7 Σεπ 2018

Μίλτος Πασχαλίδης: Όταν μιλάω για Αριστερά, εννοώ το ΚΚΕ – Δε στήριξα ποτέ τον Τσίπρα

Ο Μίλτος Πασχαλίδης έχει σήμερα γενέθλια, κλείνει 49 χρόνια ζωής κι εμείς θυμηθήκαμε μια πρόσφατη συνέντευξή του, όπου είχε δώσει μεταξύ άλλων και το πολιτικό του στίγμα. Πέρα από την παραδοσιακή στήριξή του στο ΚΚΕ, μιλάει για τις αυταπάτες που δε δικαιούται να έχει ένας πρωθυπουργός και για το ότι θα ήθελε να ‘ναι κομμουνιστής, αλλά νιώθει πως είναι αντικειμενικά κομμάτι του συστήματος.
Αναδημοσιεύουμε τα σχετικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη που είχε δώσει στη Μαρκέλλα Σαράιχα για το aixmi.gr.
Μ.Σ Έχετε δηλώσει πριν από χρόνια ότι πολιτικά ανήκετε στο χώρο της Αριστεράς. Ήσασταν υποστηρικτής του Αλέξη Τσίπρα;
Μ.Π «Όχι. Καταρχήν όταν εγώ μιλάω για Αριστερά μιλάω για το ΚΚΕ»
Μ.Σ Τι λάθη κατά τη γνώμη σας έχει κάνει ο Τσίπρας και βρισκόμαστε σε μία πολύ άσχημη κατάσταση;
Μ.Π «Λάθη έκανε πολλά, τώρα δεν ξέρω».
Μ.Σ Θεωρείτε ότι έταξε πολλά και δεν έκανε σχεδόν τίποτα από αυτά που είχε πει;
Μ.Π «Δε θεωρώ εγώ, έτσι προκύπτει. Κι έχω ξαναπεί κιόλας ότι εμένα δεν με καλύπτει η φράση ‘’είχαμε αυταπάτες’’ διότι ένας λαός δικαιούται να έχει αυταπάτες, ένας πρωθυπουργός δεν δικαιούται να έχει αυταπάτες. Μπορεί να είχε τις καλύτερες προθέσεις, πλην όμως ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις μερικές φορές».
Μ.Σ Είχατε δηλώσει κάποια στιγμή ότι θα ήταν τιμή σας να ήσασταν κουμουνιστής. Για ποιο λόγο το είπατε;
Μ.Π «Ναι όντως, θα ήταν τιμή μου. Δεν είμαι, ζω σε ένα καπιταλιστικό περιβάλλον, έστω κι αν στην Ελλάδα ο καπιταλισμός είναι κωμωδία, είμαι μέρος του συστήματος, δισκογραφούσα 20 χρόνια σε πολυεθνική εταιρία δεν βγάζω την ουρά μου απ’ έξω. Γι’ αυτό λέω ότι αφού δε ζω σαν κομμουνιστής δεν είμαι κομμουνιστής. Αλλά θα ήταν τίτλος τιμής για μένα»
Μ.Σ Έχετε αποφασίσει τι θα ψηφίσετε στις επόμενες εκλογές όταν γίνουν;
Μ.Π «Κοιτάξτε εγώ παραδοσιακά ψηφίζω ΚΚΕ. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι πολύ δραματικά μέσα μου για να ψηφίσω κάτι άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ