29 Μαρ 2014

"...Να προσθέσω όχι, αλλά να σας τρολάρω το ήθελα να σας πω την αλήθεια..."

 "...Να προσθέσω όχι, αλλά να σας τρολάρω το ήθελα να σας πω την αλήθεια..."

Εργάτης στη Ζώνη ο "ΤΟΤΕΜ" μαζί με τον πάτερα του δικαζόταν σήμερα για 147η φορά. Είναι αυτοί οι "τρομοκράτες" που θα καθάριζε ο Λαγος της ΧΑ .....παρέα με τον Αλεβιζόπουλο των "ΠΟΥΘΕΝΑΔΩΝ" του ΣΥΡΙΖΑ (2000 ως τώρα οι δικαστικές διώξεις πανελλαδικά για αγώνες σε συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ )

"Στα δικαστήρια σήμερα είχανε φέρει βίντεο και φωτογραφίες οι εργοδότες, που φαινότανε ένας με κράνος να τραβάει φάπες στον "έχω λεφτά, έχω δικηγόρους, πάτα τους" εργοδότη που μας είχε κάνει μήνυση. Μόνο που αυτός που φορούσε το κράνος ήταν μαλλιάς με κοτσίδα. Εγώ, ο πρόεδρος, ο πατέρας μου και οι 2 συνάδελφοι που ήμασταν κατηγορούμενοι, είμαστε από κοντοκουρεμένοι μέχρι καραφλοί.

Αφού λοιπόν έχει γίνει της μουρλής, "πείτε μας ποιος είναι αυτός με το κράνος", "δεν ξέρουμε", "καλά δεν ξέρετε ποιοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις σας", "ξέρουμε, αλλά δεν σας λέμε", "όχι να μας πείτε", "δεν είμαστε ρουφιάνοι, δεν σας λέμε τίποτα", "δεν είναι ρουφιανιά, είναι το γράμμα του νόμου", "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" κλπ κλπ, και έχει κλάσει στα γέλια το ακροατήριο, μου λέει ο δικαστής "Εντάξει κύριε κατηγορούμενε, έχετε να προσθέσετε τίποτε άλλο πριν να καθίσετε κάτω;" και του λέω κι εγώ "Να προσθέσω όχι, αλλά να σας τρολλάρω το ήθελα να σας πω την αλήθεια. Να έλεγα πχ ότι εγώ είμαι αυτός με το κράνος και την αλογοουρά, και μετά να σηκώνονταν όλοι και να λέγανε "όχι, εγώ είμαι" και "όχι εγώ" κι έεετς, αλλά μετά σκέφτηκα ότι αυτός με το κράνος είναι μαλλιάς και εγώ έχω καραφλιάσει από τη δεκαετία του 90, άρα εσείς που είστε πανέξυπνοι δεν θα με πιστεύατε, οπότε δεν έχω να προσθέσω τίποτα!" και έκατσα κάτω.."
Πηγή: από σχόλιο στο ιστολόγιο Lenin reloaded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ