21 Δεκ 2019

Δορυφορικές φωτογραφίες μυστικής αμερικανικής αεροπορικής βάσης



Δορυφορικές φωτογραφίες μίας αμερικανικής στρατιωτικής αεροπορικής βάσης κάνουν τον τελευταίο καιρό τον γύρο του διαδικτύου. Οι φωτογραφίες απεικονίζουν μαχητικά αεροσκάφη και αποθήκες. 
Πρόκειται για τη βάση Tonopah Test Range της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στη Νεβάδα και οι φωτογραφίες κατέγραψαν 12 «άγνωστα» αεροσκάφη.
Η βάση είναι γνωστή για τη φιλοξενία αεροσκαφών που πρόσφατα «αναβαθμίστηκαν» από την «Περιοχή 51», για την οποία το Πεντάγωνο δεν δίνει ιδιαίτερες λεπτομέρειες.
Η συγκεκριμένη βάση βρίσκεται βόρειο άκρο του πεδίου δοκιμών της Νεβάδα, μέρος του μεγαλύτερου συγκροτήματος της αεροπορικής βάσης Nellis που περιλαμβάνει την περίφημη «Περιοχή 51».

Η βάση γνωστή ως «shadowy home» των αεροσκαφών που αναπτύσσονται -επιχειρησιακά – αλλά με απόλυτη μυστικότητα στην Area 51, αποτελώντας έναν ολόκληρο στόλο (φωτογραφία της 6ης Δεκεμβρίου 2019).
Η εν λόγω εικόνα διέρρευσε γύρω στις 10:15 π.μ. στις 6 Δεκεμβρίου 2019 από έναν από τους δορυφόρους PlanetScope [©®] του Planet Labs.
Πολλά από τα πιο μυστικά και σύνθετα όπλα των ΗΠΑ έχουν δοκιμαστεί και αποθηκευτεί εκεί, μεταξύ των οποίων η ατομική βόμβα, το μαχητικό stealth F-117 Nighthawk και μια σειρά από αεροπλάνα υψηλής τεχνολογίας.
Στην πραγματικότητα, αρκετά από τα F-117 – που έχουν επισήμως αποσυρθεί – εξακολουθούν να πετάνε έξω από τη βάση, κυρίως για δοκιμές ραντάρ για την ενίσχυση της κατανόησης της τεχνολογίας stealth από το Πεντάγωνο.
Το αεροσκάφος F-117 Nighthawk είναι γνωστό στον κόσμο λόγω της τεχνολογίας stealth με την οποία και είχε φτιαχτεί. Ήταν το πρώτο αεροπλάνο της πρώτης γενειάς stealth. Το βασικό χαρακτηριστικό του αεροπλάνου ήταν ότι μείωνε το στίγμα που έστελνε στα αντίπαλα ραντάρ, έτσι και ήταν αρκετά δύσκολο να εντοπιστεί.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε ο σχεδιασμός του. Ο σχεδιασμός του αποτελείται από πολλές αμβλείες γωνίες και έτσι προκαλούσαν διάθλαση στο ίχνος του ραντάρ ενώ και η τοποθέτηση των κινητήρων πάνω από τα φτερά μείωνε τις αντανακλάσεις. Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι η μεγάλη απορροφητικότητα που είχε.
Αυτά τα χαρακτηριστικά πρόσφεραν στο αεροσκάφος ένα μεγάλο πλεονέκτημα αν και αεροδυναμικά το καθιστούσαν αρκετά ασταθές. Αυτό και το μεγάλο κόστος συντήρησης του αεροσκάφους το οδήγησαν στην απόσυρση το 2009.
Η πρώτη αποστολή του F-117 Nighthawk ήταν το 1989 στον Παναμά όπου και 2 αεροσκάφη έριξαν 2 βόμβες στο αεροδρόμιο του Rio Hato.
Πάντως, εκτιμάται ότι αν είναι μεγαλύτερα αεροπλάνα, με μόνο τμήματα της μύτης τους να εμφανίζονται έξω από τα υπόστεγα, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό σημάδι ότι πρόκειται για μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα – drones – τα οποία αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη δορυφορική τους σύνδεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες από: The Drive

ΛΑΣΥ-ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ



Τη Δευτέρα 16 Δεκέμβρη συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νότιας Κέρκυρας. Το σημαντικότερο, μεταξύ άλλων, θέμα ήταν το τεχνικό πρόγραμμα για το 2020. Δηλαδή τα έργα και οι παρεμβάσεις του Δήμου για να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση, σε μια περιοχή πλήρως εγκαταλειμμένη.
Από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις:
Δημοτικοί δρόμοι, αγροτική οδοποιία, αντιπλημμυρική κ αντιπυρική προστασία, αποχετευτικό, ύδρευση, αθλητικές και πολιτιστικές εγκαταστάσεις και βέβαια η κατάσταση στον τομέα της υγείας, τα σχολεία, βρεφονηπιακοί, παιδικές χαρές και πολλά άλλα.
Παραβρέθηκαν αρχικά και πολλοί πρόεδροι και κοινοτικοί σύμβουλοι, περιμένοντας η ελπίζοντας ότι κάτι καλό θα γίνει και στο χωριό τους. Βλέποντας τους ο δήμαρχος και το επιτελείο του θα ένιωθαν αμήχανα.
Τι να τους παρουσιάσει; Ένα τεχνικό πρόγραμμα 366.000; Τεχνικό πρόγραμμα Δήμου ή Κοινότητας ήταν; Στην αμηχανία τους για να φαίνονται πολλά επισυνάψαν μαζί με το τεχνικό πρόγραμμα και αυτό του τελευταίου 4μηνου του 2019.
Λες και ο λαός δεν θα φορολογηθεί για το 2020, για να δικαιούται νέα χρηματοδότηση για έργα που υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις. Στα 54,26 δις θα φτάσει ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2020, κυρίως από φόρους του λαού.
Όταν συζητούσαμε το τεχνικό πρόγραμμα και τον προϋπολογισμό του τρίτου 4μηνου (Σεπτ. - Δεκ. 2019), ο κ. Δήμαρχος μας είχε πει ότι το "όραμα του" θα φανεί με τον νέο προϋπολογισμό και το νέο τεχνικό πρόγραμμα. Η κυβέρνηση της ΝΔ φρόντισε να τον ξυπνήσει από το Όραμα του και να τον προσγειώσει, όπως θα "προσγειώσει" και όσους ελπίζουν σε μια πιο φιλολαϊκή πολιτική.
Θα έρθει και ο προϋπολογισμός του Δήμου σε λίγες μέρες. Δεν περιμένουμε τίποτα καλύτερο από πέρυσι, αφού τα κονδύλια έχουν πλέον κλειδώσει (περίπου ίδια με πέρυσί επί ΣΥΡΙΖΑ) και ας έχουμε "ανάπτυξη". Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει από εκεί που έμεινε η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ. Φορολογεί ληστρικά το λαό και φοροαπαλάσσει το κεφάλαιο. Υποχρηματοδοτεί την ΤΑ (62% κάτω σε σχέση με το 2010), καθώς και όλους τους κοινωνικούς τομείς (Παιδεία, Υγεία, Πρόνοια κλπ)
Αλλά και αυτήν την φτώχεια και μιζέρια του ποσού για το τεχνικό πρόγραμμα, η δημόσια αρχή φρόντισε να την μοιράσει σε έργα πρώτης - άμεσης προτεραιότητας. Από τα 366.000, τα 165.000 για αναπλάσεις. Τίποτα για αντιπλημμυρικής, τίποτα για αντιπυρικές, τίποτα για παιδική μέριμνα, τίποτα για αγροτική οδοποιία (τα περσινά)
Οι άλλες παρατάξεις έκαναν κριτική στο δήμαρχο γιατί " δε ζήτησε τεχνικά προγράμματα από όλες τις κοινότητες " αλλά επιλεκτικά. Βεβαίως έπρεπε να ζητήσει από όλες. Αλλά το κύριο ζήτημα ήταν αλλού. Τι θα τα έκανε τα τεχνικά προγράμματα; Κορνίζα η αρχείο; Τσικουδιά όλοι για το εξευτελιστικό ποσό. Αυτό που δείχνει την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.
Η Λαϊκή Συσπείρωση καταγγέλλει τον κυβερνητικό εμπαιγμό και προτείνει να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση με κριτήριο τις στοιχειώδεις ανάγκες. Ζήτησε και από τους άλλους να καταγγείλουν, μάταια όμως. Ζήτησε αντί για έργα βιτρίνας για τα 165.000 να πάνε σε αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα. Δεν έγινε δεκτό, εκτός από έναν δημοτικό σύμβουλο της δημοτικής αρχής. Ζήτησε ενημέρωση του λαού- Αγώνα - Διεκδίκηση!
Απαιτούμε! Δεν επαιτούμε!

20/12/19


«OSIRIS-REX» ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΜΠΕΝΟΥ


Επιλέχθηκε στόχος για λήψη δείγματος



Με Χ σημειώνεται το σημείο που επιλέχθηκε ως καταλληλότερο για την προσεδάφιση του «Osiris-Rex» στον αστεροειδή, ενώ για να δοθεί η αίσθηση του μεγέθους της περιοχής σκιαγραφείται το περίγραμμα του σκάφους σαν να έχει ήδη προσεδαφιστεί
Με Χ σημειώνεται το σημείο που επιλέχθηκε ως καταλληλότερο για την προσεδάφιση του «Osiris-Rex» στον αστεροειδή, ενώ για να δοθεί η αίσθηση του μεγέθους της περιοχής σκιαγραφείται το περίγραμμα του σκάφους σαν να έχει ήδη προσεδαφιστεί
Μετά από ένα έτος επισκόπησης της γεμάτης μεγάλους βράχους επιφάνειας του αστεροειδούς Μπενού, η επιστημονική ομάδα, που καθοδηγεί την πρώτη αμερικανική αποστολή επιστροφής δειγμάτων εδάφους αστεροειδούς, «Osiris-Rex», επέλεξε το καταλληλότερο σημείο για τη στιγμιαία προσεδάφιση, που απαιτείται. Στο σημείο αυτό, που είναι καθαρό από ογκόλιθους δόθηκε η ονομασία Αηδόνι, ενώ επιλέχθηκε και ένα δεύτερο εναλλακτικό σημείο, το οποίο ονομάστηκε Ψαραετός!
Το ...Αηδόνι βρίσκεται μέσα σε έναν κρατήρα διαμέτρου 140 μέτρων στο βόρειο ημισφαίριο του Μπενού, ο οποίος καλύπτεται από ρεγόλιθο σκούρου χρώματος και επειδή βρίσκεται τόσο βόρεια έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες από άλλες περιοχές της επιφάνειας του αστεροειδούς. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο καλοδιατηρημένο (μικρότερη απώλεια πτητικών ουσιών). Επιπλέον, επειδή ο κρατήρας είναι από τους νεότερους του Μπενού, οι επιστήμονες αναμένουν ότι το δείγμα που θα πάρουν θα είναι από τα πιο αντιπροσωπευτικά για το υπέδαφός του.
Ωστόσο, ενώ η αποστολή είχε σχεδιαστεί για λήψη δείγματος από σημείο στο κέντρο καθαρής περιοχής διαμέτρου 50 μέτρων, τέτοια περιοχή μέσα στον κρατήρα δεν ξεπερνά τα 16 μέτρα σε διάμετρο, πράγμα που σημαίνει ότι το σκάφος πρέπει να την προσεγγίσει με μεγάλη ακρίβεια. Επιπλέον, στο χείλος του κρατήρα υπάρχει ένας ογκόλιθος σε μέγεθος κτιρίου, που ίσως αποτελέσει κίνδυνο για το «Osiris-Rex» την ώρα που θα απομακρύνεται, μετά την επαφή με το έδαφος. Το σκάφος είναι προγραμματισμένο να ακυρώσει την προσέγγιση αυτόνομα, καθώς ο απαιτούμενος χρόνος επικοινωνίας με τη Γη λόγω της απόστασης είναι απαγορευτικός. Στην περίπτωση που δεν μπορεί να ξαναπροσεγγίσει το Αηδόνι, ή το σημείο έχει αλλοιωθεί από τα αέρια των προωθητήρων του σκάφους κατά την πρώτη προσπάθεια προσέγγισης, το «Osiris-Rex» θα κατευθυνθεί στον Ψαραετό.
Θα ακολουθήσουν και άλλες διερευνητικές πτήσεις πάνω από τα δύο σημεία και μετά δοκιμές προσέγγισης, μέχρι την πρώτη απόπειρα που θα γίνει τον ερχόμενο Αύγουστο. Το «Osiris-Rex» θα αναχωρήσει από τον Μπενού το 2021 και αναμένεται να επιστρέψει στη Γη τον Σεπτέμβρη του 2023.

«BOEING» - «CST-100 STARLINER»


Αλλο ένα βήμα για να επανακτήσουν οι ΗΠΑ ικανότητα επανδρωμένων διαστημικών πτήσεων



Ο πύραυλος - φορέας «Atlas V» και το διαστημόπλοιο της «Boeing» «CST-100 Starliner» μεταφέρονται στην εξέδρα εκτόξευσης 41 (στο βάθος) στο κέντρο εκτοξεύσεων του ακρωτηρίου Κανάβεραλ στη Φλόριντα
(NASA/Joel Kowsky) For copyri
Ο πύραυλος - φορέας «Atlas V» και το διαστημόπλοιο της «Boeing» «CST-100 Starliner» μεταφέρονται στην εξέδρα εκτόξευσης 41 (στο βάθος) στο κέντρο εκτοξεύσεων του ακρωτηρίου Κανάβεραλ στη Φλόριντα
Με μεγάλη αγωνία και ενδιαφέρον περίμεναν οι άνθρωποι της αμερικανικής υπηρεσίας αστροναυτικής (NASA) τη δοκιμαστική μη επανδρωμένη εκτόξευση του διαστημοπλοίου «CST-100 Starliner» της «Boeing», που ήταν προγραμματισμένη να γίνει νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής, καθώς θα σηματοδούσε το άνοιγμα του δρόμου για να αποκτήσουν ξανά οι ΗΠΑ την ικανότητα να στέλνουν τους αστροναύτες τους στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ΔΔΣ), χωρίς να εξαρτώνται από τη Ρωσία και χωρίς να καταβάλλουν σε αυτήν εκατοντάδες εκατομμύρια κάθε χρονιά, για αυτού του είδους τις υπηρεσίες.
Από το 2010, η NASA είχε ξεκινήσει το Πρόγραμμα Εμπορικών Πληρωμάτων, σε συνεργασία με αρκετά αμερικανικά μονοπώλια της αεροδιαστημικής βιομηχανίας, ώστε να αναπτυχθούν ασφαλή, αξιόπιστα και οικονομικά συστήματα μετάβασης προς και από τον ΔΔΣ, αφήνοντας πίσω την οδυνηρή από κάθε άποψη εμπειρία των Διαστημικών Λεωφορείων και των θανάτων αστροναυτών στα δυστυχήματα του «Κολούμπια» και του «Τσάλεντζερ». Το 2014, η NASA επέλεξε την «Boeing» και τη «SpaceX», για να κατασκευάσουν ολοκληρωμένα συστήματα (διαστημόπλοιο, πύραυλος - φορέας και βοηθητικά συστήματα), που θα μπορούν να μεταφέρουν 4 αστροναύτες σε κάθε αποστολή, ώστε μαζί με τους 3 που θα έχει μεταφέρει το ρωσικό «Σογιούζ» να εξασφαλίζεται στον ΔΔΣ το μέγιστο δυνατό πλήρωμα των 7 ατόμων, μεγιστοποιώντας το επιστημονικό αποτέλεσμα από τη λειτουργία αυτού του τροχιακού εργαστηρίου. Το σκάφος «Crew Dragon» της «SpaceX» αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη διάρκεια δοκιμής τον περασμένο Απρίλη, που οδήγησαν στην καταστροφή του και, ενώ η εταιρεία του Ελον Μασκ φαινόταν να προηγείται της «Boeing» στην προετοιμασία της παραγγελίας της NASA, βρέθηκε τώρα να έπεται.
To «CST-100 Starliner» επρόκειτο να τεθεί σε τροχιά με τη βοήθεια ενός πυραύλου «Atlas V», της «United Launch Alliance» που θα εκτοξευόταν από το Διαστημικό Σύμπλεγμα 41 του διαστημικού κέντρου της NASA στο ακρωτήριο Κανάβεραλ. Το σκάφος θα συνδεθεί με τον ΔΔΣ και τελικά θα επιστρέψει στη Γη στις 28 Δεκέμβρη. Η πτήση είναι μια γενική δοκιμή όλων των επιμέρους συστημάτων σε πραγματικό χρόνο και αν όλα πάνε καλά θα ακολουθηθεί από την πρώτη επανδρωμένη πτήση με πλήρωμα τους αστροναύτες Μ. Φινκλ και Νικόλ Μαν της NASA και τον αστροναύτη Κρις Φέργκιουσον της «Boeing»! Οι ΗΠΑ βήμα - βήμα βάζουν τα μονοπώλια με άμεσο τρόπο στην εμπορική εκμετάλλευση του Διαστήματος, ξεκινώντας από τον εξοπλισμό των πτήσεων και τώρα στέλνοντας και αστροναύτες των μονοπωλίων στον - κατασκευασμένο με χρήματα και άλλων κρατών - ΔΔΣ. Γνωστό και διακηρυγμένο είναι το ενδιαφέρον των ΗΠΑ για εμπορική εκμετάλλευση άλλων ουράνιων σωμάτων από το (αμερικανικό) κεφάλαιο. Βέβαια, και οι αστροναύτες που στέλνουν οι συλλογικοί καπιταλιστές, τα κράτη, για τα συμφέροντα των μονοπωλίων εργάζονται. Πολλά από τα συμπεράσματα επιστημονικών ερευνών και από την κατασκευή καινοτόμων υλικών, που απαιτούν ή ευνοούνται σε συνθήκες «έλλειψης βαρύτητας», τελικά χρησιμοποιούνται από μονοπώλια για να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Φαίνεται, όμως, ότι αυτό δεν τους είναι πια αρκετό.
Παρότι η εκτόξευση είχε το χαρακτήρα γενικής δοκιμής όλων των συστημάτων του «Atlas V» - «CST-100 Starliner» ως ενιαίο σύνολο, το υποσύστημα ματαίωσης της πτήσης και διάσωσης του πληρώματος ήταν σκοπίμως απενεργοποιημένο. Να σημειωθεί ότι ακριβώς προβλήματα με αυτό το υποσύστημα ήταν η αιτία που προηγήθηκε η «SpaceX» στις δοκιμές.

Επιμέλεια:
Σταύρος ΞΕΝΙΚΟΥΔΑΚΗΣ
Πηγή: «Scientific American»

Η «πρόγευση» της κλειστής λίγκας και οι ανταγωνισμοί



Με «εικόνα από το μέλλον» του ευρωπαϊκού διασυλλογικού ποδοσφαίρου μοιάζει η φάση των «16» του Champions League 2019 - 2020, όπως διαμορφώθηκε πριν από λίγες μέρες: Και οι 16 ομάδες που προκρίθηκαν από τη φάση των ομίλων αγωνίζονται στα πέντε ισχυρότερα εθνικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού και αποτελεί «πρόγευση» των όσων έρχονται, με δεδομένο και τον σχεδιασμό για αλλαγές στη δομή της διοργάνωσης από το 2024 τον οποίο επεξεργάζεται η UEFA την τελευταία διετία.
Το «big 5» ...και οι άλλοι
Σε περίπου ενάμιση μήνα θα δώσουν τη μάχη για την πρόκριση στα προημιτελικά του Champions League οι τέσσερις εκπρόσωποι της Αγγλίας (Μάντσεστερ Σίτι, Λίβερπουλ, Τσέλσι και Τότεναμ) και οι ισάριθμοι εκπρόσωποι της Ισπανίας (Μπαρτσελόνα, Ρεάλ Μαδρίτης, Ατλέτικο Μαδρίτης και Βαλένθια), τρεις εκπρόσωποι της Ιταλίας (Γιουβέντους, Νάπολι και Αταλάντα), άλλοι τρεις της Γερμανίας (Μπάγερν Μονάχου, Ντόρτμουντ και Λειψία) και δύο της Γαλλίας (Παρί Σεν Ζερμέν και Λιόν).
Και, φυσικά, οι ομάδες του «big 5» θα έχουν την αποκλειστικότητα και στη διαχείριση των κερδών από τη συμμετοχή στη διοργάνωση, έχοντας «απαλλαγεί» από την παρουσία εκπροσώπων άλλων πρωταθλημάτων.

Υπόθεση ομάδων από πέντε μόλις χώρες έχει γίνει το φετινό Champions League
Associated Press
Υπόθεση ομάδων από πέντε μόλις χώρες έχει γίνει το φετινό Champions League
Πρόκειται για σαφή ποιοτική διαφορά ως προς το έλλειμμα αντιπροσωπευτικότητας της - τύποις πανευρωπαϊκής - διοργάνωσης, σε σχέση με ό,τι είχαμε συνηθίσει. Σε καθεμιά από τις 10 τελευταίες σεζόν του Champions League είχαν προκριθεί στα νοκ άουτ τουλάχιστον δύο ομάδες εκτός «big 5». Συγκεκριμένα, είχαν δώσει το «παρών» στη φάση των «16» ομάδες από: Ολλανδία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ρωσία, Κύπρο, Σκοτία, Ελβετία, Τουρκία, Ουκρανία και Βέλγιο.
Τα πρώτα δείγματα...
Η κατάσταση που διαμορφώθηκε φέτος δεν είναι τυχαία. Σε συνέχεια και των όσων έγιναν πέρυσι - όπου προκρίθηκαν στον τελικό Λίβερπουλ και Τότεναμ, δύο ομάδες από την ίδια χώρα και μάλιστα την Αγγλία, το ισχυρότερο μέλος του «big 5» - αποτελεί το αποτύπωμα των τελευταίων αλλαγών στις οποίες προχώρησε η UEFA:
Απευθείας πρόκριση στους ομίλους για τέσσερις ομάδες από το καθένα από τα πρωταθλήματα Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και Ιταλίας, τα οποία έτσι κατέλαβαν τις 16 από τις 32 θέσεις της φάσης των ομίλων, και άλλες 10 θέσεις απευθείας συμμετοχής για ομάδες από τα πρωταθλήματα των χωρών στις θέσεις 5 έως 10 της γενικής βαθμολογίας της UEFA.
Ετσι, φέτος, σε ένα σκηνικό χαρακτηριστικό της νέας κατάστασης, το καλοκαίρι στο πλαίσιο της προκριματικής φάσης του Champions League διεξήχθησαν τέσσερις συνολικά γύροι αγώνων (τρεις προκριματικοί και τα πλέι οφ) για να προκριθούν στους ομίλους 6 ομάδες όλες κι όλες, οι οποίες απλά συμπλήρωσαν το «παζλ» της φάσης των ομίλων.
...της μελλοντικής εικόνας

Η κλειστή λίγκα είναι ο στόχος των ισχυρών και προς αυτήν την κατεύθυνση πιέζουν την UEFA
Associated Press
Η κλειστή λίγκα είναι ο στόχος των ισχυρών και προς αυτήν την κατεύθυνση πιέζουν την UEFA
Και έπεται συνέχεια στη διαδικασία αλλαγής της φυσιογνωμίας του Champions League, όπως μαρτυρούν οι νέες «καινοτομίες» που σχεδιάζονται στα κέντρα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου προς εφαρμογή την πενταετία 2024 - 2028.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν έρθει στο φως μέχρι στιγμής, οδεύουμε προς νέα μείωση των «ελεύθερων» θέσεων για τη φάση των ομίλων, από 6 σε 4, ενώ προωθείται αλλαγή και στη διάρθρωση των «32», και συγκεκριμένα 4 όμιλοι με 8 ομάδες έκαστος - αντί για 8 ομίλους με 4 ομάδες έκαστος, όπως ισχύει σήμερα. Ο στόχος προφανής: Περισσότεροι στάνταρ αγώνες μέσα στη σεζόν, η οποία έτσι - τουλάχιστον από το Σεπτέμβρη μέχρι και το Φλεβάρη - θα μοιάζει με πρωτάθλημα.
Παράλληλα προωθείται η δημιουργία μιας νέας διοργάνωσης, ουσιαστικά ενός Europa League 2, σε μια προσπάθεια για περαιτέρω διαχωρισμό της «ήρας» από το «στάρι», και μέσω του «ντόμινο» στις συμμετοχές να προκύψει με πιο αποτελεσματικό τρόπο η μείωση του αριθμού των πρωταθλημάτων που θα εκπροσωπούνται στο Champions League.
Οι κερδισμένοι και οι... λιγότερο κερδισμένοι
Τόσο οι αλλαγές που εφαρμόζονται ήδη όσο και αυτές που δρομολογούνται εκφράζουν το αποτέλεσμα της πίεσης που ασκήθηκε στην UEFA από τους πλούσιους συλλόγους, οι οποίοι ζητούσαν μεγαλύτερο μερίδιο στην «πίτα» των κερδών. Απειλούσαν μέχρι και με αποχώρηση και δημιουργία ξεχωριστής διοργάνωσης κλειστού τύπου, με εγγυημένα συμβόλαια συμμετοχής, στα πρότυπα της Ευρωλίγκας στο μπάσκετ.
Η δε UEFA, σε αντίθεση με τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις της - διά στόματος προέδρου της, Αλεξάντερ Τσέφεριν - ότι τάσσεται υπέρ μιας «ανοιχτής διοργάνωσης», εκ των πραγμάτων βρίσκεται σε μια πορεία διαρκούς ικανοποίησης των ισχυρών, προκειμένου να αποφύγει περιπέτειες...
Στις παραπάνω εξελίξεις αντιδρούν έντονα οι περισσότερες ευρωπαϊκές λίγκες και οι σύλλογοί τους, που βλέπουν να περιορίζεται δραματικά το μερίδιό τους στην «πίτα» των κερδών. Δεν πρόκειται για «χαμένους», φυσικά. Δεν υπάρχουν τέτοιοι στο πλαίσιο του εμπορευματοποιημένου ποδοσφαίρου των πολυεθνικών και των επιχειρηματικών ανταγωνισμών - μόνο κερδισμένοι και... λιγότερο κερδισμένοι. Η δε σύγκρουση ανάμεσα στους ισχυρότερους και τους λιγότερο ισχυρούς συλλόγους αποτελεί έκφραση της διαπάλης για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι σχετικά με τα τεράστια κέρδη της ποδοσφαιρικής βιομηχανίας, διαπάλης η οποία έχει και ανακατατάξεις.

20 Δεκ 2019

Σοκαρισμένο το πανελλήνιο – Κουκουλοφόροι παρέα με ΜΑΤ στη Θεσσαλονίκη


Δε βρίσκουμε σύννεφο για να πέσουμε, μετά τη διαρροή χθεσινού στιγμιότυπου από την πορεία κατά τα εγκαίνια της ΔΕΘ, όπου διακρίνονται κουκουλοφόροι με τσάντες στην πλάτη (όπου φανταζόμαστε πως δεν κουβαλούσαν τα απομνημονεύματα του Γκάντι, που τόσο θαυμάζει ο πρωθυπουργός μας) να ακολουθούν τις υποδείξεις των ανδρών των ΜΑΤ για το πού θα κατευθυνθούν την ώρα εξέλιξης της διαδήλωσης.

Ποιος θα φανταζόταν ότι οι αρκούδες αφοδεύουν στο δάσος; Πρώτη φορά μας ξαναματασυμβαίνουν τέτοια πράγματα. Υπάρχουν όμως κι αυτοί που πραγματικά σοκαρίστηκαν, γιατί η αθώα αριστερή ψυχή τους επί 4,5 χρόνια ήταν άμαθη σε τέτοιες πρακτικές. Μα να υπάρχουν ασφαλίτες γνωστοί – άγνωστοι σε πορείες; Αυτά τα κάνουν μόνο οι δεξιοί.
Αυτό θα πιστέψει κανείς τουλάχιστον αν διαβάσει κανείς πλείστες όσες χθεσινές αναρτήσεις συριζοτρόλ και λοιπών συγγενών “δεν είμαι σύριζα αλλά”. Κραυγές για αναβίωση του παρακράτους, οιμωγές για την καταστολή του Κούλη, κάτι που μας κάνει να συμφωνούμε με την Popova, σχετικά με τα ως τώρα whereabouts των “παιδιών”:

Την καλύτερη διατύπωση όμως την είχε το Documento του Βαξεβάνη, που σχολίασε τις εικόνας ως εξής:
“Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική ασφαλώς όταν βλέπουμε σε φωτογραφικά πλάνα άτομα με πολιτικά φορώντας μαύρες κουκούλες πλάι πλάι με τους άνδρες των ΜΑΤ. Έχουν ξαναϋπάρξει πολλάκις στο παρελθόν τέτοιες σκηνές.” Ποιο παρελθόν άραγε; Το μινωικό; Το μυκηναϊκό; Της δυναστείας Μινγκ στην Κίνα;
Αλλά ας μην είμαστε κακοπροαίρετοι. Προφανώς εννοεί και το πολύ πρόσφατο παρελθόν, εκείνο όμως που πραγματικό ενοχλεί την εφημερίδα είναι το ατσούμπαλο και απροσχημάτιστο του πράγματος:  “Ωστόσο στην πορεία που ξεκίνησε από την Καμάρα η περίεργη αυτή συνύπαρξη έγινε χωρίς προσχήματα.” Ας πάρουν μαθήματα λοιπόν οι νεοδημοκράτες από τους διακριτικούς χειρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ στο ζήτημα, αν και ενίοτε γίνονταν και “ατυχήματα”, όπως στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της σύλληψης φοιτητών για την προσπάθεια αποκαθήλωσης του αγάλματος του Τρούμαν, όπου εντοπίστηκαν από διαδηλωτές ασφαλίτες να παρακολουθούν φοιτητές έξω από τη ΓΑΔΑ. Μην αφήνουμε όμως τέτοιες λεπτομέρειες να χαλάσουν μια όμορφη αντιδεξιά ιστορία.
Σε κάθε περίπτωση, το Documento δε χρειάζεται να ζητάει “εξηγήσεις από αρμόδια χείλη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τον ρόλο τέτοιων ατόμων στις συγκεντρώσεις.” Μπορεί να λάβει πλήρεις εξηγήσεις από την προηγούμενη κυβέρνηση, με την οποία τόσο στενές σχέσεις διατηρεί και να λυθεί κάθε απορία, ως προς τις πρακτικές που συνεχίζει και καθώς φαίνεται είναι αποφασισμένη να εντείνει η ΝΔ στην εξουσία.

Σκανδαλώδης στήριξη των χρυσαυγιτών από την εισαγγελέα Αδαμαντία Οικονόμου διαχρονικά...


«Η πρόταση της εισαγγελέα Αδαμαντίας Οικονόμου δεν έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία. Σε όλη τη διάρκεια της δίκης της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης, τόσο το περιεχόμενο των ερωτήσεών της όσο και προτάσεις της έδειχναν τις προθέσεις της» σημειώνεται σε σημερινό αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Ριζοσπάστη, στο οποίο παρατίθενται «ορισμένα από τα πλέον χαρακτηριστικά γεγονότα από την ακροαματική διαδικασία, που θα μπορούσε να πει κάποιος διαβάζοντάς τα «τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια»…

“Η εισαγγελέας που με την πρότασή της προχτές «ξέπλυνε» τους χρυσαυγίτες:
1. Εκανε δεκτά τα αιτήματα των χρυσαυγιτών που ζητούσαν κάθε τόσο τη σύλληψη των μαρτύρων κατηγορίας για ψευδορκία, ακόμα και των φίλων του Φύσσα που ήταν μαζί του το βράδυ της δολοφονίας.
2. Οι ερωτήσεις της κατέτειναν στην αποδόμηση του κατηγορητηρίου και των μαρτυρικών καταθέσεων. Υπερασπιζόταν επί της ουσίας τη διάχυση του ρατσισμού στην κοινωνία, όταν απαντούσε στους μάρτυρες κατηγορίας που αναφέρονταν στα «συσσίτια των χρυσαυγιτών μόνο για Ελληνες» ότι «τουλάχιστον δίνουν ένα πιάτο φαγητό στους Ελληνες»!
3. Συμβούλευε τους μάρτυρες κατηγορίας να κάθονται «στ’ αυγά τους». Συγκεκριμένα, όταν ο μάρτυρας Θ. Πισιμίσης, υπάλληλος του δήμου Χαλανδρίου, περιέγραψε πώς χτυπήθηκε από μέλη της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης το 2014, επειδή διαμαρτυρήθηκε για το κλίμα φόβου που διαχεόταν από τους χρυσαυγίτες σε συγκέντρωσή τους ενάντια στην προφυλάκιση των στελεχών της και όπως είπε «θεώρησα υποχρέωσή μου να αντιδράσω», η εισαγγελέας τού είπε χαρακτηριστικά «μήπως αν δεν είχατε αντιδράσει»…
4. Συμμεριζόταν την «απορία» των χρυσαυγιτών, που διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους για το πώς καταλάβαιναν οι Αιγύπτιοι αλιεργάτες τα παραγγέλματα από τον επικεφαλής του τάγματος εφόδου!
5. Χαρακτηριστική ήταν η προσπάθειά της να μειώσει και να αμφισβητήσει μαρτυρίες δημοσιογράφων ή πανεπιστημιακών, με το σκεπτικό ότι ουδέποτε απευθύνθηκαν και «στην άλλη πλευρά», δηλαδή στη ναζιστική εγκληματική οργάνωση, για να λάβουν την άποψή της (!) επί της ουσίας για τις εγκληματικές της πράξεις.
6. Χαρακτηριστικές και οι ερωτήσεις της σε μάρτυρες όταν αναφερόταν στις επιθέσεις της Χρυσής Αυγής στα τζαμιά, όπως για το «αν είχαν άδεια», «αν είχαν άδεια παραμονής οι αλλοδαποί». Μάλιστα, για την επίθεση των χρυσαυγιτών στο Παλιό Εφετείο της Σωκράτους, όπου ζούσαν μετανάστες, ρωτούσε τους μάρτυρες «αν είχε γίνει έλεγχος από τις υγειονομικές υπηρεσίες του δήμου».

ΔΙΚΗ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Χρονικό μιας προαναγγελθείσας απαράδεκτης εισαγγελικής πρότασης

Προκλητική πρόταση – ασπίδα προστασίας ήταν επί της ουσίας η
προχτεσινή πρόταση της εισαγγελέα Αδαμαντίας Οικονόμου στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Της οργάνωσης όπου η ναζιστική ιδεολογία είναι το κίνητρο της εγκληματικής της δράσης και ο εγκληματικός της χαρακτήρας είναι αλληλένδετος με τη ναζιστική της ιδεολογία.
Αμέτρητα και ατράνταχτα τα αποδεικτικά στοιχεία που αναδείχθηκαν στο δικαστήριο όλα αυτά τα χρόνια. Αρθρα και δηλώσεις του αρχηγού Μιχαλολιάκου και των στελεχών της που εξυμνούν τον ισόθεο Χίτλερ, το ναζιστικό καθεστώς και τις θηριωδίες του, την αρία φυλή, φωτογραφικά ντοκουμέντα με ναζιστικά σύμβολα, σβάστικες, σημαίες της Βέρμαχτ, των SS, ναζιστικά τατουάζ στα μπράτσα των στελεχών της, φωτογραφικά ντοκουμέντα, μαρτυρίες με επιθέσεις σε μετανάστες, αντιφασίστες, πρωτοπόρους συνδικαλιστές, κομμουνιστές, βίντεο με τα τάγματα εφόδου εν δράσει, με στειλιάρια, με όπλα, συνομιλίες και μηνύματα με εντολές, όπου ακολουθούσαν εγκληματικές πράξεις. Αμέτρητα και ατράνταχτα τα αποδεικτικά στοιχεία που αναδείχθηκαν για την ευθύνη της ηγεσίας στις οργανωμένες επιθέσεις των ταγμάτων εφόδου που δρούσαν κατόπιν εντολών, οδηγιών, ενημέρωσης και έγκρισης της ηγεσίας της (πυρηνάρχης – περιφερειάρχης βουλευτής – αρχηγός) κ.ά.
Ολα αυτά ήταν ανύπαρκτα στην πρόταση της εισαγγελέα. Υστερα από 8 ώρες αγόρευσης, κατέληξε ότι οι 65 κατηγορούμενοι – οι 18 ναζιστές πρώην βουλευτές της Χρυσής Αυγής και 47 μέλη της – θα πρέπει να αθωωθούν.
Συγκεκριμένα, για την κατηγορία της ένταξης και διεύθυνσης της ναζιστικής οργάνωσης ζήτησε την απαλλαγή της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και στελεχών της υπερθεματίζοντας και υιοθετώντας την επιχειρηματολογία της ναζιστικής οργάνωσης. Δεν αποδέχθηκε ότι υπήρξε κεντρικός σχεδιασμός για τις εγκληματικές πράξεις. «Η ηγεσία δεν γνώριζε, δεν έδινε εντολή, δεν υπήρχε σχεδιασμός, δεν υπήρχε στοχοποίηση των θυμάτων από την ηγεσία της», ανέφερε προκλητικά στην πρότασή της.
Δεν υπήρχε κίνητρο για τις εγκληματικές πράξεις, όλες ήταν
συμπτωματικές, μεμονωμένες ή και εδράζονταν στη σφαίρα της… ψυχολογίας… Οσο για τη ναζιστική ιδεολογία, για τα «είμαστε φασίστες, ναζιστές, μαχαιροβγάλτες» κ.λπ. υιοθέτησε πλήρως τα όσα είπε ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής περί αποχώρησης το 1992 ακραίων ιδεολογικά μελών. Ομως, όπως ανέφερε, και να είναι ναζιστές αυτό είναι ποινικά αδιάφορο…

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσον αφορά την πολιτική ευθύνη που ανέλαβε ο αρχηγός της ναζιστικής οργάνωσης Μιχαλολιάκος μετά από καιρό για τη δολοφονία Φύσσα σε τηλεοπτική εκπομπή και… μεταφράστηκε από τα στελέχη της ως ανάληψη του πολιτικού κόστους(!), η εισαγγελέας την υιοθέτησε πλήρως. Επίσης, στην αγόρευσή της επικαλέστηκε δήλωση στελέχους της Χρυσής Αυγής, του ναζιστή Κασιδιάρη, ότι «μαζί με τη δολοφονία Φύσσα δολοφονήθηκε και η Χρυσή Αυγή»…
Υιοθέτησε παιδαριώδεις δικαιολογίες
Ηταν τέτοια η εθελοτυφλία στην πρότασή της που έφτασε μέχρι το σημείο να υιοθετήσει αυθαίρετες, αστήρικτες και παιδαριώδεις δικαιολογίες των στελεχών της Χρυσής Αυγής, όπως το επιχείρημά τους ότι «όλες οι καλές δουλειές νύχτα γίνονται»(Κασιδιάρης), ότι δήθεν εννοούσαν τη δράση της αστυνομίας.
Αποσυνέδεσε τις υποθέσεις από το γενικότερο σχεδιασμό της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης. Σύμφωνα με την εισαγγελέα και την πρότασή της, η δολοφονία του Παύλου Φύσσα, του Σαχζάτ Λουκμάν, οι επιθέσεις στους κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, στο στέκι «Αντίπνοια», στον μαθητή στο Π. Φάληρο κ.τ.λ., ήταν άσχετα μεταξύ τους περιστατικά!!! «Δεν αποδείχθηκε κεντρικός σχεδιασμός σε βάρος πολιτικών αντιπάλων και μεταναστών (…) Η ηγεσία της Χρυσής Αυγής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη, αφού δεν προέκυψε ότι έδωσε εντολή ούτε ότι είχε εγκρίνει τις πράξεις που τελέστηκαν εκ των προτέρων», ανέφερε χαρακτηριστικά, προκαλώντας βάναυσα το λαϊκό αίσθημα και τα θύματα επιθέσεων της Χρυσής Αυγής.
Για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα η πρότασή της περιορίστηκε στην ενοχή του χρυσαυγίτη δολοφόνου Ρουπακιά, χωρίς να αναφερθεί στο κίνητρο της δολοφονίας και θεωρώντας – χωρίς να στοιχειοθετείται από πουθενά – ότι δεν είχε από την αρχή ανθρωποκτόνο σκοπό. Επίσης, ότι το τάγμα εφόδου δεν ήξερε και δεν τον βοήθησε στη δολοφονία και ότι ο Π. Φύσσας δεν ήταν στοχοποιημένος. Σαν να μην υπήρξε πουθενά το βίντεο που προβλήθηκε στο δικαστήριο με τους χρυσαυγίτες που πήγαιναν στον τόπο της δολοφονίας και το αυτοκίνητο του Ρουπακιά. Σαν να μην υπήρξε το ηχητικό ντοκουμέντο που ακούστηκε στο δικαστήριο με το στέλεχος της Χρυσής Αυγής Ν. Αποστόλου που έλεγε «το ψάχναμε τόσο καιρό το μπαστάρδι». Ηταν λογικό μετά από όλα αυτά να μη …μνημονεύσει στην πρότασή της το ρόλο της αστυνομίας και στη δολοφονία Φύσσα.
Για την επίθεση στους αλιεργάτες και τους κομμουνιστές και
συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ πρότεινε τη μετατροπή του κατηγορητηρίου από απόπειρα ανθρωποκτονίας σε ελαφρότερα αδικήματα (βαριά σκοπούμενη για τους αλιεργάτες, επικίνδυνη και απλή σωματική βλάβη για το ΠΑΜΕ) γιατί, όπως είπε, οι κατηγορούμενοι δεν είχαν ανθρωποκτόνο σκοπό. Δεν υπήρξαν για την εισαγγελέα οι δηλώσεις Λαγού για τους Αιγύπτιους αλιεργάτες και ό,τι ακολούθησε, ούτε οι δηλώσεις Λαγού – Παναγιώταρου – Μίχου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και ό,τι ακολούθησε. Οσο για το «ό,τι κινείται σφάζεται (…) αν πάρουμε το ok από τον Λαγό» του Πατέλη και το «για να κάνεις κάτι, παίρνεις πρώτα τον Γιάννη (Λαγό), ο Γιάννης το λέει στον Μεγάλο (Μιχαλολιάκο) κι αν δώσει το ok ο Μεγάλος πας» του Αποστόλου το αγνόησε… Οσο για τη φράση «τους μακελέψαμε» του Λαγού για την επίθεση στους κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ η κα Οικονόμου την έριξε στον «κάλαθο».
Ακόμα και για την επίθεση στο στέκι «Αντίπνοια» ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ακόμα και η φράση που ακούστηκε από δράστη, “έχετε χαιρετίσματα από τη Χρυσή Αυγή”, δεν είναι αρκετή, καθώς δεν γίνεται αναφορά στο όνομα κάποιου συγκεκριμένου βουλευτή»…
Οσο για το κακούργημα της διακεκριμένης οπλοκατοχής που βαρύνει ορισμένα εκ των στελεχών της ναζιστικής οργάνωσης, ανάμεσά τους και τον αρχηγό Ν. Μιχαλολιάκο, ζήτησε, κατά περίπτωση, τη μετατροπή του σε αδικήματα που ισοδυναμούν με πλημμελήματα, τα οποία έχουν υφ’ όρον παραγραφεί.
Οργισμένη αντίδραση
Την οργισμένη αντίδραση της μητέρας του Π. Φύσσα, Μάγδας Φύσσα, προκάλεσε η εν λόγω πρόταση. Σε δήλωσή της έξω από το δικαστήριο ανέφερε: «Δεν είδαν τίποτα όλο αυτό το διάστημα; Αθωώνουν τους εγκληματίες. Πόσο να αντέξουμε;». Νωρίτερα στην αίθουσα, απευθυνόμενη προς την εισαγγελέα Αδαμαντία Οικονόμου, ανέφερε: «Στις 18 του μήνα ο Παύλος κλείνει 75 μήνες νεκρός. Τελικά σήμερα τον ξαναμαχαιρώσατε; Αιμορραγεί η πληγή του. Θα ήθελα να απαντήσει η κα εισαγγελέας».

Όλα όσα (έκανε πως) δεν είδε η εισαγγελέας Αδαμαντία Οικονόμου με την απαράδεκτη και προκλητική πρόταση

Προκλητική πρόταση-ασπίδα προστασίας ήταν επί της ουσίας η προχτεσινή πρόταση της εισαγγελέα Αδαμαντίας Οικονόμου στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Της οργάνωσης όπου η ναζιστική ιδεολογία είναι το κίνητρο της εγκληματικής της δράσης και ο εγκληματικός της χαρακτήρας είναι αλληλένδετος με τη ναζιστική της ιδεολογία.
Αμέτρητα και ατράνταχτα είναι τα αποδεικτικά στοιχεία για τη δράση της ναζιστικής, εγκληματικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής που αναδείχθηκαν στο δικαστήριο όλα αυτά τα χρόνια.
Μάλιστα, ντοκουμέντα από τη δικογραφία παρουσίασε τα προηγούμενα χρόνια και το «902.gr» (δείτε αναλυτικότερα παρακάτω).
Συγκεκριμένα δηλώσεις του αρχηγού Μιχαλολιάκου και των στελεχών της που εξυμνούν τον ισόθεο Χίτλερ, το ναζιστικό καθεστώς και τις θηριωδίες του, την αρία φυλή, φωτογραφικά ντοκουμέντα με ναζιστικά σύμβολα, σβάστικες, σημαίες της Βέρμαχτ, των SS, ναζιστικά τατουάζ στα μπράτσα των στελεχών της, αποκαλυπτικά φωτογραφικά ντοκουμέντα, μαρτυρίες με επιθέσεις σε μετανάστες, αντιφασίστες, πρωτοπόρους συνδικαλιστές, κομμουνιστές, βίντεο με τα τάγματα εφόδου εν δράσει, με στιλιάρια, με όπλα, συνομιλίες και μηνύματα με εντολές, όπου ακολουθούσαν εγκληματικές πράξεις. Εγκληματικές παραινέσεις χρυσαυγιτών πυρηναρχών πως «ό,τι κινείται σφάζεται»,
Αμέτρητα και ατράνταχτα τα αποδεικτικά στοιχεία που αναδείχθηκαν για την ευθύνη της ηγεσίας στις οργανωμένες επιθέσεις των ταγμάτων εφόδου που δρούσαν κατόπιν εντολών, οδηγιών, ενημέρωσης και έγκρισης της ηγεσίας της (πυρηνάρχης – περιφερειάρχης βουλευτής – αρχηγός) κ.ά.
Όλα αυτά ήταν ανύπαρκτα στην πρόταση της Εισαγγελέα. Ύστερα από 8 ώρες αγόρευσης, κατέληξε ότι οι 65 κατηγορούμενοι -οι 18 ναζιστές πρώην βουλευτές της Χρυσής Αυγής και 47 μέλη της- θα πρέπει να αθωωθούν.
Συγκεκριμένα, για την κατηγορία της ένταξης και διεύθυνσης της ναζιστικής οργάνωσης ζήτησε την απαλλαγή της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και στελεχών της υπερθεματίζοντας και υιοθετώντας την επιχειρηματολογία της ναζιστικής οργάνωσης. Δεν αποδέχθηκε ότι υπήρξε κεντρικός σχεδιασμός για τις εγκληματικές πράξεις. «Η ηγεσία δεν γνώριζε, δεν έδινε εντολή, δεν υπήρχε σχεδιασμός, δεν υπήρχε στοχοποίηση των θυμάτων από την ηγεσία της», ανέφερε προκλητικά στην πρότασή της. Και αυτό παρά το γεγονός πως στη δικογραφία υπήρχαν συνομιλίες όπου φαινόταν η στοχοποίηση του Φύσσα, η ικανοποίηση για το θάνατό του, αλλά και η γνώση της ηγεσίας για τη δολοφονία. Πόσο μάλιστα, όταν ηχητικά ντοκουμέντα όπου ο κατηγορούμενος Νίκος Αποστόλου, υπεύθυνος των ταγμάτων εφόδου της Χρυσής Αυγής του Πειραιά ανέφερε πως «για να κάνεις κάτι παίρνεις πρώτα τον Γιάννη, ο Γιάννης το λέει στο Μεγάλο και αν δώσει το ΟΚ ο Μεγάλος πας».
Δεν υπήρχε κίνητρο για τις εγκληματικές πράξεις, όλες ήταν συμπτωματικές, μεμονωμένες ή και εδράζονταν στη σφαίρα της… ψυχολογίας… Όσο για τη ναζιστική ιδεολογία, για τα «είμαστε φασίστες, ναζιστές, μαχαιροβγάλτες» κ.λπ. υιοθέτησε πλήρως τα όσα είπε ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής περί αποχώρησης το 1992 ακραίων ιδεολογικά μελών. Όμως, όπως ανέφερε, και να είναι ναζιστές αυτό είναι ποινικά αδιάφορο… Σημειώνεται πως τα … ακραία ιδεολογικά άτομα που τάχα αποχώρησαν, εξακολουθούσαν να υπάρχουν στη Χρυσή Αυγή με κορυφή τον ίδιο τον Ν. Μιχαλολιάκο, όπως ισχυρίζεται ο πρώην υπαρχηγός της, Αντώνης Ανδρουτσόπουλος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσον αφορά την πολιτική ευθύνη που ανέλαβε ο αρχηγός της ναζιστικής οργάνωσης Μιχαλολιάκος μετά από καιρό για τη δολοφονία Φύσσα σε ραδιοφωνική εκπομπή και… μεταφράστηκε από τα στελέχη της ως ανάληψη του πολιτικού κόστους(!), η εισαγγελέας την υιοθέτησε πλήρως. Επίσης, στην αγόρευσή της επικαλέστηκε δήλωση στελέχους της Χρυσής Αυγής, του ναζιστή Κασιδιάρη, ότι «μαζί με τη δολοφονία Φύσσα δολοφονήθηκε και η Χρυσή Αυγή»…

Υιοθέτησε παιδαριώδεις δικαιολογίες

Ήταν τέτοια η εθελοτυφλία στην πρότασή της που έφτασε μέχρι το σημείο να υιοθετήσει αυθαίρετες, αστήρικτες και παιδαριώδεις δικαιολογίες των στελεχών της Χρυσής Αυγής, όπως το επιχείρημά τους ότι «όλες οι καλές δουλειές νύχτα γίνονται» (Κασιδιάρης), ότι δήθεν εννοούσαν τη δράση της Αστυνομίας.
Αποσυνέδεσε τις υποθέσεις από το γενικότερο σχεδιασμό της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης. Σύμφωνα με την εισαγγελέα και την πρότασή της, η δολοφονία του Παύλου Φύσσα, του Σαχζάτ Λουκμάν, οι επιθέσεις στους κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, στο στέκι «Αντίπνοια», στον μαθητή στο Π. Φάληρο κ.τ.λ., ήταν άσχετα μεταξύ τους περιστατικά!!! «Δεν αποδείχθηκε κεντρικός σχεδιασμός σε βάρος πολιτικών αντιπάλων και μεταναστών (…) Η ηγεσία της Χρυσής Αυγής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη, αφού δεν προέκυψε ότι έδωσε εντολή ούτε ότι είχε εγκρίνει τις πράξεις που τελέστηκαν εκ των προτέρων», ανέφερε χαρακτηριστικά, προκαλώντας βάναυσα το λαϊκό αίσθημα και τα θύματα επιθέσεων της Χρυσής Αυγής.
Για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα η πρότασή της περιορίστηκε στην ενοχή του χρυσαυγίτη δολοφόνου Ρουπακιά, χωρίς να αναφερθεί στο κίνητρο της δολοφονίας και θεωρώντας -χωρίς να στοιχειοθετείται από πουθενά- ότι δεν είχε από την αρχή ανθρωποκτόνο σκοπό. Επίσης, ότι το τάγμα εφόδου δεν ήξερε και δεν τον βοήθησε στη δολοφονία και ότι ο Π. Φύσσας δεν ήταν στοχοποιημένος. Σαν να μην υπήρξε πουθενά το βίντεο που προβλήθηκε στο δικαστήριο με τους χρυσαυγίτες που πήγαιναν στον τόπο της δολοφονίας και το αυτοκίνητο του Ρουπακιά. Σαν να μην υπήρξε το ηχητικό ντοκουμέντο που ακούστηκε στο δικαστήριο με το στέλεχος της Χρυσής Αυγής Ν. Αποστόλου που έλεγε «το ψάχναμε τόσο καιρό το μπαστάρδι». Ήταν λογικό μετά από όλα αυτά να μη …μνημονεύσει στην πρότασή της το ρόλο της Αστυνομίας και στη δολοφονία Φύσσα.
Για την επίθεση στους αλιεργάτες και τους κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ πρότεινε τη μετατροπή του κατηγορητηρίου από απόπειρα ανθρωποκτονίας σε ελαφρότερα αδικήματα (βαριά σκοπούμενη για τους αλιεργάτες, επικίνδυνη και απλή σωματική βλάβη για το ΠΑΜΕ) γιατί, όπως είπε, οι κατηγορούμενοι δεν είχαν ανθρωποκτόνο σκοπό. Δεν υπήρξαν για την Εισαγγελέα οι δηλώσεις Λαγού για τους Αιγύπτιους αλιεργάτες και ό,τι ακολούθησε, ούτε οι δηλώσεις Λαγού – Παναγιώταρου – Μίχου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και ό,τι ακολούθησε. Όσο για το «ό,τι κινείται σφάζεται (…) αν πάρουμε το ok από τον Λαγό» του Πατέλη και το «για να κάνεις κάτι, παίρνεις πρώτα τον Γιάννη (Λαγό), ο Γιάννης το λέει στον Μεγάλο (Μιχαλολιάκο) κι αν δώσει το ok ο Μεγάλος πας» του Αποστόλου το αγνόησε… Όσο για τη φράση «τους μακελέψαμε» του Λαγού για την επίθεση στους κομμουνιστές και συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ η κ. Οικονόμου την έριξε στον «κάλαθο».
Ακόμα και για την επίθεση στο στέκι «Αντίπνοια» ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ακόμα και η φράση που ακούστηκε από δράστη, “έχετε χαιρετίσματα από τη Χρυσή Αυγή”, δεν είναι αρκετή, καθώς δεν γίνεται αναφορά στο όνομα κάποιου συγκεκριμένου βουλευτή»…
Όσο για το κακούργημα της διακεκριμένης οπλοκατοχής που βαρύνει ορισμένα εκ των στελεχών της ναζιστικής οργάνωσης, ανάμεσά τους και τον αρχηγό Ν. Μιχαλολιάκο, ζήτησε, κατά περίπτωση, τη μετατροπή του σε αδικήματα που ισοδυναμούν με πλημμελήματα, τα οποία έχουν υφ’ όρον παραγραφεί.
«Δε θεωρούμε ότι μπορεί να υιοθετηθεί μία τέτοια προκλητική εισαγγελική πρόταση», σημειώνουν σε δήλωσή τους οι Δικηγόροι Πολιτικής Αγωγής των κομμουνιστών και συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ στη δίκη της Χρυσής Αυγής τη στιγμή που εργατικά σωματεία καταγγέλλουν με τη σειρά τους την απαράδεκτη πρόταση της εισαγγελέα.
Πηγή: 902.gr

ΛΑΣΥ-Η ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ: καταψηφίζουν ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ αλλά ψηφίζουν τα ΑΠΟΤΕΛEΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ




Μόνιμη επωδός, ότι ταυτίζουμε τους «αυτοαποκαλούμενους» αριστερούς με τη δεξιά. Μονότονα και εμείς απαντάμε ότι είναι διαφορετικοί αλλά η πολιτική τους ταυτίζεται. Ας μιλήσουν και οι αριθμοί.
Στην πρόσφατη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής ,συζητήθηκε η Έγκριση Έκθεσης Αποτελεσμάτων Εκτέλεσης Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων για το Γ’ Τρίμηνο Οικονομικού Έτους 2019 . Εκεί απεικονίζεται η πολιτική και οι προτεραιότητες που υλοποιήθηκαν το 8μηνο 01.01-30.08.2019 από την Περιφερειακή Αρχή της ΑΝΑΣΑ (ΣΥΡΙΖΑ) και περιλαμβάνει και τον ένα μήνα (Σεπτέμβριο) από το ΙΟΝΙΟ ΔΥΝΑΤΑ (ΚΡΑΤΣΑ-ΝΔ).

Συγκεκριμένα, με βάση την εισήγηση του Τμήματος Προϋπολογισμού, για το διάστημα από 01.01.-30.09.2019:
1.      Τα Εισπραχθέντα Έσοδα ,από ίδιους πόρους (Φόροι, Τέλη, Δικαιώματα, Έσοδα από Επιχειρηματική δραστηριότητα κ.λ.π.), αυτά που εισπράττει απευθείας η Περιφέρεια από τον λαό των Νησιών μας, είναι 15.470.922,08 δηλαδή το 64,80% των συνολικών Εισπραχθέντων Εσόδων και μόνο το 35,20% (8.403.555,44) προέρχεται από Επιχορηγήσεις του Κρατικού προϋπολογισμού και προγράμματα.
2.      Τα Έσοδα ,από Επιχορηγήσεις έχουν προϋπολογιστεί 138.239.393,10 (για το 12μηνο) και έχουν εισπραχθεί στο 9μηνο, 8.403.555,44 δηλαδή -129.835.837,70.
3.      Στα Έξοδα, τα προϋπολογισθέντα για Επενδύσεις-Έργα, για το 12μηνο είναι 152.554.024,16 και τα πληρωθέντα του 9μηνου, είναι 9.322.527,51(6,11% υλοποίηση) δηλαδή -143.231.496,60.
4.      Η διαφορά που προκύπτει μεταξύ Εισπραχθέντων Εσόδων 23.874.477,52 και Πληρωθέντων Εξόδων 25.160.826,33 είναι -1.286.348,81 που καλύπτεται από το Ταμειακό υπόλοιπο.

Όλα τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα:
1.       Της υποχρηματοδότησης της Περιφέρειας, ειδικά σε τομείς που αφορούν στις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, για την υγεία, παιδεία, πρόνοια, πολιτική προστασία. Έτσι περισσεύει ζεστό χρήμα, για την χρηματοδότηση ,μέσω επενδυτικών εργαλείων και φοροαπαλλαγών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, ώστε να θωρακιστεί η ανταγωνιστικότητα τους και να αυξηθούν τα κέρδη τους.
2.       Της μη διεκδίκησης, των θεσμοθετημένων παρακρατηθέντων πόρων των προηγούμενων χρόνων.
3.       Της υποστελέχωσης των υπηρεσιών και την εξάπλωση των ελαστικών μορφών εργασίας.
4.       Της ιδιωτικοποίησης ,μιας σειράς υπηρεσιών ,με πολλαπλάσιο κόστος και χαμηλότερη ποιότητα για τους πολίτες.
Αυτήν την πολιτική επικύρωσαν και στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής με την θετική τους ψήφο, όλοι μαζί. Η Περιφερειακή Αρχή της ΝΔ με τους συνεργάτες της του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, καθώς και η «ΑΝΑΣΑ» (ΣΥΡΙΖΑ).

Καταθέτουμε στον λαό των Ιόνιων Νησιών ένα σχέδιο αντεπίθεσης και αγώνα, για να έρθουν στο προσκήνιο οι σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και η ικανοποίησή τους.
Διεκδικούμε:
*   Την εξασφάλιση ,από τον κρατικό προϋπολογισμό όλων των αναγκαίων λειτουργικών δαπανών και της μισθοδοσίας των εργαζομένων, με επιστροφή όσων αφαιρέθηκαν στα χρόνια της καπιταλιστικής κρίσης.
*   Να αποδοθεί το σύνολο των πόρων που έχουν θεσπιστεί για τις Περιφέρειες και όλων των οφειλόμενων σε αυτές.
Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς προϋποθέσεις. Στελέχωση των υπηρεσιών της Περιφέρειας με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που να καλύπτουν όλες τις ανάγκες, με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα.
*   Αντιτασσόμαστε στην μεταφορά αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες, που είναι ευθύνη του κράτους, γιατί αυτό σημαίνει μεταφορά του κόστους στις τσέπες του λαού.
Με αυτό το πλαίσιο καταψηφίσαμε την έκθεση αποτελεσμάτων.

Κέρκυρα 13/12/19


Συνεχίζονται και αύριο οι απεργίες στη Γαλλία

       

19-12-2019
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις και οι κινητοποιήσεις ενάντια στην αντιασφαλιστική μεταρρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση Μακρόν για να παραδώσει εισφορές και αποθεματικά στην αγορά, να καταργήσει τον δημόσιο χαρακτήρα των συντάξεων και συνολικά της Κοινωνικής Ασφάλειας, να αυξήσει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και να μειώσει τις συντάξεις.
Η προχτεσινή απεργία που έγινε σε όλη τη Γαλλία μετά από αποφάσεις δευτεροβάθμιων και πρωτοβάθμιων συνδικάτων ήταν πολύ μαζική, ενώ η συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις εκτιμάται σε 1,8 εκατομμύρια κόσμου.
Καλώντας σε κλιμάκωση του αγώνα για την απόσυρση της μεταρρύθμισης, μια σειρά συνδικαλιστικών οργανώσεων καλούν αύριο σε νέα 24ωρη απεργία, όπως το Εργατικό Κέντρο Μασσαλίας (UD 13 CGT) στην περιφέρεια Μπους ντε Ρον. Αντίστοιχες αποφάσεις παίρνουν και Γενικές Συνελεύσεις που γίνονται σε χώρους δουλειάς, πολλοί από τους οποίους μάλιστα βρίσκονται σε επαναλαμβανόμενες απεργίες εδώ και πάνω από 10 μέρες. Απεργιακές αποφάσεις έχουν πάρει σιδηροδρομικοί και εργαζόμενοι σε μέσα μεταφοράς, αλλά και διυλιστήρια, άλλους χώρους της χημικής βιομηχανίας κ.τ.λ. Οι Ομοσπονδίες Εργαζομένων στη Χημική Βιομηχανία (FNIC) και σε Σιδηροδρόμους, Ορυχεία – Ενέργεια και Μεταφορές καλούν με κοινή τους ανακοίνωση από την περασμένη Κυριακή σε αγωνιστική ετοιμότητα για παραπέρα συντονισμένη κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων, αν η κυβέρνηση δεν αποσύρει τις νέες ανατροπές. Επίσης, μαζικές απεργίες συνεχίζουν οι λιμενεργάτες σε αρκετά βιομηχανικά κέντρα, όπως Μασσαλία, Χάβρη, Λα Ροσέλ, Ρουέν.

Σε μια νέα προσπάθεια να καλλιεργήσει επανάπαυση ο Γάλλος Πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν, δήλωσε χτες διατεθειμένος να βελτιώσει τη νέα μεταρρύθμιση «μέσω των συζητήσεων με τα συνδικάτα», ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι δεν θα εγκαταλείψει το σχέδιο αυτό για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού αλλά και μοιράζοντας αυταπάτες ότι μπορεί να υπάρξει «πρόοδος έως το τέλος της εβδομάδας».

TOP READ