3 Ιουλ 2015

Αγαπητέ Αλέξη

Αγαπητέ Αλέξη




Αγαπητέ Αλέξη,
Μου ζήτησες το ΟΧΙ μου στο δημοψήφισμα που εξήγγειλες και μου υποσχέθηκες ότι έτσι θα αναπνέαμε αξιοπρέπεια, θα αποφάσιζε ο λαός να δώσει ένα μάθημα, έστω και συμβολικό στους σκληρούς δανειστές μας.
Και εντάξει, λέω, μπορεί το ερώτημα να είναι έτσι κι αλλιώς άκυρο, αλλά ας πάει και το παλιάμπελο, να ψηφίσουμε συμβολικά μπας και γίνει μια κάποια ρήξη, αν και ποτέ δεν μου είπες τι σόι ρήξη είναι αυτή που τη μια ευαγγελίζεσαι και την άλλη ξορκίζεις ως το απόλυτο κακό.
Και ψήθηκα. Πάμε να τους μαυρίσουμε. Πάμε να δείξουμε έστω και με αυτόν τον τρόπο ότι ο λαός μπορεί να πει ένα ΟΧΙ, ένα ΟΧΙ στην ΕΕ, στην ευρωζώνη, στα μνημόνια, στο μαύρο μέτωπο της καπιταλιστικής ολιγαρχίας.
Κάπου εκεί σε είδα, ενώ ζητάς από το λαό να απορρίψει την πρόταση των θεσμών, εσύ να τους στέλνεις καινούρια, χειρότερη και από αυτή που είχες αρχικά στείλει.
Και μετά σε είδα να βγάζεις αγωνιώδη διαγγέλματα και να μας καλείς ξανά να πούμε ΟΧΙ για να διασφαλίσουμε με αυτό τον τρόπο ότι θα έχεις διαπραγματευτικό χαρτί για να συναποφασίσεις με τους γκάνγκστερ πόσα θα χάσουμε.
Σε άκουσα να ορκίζεσαι ότι αυτό το ΟΧΙ δεν είναι απλά ΝΑΙ σε κάποια άλλη συμφωνία, αλλά ΝΑΙ στις αξίες της ΕΕ. Αξιολύπητο επιχείρημα, ιδιαίτερα την ώρα που η ΕΕ σφάζει στην Ουκρανία, συμβάλλει στη δημιουργια του ISIS, η ίδια ΕΕ που πριν 15 χρόνια βομβάρδιζε στη γειτονιά μας, η ίδια που δεν δίνει δεκάρα για τους λαούς-θύματα της πολιτικής της.
Μετά σε είδα αγχωμένο, μάλλον να καταλαβαίνεις ότι το πολιτικό σου τέλος είναι κοντά είτε με ΝΑΙ είτε με ΟΧΙ. Η μπλόφα του δημοψηφίσματος δεν σου βγήκε και προσπάθησες να τη μαζέψεις, αλλά μάταια.
Και συνέχισες. Και υποσχέθηκες συμφωνία όπως και να έχει, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Άκουσα και το δεξί (πραγματικά και μεταφορικά) χέρι σου, τον Δραγασάκη να λέει ότι το ΟΧΙ είναι Ναι στην Ευρώπη και αναρωτήθηκα σε τι ακριβώς με καλείς να απαντήσω αφού την απάντησή μου την έχεις ήδη ερμηνεύσει όπως σε βολεύει. Πως να μην ψηφίσω ΑΚΥΡΟ όταν εσύ ο ίδιος μου ακύρωσες την ψήφο μου;
Και σε ρωτάω: Αν θέλω να ψηφίσω ΟΧΙ στην ΕΕ, ΟΧΙ σε διαπραγματεύσεις με κλέφτες, φονιάδες, ληστές, οικονομικούς (και όχι μόνο) δολοφόνους, ΟΧΙ σε οποιοδήποτε καταστροφικό μνημόνιο, τι πρέπει να ψηφίσω; Μπορεί το ΟΧΙ σου να μου διασφαλίσει κάτι από αυτά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ