15 Ιαν 2013

Τι ετοιμάζουν για τους "εχθρούς του έθνους";


Τι ετοιμάζουν για τους "εχθρούς του έθνους"; 




Αφου έγινε χθες τα ξημερώματα η βρώμικη δουλειά από αγνώστους..., τη συνέχεια την αναλαμβάνουν οι γνωστοί.
 Ουρλιάζουν από χθες και στη Βουλή και στα κανάλια και τα άλλα ΜΜΕ, για το "μίσος" με το οποίο δηλητηριάζουν την ελληνική κοινωνία αυτοί που επιτίθενται στους "σωτήρες" του έθνους!
 "Δεν είναι δυνατόν" φωνάζουν με "γνήσια" αγανάκτηση, "να λένε "κάποιοι" στο λαό ότι ξεπουλάμε, οτι παραχωρούμε την Εθνική Ανεξαρτησία και να εξωθούν σε μίσος και πράξεις τρομοκρατίας!"(το ακούσαμε το πρωί από τον κ. Σπηλιοτόπουλο)
 Αυτό φταίει λοιπόν....
 Αρα την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ και τα γκαζάκια, τα έκαναν κάποιοι απλοί άνθρωποι που εξοργίστηκαν απο τις δηλώσεις εκείνων των "κάποιων" που μιλάνε για "ξεπούλημα" και όχι κάποιοι πολύ καλά οργανωμένοι, "με εντυπωσιακές επιχειρησιακές δυνατότητες",  όπως είπε χθες ο Γ.Πρετεντέρης στο ΜEGA.
 Οπότε τι πρέπει να γίνει;
 Μα φυσικά να κλείσουν αυτά τα στόματα που "εξωθούν σε πράξεις τρομοκρατίας με το μίσος"!
 Τι ετοιμάζουν λοιπόν; Ενα νεο ιδιώνυμο;
 Ενα νέο φασισμό για τον οποίο θα απαιτήσουν τη συναίνεση όλων;
 "Καταδικάστε την τρομοκρατία και τη βία από όπου κι αν προέρχεται" φωνάζουν. "Χωρίς υποσημειώσεις, μεν και αλλά, χωρίς διευκρινίσεις". Καταδικάστε δηλαδή "τη βία γενικά", βάζοντας στο ίδιο καλάθι και τις περίεργες επιθέσεις αγνώστων και τις οργανωμένες λαικές κινητοποιήσεις και αντιδράσεις! Εννοείται φυσικά ότι το να σου αρπάζουν ό,τι έχεις και δεν έχεις, το να σε πετάνε στα σκουπίδια σαν άχρηστο, άνεργο, λεηλατημένο και φτωχοποιημένο "για το καλό του έθνους" δεν είναι βία.

 Τι νόημα και τι αποτέλεσμα έχουν λοιπόν αυτά τα "τυφλά κτυπήματα" αν όχι την ολοκλήρωση του σχεδίου ισοπέδωσης του λαού; Και επομένως ποιοί τα κάνουν; Κάποιοι ...ανεγκέφαλοι μεν, αλλά  "με εντυπωσιακές επιχειρησιακές δυνατοτητες"δε; (Αλήθεια από που προέρχονται αυτές οι ... "εντυπωσιακές επιχειρησιακές δυνατοτητες";) Η μήπως κάποιοι που ξέρουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν και έχουν και όλες τις δυνατότητες να το κάνουν;
 Το "αν τους βρούν γράψτε μου" εννοείται.


Παρεμπιπτόντως με το "τυφλό κτύπημα". μεταξύ άλλων, θαφτηκε η είδηση της μέρας, που ήταν βέβαια η συζήτηση  για τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) και η ψήφιση 7 νομοσχεδίων μαζί με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. 
Πρόκειται βέβαια για απόλυτη γελοιοποίηση της αστικής Δημοκρατίας και του θεσμού του Κοινοβουλίου και αποκάλυψη του ποιά είναι και τι κάνει η πραγματική εξουσία πίσω από τη σκηνή. Αυτά όμως πέρασαν όχι σε δεύτερη, αλλά σε τρίτη και πέμπτη μοίρα.

 Χθες η Δημοκρατία ΜΑΣ(τους), απειλήθηκε από τους τρομοκράτες...

 Κι ετσι κανείς δεν άκουσε ότι αυτές τις μέρες χωρίς πολλή κουβέντα πέρασαν "δημοκρατικά" οι αυξήσεις στη ΔΕΗ, οι ιδιωτικοποιήσεις(ΟΠΑΠ, ΤΤ κ.α), η επικαιροποίηση του μνημονίου με μια σειρά άλλες υπέροχες και "σωτήριες" μεταρρυθμίσεις που έχουν να κάνουν με απολύσεις στο Δημόσιο, μισθολογικές "ρυθμίσεις", έλεγχο των οικονομικών των ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, κλπ. κλπ.  ως προαπαιτούμενα για να πάρουμε και την επόμενη δόση των 9δις.
 Για να πούμε την αλήθεια έγιναν τόσο πολλά σε τόσο λίγο χρόνο που ούτε όσοι προσπαθούν να παρακολουθήσουν στενά τις εξελίξεις δεν καταφέρνουν να βγάλουν άκρη με τις λεπτομέρειες.
 Μιλάμε για κανονικό βομβαρδισμό... σωτηρίας, υπό την κάλυψη άλλων "σπουδαίων" γεγονότων.

 Χαρακτηριστικό είναι  ότι για παράδειγμα στο δελτίο του real fm το μεσημέρι, η είδηση της ψήφισης των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) ειπώθηκε στις 2.35 και πήρε μόλις 3 λεπτά.
 Μετά επανήλθαν οι ειδήσεις που πουλούσαν.

 Αριστα λοιπόν σε όλους τους συντελεστές.

 ΥΓ: Στον κ.Σπηλιοτόπουλο που διαμαρτυρήθηκε το πρωί που κατηγορείται η κυβέρνηση για εκχώρηση Εθν.Ανεξαρτησιας κάτι από όσα ήρθαν χθες για ψήφιση που ήταν βέβαια από πριν συμφωνημένο: "Το (ΦΕΚ 240)  ορίζει ότι «ούτε το δικαιούχο κράτος-μέλος, ούτε η Τράπεζα της Ελλάδος, ούτε κανένα από τα αντίστοιχα περιουσιακά τους στοιχεία εξαιρούνται, λόγω εθνικής κυριαρχίας ή για άλλο λόγο, της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης-συντηρητικής ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιοδήποτε ένδικο βοήθημα ή διαδικασία σχετικά με τη σύμβαση τροποποίησης»"
Η Εθν.Ανεξαρτησια βέβαια έχει εκχωρηθεί με τη συνθήκη του Μάαστριχτ. Τωρα απλά διευκρινίζονται οι τρόποι και οι λεπτομέρειες. 

 Αναρτήθηκε από Γιώργος Σαρρής  

Είναι «βία»;


Είναι «βία»;

Να σου έχουν λεηλατήσει το μισθό και να λιποθυμάνε τα παιδιά σου από την πείνα.

Να σου έχουν στερήσει τη σύνταξη και να σε στέλνουν στα συσσίτια απόρων.

Να σου λένε ότι η ανεργία σου δεν είναι δυστυχία, αλλά κάτι σαν εκδρομή στο λούνα παρκ της «εργασιακής εφεδρείας».

Να σου λένε ότι στόχος τους είναι στην οικογένειά σου να υπάρξει κάποτε... ένας εργαζόμενος.

Να σου δίνουν τα ψίχουλα των 500 ευρώ βασικό για μηνιάτικο και να σου ζητάνε - γι' αυτά τα ψίχουλα - να πληρώσεις φόρο εισοδήματος.

Να σε έχουν ξεπαγιάσει από το κρύο και να σου λένε ότι δεν αγοράζεις πετρέλαιο θέρμανσης όχι γιατί τίναξαν την τιμή του στο Θεό, αλλά γιατί έχεις... αποθέματα!

Να σε έχουν μετατρέψει σε πειραματόζωο της αιθαλομίχλης και να σου κάνουν κι από πάνω μαθήματα περί περιβαλλοντικής... συνείδησης.

Να έχουν φτάσει καθημερινά πάνω από τις 1.200 οι διακοπές ρεύματος λόγω των χαρατσιών και της ανέχειας και αυτοί να σου αυξάνουν κι άλλο το λογαριασμό της ΔΕΗ.

Να ξυπνάς κάθε πρωί και να έχουν εφεύρει κι άλλους δυο - τρεις λόγους για να σου στήσουν νέο καραούλι στην Εφορία - μέχρι και τη μετατροπή των παιδιών σου σε τεκμήριο... τρυφηλής ζωής!

Να σου έχουν «κουρέψει» στο 1/3 τα προς το ζην εισοδήματα και ταυτόχρονα να σου έχουν διπλασιάσει τις τιμές στο ρεύμα, στα καύσιμα, στα τρόφιμα με απανωτές αυξήσεις στους έμμεσους φόρους.

Να έχουν φτάσει - σύμφωνα με τα δικά τους στοιχεία - σε πάνω από 3,4 εκατομμύρια οι άνθρωποι που ζουν στην Ελλάδα σε συνθήκες φτώχειας, όπου ως όριο φτώχειας ορίζονται τα 5.900 ευρώ ετησίως, λες κι όποιος ζει με 10 ή με 15 χιλιάδες... δεν είναι φτωχός.

Να έχουν οδηγήσει την Ελλάδα σε συνθήκες ανεργίας χειρότερες από εκείνες που βίωσε ο τόπος τις δεκαετίες του '50 και του '60.

*

Ρωτάμε:

Αυτά είναι ή δεν είναι «βία»;

Η μήπως είναι κάτι περισσότερο:

Είναι «πόλεμος».

Μόνο που σ' αυτόν τον «πόλεμο» δεν υπάρχει «εξωτερικός αντίπαλος».

Υπάρχει μόνο «εσωτερικός εχθρός»: Ο λαός!

*

Πρόκειται για εκείνον τον ανελέητο και αμείλικτο ταξικό πόλεμο που έχουν εξαπολύσει ενάντια στο λαό οι τραπεζίτες, οι εφοπλιστές, οι καπιταλιστές.

Εναν «πόλεμο» που τον διεξάγουν για λογαριασμό της πλουτοκρατίας οι πολιτικοί της «σωτήρες».

*

Αυτός ο «πόλεμος»,

ο ταξικός πόλεμος,

για τον οποίο το ΚΚΕ προειδοποίησε από την πρώτη στιγμή, είναι συνώνυμος της βαρβαρότητας και της βίας των διαδοχικών κοινωνικών εγκλημάτων που διαπράττονται εις βάρος του μεροκαματιάρη, του βιοπαλαιστή.

Ο μονομερής πόλεμός τους και η απρόκλητη βία τους θέτουν πλέον το λαό μπροστά στο ιστορικό δίλημμα:

Η θα διαλέξει τις «αλυσίδες» ή θα ανατρέψει την πολιτική που τον εξανδραποδίζει...

'Η θα υποκύψει στη βία που του ασκούν και θα συμφιλιωθεί με τον αφανισμό του ή θα πάρει την υπόθεση στα χέρια του, ανοίγοντας το δρόμο για μια Ελλάδα της λαϊκής εξουσίας και της λαϊκής οικονομίας.

Αυτός ο δρόμος δεν μπορεί να είναι άλλος από τη μετατροπή της λαϊκής οργής σε λαϊκή συμμαχία. Σε ηφαίστειο με πυρακτωμένη εκρηκτική λάβα διεκδίκησης των λαϊκών δικαίων. Δηλαδή, σε μαζικό, σε πειθαρχημένο, σε περιφρουρημένο, σε ταξικά προσανατολισμένο πολιτικό αγώνα, που θα συμπαρασύρει τους εκμεταλλευτές και τους δυνάστες.

Αυτόν το μαζικό, τον παλλαϊκό - και ως εκ τούτου και εξ ορισμού: δημοκρατικό - πολιτικό αγώνα, μόνο κάποιοι τάχα μου «κοινωνικοί αγωνιστές», αλλά στην πραγματικότητα - και εξ αντικειμένου - «φίλοι» των βαρβάρων ή (και) οι μηχανισμοί των βαρβάρων θα τον ήθελαν να ξεστρατίσει σε ακτιβισμούς της πλάκας, σε «στρακαστρούκες» ή, πολύ περισσότερο, να υπονομευτεί και να συκοφαντηθεί σαν «τρομοκρατία».

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ορατά ρήγματα


Ορατά ρήγματα

Στα ψιλά οι καλές ειδήσεις: Καλή είδηση είναι η στροφή στους πολιτικούς γάμους, έστω κι αν αυτό γίνεται για οικονομικούς λόγους. Το γεγονός που μετράει είναι ότι για πρώτη φορά καταγράφονται τόσοι πολιτικοί γάμοι όσοι και θρησκευτικοί. Αντίστροφα διαβάζοντάς το, αυτό σημαίνει, επίσης, ότι ακόμα οι μισοί αντέχουν να πληρώνουν τον παπά. Τέτοια βλέπει η τρόικα και ζητάει νέους φόρους.
***

Καλή είδηση είναι και η καταγραφή των αδιεξόδων μεταξύ διαχειριστών, όπως εμφανίζονται στις προτάσεις τους για θέματα που καίνε, όπως η ανεργία, όπου διαγωνίζονται ακόμα για το αν το επίδομα της ανεργίας πρέπει να το παίρνει ένας 25χρονος εκλογικός πελάτης, ή ένας 50χρονος που διαθέτει πιο πολλές οικογενειακές ψήφους. Λογαριάζουν μακριά απ' την πραγματική ζωή. Ο 25χρονος είναι γιος του 50χρονου και οι δυο έχουν αποφασίσει καταρχήν να μη φαγωθούν μεταξύ τους.
***

Σίγουροι για το αδιατάρακτο της εξουσίας τους οι καπιταλιστές αφού πήραν ό,τι πήραν, αφού νομοθέτησαν ό,τι νομοθέτησαν, τώρα πατάνε στο γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν έχουν να πληρώσουν άλλους φόρους, και με την προπαγάνδα τους προβάλλουν ως λαϊκό πρόβλημα που αφορά εξίσου εργάτες και αφεντικά το φορολογικό για να ζητήσουν νέα φοροπρονόμια για το κεφάλαιο. Η πρόκλησή τους ξεπερνά τα όρια του θράσους.

Το αυτό ισχύει και για τις τράπεζες, που κάθε λίγο και λιγάκι κλαίνε για τα «κόκκινα» δάνεια. Αυτά είναι πρόβλημα μόνο για όσους χρωστάνε. Οι τράπεζες έχουν ήδη πάρει τα λεφτά τους. Οι τράπεζες έχουν πρόβλημα μόνο ως προς το ποσοστό κέρδους που προσβλέπουν, αλλά αυτό γιατί να είναι πρόβλημα για τον εργάτη ώστε να ανησυχεί;
***

Θράσος είναι και η επανάληψη ότι ο λαός είναι καρτερικός και ότι δίνει παράταση στην κυβέρνηση.

Η φύση διδάσκει για το αντίστροφο.

...Αμα θες να την ακούσεις.

Αλλιώς, πας πάνοπλος, έχεις και κάμποσους άλλους μαζί, το στριμώχνεις το ζώο και νομίζεις ότι το ζώο θα κάτσει να πάει άκλαυτο. Είναι φορές που αντιστρέφονται οι ρόλοι και τότε είναι πολύ αργά για κλάματα.

Βέβαια, αυτή η αντιστροφή των ρόλων παραμένει ακόμα ζητούμενο για την κοινωνία των ανθρώπων. Οπου μια χούφτα πάνοπλοι με την εξουσία που τους δίνει η κατοχή των μέσων παραγωγής στριμώχνουν δισεκατομμύρια ανθρώπους μέχρι τελικής πτώσης.

Κι εδώ, όμως, έρχεται στιγμή που ακόμα κι ένας δικαστής μπορεί να καταλάβει ότι η απόδραση ανήκει στα αυτονόητα.
***

Κάπου εδώ, τελειώνουν οι «παραλλαγές» και οι «μεταφορές». Κάπου εδώ αρχίζει η πραγματική ζωή. Με τους ανθρώπους να μην πληρώνουν, και καλά κάνουν. Με τους ανθρώπους να αντιστέκονται στους εκβιασμούς (π.χ. των τραπεζών), και καλά κάνουν. Με τους ανθρώπους να θυμώνουν, και καλά κάνουν.

Αλλά, πολύ περισσότερο, με τους ανθρώπους να οργανώνονται, και καλά κάνουν.

Αυτό ακριβώς είναι που φοβάται η αστική τάξη, γι' αυτό οι βεβαιώσεις ότι ο κόσμος δείχνει ανοχή, για να υποβάλουν έτσι συνείδηση υποταγμένου.

Καμιά ανοχή δεν υπάρχει. Ναι, η αστική τάξη έχει κερδίσει πολλές συνειδήσεις. Εχει πείσει πολλούς ότι είναι μονόδρομος το τσάκισμα των μισθών και των άλλων δικαιωμάτων. Αλλά ήδη η φιλολογία περί ανοχής παρουσιάζει ρήγματα. Ορατά για όποιον ζει τη γειτονιά του. Ορατά για όποιον ζει το χώρο της δουλειάς του. Παντού όπου η εργατική - λαϊκή οργάνωση κάνει βήματα σφυρίζοντας αδιάφορα για κάθε αδιέξοδο των καπιταλιστών, παντού όπου η εργατική - λαϊκή οργάνωση κάνει βήματα στο δρόμο της δικής της προοπτικής.

ΗΠΑ Ενα στα τέσσερα παιδιά με κουπόνια τροφίμων


ΗΠΑ
Ενα στα τέσσερα παιδιά με κουπόνια τροφίμων

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.--

Σχεδόν 20 εκατομμύρια παιδιά στις Ηνωμένες Πολιτείες ζούσαν με κουπόνια τροφίμων για το 2011, κουπόνια που παρέχονται μέσα από το πρόγραμμα βοήθειας Supplemental Nutrition Assistance Program - SNAP σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας και του Γραφείου Απογραφής - Census Bureau. Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά όσον αφορά την έκταση της απόγνωσης και της εξαθλίωσης των αμερικανικών οικογενειών, μία κατάσταση που όχι μόνο δεν θα αλλάξει αλλά θα επιδεινωθεί με την κρίση και την επικείμενη περικοπή κοινωνικών δαπανών που σχετίζεται με τα παζάρια Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικανών για το έλλειμμα και το χρέος.

Σύμφωνα με την έκθεση του υπουργείου Γεωργίας 19,9 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι κάτω των 18 ετών ελάμβαναν τη βοήθεια του προγράμματος, αριθμός που σημαίνει ότι αντιστοιχεί στο 26,9% ή ένα στα τέσσερα, καθώς, σύμφωνα με το Census Bureau ο συνολικός αριθμός των παιδιών και των εφήβων στις ΗΠΑ για το 2011 ήταν 73,9 εκατομμύρια. Οσον αφορά το συνολικό αριθμό των ανθρώπων στις ΗΠΑ που διαβιούσαν με κουπόνια, που ήταν 46 εκατομμύρια, τα παιδιά και οι έφηβοι αποτελούν το 45%.

Κάθε δικαιούχος μπορεί να πάρει 133 δολάρια σε κουπόνια τροφής για ένα μήνα. Ωστόσο, εκθέσεις από ανεξάρτητες οργανώσεις που δόθηκαν επίσης πρόσφατα στη δημοσιότητα αναφέρουν ότι σχεδόν 27 εκ. παιδιά, πολλά από τα οποία είναι από οικογένειες ανέργων, ισπανόφωνων μεταναστών συντηρούνται με τα κουπόνια, ενώ από τις αρχές του 2009 στο πρόγραμμα για κουπόνια τροφίμων έχουν προστεθεί 15,5 εκ. νέοι φτωχοί Αμερικανοί.

MAΛΙ Γαλλική ιμπεριαλιστική επιχείρηση


MAΛΙ
Γαλλική ιμπεριαλιστική επιχείρηση

Βομβαρδίζονται πολλές πόλεις και υπάρχουν πληροφορίες για δεκάδες άμαχους νεκρούς


Από τις προετοιμασίες των γαλλικών μαχητικών στο Τσαντ
MΠΑΜΑΚΟ.--


Σε μία προσπάθεια να εξασφαλίσει μείζονα οικονομικά και στρατηγικά του συμφέροντα στο δυτικοαφρικανικό Μάλι, όπου υπάρχουν σημαντικά κοιτάσματα φυσικού αερίου, πετρελαίου και ουρανίου, ο γαλλικός ιμπεριαλισμός, του «σοσιαλιστή» Ολάντ (που θα έφερνε «άνεμο αλλαγής στην ΕΕ) συνέχισε χτες για τέταρτη μέρα το σφοδρό σφυροκόπημα πολλών πόλεων με το πρόσχημα της «καταπολέμησης της ισλαμικής τρομοκρατίας». Γαλλικά βομβαρδιστικά τύπου «Μιράζ» και «Ραφάλ» σφυροκόπησαν μεταξύ άλλων τις πόλεις Γκάο, Αφχάμπο, Κιντάλ, Λιρ με σχετικές πληροφορίες να κάνουν λόγο για το θάνατο αρκετών δεκάδων αμάχων - ανάμεσά τους και παιδιά.

Ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών Λοράν Φαμπιούς ισχυρίστηκε ότι η γαλλική στρατιωτική επέμβαση θα διαρκέσει «μερικές βδομάδες». Ο υπουργός Αμυνας Ζαν Ιβ Λε Ντριάν, παραδέχθηκε την κατάληψη της κωμόπολης Ντιαμπάλι από τους ισλαμιστές φορτώνοντάς την «στις αδυναμίες του μαλινέζικου στρατού», ενώ επιβεβαιώθηκε και η κατάληψη οδικής αρτηρίας που συνδέει το Ντιαμπάλι με την πόλη Σέγκου (διοικητική πρωτεύουσα του κεντρικού Μάλι) από την οποία απομακρύνθηκαν χτες βράδυ όσοι Γάλλοι πολίτες υπήρχαν... Σύμφωνα με στοιχεία που δίνουν διεθνή ΜΜΕ οι δυνάμεις των ισλαμιστών που έχουν καταλάβει πολλές πόλεις στο βορρά βρίσκονται σε απόσταση 400 χλμ από την πρωτεύουσα Μπαμάκο στο νότο.

Παράλληλα, η γαλλική κυβέρνηση αύξησε χτες (πριν ο πρόεδρος Ολάντ ξεκινήσει σήμερα την επίσημη επίσκεψή του στα Αραβικά Εμιράτα) τις επαφές με Αφρικανούς ηγέτες όπως τον πρόεδρο της Νιγηρίας Γκουντλάκ Τζόναθαν που υποτίθεται πως θα συνδράμει με περίπου 600 στρατιώτες και θα αναλάβει την ηγεσία της αφρικανικής δύναμης της ECOWAS, άμα και όποτε το αποφασίσει το Παρίσι, και τον πρόεδρο της Μπουρκίνα Φάσο Mπλεζ Κομπαορέ που έχει αποφασίσει να συνεισφέρει 500 στρατιώτες. Ορισμένοι σχολιαστές υποστήριξαν ότι το Παρίσι θα επιχειρήσει «αφρικανοποίηση» της επέμβασης σε περίπτωση που οι γαλλικές στρατιωτικές επιχειρήσεις τα βρουν «σκούρα»...

Πάντως, οι ισλαμιστές της οργάνωσης «MUJAO» διεμήνυσαν στους Γάλλους στρατιώτες ότι τους αναμένουν με ανοιχτές αγκάλες αφού «έπεσαν σε μία παγίδα πολύ πιο επικίνδυνη από εκείνες σε Ιράκ, Αφγανιστάν ή Σομαλία».
Ποικίλλουν οι διεθνείς αντιδράσεις

Εκπρόσωπος της ρωσικής κυβέρνησης δήλωσε με νόημα πως «κανείς εκτός από τους Αφρικανούς δεν μπορεί και δεν πρέπει να επιλύει τα προβλήματα της ηπείρου».

Η Κίνα φάνηκε να υποστηρίζει απρόθυμα τη γαλλική επέμβαση τονίζοντας ιδιαίτερα την ανάγκη για «ταχεία» ανάπτυξη «διεθνούς δύναμης».

Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ είχε προγραμματίσει για αργότερα χτες νέα έκτακτη συνεδρίαση για εκτίμηση των εξελίξεων στο Μάλι.

Το ΝΑΤΟ ανακοίνωσε ότι δεν έχει πάρει αίτημα από τη Γαλλία για «βοήθεια» στην επέμβαση. Οι ΗΠΑ έδωσαν βοήθεια σε τηλεπικοινωνίες, αντικατασκοπεία, μεταφορές και υποσχέθηκαν μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Η Βρετανία ξεκαθάρισε ότι στέλνει μόνο μεταγωγικά αεροσκάφη τύπου «C17» και όχι στρατιωτικές δυνάμεις. Η Γερμανία αποσαφήνισε ότι δε θα στείλει στρατεύματα, μην αποκλείοντας ωστόσο στρατιωτικούς εκπαιδευτές σε μία επικείμενη αποστολή της ΕΕ ή στρατιωτικούς γιατρούς. Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της ΕΕ Χέρμαν Βαν Ρομπάι υποστήριξε θερμά την επέμβαση λέγοντας ότι «επείγει» να σταματήσει η «τρομοκρατία ισλαμιστών» και εκπρόσωπος της ΕΕ ανακοίνωσε ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για αποστολή ευρω-ενωσιακών εκπαιδευτών του μαλινέζικου στρατού με τους πρώτους να φθάνουν στη χώρα το δεύτερο 15ήμερο Φλεβάρη.

Η Αλγερία έδωσε στο Παρίσι άδεια για χρήση του εναέριου χώρου της από γαλλικά στρατιωτικά μαχητικά.

14 Ιαν 2013

Αποχώρησε το ΚΚΕ από τη συζήτηση των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου στη Βουλή


Αποχώρησε το ΚΚΕ από τη συζήτηση των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου στη Βουλή

Τσίπρας: «Στηριχτείτε πάνω μας» λεει στο Βερολινο!


Τσίπρας: «Στηριχτείτε πάνω μας» λεει στο Βερολινο! 

«Μπορείτε να στηριχτείτε» στον ΣΥΡΙΖΑ ειπε στους Γερμανους!



«Καταπίνοντας» τους αντιμνημονιακούς δεκάρικους, που εκφωνεί στο εσωτερικό της χώρας ο Αλ. Τσίπρας απ' το Βερολίνο όπου περιοδεύει, έδωσε επαρκείς διαβεβαιώσεις της προσήλωσής του στην επιτυχία του προγράμματος που εφαρμόζεται στην Ελλάδα και στο στόχο επαναφοράς των μονοπωλίων σε τροχιά ανάπτυξης, διαβεβαιώνοντας τη γερμανική κυβέρνηση ότι «μπορεί να στηριχτεί» στον ΣΥΡΙΖΑ!

Υπερασπίστηκε, καταρχήν, σαν ανάγκη την αποκατάσταση ενός διαύλου επικοινωνίας με την γερμανική κυβέρνηση, ενώπιον της οποίας εμφανίστηκε σαν ο πλέον αξιόπιστος συνομιλητής σε αντιπαράθεση με τα κόμματα που σήμερα συγκυβερνούν στην Ελλάδα.

«Πρέπει κανείς να ορίσει το πεδίο της διαφωνίας, από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε» ανέφερε, προσθέτοντας πως επιθυμεί «φυσιολογικές σχέσεις με κυβερνήσεις που παίζουν σημαντικό ρόλο στα ελληνικά πράγματα». 
Κάνοντας ο ίδιος το βήμα αποκήρυξε την αντιμνημονιακή ρητορεία λέγοντας «καλό είναι να καταγγέλλεις, αλλά το ζήτημα είναι να ψάξουμε για λύσεις», αναγνώρισε την ανάγκη για εφαρμογή διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα, τόνισε ότι κάποια ζητήματα που θέτουν οι δανειστές τον βρίσκουν σύμφωνο και ανέκραξε: «Η απάντηση είναι ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και δημοκρατία».

Η κοινωνική συνοχή είναι μείζονος σημασίας ζήτημα για τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς όπως διευκρίνισε ο Αλ. Τσίπρας: «Αν θέλουμε να προχωρήσουμε σε σημαντικές, ουσιαστικές διαρθρωτικές αλλαγές, που είναι αναγκαίο να συμβούν, πρέπει ο ελληνικός λαός να κατανοήσει (...) Εάν δεν πεισθεί (...) δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουν αυτές οι διαρθρωτικές αλλαγές, διότι θέλουν κυρίως συναίνεση».

Σε συνέντευξη στη «Deutsche Welle», ο Αλ. Τσίπρας δήλωσε σε ό,τι αφορά στη συνάντησή του με τον Β. Σόιμπλε αργότερα σήμερα το μεσημέρι: «Κατ' αρχάς, δεν συνηθίζω να συναντώ μόνο ανθρώπους με τους οποίους συμφωνώ. Και δεύτερον, έχω πάντοτε την ελπίδα, όταν συνομιλώ με ανθρώπους ότι μπορώ να τους πείσω να αλλάξουν γνώμη». Ακριβώς το ίδιο πράγμα βεβαίως είχε δηλώσει προ ημερών ο εκπρόσωπος τη γερμανικής κυβέρνησης αιτιολογώντας την απόφαση του Β. Σόιμπλε να συναντήσει τον Αλ. Τσίπρα.

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ έκρινε σαν «επιβεβλημένο να υπάρξει μια ομαλοποίηση των σχέσεων» ανάμεσα «στην αξιωματική αντιπολίτευση της Ελλάδας με τον θεσμικό της ρόλο» και της κυβέρνησης της Γερμανίας, καθώς όπως εξήγησε: «Μπορεί αύριο να είναι κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα. Αυτό το γνωρίζει η γερμανική πλευρά. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Πρέπει να δούμε αν υπάρχει ένα πεδίο διαπραγμάτευσης κατ' αρχάς».

Ορίζοντας ο ίδιος το πλαίσιο, ουσιαστικά δήλωσε το σεβασμό του στα όσα ως σήμερα έχουν συμφωνηθεί και φυσικά στα συμφέροντα της Γερμανίας, λέγοντας: «Να συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε κάτι, δηλαδή, ότι ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλες θυσίες και ότι χρειάζεται να αναθεωρηθεί αυτό το πρόγραμμα. Χρειάζεται να δούμε όλοι τρόπους μέσα από τους οποίους, και οι δύο πλευρές, θα καταφέρουν να πετύχουν, διότι η αποτυχία του προγράμματος στην Ελλάδα και η οικονομική κατάρρευση δεν θα είναι προς όφελος της Γερμανίας και του γερμανικού λαού»!

Και απευθυνόμενος στην γερμανική κυβέρνηση εγκωμίασε το κόμμα του λέγοντας: «Αυτό είναι ένα βασικό σημείο, το οποίο θέλω να καταθέσω στις επαφές μου με την γερμανική πολιτική ηγεσία, να τους εξηγήσω ότι δεν μπορούν να βασίζονται σε ένα πολιτικό προσωπικό που οδήγησε τη χώρα στα βράχια»!

Άλλωστε, κύκλοι της Κουμουνδούρου τόνιζαν τις προηγούμενες μέρες, πως στόχος της συνάντησης με τον Β. Σόιμπλε είναι να διαλυθεί η εικόνα που υπάρχει για τον ΣΥΡΙΖΑ και να πειστεί ο συνομιλητής τους, ότι απέναντί του έχει έναν αξιόπιστο και σοβαρό συνομιλητή. Πρόσθεταν μάλιστα, πως επαφίεται στον ίδιο τον Β. Σόιμπλε αν «θέλει να ανοίξει ένα κανάλι επαφής» να εστιάσει στις «πολιτικές συμπτώσεις».

Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι τυχαίες άλλες δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα σύμφωνα με τις οποίες, για τον αντιλαϊκό ορυμαγδό στην Ελλάδα δεν ευθύνεται η αστική εξουσία και η φιλομονοπωλιακή στρατηγική της ΕΕ, αλλά το «σύστημα κλεπτοκρατίας»! Θέση, που αφενός νομιμοποιεί το σκάνδαλο της κλοπής του κοινωνικά παραγόμενου πλούτου από μια δράκα κεφαλαιοκράτες και αφετέρου υπονοεί ότι το εκμεταλλευτικό σύστημα δεν χρειάζεται ανατροπή αλλά ...κάθαρση απ' τους κλέφτες προκειμένου να εξανθρωπιστεί. 

Ισχυρίστηκε παραπέρα πως: «Η λίστα των Ελλήνων καταθετών στις γερμανικές τράπεζες παραμένει στη Γερμανία. Κρυφή. Η λίστα των Ελλήνων καταθετών στην τράπεζα «HSBC» της Γενεύης παρέμενε επί δύο χρόνια στα συρτάρια δύο διαδοχικών υπουργών Οικονομικών. Να λοιπόν γιατί ποτέ η ελληνική πλευρά δεν διαπραγματεύτηκε στα σοβαρά τους όρους και τους στόχους του μνημονίου»! 902 gr



Το Der Spiegel γράφει σήμερα παντως «Έχε τους φίλους σου κοντά και τουςαντιπάλους σου κοντύτερα»  και σημειώνει ότι ο Σόιμπλε ακολουθεί πιστά το ρητό.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημερα ομως εχουμε και το αλλο θεμα της ψηφισης του “ιστορικου” ΦΕΚ 240 που καταργεί την εθνική μας κυριαρχία.. ενω η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ  απεχωρησε από τη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, όπου συζητείται με την απαράδεκτη διαδικασία του κατεπείγοντος, το νομοσχέδιο με τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), που αφορούν νέα αντιλαϊκά μέτρα.

Καποιος εγραψε σε σχολιο σημερα στο twitter: «Είναι και οι ...«τρομοκράτες» που δε μας αφήνουν να ψηφίσουμε τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου με την ηρεμία μας..»

  Αναρτήθηκε από Elva

Τσίπρας: «Στηριχτείτε πάνω μας» λεει στο Βερολινο!


Τσίπρας: «Στηριχτείτε πάνω μας» λεει στο Βερολινο! 

«Μπορείτε να στηριχτείτε» στον ΣΥΡΙΖΑ ειπε στους Γερμανους!



«Καταπίνοντας» τους αντιμνημονιακούς δεκάρικους, που εκφωνεί στο εσωτερικό της χώρας ο Αλ. Τσίπρας απ' το Βερολίνο όπου περιοδεύει, έδωσε επαρκείς διαβεβαιώσεις της προσήλωσής του στην επιτυχία του προγράμματος που εφαρμόζεται στην Ελλάδα και στο στόχο επαναφοράς των μονοπωλίων σε τροχιά ανάπτυξης, διαβεβαιώνοντας τη γερμανική κυβέρνηση ότι «μπορεί να στηριχτεί» στον ΣΥΡΙΖΑ!

Υπερασπίστηκε, καταρχήν, σαν ανάγκη την αποκατάσταση ενός διαύλου επικοινωνίας με την γερμανική κυβέρνηση, ενώπιον της οποίας εμφανίστηκε σαν ο πλέον αξιόπιστος συνομιλητής σε αντιπαράθεση με τα κόμματα που σήμερα συγκυβερνούν στην Ελλάδα.

«Πρέπει κανείς να ορίσει το πεδίο της διαφωνίας, από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε» ανέφερε, προσθέτοντας πως επιθυμεί «φυσιολογικές σχέσεις με κυβερνήσεις που παίζουν σημαντικό ρόλο στα ελληνικά πράγματα». 
Κάνοντας ο ίδιος το βήμα αποκήρυξε την αντιμνημονιακή ρητορεία λέγοντας «καλό είναι να καταγγέλλεις, αλλά το ζήτημα είναι να ψάξουμε για λύσεις», αναγνώρισε την ανάγκη για εφαρμογή διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα, τόνισε ότι κάποια ζητήματα που θέτουν οι δανειστές τον βρίσκουν σύμφωνο και ανέκραξε: «Η απάντηση είναι ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και δημοκρατία».

Η κοινωνική συνοχή είναι μείζονος σημασίας ζήτημα για τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς όπως διευκρίνισε ο Αλ. Τσίπρας: «Αν θέλουμε να προχωρήσουμε σε σημαντικές, ουσιαστικές διαρθρωτικές αλλαγές, που είναι αναγκαίο να συμβούν, πρέπει ο ελληνικός λαός να κατανοήσει (...) Εάν δεν πεισθεί (...) δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουν αυτές οι διαρθρωτικές αλλαγές, διότι θέλουν κυρίως συναίνεση».

Σε συνέντευξη στη «Deutsche Welle», ο Αλ. Τσίπρας δήλωσε σε ό,τι αφορά στη συνάντησή του με τον Β. Σόιμπλε αργότερα σήμερα το μεσημέρι: «Κατ' αρχάς, δεν συνηθίζω να συναντώ μόνο ανθρώπους με τους οποίους συμφωνώ. Και δεύτερον, έχω πάντοτε την ελπίδα, όταν συνομιλώ με ανθρώπους ότι μπορώ να τους πείσω να αλλάξουν γνώμη». Ακριβώς το ίδιο πράγμα βεβαίως είχε δηλώσει προ ημερών ο εκπρόσωπος τη γερμανικής κυβέρνησης αιτιολογώντας την απόφαση του Β. Σόιμπλε να συναντήσει τον Αλ. Τσίπρα.

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ έκρινε σαν «επιβεβλημένο να υπάρξει μια ομαλοποίηση των σχέσεων» ανάμεσα «στην αξιωματική αντιπολίτευση της Ελλάδας με τον θεσμικό της ρόλο» και της κυβέρνησης της Γερμανίας, καθώς όπως εξήγησε: «Μπορεί αύριο να είναι κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα. Αυτό το γνωρίζει η γερμανική πλευρά. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Πρέπει να δούμε αν υπάρχει ένα πεδίο διαπραγμάτευσης κατ' αρχάς».

Ορίζοντας ο ίδιος το πλαίσιο, ουσιαστικά δήλωσε το σεβασμό του στα όσα ως σήμερα έχουν συμφωνηθεί και φυσικά στα συμφέροντα της Γερμανίας, λέγοντας: «Να συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε κάτι, δηλαδή, ότι ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλες θυσίες και ότι χρειάζεται να αναθεωρηθεί αυτό το πρόγραμμα. Χρειάζεται να δούμε όλοι τρόπους μέσα από τους οποίους, και οι δύο πλευρές, θα καταφέρουν να πετύχουν, διότι η αποτυχία του προγράμματος στην Ελλάδα και η οικονομική κατάρρευση δεν θα είναι προς όφελος της Γερμανίας και του γερμανικού λαού»!

Και απευθυνόμενος στην γερμανική κυβέρνηση εγκωμίασε το κόμμα του λέγοντας: «Αυτό είναι ένα βασικό σημείο, το οποίο θέλω να καταθέσω στις επαφές μου με την γερμανική πολιτική ηγεσία, να τους εξηγήσω ότι δεν μπορούν να βασίζονται σε ένα πολιτικό προσωπικό που οδήγησε τη χώρα στα βράχια»!

Άλλωστε, κύκλοι της Κουμουνδούρου τόνιζαν τις προηγούμενες μέρες, πως στόχος της συνάντησης με τον Β. Σόιμπλε είναι να διαλυθεί η εικόνα που υπάρχει για τον ΣΥΡΙΖΑ και να πειστεί ο συνομιλητής τους, ότι απέναντί του έχει έναν αξιόπιστο και σοβαρό συνομιλητή. Πρόσθεταν μάλιστα, πως επαφίεται στον ίδιο τον Β. Σόιμπλε αν «θέλει να ανοίξει ένα κανάλι επαφής» να εστιάσει στις «πολιτικές συμπτώσεις».

Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι τυχαίες άλλες δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα σύμφωνα με τις οποίες, για τον αντιλαϊκό ορυμαγδό στην Ελλάδα δεν ευθύνεται η αστική εξουσία και η φιλομονοπωλιακή στρατηγική της ΕΕ, αλλά το «σύστημα κλεπτοκρατίας»! Θέση, που αφενός νομιμοποιεί το σκάνδαλο της κλοπής του κοινωνικά παραγόμενου πλούτου από μια δράκα κεφαλαιοκράτες και αφετέρου υπονοεί ότι το εκμεταλλευτικό σύστημα δεν χρειάζεται ανατροπή αλλά ...κάθαρση απ' τους κλέφτες προκειμένου να εξανθρωπιστεί. 

Ισχυρίστηκε παραπέρα πως: «Η λίστα των Ελλήνων καταθετών στις γερμανικές τράπεζες παραμένει στη Γερμανία. Κρυφή. Η λίστα των Ελλήνων καταθετών στην τράπεζα «HSBC» της Γενεύης παρέμενε επί δύο χρόνια στα συρτάρια δύο διαδοχικών υπουργών Οικονομικών. Να λοιπόν γιατί ποτέ η ελληνική πλευρά δεν διαπραγματεύτηκε στα σοβαρά τους όρους και τους στόχους του μνημονίου»! 902 gr



Το Der Spiegel γράφει σήμερα παντως «Έχε τους φίλους σου κοντά και τουςαντιπάλους σου κοντύτερα»  και σημειώνει ότι ο Σόιμπλε ακολουθεί πιστά το ρητό.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημερα ομως εχουμε και το αλλο θεμα της ψηφισης του “ιστορικου” ΦΕΚ 240 που καταργεί την εθνική μας κυριαρχία.. ενω η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ  απεχωρησε από τη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, όπου συζητείται με την απαράδεκτη διαδικασία του κατεπείγοντος, το νομοσχέδιο με τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), που αφορούν νέα αντιλαϊκά μέτρα.

Καποιος εγραψε σε σχολιο σημερα στο twitter: «Είναι και οι ...«τρομοκράτες» που δε μας αφήνουν να ψηφίσουμε τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου με την ηρεμία μας..»

  Αναρτήθηκε από Elva

Ανεργία, πορνεία, ναρκωτικά ...οι μόνοι αριθμοί που ευημερούν


Ανεργία, πορνεία, ναρκωτικά ...οι μόνοι αριθμοί που ευημερούν 



 Οι μόνοι αριθμοί που ευημερούν στην Ελλάδα της ΕΕ, στην Ελλάδα της Ευρωζώνης, εκτός από τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων, είναι αυτοί που αφορούν στην ανεργία, στην πορνεία και τα ναρκωτικά. Αυτά μοιράζει απλόχερα ο καπιταλισμός στους νέους και τις νέες της χώρας μας, μπροστά στην αδυναμία του να ικανοποιήσει όχι τις σύγχρονες, αλλά ούτε καν τις στοιχειώδεις ανάγκες τους.
 Η ανεργία στους νέους έως 25 ετών ξεπέρασε το 56,6%, με σαφή προτίμηση στις γυναίκες. Περισσότεροι από ένας στους δύο δεν έχουν δουλειά με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις ατομικές και τις κοινωνικές επιπτώσεις. Η αφαίρεση του δικαιώματος στην εργασία έχει να κάνει με την ίδια την επιβίωση του νέου ανθρώπου, την ικανοποίηση των βασικών αναγκών της τροφής, της στέγης, της ενδυμασίας, της δημιουργίας οικογένειας, έχει να κάνει με τις πνευματικές του ανάγκες, τον πολιτισμό, την ψυχαγωγία, τον αθλητισμό κ.ά.
 Εφιαλτικά είναι τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τις διαστάσεις που έχει λάβει το φαινόμενο της «νόμιμης» και «παράνομης» πορνείας, το οποίο διογκώνεται στην περίοδο της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων Άκη Κατσούλα, μέσα σε ένα χρόνο η πορνεία αυξήθηκε κατά 1.500% , την ίδια ώρα που ο ετήσιος τζίρος του σεξ έχει 
εκτιναχθεί στο 1 δισ. ευρώ, κατατάσσοντας τη «βιομηχανία» του αγοραίου έρωτα στις πρώτες θέσεις των πιο κερδοφόρων παράνομων δραστηριοτήτων. Εκατοντάδες νόμιμοι και παράνομοι οίκοι ανοχής, γεμάτα τα πεζοδρόμια του κέντρου της Αθήνας από αυτά τα θύματα του εκμεταλλευτικού συστήματος.
 Στην Ισπανία έκανε την εμφάνισή της η πρώτη σχολή πορνείας με δίδακτρα 100 ευρώ το μήνα, υποσχόμενη σίγουρη επαγγελματική επιτυχία σε άνδρες και γυναίκες, αρκεί να τελειώσουν τις θεωρητικές και πρακτικές «σπουδές» τους στην επαγγελματική πορνεία.
 Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ , η τοξικοεξάρτηση απλώνει τα δίχτυα της σε όλο και πιο νέες ηλικίες (ηλικία έναρξης < 14 έτη) , ο αριθμός των εξαρτημένων αυξάνει χρόνο με το χρόνο, η πολυτοξικομανία (> 80% των χρηστών χρησιμοποιούν παραπάνω από μία ουσίες) γίνεται κυρίαρχος τρόπος εξάρτησης.
 Τα ναρκωτικά, που έχουν γίνει εφιάλτης για τους γονείς που μεγαλώνουν παιδιά, είναι το «φάρμακο της πρόληψης». Αποτελούν ένα πανίσχυρο όπλο κοινωνικού ελέγχου στα χέρια των εκμεταλλευτών που θέλουν να χαλιναγωγήσουν συνειδήσεις και να σφραγίσουν ερμητικά κάθε φωνή διαμαρτυρίας και αντίστασης.
 Μέσα σ' αυτό το εφιαλτικό τοπίο, της σαπίλας του καπιταλισμού που δεν κρύβεται πλέον με τίποτα, οι φωστήρες βρήκαν λύσεις διαχείρισης των κοινωνικών προβλημάτων μέσα στο σύστημα, χωρίς να θιγεί η τσέπη του καπιταλιστή και χωρίς να ξοδέψει ο κρατικός προϋπολογισμός για παροχές κοινωνικής πολιτικής, όπως έχει υποχρέωση.
 - Για την ανεργία
 Σοφίστηκαν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για την υπερεκμετάλλευση των νέων που το ονόμασαν «Σχέδιο Δράσης για την ενίσχυση της Απασχόλησης και της Επιχειρηματικότητας των Νέων». Παραδίδουν τη νεολαία βορά στο μεγάλο κεφάλαιο να δουλεύει προσωρινά για ένα χαρτζιλίκι, χωρίς δικαιώματα, μέχρι να τη ρίξουν ξανά στην ανεργία. Είναι προγράμματα άμεσης χρηματοδότησης των μεγάλων επιχειρηματιών. Οι νέοι θα παίρνουν 400 ευρώ ή 460 ευρώ αν είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ, χωρίς ένσημα και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, παρά μόνο κάλυψη έναντι εργατικού ατυχήματος. Πιο πρωτοποριακή η πρόταση του πρώην υπουργού Π. Δούκα να δουλεύουν οι άνεργοι δωρεάν όπου τους χρειάζεται η πολιτεία, η Τοπική Διοίκηση και ο ιδιωτικός τομέας χωρίς επιβάρυνση στις επιχειρήσεις.
 - Για την πορνεία
 Από το 1999 που η κυβέρνηση Σημίτη καθιέρωσε την πορνεία ως επάγγελμα που μπορούν να το ασκούν νεαρές από τα 18 τους χρόνια, ήρθαν και άλλοι πορνικοί νόμοι για να λύσουν τα προβλήματα της μετατροπής της ποινής της φυλάκισης των σωματεμπόρων και των «εκτός νόμου» πορνικών κυκλωμάτων σε χρηματική ποινή ή πρόστιμο και να διακανονίσουν τις ευκολίες πληρωμής όταν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα εφάπαξ αποπληρωμής.
 Διαλέξεις επί διαλέξεων , συνέδρια επί συνεδρίων, για το trafficking και την πορνεία. Οι ΜΚΟ (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις) στη δράση και πάντα με το αζημίωτο, αρκεί το καπιταλιστικό σύστημα να μην μπει ποτέ στους προβληματισμούς.
 - Για τα ναρκωτικά
 Υποχρηματοδότηση των Κέντρων Πρόληψης και των «στεγνών» θεραπευτικών προγραμμάτων του ΚΕΘΕΑ.
 Αναγόρευση σε βασική μορφή «θεραπείας» της χορήγησης υποκατάστατων της ηρωίνης στα προαύλια των νοσοκομείων με δωρεάν «κρατική πρέζα». Χώροι «ελεύθερης χρήσης» με τη συνδρομή του δημάρχου Αθηναίων κ. Καμίνη.
 «Κώδικας Ναρκωτικών» ονομάστηκε το νομοσχέδιο που, με πρόσχημα την ελευθερία της ατομικής επιλογής που νομιμοποιεί τη χρήση - καλλιέργεια - διακίνηση ουσιών, εμπορευματοποιεί την πρόληψη – απεξάρτηση - επανένταξη, ενισχύει την προώθηση των υποκατάστατων από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, τα στρατόπεδα και τις φυλακές.
Να απαντήσουμε οργανωμένα σε αυτήν τη βαρβαρότητα
 Οι νέοι και οι νέες της εργατικής λαϊκής οικογένειας αυτής της χώρας έχουν το χρέος και τη δύναμη να απαντήσουν συλλογικά, οργανωμένα, ταξικά σ' αυτή τη βαρβαρότητα, μέσα από τα σωματεία τους, τις Επιτροπές Αγώνα σε κάθε χώρο εργασίας, μέσα από τις Επιτροπές Ανέργων, τις Λαϊκές Επιτροπές της κάθε γειτονιάς. Να δυναμώσουν την Κοινωνική Συμμαχία που ανοίγει το δρόμο για μια κοινωνία απαλλαγμένη από την εξουσία των μονοπωλίων, από την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Για μια κοινωνία όπου όταν οι εργαζόμενοι θα διαφεντεύουν τον πλούτο που παράγουν, τότε οι νέοι και οι νέες θα απελευθερωθούν από τα δεινά που τους φορτώνει η εκμετάλλευση, δεν θα γνωρίζουν τι θα πει ανεργία, πορνεία, θα ζουν μια ζωή γεμάτη αξιοπρέπεια, δημιουργία και όχι ζωή με δόσεις.
 902.gr
 Αναρτήθηκε απο bandiera rossa

Ο ''αμερικανικός εφιάλτης'' του Κονέκτικατ


Ο ''αμερικανικός εφιάλτης'' του Κονέκτικατ 




Αυτό που συνέβη πριν απο λίγες μέρες στο Νιούταουν του Κονέκτικατ ήταν αναμφίβολα μια πραγματική τραγωδία. Είκοσι αθώες ψυχές βρήκαν το θάνατο από τις σφαίρες του μακελάρη Άνταμ Λάνζα. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ένα τέτοιο θλιβερό περιστατικό συμβαίνει στις ΗΠΑ: Το 2007 στο Πολυτεχνείο της Βιρτζίνια ένας 22χρονος φοιτητής άνοιξε πυρ σκοτώνοντας 32 άτομα και τραυματίζοντας 17. Ένα χρόνο πριν, το 2006, ένας πατέρας εισήλθε οπλισμένος σε σχολείο της Πενσυλβάνια κρατώντας ομήρους δέκα μαθητές δημοτικού, απ' τους οποίους σκότωσε τους πέντε και αυτοκτόνησε. Το 1999, στο γυμνάσιο του Κόλουμπαϊν, στο Κολοράντο, δύο οπλισμένοι έφηβοι “καθάρισαν” εν ψυχρώ 12 συμμαθητές τους και τη δασκάλα τους, τραυματίζοντας συνολικά 24 άτομα. Το 1989, ένας 26χρονος είχε ανοίξει πυρ με ένα αυτόματο ΑΚ47 σε νηπιαγωγείο του Κλίβελαντ σκοτώνοντας πέντε μικρά παιδιά και τραυματίζοντας τριάντα. Εάν πάμε πολλές δεκαετίες παλαιότερα, το 1927, θα βρούμε την υπόθεση ενός 55χρονου που σε επιχείρηση αυτοκτονίας αφαίρεσε τη ζωή 38 παιδιών σε σχολείο του Μίσιγκαν. 

Οι παραπάνω περιπτώσεις αποτελούν ένα μικρό δείγμα της βίας που ενυπάρχει στα σπλάχνα της αμερικανικής κοινωνίας. Σε τέτοιου είδους περιστατικά, υπάρχουν δύο βασικά επιχειρήματα που δίνονται (απο μέσα ενημέρωσης, ειδήμονες και πάσης φύσεως σχολιαστές) προκειμένου να εξηγήσουν τους λόγους που οδηγούν ανθρώπους υπεράνω υποψίας σε τέτοιες πράξεις. Το σαλεμένο μυαλό του, συνήθως, “μοναχικού” και “ιδιόρρυθμου” δράστη και, κατά δεύτερον, η ύπαρξη του νόμου περί οπλοκατοχής στις ΗΠΑ. Η εξήγηση αυτή λέει τη μισή αλήθεια. Και αυτό διότι αφήνει έξω απ' το κάδρο του μακελειού, τις κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες μέσα στις οποίες διαμορφώνονται και οπλίζονται οι μακελάρηδες, αποφασισμένοι να δολοφονήσουν χωρίς οίκτο. Το τραγικό περιστατικό του Κονέκτικατ δε μπορεί να εξηγηθεί απλοϊκά, λαμβάνοντας υπ' όψη μονάχα την (πιθανή) σχιζοφρένεια του Άνταμ Λάνζα, ή το γεγονός ότι η οπλοχρησία είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις αμερικανικές πολιτείες. Μπορεί να εξηγηθεί μόνο όταν δούμε τις κοινωνικές, πολιτικές και πολιτιστικές δομές και βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχθηκε – και στηρίζεται - η καπιταλιστική υπερδύναμη, η γη του περίφημου “αμερικανικού ονείρου”. 

Η ιστορία των Ηνωμένων Πολιτείων, από την ίδρυση τους ως ενιαίο κράτος μέχρι και σήμερα, είναι ιστορία γεμάτη ταξική εκμετάλλευση, ρατσισμό, κοινωνική και φυλετική βία, ιμπεριαλιστικούς πολέμους, πολιτισμικές αξίες βασισμένες στον τσαμπουκά, το κέρδος και τη θεοποίηση του χρήματος. Από την σφαγή των αυτοχθόνων ινδιάνικων-ερυθρόδερμων πληθυσμών το 19ο αιώνα από τους λευκούς αποικιοκράτες μέχρι το πρόσφατο περιστατικό στο Κονέκτικατ υπάρχει ένα ολόκληρο ιστορικό βίας, είτε αυτό είναι φανερό, είτε συγκεκαλυμμένο πίσω απ' τη φανταχτερή βιτρίνα του σύγχρονου αμερικανικού λάιφσταϊλ, του Χόλυγουντ και της χλιδής. Και αν το καπιταλιστικό σύστημα της υπερδύναμης προσπαθεί σήμερα να ρίξει τις ευθύνες στον Λάνζα (και στον κάθε, παράφρονα ή μη, οπλισμένο φονιά) σίγουρα δε μπορεί να αποκρύψει την πλήρη αποσύνθεση του αμερικανικού κοινωνικού ιστού. Σίγουρα δε μπορεί να κρύψει τη “γύμνια” του αμερικανικού ονείρου το οποίο ωσάν ταριχευμένο πτώμα προσπαθεί να το διατηρήσει άθικτο στο μυαλό της κοινής γνώμης το καπιταλιστικό σύστημα. 

Διότι, οι νόμοι περί οπλοκατοχής μπορεί να οπλίζουν τα χέρια των μακελάρηδων, αλλά τα δολοφονικά ένστικτα είναι “φυτεμένα” στις συνειδήσεις τους από το ίδιο το σύστημα που τους γεννά. Ένα σύστημα του οποίου ο καθρέφτης είναι η ίδια η ιστορία του αμερικανικού καπιταλισμού. Είναι με απλά λόγια, η Ιστορία: 

 Των σφαγιασθέντων ινδιάνικων πληθυσμών το 19ο αιώνα απ' τους αποικιοκράτες που αφού δολοφονούσαν μαζικά, υφάρπαζαν τα υπάρχοντα και τη γη των γηγενών.

 Των εκατομμυρίων αφρικανών σκλάβων-δουλοπάροικων που, όντας ιδιοκτησία λευκών γεωκτημόνων, αναπλήρωναν την έλλειψη εργατικού δυναμικού που είχε ανάγκη η αμερικανική φεουδαρχία του 18ου και 19ου αιώνα προκειμένου να “χτίσει” να αιματοβαμμένα κέρδη της.

 Του ρατσισμού κατά των αφροαμερικανών πολιτών που “άνθισε” στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα. Των δημόσιων λυντσαρισμάτων, της Κου Κλουξ Κλαν και της έλλειψης στοιχειωδών πολιτικών δικαιωμάτων.

 Της έντονης ταξικής καταπίεσης και εκμετάλλευσης που η αμερικανική εργατική τάξη υφίσταται από συστάσεως των Ηνωμένων Πολιτειών. Της ταυτόχρονης διεύρυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων που εκφράζεται με την ύπαρξη 50 εκατομμυρίων ανασφάλιστων πολιτών, την αύξηση των συσσιτίων στις καπιταλιστικές μεγαλουπόλεις, την ακατάπαυστη θεοποίηση του κέρδους πατώντας επί πτωμάτων, κυριολετικά και μεταφορικά.

 Των κοινωνικών εξεγέρσεων που καταπνίχθηκαν από την αστυνομική βία, όπως οι ταραχές του 1992 στο Λος Άντζελες. Τότε που ο νεαρός αφροαμερικανός εργάτης Ρόντνι Κινγκ είχε ξυλοκοπηθεί άγρια από αστυνομικούς ξεσηκώνοντας βίαιες αντιδράσεις (συνολικά 53 νεκροί) στη μεγαλούπολη της Καλιφόρνια.

 Των εγκληματικών ιμπεριαλιστικών στρατιωτικών επεμβάσεων του στρατού των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ σε πλειάδα χωρών όπως: Κορέα, Καμπότζη, Βιετνάμ, Χιλή, Ιράκ, Γιουγκοσλαβία, Αφγανιστάν, Λιβύη. Επεμβάσεις που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης των ΗΠΑ είθισται να παρουσιάζουν στον αμερικανικό λαό άλλοτε ως “πόλεμο κατά της τρομοκρατίας”, άλλοτε ως “διάδοση δημοκρατικών αξιών”, “προστασία του ελεύθερου κόσμου”, “μάχη του καλού ενάντια στο κακό” και άλλα τινά.

 Της κουλτούρας των κινηματογραφικών ταινιών δράσης που αναγάγουν, έστω και υποσυνείδητα, σε ήρωες τους “σκληρούς” ράμπο και τους κατά συρροή δολοφόνους, τους ισχυρούς που επιβιώνουν σε μια κοινωνική ζούγκλα.

 Της νομοθεσίας περί οπλοκατοχής που έχει επιτρέψει να κυκλοφορούν στις ΗΠΑ περί τα 250 εκατομμύρια όπλα (στοιχεία της Εθνικής Ένωσης Όπλων) και να υπάρχουν 88.8 όπλα ανα 100 κατοίκους στη χώρα. Ασφαλώς, ο λόγος της ύπαρξης αυτής της νομοθεσίας (ένας ανήλικος 11 χρόνων δύναται να αγοράσει όπλο) πρέπει να αναζητηθεί προτίστως στα κέρδη που αποκομίζουν οι εταιρείες που κατασκευάζουν τα όπλα και όχι στη δήθεν ανάγκη... για προστασία από εγκληματίες. Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι, πολιτικοί, μέλη του κονγκρέσου και της γερουσίας, είναι απόλυτα συμμέτοχοι στο έγκλημα. Από την εκλογή του Μπαράκ Ομπάμα το 2008 και έπειτα η εταιρεία όπλων Ruger σημείωσε αύξηση του τζίρου κατά 98%, από 117 εκατομ. δολάρια σε 232 εκατομ. δολάρια. Το άλλο μονοπώλιο όπλων, η Winchester, σημείωσε αύξηση κερδοφορίας κατά 33%. Παρ' όλα αυτά, η κερδοφορία αυτή δεν ήταν αρκετή για το λόμπυ της Εθνικής Ένωσης Όπλων, το οποίο στις εκλογές του περασμένου Νοέμβρη αποφάσισε δημόσια να στηρίξει τον ρεπουμπλικάνο Μιτ Ρόμνι στις προεδρικές εκλογές, προσδοκώντας προφανώς ακόμη μεγαλύτερα κέρδη, ευνοϊκότερες νομοθετικές ρυθμίσεις και ισχυροποίηση των μονοπωλιακών συμφερόντων τους.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, την επονομαζόμενη και “γη των γενναίων και την οικία της ελευθερίας”, δεν έχουν όλοι οι πολίτες πρόσβαση στη δωρέαν κοινωνική ασφάλιση και υγεία – όλοι όμως έχουν πρόσβαση στην αγορά όπλων. Δεν είναι στην Κούβα και τη Βόρειο Κορέα που υπάρχουν πολίτες δεύτερης και τρίτης κατηγορίας, αλλά στη λαμπερή καπιταλιστική υπερδύναμη. Το καπιταλιστικό, εκμεταλλευτικό σύστημα, λοιπόν, είναι αυτό που γεννά τη βία, καθώς εμπεριέχει μέσα του τον σπόρο της κοινωνικής ζούγκλας, όπου ο δολιότερος, ο κατέχων τα μέσα, ο πιο ικανός στην ίντριγκα και την “καπατσοσύνη”, κατακτά το ύψιστο ιδανικό, δηλαδή το κέρδος. Και όταν σε μια κοινωνία καλλιεργούνται ιδανικά βασισμένα στο χρήμα, τη βία και την ανισότητα τότε τραγωδίες όπως αυτή του Κονέκτικατ δε μπορούν παρά να είναι συνηθισμένο φαινόμενο. 

Νικόλαος Μόττας  via  Palmografos.com

 Αναρτήθηκε από nikos

TOP READ