24 Απρ 2019

Το κουίζ του Πάσχα



Εισαγωγικά, πρέπει να πω ότι την ιδέα τού σημερινού κειμένου την πήρα από κάποια δημοσίευση στο διαδίκτυο, την οποία είδα πριν χρόνια αλλά δεν θυμάμαι πού. Την αντέγραψα, την επεξεργάστηκα και την αποθήκευσα για μελλοντική χρήση (χωρίς, δυστυχώς, να σημειώσω την πηγή, κάτι που για μένα αποτελεί σφάλμα και το παραδέχομαι). Εφέτος, λοιπόν, που δυσκολεύομαι πραγματικά να γράψω λόγω μιας τενοντίτιδας που μου έχει τσακίσει και τα νεύρα και την διάθεση αλλά και που δεν μου πάει να περάσουν τόσες μέρες δίχως να πω λέξη, αποφάσισα να την ανασύρω για να καλύψω το κενό. Ελπίζω ότι αφ' ενός μεν θα με συγχωρέσετε που σήμερα σας προσφέρω υλικό από "κονσέρβα" αφ' ετέρου δε θα βρείτε το περιεχόμενο αυτής της κονσέρβας κάθε άλλο παρά άνοστο.

Πάμε στο θέμα μας τώρα. Καθώς λίγες μόνο μέρες μένουν για το Πάσχα, σας καλώ να παίξουμε ένα παιχνίδι γνώσεων, ένα κουίζ (όπως λέμε στα ελληνικά), με το οποίο θα αξιολογήσετε τις γνώσεις σας γύρω από την ανάσταση του Ιησού. Πάρτε, λοιπόν, χαρτί και μολύβι και σημειώστε την επιλογή η οποία κατά την γνώμη σας συμπληρώνει σωστά κάθε πρόταση, σύμφωνα με όσα γράφει η Αγία Γραφή. Προσέξτε: το ζητούμενο δεν είναι τι πιστεύει ο καθένας αλλά τι λέει η Αγία Γραφή. Οι σωστές απαντήσεις βρίσκονται στο τέλος του κειμένου, όμως μη βιαστείτε να τις δείτε γιατί θα χάσετε όλο το σασπένς. Αρχίζουμε;


1. Η πρώτη επίσκεψη στο μνήμα του Ιησού έγινε την Κυριακή το πρωί από...
- (α) ...μία γυναίκα.
- (β) ...δύο γυναίκες.
- (γ) ...τρεις γυναίκες.
- (δ) ...περισσότερες γυναίκες.

2. Αυτή η πρώτη επίσκεψη στον τάφο του Ιησού έλαβε χώρα...
- (α) ...ενώ ήταν ακόμα σκοτάδι.
- (β) ...αφού είχε ανατείλει ο ήλιος.

3. Οι μυροφόρες πήγαν στο μνήμα προκειμένου να:
- (α) ...αλείψουν το σώμα του Ιησού με αρώματα.
- (β) ...δούν απλώς το μνήμα.

4. Οι μυροφόρες ετοίμασαν τα αρώματα...
- (α) ...την Παρασκευή, προτού νυχτώσει.
- (β) ...αφού νύχτωσε το Σάββατο και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

5. Οι πρώτοι επισκέπτες συνάντησαν στο μνήμα...
- (α) ...έναν άγγελο.
- (β) ...έναν νεανία.
- (γ) ...δυο άνδρες.
- (δ) ...κανέναν απολύτως.

6. Αυτός/οί που συνάντησαν οι πρωινοί επισκέπτες στο μνήμα, βρίσκονταν...
- (α) ...καθισμένος/οι σε μία πέτρα έξω από το μνήμα.
- (β) ...καθισμένος/οι μέσα στο μνήμα.
- (γ) ...όρθιος/οι μέσα στο μνήμα.

7. Αφού βρήκαν τον τάφο άδειο, οι γυναίκες...
- (α) ...έτρεξαν να αναγγείλουν το νέο στους μαθητές.
- (β) ...έφυγαν τρομαγμένες και δεν είπαν σε κανέναν το παραμικρό.

8. Η πρώτη εμφάνιση του αναστημένου Ιησού έγινε...
- (α) ...στην Μαρία Μαγδαληνή.
- (β) ...στον Κλεόπα και σε έναν άλλο μαθητή.
- (γ) ...στην Μαρία Μαγδαληνή και μια άλλη Μαρία.
- (δ) ...στον Κηφά.

9. Η πρώτη εμφάνιση του αναστημένου Ιησού έγινε...
- (α) ...κάπου στην διαδρομή από το μνήμα προς την Ιερουσαλήμ.
- (β) ...ακριβώς έξω από το μνήμα.
- (γ) ...στην Γαλιλαία.
- (δ) ...στον δρόμο προς το χωριό Εμμαούς.

10. Οι μαθητές πρωτοείδαν τον Ιησού...
- (α) ...στην Γαλιλαία.
- (β) ...στην Ιερουσαλήμ.

11. Αυτοί που είδαν τον αναστημένο Ιησού...
- (α) ...τον αναγνώρισαν αμέσως.
- (β) ...δεν κατάφεραν να τον αναγνωρίσουν.

12. Ο αναστημένος Ιησούς...
- (α) ...έμοιαζε με κανονικό άνθρωπο.
- (β) ...είχε κάτι το υπερφυσικό.

13. Οι μαθητές είδαν τον αναστημένο Ιησού...
- (α) ...μόνο μια φορά.
- (β) ...ακριβώς τρεις φορές.
- (γ) ...πολλές φορές.

14. Όταν ο Ιησούς παρουσιάστηκε στους μαθητές του, ήσαν παρόντες...
- (α) ...μόνον ένδεκα (διότι στο μεταξύ ο Ιούδας είχε αυτοκτονήσει).
- (β) ...δώδεκα (διότι στο μεταξύ ο Ιούδας είχε αντικατασταθεί).

15. Ο αναστημένος Ιησούς...
- (α) ...επέτρεπε να τον αγγίζουν.
- (β) ...δεν επέτρεπε να τον αγγίζουν.
- (γ) ...δεν ενδιαφερόταν για το αν θα τον άγγιζαν ή όχι.

16. Η ανάληψη του Ιησού στους ουρανούς έλαβε χώρα...
- (α) ...την ίδια ημέρα της ανάστασης.
- (β) ...σαράντα ημέρες μετά την ανάσταση.
- (γ) ...άγνωστο πότε, αφού στο ευαγγέλιο δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά σε ανάληψη.

17. Το άγιο Πνεύμα επιφοίτησε στους μαθητές...
- (α) ...το βράδυ της ίδιας ημέρας της ανάστασης.
- (β) ...πενήντα ημέρες μετά την ανάσταση.


Αυτό ήταν! Σίγουρα αναρωτιέστε πώς τα πήγατε. Μην ανησυχείτε, όμως! Τέτοιες μέρες δεν θα μπορούσα να στενοχωρήσω κανένα σας! Χαμογελάστε, λοιπόν, διότι ό,τι κι αν επιλέξατε ως σωστό, είναι σωστό!  Όσο κι αν δεν το πιστεύετε, όλες οι επιλογές θεωρούνται σωστές διότι όλες είναι καταγεγραμμένες είτε σε κάποιο από τα τέσσερα Ευαγγέλια είτε στις Πράξεις των Αποστόλων είτε στην Α' προς Κορινθίους επιστολή τού Παύλου. Αν δεν με πιστεύετε, πάρτε μια Καινή Διαθήκη και ελέγξτε τους σχετικούς στίχους (σημ.: στην λίστα που ακολουθεί, η αρίθμηση των κεφαλαίων γίνεται με ελληνικούς αριθμούς και των στίχων με αραβικούς):

1. (α) Ιωάν. κ,1 - (β) Ματθ. κη,1 - (γ) Μάρκ. ιστ,1 - (δ) Λουκ. κγ,55-56 / Λουκ. κδ,1 και 10.
2. (α) Ματθ. κη,1 / Ιωάν. κ,1 - (β) Μάρκ. ιστ,2.
3. (α) Μαρκ. ιστ,1-2 / Λουκ. κδ,1 - (β) Ματθ. κη,1.
4. (α) Λουκ. κγ,54-56 - (β) Μάρκ. ιστ,1.
5. (α) Ματθ. κη,2-5 - (β) Μάρκ. ιστ,5 - (γ) Λουκ. κδ,4 - (δ) Ιωάν. κ,1-2.
6. (α) Ματθ. κη,2. - (β) Μάρκ. ιστ,5 - (γ) Λουκ. κδ,3-4.
7. (α) Ματθ. κη,7-8 / Λουκ. κδ,9 / Ιωάν. κ,2 - (β) Μάρκ. ιστ,8.
8. (α) Ιωάν. κ,14 / Μαρκ. ιστ,9 - (β) Λουκ. κδ,13-18 - (γ) Ματθ. κη,1-9 - (δ) Α' Κορ. ιε,4-5.
9. (α) Ματθ. κη,8-9 - (β) Ιωάν. κ,11-14 - (γ) Μαρκ. ιστ,6-7 - (δ) Λουκ. κδ,13-15.
10. (α) Ματθ. κη,7 / Μάρκ. ιστ,7-10 - (β) Λουκ. κδ,33-36 / Ιωάν. κ,19 / Πράξ. α,4.
11. (α) Ματθ. κη,9 / Μάρκ. ιστ,9-10 / Λουκ. κδ,31 - (β) Μάρκ. ιστ,12 / Λουκ. κδ,15-16 και 36-37 / Ιωάν. κ,14-15.
12. (α) Ματθ. κη,9 / Λουκ. κδ,41-43 / Ιωάν. κ,27 - (β) Μάρκ. ιστ, 9, 12, 14 / Λουκ. κδ,15-16, 31, 36-37 / Α΄ Κορ. ιε,8-9.
13. (α) Ματθ. κη,16-17 - (β) Ιωάν. κ,19, 26 / Ιωάν. κα,1 και 14 - (γ) Πράξ. α', 3.
14. (α) Ματθ. κη,16-17 / Λουκ. κδ,33-36 - (β) Α΄ Κορ. ιε,5.
15. (α) Ιωάν. κ,27 - (β) Ιωάν. κ,17 - (γ) Ματθ. κη,10.
16. (α) Μάρκ. ιστ,9 και 19 / Λουκ. κδ,13 και 28-51, - (β) Πράξ. α,3-9 - (γ) Ματθ. κη,9-20 / Ιωάν. κα,23 κ.ε..
17. (α) Ιωάν. κ,19-22 - (β) Πράξ. β,1-13.


Δεν θα ζητήσω τα σχόλιά σας αλλά, με την πεποίθηση ότι ευχαριστηθήκατε το σημερινό μας κουίζ, κλείνω ευχόμενος εις άπαντας -πιστεύοντες και μη- να περάσετε όσο γίνεται πιο όμορφα τις επόμενες ημέρες. Να είμαστε καλά και θα τα ξαναπούμε μετά την πρωτομαγιά.

6 σχόλια:

  1. Nice blog, get the latest website designing and development services for your business. Also get the Digital Narketing Services like SEO, PPC etc.
    PPC Company in Delhi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Visit Mutualfundwala for the best Mutual Fund Companies, Investment Advisor in Delhi and Mutual Fund Distributor.
    Investment Advisor in Delhi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Pain is a sensation that is unpleasant and can affect the normal functioning of the person. Now no one would like to suffer from any kind of body ache but it is also not possible to avoid such cases in life. Sometimes the body pain can become so serve that it can come in the way of the daily functioning of the person. Thus to get back to your normal life activities it is important for you to take medical help. The medicine that has been helping people for a long time is the use of Tramadol for pain. Over time it emerges as one of the best pain killer in the market. So if you are suffering from any kind of a pain in the body, it is advisable to buy Tramadol online for a pain-free life.
    Buy Tramadol Online

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. The School of Distance Education and Learning is affiliated under Jaipur National University, Rajasthan, and was established in the year 2008-2009. Being gloriously approved by DEC and accorded by the Joint Committee of AICTE-UGC-DEC in September 2009, the School of Distance Education and Learning started its spectacular journey in providing state-of-the-art educational programs at both under-graduate and post-graduate levels that are under the moderation of Jaipur National University.
    jnu jaipur distance courses
    jnu jaipur distance education admit card
    jnu jaipur distance education exam date
    jnu jaipur distance education student corner
    jnu jaipur distance education time table

    Being a member of the Association of Indian Universities (AIU), the programs are recognized by WES. Students may verify the same from the WES platform for Canadian Immigration. NMIMS Distance Education program serves its students with highly innovative and revolutionary technology and offers every digital solution to enable faster and most tactful learning process to its students.
    nmims global access school for continuing education
    narsee monjee distance
    nmims distance mba fees
    narsee monjee distance learning
    nmims distance learning mba

    India is a land that has observed constant and exhaustive changes in the educational pattern across all examination boards. The multitude of changes has always been aimed towards the rapid growth and development of students so that they can nurture and thrive into highly established professionals in the industry.
    dy patil distance education pune
    dy patil university pune distance learning
    dy patil institute of distance learning
    dy patil distance learning mumbai
    dr dy patil institute of distance learning

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thanks for provide great informatic and looking beautiful blog, really nice required information & the things i never imagined and i would request, wright more blog and blog post like that for us. Thanks you once agian
    we offer services delhi birth certificate which inculde name add in birth certificate and birth certificate correction complete process is online and we offer
    birth certificate and we offer this birth certificate online same service offers at yourdoorstep at birth certificate in ghaziabad our dream to provide birth certificate in india and other staes like birth certificate in bengaluru and birth certificate in gurgaon book service with us birth certificate in noida also, service at yoursdoorstep only birth certificate in india or

    ΑπάντησηΔιαγραφή

TOP READ