11 Φεβ 2013

Απορίες και απαντήσεις


Απορίες και απαντήσεις 
Η ιστορία της απεργίας στο μετρό, για να μην πάω πιο πίσω στην ιδιωτικοποίηση ας πούμε της ΑΤΕ, που δεν άνοιξε μύτη, μας βρήκε τελείως απροετοίμαστους.

Ξέρετε τι λέει ένα email που μου στείλανε, το οποίο εν πρώτοις, μπορεί να φανεί αφελές, στη βάση του όμως δεν είναι.

Που ήταν τα δεκάδες χιλιάδες στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα; Γιατί δε βρέθηκαν στο αμαξοστάσιο εκείνο το βράδυ;

Κι εγώ να ρωτήσω με τη σειρά μου.

 [...]

Γιατί δε βρεθήκαμε συντονισμένα 500 στελέχη από την προηγούμενη εκεί, ώστε να μετατρέψουμε το θέμα της επιστράτευσης σε μείζον πολιτικό θέμα, σε μείζον ζήτημα για τη δημοκρατία, σε μείζον ζήτημα για την ελευθερία και όχι σε πόλεμο ανάμεσα σε κυβέρνηση και συνδικαλιστές.
Σοφία Σακοράφα

 Έλεος επιτέλους με τους λαθρεπιβάτες του ΣΥΡΙΖΑ! Δεν ξέρει η κυρία Σακοράφα ότι το κόμμα ενημερώνεται και κινητοποιείται μόνο μέσω twitter; Γιατί νομίζει ότι λάμπει δια της απουσίας του από όλους τους εργατικούς αγώνες; Γιατί οι εργάτες δεν έχουν λογαριασμό στο twitter. Και κάθονται χιλιάδες στελέχη και ξημεροβραδιάζονται άσκοπα ανταλάσσοντας μηνύματα με αντιεξουσιαστές, με τον Άδωνι, και με όποιον άλλο μπει, ενώ είναι στην πραγματικότητα είναι σε διαρκή --αλλά φευ, μάταιη!-- επιφυλακή μην και τουιτάρει κανας εργάτης.

 Αναρτήθηκε από Αντωνης

1 σχόλιο:

  1. "...ώστε να μετατρέψουμε το θέμα της επιστράτευσης σε μείζον πολιτικό θέμα, σε μείζον ζήτημα για τη δημοκρατία, σε μείζον ζήτημα για την ελευθερία..."

    Πολύ "μείζον" βρε παιδί μου...
    Ένα βιντεάκι με τον Κασιδιάρη μου θύμισε.
    Μείζον...μείζον...μείζον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

TOP READ