Τις τραγικές συνέπειες της εφοπλιστικής
ασυδοσίας και της πλήρους απουσίας κρατικού ελέγχου αναδεικνύει ο
θάνατος του 35χρονου Μάριου Δούκα στο φορτηγό πλοίο “NODUS”, όταν
χτυπήθηκε από ρεύμα στη διάρκεια εργασιών επισκευής στο λέβητα. Ο άντρας
μεταφέρθηκε με λάντζα στο λιμάνι και στη συνέχεια στο “Τζάνειο”
νοσοκομείο, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Το Β’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά έχει αναλάβει την προανάκριση, ενώ έχουν συλληφθεί ο 51χρονος αλλοδαπός πλοίαρχος του πλοίου και ο 68χρονος εργοδηγός και νόμιμος εκπρόσωπος του συνεργείου επισκευών. Στο πλοίο με σημαία Λιβερίας έχει απαγορευτεί ο απόπλους μέχρι προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.
Σοβαρή είναι η καταγγελία του Συνδικάτου Μετάλλου, ότι το συνεργείο δε διέθετε άδεια εργασιών, δηλαδή δεν υπήρχε τεχνικός ασφαλείας ή οποιοδήποτε μέτρο προστασίας. Η απουσία άδειας επιβεβαιώνεται κι από το ίδιο το γεγονός πως το πλοίο ήταν αρόδου, δηλαδή αγκυροβολημένο σε απόσταση από το λιμάνι, που σημαίνει ότι η εκτέλεση εργασιών εκεί απαγορεύονται εξορισμού.
Πολλές είναι οι καταγγελίες του Συνδικάτου ότι εφοπλιστές και εργολάβοι παρακάμπτουν αυτές τις απαγορεύσεις, για λόγους ταχύτητας και περικοπής κόστους, εκτελώντας εργασίες στη ράδα, ζητώντας να γίνονται έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίοι προφανώς δεν πραγματοποιούνται με φονικά όπως σε αυτή την περίπτωση αποτελέσματα για τους εργαζόμενους.
Με πληροφορίες από 902.gr
Το Β’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά έχει αναλάβει την προανάκριση, ενώ έχουν συλληφθεί ο 51χρονος αλλοδαπός πλοίαρχος του πλοίου και ο 68χρονος εργοδηγός και νόμιμος εκπρόσωπος του συνεργείου επισκευών. Στο πλοίο με σημαία Λιβερίας έχει απαγορευτεί ο απόπλους μέχρι προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.
Σοβαρή είναι η καταγγελία του Συνδικάτου Μετάλλου, ότι το συνεργείο δε διέθετε άδεια εργασιών, δηλαδή δεν υπήρχε τεχνικός ασφαλείας ή οποιοδήποτε μέτρο προστασίας. Η απουσία άδειας επιβεβαιώνεται κι από το ίδιο το γεγονός πως το πλοίο ήταν αρόδου, δηλαδή αγκυροβολημένο σε απόσταση από το λιμάνι, που σημαίνει ότι η εκτέλεση εργασιών εκεί απαγορεύονται εξορισμού.
Πολλές είναι οι καταγγελίες του Συνδικάτου ότι εφοπλιστές και εργολάβοι παρακάμπτουν αυτές τις απαγορεύσεις, για λόγους ταχύτητας και περικοπής κόστους, εκτελώντας εργασίες στη ράδα, ζητώντας να γίνονται έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίοι προφανώς δεν πραγματοποιούνται με φονικά όπως σε αυτή την περίπτωση αποτελέσματα για τους εργαζόμενους.
Με πληροφορίες από 902.gr