15 Μαΐ 2014

Τη χτύπησαν επειδή ζήτησε τα δεδουλευμένα!

Τη χτύπησαν επειδή ζήτησε τα δεδουλευμένα!
«Στις 2 Μάη, πήγα για άλλη μια φορά να ζητήσω αυτά που μου χρωστούσε. Γι' αυτό έφυγα κι από το ξενοδοχείο μετά από 3 χρόνια δουλειάς, ήταν πάντα κακοπληρωτής. Δεν ήταν πολλά, περίπου 500 ευρώ, αλλά τα έχω μεγάλη ανάγκη. Εχω δυο παιδιά να μεγαλώσω - 13 και 2 χρονώ - ο άντρας μου είναι άνεργος. "Δεν έχω μία", ήταν η απάντηση του αφεντικού. "Εγώ δεν έχω μία", του είπα.
Με τα πολλά, μου έδωσε 160 ευρώ. Του είπα ότι τα θέλω όλα. Χρωστάω τρία νοίκια, ρεύμα, δανείζομαι για να ζήσουμε. Νευρίασε επειδή επέμενα και χτύπησε το χέρι του στον πάγκο της υποδοχής. Τότε, ο γιος του σηκώθηκε, με πήρε σηκωτή και με πήγε έξω από το ξενοδοχείο. Γύρισα πίσω. Πώς είναι δυνατόν να μου φέρονται έτσι; Με έπιασε από το γιακά το αφεντικό κι άρχισε να μου φωνάζει. Τότε ήρθε πάλι ο γιος του με σήκωσε και με πέταξε κοντά στην είσοδο, πάνω στα πλακάκια...».
Αυτά καταγγέλλει στον «Ριζοσπάστη» η Ρ. Φ. που εργαζόταν σε ξενοδοχείο στην πόλη της Ρόδου ως καμαριέρα και αποχώρησε πρόσφατα. Μετά το χτύπημα έχασε τις αισθήσεις της. Ο εργοδότης τη μετέφερε στο νοσοκομείο, όπου υποβλήθηκε σε αξονική εγκεφάλου. Από το χτύπημα έπαθε ημιπάρεση για αρκετές μέρες, σύμφωνα με γιατρούς του νοσοκομείου.
Η Γραμματεία Ρόδου του ΠΑΜΕ περιγράφει την «καθημερινότητα για χιλιάδες εργαζόμενους στην κοσμοπολίτικη Ρόδο των 1.800.000 αφίξεων. Δουλειά "ήλιο με ήλιο" για πενταροδεκάρες και όποιος αντιδρά να αντιμετωπίζει τον πέλεκυ της απόλυσης ενίοτε και το βούρδουλα του αφεντικού ή του προϊσταμένου. Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, ιδιαίτερα οι γυναίκες που είναι διπλά εκμεταλλευόμενες, να μη φοβηθούν, να πεισμώσουν από αυτό το περιστατικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ