28 Μαρ 2019

Στέλιος Κουμπιάς: Ήθος, αισθήματα κι αλήθεια, αλέθονται στο βωμό των εκλογών

Φίλες και φίλοι,
Εδώ και αρκετό καιρό γυρίζουν στο μυαλό και στην σκέψη μου μερικά πράγματα, τα οποία φυσικά δεν είναι τωρινά και πιστεύω ότι τα γνωρίζετε κι εσείς, αλλά μιας και τις τελευταίες ημέρες γίνονται όλο και πιο έντονα, είπα να τα βγάλω από μέσα μου.
Είμαι άνθρωπος, που σέβεται και εκτιμάει τον καθένα, ανεξάρτητα από τα ιδεολογικά του πιστεύω και αρχές. Έχω φίλους και φίλες από όλο το φάσμα των πολιτικών πεποιθήσεων, που τους σέβομαι και χαίρομαι γιατί κατά συντριπτική πλειοψηφία με βλέπουν και εκείνοι με το ίδιο “μάτι”, ευτυχώς. Σε μια πολύ μικρή μειοψηφία, υπάρχουν “φίλοι” που σταμάτησαν να μου λένε καλημέρα, γιατί δεν έκανα το χατίρι τους, να ενταχθώ στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές σε συνδυασμούς που εκείνοι ήθελαν. Φυσικά, προσωπικά όποτε τους συναντώ, τούς χαιρετάω άσχετα αν αυτοί κοιτάνε τον ουρανό μήπως… βρέξει.
Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς γι αυτούς ήμουν, είμαι και θα είμαι Άνθρωπος με δική μου σκέψη, πιστεύω και ιδανικά, και όχι σαν τους άλλους που το πιστεύω και τα ιδανικά τους εξαρτώταν και εξαρτώνται από το τι θα τους “προσφέρει” το κάθε κόμμα ή συνδυασμός, που κάθε τόσο αλλάζουν στρατόπεδο ανάλογα με το ποιος κυβερνάει.
Έμαθα στην ζωή να προχωρώ με δικές μου δυνάμεις, και όχι γλείφοντας, σέρνοντας, έρποντας.
Πώς να ξεχάσω για παράδειγμα, αυτούς που πριν μερικά χρόνια “σχίζονταν” για το πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ, επειδή είχαν μόνο προσωπικά οφέλη και αφού πέρασαν και “έφαγαν” καλά, μετά την πτώση του ΠΑΣΟΚ γύρισαν την πλάτη τους και στράφηκαν στην Ν.Δ ή στο ΣΥΡΙΖΑ γιατί εκεί βρήκαν καινούργιο καταφύγιο εκεί υπάρχει τώρα “φαΐ”.
Για ποια ιδεολογία μιλάμε; Για ποια πολιτικά πιστεύω; Γι αυτούς ήταν όλα προσωπικό και οικογενειακό συμφέρον! Και τώρα όλοι “αυτοί” κατηγορούν εμάς που πιστεύουμε σε ιδανικά ότι έχουμε παρωπίδες, είμαστε γραφικοί κλπ. Δηλαδή, φοράς “παρωπίδες” γιατί ακολουθείς τον δρόμο και τα ιδεολογικά σου πιστεύω; Γιατί θέλεις να είσαι εντάξει απέναντι στον συνάνθρωπό σου; Γιατί θέλεις να αγωνίζεσαι καθημερινά για τον άνθρωπο; Γιατί δεν μπαίνεις στο “τριπάκι” τους και δεν είσαι όμοιός τους, να παζαρεύεις την ψήφο σου και την ένταξης σου; Γιατί στην τελική θέλεις να αλλάξεις μια ζωή που κάνει τους πλούσιους πιο πλούσιους και τους φτωχούς πιο φτωχούς;
Το τελευταίο διάστημα δεν προλαβαίνουμε να διαβάζουμε και να γινόμαστε μάρτυρες των αλληλοκατηγοριών μεταξύ Νέας Δημοκρατίας, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ (πρώην ΠΑΣΟΚ) για κλεψιές, ρεμούλες και ό,τι άλλο “αξιοσέβαστο” και “αξιοσημείωτο”. Γιατί; Μα για να κρύψουν τη συμφωνία τους σε όλα τα μεγάλα. Όλοι τους έχουν ψηφίσει μαζί το τρίτο μνημόνιο που κόβει το ΦΠΑ, που μας δίνει συντάξεις πείνας, που στέρησε μαζί με τα αλλά εκατομμύρια ευρώ από τους δήμους .
Δυστυχώς ζούμε στην εποχή που οι Ανήθικοι μιλάνε για.. ΗΘΟΣ, Οι Αναίσθητοι για.. ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, και οι Ψεύτες για… ΑΛΗΘΕΙΑ!!
Με εκτίμηση
Στέλιος Κουμπιάς
Πλοίαρχος Ε.Ν.
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Χίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ