27 Νοε 2018

Όταν η CIA χαφιέδιζε κομμουνιστές στην Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία

Η παρακολούθηση συνδικαλιστικών οργανώσεων από μυστικές υπηρεσίες δεν είναι κάτι που προκαλεί κατάπληξη, ιδιαίτερα εφόσον μιλάμε για την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου. Η Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία, ως καρδιά του ταξικού εργατικού κινήματος διεθνώς και ως σήμερα, είναι λογικό να βρέθηκε μετ’επιτάσεως στο στόχαστρο της CIA, που την αντιμετώπιζε, κατά την προσφιλή της ορολογία ως “οργάνωση – βιτρίνα” των κομμουνιστών. Σε αποχαρακτηρισμένα έγγραφα της οργάνωσης από το 1961 φαίνεται ξεκάθαρα η τακτική του φακελώματος των αγωνιστών που συμμετείχαν, ιδίως στην ηγεσία της οργάνωσης, καθώς θεωρούνταν πιθανότερο να ανήκουν σε κομμουνιστικό κόμμα στη χώρα τους. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα συστήνονταν να επισημαίνεται αυτή η ιδιότητα δίπλα στο όνομα του συνδικαλιστή, ενώ δίνονταν ταυτόχρονα οδηγίες να μην αντιμετωπίζονται όλοι οι συμμετέχοντες συνδικαλιστές ως μέλη ΚΚ, κάτι που εξάλλου θα αποσπούσε χρόνο και πόρους από την ταυτοποίηση των “πραγματικών” κομμουνιστών:
Ο κατάλογος έχει στόχο να δώσει σε εύκολα προσβάσιμη μορφή βασικές πληροφορίες, ανάμεσά τους την ταυτοποίηση ατόμων σε μια διεθνή οργάνωση – βιτρίνα του κομμουνισμού και τα εθνικά της μέλη. Καθώς αυτές οι οργανώσεις, παρά τον κομμουνιστικό έλεγχο, δεν αποτελούνται αποκλειστικά από μέλη κομμουνιστικών κομμάτων, η συμπερίληψη οποιουδήποτε συγκεκριμένου ονόματος στον κατάλογο δεν πρέπει να θεωρηθεί απόδειξη συμμετοχής στο κομμουνιστικό κόμμα. Η εμπειρία ωστόσο έχει δείξει πως η αναλογία κομμουνιστών είναι υψηλότερη ανάμεσα σε άτομα που έχουν θέσει στελέχους στα διεθνή σώματα αυτών των οργανώσεων – βιτρίνα.
Συστήνεται σε όσους τηρούν τον κατάλογο να σημειώνουν στα προσωπικά στοιχεία των εθνικών μελών πρώτης προτεραιότητας τη συμμετοχή στο ΚΚ όπου το γεγονός αυτό είναι γνωστό.
Η φωτογραφία του πρωτότυπου εγγράφου, ευχαριστούμε το σύντροφο αναγνώστη που μας την έθεσε υπόψη.

Έξω οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα από τα σχολεία μας! – Ζήτω η Φιλία των Λαών!

Θέση παίρνει το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών με αφορμή τις προσπάθειες των εθνικιστών να καταλάβουν σχολεία με εθνικιστικά αιτήματα, παίρνοντας παράλληλα θέση και στην υστερία που αναπτύσσεται μετά την υπόθεση Κατσίφα. Καταδεικνύουν τους υπεύθυνους της καλλιέργειας εχθρότητας μεταξύ των λαών, καλώντας το λαϊκό κι εργατικό κίνημα, όπως και τις ΕΛΜΕ να λάβουν ξεκάθαρη στάση ενάντια στην εξάπλωση του εθνικιστικού και ρατσιστικού δηλητηρίου:
Με αφορμή την προσπάθεια που κάνουν ορισμένοι εθνικιστικοί κύκλοι το τελευταίο διάστημα να χύσουν το φασιστικό τους δηλητήριο στους μαθητές, καθώς και ορισμένα κρούσματα απειλών σε καθηγητές μπροστά τις σχολικές γιορτές της 28η Οκτωβρίου και της 17ης Νοέμβρη,  απευθυνόμαστε στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, καλώντας τους να κάνουν δική τους υπόθεση την απομόνωση του φασισμού.
Έξω οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα από τα σχολεία μας.
  • Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αναλάβουν δράση μέσα στα σχολεία! Είναι χρέος των εκπαιδευτικών να υπερασπιστούν το σχολείο και τη νέα γενιά από το δηλητήριο του εθνικισμού και του φασισμού. Κανείς να μην ανεχτεί στάσεις και θέσεις που αφήνουν χώρο στο φούντωμα αντιδραστικών αντιλήψεων.
  • Οι εκπαιδευτικοί έχουμε υποχρέωση να μιλήσουμε στους μαθητές μας για τον ιμπεριαλιστικό  πόλεμο, για τον ρόλο του ΝΑΤΟ, για την αληθινή ιστορία που κρύβουν τα σχολικά βιβλία. Να  αποκαλύψουμε στα μάτια των μαθητών μας τον πραγματικό ρόλο των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων. Να γνωρίσουν οι μαθητές μας τις εικόνες ολέθρου από τις καταστροφές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα πεινασμένα παιδιά της Κατοχής, το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, τα καμένα χωριά από τους Γερμανούς, το Δίστομο, την Κάνδανο και τον Χορτιάτη.
Να «φάνε πόρτα» από τα σχολεία όλοι όσοι με δόλιο τρόπο επιδιώκουν να παρασύρουν τους μαθητές μας, κάτω από την κουκούλα τη ανωνυμίας και των  ανυπόγραφων καλεσμάτων, σε ενέργειες και δράσεις που σχεδιάζονται από τους υπόδικους ναζιστές της Χρυσής Αυγής και από διάφορα εθνικιστικά site, που τις προηγούμενες μέρες υμνούσαν τον δικτάτορα Παπαδόπουλο, τον Χίτλερ και κάθε λογής κατακάθι της Ιστορίας.
Αποκαλύπτουμε το πραγματικό πρόσωπο του φασισμού!
  • Όταν φουντώνει ο τσακωμός ανάμεσα στους καπιταλιστές για να τα κέρδη τους, όταν προετοιμάζονται για νέους πολέμους και ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τότε είναι που ξεθάβουν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας τον εθνικισμό και το φασισμό, τότε είναι που βγάζουν από τα λαγούμια τους τους φασίστες, για να κάνουν τη βρώμικη δουλεία για λογαριασμό του σύστηματός τους: Δηλαδή να αθωώσουν το κεφάλαιο, το ΝΑΤΟ και τους ιμπεριαλιστές και να σπείρουν το δηλητήριο του μίσους και της διχόνοιας ανάμεσα στους λαούς.
  • Οι λαοί των Βαλκανίων έχουν εμπειρία από το πώς αξιοποιήθηκαν οι εθνικισμοί και οι αλυτρωτισμοί, όπως για παράδειγμα τη δεκαετία του ΄90. Διέλυσαν μια ολόκληρη χώρα (την πρώην Γιουγκοσλαβία), γέμισαν αίμα και πόνο την περιοχή μας για τα συμφέροντα των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε.
  • Η απάντηση στην πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που αποδεικνύεται ένα πραγματικό πλυντήριο που ξεπλένει τους Αμερικάνους, το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., είναι η ενίσχυση της πάλης ενάντια στο ΝΑΤΟ , τις ΗΠΑ και της Ε.Ε. Η συμφωνία των Πρεσπών είναι απαράδεκτη. Διατηρεί το σπέρμα του αλυτρωτισμού γιατί υιοθετεί την ανιστόρητη θέση περί «μακεδονικού έθνους και γλώσσας». Βασικό σκοπό έχει την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ. Εξίσου επικίνδυνα είναι τα συνθήματα του τύπου: «Η Μακεδονία είναι μια και είναι ελληνική» που καλλιεργούν τον αλυτρωτισμό μέσα στη χώρα μας και θέτουν ανοιχτά ζήτημα αλλαγής συνόρων. Η αλήθεια είναι ότι η ιστορική περιοχή της Μακεδονίας μοιράστηκε το 1913 με τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου που υπέγραψε ο Βενιζέλος και τότε πήραν: η Ελλάδα το 51%, η Σερβία το 39% (ΠΓΔΜ), η Βουλγαρία το 9,5% και η Αλβανία το 0,5%.
  • Είναι απαράδεκτη η αξιοποίηση γεγονότων, όπως ο θάνατος του ομογενή Κ. Κατσιφά από μια σειρά δυνάμεις, δυστυχώς και μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα (βλ. ανακοίνωση ΔΑΚΕ Καθηγητών) για την καλλιέργεια εθνικιστικών και συντηρητικών αντανακλαστικών απέναντι σε άλλους λαούς.
Πατριωτισμός είναι το δίκιο του λαού και όχι το δηλητήριο του εθνικισμού! Εχθροί μας δεν  είναι οι γείτονες λαοί είναι οι βάσεις και οι ΝΑΤΟικοί!
Δυναμώνουμε τον αγώνα για τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. Δυναμώνουμε την πάλη απέναντι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το Λύκειο και για όλα τα οξυμμένα προβλήματα των σχολείων. Δεν θα επιτρέψουμε να περάσει ο αποπροσανατολισμός που επιχειρείται και τελικά βολεύει την κυβέρνηση.
Το τσάκισμα του φασισμού είναι υπόθεση του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Όσο δυναμώνει το εργατικό-λαϊκό κίνημα και το ταξικό του περιεχόμενο, θα απομονώνεται η επιρροή των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων, θα αποκαλύπτεται ο ρόλος τους στις συνειδήσεις των εργαζομένων.
Καλούμε τις ΕΛΜΕ με αποφάσεις να αναλάβουν δράση και να καλύψουν όλους τους συναδέλφους!
Αθήνα, 25 Νοέμβρη 2018

Σώστε τα παιδιά μας από τους ναζί!

Αυτοί είναι – οι ίδιοι που μαθαίνουν ανήλικα παιδιά να υμνούν τον Χίτλερ – που δηλώνουν «προστάτες» των μαθητών!
Αυτοί είναι (διαβάστε τη δήλωση του αρχιναζί Μιχαλολιάκου εδώ) που απειλούν να διακινήσουν το δηλητήριο τους μετά τα σχολεία και στα πανεπιστήμια! 
Συναγερμός!
Έξω οι ναζί και οι φασίστες από τα σχολεία! 
Κοινοποιήστε παντού το βίντεο – ντοκουμέντο του «Ημεροδρόμου» για τους πολιτικούς απογόνους των δωσίλογων, των ταγματασφαλιτών, των γερμανοτσολιάδων.
Το βίντεο να φτάσει παντού!  Κανείς – πλέον – δεν μπορεί να παριστάνει ότι «δεν ξέρει». 

Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος!



 

«Ναι, κύριε Bolsonaro, είναι λυπηρό να βλέπεις πως ένας τύπος χωρίς καμία γνώση, εκτός από τα όπλα, καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος».

Ανοιχτή επιστολή Κουβανού γιατρού προς τον Πρόεδρο της Βραζιλίας μετά τα απαράδεκτα σχόλια του για την ιατρική αποστολή Κουβανών γιατρών που οδήγησε την Κούβα στην αποσυρσή τους.
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος
«Bolsonaro, φίλε μου, όταν λέτε ότι η Κούβα παρακρατεί τον μισθό μου, σκέφτομαι τα εξής:
1. Αποδέχτηκα τους όρους της παρούσας σύμβασης με δική μου ελεύθερη βούληση και απόφαση.
2. Χάρη σε αυτά τα χρήματα (που κατά τη γνώμη σας παρακρατεί η Κούβα) η μητέρα μου, οι αδελφοί και οι αδελφές μου, ανιψιές και ανίψια, ξαδέλφια, θείοι, θείες, γείτονες, όλη η οικογένεια μου, έχουν εγγυημένη φροντίδα υγείας χωρίς να πληρώνουν τίποτα.
3. Γνωρίζω ότι η μορφωσή μου οφείλεται στα Δημόσια Πανεπιστήμια που υπάρχουν σε ολόκληρη την Κούβα.
 
Στα πανεπιστήμια όπου τα παιδιά των ξυλουργών, δικηγόρων, αγροτών, ταχυδρόμων, γιατρών, δημόσιων υπαλλήλων, κλπ μοιράζονται τις ίδιες αίθουσες ανεξάρτητα φύλου, χρώματος, ιδεολογίας ή εισοδήματος.
Αυτό, Bolsonaro, λέγεται ισότητα. Κάτι που εσείς δεν ξέρετε, επειδή δεν υπάρχει σε μια χώρα όπου η διαφθορά και τα πολιτικά προνόμια κυριαρχούν όλων των πόρων της Βραζιλίας.

Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 
4. Έχω το θάρρος να εργάζομαι για τον βραζιλιάνικο λαό, ακόμα και αν δεν παίρνω τα χρήματα που εσείς ισχυρίζεστε. Επειδή εγώ δεν εργάζομαι μόνο για τα χρήματα.
Δουλεύω γιατί μου αρέσει το επάγγελμά μου, επειδή ποτέ δεν σκέφτηκα να πλουτίσω σε βάρος των φτωχών.
Γιατί ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω την πολιτική για να πλουτίσω. Γιατί εγώ ποτέ δεν θα παραπλανήσω τους φτωχούς με ψεύτικες υποσχέσεις.
Γιατί εγώ ποτέ δεν θα διαδώσω μίσος και διακρίσεις. Επειδή σκέφτομαι πριν μιλήσω, ώστε να μην κάνω αυτό που κάνετε εσείς, να ζητάω συγγνώμη κάθε μέρα για κάθε ανοησία που Εσείς λέτε.
 
Καλά, εγώ μπορώ να φέρω κάποιον από την οικογένειά μου εδώ, για επίσκεψη, αλλά δεν το κάνω, κύριε Bolsonaro, επειδή στη ζωή, η προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στους απόρους και για μένα, αυτή είναι η προτεραιότητα μου,
να βοηθήσω την οικογένειά μου, παρά να δαπανήσω χρήματα για ένα αεροπορικό εισιτήριο, όταν ξέρω ότι υπάρχουν πράγματα που χρειαζόμαστε περισσότερο.
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 
5. Ακόμα κι αν έχετε την υποστήριξη από ένα μικρό μέρος των συναδέλφων μου, γιά πολιτικούς και οικονομικούς λόγους, που πιστεύουν ότι είναι καλύτερα να πλουτίσει κανείς με χρήματα από ό, τι με αγάπη, εμπειρία, ηθικές αξίες, πατριωτισμό, αξιοπρέπεια. 
Εγώ δεν έχω την ανάγκη να μου αρέσει ο μισθός μου στην Κούβα. Δεν έχω την ανάγκη να μου αρέσει το πολιτικό σύστημα στην Κούβα. Αλλά δεν έχω ούτε την ανάγκη να μιλάω άσχημα για τη χώρα μου.
Αυτό το είδα και στους φτωχούς Βραζιλιάνους, οι οποίοι συγκροτούν την πλειοψηφία της χώρας. 
Αγαπούν την Βραζιλία, το χωριό όπου γεννήθηκαν.
Αλλά σίγουρα θα ήθελαν αυτή η Βραζιλία που κουβαλούν στην καρδιά τους να έχει ισότητα, να είναι χωρίς φτώχεια, χωρίς πείνα, χωρίς διακρίσεις, χωρίς βία, χωρίς διαφθορά, με πρόσβαση σε καλή υγειονομική περίθαλψη και εκπαίδευση.
Αλλά παρά αυτό το γεγονός αγαπάνε την Βραζιλία, με όλα της τα ελαττώματα.
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 
6. Κύριε Bolsonaro λέτε πως οι Κουβανοί:
«Φεύγουν από το πρόγραμμα «Περισσότεροι Γιατροί» επειδή δεν θέλουν να αλλάξει αυτή η παράλογη κατάσταση που αποτελεί παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

Όχι, Bolsonaro, αυτό που πραγματικά παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι να στερείτε από τους ανθρώπους την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, επειδή διαφωνείτε στην πολιτική ιδεολογία. 
Και το ότι θέλετε να αλλάξετε τους κανόνες χωρίς να ρωτάτε εκείνους που επωφελούνται από το πρόγραμμα εάν οι Κουβανοί κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει να γίνει. 
Εδώ, στη Βραζιλία, έχουμε εγχώριους επόπτες, υποβαλλόμαστε σε μια οικογενειακή ιατρική εκπαίδευση και ό, τι γίνεται, γίνεται υπό την επίβλεψη εξαιρετικών Βραζιλιάνων επαγγελματιών.
Δεν είμαστε τοποθετημένοι οπουδήποτε για να εργαζόμαστε αυθαίρετα, μετά από δικές μας ιδιοτροπίες. Όχι!
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 
7. Τώρα λέτε πως εμείς είμαστε μεταμφιεσμένοι σε γιατρούς.
Ο μόνος που είναι μεταμφιεσμένος εδώ, είσαι Εσύ κύριέ μου και όλοι όσοι υποστηρίζουν αυτήν την παράλογη ιδέα.
Κυριέ μου παλεύεις μόνο για τα δικαιώματα της ανώτερης τάξης, τα προνόμια της πολιτικής αυτής τάξης. Είναι αποκρουστικό!
Ναι, κύριε Bolsonaro, είναι λυπηρό να βλέπεις πώς ένας τύπος χωρίς καμία γνώση, εκτός από τα όπλα, καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος.
 
Και είναι ακόμα περισσότερο ατυχές γνωρίζοντας ότι ακόμα και κάποιοι φτωχοί σας ψήφισαν. 
Ο Θεός να τους βοηθήσει! Ο Θεός να βοηθήσει την Βραζιλία!
Αυτοί που σπούδασαν στην εποχή του βιβλίου, αυτοί που σπούδασαν την εποχή που οι έρευνες περιγράφονται στα βιβλία και όχι στο Google ή στο Internet, αξίζουν σεβασμό.
 
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος
Κουβανοί Γιατροί μετά την επιτυχημένη αποστολή τους στον Ισημερινό
Αυτοί που βρέθηκαν εκεί για να βοηθήσουν τους αρρώστους, αξίζουν σεβασμό.
Αυτός που έμεινε μακριά από την οικογένειά του για να ξαναδώσει το χαμόγελο σε έναν ηλικιωμένο ή σε ένα παιδί αξίζει το σεβασμό.
Δεν είναι ώρα να βγάλουμε τις παρωπίδες;
Είναι παράλογο 66 χώρες να έχουν όφελος από την εργασία μας και εσείς να λέτε ότι είμαστε μεταμφιεσμένοι σε γιατρούς.
8. Ακόμη χειρότερο είναι να ισχυρίζεστε πως κάποιος δεν θέλει να εξεταστεί από έναν Κουβανό. Απαιτώ σεβασμό για τους συναδελφους μου!
Για την ελεύθερη βούληση του λαού μου!
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος
Για τους φτωχούς και τους αμόρφωτους!
Για την δημόσια υγεία.
Ζητώ απο εσάς να μελετήσετε τι θα πεί να αγαπάς τον πλησίον σου.
Τι θα πει πατρίδα.
Τι σημαίνει αξιοπρέπεια και σεβασμός της ελευθερης σκέψης.
Τι σημαίνει να είσαι Πρόεδρος και για τους φτωχούς Βραζιλιάνους και όχι μόνο για τους πλούσιους και τους ισχυρούς.
Υγεία και μακροημέρευση σας εύχομαι κύριε. Ο θεός να σας ευλογεί και εσάς και τον λαό σας».
Το γράμμα δημοσιεύεται σε blog της Βραζιλίας και της Λατινικής Αμερικής. Δημοσιεύτηκε και στο Cubadebate.
Πηγή: Ατέχνως
Από : rovespieros.gr

Δεν παραδίνουμε τα σχολεία μας στους φασίστες λένε μαθητές από τη Βόρειο Ελλάδα

Τη δική τους απάντηση δίνουν μαθητές από περιοχές της Ηπείρου και της Μακεδονίας, στην προσπάθεια φασιστικών και εθνικιστικών κύκλων να περάσουν καταλήψεις με σειρά αλυτρωτικών συνθημάτων, που καλλιεργούν το μίσος και τη μισαλλοδοξία σε βάρος γειτονικών λαών.
Έτσι, μαθητές από τη Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών της Πρέβεζας, καταγγέλλουν τη λαθροχειρία των προπαγανδιστών των εθνικιστικών καταλήψεων, που για να γεμίσουν το χάρτη που διακινούν στο διαδίκτυο επικαλούνται το χωριό της Νικόπολης, το οποίο δεν έχει παρά 100 κατοίκους, ενώ οι μαθητές του στο σύνολό τους φοιτούν στο Β’ ΓΕΛ της Πρέβεζας. Απαιτούν μάλιστα άμεσα να διαγραφεί η πόλη τους από τον “ψευτοχάρτη” όπως το χαρακτηρίζουν:
Κάποιοι νοματαίοι, οι οποίοι χειροκροτούνται από τον Παναγιώταρο και άλλους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, τις τελευταίες μέρες χρησιμοποιούν την πόλη μας, για να φτιάξουν έναν ψευτοχάρτη για μια ψευτοπανελλαδική ημερομηνία δράσης των «μαθητών». Είναι τόσο αστοιχείωτοι και τόσο κουτοί, που για να γεμίσουν τον χάρτη τους χρησιμοποίησαν το χωριό της Νικόπολης (Σμυρτουλας), ένα χωριό 100 κατοίκων και χωρίς σχολείο, αφού οι μαθητές της μετακινούνται στο 2ο ΓΕΛ Πρέβεζας. Όλο αυτό το διάστημα έχουμε δείξει πώς κινητοποιούνται οι μαθητές της Πρέβεζας, με τι αιτήματα και με τι μορφές πάλης για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει, για ένα σχολείο και μια κοινωνία που θα συμβαδίζει με τις σύγχρονες ανάγκες μας, χωρίς αβεβαιότητα για τη ζωή και το μέλλον μας. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ «ΧΑΡΤΕΣ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ!
Ένα ακόμη παράδειγμα προς μίμηση δίνουν μαθητές από τη Μενεμένη Θεσσαλονίκης, όπου επιχειρήθηκε από μέλη του 15μελους να γίνει κατάληψη εθνικιστικού περιεχομένου, η οποία αποτράπηκε μετά την παρέμβαση συμμαθητών τους, οι οποίοι με συζήτηση κατόρθωσαν να αναδείξουν ότι συνθήματα όπως “Μακεδονία γη ελληνική” ενσπείρουν το μίσος και δεν προσφέρουν τίποτε στα πραγματικά προβλήματα των μαθητών:
Μετά τα γεγονότα που έγιναν στο 2ο ΓΕΛ Συκεών, όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απάντησε με χημικά και ΜΑΤ στην κινητοποίηση μαθητών, φοιτητών, καθηγητών και γονιών που βρίσκονταν εκεί για διαμαρτυρία σε εκδήλωση προγραμματισμένη με ομιλητή τον υπουργό Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, συνεχίστηκε μια συζήτηση που εδώ και καιρό απασχολεί την μαθητική κοινότητα για τη στάση της κυβέρνησης απέναντι σε μια σειρά προβλήματα και ελλείψεις, που έχουμε στα σχολεία μας, καθώς και για το νομοσχέδιο για το λύκειο και το εξεταστικό  που ετοιμάζεται να καταθέσει.
Στη συνεδρίαση του 15μελούς του 1ου ΓΕΛ Μενεμένης μετά από την απόφαση για καταδίκη των παραπάνω γεγονότων αποφάσισε να δώσει συνέχεια στη διαμαρτυρία του με τη μορφή της κατάληψης για αρκετά ζητήματα (βλ. http://www.mathites.gr/?p=2236). Στην συζήτηση για τα αιτήματα της κατάληψης, κάποιοι μαθητές από το 15μελές έβαλαν το ζήτημα να γίνει κατάληψη με σύνθημα «Μακεδονία γη ελληνική». Το 15μελές μετά από συζήτηση και με την μαθητική κοινότητα, αποφάσισε ότι το συγκεκριμένο σύνθημα προκαλεί μίσος και έχθρα ανάμεσα σε γειτονικούς λαούς, τον αλυτρωτισμό και διάθεση για πολέμους. Ότι στον εθνικισμό δεν μπορούμε να απαντάμε με εθνικισμό, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους συμμαθητές μας στα Σκόπια ή την Βουλγαρία… Οι μαθητές  γυρνάμε την πλάτη σε όλους όσοι σπέρνουν με τη θέση τους τα παραπάνω, δηλαδή τους φασίστες δολοφόνους της Χρυσής Αυγής καθώς και άλλων φασιστικών ομάδων, που τις προβάλλουν και τις  προωθούν μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και τα site τους.
Όσοι πραγματικά αγαπάμε την πατρίδα μας και θέλουμε να υπερασπιστούμε τα εδάφη μας, πρέπει να καταδικάσουμε την ίδια την συμφωνία των Πρεσπών η οποία με την σειρά της προκαλεί πολεμικές διαθέσεις και στις δύο χώρες και όχι μόνο. Αλλά κυρίως στο γεγονός, ότι δίνει στο ΝΑΤΟ την άδεια να πατήσει περισσότερο το πόδι του στα Βαλκάνια με νέες πολεμικές βάσεις.
Επίσης, μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους μαθητές έγινε για τα προβλήματα που συνολικά τους απασχολούν και στο σχολείο, αλλά και μετά το σχολείο. Το γεγονός δηλαδή ότι το σχολείο που έχουν σήμερα, δεν είναι σε καμία περίπτωση το σχολείο που έχουμε όλοι ανάγκη. Οι ελλείψεις στο ίδιο το περιεχόμενο των γνώσεων, σε καθηγητές και σε εξοπλισμούς είναι ζητήματα που απασχολούν πολύ τους μαθητές. Τέλος, συζήτησαν ότι το νέο λύκειο που ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δεν είναι το λύκειο που έχουμε ανάγκη.
Τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν και πρέπει να πολλαπλασιαστούν στο επόμενο διάστημα, ακριβώς για να κόψουν το πολύ ανησυχητικό, αλλά ακόμα αριθμητικά περιορισμένο φαινόμενο στη ρίζα του. Εξάλλου, κόντρα στην εικόνα που προβάλλεται από τα κυρίαρχα ΜΜΕ, κάθε άλλο παρά κυριαρχία έχουν οι πάσης φύσης σπεκουλαδόροι του εθνικισμού στα σχολεία, καθώς στην πλειονότητα των ψηφοφοριών που γίνονται σε σχολεία με θέμα το Μακεδονικό, χάνουν κατά κράτος. Αυτό όμως δε σημαίνει εφησυχασμό, αλλά αντίθετα δυνάμωμα ακόμα περισσότερο των αντιστάσεων που αποδεδειγμένα διαθέτουν πρωτίστως οι ίδιοι οι μαθητές, αλλά και η πλειονότητα εκπαιδευτικών και γονέων, ώστε ακόμα και τα λίγα κρούσματα τέτοιων καταλήψεων να παραμείνουν μια θλιβερή και περιθωριακή παρένθεση και το μαθητικό κίνημα να συνεχίσει τις αγωνιστικές παραδόσεις που τόσες φορές επιβεβαίωσε και συνεχίζει να επιβεβαιώνει, όσο μικρός κι αν είναι ο τηλεοπτικός χρόνος που κερδίζει.

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ


Η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων στην ανακοίνωσή της,  μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν για την 10ετή ποινή κάθειρξης που επιβλήθηκε σε καθαρίστρια η οποία παρουσίασε πλαστό απολυτήριο δημοτικού σχολείου, ενώ αυτή είχε ολοκληρώσει μόνο την Ε Δημοτικού, προκειμένου να προσληφθεί στο Δήμο ως καθαρίστρια,  επισημαίνει την ανάγκη «εκλογίκευσης των δρακόντειων ποινών που προβλέπει ο ν. 1608/50 και ορθότερης διάκρισης των αδικημάτων», ενώ, ισχυριζόμενη πως οι αποφάσεις πάντα εκδίδονται μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας, δικαιολογεί την απόφαση του Εφετείου, επιρρίπτοντας την ευθύνη  για την αναντιστοιχία ποινής και αδικήματος στον ίδιο το νόμο που σχετίζεται με τις ιστορικές συνθήκες που ψηφίστηκε.
               Για άλλη μια φορά, και σε περιπτώσεις με ελάσσονα ενδιαφέρον,  η δικαστική σφαίρα γίνεται το πεδίο όπου την εκδήλωση της ταξικής εκμετάλλευσης προσπαθεί το νομικό μας σύστημα να διευθετήσει προς όφελος του κυρίαρχου συστήματος. Ακόμα και η απουσία νομικής κατάρτισης δεν εμποδίζει  ν’ αναρωτηθεί κανείς  για το κριτήριο που οι δικαστές χρησιμοποίησαν, ώστε να παραπεμφθεί η καθαρίστρια  με το κατηγορητήριο της κατάχρησης δημόσιου χρήματος και όχι  με την κατηγορία παραποίησης πιστοποιητικού, όταν μάλιστα αυτό έγινε με σκοπό τη συντήρηση κι επιβίωσή της, κι όταν  για τις αποδοχές που λάμβανε παρείχε τις αντίστοιχες υπηρεσίες.
             Κι αυτή η περίπτωση έρχεται να προστεθεί στις αρνητικές εμπειρίες και αντιλήψεις σχετικά με το σύστημα απονομής δικαιοσύνης στην αστική πολιτεία, ιδιαίτερα για ανθρώπους των οποίων η κοινωνική θέση βρίσκεται κοντά στο κατώτατο σημείο μιας άνισης δομής. Κι έτσι το σύστημα της δικαιοσύνης αυτοδιαψεύδεται πως είναι ένας θεσμός για την επανόρθωση αδικιών και πως χάρη στη διαβάθμιση των δικαστηρίων σε  ανώτερα δικαστήρια, εφετεία και ούτω καθεξής, διασφαλίζεται η απόλυτη δικαιοσύνη και  ότι ο αριθμός των αποτυχιών απονομής της  δικαιοσύνης μειώνεται στο ελάχιστο.
            Η δικαιοσύνη περιλαμβάνεται μεταξύ των διαφόρων θεσμικών οργάνων του αστικού κράτους που χρησιμεύουν για να καταπιέζουν, αλλά κυρίως σε αστικές εκσυγχρονισμένες δημοκρατίες να  πείθουν, ακόμα και εξαπατώντας  τις εργαζόμενες μάζες. Γι’ αυτό ένα δικαστικό σύστημα είναι θεμελιώδους σημασίας και οι αδικίες που γίνονται αντιληπτές στο σύστημα απονομής της δικαιοσύνης  υπάρχει ο κίνδυνος να μεταφραστούν σε πεποίθηση ότι το δικαστικό σύστημα στο σύνολό του είναι άδικο. Μ’ αυτόν τον τρόπο όμως μειώνεται η  ικανότητά του να επιβάλλει την υποταγή  στις μεγάλες μάζες,  επειδή εάν δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα αμερόληπτο, ισότιμο, διαφανές και βασισμένο στην αρχή της ισότητας σύστημα που εφαρμόζει το κράτος δικαίου, δεν θεωρούν τους νόμους του αστικού κράτους  ως δικούς τους νόμους. Κι έτσι παύει να είναι ισχυρή η ιδέα του νόμου στα χέρια της κυρίαρχης τάξης για να διατηρεί  μέσω αυτής της ιδέας υπό έλεγχο τις εκμεταλλευόμενες τάξεις.  
               Η αντίληψη πως το κοινωνικό σύνολο ταυτίζεται με το κράτος, το οποίο λειτουργεί  προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, αδιακρίτως ταξικών διαφορών, θεωρεί την εφαρμογή της δικαιοσύνης ως κύρια αρετή και εστιάζει το ενδιαφέρον στη διαμόρφωση αρχών για την ύπαρξη ιδανικών νόμων και δίκαιης ανάθεσης καθηκόντων και απονομής δικαιωμάτων. Όμως  ο τρόπος με τον οποίο παράγουμε τα μέσα διαβίωσής μας εξηγεί τη φύση των οικονομικών θεσμών που έχουμε, γεγονός που εξηγεί τη φύση των πολιτικών θεσμών και ακόμα και  τις ηθικές αντιλήψεις που ενστερνιζόμαστε. Σ’ αυτές αντανακλώνται, όχι πάντα άμεσα και ευθύγραμμα, οι πραγματικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων που εμπλέκονται στην παραγωγή, στην οικονομική διάρθρωση της κοινωνίας, με την κυρίαρχη τάξη να εκμεταλλεύεται και να καταπιέζει.
               Σε μια τέτοια ταξική κοινωνία ο νόμος είναι ένα μέσον αυτής της εξουσίας, και είναι εμφανής η έλλειψη αυτονομίας του. Μπορεί να μοιάζει βολικό να μιλάμε για τον νόμο σαν να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις εξωτερικές επιρροές, αλλά ήδη το πρόσφατο παράδειγμα με την καθαρίστρια και τις ενέργειες της ίδιας της δικαστικής εξουσίας, εκ των υστέρων, και της εκτελεστικής εξουσίας, μετά τις αντιδράσεις,  το αναδεικνύει ως ρητορική κενολογία.
Η κριτική στάση λοιπόν απέναντι  στην καπιταλιστική οικονομία από τη σκοπιά της δικαιοσύνης  παρέχει ένα ανεξάρτητο επίπεδο, όπου η εκτίμηση ότι κάτι είναι δίκαιο ή άδικο ξεκινά με μια έννοια του ιδεώδους κράτους, το οποίο θα είναι ακριβώς σύμφωνα με τους νόμους της ιδανικής πολιτείας. Κι έτσι στη συνέχεια ο καπιταλισμός μπορεί να επικριθεί επειδή υπολείπεται απ’ αυτό το ιδεώδες. Μόνο που η φύση του κράτους καθορίζεται από τον τρόπο παραγωγής και δεν υιοθετεί, με τη λειτουργία της δικαιοσύνης,  παρά κανόνες που ταιριάζουν σε μια αποτελεσματική για την άρχουσα τάξη οργάνωση της παραγωγής. Κι αφού λοιπόν ο καπιταλισμός δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ιδιοκτησία και κέρδη και η δικαιοσύνη γενικά σ’ αυτόν ορίζεται από την άποψη της συμβατότητας μ’ αυτόν τον τρόπο οργάνωσης της παραγωγής.
Επιπλέον, στην ανακοίνωσή του για την υπόθεση, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών με την επισήμανσή του για  πιθανή τέλεση αδικήματος «σε βάρος ενδεχομένως άλλων συνυποψηφίων για την ίδια υπαλληλική θέση», αναδεικνύει την ανταγωνιστικότητα, αν όχι αντιπαλότητα, για εξασφάλιση μέσω εργασίας μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης. Κι αν ακόμα ο καθορισμός κριτηρίων δίνει την εντύπωση της εξασφάλισης ισότητας ευκαιριών και αντικειμενικότητας επιλογής, μη ξεχνάμε ότι η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται για μια θέση εργασίας που εξασφαλίζει την επιβίωση. Τα κριτήρια λοιπόν διορισμού  δεν σχετίζονται με ικανότητες και δεξιότητες  για τη θέση, αλλά είναι προσχηματικά, ώστε να επιτρέψουν μια επιλογή στα πλαίσια της ισότητας ευκαιριών. Κι αυτό αποδεικνύει πως η ισότητα καταλήγει κενό γράμμα, όταν δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η αξιοπρεπής διαβίωση για όλους.
Τα αστικό κράτος ως  κράτους δικαίου με την περίφημη ανεξάρτητη δικαιοσύνη του δεν κάνει άλλο παρά να παρέχει τις πολιτικές προϋποθέσεις για την καπιταλιστική παραγωγή - να προστατεύσει την καπιταλιστική ιδιοκτησία, να αστυνομεύει τις συναλλαγές διαφόρων μελών της άρχουσας τάξης μεταξύ τους, να καταστέλλει τις αντιδράσεις των εκμεταλλευομένων, να νομιμοποιεί και στις υποτελείς τάξεις τον καπιταλιστικό κανόνα.

Ένας αιώνας ΚΚΕ, γιατί…


Αναδημοσίευση από Κατιούσα

Για όλους τους λόγους του κόσμου.
1. Γιατί όπου κι αν βρίσκεσαι σε αυτόν τον τόπο, όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, θα βρεις το ιστορικό χνάρι που άφησαν οι κομμουνιστές, σε κάθε πεζούλι, κάθε ρεματιά.

2. Γιατί αν δεν υπήρχε, θα έπρεπε να το επανεφεύρουμε, να το φτιάξουμε από την αρχή.

3. Γιατί υπάρχει και θα συνεχίσει να δρα, όσο υπάρχει αδικία, οι αιτίες που την γεννούν, όλα αυτά τα παλιοπράγματα που αποτελούν την ταξική προϊστορία του ανθρώπου.

4. Γιατί το κόκκινο χρώμα είναι από τη θυσία των μελών του, είναι το αίμα του, που δεν το δανείστηκε από κανέναν.

5. Γιατί έβγαλε από τα σπλάχνα του ήρωες με 12 ζωές, που τις θυσίαζαν όλες για το δίκιο του εργαζόμενου λαού.

6. Γιατί γεννάει Μπελογιάννηδες, μικρούς και μεγάλους ήρωες της βιοπάλης, της καθημερινής ζωής. Αυτούς που δρουν και σκέφτονται επαναστατικά σε μη επαναστατικούς καιρούς, με πνεύμα αυτοθυσίας κι ηρωικά σε μη ηρωικές περιόδους.

7. Γιατί είναι ο εφιάλτης της αστικής τάξης, των εκμεταλλευτών και των μαντρόσκυλών τους, της σαπίλας του ντουνιά.

8. Γιατί ενσαρκώνει το όραμα για μια κοινωνία χωρίς τάξεις, κράτος, διακρίσεις και εκμετάλλευση.

9. Για να πάρουν τα όνειρα εκδίκηση.

10. Για να ανθρωπέψει ο άνθρωπος.

11. Γιατί ήταν πηγή έμπνευσης για τους πιο ευαίσθητους κι ανήσυχους καλλιτέχνες. Για εκείνο το είδος τέχνης που μένει αθάνατο, γιατί είναι στρατευμένο.

12. Γιατί ήταν η ψυχή του ΕΑΜ και της Εθνικής Αντίστασης, κι αναγεννήθηκε από τις στάχτες του, ενώ έμοιαζε έτοιμο να διαλυθεί.
13. Γιατί δεν προβάλλει την ιστορία του ως εμπόρευμα για εκλογική υπεραξία. Τη μελετά προσεκτικά, διδάσκεται από το μεγαλείο και τα λάθη του.

14. Γιατί μόνο αυτό μπορεί να εμπνεύσει πια μαζικές εκδηλώσεις, να γεμίσει στάδια, να κάνει μεγάλες συγκεντρώσεις.

15. Μόνο αυτό μπορεί να “παράγει τέχνη”, να οργανώσει δρώμενα και παραστάσεις που θα τα ζήλευαν οι κορυφαίοι επαγγελματίες.

16. Γιατί ακόμα και τα αστικά κόμματα προσπάθησαν να μιμηθούν τη δομή του, να αντιγράψουν τα συνθήματά του.

17, Γιατί κόμματα υπάρχουν πολλά. Κομμουνιστικό κόμμα νέου τύπου όμως ένα.

18. Γιατί κινεί προς τα μπρος τα γρανάζια της ιστορίας και της ταξικής πάλης που την καθορίζει.

19. Γιατί έχει βαθιές ρίζες στο λαό και την εργατική τάξη, που το κράτησαν όρθιο τις πιο δύσκολες στγιμές.

20. Γιατί έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη, θα φροντίσουμε εμείς για αυτό.

21. Γιατί βάζει ως στόχο του τη δικτατορία του προλεταριάτου, χωρίς ψευδώνυμα. Και όπως έλεγε ο Λένιν, Μαρξιστής δεν είναι αυτός που παραδέχεται την πάλη των τάξεων, αλλά αυτός που αναγνωρίζει πως θα οδηγήσει αναγκαστικά στη δικτατορία του προλεταριάτου, ενάντια στους εκμεταλλευτές του.

22. Γιατί σημαδεύει ακόμα κι αυτούς που το πρόδωσαν και εξαργυρώνουν τα παλιά κομματικά τους ένσημα και παράσημα, για να βγάλουν το παντεσπάνι το επιούσιο.

23. Γιατί έχει κάνει τις πιο άρτιες, πρωτότυπες κι ενδιαφέρουσες αναλύσεις για την ελληνική κοινωνία, την οικονομία της και τις προοπτικές της.

24. Γιατί πήγε ενάντια στο ρεύμα της αντεπανάστασης, υπάρχει και μετά τον υπαρκτό και την πτώση του, όταν όλοι περίμεναν πως θα έκλεινε σα μαγαζί, μαζί με την κεντρική αντιπροσωπία της Σοβιετικής Ένωσης.

25. Γιατί είναι παντός καιρού. Και δεν παρέκκλινε ποτέ από το στρατηγικό στόχο. Μηδέ όσο στην κακοκαιριά λυγάει το κυπαρίσσι.

26. Γιατί είχε την πρώτη γυναίκα πολιτικό αρχηγό.

27. Γιατί είχε αρχηγό έναν καπετάνιο-αντάρτη του βουνού.

28. Γιατί είχε το Νίκο Ζαχαριάδη, ίσως την πιο φωτεινή προσωπικότητα του εικοστού αιώνα, που το μπουντρούμι δεν τον λυγά…

29. Γιατί δεν πέρασε ποτέ στην άλλη πλευρά, ακόμα κι αν δεν πήρε την εξουσία τη στιγμή που έπρεπε.

30. Γιατί είναι το κόμμα της εργατικής τάξης, όταν οι άλλοι λένε πως δεν υπάρχει πια εργατική τάξη.

31. Γιατί είχε σύνθημα από παλιά “σφυρί-δρεπάνι και ψήφο στο φουστάνι” κι έδωσε πρώτη φορά ψήφο στις γυναίκες της Ελεύθερης Ελλάδας.

32. Γιατί υπάρχουν πέντε, δέκα, δεκαπέντε κόμματα, αλλά δύο μόνο πολιτικές. Και τα διλήμματα μεταξύ αστικών κομμάτων ήταν, είναι και θα είναι “Τι Πλαστήρας, τι Παπάγος…”

33. Γιατί τους κομμουνιστές δεν τους ενδιαφέρει τι ψηφίζεις κι αν είσαι αριστερός, αλλά ποια είναι η θέση σου στην παραγωγή και την κοινωνία.

34. Γιατί έρχεται από πολύ μακριά, έναν αιώνα πριν. Και πηγαίνει πολύ μακριά, στην κοινωνία του μέλλοντος και την υπέρβαση της προϊστορίας του ανθρώπινου είδους.

36. Διότι δε συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις…

37. Γιατί πήγε ενάντια στο ρεύμα του εθνικισμού, την κρίσιμη περίοδο για τη Μακεδονία, όταν όλοι οι άλλοι έπαιρναν μέρος στα σκοπιανοφάγα συλλαλητήρια -πλην Λακεδαιμονίων…

38. Γιατί είναι πραγματικό κόμμα, με Δημοκρατικό Συγκεντρωτισμό, όπου δεν κάνει ο καθένας του κεφαλιού του ή μικρά καπετανάτα.

39. Γιατί οι ήρωες που έβγαλε από τις γραμμές του είναι η ιστορική απόδειξη που γκρεμίζει το στερεότυπο για τη συλλογικότητα που τσαλαπατά τα άτομα και την οργάνωση που βάζει τις μάζες σε καλούπια και δεν τις αφήνει να εκφραστούν.

40. Γιατί η πάλη των τάξεων παραμένει ιστορικά αδικαίωτη.

41. Γιατί σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει.

42. Γιατί δεν παραδέχτηκε την ήττα. Δεν ηττήθηκε ποτέ ηθικά και πολιτικά.

43. Γιατί τα πρώτα εκατό χρόνια ήταν τα δύσκολα. Και ήταν μόνο η αρχή.

44, Γιατί πραγματική, επαναστατική αλλαγή δεν μπορεί να γίνει χωρίς το ΚΚΕ.

45. Γιατί τρία κόκκινα γράμματα σκίζουν τα σκοτάδια της μαύρης αντίδρασης.

46. Γιατί για ένα κομμάτι ψωμί, δε φτάνει μόνο η δουλειά. Δε φτάνει μια δουλειά που κατεβάζει τον τόνο από ντροπή να μην την πουν δουλεία, ένα κομμάτι ψωμί ενώ παράγουμε όλο το καρβέλι, μια εργασία που θα νοιάζεται για το ψωμί, για τα προς το ζην και δε θα είναι παιχνίδι, χαρά, δημιουργία, αυτοσκοπός.

47. Γιατί ακόμα και στις χειρότερες στιγμές του, ήταν χιλιάδες φορές ψηλότερα από τις καλύτερες στιγμές των αστικών κομμάτων. Μια χρονιά από τη δράση του, ολόκληρη η δική τους…

48. Γιατί για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή. Και δε θα πάψει να δουλεύει για αυτό, παρά μόνο αν γυρίσει ο ήλιος ανάποδα κι αρχίσει να βγαίνει από τη Δύση.

49. Γιατί οι νεκροί περιμένουν… Αλλά όχι τη Δευτέρα Παρουσία…

50. Γιατί “κουφάλες δεν ξοφλήσαμε”, κι ας ξόφλησε πολιτικά αυτός που έγραψε και τραγούδησε το στίχο…
51. Γιατί σε αυτό το κόμμα, τους αγώνες, το ηθικό του πλεονέκτημα, το ιστορικό του φορτίο οφείλεται αυτό που οι Δεξιοί ονομάζουν “ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς…”

52. Γιατί είναι κόμμα αγωνιστών κι όχι τηλεοπτικών αστέρων. Κι όποιος έρχεται μαζί του, το κάνει για να δώσει, κι όχι για να πάρει…

53. Γιατί είναι ώριμο τέκνο της ανάγκης, της Οχτωβριανής Επανάστασης, των ημερών που συγκλόνισαν τον κόσμο…

54. Γιατί μόνο αυτό βασίζεται σε επιστημονική θεωρία, έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα αντί για ψεύτικες, προεκλογικές εξαγγελείς.

55. Γιατί είναι το μόνο κόμμα που έχει πραγματικά ανοιχτό, ουσιαστικό και δημόσιο προσυνεδριακό διάλογο.

56. Γιατί η ζωή τραβάει την ανηφόρα, κι ακολουθεί κι αυτό μαζί της, διαψεύδει όσους κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια και το θεωρούν “κολλημένο”.

57. Γιατί μπορεί να λένε πως έχει ξύλινο λόγο, αλλά ποτέ δεν είναι κούφιος.

58. Γιατί δεν έχει μόνο το όνομα αλλά και τη χάρη.

59. Γιατί η νεολαία του διοργανώνει διαχρονικά τα καλύτερα Φεστιβάλ. Ποτέ άλλοτε τόσο πολλά ΜΜΕ δεν έκαναν γαργάρα -συστηματικά σε ετήσια βάση- ένα τόσο μαζικό πολιτιστικό γεγονός.

60. Γιατί ο σύντροφος είναι η πιο όμορφη λέξη του κόσμου, όσο κι αν πάσχισαν να την μαγαρίσουν.

61. Γιατί η αλήθεια γράφεται με κόκκινο, όπως κι η ομορφιά του αγώνα.

62. Γιατί το Κόμμα δεν έχει μόνο το όνομα αλλά και τη χάρη -και στα τρία συνθετικά του τίτλου του.

63. Γιατί νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.

64. Γιατί εκτός από τη μοναξιά, υπάρχει και ο ιμπεριαλισμός, ως ανώτερο στάδιο του εκμεταλλευτικού, ταξικού συστήματος.

65. Γιατί έκανε την ανάγκη ιστορία.

66. Γιατί έχει ιστορία, που δεν μπαίνει σε μουσεία…

67. Γιατί τις πιο όμορφες μέρες μας δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα.

68. Γιατί Βάρκιζα τέλος, εδώ και πολλά χρόνια, λίγους μήνες μετά την υπογραφή της.

69. Για να έχει αφίσες να σκίζει ο Τζήμερος και γυναίκες να τον τρομάζουν.

70. Γιατί δε φτάνουν 100 σημεία, 100 σελίδες, 100 χρόνια να κλείσουν την ιστορία του.

71. Γιατί δεν έσπασε, όσες φορές κι αν το διέσπασαν.

72. Γιατί το ΚΚΕ δε θέλει να κυβερνήσει. Θέλει να κυβερνήσεις εσύ.

73. Για τη Μακρόνησο, για τους 200 της Καισαριανής, για όσους δεν υπέγραψαν δήλωση, για τους αλύγιστους της ταξικής πάλης.

74. Γιατί δεν είναι κόμμα του συρμού κι ας το είδαν κάποιοι ως μόδα -ακόμα κι όταν είχε το “Συρμό” στο Μεταξουργείο.

75. Γιατί λογοδοτεί μόνο στο λαό, αλλά δεν του χαϊδεύει αυτιά και τον θέτει προ των ευθυνών του.

76. Γιατί τα κομματικά μέσα του γράφουν αυτά που δε λένε οι άλλοι, χωρίς φαμφάρες και περιτύλιγμα εις βάρος της ουσίαες.

77. Γιατί όταν οι άλλοι δείχνουν το τυράκι, αυτό προειδοποιεί για τη φάκα. Το έκανε και προεκλογικό σποτάκι, για να το θυμούνται όλοι…

78. Γιατί την επόμενη φορά δε θα φτάσει απλά στην πηγή, αλλά θα ξεδιψάσει, χωρίς να τα κάνει μούσκεμα.

79. Γιατί είναι το καλύτερο σχολείο, τόσο που συνωστίζονται οι αστοί για να στρατολογήσουν παλιούς του μαθητές-απόφοιτους.

80. Γιατί οι κομμουνιστές είναι αγάπη από την κορφή ως τα νύχια.

81. Γιατί χαμένη μάχη είναι αυτή που δε δόθηκε. Κι αυτό έχει δώσει τις περισσότερες και τις πιο σκληρές.

82. Γιατί το μέλλον δε θα έρθει μόνο του, νέτο-σκέτο, αν δεν πάρουμε μέτρα κι εμείς.

83. Γιατί δεν περιμένει να “ωριμάσουν οι συνθήκες” από μόνες τους, σαν ώριμο φρούτο, ούτε διακατέχεται από μικροαστική ανυπομονησία “επανάσταση θέλω, τώρα την θέλω”.

84. Γιατί οι κομμουνιστές αγαπούν τόσο τη ζωή, που δε δίστασαν να πεθάνουν για αυτή.

85. Γιατί το στηρίζει κανείς με την καρδιά και το μυαλό, λογική και συναίσθημα, σε διαλεκτική σύνδεση.

86. Γιατί δίνει το χέρι του σε όποιον σηκώνεται.

87. Γιατί η Κασσάνδρα είχε τελικά δίκιο. Γι’ αυτό δεν κατάφερε να το αλώσει κανένας από τους Δούρειους Ίππους που έστησαν κάτι καιρούς οι πολυμήχανοι υπονομευτές του.

88. Γιατί δεν κάνει γραμματείς αυτού που λένε οι άλλοι, ή αυτούς που γράφουν καλά στο γυαλί με όρους μάρκετινγκ.

89. Γιατί οι ζευγάδες φεύγουν, αλλά η σπορά μένει.

90. Γιατί τα σπίτια που λέγανε πως θα μας πάρουν οι κομμουνιστές, μας τα πήραν οι τράπεζες

91. Γιατί έχει βρει το ελιξήριο της νιότης του κόσμου, ενάντια στη σαπίλα και την παρακμή.

92. Γιατί ειναι διεθνώς σημείο αναφοράς και βάση ετεροπροσδιορισμού για τους εγχώριους αντίζηλους του.

93. Γιατί μακριά απ’τα στερεότυπα της στείρα άρνησης, εξηγεί στο λαό πότε ειναι κοροϊδία το ΟΧΙ και λέει στη ζωή το μέγα ΝΑΙ.

94. Γιατί είναι ρυάκι που γίνεται μεγάλο ποτάμι φουσκωμένο και μία μέρα θα παρασύρει τις όχθες που το περιορίζουν.

95. Γιατί την προδοσία πολλοί αγάπησαν, αλλά τους προδότες του ΚΚΕ κανείς.

96. Γιατί είναι το καλύτερο σχολείο, τόσο που οι αστοί συνωστίζονται να στρατολογησουν τους μαθητές του.

97. Γιατί κανείς δεν μπόρεσε να το βάλει στο χέρι, παρά μόνο ο λαός ως τιμωρό χέρι του.

98.Γιατί συνεχίζει να γράφει ιστορία κι ας προδιεγραψαν κάποιοι το τέλος της.

99. Γιατί ένα φάντασμα πλανιέται ακόμα πάνω από την Ευρώπη, την Ελλάδα κι όλο τον κόσμο.

100. Γιατί ένας αιώνας αγώνας και θυσία.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΣΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ k ΣΤΑ ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΩΝ -ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ

 

Μαθητές σε Πρέβεζα και Θεσσαλονίκη καταγγέλλουν τις προσπάθειες των φασιστών να κάνουν “μπλε” το χάρτη κι αποτρέπουν με τη δράση τους καταλήψεις με εθνικιστικά συνθήματα.

Τη δική τους απάντηση δίνουν μαθητές από περιοχές της Ηπείρου και της Μακεδονίας, στην προσπάθεια φασιστικών και εθνικιστικών κύκλων να περάσουν καταλήψεις με σειρά αλυτρωτικών συνθημάτων, που καλλιεργούν το μίσος και τη μισαλλοδοξία σε βάρος γειτονικών λαών.

Έτσι, μαθητές από τη Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών της Πρέβεζας, καταγγέλλουν τη λαθροχειρία των προπαγανδιστών των εθνικιστικών καταλήψεων, που για να γεμίσουν το χάρτη που διακινούν στο διαδίκτυο επικαλούνται το χωριό της Νικόπολης, το οποίο δεν έχει παρά 100 κατοίκους, ενώ οι μαθητές του στο σύνολό τους φοιτούν στο Β’ ΓΕΛ της Πρέβεζας. 
Απαιτούν μάλιστα άμεσα να διαγραφεί η πόλη τους από τον “ψευτοχάρτη” όπως το χαρακτηρίζουν:
Κάποιοι νοματαίοι, οι οποίοι χειροκροτούνται από τον Παναγιώταρο και άλλους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, τις τελευταίες μέρες χρησιμοποιούν την πόλη μας, για να φτιάξουν έναν ψευτοχάρτη για μια ψευτοπανελλαδική ημερομηνία δράσης των «μαθητών». Είναι τόσο αστοιχείωτοι και τόσο κουτοί, που για να γεμίσουν τον χάρτη τους χρησιμοποίησαν το χωριό της Νικόπολης (Σμυρτουλας), ένα χωριό 100 κατοίκων και χωρίς σχολείο, αφού οι μαθητές της μετακινούνται στο 2ο ΓΕΛ Πρέβεζας. Όλο αυτό το διάστημα έχουμε δείξει πώς κινητοποιούνται οι μαθητές της Πρέβεζας, με τι αιτήματα και με τι μορφές πάλης για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει, για ένα σχολείο και μια κοινωνία που θα συμβαδίζει με τις σύγχρονες ανάγκες μας, χωρίς αβεβαιότητα για τη ζωή και το μέλλον μας. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ «ΧΑΡΤΕΣ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ!
Ένα ακόμη παράδειγμα προς μίμηση δίνουν μαθητές από τη Μενεμένη Θεσσαλονίκης,όπου επιχειρήθηκε από μέλη του 15μελους να γίνει κατάληψη εθνικιστικού περιεχομένου, η οποία αποτράπηκε μετά την παρέμβαση συμμαθητών τους, οι οποίοι με συζήτηση κατόρθωσαν να αναδείξουν ότι συνθήματα όπως “Μακεδονία γη ελληνική” ενσπείρουν το μίσος και δεν προσφέρουν τίποτε στα πραγματικά προβλήματα των μαθητών:
Μετά τα γεγονότα που έγιναν στο 2ο ΓΕΛ Συκεών, όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απάντησε με χημικά και ΜΑΤ στην κινητοποίηση μαθητών, φοιτητών, καθηγητών και γονιών που βρίσκονταν εκεί για διαμαρτυρία σε εκδήλωση προγραμματισμένη με ομιλητή τον υπουργό Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, συνεχίστηκε μια συζήτηση που εδώ και καιρό απασχολεί την μαθητική κοινότητα για τη στάση της κυβέρνησης απέναντι σε μια σειρά προβλήματα και ελλείψεις, που έχουμε στα σχολεία μας, καθώς και για το νομοσχέδιο για το λύκειο και το εξεταστικό  που ετοιμάζεται να καταθέσει.
Στη συνεδρίαση του 15μελούς του 1ου ΓΕΛ Μενεμένης μετά από την απόφαση για καταδίκη των παραπάνω γεγονότων αποφάσισε να δώσει συνέχεια στη διαμαρτυρία του με τη μορφή της κατάληψης για αρκετά ζητήματα (βλ. http://www.mathites.gr/?p=2236). Στην συζήτηση για τα αιτήματα της κατάληψης, κάποιοι μαθητές από το 15μελές έβαλαν το ζήτημα να γίνει κατάληψη με σύνθημα «Μακεδονία γη ελληνική». Το 15μελές μετά από συζήτηση και με την μαθητική κοινότητα, αποφάσισε ότι το συγκεκριμένο σύνθημα προκαλεί μίσος και έχθρα ανάμεσα σε γειτονικούς λαούς, τον αλυτρωτισμό και διάθεση για πολέμους. Ότι στον εθνικισμό δεν μπορούμε να απαντάμε με εθνικισμό, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους συμμαθητές μας στα Σκόπια ή την Βουλγαρία… Οι μαθητές  γυρνάμε την πλάτη σε όλους όσοι σπέρνουν με τη θέση τους τα παραπάνω, δηλαδή τους φασίστες δολοφόνους της Χρυσής Αυγής καθώς και άλλων φασιστικών ομάδων, που τις προβάλλουν και τις  προωθούν μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και τα site τους.
Όσοι πραγματικά αγαπάμε την πατρίδα μας και θέλουμε να υπερασπιστούμε τα εδάφη μας, πρέπει να καταδικάσουμε την ίδια την συμφωνία των Πρεσπών η οποία με την σειρά της προκαλεί πολεμικές διαθέσεις και στις δύο χώρες και όχι μόνο. Αλλά κυρίως στο γεγονός, ότι δίνει στο ΝΑΤΟ την άδεια να πατήσει περισσότερο το πόδι του στα Βαλκάνια με νέες πολεμικές βάσεις.
Επίσης, μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους μαθητές έγινε για τα προβλήματα που συνολικά τους απασχολούν και στο σχολείο, αλλά και μετά το σχολείο. Το γεγονός δηλαδή ότι το σχολείο που έχουν σήμερα, δεν είναι σε καμία περίπτωση το σχολείο που έχουμε όλοι ανάγκη. Οι ελλείψεις στο ίδιο το περιεχόμενο των γνώσεων, σε καθηγητές και σε εξοπλισμούς είναι ζητήματα που απασχολούν πολύ τους μαθητές. Τέλος, συζήτησαν ότι το νέο λύκειο που ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δεν είναι το λύκειο που έχουμε ανάγκη.
Τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν και πρέπει να πολλαπλασιαστούν στο επόμενο διάστημα, ακριβώς για να κόψουν το πολύ ανησυχητικό, αλλά ακόμα αριθμητικά περιορισμένο φαινόμενο στη ρίζα του. Εξάλλου, κόντρα στην εικόνα που προβάλλεται από τα κυρίαρχα ΜΜΕ, κάθε άλλο παρά κυριαρχία έχουν οι πάσης φύσης σπεκουλαδόροι του εθνικισμού στα σχολεία, καθώς στην πλειονότητα των ψηφοφοριών που γίνονται σε σχολεία με θέμα το Μακεδονικό, χάνουν κατά κράτος. Αυτό όμως δε σημαίνει εφησυχασμό, αλλά αντίθετα δυνάμωμα ακόμα περισσότερο των αντιστάσεων που αποδεδειγμένα διαθέτουν πρωτίστως οι ίδιοι οι μαθητές, αλλά και η πλειονότητα εκπαιδευτικών και γονέων, ώστε ακόμα και τα λίγα κρούσματα τέτοιων καταλήψεων να παραμείνουν μια θλιβερή και περιθωριακή παρένθεση και το μαθητικό κίνημα να συνεχίσει τις αγωνιστικές παραδόσεις που τόσες φορές επιβεβαίωσε και συνεχίζει να επιβεβαιώνει, όσο μικρός κι αν είναι ο τηλεοπτικός χρόνος που κερδίζει.
Από: mathites.gr/

Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής μαθητών Αθήνας: Έξω το ΝΑΤΟ από τα Βαλκάνια! Έξω οι φασίστες από τα σχολεία! ΟΥΣΤ! Αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας, ενάντια σε πολέμους, φασισμό! Αγωνιζόμαστε για την ειρήνη και τη φιλία των λαών!

Καλούμε τους συμμαθητές μας να γυρίσουν χωρίς δεύτερη σκέψη την πλάτη στα φασιστοειδή που βγήκαν από τις τρύπες τους και θέλουν να σπείρουν στα σχολεία και τις γειτονιές μας τις μισάνθρωπες, φασιστικές, δολοφονικές, σάπιες ιδέες τους και το ρατσιστικό τους δηλητήριο.
Τα καλέσματα για την ψευτοπανελλαδική μέρα καταλήψεων είναι ανυπόγραφα, γιατί απλά δεν υπάρχουν σχολεία και συντονιστικά που να καλούν σε φασιστικού περιεχόμενου καταλήψεις. Οι φασίστες τρώνε πόρτα όπου βάζουν αυτό το θέμα στα σχολεία και θα συνεχίσουν να τρώνε τα μούτρα τους όπου τολμήσουν να το βάλουν από εδώ και μπρος!
Αυτά τα καλέσματα δεν είναι όμως και ανώνυμα, μιας και προπαγανδίζονται από τα φασισταριά της Χρυσής Αυγής, από τους υπόδικους φασίστες βουλευτές τους και από μια σειρά φασιστικούς λογαριασμούς και προφίλ στα social media. 
Προπαγανδίζονται δηλαδή από όλους αυτούς:
  • που πολεμάνε με μίσος τους μεγάλους μαθητικούς μας αγώνες, που ζητούσαν να μπουν εισαγγελείς και αστυνομία στα σχολεία για να συλλάβουν τους μαθητές που παλεύουν για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.
  • που δολοφόνησαν τον Παύλο Φύσσα.
  • που πουλούσαν νταηλίκια σε παιδιά δημοτικού και έβγαζαν από το στόμα τους τον φασιστικό τους οχετό ζητώντας να φύγουν οι πρόσφυγες συμμαθητές μας από τα σχολεία μας.
  • που ζητούσαν να πνιγούν και άλλοι μικροί Αϊλάν στη Μεσόγειο.
  • που προσκυνάνε το ΝΑΤΟ που σφαγιάζει λαούς δημιουργώντας στρατιές προσφύγων και κυνηγημένων.
  • που κάνουν τις κότες μπροστά στα αφεντικά.
Οι μαθητές είμαστε ενάντια στην συμφωνία των Πρεσπών, γιατί κάνει το μπαρούτι του πολέμου να μυρίζει ακόμα πιο έντονα στην περιοχή των Βαλκανίων. Γιατί ανοίγει τις πόρτες για να πατήσει περισσότερο το ΝΑΤΟ το βρώμικο πολεμικό του πόδι στην περιοχή μας με νέες βάσεις πολέμου. Το ΝΑΤΟ που έχει αφήσει τα ματωμένα του ίχνη απ’ όπου κι αν έχει περάσει, που έχει σφαγιάσει λαούς σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, που με τους βομβαρδισμούς του διαμέλισε τα Βαλκάνια δεν είναι εγγυητής της ειρήνης. Αντίθετα ανάβει το φιτίλι του πολέμου ακόμα περισσότερο στην περιοχή μας.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ όπως και όλες οι προηγούμενες έχουν κάνει τη χώρα μας ένα απέραντο ΝΑΤΟϊκό στρατηγείο, έχουν δώσει γη και νερό στα γεράκια του πολέμου βάζοντας τον λαό μας σε μεγάλους κινδύνους.
Την ώρα που μας λένε ότι για τα σχολεία μας δεν έχουν λεφτά, έδωσαν δισεκατομμύρια στο ΝΑΤΟ. 
Εμείς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους γειτονικούς λαούς. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους συμμαθητές μας από την περιοχή των Βαλκανίων, με τους μετανάστες και πρόσφυγες συμμαθητές μας στα σχολεία.
Είναι προκλητικό να το παίζουν πατριώτες, τα δισέγγονα του Χίτλερ, αυτοί που έχουν για σημαία τους τη σβάστικα των ναζί, οι απόγονοι των ταγματασφαλιτών που την περίοδο της γερμανικής κατοχής κατέδιδαν τους Έλληνες πατριώτες που αγωνίζονταν για την λευτεριά. Είναι προκλητικό να μιλάνε για την Κύπρο οι φασίστες που έχουν εικόνισμα τον δικτάτορα Παπαδόπουλο και τη χούντα που ευθύνεται για την τουρκική εισβολή και κατοχή στην Κύπρο.
Δεν θα τους περάσει!
Οι μαθητές απέναντι σε όλα αυτά δε θα μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα.
Έξω οι φασίστες από τα σχολεία και τις γειτονιές μας. Δεν τους αφήνουμε χώρο να σταθούν πουθενά αυτοί και οι σάπιες ιδέες τους.
Έξω το ΝΑΤΟ από την Ελλάδα. Έξω το ΝΑΤΟ από τα Βαλκάνια!
Τον πόνο και τη δυστυχία του πολέμου την έχουμε δει στα μάτια των χιλιάδων προσφυγόπουλων από τη Συρία που είναι στα σχολεία και τις γειτονιές μας.
Δεν ανεχόμαστε να δούμε κι άλλα αδέρφια μας να πεθάνουν, να μεγαλώσουν στα χαλάσματα του πολέμου, να γεννηθούν και να ακούσουν τον ήχο του πολέμου και του θανάτου.
Απέναντι στα τύμπανα του πολέμου που χτυπούν στη γειτονιά μας, εμείς υψώνουμε τη δική μας φωνή!
Αγωνιζόμαστε για τη φιλία των λαών ενάντια στους πολέμους των εκμεταλλευτών.
Όπλο μας είναι η αλληλεγγύη!!!

Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής μαθητών Θεσσαλονίκης: Απομονώνουμε τους φασίστες!

Την τελευταία βδομάδα σε ορισμένα σχολεία της Θεσσαλονίκης, καθώς και σε άλλες πόλεις της περιοχής μας έχουν γίνει κάποιες καταλήψεις και κινητοποιήσεις με συνθήματα “Μακεδονία γη Ελληνική” και “η Μακεδονία είναι μία και είναι ελληνική”. Όλα αυτά τα σχολεία και πολλά άλλα που καμία σχέση δεν είχαν με αυτού του είδους τις κινητοποιήσεις, φιγουράρουν σε όλα τα φασιστικά sites και χειροκροτούνται από πολλά στελέχη και βουλευτές της Χρυσής Αυγής στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
Τέτοια φασιστικά στοιχεία είναι αυτοί που μοιράζουν τα εθνικιστικά πανό από σχολείο σε σχολείο και προτρέπουν τους μαθητές γι’ αυτές τις δράσεις, είναι οι ίδiοι που καλούν στην ψευτοπανελλαδική ημερομηνία δράσης. Άλλωστε αυτές οι κινητοποιήσεις ούτε έγιναν ύστερα από συζήτηση στις μαθητικές κοινότητες, ούτε ύστερα από ΓΣ σχολείων. Γίνεται λοιπόν ξεκάθαρο ότι όλες αυτές τις κινητοποιήσεις τις καλούν και τις προπαγανδίζουν τα φασιστοειδή. 
Οι μαθητές όμως γνωρίζουν τι σημαίνει φασίστας! Δεν ξεχνούν ποιοι δολοφόνησαν τον Φύσσα! 
Δεν ξεχνούν ποιοι σπέρνουν το μίσος για συμμαθητές μας μετανάστες και πρόσφυγες! 
Τους μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια. Είναι αυτοί που το παίζουν νταήδες στους αδύναμους και στα αφεντικά κάνουν τις κότες!!! Αυτοί που ζητάν στο Πέραμα να μειωθούν οι μισθοί των ναυτεργατών για να τα τσεπώνουνε καλύτερα οι εφοπλιστές. Καλούμε, λοιπόν, όλους τους μαθητές να γυρίσουμε την πλάτη σε όλους αυτούς τους φασίστες, δολοφόνους!
Απέναντι σε όλους αυτούς που μας καλούν να λέμε ότι «η Μακεδονία είναι μια και είναι ελληνική» σπέρνοντας το μίσος, την έχθρα και τη διάθεση για πολέμους προς άλλους λαούς, να βροντοφωνάξουμε:
  • Δεν απαντάμε στον εθνικισμό με εθνικισμό,  γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους συμμαθητές μας στα Σκόπια, στην Βουλγαρία ή την Αλβανία. 
  • Όχι στη Συμφωνία των Πρεσπών που είναι κακή και για τους δύο λαούς, καθώς βάζει τους ΝΑΤΟϊκούς φονιάδες των λαών να σουλατσάρουν με τις βάσεις τους στις χώρες μας.
Είναι αστείο να το παίζουν πατριώτες αυτοί που έχουν για σημαία τους τη σβάστικα του Χίτλερ και όταν ακούνε ΝΑΤΟ βαράνε προσοχή. Βγαίνουν από τις τρύπες τους και σπέρνουν εθνικιστικό μίσος για να αποπροσανατολίσουν από τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς και οι γονείς μας, τα χρήματα που δε μας φτάνουν, τα κενά σε καθηγητές που ακόμα υπάρχουν, για τα σχολεία μας που είναι υπό κατεδάφιση, για το νέο νομοσχέδιο-έκτρωμα που συζητάνε να μας φέρουν.
Καλούμε όλους τους μαθητές να απομονώσουν τέτοιες φασιστικές φωνές, να αναδείξουμε τα πραγματικά προβλήματα που ζούμε καθημερινά και να αγωνιστούμε για ένα σχολείο που θα μας μορφώνει και δε θα μας εξοντώνει. Για ένα σχολείο χωρίς διακρίσεις και εμπόδια, που θα μας μορφώνει όλους.
Έξω η Ε.Ε. & το ΝΑΤΟ  από τα Βαλκάνια! Καταδικάζουμε την κυβέρνηση που τους στηρίζει, αυτούς που με τους πολέμους τους ξεριζώνουν λαούς από τις χώρες τους και δημιουργούν στρατιές προσφύγων και κυνηγημένων. Καταδικάζουμε τη συμφωνία των Πρεσπών, που μόνο συμφορές μπορεί να φέρει στο λαό μας και το λαό της ΠΓΔΜ!
Καταδικάζουμε τη μετατροπή της χώρας μας σε ΝΑΤΟϊκό στρατόπεδο. Οι νέοι και οι λαοί της περιοχής μας δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα! Έχουμε κοινές ανάγκες, αντιπαλεύουμε τον πόλεμο και τα συμφέροντα που τον γεννούν.


TOP READ