14 Ιουν 2019

Ούτε φράγκο από τους Γάλλους αστούς για την Παναγία των Παρισίων: “Κάποιο λάθος θα έχει γίνει με τον αριθμό IBAN μου…”

Οι Γάλλοι αστοί, την επόμενη μέρα της καταστροφής της Παναγίας των Παρισιών είχαν τρέξει να το παίξουν χουβαρντάδες, και με περίσσιο θράσος δήλωναν ό,τι θα δώσουν πακτωλο χρημάτων για την αποκατάσταση του καθεδρικού ναού. Τελικά τι συνέβη από εκείνη την στιγμή κ μετά, με την υποτιθέμενη οικονομική βοήθεια που θα παρείχαν για τα έργα της αποκατάστασης του ιστορικού μνημείου;
Σύμφωνα με έγκυρο γαλλικό αστικό μέσο ενημέρωσης, δυο μήνες μετά την τραγική καταστροφή και δεν έχουν συμβάλει ούτε το ελάχιστο ποσό για να ξεκινήσουν οι βασικές πρώτες μελέτες για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση. Από τα 650 εκατ. € που είχαν υποσχεθεί οι μεγάλοι γαλλικοί μονοπωλιακοί όμιλοι, έχουν κατατεθεί 0€ προς στιγμή προς τον γαλλικό Οργανισμό Μνημείων, Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής κληρονομιάς, εν αντιθέσει με τους απλούς Γάλλους πολίτες που έτρεξαν να συμβάλλουν άμεσα με 80 εκατ. € μέχρι στιγμής στο σύνολο από δωρεές. Προς το παρόν έχουν δηλώσει πως θα συμβάλλουν, μόνο σε περίπτωση που βγει η πρώτη μελέτη για το συνολικό κόστος των έργων….
Αυτό έχει ως συνέπεια πρώτον, ότι μάλλον δεν έχουν την πρόθεση τελικά να συμβάλλουν αναλόγως. όπως είχαν αρχικώς δηλώσει και δεύτερον πως η “ανιδιοτέλεια” τους τελικά, μάλλον κι αυτή έχει καβούρια στην τσέπη της. Τρίτο και τελευταίο, το μόνο σίγουρο ήταν πως δημοσίως έγιναν οι δηλώσεις στήριξης των Γάλλων “ευεργετών” για καθαρά διαφημιστικούς λόγους των εταιριών τους! Ο κουρνιαχτός των υποστηρικτών της ιδιωτικής πρωτοβουλίας πλέον έχει κοπάσει, και, αφού δήλωναν πρώτα με περίσσιο θράσος ότι: “Ιδού πόσο μεγάλοι φιλάνθρωποι είναι…”, τώρα τρέχουν και αναμαζεύονται μετά το φιάσκο της υποτιθέμενης ανιδιοτελούς συμμετοχής των αφεντικών τους.
Καμιά προστασία των μνημείων δεν ειναι εγγυημένη μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα! Η προστασία αυτών γίνεται μόνο καθαρά άποψη του αντίκτυπου που έχει η αποκατάσταση και η συντήρηση σε σχέση με το κέρδος των καπιταλιστώνΠεριμένετε από τους αστούς να έχουν συναισθήματα για τα μνημεία που δεν τους προσφέρουν κέρδος, αν το όλο ζήτημα δεν είχε γίνει καθαρά για διαφημιστικούς λόγους; Αυτά τα λίγα και τα συμπεράσματα, δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι αγωνίες των ναυτικών, το Jumbo, η ψυχολογία της διαφήμισης...

Πολλή συζήτηση, και όχι άδικα γίνεται το τελευταίο διάστημα, για τη διαφήμιση του Jumpo με τους ναυτικούς και τη ζωή τους. Στοχ...

TOP READ