
Ετσι που πάμε, αυτές οι επιχειρήσεις στην εξυπηρέτηση και στα ταμεία θα βάζουν κολ γκερλς να γελάνε, να τραγουδάνε, να χορεύουν στους πελάτες. 
Αυτό είναι ή δεν είναι σκάνδαλο; 
Και είναι αναμεμειγμένα τα πανεπιστήμια μέσα... 
Είμαι βέβαιη ότι θα είναι και κριτήριο αξιολόγησης, θα είναι μέσα στην αξιολόγηση.
Αυτά είναι δημοσιευμένα. Δεν έγινε φασαρία γι' αυτά.
Γιατί να γίνει, άλλωστε»;

Αλεκα Παπαρήγα στη Βουλή 22 Μάρτη του 2007
https://www.rizospastis.gr/story.do

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ