9 Οκτ 2019

Ο Κούλης παραιτεί τον Μπογδάνο !!



Ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης με επίσημη ανακοίνωσή του καταδίκασε την ενέργεια του βουλευτή του Κωνσταντίνου Μπογδάνου να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία διαδηλωτή γιατί όπως γράφει στην ανακοίνωσή του αυτού του είδους οι συμπεριφορές βουλευτών του δεν ταιριάζουν με το αγωνιστικό παρελθόν του ίδιου. Ο κύριος Μητσοτάκης ζήτησε την παραίτηση του Μπογδάνου από το βουλευτικό αξίωμα, αλλιώς θα προβεί στη διαγραφή του. Αναλυτικά η ανακοίνωση του πρωθυπουργού είναι η παρακάτω:

«Ως πρωθυπουργός της χώρας αισθάνομαι την ανάγκη να καταδικάσω την ενέργεια του βουλευτή του κόμματός μου Κωνσταντίνου Μπογδάνου να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία του διαδηλωτή που πήρε μέρος στις συγκρούσεις με τις δυνάμεις των ΜΑΤ. Η συμπεριφορά αυτή δεν συμβαδίζει με το αγωνιστικό μου παρελθόν, το αγωνιστικό παρελθόν της οικογένειάς μου και προπαντός αυτό του πατέρα μου. Δεν είναι δυνατόν βουλευτής που εκλέγεται με τον μικρότερο σε ηλικία πολιτικό εξόριστο της χούντας, που είμαι εγώ, να προβαίνει σε τέτοιου είδους χαφιεδίστικες ενέργειες. Η ενέργεια του κυρίου Μπογδάνου μου θυμίζει εκείνες τις μαύρες εποχές κατά τις οποίες αγωνιστές, όπως εγώ και ο πατέρας μου, αναζητούνταν νεκροί ή ζωντανοί από το μετεμφυλιακό κράτος έναντι αμοιβής. Η αθλιότητα του κυρίου Μπογδάνου μου θυμίζει τα παλουκωμένα κεφάλια από τους κυνηγούς κεφαλών. Η απαράδεκτη ενέργεια του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, μια ενέργεια ξεθαμμένη από τις πιο μαύρες εποχές της Ελληνικής ιστορίας που κουκουλοφόροι κατέδιδαν αγωνιστές, με αναγκάζει να ζητήσω την παραίτησή του. Αν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος δεν παραιτηθεί από τη θέση του βουλευτή και δεν ζητήσει συγνώμη για την χαφιεδίστικη συμπεριφορά του θα αναγκαστώ να τον διαγράψω από το κόμμα. Με την ευκαιρία αυτή επισυνάπτω ηχογραφημένο ένα τραγούδι που έγραψα για την εξορία μου»!

απο το ΑΓΚΙΔΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ