9 Μαρ 2019

Περί “πατρίδας – θρησκείας – οικογένειας” και “Έξω τα προσφυγόπουλα από τα σχολεία”

Επ, πατριώτη; Σε σένα μιλάω καλέ!
Σε ‘σένα που κάθε Κυριακή, είσαι πρώτος στην εκκλησία πιάνοντας το πρώτο στασίδι, κάνοντας βαθιές μετάνοιες και σταυρούς.
Σε ‘σενα , που από την άλλη βδομάδα , τηρώντας τα ήθη και έθιμα της θρησκείας μας , θα αρχίσεις σαρακοστή , κάνοντας την κάθαρση ψυχής και σώματος.
Σε ‘ σένα, καλέ μου οικογενειάρχη, που τη Μεγάλη Παρασκευή, θα τρέχεις, σπρώχνοντας να σταθείς όσο πιο κοντά στον Επιτάφιο, σέρνοντας τα παιδιά σου από το χέρι, φορώντας τη γραβάτα σου, βάζοντας τη γυναίκα σου να φορέσει το καλύτερο φόρεμά της, θέλοντας να δείξεις στους άλλους πόσο καλός <οικογενειάρχης> και πιστός είσαι.
Αλήθεια όμως, καλέ μου πιστέ οικογενειάρχη, πόσο πιστός είσαι;
Πόσο πιστός και καλός άνθρωπος-χριστιανός είσαι , όταν ξεχνάς το Λόγο του Ιησού;
Βλέπεις καλέ μου οικογενειάρχη , ο Ιησούς μεταξύ άλλων είπε  Αγαπάτε αλλήλους, ο δε έχων 2 χιτώνες να δίνει τον έναν σε αυτόν που δεν έχει. Επίσης, ξεχνάς ότι δέχτηκε στην αγκαλιά του ενα μίασμα, κατά την άποψη της τότε κοινωνίας, την πόρνη Μαρία Μαγδαληνή.
Λοιπόν καλέ μου οικογενειάρχη, πώς θες να σε δεχτώ μέσα σε αυτή την κοινωνία, όταν αφήνεις ή ξεχνάς (it’s up to you) στην άκρη τον Λόγο του, όταν κάθε μερα , βγάζεις μισος , ρατσισμό και φασισμό, για ενα οχτάχρονο παιδί, που η μοίρα το έφερε εδώ, λόγο που και εσύ  εισαι συνένοχος στο έγκλημα που έγινε εναντίον του.
Ναι καλέ μου οικογενειάρχη, το ότι η χώρα του μετατράπηκε σε ερείπια, έχεις ευθύνη και εσύ.
Ξέρεις κάτι καλέ μου οικογενειαρχη, δεν αξίζεις τον όρο χριστιανός, γιατί απλά τον έχεις ξεφτιλίσει.
Υ.Γ. Στην πρώτη φωτό ο μικρός Αϊλάν, δεν πρόλαβε να φτάσει ζωντανός. Στη δεύτερη μερικά προσφυγόπουλα που ίσως δεν αντιμετώπισαν τον ρατσισμό στην πατρίδα μας από τους καλούς θρήσκους οικογενειάρχες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ