Η Λαϊκή Συσπείρωση,, για το σοβαρό ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των
νησιών μας, κατέθεσε την παρακάτω πρόταση στο Π/Σ η οποία όμως δεν ήταν στα
μέτρα της πλειοψηφίας:
Απαιτούμε από την κυβέρνηση:
·
την
επαναφορά των δρομολογίων και στα δύο λιμάνια της Κέρκυρας ώστε να γίνεται
απρόσκοπτα η σύνδεση των νησιών μας, με σύγχρονους όρους ασφάλειας.
·
Να
γίνουν μειώσεις στα εισιτήρια.
·
Να
παρθούν όλα τα μέτρα ασφάλειας και απολύμανσης των καραβιών, από και προς κάθε
προορισμό.
·
Να
διασφαλιστούν τα εργασιακά δικαιώματα των ναυτεργατών.
Η γενικόλογη απόφαση
της πλειοψηφίας του Π/Σ, στην ουσία μεταφέρει, τις απαιτήσεις των ναυτιλιακών
εταιρειών για νέες παχυλές επιδοτήσεις. Αυτός είναι ο βασικός λόγος(εκτός της
ψηφοθηρικής λογικής) που συμφώνησε και η κ. Κράτσα. Αυτό επιβεβαιώνει, η
αρνητική στάση της πλειοψηφίας (Κράτσα-Αλεξάκη), στο ανάλογο πρόβλημα
Κεφαλονιάς-Ιθάκης και Ζακύνθου, που είχαμε φέρει σε προηγούμενο Π.
Συμβούλιο.(Βλ. Ανακοίνωση “Μη μου τους …εφοπλιστές τάραττε”)
Με την απόφαση αυτή
(αν δεν γίνει μπαλάκι), ο αριθμός των δρομολογίων στο νησί μας, δε θα είναι
συνάρτηση της ικανοποίησης των αναγκών των κατοίκων αλλά του συμφέροντος των
πλοιοκτητών.
Είναι απαράδεκτο, στις σημερινές
δύσκολες συνθήκες για τους νησιώτες, λόγω πανδημίας και μέτρων προστασίας, οι
πλοιοκτήτες της γραμμής, να απαντούν με καραντίνα μέσα στην καραντίνα.
Αξιώνοντας ακόμα περισσότερα χρήματα, έχουν δέσει το 95% των πλοίων Πορθμειακής γραμμής Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας – Παξών.
Αποτέλεσμα, οι πραγματικές ανάγκες των κατοίκων
να μην εξυπηρετούνται (μεταφορά τρόφιμων, ασθενών, εμπορευμάτων, επιβατών..),
εκατοντάδες ναυτεργάτες να είναι στην ανεργία και όσοι εργάζονται να δουλεύουν
σε συνθήκες άγριας εντατικοποίησης (12ωρες την ημέρα).
Τη στιγμή που οι μικροεπαγγελματίες
καταστρέφονται, οι εργαζόμενοι χάνουν το 50 % του μισθού τους, χιλιάδες
εργαζόμενοι έχουν ήδη περάσει στην ανεργία, οι πλοιοκτήτες θέλουν να βγουν και
κερδισμένοι.
Τη στιγμή που διαχρονικά,
απολαμβάνουν κρατικών χρηματοδοτήσεων, φοροαπαλλαγών και φοροελαφρύνσεων, έχουν
υψηλά έσοδα κατά την τουριστική περίοδο, οι τιμές των εισιτηρίων παραμένουν
υψηλές, (παρά την πτώση της τιμής του πετρελαίου) και οι εργασιακές σχέσεις των
ναυτεργατών συνεχώς επιδεινώνονται, οι νησιώτες γίνονται έρμαια των εκβιασμών
τους.
Τα ποσά και η
κατανομή των συγκεκριμένων επιδοτήσεων, επιβεβαιώνουν ότι ανάμεσα στα 6 νησιά
μας και τα Διαπόντια η κυβέρνηση… αγαπάει πιο πολύ …τους εφοπλιστές!!!
63.000 ΕΥΡΩ για την Κέρκυρα, αντιστοιχούν σε 21 δρομολόγια /εβδομάδα=
3/ημέρα
105.000 Κυλλήνη-Κεφαλονιά αντιστοιχούν σε7δρομολόγια/εβδομάδα= 1/ημέρα
150.000 Κυλλήνη-Ζάκυνθος αντιστοιχούν σε 10 δρομολόγια/εβδομάδα=1,…
/ημέρα
Δεν διαιρούμε με τον
πληθυσμό και τα μίλια, γιατί δεν διαιρούνται έτσι οι ανάγκες μας.
Είναι ανάγκη εδώ και
τώρα να έχουμε επαρκή δρομολόγια, ακόμη και σε συνθήκες πρόσκαιρης μειωμένης
επιβατικής κίνησης που να εξυπηρετούν τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Κριτήριο οι ανάγκες και όχι το ιντερέσο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου