9 Αυγ 2012

Κοκτέιλ Μολότωφ #213


Κοκτέιλ Μολότωφ #213 


Πήρα διδακτορικό στην κοινωνιολογία από αγγλικό πανεπιστήμιο. Έσκασα ένα κάρο λεφτά αλλά δεν βρίσκω πουθενά δουλειά. Ποιος φταίει;
Οι μετανάστες. Όλες οι έδρες στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι κατειλημμένες από Αφγανούς και Πακιστανούς.
Έχω κατάστημα με κοσμήματα και οι πωλήσεις μου έχουν πέσει στον Καιάδα εδώ και τρία χρόνια. Ποιος φταίει;
Οι μετανάστες. Το σκούρο δέρμα ως θέαμα έχει επιστημονικά αποδειχθεί ότι αποτρέπει τον κόσμο απ' το να θέλει να αγοράσει χρυσαφικά.
Είμαι συνταξιούχος, μου έκοψαν την σύνταξη και τώρα πρέπει να πληρώνω τα φάρμακά μου από την τσέπη μου. Είμαι στα πρόθυρα της απελπισίας. Ποιος φταίει;
Οι μετανάστες. Δεν πληρώνουν ένσημα για να έχεις σύνταξη και δεν αρρωσταίνουν ποτέ, με αποτέλεσμα να πέσουν έξω οι φαρμακευτικές εταιρείες και να καταστραφεί το σύστημα υγείας.
Είμαι interior decorator, με δύο πτυχία, αλλά δεν ανοίγει κανένα in σπίτι και καμία επιχείρηση για να απασχοληθώ. Ποιος φταίει;
Οι μετανάστες. Έχουν κάνει must στον Έλληνα την κουρελού και δεν ενδιαφέρεται πια για interior decoration. 
Γεωπόνος είμαι, δέκα χρόνια άνεργος. Πότε θα δουλέψω;
Όταν φύγουν οι μετανάστες, που αποθαρρύνουν την ελληνική γη από το να χρειάζεται τις υπηρεσίες σου.
ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργιας τελείωσα, άνεργος. Θα γίνει κάτι με την περίπτωσή μου;
Μόνο αν μαζευτούν όλοι οι μετανάστες να φύγουν. Τρομάζουν τα ψάρια. 
Πολιτικός μηχανικός εδώ, κεσάτια μεγάλα. Απολύθηκα από την Κατασκευαστική όπου δούλευα από το 2009, από τότε με επίδομα τη βγάζω. Πότε θα φτιάξουν τα πράγματα για μένα;
Όταν φύγουν οι μετανάστες που έχουν αναλάβει όλα τα δημόσια και ιδιωτικά κατασκευαστικά έργα οι εταιρείες τους και σε καταδικάζουν να μη βρίσκεις δουλειά.
Μπουζουξής είμαι ρε παιδιά, δε βρίσκω δουλειά, ο κόσμος δεν βγαίνει στα κέντρα όπως παλιά. Ποιος φταίει;
Οι μετανάστες. Επέβαλλαν την έθνικ μουσική και πέρασαν τη θηλειά στο λαιμό του τίμιου, παραδοσιακού μπουζουκομάγαζου.
lenin reloaded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ