1 Ιουλ 2014

«Πείτε με και μένα σκύλο»...

«Πείτε με και μένα σκύλο»...



Στην ομιλία του, ο Γ. Πρωτούλης διάβασε ένα απόσπασμα από κείμενο που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο και αναφέρεται στις συνθήκες κράτησης στο στρατόπεδο συγκέντρωσης μεταναστών στην Αμυγδαλέζα: «Είμαι ο Ζαφάρ, 16 χρονών (...) Είμαι πολύ καιρό εδώ, δεν ξέρω πόσο, μαζί με πολλούς ανθρώπους από διάφορες χώρες. Δεν ξέρω κανέναν και φοβάμαι πολύ. Δεν ξέρω γιατί είμαι φυλακισμένος αφού δεν πείραξα ποτέ κανέναν (...) Δεν μπορώ να ανασάνω και είμαι συνέχεια άρρωστος (...) Πριν από μέρες άκουσα πως δυο αστυνομικοί έσωσαν δυο σκυλάκια που ήταν κλεισμένα μέσα σε ένα αυτοκίνητο και έκανε πολλή ζέστη. Ενας καλός δικαστής δίκασε αμέσως τα αφεντικά τους, που ξέχασαν τα σκυλάκια με τόση ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο και κινδύνεψαν να πεθάνουν (...) Μέσα σε αυτό το κοντέινερ που είμαι, όμως, κάνει την ίδια ζέστη και νομίζω πως με έχουν ξεχάσει. Σας παρακαλώ πείτε με κι εμένα σκύλο (...) αφού δε με θεωρήσατε ποτέ άνθρωπο, θεωρείστε με σκύλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ