14 Ιουλ 2012

21 Δοκιμαστικές Ατάκες Αμήχανων "Αριστερών" ...


21 Δοκιμαστικές Ατάκες Αμήχανων "Αριστερών" ... 







Για την πρόταση - νόμου του ΚΚΕ περί "Κατάργησης των Μνημονίων" και την αναμενόμενη στάση που θα κρατήσουν οι αυτοαποκαλούμενοι "Ριζοσπάστες Αριστεροί" εντός κι εκτός βουλής:


1. Μπα; Τώρα θυμήθηκε το ΚΚΕ να καταθέσει πρόταση για κατάργηση του Μνημονίου; Εμείς όχι μόνο το καταργήσαμε πέρυσι τον Ιούνη στη Λ.Σ στην πλατεία, αλλά καταργήσαμε και το χρήμα και αλλάξαμε και το Σύνταγμα! Γιατί δεν ενώθηκαν τότε μαζί μας, να κρατάμε χέρια και να κάνουμε chanting; Ε; Γιατί; Τι θα πει δεν θέλαμε κόμματα! Να ρθουν χωρίς το κόμμα!


2. Δεν π#δ%εται και το ΚΚΕ; Εγώ πέρυσι ήθελα κατάργηση Μνημονίου, φέτο γουστάρω πέντε Μνημόνια ταυτόχρονα! Που θα μου πει εμένα τι θα κάνω! Εγώ δεν καπελώνομαι ρε, είμαι ελεύθερο μυαλό!


3. Το πρόβλημα δεν είναι το Μνημόνιο, είναι ο καπιταλισμός, εμείς πάντα το λέγαμε. Οκακός καπιταλισμός, συγκεκριμένα.
"Σύντροφε" Αλέξη,
 σκούρα τα πράματα!
 Πως θα βγούμε να πούμε
 "όχι" τώρα;




4. Θετική η πρωτοβουλία του ΚΚΕ και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως, φτάνει να φτάσει για ψήφιση. Αν δεν φτάσει βέβαια στα τέτοια μας κιόλα, σιγά μην ασχοληθούμε. Δηλαδή θα ασχοληθούμε, αλλά για να μη φτάσει. 


5. Το ΚΚΕ είναι συστημικό. Εγώ θέλω πρόταση νόμου από αντισυστημικό κίνημα. Δε γουστάρω ρε παιδί μου τη συστημικότητα, τους καθεστωτικούς!


6. Ναι, με εμπόδισαν οι αλήτες του ΠΑΜΕ να ρίξω το Μνημόνιο πέρυσι και τώρα θα το ρίξουν αυτοί και τ' αφεντικά τους; Με τίποτα! Πάνω απ' το πτώμα μου! Μνημόνιο, Μνημόνιο, Μνημόνιο!


7. Καλά τώρα, σε τα μας; Να μας πείτε για τις δίκες της Μόσχας ρε! Και ν' αφήσετε τις υπεκφυγές με τα Μνημόνια! Όλο δικαιολογίες ψάχνετε!


8. Αυτά είναι μετεκλογικά πυροτεχνήματα. Εγώ γουστάρω τα πυροτεχνήματά μου προεκλογικά.


9. Ρε φίλε, ο κοινοβουλευτισμός είναι χαμένο παιχνίδι. Αποχή ρε, καλά έκανα και δεν ψήφισα κανένα πούστη!




10. Καλά τώρα, παιχνίδια εντυπώσεων. Αφού δεν θα περάσει. Και συν τοις άλλοις, πού θα τα βρούνε τα λεφτά; Εγώ θέλω ρεαλισμό κύριε! Άντε να πάμε στην πλατεία να χορέψουμε τον Πυρρίχειο για να πέσει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα να γουστάρουμε!


11. Πολύ μεγάλο ρε παιδί μου το σχέδιο νόμου.Βαρέθηκα. Μια ζωή βαρετό αυτό το κόμμα.12. Πολύ αργά. Αποφάσισα να αυτοκτονήσω. Κατάρα στο ΚΚΕ! Φονιάδες! Αν το είχατε φέρει πέρυσι θα είχα σωθεί!13. Νταξ', τι να λέει. Νομικισμοί. Αστικά πράματα.14. Τώωωρα; Πήγα παραλία, έχουμε και μεταγραφές....15. Επειδή εγώ δεν είμαι ρομποτάκι, θα κάνω την πάπια μέχρι να δω τι θα πει το κόμμα. Όχι αυτό το κόμμα, το άλλο.16. Ρε ξυπνήστε ρε, 1% θα 
φτάσετε ρε!17. Πότε θα εξαφανιστεί αυτό το κόμμα, μας τα 'χει πρήξει!18. Όχι, δεν συμφωνώ, εγώ παλεύω για ρήξη και ανατροπή μέσα σ' ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο. Εγώ και ο Χανς συγκεκριμένα το κάνουμε αυτό.19. Θα δώσω μια κριτική στήριξη στην πρόταση αν την υπερψηφίσει άλλο κόμμα αλλά θα πρέπει το κόμμα που την κατέθεσε να είχε βάλει και αυτοκριτική μέσα στην πρόταση, χωρίς αυτοκριτική δεν είναι το ίδιο.20. Αυτά είναι σταλινικές πουτ@ν1ές.21. Ας τα αφήσει αυτά το ΚΚΕ και ας κοιτάξει το 16ο Συνέδριο και το τι θα κάνει για την ΑΑΔΜ και το ΕΑΜ.


ΠΗΓΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 Αναρτήθηκε απο  bandiera rossa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ