18 Μαΐ 2012

ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΙ Οι τουρίστες απαιτούν... ηρεμία


ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΙ
Οι τουρίστες απαιτούν... ηρεμία
Μετά τους άλλους μεγαλοεπιχειρηματίες του τουρισμού, ήρθε και η σειρά των ξενοδόχων να ζητήσουν μέτρα υπέρ της... ασφάλειας των τουριστών, αναπαράγοντας μια εντελώς αντιδραστική και παρωχημένη αντίληψη άλλων επιχειρηματικών ομάδων που στην πραγματικότητα αξιώνουν ακόμα και την προληπτική καταστολή των εργατικών κινητοποιήσεων και αγώνων, την πλήρη υποταγή στις πολιτικές που φορτώνουν νέα δεινά στις πλάτες των εργαζομένων, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσουν αυτοί τα κέρδη τους.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) κάνει λόγο για «ανεπάρκεια του πολιτικού συστήματος», «μικροκομματικές σκοπιμότητες» και μια κατάσταση που προκαλεί «αγωνία» στον τουριστικό κλάδο. Στο «διά ταύτα», ζητά τη λήψη προληπτικών μέτρων ώστε να καταστεί σαφές ότι «ο επισκέπτης που βρίσκεται οπουδήποτε στην Ελλάδα, δεν αντιμετωπίζει και δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με τη διαμονή του, τις μετακινήσεις του και τις πάσης φύσεως συναλλαγές του»!!!
Στο ίδιο ύφος, δηλώνει ότι πρέπει να γίνει σαφές πως «η επιλογή ενός ξένου πολίτη να επισκεφθεί τη χώρα μας, είναι επιλογή που δεν ενέχει κανενός είδους "κινδύνους" ή "απειλές"», αλλά και ότι από την υπηρεσιακή κυβέρνηση πρέπει να «δοθεί ειδική μέριμνα στις ανάγκες της τουριστικής αγοράς, να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των δημόσιων υποδομών και να υπάρξει συντονισμός κεντρικού κράτους και οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Φυσικά, η ΠΟΞ ανησυχεί ιδιαίτερα κι αυτή για την ευρωπαϊκή προοπτική της Ελλάδας, ίσως επειδή, όπως εξηγεί, οι αναφορές των ξένων ΜΜΕ σε ενδεχόμενο αποχώρησης δημιουργούν αρνητικό κλίμα που με τη σειρά του βλάπτει τις ...κρατήσεις. Τις τελευταίες ημέρες, λένε, εμφανίστηκε μια νέα υστέρηση στον ρυθμό των κρατήσεων μεταξύ 30% και 50% σε σχέση με το διάστημα πριν από τις εκλογές. Σε Κέρκυρα, Κρήτη, Πελοπόννησο περίπου 50%, σε Κω στο 40%, σε Κυκλάδες και Χαλκιδική στο 30%. Αυτήν την περίοδο, οι κρατήσεις έφταναν τις 110.000 την ημέρα. Ωστόσο, δεν ομολογείται το ενδεχόμενο αύξησης των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, όπως λέγονται, από τουρίστες που θα κρίνουν ότι οι διακοπές τους δεν θα... διαταραχθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι αγωνίες των ναυτικών, το Jumbo, η ψυχολογία της διαφήμισης...

Πολλή συζήτηση, και όχι άδικα γίνεται το τελευταίο διάστημα, για τη διαφήμιση του Jumpo με τους ναυτικούς και τη ζωή τους. Στοχ...

TOP READ