«Πώς επέτρεψε ο Θεός να πέσει στα χέρια
των αγαρινών Μωαμεθανών, των Μουσουλμάνων; Ο Θεός έχει σχέδια μέσα στην
πανσοφία του τα οποία εμείς είναι δύσκολο πολλές φορές να ξεδιαλύνουμε.
Μπορεί λοιπόν κανένας να ισχυριστεί και για την άλωση της πόλεως στους
Τούρκους αλλά ακόμη και για την δική μας την εθνική παλιγγενεσία το 1821
ότι ήταν ένα σχέδιο του Θεού που είχε σχέση με την σωτηρία του κόσμου.
Λέει λοιπόν ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: “Τριακόσιους χρόνους μετά την
ανάστασιν του Χριστού μας έστειλε ο Θεός τον ‘Αγιο Κωνσταντίνο, πάνω από
χίλια έτη ένα χριστιανικό βασίλειο . Ύστερον το εσήκωσεν ο Θεός από
τους χριστιανούς και έφερε τον Τούρκον και του το έδωσε δια ιδικόν μας
καλόν. Και διατί έφερεν ο Θεός τον Τούρκον και δεν έφερε άλλο γένος; Θα
μπορούσαμε να είμαστε υπόδουλοι στους Φράγκους. Είχε προηγηθεί ήδη η
Φραγκοκρατία. Γιατί ο Θεός δεν επέτρεψε να ρθουν και να εγκατασταθούν
Φράγκοι εδώ, Ευρωπαίοι, Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί; Και γιατί έφερε ο Θεός
τον Τούρκο και δεν έφερε άλλο γένος;! Δια το ιδικό μας συμφέρον, διότι
τα άλλα έθνη θα μας έβλαπταν εις την πίστιν. Τότε λοιπόν ο Θεός έφερε
τον Τούρκο κι όχι τον Φράγκο δια ιδικόν μας συμφέρον διότι τα άλλα έθνη
θα μας έβλαπταν εις την πίστην, ο δε Τούρκος άσπρα άμα του δώσης ,
κάμνης ό,τι θέλεις”. Και ο δικός μου ο νους, αν έχει κάποιο
φωτισμό, πάει και λίγο παραπάνω. Προκύπτει αυτό και στη συνέχεια. Ότι
αυτό έγινε ώστε η Ρωμιοσύνη, οι Έλληνες, να μείνουμε αμέτοχοι στις
εξελίξεις οι οποίες επρόκειτο να γίνουν στην Ευρώπη. Διότι στην Ευρώπη
με τον Ουμανισμό, με την Αναγέννηση, με τον αθεϊσμό, τα γκρέμισαν όλα.
Με τη Γαλλική επανάσταση δεν έμεινε τίποτε όρθιο το ιερό και όσιο,
τίποτε όρθιο. Οι Ευρωπαίοι τα κατέστρεψαν όλα. Σκεφτείτε μόνο τον
αθεϊσμό του Βολταίρου. Από εκεί ξεκίνησε και ο Μαρξ και εφηύρε τη
διάλυση των πάντων, εναντίον του κλήρου, εναντίον της εκκλησίας. Όλα
διαλύθηκαν με την Αναγέννηση και με τον Διαφωτισμό, τον περίφημο
Διαφωτισμό που δεν είναι Διαφωτισμός, είναι Διασκοτισμός. Ο Θεός λοιπόν
προνόησε ώστε μέσα σ’ αυτές τις αλλαγές οι οποίες έγιναν στην Ευρώπη
αυτούς τους αιώνες 14ο, 15ο, 16ο, 18ο, εμείς να είμαστε εδώ φυλαγμένοι, να μας φυλάει ο Τούρκος για να μη χάσουμε την πίστη μας.»
Τα παραπάνω δεν ξεστομίστηκαν από
κάποιον γραφικό, από κάποιον που δεν τον ακούει κανείς, από κάποιον που η
γνώμη του δεν έχει καμία αξία. Τα παραπάνω ξεστομίστηκαν από
πανεπιστημιακό δάσκαλο, από τον Πρωτοπρεσβύτερο Θεόδωρο Ζήση, Καθηγητή
της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης! Όχι!
Ο συγκεκριμένος πρωτοπρεσβύτερος δεν ήταν πανεπιστημιακός δάσκαλος στα
μετεμφυλιακά χρόνια ή στα χρόνια της επτάχρονης χούντας! Όχι! Ο
συγκεκριμένος πρωτοπρεσβύτερος τις παραπάνω απίστευτες και ανιστόρητες
κουβέντες δεν τις ξεστόμισε επί Ιωάννου Μεταξά! Ο Πρωτοπρεσβύτερος
Θεόδωρος Ζήσης είναι καθηγητής πανεπιστημίου σήμερα και ξεστόμισε τις
παραπάνω κουβέντες το 2016 επί πρώτης Αριστερής Ελληνικής κυβερνήσεως. Ο
Πρωτοπρεσβύτερος αυτός σκορπά τον σκοταδισμό από τη θέση του καθηγητού
πανεπιστημίου.
Η Αριστερή λοιπόν κυβέρνηση, που ενώ
γδέρνει τον κοσμάκη, παριστάνει την προοδευτική ψηφίζοντας σύμφωνα
συμβίωσης, υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, αποποινικοποίηση
καλλιέργειας κάνναβης, δεν ψηφίζει και το διαχωρισμό της εκκλησίας από
το κράτος έτσι ώστε αν μη τι άλλο αυτές οι απαράδεκτες, ανθελληνικές και
ανιστόρητες κραυγές να πάψουν να ακούγονται από πανεπιστημιακούς
δασκάλους;! Δεν ψηφίζει το διαχωρισμό της εκκλησίας από το κράτος έτσι
ώστε να μην μπορεί ο κάθε πρωτοπρεσβύτερος να μετατρέπει τις
επιστημονικές έδρες σε έδρες αλχημείας, προφητείας και εμπαιγμού της
προόδου και της επιστημονικής γνώσης;! Δεν θα διαχωρίσει όμως η Αριστερή
κυβέρνηση το κράτος από την εκκλησία γιατί η σχέση του Αριστερού της
κράτους με την εκκλησία είναι παρόμοια με την σχέση της Οθωμανικής
αυτοκρατορίας με την εκκλησία, όπως περίπου την περιγράφει ο
πανεπιστημιακός δάσκαλος Θεόδωρος Ζήσης παραπάνω! Άλλωστε οι αλχημείες
τις Αριστερής κυβέρνησης με την αναγκαιότητα επιβολής των μνημονίων και
εφαρμογής τους από τους ιθαγενείς, δε διαφέρουν και πολύ από την
αναγκαιότητα επιβολής του Οθωμανικού ζυγού έτσι όπως περιγράφεται από
τον Πρωτοπρεσβύτερο Θεόδωρο Ζήση!
Χαρίδημος Πένσας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου